Nieuwsbericht
'Billenknijpen deel groeiproces'
Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)
26 februari 2025 | Nog geen reacties |
ADO Den Haag zit in een groeiproces en daar hoort ook het voorkomen van billenknijpen bij.
Dat zegt Darije Kalezic tegen het ADO Journaal nadat supporter Alberto had aangegeven dat hij na elke wedstrijd naar de dokter moet vanwege het vele knijpen in de laatste minuten.
Kalezic wijst erop dat in het spel van ADO al veel dingen zijn verbeterd sinds het seizoen is begonnen. Zo is het team een vechtmachine geworden waarin ook de invallers het goed doen en worden meer kansen benut dan voorheen.
,,De spanning in de laatste minuten is ook een proces. Als je daar als team doorheen komt wordt je sterker en volwassener. Dan wordt het vel van het team dikker, ook bij de jonge spelers'', vertelt de trainer, die zelf ook liever niet wil knijpen.
De babbel is van voor de laatste wedstrijd tegen MVV. Tijdens dit duel hoefden de fans door de Haagse doelpuntengolf juist geen moment met samengeknepen billen te zitten. Zelfs niet toen Cameron Peupion ten onrechte met rood was weggestuurd.
Over het groeiproces zegt de coach verder nog lachend tegen Alberto dat het 'jagen, jagen' vanaf de tribunes nu achterwege mag blijven. ,,De spelers doen dat automatisch.''
Zie hieronder het interview.
Bron: ADO Journaal/YouTube
Lees meer over
Reacties
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 31 | - | 67 |
2 | Excelsior | 32 | - | 59 |
3 | ADO D.H. + | 31 | - | 58 |
4 | SC Cambuur | 32 | - | 58 |
5 | FC Dordrecht | 31 | - | 56 |
6 | Graafschap | 32 | - | 53 |
7 | Telstar | 32 | - | 50 |
8 | FC Emmen | 32 | - | 50 |
9 | Den Bosch + | 31 | - | 46 |
10 | Roda JC | 31 | - | 45 |
11 | Helmond Sp. | 32 | - | 44 |
12 | FC Eindhoven | 32 | - | 41 |
13 | Jong AZ | 30 | - | 39 |
14 | MVV Maastr. | 32 | - | 34 |
15 | Jong Ajax | 31 | - | 31 |
16 | VVV-Venlo | 30 | - | 30 |
17 | TOP Oss | 31 | - | 29 |
18 | Jong PSV | 30 | - | 23 |
19 | Jong Utrecht | 31 | - | 18 |
20 | Vitesse -27 | 32 | - | 8 |