Welkom in de shoutbox, gast
TheMariner
fcdh-denhaag schreef:
Het fanshop gebeuren blijft ook een terugkerend verbeterpunt,
kerstruien, jubileum jasjes, jubileum shirts alles in een minimaal tijdsbestek uitverkocht. hier gaat toch veel omzet verloren. Hopelijk staat dit hoog op de agenda om aan te pakken, die rij voor het naar binnengaan en 10 tallen mensen die daarom doorlopen is ook een ongewenste situatie juist nu het financieel zo slecht gaat. Morgen vol stadion, top
Het fanshop gebeuren blijft ook een terugkerend verbeterpunt,
kerstruien, jubileum jasjes, jubileum shirts alles in een minimaal tijdsbestek uitverkocht. hier gaat toch veel omzet verloren. Hopelijk staat dit hoog op de agenda om aan te pakken, die rij voor het naar binnengaan en 10 tallen mensen die daarom doorlopen is ook een ongewenste situatie juist nu het financieel zo slecht gaat. Morgen vol stadion, top
Ik ken een paar ouders die voor hun zonen van 9-10 jaar een nieuw ADO-trainingspak wilden kopen omdat ze uit hun oude gegroeid waren; die mensen zijn echt 1.5 jaar bezig geweest om nieuwe te kopen. In het begin waren de juiste maten er steeds niet en toen er dan eindelijk iets binnenkwam dan was het alleen een broek of de bovenkant. En als ze dan meerdere keren met de Fanshop belden was een er veel onkunde. Ik hoor vaak ook nog steeds hetzelfde over afdeling Ticketing; daar zelf jaren geleden ook een slechte service ervaren. Het is dat die vaders ADO-supporters zijn anders hadden ze er allang de brui aan gegeven.
4
|
Donderdag 30 januari 2025 om 17:32 uur |
Lellow
GroenGeelHart070 schreef:
Elke keer werd wel een rotsmoes verzonnen waarom een talent niet sneller en langer werd vastgelegd. Laten we dit nu dan eens hier opgooien. Wie zouden er nu langer vastgelegd moeten worden?
Elke keer werd wel een rotsmoes verzonnen waarom een talent niet sneller en langer werd vastgelegd. Laten we dit nu dan eens hier opgooien. Wie zouden er nu langer vastgelegd moeten worden?
Als het zo makkelijk was.
Laten we eerst beginnen met talenten naast contracteren ook daadwerkelijk minuten te laten maken en daarna oordelen.
Maar als je ieder talent vastlegt voor 2 seizoenen plus nog een optie voor 1 of 2 seizoenen dan snij je nooit in je vingers.
Als er niet geleverd wordt dan kijk je kritisch naar je academy (meest renderende afdeling binnen de club ) en scouting ( budget 0 euro de laatste jaren).
Tevens contracteer je een coach die ieder seizoen minimaal 3-5 spelers laat debuteren.
Laten we eerst beginnen met talenten naast contracteren ook daadwerkelijk minuten te laten maken en daarna oordelen.
Maar als je ieder talent vastlegt voor 2 seizoenen plus nog een optie voor 1 of 2 seizoenen dan snij je nooit in je vingers.
Als er niet geleverd wordt dan kijk je kritisch naar je academy (meest renderende afdeling binnen de club ) en scouting ( budget 0 euro de laatste jaren).
Tevens contracteer je een coach die ieder seizoen minimaal 3-5 spelers laat debuteren.
3
|
Zondag 12 januari 2025 om 17:52 uur |
Lellow
Bleek heeft gewoon een terecht punt.
Prima dat er een partij gevonden is die überhaupt geld in onze club wilt steken maar laten we nu niet doen of dit zo’n werelddeal met een gerenommeerde organisatie.
Het grote succes van de commerciële afdeling is iedere week af te lezen aan de lege stoelen op de eretribune.
Voor de skyboxen hoef je je absoluut niet druk te maken als commerciële afdeling.
De grote grap is natuurlijk dat we (schijnbaar) onderdeel zijn van een consortium onder leiding van Amerikaan die ook multimiljonair is maar ons niet lukt om zijn netwerk aan te boren.
We lopen nog steeds rond in Errea kledij ipv Adidas of Nike (USA) .
Qua marketing merken wij weinig van de Amerikaanse invloeden #gemistekans
Scouting en gebruik van data is ons ook onbekend anders zou ik niet weten welk computersysteem op de namen van Hintum Surmeli Hamdaoui en Wolfgang komt of lag dat ook aan de vorige directie, gelukkig zijn de inkomsten gegroeid afgelopen seizoen wat natuurlijk absoluut niets maar dan ook niets te maken heeft met de restricties van het seizoen weer daarvoor !
Maar wat zijn we allemaal zo goed bezig.
Ik zal nooit maar dan ook nooit tevreden zijn met de huidige omstandigheden maar dat is een persoonlijke eigenschap.
Prima dat er een partij gevonden is die überhaupt geld in onze club wilt steken maar laten we nu niet doen of dit zo’n werelddeal met een gerenommeerde organisatie.
Het grote succes van de commerciële afdeling is iedere week af te lezen aan de lege stoelen op de eretribune.
Voor de skyboxen hoef je je absoluut niet druk te maken als commerciële afdeling.
De grote grap is natuurlijk dat we (schijnbaar) onderdeel zijn van een consortium onder leiding van Amerikaan die ook multimiljonair is maar ons niet lukt om zijn netwerk aan te boren.
We lopen nog steeds rond in Errea kledij ipv Adidas of Nike (USA) .
Qua marketing merken wij weinig van de Amerikaanse invloeden #gemistekans
Scouting en gebruik van data is ons ook onbekend anders zou ik niet weten welk computersysteem op de namen van Hintum Surmeli Hamdaoui en Wolfgang komt of lag dat ook aan de vorige directie, gelukkig zijn de inkomsten gegroeid afgelopen seizoen wat natuurlijk absoluut niets maar dan ook niets te maken heeft met de restricties van het seizoen weer daarvoor !
Maar wat zijn we allemaal zo goed bezig.
Ik zal nooit maar dan ook nooit tevreden zijn met de huidige omstandigheden maar dat is een persoonlijke eigenschap.
8
|
Donderdag 5 december 2024 om 13:04 uur |
Ano-Niem
Bleek schreef:
Omdat er een C merk op het stadion komt te staan en er een paar barter deals zijn gesloten?
Ben blij met iedereen die een euro in de club stopt hoor maar als dit het resultaat is van de commerciële afdeling en onze commerciële topper als directrice dan is dat gewoon om je dood te schamen.
Omdat er een C merk op het stadion komt te staan en er een paar barter deals zijn gesloten?
Ben blij met iedereen die een euro in de club stopt hoor maar als dit het resultaat is van de commerciële afdeling en onze commerciële topper als directrice dan is dat gewoon om je dood te schamen.
Ik denk dat je echt even terug moet in de realiteit.
Denk je nou echt dat er grote A- of zelfs B merk bedrijven in gaan stappen in een club als ADO...?
Ze denken wel twee keer na voordat ze hun sponsorbudget gaan steken in een club met weinig commerciële waarde, waar er altijd het risico is op problemen en ook de supporters (of dat nou realistisch is of niet) een behoorlijk imago risico meebrengen.
Ook ik ben wel benieuwd naar de daadwerkelijke cash die binnen komt bij ADO als gevolg van deze deal. Ze hebben het inderdaad voornamelijk over de contractwaarde, maar dat zegt weinig over het bedrag dat per jaar naar de club toe komt.
Al met al ben ik wel blij dat er al vroeg een akkoord is gekomen voor de stadionnaam en laten we de commerciële afdeling de kans geven om ons vertrouwen te winnen met een mooie naam.
En oh ja @Bleek: Fly Qatar, Emirates, KLM, KPN, Shell of zelfs maar een clubje als Odido is gewoonweg niet realistisch
Denk je nou echt dat er grote A- of zelfs B merk bedrijven in gaan stappen in een club als ADO...?
Ze denken wel twee keer na voordat ze hun sponsorbudget gaan steken in een club met weinig commerciële waarde, waar er altijd het risico is op problemen en ook de supporters (of dat nou realistisch is of niet) een behoorlijk imago risico meebrengen.
Ook ik ben wel benieuwd naar de daadwerkelijke cash die binnen komt bij ADO als gevolg van deze deal. Ze hebben het inderdaad voornamelijk over de contractwaarde, maar dat zegt weinig over het bedrag dat per jaar naar de club toe komt.
Al met al ben ik wel blij dat er al vroeg een akkoord is gekomen voor de stadionnaam en laten we de commerciële afdeling de kans geven om ons vertrouwen te winnen met een mooie naam.
En oh ja @Bleek: Fly Qatar, Emirates, KLM, KPN, Shell of zelfs maar een clubje als Odido is gewoonweg niet realistisch
2
|
Donderdag 5 december 2024 om 09:38 uur |
Bleek
GroenGeelHart070 schreef:
Commercieel lijkt het erop dat er mooie, nieuwe tijden gaan aanbreken. Het technische gedeelte moet nu ook stappen gaan maken, dat blijft achter
Commercieel lijkt het erop dat er mooie, nieuwe tijden gaan aanbreken. Het technische gedeelte moet nu ook stappen gaan maken, dat blijft achter
Omdat er een C merk op het stadion komt te staan en er een paar barter deals zijn gesloten?
Ben blij met iedereen die een euro in de club stopt hoor maar als dit het resultaat is van de commerciële afdeling en onze commerciële topper als directrice dan is dat gewoon om je dood te schamen.
Ben blij met iedereen die een euro in de club stopt hoor maar als dit het resultaat is van de commerciële afdeling en onze commerciële topper als directrice dan is dat gewoon om je dood te schamen.
3
|
Donderdag 5 december 2024 om 06:47 uur |
MichelAdamsMatje
GroenGeelHart070 schreef:
Sorry hoor, maar is dit nou wat die commerciële talenten binnen kunnen slepen? Volgens mij is er geen personeelslid die zichzelf minstens terugverdient.
Dit zegt trouwens genoeg over de aantrekkingskracht van het merk ADO Den Haag. Zelfs gezien de ideale ligging in die oksel van het Prins Clausplein. Ach ach
Sorry hoor, maar is dit nou wat die commerciële talenten binnen kunnen slepen? Volgens mij is er geen personeelslid die zichzelf minstens terugverdient.
Dit zegt trouwens genoeg over de aantrekkingskracht van het merk ADO Den Haag. Zelfs gezien de ideale ligging in die oksel van het Prins Clausplein. Ach ach
Oprechte neutrale vraag: waar baseer je op dat dit een slechte deal is? Misschien brengen die lui van Werktalent wel een flinke zak met geld mee, en is het een erg goede deal.
En als de deal tegenzit, ontslaan de we mensen van de commerciële afdeling, en halen we via Werktalent betere vervangers binnen. Win-win!
En als de deal tegenzit, ontslaan de we mensen van de commerciële afdeling, en halen we via Werktalent betere vervangers binnen. Win-win!
0
|
Zaterdag 12 oktober 2024 om 03:44 uur |
DHFC070
Blijft treurig om te moeten constateren dat dit nergens duidelijk staat vermeld en je amper tot geen telefonisch contact kunt hebben met de afdeling ticketing. Alles ophangen aan personeelstekort is makkelijk (nieuwe nationale excuus aan het worden) maar je laat hier een partij "gratis" geld liggen. Want dat zijn klanten die willen betalen voor een ticket en eventueel nog een hapje en een drankje in vergelijking met een leeg stoeltje wat niet nu verkocht is....
Tot zover mijn beste stuurlui staan aan wal reactie.
Gelukkig raken aardig wat vakken uitverkocht voor vanavond. Hopelijk halen we de 8.000 supporters en creëert men op het veld nog extra momentum voor de komende 2 weken door te winnen.
Tot zover mijn beste stuurlui staan aan wal reactie.
Gelukkig raken aardig wat vakken uitverkocht voor vanavond. Hopelijk halen we de 8.000 supporters en creëert men op het veld nog extra momentum voor de komende 2 weken door te winnen.
3
|
Vrijdag 30 augustus 2024 om 16:14 uur |
Advertentie
Law
FC Den Haag!
KvR schreef:
Misschien 2 keer een los kaartje kopen ipv 2 tegelijk
Misschien 2 keer een los kaartje kopen ipv 2 tegelijk
Lukt wel om door twee keer een kaartje te selecteren er twee in mijn “winkelwagen” te krijgen. Dan alleen bij afrekenen weer een foutmelding. Ga de afdeling ticketing wel even contacten. Hopelijk hoor ik nog wat voor de wedstrijd
1
|
Dinsdag 27 augustus 2024 om 21:27 uur |
broodjebal070
Lellow schreef:
Merchandise is ook een voorbeeld .
Laat voor 3 euro een shirt van die Struick maken met zijn foto en logo van ADO en verkoop voor 7 euro aan Indonesië dan verdubbel je de inkomsten .
Het is allemaal zo inspiratieloos .
411.000 euro en deel dat door het aantal supporters dan kom je op een belachelijk laag bedrag.
Merchandise is ook een voorbeeld .
Laat voor 3 euro een shirt van die Struick maken met zijn foto en logo van ADO en verkoop voor 7 euro aan Indonesië dan verdubbel je de inkomsten .
Het is allemaal zo inspiratieloos .
411.000 euro en deel dat door het aantal supporters dan kom je op een belachelijk laag bedrag.
Ja goed idee voor de marketing afdeling, als je geld uitgeeft aan goede mensen bij marketing krijg je het dubbel en dwars terugverdiend. Gewoon investeren en meer geld verdienen, snijden in de kosten is een krimp strategie
0
|
Dinsdag 20 augustus 2024 om 13:42 uur |
Nu online
BLEISWIJK-1, vakkiel, pajam, TheMariner, Haraldberg1, JB96, James, oodh, Huge, lernst, Alle ballen op Jort, ton, Dang3r en 368 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 24 | - | 49 |
2 | Excelsior | 24 | - | 45 |
3 | Den Bosch + | 24 | - | 42 |
4 | FC Dordrecht | 24 | - | 41 |
5 | SC Cambuur | 24 | - | 41 |
6 | ADO Den Haag | 24 | - | 40 |
7 | Graafschap | 24 | - | 37 |
8 | Roda JC | 24 | - | 36 |
9 | FC Emmen | 23 | - | 35 |
10 | Helmond Sp. | 23 | - | 35 |
11 | Telstar | 24 | - | 32 |
12 | FC Eindhoven | 24 | - | 32 |
13 | MVV Maastr. | 24 | - | 29 |
14 | Jong AZ | 24 | - | 29 |
15 | TOP Oss | 24 | - | 26 |
16 | VVV-Venlo | 24 | - | 25 |
17 | Jong Ajax | 23 | - | 24 |
18 | Jong PSV | 24 | - | 21 |
19 | Jong Utrecht | 23 | - | 14 |
20 | Vitesse -27 | 24 | - | -5 |