Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: naamsbekendheid

Kies een pagina

Pagina 1
Volgende pagina

Superfan

GroenGeelHart070 schreef:

In mijn oren klink jij nu als personeelslid van de commerciële zaken van ons cluppie!
De naam komt op het dak met vele dagelijkse passanten. De naam wordt vaak op televisie genoemd en getoond en komt naar voren in games. Nationale en internationale allure. Daarnaast speelt ook het NL 11-tal voor vrouwen er een wedstrijd.
Wat te denken als we in de ED komen.. voor welke zakelijke partij is dit nou niet interessant?!
Grolsch veste.. Van mijn part Jupiler. Of Budweiser. De eigenaar kan ook lekker veel potjes breken blijkbaar
Als ze al naamsbekendheid willen, zijn daar ook andere mogelijkheden voor dan het koppelen van je naam aan een bvo op dit niveau met een miljoenenschuld.
Er was natuurlijk al lange tijd bekend dat de naam Bingoal tijdelijk zou zijn ivm de nieuwe regels maar toch ben ik blij dat er al meteen iets nieuws op komt.
0
Vandaag om 11:58 uur

Aad

10 schreef:

Grote bedrijven werken juist aan naamsbekendheid. Coca Cola zie je elke 20 minuten wel ergens.

Ziggo staat op het shirt bij de

Denk dat je mis zit met die redenatie.
Dat van Coca-Cola heeft niets te maken met naamsbekendheid maar met het opwekken van dorst (niet lachen is echt zo). De marketinggedachte voor consumptiegoederen is dat als je maar genoeg van een merk ziet je de eerstvolgende keer dat je behoefte hebt aan dat product voor dat merk kiest.

Overigens hebben veel branches onderling afgesproken niet of niet meer als shirtsponsor te willen fungeren of zijn ze op grond van overheidsregels uitgesloten.
0
Vandaag om 11:12 uur

TheMariner

Bolskie schreef:

Die namen die jij noemt hebben geen naamsbekendheid meer nodig, wat voor baat hebben hun bij het neer zetten van hun naam op het dak?

Je zou eerder misschien kunnen “verwachte” of hopen op een buitenlandse naam die wilt uitbreiden naar Europa (netwerk eigenaars groep?) buiten dat het geld oplevert z’n naam vind ik eigenlijk veel belangrijker dat het lekker bekt en dat er ook aan de supporters gedacht moet worden (al is dit het laatste wat ze doen of zelfs helemaal niet) werktalent stadion man man.
Maar goed er word wel vaker iets gelekt wat uiteindelijk niet gebeurd.
Qua naamsbekendheid en grote bedrijven valt het me wel op dat de NL grootbanken toch nog wel bijna alle hockeyclubs sponsoren. Maar ja dat zal dan natuurlijk wel hun ‘doelgroep’ zijn.
0
Vandaag om 11:11 uur

10

Bolskie schreef:

Die namen die jij noemt hebben geen naamsbekendheid meer nodig, wat voor baat hebben hun bij het neer zetten van hun naam op het dak?

Je zou eerder misschien kunnen “verwachte” of hopen op een buitenlandse naam die wilt uitbreiden naar Europa (netwerk eigenaars groep?) buiten dat het geld oplevert z’n naam vind ik eigenlijk veel belangrijker dat het lekker bekt en dat er ook aan de supporters gedacht moet worden (al is dit het laatste wat ze doen of zelfs helemaal niet) werktalent stadion man man.
Maar goed er word wel vaker iets gelekt wat uiteindelijk niet gebeurd.
Grote bedrijven werken juist aan naamsbekendheid. Coca Cola zie je elke 20 minuten wel ergens.

Ziggo staat op het shirt bij de

Denk dat je mis zit met die redenatie.
0
Vandaag om 10:45 uur

Bolskie

GroenGeelHart070 schreef:

Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.

Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Die namen die jij noemt hebben geen naamsbekendheid meer nodig, wat voor baat hebben hun bij het neer zetten van hun naam op het dak?

Je zou eerder misschien kunnen “verwachte” of hopen op een buitenlandse naam die wilt uitbreiden naar Europa (netwerk eigenaars groep?) buiten dat het geld oplevert z’n naam vind ik eigenlijk veel belangrijker dat het lekker bekt en dat er ook aan de supporters gedacht moet worden (al is dit het laatste wat ze doen of zelfs helemaal niet) werktalent stadion man man.
Maar goed er word wel vaker iets gelekt wat uiteindelijk niet gebeurd.
0
Vandaag om 10:06 uur

pajam

Johan vakkie M schreef:

Vraag me af of dat het is. Denk eerder dat er meer wordt verkocht als de resultaten goed zijn. Denk dat dat nu komt
Denk ik ook!

Ik koop zelf geen trainingspakken, dus geen idee hoe die zijn, maar ADO tenue jaarlijks (thuis variant) en die zijn prima in orde.

Nike en Adidas maken eenheidsworsten en eisen vanuit naamsbekendheid grotendeels je marge op.
3
Dinsdag 3 oktober 2023 om 10:11 uur

Advertentie

Ado Vakkie S

Larslief schreef:

Oftewel eentje heeft een beter contract door die situatie in z’n voordeel te gebruiken en de andere wilde het toch liever niet..

Als je wilt sponsoren wil je sponsoren. Lekker makkelijk altijd dit..
Stel. Ik ben Adofan, heb een landelijk bedrijf en ben op zoek naar positieve naamsbekendheid. Wil ik mijn naam dan verbinden aan een club waarover landelijk schande wordt gesproken vanwege supportersgedrag? En gooi het nou niet op het bestuur, helaas zijn de excessen niet altijd te voorspellen of uit het stadion te weren, hoe triest ook.
0
Zaterdag 23 juli 2022 om 18:27 uur

GroenGeelHart070

JeffreyP schreef:

Toto kan ook aan de kant gezet zijn omdat de nieuwe casino-hoofdsponsor natuurlijk exclusiviteit eist, die wilt geen concurrentie elders in of rond het stadion zien.
De nieuwe casino hoofdsponsor? Je suggereert dat de deal met Hommerson doorgaat? Sorry, ik snap je reactie even niet.

Toto/Unibet/W88/Betcity bijt Hommerson niet. Dat is de online industrie tegenover een fysiek bedrijf. Jack`s casino is bijvoorbeeld weer wel een rechtstreekse concurrent van Hommerson.

Ik vind het een tegenvaller dat een Bolt/Globalon niet een megaconcern in hun netwerk bereid lijkt te kunnen vinden om voor zo weinig geld (voor dat soort bedrijven) een enorme naamsbekendheid te kunnen genereren in Nederland
0
Zondag 12 juni 2022 om 12:54 uur

Bolskie

BLEISWIJK-1 schreef:

Ik geef ze ook gewoon een kans. Maar ik verwacht binnen een paar dagen wel weer een goed nieuws show. Waarbij we de hemel gaan bestormen.

Mooi toch, hebben we weer wat te ouwehoeren. Moeten er gewoon mee leven dat het nooit normaal gaat is Den Haag ook wel mooi toch. Toch een hoop naamsbekendheid gekregen door al die artikelen in de krant 😂
0
Donderdag 4 november 2021 om 14:29 uur

gillah

GroenGeelHart070 schreef:

Ik weet het niet zo goed wat er allemaal speelt/heeft gespeeld. Duidelijk is wel dat de club al in een veel vroeger stadium aan Jol verkocht had kunnen zijn, maar Reijntjes en RvC hebben o.a. dit gewoon gefrustreerd. Daarna schaarde Jol zich achter groep Lentze en naarmate de tijd verstreek en een deadline in zicht kwam kwamen er extra wensen (ook stadion) bij..
Kortom, Reijntjes en RvC hebben nooit gehandeld in belang van de club, maar eigen belang voorop gezet. Ik riep destijds al vaker dat `plan bureaubehoud` was begonnen. En zie het huidige resultaat daarvan
Misschien is wat er nu gebeurt juist wel in het belang van de club. Als Jol en Lentze de club hadden overgenomen, had de rest van Den Haag achterover geleund en gedacht: `doen jullie het maar`.

Nu wordt er gekoerst op het onteigenen en daarna weer zelf uitbrengen van de aandelen. De kans om te zorgen dat héél ADO-minnend Den Haag achter de club gaat staan. Rijke Hagenaars, het bedrijfsleven, supporters (collectief), iedereen heeft de gelegenheid om aandelen te kopen. De kans om er een club van te maken die breed wordt gedragen. Was de houding bij sponsors ten tijde van UVS er een van `als ik nu sponsor, maak ik het eigendom van een ander meer waard`. Als een potentiële sponsor als bijvoorbeeld Simonis echter zelf aandelen kan kopen, levert het sponsoren van de club naamsbekendheid op, helpt hij zijn club en worden door de sponsoring tegelijkertijd zijn eigen aandelen meer waard.

Goed ingestoken, door de juiste mensen met een groot netwerk, kan dit een echt succes worden.
0
Zaterdag 23 oktober 2021 om 11:40 uur

Nu online

wiegah070, Twa, lernst, Advocado, zuiderwijk, strijpie, FC Den Haag! en 307 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Pagina 1
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Daryl van Mieghem Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
1-5
4 oktober 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Roda JC
18 oktober 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Den Bosch + 9 - 18
2 Helmond Sp. 9 - 18
3 Excelsior 9 - 17
4 Graafschap 9 - 15
5 FC Eindhoven 9 - 15
6 FC Dordrecht 9 - 15
7 FC Volendam 9 - 13
8 Telstar 9 - 13
9 Roda JC 9 - 13
10 FC Emmen 9 - 12
11 Jong PSV 9 - 11
12 Jong AZ 9 - 11
13 ADO Den Haag 9 - 11
14 Jong Ajax 9 - 10
15 SC Cambuur 9 - 10
16 MVV Maastr. 9 - 8
17 VVV-Venlo 9 - 8
18 TOP Oss 9 - 8
19 Vitesse -6 9 - 4
20 Jong Utrecht 9 - 4