Welkom in de shoutbox, gast
Tommy
ADO Den Haag heeft een International Department opgezet, met de ambitie om de commerciële mogelijkheden van de club te verbreden en vergroten. De lancering hiervan is onderdeel van het meerjarenplan dat afgelopen jaar uitgewerkt en gepresenteerd werd. Met Ji Lugang (foto) als ‘Head of International Department’ heeft de afdeling per direct gestalte gekregen.
Het International Department is een volgende stap in de commerciële uitbreiding die ADO Den Haag voor ogen heeft. De internationaal georiënteerde afdeling heeft enerzijds het doel om meer zakelijke kansen te genereren en benutten buiten de eigen landsgrenzen, maar anderzijds ook om een koppeling te maken met de internationale gemeenschap in Nederland.
Algemeen Directeur Mohammed Hamdi van ADO Den Haag over de lancering van het International Department: “Naast de inspanningen om commerciële binding en groei te realiseren in Den Haag en omstreken, hebben wij het doel om meer zakelijke activiteiten te ontplooien in én met Azië. Dat zijn twee van de commerciële speerpunten van ons meerjarenplan, die beiden worden ondergebracht in het International Department.”
ADO Den Haag gelooft in de commerciële mogelijkheden die het buitenland - in het bijzonder Azië - biedt. “De kansen kunnen op verschillende manieren benut worden. In brede zin kan het twee kanten op werken: Aziatische bedrijven kunnen hun pijlen op Nederland richten, terwijl bedrijven die hier gevestigd zijn juist kunnen kennismaken met de Aziatische markt”, aldus Hamdi. “We heten Ji Lugang van harte welkom en wensen hem veel succes met het opzetten en inrichten van het International Department.”
Het International Department is een volgende stap in de commerciële uitbreiding die ADO Den Haag voor ogen heeft. De internationaal georiënteerde afdeling heeft enerzijds het doel om meer zakelijke kansen te genereren en benutten buiten de eigen landsgrenzen, maar anderzijds ook om een koppeling te maken met de internationale gemeenschap in Nederland.
Algemeen Directeur Mohammed Hamdi van ADO Den Haag over de lancering van het International Department: “Naast de inspanningen om commerciële binding en groei te realiseren in Den Haag en omstreken, hebben wij het doel om meer zakelijke activiteiten te ontplooien in én met Azië. Dat zijn twee van de commerciële speerpunten van ons meerjarenplan, die beiden worden ondergebracht in het International Department.”
ADO Den Haag gelooft in de commerciële mogelijkheden die het buitenland - in het bijzonder Azië - biedt. “De kansen kunnen op verschillende manieren benut worden. In brede zin kan het twee kanten op werken: Aziatische bedrijven kunnen hun pijlen op Nederland richten, terwijl bedrijven die hier gevestigd zijn juist kunnen kennismaken met de Aziatische markt”, aldus Hamdi. “We heten Ji Lugang van harte welkom en wensen hem veel succes met het opzetten en inrichten van het International Department.”
0
|
Maandag 26 oktober 2020 om 16:17 uur |
barney0700
rh_vakm
Senaatskamer schreef:
Kleine reactie inzake de onduidelijkheden en de frustraties inzake toegangskaarten: Personeel werkt zich kapot om alles in goede banen te leiden, de gehele ticket-automatisering is aangepast. 1 om 3 plaatsen etc, ouder/familie/kind bijelkaar het is een ongelooflijke puzzel. SCC-houders die met 1000-en tegelijk inloggen om 12.00 uur en willen bestellen vergt enorm veel van het systeem.
Van alle kanten, van personeel, tot ICT tot Security wordt er kei- en keihard gewerkt iedereen tevreden te stellen.
Laten we het eens omdraaien op alle social media: wat geweldig dat personeel zich kapot werkt en dat vaak tot 21.00 savonds om alles in goede banen te leiden. Er worden fouten gemaakt, systeem is soms niet goed, overvraag. Uitbreiden personeel cq inhuren free-lancers is een mogelijheid voor circa 50 tot 80 euro per uur. Willen we dat? Laten we het personeel eens een pluim geven, de goede wil is er, het zijn lastige tijden.
Kleine reactie inzake de onduidelijkheden en de frustraties inzake toegangskaarten: Personeel werkt zich kapot om alles in goede banen te leiden, de gehele ticket-automatisering is aangepast. 1 om 3 plaatsen etc, ouder/familie/kind bijelkaar het is een ongelooflijke puzzel. SCC-houders die met 1000-en tegelijk inloggen om 12.00 uur en willen bestellen vergt enorm veel van het systeem.
Van alle kanten, van personeel, tot ICT tot Security wordt er kei- en keihard gewerkt iedereen tevreden te stellen.
Laten we het eens omdraaien op alle social media: wat geweldig dat personeel zich kapot werkt en dat vaak tot 21.00 savonds om alles in goede banen te leiden. Er worden fouten gemaakt, systeem is soms niet goed, overvraag. Uitbreiden personeel cq inhuren free-lancers is een mogelijheid voor circa 50 tot 80 euro per uur. Willen we dat? Laten we het personeel eens een pluim geven, de goede wil is er, het zijn lastige tijden.
Ik voel me geroepen om te reageren gezien mijn eerdere berichten. Het gaat mij niet eens om de puzzel an sich maar om de in mij ogen slechte behandeling van de trouwe SCC-houders via mail door de afdeling Ticketing. Dit is niet de eerste keer dat mij dit is overkomen. Dit is structureel het geval.
0
|
Maandag 7 september 2020 om 17:41 uur |
rd..
rh_vakm schreef:
Dank voor de tip maar voordat ik mijn verhaal hier kwijt moest heb ik uiteraard al contact opgenomen (via mail) met de afdeling Ticketing. Een klantvriendelijke benadering is vermoed ik geen vereiste om daar te mogen werken, ik kreeg als reactie op onze situatie alleen maar het stukje tekst uit de mail van ADO betreffende 14-17 jarigen gemaild. Verder niets. Vervolgens weer gemaild dat ik op zijn minst een fatsoenljk antwoord wil en je raad het al, hier geen reactie op gehad. Zojuist weer een mail gestuurd en deze ook maar doorgestuurd naar onze supporterscoördinator Koes Roeg.
Dank voor de tip maar voordat ik mijn verhaal hier kwijt moest heb ik uiteraard al contact opgenomen (via mail) met de afdeling Ticketing. Een klantvriendelijke benadering is vermoed ik geen vereiste om daar te mogen werken, ik kreeg als reactie op onze situatie alleen maar het stukje tekst uit de mail van ADO betreffende 14-17 jarigen gemaild. Verder niets. Vervolgens weer gemaild dat ik op zijn minst een fatsoenljk antwoord wil en je raad het al, hier geen reactie op gehad. Zojuist weer een mail gestuurd en deze ook maar doorgestuurd naar onze supporterscoördinator Koes Roeg.
Zo te horen heeft op die afdeling de grootste bezuiniging plaatsgevonden, hahahaha.
0
|
Maandag 7 september 2020 om 14:33 uur |
rh_vakm
Tommy schreef:
ja ik snap je punt.
ik denk dat alle clubs die een stadion hebben van ongeveer 15000 man is moeten overleggen en ideeen uitwisselen.
stuur een mail of bel ze en laat je door verbinden met iemand die er over gaat en leg uit hoe je het ziet.
Daar zitten die mensen voor denk ik.
ja ik snap je punt.
ik denk dat alle clubs die een stadion hebben van ongeveer 15000 man is moeten overleggen en ideeen uitwisselen.
stuur een mail of bel ze en laat je door verbinden met iemand die er over gaat en leg uit hoe je het ziet.
Daar zitten die mensen voor denk ik.
Dank voor de tip maar voordat ik mijn verhaal hier kwijt moest heb ik uiteraard al contact opgenomen (via mail) met de afdeling Ticketing. Een klantvriendelijke benadering is vermoed ik geen vereiste om daar te mogen werken, ik kreeg als reactie op onze situatie alleen maar het stukje tekst uit de mail van ADO betreffende 14-17 jarigen gemaild. Verder niets. Vervolgens weer gemaild dat ik op zijn minst een fatsoenljk antwoord wil en je raad het al, hier geen reactie op gehad. Zojuist weer een mail gestuurd en deze ook maar doorgestuurd naar onze supporterscoördinator Koes Roeg.
0
|
Maandag 7 september 2020 om 13:34 uur |
DHFC070
rd..
schreef:
Het ligt ook aan de shirtjes
De jeugd loopt liever in een shirt van adidas nike etc
En zeg nou zelf cars jeans als sponser op je shirt daar worden die kids al om uitgelachen dus begin eerst met een goede kledingsponsor en hoofdsponsor daarnaast moeten de prestaties van ado omhoog en dan zul je zien dat je veel meer den haag shirtjes ziet rond huppelen in den haag..
Dit is trouwens een gratis tip van ome Jan gegroet!
Het ligt ook aan de shirtjes
De jeugd loopt liever in een shirt van adidas nike etc
En zeg nou zelf cars jeans als sponser op je shirt daar worden die kids al om uitgelachen dus begin eerst met een goede kledingsponsor en hoofdsponsor daarnaast moeten de prestaties van ado omhoog en dan zul je zien dat je veel meer den haag shirtjes ziet rond huppelen in den haag..
Dit is trouwens een gratis tip van ome Jan gegroet!
We hebben geen grootse recente geschiedenis waar we op kunnen leunen, daar komt een groot deel van je populariteit vandaan. Leuk of niet, maar bij een kampioenswedstrijd in de eerste divisie, zit je hut vol. Speel je anoniem mee onderaan in de ere dan weten we de weg naar het stadion nauwelijks te vinden. Als het spel dan ook nog eens kleurloos is, dan hoef je op weinig support te rekenen. Kunnen we een hele marketing afdeling oprichten, maar denk dat het begint op het veld. Daar kun je de grootste klap slaan met je marketing.
Dat Cars Jeans minder verkoopt dan Nintendo Switch lijkt me duidelijk. Een aansprekender naam kan voor meer spin off zorgen. Dat hoeft niet per definitie een grote naam te zijn.
Dat Cars Jeans minder verkoopt dan Nintendo Switch lijkt me duidelijk. Een aansprekender naam kan voor meer spin off zorgen. Dat hoeft niet per definitie een grote naam te zijn.
0
|
Woensdag 26 augustus 2020 om 17:59 uur |
Madmax
Eeuwig Den Haag schreef:
Partnership lunch is het grote nieuws van vandaag!
Maar zonder grappen, zo hoor je je partners te behandelen.
Partnership lunch is het grote nieuws van vandaag!
Maar zonder grappen, zo hoor je je partners te behandelen.
Bleek schrijft:
Niet te filmen inderdaad! Dit is voor de club een geweldige deal en een dikke pluim voor de commerciële afdeling..
Niet te filmen inderdaad! Dit is voor de club een geweldige deal en een dikke pluim voor de commerciële afdeling..
0
|
Dinsdag 18 augustus 2020 om 19:39 uur |
Advertentie
Madmax
Sprinkhaan070 schreef:
Weinig clubs hebben al 6 spelers gehaald. Wij wel.
Weinig clubs hebben al 6 spelers gehaald. Wij wel.
Weinig clubs hebben ook gegokt met hun club en 9 spelers en een trainers arsenaal gehaald 12 wedstrijden voor het eind. Nu halen ze 5 onervaren spelers en alles word de hemel in geprezen.. Zolang je maar dingen blijft roepen en herhalen gaan mensen er in mee. Die Bertje allias Ooievaar=Bleek 1 account, is daar een mooi voorbeeld van, blijven herhalen en je gelooft erin. Ook zo`n mooi voorbeeld van beide "Wat wen fantastische deal van de commerciële afdeling om TOTO binnen te halen" .... hahaha ... hebben alleen maar mensen lopen te beschadigden en te Bashen ....haal gvd 4 gerichten aankopen, zet de poppetjes op de juiste plek en je draait een goed seizoen. .... 4 x op je reet en Jol moet opk....
PS: Kom er maar in griezels #Neef #Kishna #Utrecht #Dondedag
Oh nog zo`n mooie quote van beide "Ik maak zelf wel uit wat ik zeg..... nou lik me reet "IK OOK"
PS: Kom er maar in griezels #Neef #Kishna #Utrecht #Dondedag
Oh nog zo`n mooie quote van beide "Ik maak zelf wel uit wat ik zeg..... nou lik me reet "IK OOK"
0
|
Dinsdag 11 augustus 2020 om 19:40 uur |
Senaatskamer
Jeffrey Van As schreef:
Ben benieuwd, heeft inderdaad het een en ander fout gehad maar ook aardig wat goed. Als er deze week Kishna nieuws is, of Asoro/Polter komen dan weten we genoeg
Ben benieuwd, heeft inderdaad het een en ander fout gehad maar ook aardig wat goed. Als er deze week Kishna nieuws is, of Asoro/Polter komen dan weten we genoeg
-Er ligt een lijntje open naar Kishna. Club heeft commentaar opgevangen van de supportersschare en dat is niet verzonnen.
-Comments op o.a. deze site inzake drive-through gisteren zijn aangekomen bij de club: commerciele afdeling erg blij mee
-Merchandising gaat op de schop, broodtrommeltjes, fopspenen enzovoorts gaan eruit. Vanzelfsprekend veel aandacht blijft voor de jongsten onder ons. Topdame gaat de merchandising doen.
-Buitenkant stadion wordt over nagedacht, aantrekkelijker maken. Geen aanpassing openbare ruimte ivm gemeente/brandweer/politie. De gevel/verlichting wordt over nagedacht
-Tips/idee ontzettend welkom!
-HTM ook overleg. Gratis OV wedstrijddagen.
-Comments op o.a. deze site inzake drive-through gisteren zijn aangekomen bij de club: commerciele afdeling erg blij mee
-Merchandising gaat op de schop, broodtrommeltjes, fopspenen enzovoorts gaan eruit. Vanzelfsprekend veel aandacht blijft voor de jongsten onder ons. Topdame gaat de merchandising doen.
-Buitenkant stadion wordt over nagedacht, aantrekkelijker maken. Geen aanpassing openbare ruimte ivm gemeente/brandweer/politie. De gevel/verlichting wordt over nagedacht
-Tips/idee ontzettend welkom!
-HTM ook overleg. Gratis OV wedstrijddagen.
0
|
Zondag 2 augustus 2020 om 22:13 uur |
Nu online
Haraldberg1, James, BLEISWIJK-1, pajam, Ronaldo, Kees, vakkiel, TheMariner, JB96, oodh en 368 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 24 | - | 49 |
2 | Excelsior | 24 | - | 45 |
3 | Den Bosch + | 24 | - | 42 |
4 | FC Dordrecht | 24 | - | 41 |
5 | SC Cambuur | 24 | - | 41 |
6 | ADO Den Haag | 24 | - | 40 |
7 | Graafschap | 24 | - | 37 |
8 | Roda JC | 24 | - | 36 |
9 | FC Emmen | 23 | - | 35 |
10 | Helmond Sp. | 23 | - | 35 |
11 | Telstar | 24 | - | 32 |
12 | FC Eindhoven | 24 | - | 32 |
13 | MVV Maastr. | 24 | - | 29 |
14 | Jong AZ | 24 | - | 29 |
15 | TOP Oss | 24 | - | 26 |
16 | VVV-Venlo | 24 | - | 25 |
17 | Jong Ajax | 23 | - | 24 |
18 | Jong PSV | 24 | - | 21 |
19 | Jong Utrecht | 23 | - | 14 |
20 | Vitesse -27 | 24 | - | -5 |