Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: regio

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 100
Volgende pagina

charder


Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado

Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.

Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.

Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.

Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.

Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.

Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.

Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.

Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.

Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!

Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
0
Maandag 26 augustus 2013 om 10:39 uur

Mr. FC DEN HAAG

Mr. FC DEN HAAG schreef:

Wat is het verschil tussen PEC ZWOLLE en FC/ADO DEN HAAG....?

Prachtige Eenheid/voud Combinatie - Alles Door Onkunde !!!

Kijk dat is nog eens stappen maken daar in Zwolle, kan onze club een heel mooi puntje aan zuigen... maar goed onze hele technische staf stelt geen moer voor en dan druk ik mijzelf nog voorzichtig uit!

Wanneer zet die koekenbakker van een Einstein Wormgoor buiten de wedstrijdselectie en neem dan meteen onzichtbare Holla zijn aanvoerdersband maar eens af, want hij bakt er geen ene drol van!
Bij NEC Nijmegen weten ze wel van daadkrachtig aanpakken, faal je als hoofdcoach dan krijg je meteen je congé!

Echter het heertje M. Steijn lijkt wel op eeuwig krediet binnen onze ADO directie te kunnen rekenen. Dat krijg je natuurlijk met een 2e rangs marktkoopman pursang als M. van der Kwallen, sprookjes vertellers zijn er in alle soorten en maten, maar zo zout als structureel linkerrijtje eredivisie heb ik hem zelf nog nooit gegeten. Echter gooi het ADO DH gepeupel een afgekloven bot toe en men slikt alles jarenlang als zoete koek!

Blijf maar lekker aanmodderen zo met een zeer incapabele TS.... Men komt er helaas vanzelf wel achter dat dit een doodlopende weg blijkt te zijn. Edoch dan is het kwaad allang geschied en zijn we hard op weg naar de voetbal realistische hardwerkende 1e divisie!

Het had zo mooi kunnen zijn maar deze meneer gelooft niet meer in sprookjes van regio Haaglanden Top Totaal voetbalplan 2010 - 2015.
Simpelweg men heeft het momentum wederom (voor de zoveelste keer) verkeerd ingeschat.... naar zo zal later blijken!

Desalniettemin doet het mij bijzonder veel pijn om te constateren dat onze zeer mooie Haagsche volksclub en trots in de branding naar de sodemieter wordt geholpen. Dit door toedoen van ondeskundige cq onprofessionele lieden, die helaas weinig kaas van dit voetbalwereldje hebben gegeten!

Echter beruste zal ik nooit in dat feit en strijdvaardig als ik ben zal ik altijd trachten om voor onze belangen op te komen cq te vechten!

0
Zondag 25 augustus 2013 om 19:20 uur

grijze gek

Stabiel in het linker rijtje
Beleidsplan ADO Den Haag 2010-2015
Inleiding:
ADO Den Haag speelt dit jaar voor het derde achtereenvolgende seizoen in de eredivisie. Daar mogen we met z’n allen dankbaar voor zijn, want onze club komt van ver.
Sportief gezien wist ADO Den Haag in 2008 via de nacompetitie promotie af te dwingen vanuit de Jupiler League. De afgelopen twee seizoenen wist ADO Den Haag zich rechtstreeks te handhaven in de eredivisie, maar gemakkelijk ging dat niet. Het huidige seizoen is ADO Den Haag boven verwachting goed begonnen.
Financieel gezien werd ADO Den Haag twee jaar geleden van een faillissement gered. De inkomsten zijn de afgelopen twee seizoenen flink toegenomen, maar ADO Den Haag lijdt nog altijd verlies. Een bedrijf (want dat is een betaald voetbalclub) kan geen verliezen blijven lijden. Het sportief goede begin in de competitie kan eraaan bijdragen dat ook financieel de betere jaren voor ons liggen.
Sportieve- en financiele winst komen niet zomaar aanwaaien. Daarvoor moet veel werk worden verzet. Onmogelijk is het niet, want ADO Den Haag is een club met een enorm potentieel.
Met de overgang naar het nieuwe stadion in het Forepark is ADO Den Haag steeds meer de club geworden van heel Haaglanden, een regio met 1,5 miljoen inwoners. De businessclub van ADO Den Haag is de grootste van Haaglanden. Het is dé ontmoetingsplek van bedrijven en bestuurders uit de regio. ADO Den Haag is ook diep geworteld in de samenleving, niet in de laatste plaats door de vele sociaal-maatschappelijke activiteiten die ADO Den Haag (meer dan welke club ook) jaarlijks verricht.
Ondanks de recessie nemen de inkomsten nog steeds toe. Steeds meer mensen weten de weg naar het stadion te vinden. Verschillende keren kon al het bordje ‘uitverkocht’ aan het stadion worden gehangen en steeds meer sponsors verbinden zich aan de club. Met de jonge aanwas zit het ook wel goed. Al meer dan 2500 kinderen zijn ADO-kid. Het imago van ADO Den Haag is de laatste jaren aanmerkelijk verbeterd (bron: Club Position Matrix KNVB 2010) en het nieuwe stadion is nu al het sfeervolste stadion van de eredivisie (bron: Fanonderzoek KNVB 2010).
Als we het potentieel van ADO Den Haag ten volle willen benutten, zullen we daar met elkaar keihard aan moeten werken. Om de komende jaren met de club sportieve- en financiële groei door te maken, komen we er niet als we jaarlijks zo goed en zo kwaad als dat gaat de club vooruit helpen.
0
Zondag 25 augustus 2013 om 01:46 uur

Edwin

pmc schreef:

tram 9, bus 23, 25, 26 dan is het te belopen van af RR 4 bus 130 tram 16, station Moerwijk
Dat zijn bijna allemaal stadsbussen. Daar hebben bezoekers uit de regio weinig aan. Het is best een stukje lopen vanaf RR4, bus 23, tram 16 en station Moerwijk naar het Zuiderpark; zeker als de boel weer eens een uurtje voor en na de wedstrijd afgesloten is vanwege de feestelijke ontvangst en het netjes uitzwaaien van supporters van de tegenpartij..
0
Dinsdag 20 augustus 2013 om 16:32 uur

haagse jr

Moi schreef:

Is Lex sr een top scout?
Je moest is weten. ADO scout echt best wel veel bij regio clubs. Op amateur gebied. Veel ex ADO spelers krijgen de opdracht om naar talenten te speuren. Veelal gepensioneerd.
0
Woensdag 14 augustus 2013 om 12:38 uur

Haagse Roel

BLEISWIJK-1 schreef:

Hee....laat mij lekker. Ieder zij mening toch?

Twee jaar geleden begonnen we ook met slechte resultaten. En tijdens de winterstop stonden we gewoon ruim in de middenmoot.

Dit jaar kijk ik na twee jaar Steyn niet alleen meer naar de resultaten. Maar ook naar het voetbal. En dat was gisteren niet best. Maar tegen PSV heb ik wel weer dngen gezien waar ik mij aan vasthoud. Let nou maar op wij gaan in thuiswedstrijden echt nog wel leuk voetbal zien. Het heeft gewoon tijd nodig.

En als het aan jou lag waren na dit weekend Koeman, Pastoor, de Jonge en Steyn ontslagen. Gelukkig zijn er mensen die wel wat geduld kunnen opbrengen.
Geduld hebben ?? na ruim 35 jaar heb ik er genoeg van.
Blijkbaar velen met mij , die nog veel dichterbij wonen...........regio HAAGlanden , wat is het ?? 1 miljoen ??? en amper 4000 SCC , tsja....

Neemt niet weg dat ik je ook dit seizoen weer veel plezier wens met het bezoeken van de wedstrijden ( niet sarcastisch bedoeld).
0
Zondag 11 augustus 2013 om 18:29 uur

Advertentie

Haagse Roel

Vincent schreef:

voor al die supporters (?) die al zoveel ellende met ado hebben meegemaakt, is er 1 troost..

stel , je bent 51 en je komt sinds je 8e bij ado. dan ben je al ruim over de helft om deze ellende nog aan te moeten (?) kijken.

fijne zondag verder
Jammer dat je niet inhoudelijk ingaat op mijn verzoek...maar ja dat zegt helaas genoeg over de persoon ... Vincent.mensen wegzetten als nobody `s .

Je ziekelijke "ado"ratie voor de club slaat volledig door , je kan geen kritische opmerking velen.

Je geneuzel in je vorige shout om ADO te promoten........hou toch op man. ADO moet zichzelf promoten door eens wat te presteren.

Blijkbaar is het voor jou een verademing om elke twee weken uren van huis te zijn om naar een g elftal te kijken . Ik heb het thuis wel gezellig !!

Zou zeggen , ga met je promopraatjes een kraampje huren op het Spui , om die honderdduizenden in de regio , proberen te overtuigen.

0
Zondag 11 augustus 2013 om 00:40 uur

Haagse_Aad

1905 schreef:

Zelfs hier zijn een aantal mensen die, in mijn optiek, allerlei zwakke reden aanvoeren om niet te gaan
Tja ik kan niet bij mensen in hun portomonee kijken..
Of hoeveel tijd mensen er kwijt voor willen zijn..
Of dat sommige mensen het gewoon liever thuis op de bank kijken..

Maar als je als club van de 3e stad van Nederland een stadion, wat zo makkelijk bereikbaar is voor de hele regio, niet één keer in de twee weken vol krijgt doe je gewoon echt iets fout.. punt.. uit...
0
Maandag 5 augustus 2013 om 13:47 uur

pajam

Kees schreef:

Piet Jansen schreeuwt het van de daken. De begroting moet met een paar miljoen omhoog. Mooi, dat willen we allemaal.

Maar hoe krijg je dat in vredesnaam voor mekaar? Je hebt al de benodigde shirtsponsoren, stadionnaamsponsor en het gros van de sky-boxen zit vol. Allemaal contracten met lange termijn. De grootste inkomstenbronnen zijn dus al "bezet".

De rek zit hem dus nog in het aantal toeschouwers en businesstoelen verhogen. Ook de stadionverhuur op niet speeldagen. Navenant stijgt ook je catering en ondermeer marketingomzet.

Maar of je met de mogelijkheden uit de laatste alinea zo maar een paar miljoen kunt stijgen? Pffff, ik benijd die man niet.

Vindt het een nuttige stuk tekst dat hij tegenover de camera van RTV West voordraagt ; )

Sponsoren in de regio moeten inderdaad gaan opstaan. Alle lopende contracten van bijvoorbeeld skyboxen kan je dan niets mee, maar je hebt nog een heleboel andere mogelijkheden;
- Led boarding sponsors
- broeksponsor
- Buss. Seats
- uitbaten m2`s stadion buiten wedstrijden data om
- digitale scoreboards, waar in de rust commercials op draaien
- meer toeschouwers, meer stoelen vol, minder gratis weggegeven kaartjes
- meer merchandising
- betere catering dat niet uitverkocht raakt
- ADO internet/mob. telefonie / reizen / ?
- meer activiteiten vooraf aan een wedstrijd en eventueel na een wedstrijd?

Zet bijvoorbeeld in de maanden met mooi weer buiten, aan de Familie tribune zijde altijd een springkussen e.d. neer, met vlak ernaast merchandising.
Ouders kopen veel voor de kids ; )

kortom, er zijn nog genoeg mogelijkheden, ook denk ik dat heel veel van de huidige sponsoren er zitten tegen enorm gereduceerde tarieven (skyboxen) en dat is natuurlijk ook een terrein waar je bij nieuwe kansen terreinwinst kan boeken. Zeker als we structureel middenmoot met soms uitschieters naar boven gaan krijgen.
0
Maandag 5 augustus 2013 om 08:57 uur

<FCDH>

Ado doet oproep aan bestaande sponsors en toekomstige sponsors in de regio om miljoenen te investeren in de club om structureel linkerrijtje te kunnen spelen en ado wil elke wedstrijd meer dan 11.000 man in het stadion

ADO Den Haag wil 10.000-11.000 bezoekers op zaterdagavonden
ADO Den Haag-PSV, Piet Janssen (Foto: VI-Images/OrangePictures)

DEN HAAG - Het gaat goed met de verkoop van seizoenskaarten bij ADO Den Haag. De club stevent af op 4500 kaarthouders en dat is hetzelfde aantal als vorig jaar. `Dat gaat heel goed`, vindt algemeen directeur Piet Janssen. De club hoopt op zaterdagavonden minimaal 10.000 tot 11.000 toeschouwers te verwelkomen.
`In aanloop naar ADO Den Haag-PSV was het erg druk aan de balie om kaarten te krijgen. Dat is een goed teken`, vervolgt Janssen. ADO Den Haag kan de inkomsten uit supporters goed gebruiken om aan de begroting te voldoen. `Als we in de eerste wedstrijden voldoende punten pakken gaat het stadion bruisen, wordt het levendig en komen de supporters en de sponsoren.`

ADO Den Haag heeft een begroting van 13 miljoen euro. Janssen spreekt van een krappe begroting en stelt dat ADO meer geld nodig heeft om structureel door te pakken naar het linkerrijtje. `Je hebt echt begroting van 15 miljoen nodig wil je niet doorzakken naar degradatiegevaar. We moeten voor stabiliteit een paar miljoen erbij hebben. Dus we moeten echt doorgroeien.`

Bron rtvwest
0
Zondag 4 augustus 2013 om 22:30 uur

Nu online

JB96, The Hague FC, Anne van Schuurman, MikeDH, guru, Aad en 321 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 100
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Jari Vlak Daryl van Mieghem Juho Kilo

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Telstar
1-1
20 september 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Jong FC Utrecht
27 september 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 FC Den Bosch 7 - 16
2 Excelsior 7 - 14
3 Helmond Sp. 7 - 14
4 Jong PSV 7 - 11
5 FC Eindhoven 7 - 11
6 Graafschap 7 - 11
7 Telstar 7 - 11
8 Jong AZ 7 - 11
9 FC Volendam 7 - 10
10 Jong Ajax 7 - 9
11 FC Dordrecht 7 - 9
12 Roda JC 7 - 9
13 FC Emmen 7 - 8
14 SC Cambuur 7 - 7
15 ADO Den Haag 7 - 7
16 TOP Oss 7 - 7
17 MVV Maastr. 7 - 6
18 VVV-Venlo 7 - 5
19 Vitesse -6 7 - 4
20 Jong Utrecht 7 - 2