Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: bedrijven

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 113
Volgende pagina

jajoh

oud speler schreef:

Op deze shoutbox zijn jullie steeds bezig om de schuld van de aankomende degradatie aan iemand toe te wijden. De spelers, de trainer(s), het bestuur, noem maar op. Een ding vergeten jullie echter, in werkelijkheid is er maar groep schuldig aan deze situatie.

Want waarom wil een voetballer van een beetje naam, NIET bij Ado Den Haag spelen

Waarom wil een zich zelf respecterend bedrijf, zijn naam NIET verbinden aan Ado Den Haag

Waarom wil een trainer met reputatie overal, maar NIET bij Ado Den Haag trainen.

Waarom willen capabele managers bij elke club werken, maar NIET bij Ado Den Haag

Als je de bovenstaande vier W’s wilt elimineren zal je eerst die ± 300 blowende stomlullende asociale Pubers uit je stadion moeten weren. Let op want dat gaat in het nieuwe stadion gebeuren. Als Ado van deze parasieten is verlost komt het vanzelf goed.
Kijk maar naar bijvoorbeeld Heracles, Almelo is veel kleiner dan Den Haag maar hebben het toch aardig voor elkaar. Heerenveen in heel Friesland wonen evenveel mensen als in Den Haag. Maar Heerenveen is een club om trots op te zijn en dat is mede te danken aan hun supporters. Daar wil je als speler voetballen, als bedrijf bij betrokken zijn, daar wil je trainen, werken. Voor een groep fijne mensen waarbij je veilig bent en respect krijgt. Daar hoef je geen schaamte te hebben voor discriminerende en asociale spreekkoren van tribune, gescandeerd door een groep mensen die zich supporter van jou noemen.
Ja ieder krijgt wat ie toe komt en dat is voor Ado spelers, trainers en managers die nergens anders meer terecht kunnen. Dan is er nog maar een keuze, spelen of werken voor Ado Den Haag.
de eerste "W" : Spelers van naam willen niet bij Den Haag spelen omdat er vanuit het bestuur geen goed toekomstperspectief word geboden. Veel mooie verhalen, maar gebaseerd op mooie dromen

de tweede "W" : Bedrijven willen hun naam niet binden omdat wij een bestuur hebben die niet capabel genoeg is om te laten zien dat het verleden voorbij is en dat de toekomst afhankelijk is van een goede samenwerking tussen bedrijven en de club

de derde "W" : zie de eerste "W"

de vierde "W" : zie de eerste "W"

Elke club, ook heracles etc, heeft de "problemen" die je noemt. Maar het grote verschil is dat zij een bestuur



0
Maandag 2 april 2007 om 11:33 uur

jajoh

oud speler schreef:

Op deze shoutbox zijn jullie steeds bezig om de schuld van de aankomende degradatie aan iemand toe te wijden. De spelers, de trainer(s), het bestuur, noem maar op. Een ding vergeten jullie echter, in werkelijkheid is er maar groep schuldig aan deze situatie.

Want waarom wil een voetballer van een beetje naam, NIET bij Ado Den Haag spelen

Waarom wil een zich zelf respecterend bedrijf, zijn naam NIET verbinden aan Ado Den Haag

Waarom wil een trainer met reputatie overal, maar NIET bij Ado Den Haag trainen.

Waarom willen capabele managers bij elke club werken, maar NIET bij Ado Den Haag

Als je de bovenstaande vier W’s wilt elimineren zal je eerst die ± 300 blowende stomlullende asociale Pubers uit je stadion moeten weren. Let op want dat gaat in het nieuwe stadion gebeuren. Als Ado van deze parasieten is verlost komt het vanzelf goed.
Kijk maar naar bijvoorbeeld Heracles, Almelo is veel kleiner dan Den Haag maar hebben het toch aardig voor elkaar. Heerenveen in heel Friesland wonen evenveel mensen als in Den Haag. Maar Heerenveen is een club om trots op te zijn en dat is mede te danken aan hun supporters. Daar wil je als speler voetballen, als bedrijf bij betrokken zijn, daar wil je trainen, werken. Voor een groep fijne mensen waarbij je veilig bent en respect krijgt. Daar hoef je geen schaamte te hebben voor discriminerende en asociale spreekkoren van tribune, gescandeerd door een groep mensen die zich supporter van jou noemen.
Ja ieder krijgt wat ie toe komt en dat is voor Ado spelers, trainers en managers die nergens anders meer terecht kunnen. Dan is er nog maar een keuze, spelen of werken voor Ado Den Haag.
de eerste "W" : Spelers van naam willen niet bij Den Haag spelen omdat er vanuit het bestuur geen goed toekomstperspectief word geboden. Veel mooie verhalen, maar gebaseerd op mooie dromen

de tweede "W" : Bedrijven willen hun naam niet binden omdat wij een bestuur hebben die niet capabel genoeg is om te laten zien dat het verleden voorbij is en dat de toekomst afhankelijk is van een goede samenwerking tussen bedrijven en de club

de derde "W" : zie de eerste "W"

de vierde "W" : zie de eerste "W"

Elke club, ook heracles etc, heeft de "problemen" die je noemt. Maar het grote verschil is dat zij een



0
Maandag 2 april 2007 om 11:33 uur

fc hageneez

Laatste Nieuws

ADO DH lanceert ADO TV en nieuwe site


ADO Den Haag lanceert volgende week in samenwerking met Eyeworks Sport en Sport2Media onder de naam ADO TV een eigen televisiekanaal. Tegelijkertijd zal tevens de vernieuwde versie van de officiële website adodenhaag.nl in gebruik worden genomen.
ADO TV zal bestaan uit een gevarieerd aanbod van video’s, dat de supporters van ADO Den Haag de mogelijkheid biedt hun club nog intensiever te volgen. Naast wedstrijdsamenvattingen en persconferenties zullen onder meer nieuwsitems, voor- en nabeschouwingen, achtergrondreportages en historische beelden worden aangeboden.

Het TV-aanbod van de residentieclub is in eerste instantie via internet te ontvangen. Binnen vier tot zes weken zal ADO TV tevens als toepassing voor de mobiele telefoon worden aangeboden. Doelstelling is om op termijn de eigen geproduceerde content tevens extern te exploiteren. Ter kennismaking is toegang tot het TV-aanbod op internet in eerste instantie gratis. In een latere fase zullen specifieke onderdelen tegen betaling worden aangeboden.

De lancering van ADO TV gaat gepaard met de ingebruikname van de vernieuwde versie van de officiële website. Naast een nieuwe vormgeving zal deze versie een aantal nieuwe onderdelen herbergen. Kenmerkend voor de nieuwe homepage is bijvoorbeeld de videoplayer waarop beelden van ADO TV kunnen worden vertoond en welke toegang verschaft tot de ADO TV-site.

De productie, exploitatie en distributie van ADO TV is een samenwerking tussen ADO Den Haag, Eyeworks Sport en Sport2Media. De nieuwe versie van de officiële website is gerealiseerd met behulp van viervier (ontwerp) en Web3 (technische realisatie).

Eyeworks Sport (www.eyeworks.tv) is de grootste onafhankelijke producent van sportprogramma`s van Nederland. Eyeworks Sport produceert televisie-uitzendingen voor verschillende opdrachtgevers, waaronder RTL, SBS, Sport1, Tele2 en Tien.

Sport2Media (www.sport2media.com) werkt samen met voetbalclubs en sportbonden om de mogelijkheden van nieuwe media (internet, IPTV, mobiel e.d.) ten volle te benutten. Ervaring met het adviseren van sportorganisaties met betrekking tot media en exploitatiemodellen, het ontwikkelen van multi-mediaplatforms en de aanwezige creatieve bagage en faciliteiten voor de productie van videocontent, vormen de basis. Sport2Media biedt met haar Sport-on-Demand platform en ondersteunende diensten de ideale oplossing voor het crossmediale beleid van sportorganisaties.

Ontwerpbureau viervier (www.viervier.nl) geeft vorm en inhoud aan de communicatie van ADO Den Haag. Zo ontwikkelde viervier bijvoorbeeld het nieuwe clublogo en de hospitalitybrochure. Viervier werkt op strategisch en creatief vlak voor onder andere Kadaster, H&M, Bouwfonds en het Ministerie van Buitenlandse Zaken.

Web3 (www.web3.nl) is een vooruitstrevende organisatie op het gebied van interactieve media. Web3 Consulting houdt zich bezig met strategische en conceptuele plannen en projecten. Web3 Development richt zich op het vervaardigen van maatwerk internet oplossingen en moderne technieken (Web 2.0 en mobiele toepassingen). Tenslotte is Web3 Hosting gespecialiseerd in het faciliteren van bedrijfskritische applicaties. Naast ADO Den Haag rekent Web3 onder andere de volgende bedrijven tot haar klantenkring: Essent, DSM, Rabobank, TV Limburg, Roda JC en MVV.
0
Vrijdag 2 februari 2007 om 18:42 uur

johan

Midden-Oost schreef:

Ik was ook liever in Zuiderpark gebleven of misschien de Uithof. Vraag me af of straks Rampstadrail ook 41 euros gaat rekenen ? Immers voor alle Hagenezen wordt Forepark een uitwedstrijd !! Zoniet dan kunnen we (hopelijk) volgend jaar met randstadrail, voor een paar euros extra, doorrijden naar R`dam CS, toch ?? 

Stadion wordt prachtig, alleen veelste klein. Ze hadden een stadion voor minimaal 30.000 toeschouwers moeten maken, echte ambities tonen. Nu loop je weer (nog steeds) achter H`veen, Vitesse, Utrecht, Groningen etc aan want die hebben veel grotere stadions en dus kan je met die clubs nog steeds niet concureren en blijven we in het potje Sparta, NEC, NAC zitten.....

Als er dus geen type Maas instapt, wordt bovenaan rechterrijtje het hoogst haalbare in het nieuwe stadion.
Of je kunt concurreren hangt denk ik ook erg van de faciliteiten voor sponsors en bedrijven af in verhouding tot de stadions van de concurrentie. Ik denk dat dat wel snor zit bij het Forepark!
0
Vrijdag 8 december 2006 om 14:20 uur

Haaksman

christian schreef:

DSW gebruikt supporters als excuus
Zorgverzekeraar DSW gebruikt de supportersactie van afgelopen zondag als excuus om de samenwerking met ADO Den Haag te beeindigen.

In het blad "ADO Zaken & Mensen" een uitgave van de Business to Business van ADO Den Haag vertelt Chris Oomen van DSW over de sponsoring van de zorgverzekeraar.

"In het kader van de grotere keuzevrijheid van de consument willen we ook graag in Den Haag en in Zoetermeer onze vleugels uitslaan. Met het sponsoren van een club in het betaald voetbal werk je op een effectieve wijze aan de naamsbekendheid."

In het stuk staat bovendien dat vanaf het begin al wordt betwijfeld of de Zorgverzekeraar daadwerkelijk tot 2008 op het shirt zou staan. Dat was namelijk allemaal afhankelijk van de fusie tussen Azivo en DSW. De twee ondernemingen wilden fuseren en daarmee een nieuwe verzekeringsmaatschappij oprichten.

"Dat hebben we uitdrukkelijk bij de onderhandelingen met ADO Den Haag meegenomen. We willen samen met Azivo een belangrijke speler op de markt van zorgverzekeraars worden. Ik verwacht niet dat de nieuwe naam een samenstelling wordt van Azivo of DSW, maar dat we gezamenlijk voor een nieuwe naam zullen kiezen," aldus Oomen.

Echter in augustus werd bekend dat de fusie tussen Azivo en DSW geen doorgang zou vinden.

DSW wilde de naamsbekendheid vergroten en na de gebeurtenissen van afgelopen zondag en het feit dat DSW de naam van het shirt van ADO Den Haag liet halen, en de media-aandacht die hierop volgde, werd DSW direct de meest bekende zorgverzekeraar van Nederland.

Maar nu de fusie niet doorgaat heeft DSW geen belang meer bij de vergroting van naamsbekendheid in de regio Haaglanden. De supportersactie geeft de Zorgverzekeraar dus een goed excuus om het sponsorcontract `om die reden` te beeindigen.

Er is overal wel een adder onder het gras. je denkt toch niet dat zulke bedrijven aan goede doelen doen zonder er iets voor terug te vragen? Ja joh, toch blijven we altijd afhankelijk van anderen... :-))
0
Vrijdag 24 november 2006 om 00:37 uur

Haagse Roel

Nieuwe hoofdsponsors melden zich -
20/11/2006

DSW wil zijn naam niet meer op het Haagse shirt terug zien. Gelukkig hebben er zich een paar bedrijven gemeld die wel interesse hebben.

-Heras hekwerken
-NMI-mediaton
-KWA Vrije Valkeniers Vereniging
-Jan Knijnenburg sloopwerken

Om na wat er gebeurd is alles maar met een beetje humor te relativeren.

Hahaha , idd Loosduinuh, ff weer lachen
0
Maandag 20 november 2006 om 23:35 uur

DIT MOET IN DEN HAAG OOK GEBEUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Twente Pas
(12 September 2005)

SUPERACTIE!!!
Gratis wedstrijdbal voor leden bij 2 verkochte passen

Samen naar de top met Twente Hogerop!

Binnenkort start de verkoop van de Twente Hogerop-kortingspassen en daar kunnen wij als vereniging en jij als lid veel geld en voetbalmateriaal mee verdienen!


Beste voetbalvrienden,

De actie Twente Hogerop heeft als doel om topvoetbal in Twente te stimuleren. Met het inzamelen van geld (door de verkoop van kortingspassen), kan de uitbreiding van het Arke-stadion financieel onder-steund worden én kunnen amateurverenigingen worden gesponsord met financiële middelen voor de clubkas en met nieuwe voetbalmaterialen. Dit is precies wat onze vereniging goed kan gebruiken!

De opzet van de Twente Hogerop-kortingspas is simpel. Een groot netwerk van meer dan duizend bedrijven in heel Twente, van kapper tot juwelier en van restaurant tot autobedrijf geven fikse kortingen op hun producten en diensten van 12% oplopend tot 100%. Consumenten kunnen profiteren van deze kortingen door een kortingspas aan te schaffen. U investeert elf euro per maand, maar een veelvoud van deze investering is in ‘no time’ terugverdiend.

Een voorbeeld: Een gezin, bestaande uit vader, moeder en een kind, gaat op dinsdag een pizza halen. Laten we zeggen dat een pizza acht euro per stuk kost. Het gezin is dan dus 24 euro kwijt. Met de Twente Hogerop-kortingspas krijgt het gezin 50% korting. Dat is 12 euro. Doe je dit eens per maand, dan heb je de pas al terugverdiend.

Een ander voorbeeld: stel, eens per jaar doe je een uitgave van boven de duizend euro. Dat kan van alles zijn, een keuken of een badkamer, een auto, een bankstel, noem maar op. Nadat u de prijs uitonderhandeld heeft krijgt u op vertoon van uw pas ook nog eens het volledige jaarbedrag van de pas terug! Dit kan meerdere keren per jaar.

Wij als vereniging hebben de mogelijkheid gekregen om de Twente Hogerop-kortingspas te verkopen. Onze leden gaan de Twente Hogerop-kortingspas te koop aanbieden bij familie, vrienden, buren en bekenden. Het mooiste aspect van deze actie is dat hoe meer passen er via onze vereniging verkocht worden, hoe hoger de inkomsten voor de clubkas én voor jullie zelf!

Spek de clubkas!
Elke verkochte kortingspas levert onze club maar liefst € 10,- op. En voor elke vijf verkochte passen ontvangen wij een Twente Hogerop wedstrijdbal t.w.v. € 50,-. Stel je voor: als wij met z’n allen 1.000 pasjes weten te verkopen, betekent dat € 10.000,- aan contanten én een flink aantal wedstrijdballen t.w.v. € 10.000,-. Bovendien profiteert de vereniging die de meeste pasjes verkoopt van extra prijzen!

• Verkoopt onze vereniging de meeste pasjes van iedereen? Dan spelen wij in 2006 een heuse thuiswedstrijd tegen FC Twente.
• Behoort onze club tot de top 3 van verenigingen die gemiddeld per lid de meeste pasjes heeft verkocht? In dat geval ontvangen wij een aantrekkelijke geldprijs in contanten; van respectievelijk € 1.500,- € 2.500,- of € 5.000,-


Leden en elftallen worden ook beloond
Het bijzondere van deze actie is dat ook onze leden van deze unieke actie profiteren. Iedereen die twee passen verkoopt krijgt óók een Twente Hogerop wedstrijdbal ter waarde van € 50,- cadeau. Verkoop je bijvoorbeeld zes pasjes, dan krijg je maar liefst drie wedstrijdballen.

De drie personen, van alle deelnemende voetbalverenigingen die individueel de meeste passen verkopen, ontvangen een superprijs:
3e prijs: een bezoek aan Ajax - FC Twente in de Amsterdam Arena voor twee personen.
2e prijs: twee dagen naar Euro Disney voor twee personen.
1e prijs: een reis naar Euro Disney voor twee personen met € 500,- aan zakgeld.

Ook zijn er extra prijzen weggelegd voor de elftallen die de meeste passen weten te verkopen.

• Verkoop jij met je elftal gemiddeld vijf pasjes? Bereid je dan maar voor op een bezoek met je team aan een thuiswedstrijd van FC Twente! Het alternatief dat mag worden gekozen is 2 wedstrijdballen die het elftal tijdens de warming-up kan gebruiken.
• Behoort jouw elftal tot de top 3 van elftallen met de meest verkochte kortingspassen? Maak dan je borst maar nat, want dan gaat jouw team naar een wedstrijd van het Nederlands elftal!

Promotionele ondersteuning en werving
De lancering en verkoop van de kortingspasjes wordt breed ondersteund. Zo wordt er twee keer een speciale Twente Hogerop-krant huis-aan-huis verspreid, waarin duidelijke uitleg over de actie wordt gegeven en waarin alle deelnemende bedrijven staan vermeld. Ook verschijnen er advertenties en aankondigingen in de lokale huis-aan-huiskranten. Via de bon uit deze kranten kunnen consumenten eveneens een kortingspas bestellen. Op de bon wordt naar een voorkeur voor amateurvereniging gevraagd. Als onze vereniging hier wordt genoemd, ontvangen wij als vereniging eveneens € 10,-.
Kijk voor meer informatie op: www.twentehogerop.nl.

BINNENKORT WORD JE DOOR JE LEIDER OP DE HOOGTE GEBRACHT HOE JIJ AAN DEZE LUCRATIEVE ACTIE MEE KUNT DOEN!

0
Dinsdag 31 oktober 2006 om 00:27 uur

Midden-Oost

200%ANTI VI EN KNVB schreef:

Kan er nie om lache. Dit is de boel manipuleren en voor zo`n organisatie is het een schande, maar ja. KNVB< UEFA<FIFA. Een pot nat en bedriegers van het eerste uur. Niet het "supporters geweld" maakt voetbal kapot maar dat soort organisaties en het "grote geld". Ik knap steeds meer af van het hedendaagse en het "moderne voetbal". De gewone man en met name ons als hagenezen zijn daar de dupe van omdat wij niet in hun straatje passen!!!

KNVB = ANTI VOETBAL.

Het gaat allemaal om het grote geld en daar kunnen we in NL en zeker in DH niet aan meedoen en das triest. Alles wordt voorgekookt net zoals bij bedrijven die prijsafspraken maken. Zeist, Hilversum, Amsterdam het is 3 handen op 1 buik. We moeten gewoon snel punten pakken, dot moet dan oktober en november gebeuren bij Twente, Heracles en Excelsior thuis en Sparta-uit !! Dan ziet de wereld er hopelijk een stuk beter uit.
0
Zondag 24 september 2006 om 18:22 uur

Advertentie

fc hageneez

Geavanceerde beveiliging in nieuw ADO-stadion
DEN HAAG - Het nieuwe stadion van ADO Den Haag aan het Prins Clausplein krijgt een geavanceerd veiligheidssysteem. De voetbalclub gaat als eerste gebruik maken van het Crowd Control Systeem (CCS). Het CCS regelt de toegangscontrole en de surveillance in en om het stadion met behulp van camera`s en microfoons. De provincie, die een bijdrage van bijna een half miljoen euro doet, heeft dit donderdag bekendgemaakt.
Volgens de provincie zijn raddraaiers met het CCS makkelijker op te sporen aan de hand van onder meer stem- en beeldgegevens. Woensdag volgt een nadere toelichting op het bouwterrein aan het Prins Clausplein, waar het stadion halverwege 2007 in gebruik wordt genomen.

Het systeem is ontwikkeld in samenwerking met ADO Den Haag, TNO en een aantal bedrijven uit Zuid-Holland die expert zijn op het gebied van beveiligingstechnologie. In het oude Zuiderpark-stadion zijn de afgelopen seizoenen al proeven gedaan met stem- en beeldherkenning.

0
Donderdag 31 augustus 2006 om 18:56 uur

fc hageneez

haagie schreef:

maakt mij niet uit hoe het stadion gaat heten als het shellstadion gaat heten ben je verzekerd
van mjl injecties per jaar en eindelijk SUBTOP hebben we wel verdiend na al die klotenjaren
en anders moet er maar is een bedrijf  komen die een vijandig bod op den haag doet in het zaken leven met overnames van grote bedrijven gebeurd dat ook wel is mensen met hoop geld die garant staan voor een betere en goede toekomst
0
Maandag 28 augustus 2006 om 16:05 uur

Nu online

wiegah070, Ano-Niem, Vos, Bhattoe 74, zuiderwijk, Haraldberg1 en 239 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 113
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Daryl van Mieghem Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
1-5
4 oktober 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Roda JC
18 oktober 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Den Bosch + 9 - 18
2 Helmond Sp. 9 - 18
3 Excelsior 9 - 17
4 Graafschap 10 - 16
5 FC Eindhoven 9 - 15
6 FC Dordrecht 9 - 15
7 Telstar 10 - 14
8 FC Volendam 9 - 13
9 Roda JC 9 - 13
10 FC Emmen 9 - 12
11 Jong PSV 9 - 11
12 Jong AZ 9 - 11
13 ADO Den Haag 9 - 11
14 MVV Maastr. 10 - 11
15 Jong Ajax 9 - 10
16 SC Cambuur 9 - 10
17 TOP Oss 9 - 8
18 VVV-Venlo 10 - 8
19 Vitesse -6 9 - 4
20 Jong Utrecht 9 - 4