Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: veld

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 113
Volgende pagina

R.E.

Club Achter de Duinen schreef:

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

`ADO heeft verzuimd vechters te halen`
ADO Den Haag heeft bij het herstelwerk in de winter verkeerd ingekocht.
Lees het nieuwsbericht
Een uitstekende analyse van Theo, maar wel wijsheid achteraf, die nu (hopelijk) eindelijk voor iedereen duidelijk is. Dit had echter al veel eerder geconstateerd kunnen en moeten worden, toen er nog iets aan gedaan kon worden. Sterker nog: dit is toen ook al geconstateerd. Ik heb hier herhaaldelijk op gewezen, bijvoorbeeld na de eerste competitiewedstrijd, toen de transfermarkt nog open was en waarna er nog (veel) meer "niet-vechters" zijn gehaald:

"Het vorige seizoen heeft laten zien dat er een gebrek is aan mentaliteit, aan spelers bij wie je nooit hoeft te twijfelen aan een optimale inzet, die niet bang zijn om, als het nodig is, meedogenloos te zijn voor tegenstanders (én ploeggenoten) en die zich ook niet uit het veld(!) laten slaan door het eerste beetje tegenslag. Dat is niet (per se) hetzelfde als ervaring. Het is na vorig seizoen, met zoveel jonge nieuwe spelers en met "nieuwe energie" als slogan toch ongelofelijk dat je de eerste wedstrijd zó slap acteert? Ik ben bang dat er tot nu toe vooral is geselecteerd op spelers die in principe leuk kunnen voetballen (in de hoop ze later voor grote bedragen te kunnen verkopen) en dat er te weinig of geen oog is geweest voor het temverband en het evenwicht binnen de selectie en dus voor mentaal sterke teamspelers, die toch echt onmisbaar zijn. Het zijn nu (weer) allemaal individuele spelers; er is geen team en er is geen evenwicht."

Daar voegde ik na enkele kritische reacties later nog aan toe:

"Ook alle nieuwe spelers die daarna gekomen zijn, voldoen niet aan die eis (en/of zijn niet fit, zoals Janmaat en Zuiverloon). Er is dus nog steeds geen team, geen evenwicht, geen mentaal sterke voorbeeldspeler. De reactie (o.a. van rd) was toen en later: maak ervaren spelers als Kramer, Goossens en, later, Zuiverloon en Janmaat belangrijk en het probleem is opgelost. Het is nu ook voor die shouters toch wel duidelijk dat dat een grove en fatale misvatting was?"
0
Maandag 15 maart 2021 om 11:22 uur

GroenGeelHart070

Bolskie schreef:

Juist. En volgens mij hebben zij die lijn al ingezet. Daarom je zou bijna denken dat zij er al op voorbereiden waren?
Ik denk ook dat het vanuit de jeugd al goed op de rit staat richting jong ADO, maar het vlaggenschip blijft achter. Daarom is er gegokt op handhaving en dat plan mislukt.
Helaas, maar er zijn toch wel al een heleboel stappen in orde gemaakt, verbeterd. Nu op het veld gaan doorvoeren waarom we talenten langer hebben vastgelegd, ze moeten dan dus ook opgesteld gaan worden
0
Zondag 14 maart 2021 om 13:40 uur

marcellino

Haagsesjaak schreef:

Nee hoor. We moeten sowieso afscheid nemen van alles van niet presteert. Schoonschip maken.
Helemaal gelijk ik zij het gisteren al uithuilen je verlies nemen en je voorbereiden op volgend jaar kkd.

En als je daar nu al mee begint kan je nooit een schreven schaats rijden.

Iemand die nu nog geloofd dat je nog een kans hebt spreekt uit emotie want in niets lijkt dat dat ook zo is .
Meeste doelpunten tegen minste doelpunten voor de feiten liegen niet.

Dure spelers weg doen en de gedachten waar we in het begin van het seizoen mee begonnen is wel uitvoerbaar in de kkd.
Want het team wat er aan het begin stond had gewoon bij de eerste 8 van de kkd gestaan.
Van daar uit filosofie veranderen naar aanvallend voetbal en persing en dan niet met de mond waar hamdi en jol goed in waren maar dan ook echt op het veld stel trainers aan die daar ook hun levensdoel van hebben gemaakt.dus die ook zo opgegroeid zijn en geen trainers die doordat ze een sterk elftal hadden konden aanvallen.
Probeer van clubs die dat in hun gene hebben trainers los te weken en enthousiast te maken voor ado.

Het heeft van mij geen bekende trainer te zijn als hij maar het spelletje snapt en kan werken met jeugd

Voor de rest de bepalers er uit en een frisse start maken.
De komende tijd gaat laten zien of iedereen het nou werkelijk goed voor heeft met ado of dat we weer met mensen te maken hebben die er zitten voor eigen gewin.
0
Zondag 14 maart 2021 om 11:46 uur

rooney

Aad schreef:

Je verloor de wedstrijd al vanaf minuut 1 toen Heracles het initiatief nam, onze spelers afjoeg en opereerde als een team in plaats van 11 goedwillenden.

En wat was de totale achterhoede slecht, het middenveld met uitzondering van een redelijke El Khayati eveneens en Kramer zwaar kloten. Dan heb je het wel zo`n beetje gehad: 3 spelers die een redelijke wedstrijd speelden en de rest dus bagger.

Van de invallers waren Arweiler (!) en Adekanye best aardig bezig. Mohktar aanvankelijk ook maar wel, samen met die kopie van Koopmans, verantwoordelijk voor de 1-2

Formeel nog niet maar we zijn gisteren gedegradeerd en daarom Goosens, Vejinovic, Kramer en El Khayati na de wedstrijd tegen Ajax (laat ze nog maar een keertje flink afgaan) bedanken voor hun inzet en de rest van de wedstrijden gebruiken om alvast een (deel van) team voor de KKD wedstrijdervaring te laten opdoen. Het maakt toch niets meer uit of we verliezen maar evengoed valt het mee en pikken we, helaas te laat, nog wat puntjes mee.
Idd. Vond het gisteren echt te triest voor woorden hoe die Kramer ongeinteresseerd over het veld sjokte en alleen maar aan het provoceren was. Die Arweiler liet gisteren in 10 minuten meer arbeid zien dan Kramer in 80 minuten!! En daar willen ze ook nog eens mee verlengen.
0
Zondag 14 maart 2021 om 10:21 uur

rd..

Fcdh-frans schreef:

Eens. Vroeger lieten ze dit nooit gebeuren
Supporters gingen ook niet zelf het veld in om te scoren, staken een tribune in de fik. Ik bedoel: de acties van vroeger hadden ook weinig tot geen zin. Al dat gelul dat er `een signaal afgegeven moet worden`.

Ik neem aan dat ze zelf ook wel weten dat het niet goed is en gaat. Het is allemaal zo sentimenteel. Dromen en sentiment moet plaats gaan maken voor realisme. One liners als `dit is een club als ADO onwaardig` of `derde stad derde club`, allemaal holle frasen en je legt de druk onrealistisch hoog. De realiteit is dat je al jaren rode cijfers draait, een waardeloze begroting aflevert en er geen punten worden gepakt. We bestaan 116 jaar blabla, Mo deed ook nog een duit in het zakje voorafgaand aan de wedstrijd.

Realistisch moeten we zijn en nederig, je eigen daden onder ogen zien en van 0 af aan beginnen. Alle posities binnen je organisatie kritisch bekijken en leren van je fouten. Accepteren dat we een club zijn in de kantlijn die zichzelf wil opwerken.
0
Zaterdag 13 maart 2021 om 21:32 uur

Advertentie

Bolskie

marcellino schreef:

Kijk en zo denken alle supporters dus hier.ja op papier ging het goed.
Maar als je ondernemer bent wat is dan het belangrijkste waar je in onderneemt is dat zwarte cijfers maken of is dat je product in takt houden of verbeteren om zwarte cijfers te blijven draaien.

Hoe van der kallen bezig was wist je dat het product zo was uitgemolken dat je gewoon weg niets had om nog rendabel voor de dag te komen er moest dus minstens q0 miljoen geïnvesteerd worden om ado daar te krijgen wat iedereen wou ook uvs.
Echter hebben deze zich verkeken op de tegenwerking en eilandjes bij ado.

Ik kan er echt niet bij dat iedereen zegt ja hij heeft ons toch zonder schulden achtergelaten terwijl we allemaal wisten dat die schulden er 200% gingen komen omdat je gewoon weg geen product meer had.

Ja en dat wist van der kallen en heeft toen eieren voor zijn geld gekozen en dan heb je sukkels die in dat mooie verhaal en in zijn daden trappen.
Joh van der kallen is de oorzaak waar we nu staat niet meer en niet minder.
En ik beloof jullie 1 ding (en daar doe ik jullie veel plezier mee) komt hij terug zet ik geen stap meer in het ado stadion
Dat er geïnvesteerd moest worden op het punt toen kallen zijn aandelen verkocht ben ik het 100% over eens. Want er was 0 waarde op het veld wel zwarte cijfers maar wat je zegt dat moest ook wel want van de kallen wilde de boel verkopen omdat hij gewoon of niet verder wilde of gewoon het vermogen niet. Maar dat is toch ook niet het punt. Op moment van instappen uvs stond ado op zwarte cijfers (al moet je daar niet op blind staren) daar had echt geen 20 mil tegen aan gegooid moeten worden had je daar iets van willen maken. Dat heeft hij ook nooit gedaan, wel heeft die de club stapsgewijs van min na plus gemaakt. Had met stapsgewijs geïnvesteerd en langzaam gaan groeien. Maar probleem was uvs gaf zelf in eigen woorden direct aan, we gaan Ajax doen vergeten, een 2e rang etc. Maar vanaf dag 1 is er nooit geld over gemaakt alleen achteraf wanneer ado altijd in de problemen kwam. Ik heb zelf ook altijd zo gedacht als jou dat het altijd aan andere lag en niet aan de Chinezen. Maar je kan toch nu na de zoveelste keer van ellende en zoveel directeuren verder nauwelijks zeggen dat het aan iedereen ligt behalve aan de Chinezen. Daar geloof ik gewoon echt niet meer in.
0
Zaterdag 13 maart 2021 om 14:35 uur

Wahter

marcellino schreef:

Ach kees aan is een goede supporter jammer genoeg weinig verstand van voetbal is ook niet erg.de meeste hier praten uit emotie.
Ze vergeten even dat van der kallen ado moest verkopen want had hij dat niet gedaan had hij elk jaarc2.5 miljoen moeten bijlagen of ons supporters moeten zeggen "sorry na het zeer mooie jaar waar we op plek 7 zijn geëindigd hrb ik noet doorgepakt (wat komt omdat ik financieel het geld niet had of het heb gedaan omdat ik daarmee de tekorten kon dichten en 3 jaar zwarte cijfers kon draaien zodat ik ado kan verkopen voor dikke winst"
Nee van der kallen wist donders goed dat hij niets anders kon dan ado verkopen aan de eerste de beste.en ik neem hem dat niet kwalijk had ik ook gedaan.maar ga hier niet roepen dat van der kallen ado zo goed heeft achtergelaten .
Team was zeer uitgedund en waarde op veld was dramatisch
2 reclame zuilen zijn nog steeds niet in het bezit van ado maar nog steeds zijn deze voor van der kallen "hoe bedoel je hoe loop je inkomsten mis"

Begrijpt nou niemand dat je product op het veld staat.
En ja ik kan ook in de horeca de baccarat omwisselen voor goedkopere in het begin maak ik dan meer winst omdat ik er minder voor kwijt bent ,totdat de mensen weg blijven en ik er achter kom dat het komt omdat ik een goedkopere baccardi gebruikt of ipv flesjes cola postmix
Kan ik 2 dingen doen of ik investeer terug en ga weer goede baccardi verkopen en flesjes cola of .ik heb op papier dat ik het laatste jaar winst heb gemaakt en verkoop de zaak.
Ik verkoop de zaak en de nieuwe eigenaar gaat door met postmix en de goedkope baccardi en komt tot de conclusie dat hij verlies loopt.om te overleven moet hij geld bijleggen. Wat moet je dan doen dan moet je dus gaan investeren iets wat uvs zeker heeft gedaan maar gewoon zeer slecht is opgepakt daar de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn.

Ik hoop echt dat uvs ado verkoopt en wat ik redelijk zou vinden is 5 miljoen + het bedrag wat ze nog moesten betalen dus denk dat de nieuwe koper 7.5 miljoen moet neerleggen.
En dan de vraag welk onbekend bedrijf betaald eerst 7 5 miljoen om daarna minimaal 5 miljoen in te brengen om elk jaar zwarte cijfers te maken dan wel in de kkd.

Nou zou het zeggen niemand.
Hopelijk legt uvs zich dadelijk neer bij veel verlies want elke euro meer dan 2.5 miljoen is al te veel voor ado

Jij hebt geen hoge pet op van vd Kallen en in mijn ogen verdraai je steeds het verhaal.
Je vergeet dat ADO na 30 jaar of nog langer eindelijk zwarte cijfers schreef onder deze man en de schulden heeft terug gebracht naar relatieve kleine bedragen. Dat dan het product voetbal hieronder heeft geleden is waar maar ook dat is al 40 jaar het geval. Of noem eens een periode op waar we wel kapitaal op het veld hadden staan. Het altijd pappen en nathouden geweest.

Vd Kallen heeft op een gegeven moment aangegeven dat hij hulp nodig heeft en het zat was alles alleen te moeten doen. Hierop kreeg hij geen serieuze reacties en dus besloot hij de club van de hand te doen want hij wou meer dingen in zijn leven doen dan alleen ADO besturen. Zijn insteek was wel degelijk met meerdere ADO mensen de club verder te laten groeien.
Hij heeft de aandelen uiteindelijk verkocht aan Uvs en na het eerste seizoen schreven we weer rode cijfers en dat is tot op heden zo gebleven.
0
Vrijdag 12 maart 2021 om 15:24 uur

marcellino

Kees schreef:

Dat is wel heel goedkoop scoren. Denk eens aan oorzaak en gevolg!
Wie heeft die waanzinnige contracten met de oudere spelers afgesloten?
Vrij naïef van je Aad.
Ach kees aan is een goede supporter jammer genoeg weinig verstand van voetbal is ook niet erg.de meeste hier praten uit emotie.
Ze vergeten even dat van der kallen ado moest verkopen want had hij dat niet gedaan had hij elk jaarc2.5 miljoen moeten bijlagen of ons supporters moeten zeggen "sorry na het zeer mooie jaar waar we op plek 7 zijn geëindigd hrb ik noet doorgepakt (wat komt omdat ik financieel het geld niet had of het heb gedaan omdat ik daarmee de tekorten kon dichten en 3 jaar zwarte cijfers kon draaien zodat ik ado kan verkopen voor dikke winst"
Nee van der kallen wist donders goed dat hij niets anders kon dan ado verkopen aan de eerste de beste.en ik neem hem dat niet kwalijk had ik ook gedaan.maar ga hier niet roepen dat van der kallen ado zo goed heeft achtergelaten .
Team was zeer uitgedund en waarde op veld was dramatisch
2 reclame zuilen zijn nog steeds niet in het bezit van ado maar nog steeds zijn deze voor van der kallen "hoe bedoel je hoe loop je inkomsten mis"

Begrijpt nou niemand dat je product op het veld staat.
En ja ik kan ook in de horeca de baccarat omwisselen voor goedkopere in het begin maak ik dan meer winst omdat ik er minder voor kwijt bent ,totdat de mensen weg blijven en ik er achter kom dat het komt omdat ik een goedkopere baccardi gebruikt of ipv flesjes cola postmix
Kan ik 2 dingen doen of ik investeer terug en ga weer goede baccardi verkopen en flesjes cola of .ik heb op papier dat ik het laatste jaar winst heb gemaakt en verkoop de zaak.
Ik verkoop de zaak en de nieuwe eigenaar gaat door met postmix en de goedkope baccardi en komt tot de conclusie dat hij verlies loopt.om te overleven moet hij geld bijleggen. Wat moet je dan doen dan moet je dus gaan investeren iets wat uvs zeker heeft gedaan maar gewoon zeer slecht is opgepakt daar de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn.

Ik hoop echt dat uvs ado verkoopt en wat ik redelijk zou vinden is 5 miljoen + het bedrag wat ze nog moesten betalen dus denk dat de nieuwe koper 7.5 miljoen moet neerleggen.
En dan de vraag welk onbekend bedrijf betaald eerst 7 5 miljoen om daarna minimaal 5 miljoen in te brengen om elk jaar zwarte cijfers te maken dan wel in de kkd.

Nou zou het zeggen niemand.
Hopelijk legt uvs zich dadelijk neer bij veel verlies want elke euro meer dan 2.5 miljoen is al te veel voor ado

0
Vrijdag 12 maart 2021 om 13:58 uur

Edwin Post

Het worden sowieso spannende weken maar niet alleen voor de club maar ook voor die oplichters uit China. Zij zullen er namelijk achterkomen dat door hun louche praktijken een verkoop aan weer een ander bedrijf, de knvb zal ingrijpen de regels zijn een stuk strenger geworden en het vertrouwen in UVS is volledig weg. UVS denkt dat zij een club hebben gekocht maar het is niet meer als een papiertje die zij van vd Kallen hebben gekregen. Geen bezit van het stadion, geen bezit van de licentie, nauwelijks waarde op het veld, en een schuld van circa 5 miljoen. De club zal dan ook uiteindelijk naar de rechter moeten en dan kunnen de oplichters uit China de schuld betalen of de aandelen worden ingenomen waardoor de club uiteindelijk kan worden overgenomen door een groep Haagse ondernemers voor een bedrag van circa 2a3 miljoen wat ook de daadwerkelijke waarde is van de club op dit moment. De club is door de verkoop aan die Chinese oplichters weer net zo ver als toen de supporters op het malieveld stonden om de club te redden. Mijn groengele hart doet zeer van dit alles en je kan met je gezonde verstand er niet bij hoe het zo ver heeft kunnen komen.
0
Vrijdag 12 maart 2021 om 09:56 uur

Edwin Post

UVS de grootste sponsor het moet toch niet gekker worden het is wel de grootste ellende uit de geschiedenis van de club die zwarte cijfers schreef maar nu in een paar jaar tijd te laten degraderen en met een miljoen van 5 a 6 miljoen schuld achterlaten. Als zij al 20 miljoen hebben geïnvesteerd dan is dat 10 miljoen voor de overname en de overige 10 miljoen voor al die ontslagen directeuren, rechtszaken, langdurige dure contracten enz maar daar heeft de club helemaal niks van gezien er staat namelijk 0.0 waarde op het veld en we zijn nagenoeg gedegradeerd. Ik zeg oprotten met dat stelletje oplichters uit China. Overigens hoop ik ook dat de lokale miljonairs (die ik al eerder in mijn shout heb genoemd) de handdoek oppakken en de club gaan leiden zoals het hoort in Nederland samen met de gemeente en de supporters moet er toch wat moois van te maken zijn lijkt mij.
0
Donderdag 11 maart 2021 om 20:42 uur

Nu online

Wahter, opper, Lellow, KvR, Appie, Johan vakkie M en 299 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 113
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Daryl van Mieghem Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
1-5
4 oktober 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Roda JC
18 oktober 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Den Bosch + 9 - 18
2 Helmond Sp. 9 - 18
3 Excelsior 9 - 17
4 Graafschap 9 - 15
5 FC Eindhoven 9 - 15
6 FC Dordrecht 9 - 15
7 FC Volendam 9 - 13
8 Telstar 9 - 13
9 Roda JC 9 - 13
10 FC Emmen 9 - 12
11 Jong PSV 9 - 11
12 Jong AZ 9 - 11
13 ADO Den Haag 9 - 11
14 Jong Ajax 9 - 10
15 SC Cambuur 9 - 10
16 MVV Maastr. 9 - 8
17 VVV-Venlo 9 - 8
18 TOP Oss 9 - 8
19 Vitesse -6 9 - 4
20 Jong Utrecht 9 - 4