Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: betekent

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 117
Volgende pagina

gillah

<FCDH> schreef:

De regerings partijen zijn ook positief PvdA is blij dat een marktpartij eindelijk instapt en ADO op eigen benen komt te staan

Richard de mos het is toch prachtig dat ADO zich straks kan meten met Feyenoord PSV en 020

Kan jij echt zo slecht lezen? De Mos zegt helemaal niet dat het prachtig is dat ADO zich kan meten met Feyenoord, PSV en Ajax alsof dat een feit is.

"Ook Richard de Mos van Groep De Mos/Ouderenpartij is vrij positief. ‘Al moet ik zeggen dat ik eerst dacht dat het om een slechte 1 aprilgrap ging,’ zegt De Mos. ‘Maar [b]als[/b] de verkoop betekent dat ons ADO zich in de toekomst kan meten met Feyenoord, PSV en die club uit 020 [b]dan[/b] is het natuurlijk goed nieuws.
0
Woensdag 25 juni 2014 om 09:48 uur

<FCDH>

Klein: Verkoop ADO mag belangen van Den Haag niet schaden

DEN HAAG - De veiligheid rond het ADO-stadion en de continuïteit van de voetbalclub staan voor de gemeente Den Haag voorop bij de verkoop van ADO Den Haag aan een Chinees bedrijf. Dat zegt de Haagse wethouder Karsten Klein (CDA).
Dinsdag werd bekend dat de eigenaar van ADO, Mark van der Kallen een principeovereenkomst heeft gesloten over de verkoop van zijn aandelen met het Chinese bedrijf United Vansen International Sports, een sportmarketingbedrijf. Binnen twee maanden kan de deal rond zijn, zegt Van der Kallen.

Veiligheid stadion

De gemeente Den Haag heeft een prioriteitsaandeel en moet de overdracht nog goedkeuren. ‘Wij wachten de formele aanvraag voor de verkoop van de aandelen nog af’, zegt wethouder Klein. ‘Wanneer de aanvraag binnen is zullen we hem binnen drie weken beoordelen. Daarbij staat voor ons voorop dat de continuïteit van ADO gegarandeerd wordt door de nieuwe eigenaar, net als de veiligheid van en rond het stadion.’

Partijen in de gemeenteraad reageren positief maar zijn ook kritisch. De PvdA is tevreden dat de markt zijn verantwoordelijkheid neemt en in ADO wil stappen om de club te laten groeien.

Voorbeeldfunctie

‘Wel wil ik dat de maatschappelijke betrokkenheid van ADO in Den Haag en de regio blijft bestaan,’ zegt PvdA-raadslid Rajesh Ramnewash. ‘Spelers van ADO bezoeken regelmatig scholen en daar heeft de club een voorbeeldfunctie. Dat soort dingen moet blijven want het is heel belangrijk dat de roots van ADO blijven bestaan.’

Ook Richard de Mos van Groep De Mos/Ouderenpartij is vrij positief. ‘Al moet ik zeggen dat ik eerst dacht dat het om een slechte 1 aprilgrap ging,’ zegt De Mos. ‘Maar als de verkoop betekent dat ons ADO zich in de toekomst kan meten met Feyenoord, PSV en die club uit 020 dan is het natuurlijk goed nieuws. Maar we moeten natuurlijk wel de boel in de gaten houden en geen Vitesse-achtige toestanden krijgen met financieel wanbeleid. Ook is het belangrijk dat de club de feeling met de supporters niet verliest.’
0
Woensdag 25 juni 2014 om 09:24 uur

haagse-Dick

Langebach2 schreef:

Heel China loopt straks in groen gele shirtjes en dat is echt geen grap.
Kijk naar VVV Venlo toen in Japan met Honda, je kon die shirts van VVV gewoon in de winkel kopen.

ADO en United Vansen zullen geen mededelingen doen tot het moment dat de overname ook formeel volledig is afgerond. Daarop vooruitlopend sprak ELF Voetbal exclusief met Chun Li, eigenaar van het bedrijf Dong Dao en de man die ADO Den Haag aan United Vansen heeft gekoppeld.

Elders op deze website de volledige tekst van het interview met Li, die heel open is over de nieuwe financiële mogelijkheden die ADO in de toekomst gaat krijgen.

"United Vansen heeft - en dat was een eis van Mark van der Kallen - toegezegd een investering van miljoenen euro`s te zullen doen. Maar door de deal zijn er ineens nog veel meer manieren waardoor ADO Den Haag extra inkomsten zal vergaren."

"De Haagse club is vanaf nu hét symbool van het Nederlandse voetbal binnen China. Dat wil zeggen dat er veel meer Chinese spelers, teams en coaches naar ADO zullen komen om kennis en vaardigheden op te doen. En verder kan je er ook zeker van zijn, dat er door de bekendheid van ADO meer Chinese toeristen en bedrijven naar Den Haag zullen komen. Dat betekent voor de stad natuurlijk een extra impuls voor de economie. Den Haag wordt nóg internationaler."

"Maar het meest interessant is het feit dat China inmiddels voetbalgek is; een immens groot land met vele honderden miljoenen voetbalfans. Die zullen vanaf nu ADO Den Haag gaan volgen en dat opent een geweldige markt voor de Nederlandse TV rechten en ADO-merchandising. En vergeet de andere zakelijke mogelijkheden niet die de bekendheid van ADO binnen China met zich mee gaat brengen."


Dat denk ik ook
0
Dinsdag 24 juni 2014 om 23:08 uur

Tommy

fcdh17 schreef:

Fantastisch nieuws! Alleen zie je dat opeens het stadion wel vol kan zitten.. Jammer dan weer met die mepsupportern.. Maar dit beloofd veel. Daar mag op gedronken worden!
ja dat is de prijs die je moet betalen, maar ja levert wel geld op.
Plus misschien op den duur wel een uitbereiding van het stadion.
Maar ben nu wel zeer benieuwd naar de spelers die kunnen komen.
Dat het officieel nog niet is afgerond betekent natuurlijk niet dat ze niet alvast een paar spelers halen.
Trouwens snap nu ook ineens wel waar die deense middenvelder vandaan komt.
0
Dinsdag 24 juni 2014 om 16:43 uur

Kees


Exclusief: Partij achter Chinese overname ADO heeft grootste plannen



Via een persbericht heeft ADO Den Haag dinsdagmiddag bekend gemaakt dat de aandelen van de club, die de afgelopen jaren in het bezit waren van de Haagse zakenman Mark van der Kallen, zullen worden overgenomen door het Chinese sportmarketingbedrijf United Vansen International Sports Co, bekend van onder meer de organisatie van de Spaanse- en Franse Super Cup wedstrijden in Bejing.

Foto
Foto: ANP Pro Shots




“ Het veel sterker maken van ADO Den Haag is het hoofddoel van de nieuwe Chinese eigenaar”

Tot het moment dat de overname van ADO Den Haag ook formeel voor de volle 100% is afgerond, zullen zowel de Haagse Eredivisieclub als ook de nieuwe eigenaar United Vansen geen officiële mededelingen doen.

Toch kan ELF Voetbal voor wat betreft de plannen van het Chinese bedrijf met ADO Den Haag vandaag al een tipje van de sluier oplichten. De overname is immers een onverwacht uitvloeisel van de mediaplannen die Sports Media Corporation - het moederbedrijf van ELF Voetbal - in China ontwikkelt, waarvoor het de hulp heeft ingeroepen van het in Den Haag gevestigde bedrijf Dong Dao.

Chun Li, eigenaar van Dong Dao, is uiteindelijk de man die ADO Den Haag aan United Vansen heeft gekoppeld. Enkele dagen na het afronden van de deal, blijkt hij in een exclusief gesprek dat ELF Voetbal met hem had nog steeds opgewonden over de nieuwe mogelijkheden die de deal biedt aan zowel ADO Den Haag als ook aan zijn moederland China.

ELF Voetbal: Er is één ding dat ADO-fans als eerste zullen willen weten. Wordt ADO Den Haag er beter van of is de club nu een tweede Vitesse geworden?

Chun Li: "Zeker niet. Zonder dat ik op de hoogte ben van alle details van Vitesse, is deze deal niet bedoelt om spelers op te leiden voor een andere club. Het veel sterker maken van ADO Den Haag is het hoofddoel van de nieuwe Chinese eigenaar."

ELF Voetbal: Hoe komt een Chinees bedrijf terecht bij ADO Den Haag?

Chun Li: "Bijna alle vooraanstaande Chinese bedrijven die in Nederland actief zijn, hebben of hun hoofdkantoor of een vestiging in Den Haag. Ook mijn bedrijf is al sinds geruime tijd in Den Haag gevestigd. Ik ben in april 2013 met ADO in contact gekomen. ADO wilde toen een seminar houden voor de honderden Chinese bedrijven die in het Westen van Nederland - en vooral in Den Haag - zijn gevestigd. Mijn bedrijf Dong Dao werd benaderd om een introductie te houden omdat het op dat moment het enige Nederlandse bedrijf was dat als sponsor actief was binnen het Nederlandse betaalde voetbal. Op de vraag wat volgens mij de beste manier zou zijn om Chinese bedrijven aan ADO te binden, heb ik voorgesteld om in het Kyocera Stadion een speciale `China Lounge` te openen."

ELF Voetbal: Hoe werd daar op gereageerd?

Chun Li: "De Chinese bedrijven waren best onder de indruk. Maar destijds was het nog een probleem dat ADO in China een onbekende club was en de commerciële waarde gering. Vorig jaar was Ajax nog de enige Nederlandse club die men in China kende, maar inmiddels is dat anders.""

ELF Voetbal: Waar komt de interesse voor het Nederlandse voetbal - en in het bijzonder voor ADO Den Haag - eigenlijk vandaan?

Chun Li: "Wij zijn al meer dan 20 jaar in Den Haag gevestigd. Mijn zoon is hier geboren, spreekt beter Nederlands dan Chinees en heeft bij verschillende clubs in de regio gespeeld. Toen viel me op dat iedere club - of het nu een profclub is of en amateurclub - van dezelfde Nederlandse voetbalfilosofie uit gaat en min of meer op dezelfde manier traint."

ELF Voetbal: Wat maakt ADO Den Haag anders dan andere Nederlandse clubs?

Chun Li: "De basis van het Nederlandse voetbal ligt nu eenmaal in Den Haag met z`n oeroude traditie clubs als de Koninklijke HVV, HBS, Quick en DHC. Zij vormen - samen met die honderden andere clubs in de regio - een soort voetbalpiramide met ADO aan de top - één die een eindeloze stroom aan talenten heeft voortgebracht.
Maar er is meer. De regering zit hier, de Koning woont er en naast alle ambassades en internationale organisaties die hier gevestigd zijn, is Den Haag ook nog eens de wereldhoofdstad van recht en vrede. Kortom: de stad is het ideale platform om van ADO Den Haag dé internationale ontmoetingsplek te maken. De club kan veel meer zijn dan alleen maar een regionale voetbalclub."

ELF Voetbal: Je weet inmiddels al veel van ADO…

Chun Li: "Ik ken de lange geschiedenis en de traditie om beroemde spelers en trainers voort te brengen. Mensen als Dick Advocaat en Martin Jol. Zij horen bij ADO en ik hoop dat ze in de toekomst bij dit nieuwe avontuur betrokken willen zijn. ADO Den Haag is een prachtige club die het verdient om nog veel groter te worden dan het nu al is. Goede marketing moet ervoor zorgen dat het stadion nog voller wordt dan het al is."

ELF Voetbal: Maar er is nog heel wat voor nodig voordat het zo ver is.

Chun Li: "We hebben met veel mensen, bedrijven en keners in en om de club gesproken - met jullie bijvoorbeeld - en iedereen heeft gezegd dat het écht mogelijk is. Maar dat vraagt wel een forse investering. Op ieder gebied moet de club beter worden."

ELF Voetbal: Maar er is toch ook al wel het één en ander gedaan het afgelopen seizoen?

Chun Li: "Zeker. Er is veel gedaan om ADO Den Haag in China onder de aandacht te brengen. In september en oktober afgelopen jaar heeft Wang Chu, een Chinese middenvelder, twee keer een oefenstage gemaakt en in maart zijn in de Chinese media beelden te zien geweest van een ADO-training van de 11-jarige zoon van de Chinese recordinternational Li Ming - die niet alleen een beroemd speler is, maar ook een vooraanstaand trainer - die acht weken op bezoek is geweest.
Verder was het natuurlijk geen toeval dat een Chinese jeugdploeg die vorige maand aan drie grote toernooien heeft deelgenomen in Den Haag logeerde, terwijl het evenmin toeval is dat ik met mijn bedrijf Dong Dao sponsor ben geworden van de ADO jeugdopleiding.
Omdat Europees voetbal nog steeds zo bijzonder is in China, zijn al deze activiteiten, zowel in het nieuws als ook op de sociale media, uitvoerig besproken. Inmiddels is ADO in China net als Ajax ook al een bekende club.
Maar we gaan nog meer doen. Zo komen er volgend jaar veel meer Chinese ploegen naar ADO in het kader van een uitwisselingsproject. In de zomer van 2015 verwacht ik al duizenden Chinese kinderen op speciale ADO zomerkampen."

ELF Voetbal: Maar uit al die plannen en activiteiten is nu nog iets veel groters voortgekomen…

Chun Li: "Toen ik vorig jaar met Mark van der Kallen, de eigenaar van ADO, in contact kwam, vertelde hij dat hij veel mogelijkheden zag om de club naar een hoger plan te tillen, maar dat hij daar de tijd eigenlijk niet voor had. Hij vroeg me of ik kon kijken of er een Chinees bedrijf was die de club naar een hoger niveau wilde brengen. Dat was voor hem een absolute voorwaarde.
Het was een verzoek dat precies past bij wat Dong Dao doet. ADO heeft geld nodig om zich verder te ontwikkelen en China heeft veel meer voetbalkennis nodig om ook beter te gaan presteren. Een duidelijke win-win situatie dus."

ELF Voetbal: Uiteindelijk werd het United Vansen.

Chun Li: "Gezien de unieke ligging van de stad Den Haag was een aantal grote en zeer rijke Chinese bedrijven sterk geïnteresseerd; een aantal onroerend goed bedrijven bijvoorbeeld en zelfs een olie bedrijf. Maar uiteindelijk leek me United Vansen de beste partij omdat voetbal hun `core business` is en ze een aantal immens grote investeringsmaatschappijen als aandeelhouder hebben en heb ik ADO en United Vansen aan elkaar aanbevolen. De topman, de heer Hui Wang, is niet alleen een enorme voetbalfan, maar heeft zelf in zijn jeugd ook gevoetbald. Al sinds 2007 organiseert hij in Bejing een universiteitscompetitie en werd onder zijn leiding in 2009 en 2011 de Italiaanse Super Cup gespeeld in het Olympische Vogelnest Stadion. Verder hebben ze de rechten van de Spaanse nationale ploeg in China, kortom de eigenaar begrijpt de Europese voetbalcultuur."

ELF Voetbal: Dat betekent dus dat ze ook begrijpen welke rol ADO vervult in de stad en in de regio.

Chun Li: "Ik heb aangegeven - en dat heeft United Vansen ook toegezegd - dat ADO Den Haag een Nederlandse club moet blijven. In de technische staf, de jeugdopleiding, het management team, alsmede de commerciële en marketing mensen komen Nederlandse topmensen. En natuurlijk houdt ADO z`n kleuren en z`n logo. Het enige dat verandert is dat de ambities worden opgeschroefd en dat er geld komt om dat mogelijk te maken."

ELF Voetbal: Zet alle plannen nog eens op een rijtje als je wilt.

Chun Li: "Ik zal het puntsgewijs doen:
• ADO moet binnen de stad een nog prominentere plaats krijgen. Het moet een echt toeristische trekpleister worden.
• De club moet één van de sociale middelpunten van de stad worden en tegelijkertijd dé plek worden waar Oost en West elkaar ontmoeten. En zakelijk gezien wordt ADO Den Haag hét ontmoetingspunt voor Nederlandse- en Chinese bedrijven.
• Binnen een paar jaar moet ADO naar de top van het Nederlandse voetbal. Eerst maar eens een evenaring van z`n beste positie ooit. Vervolgens een plek in de Europa League en uiteindelijk - wie weet - naar de Champions League.
• En tegelijkertijd moet ADO Den Haag in China één van de uithangborden van het Nederlandse voetbal worden en een belangrijke rol gaan spelen in de ontwikkeling van het Chinese voetbal."

ELF Voetbal: Maar dat vergt een forse investering.

Chun Li: "United Vansen heeft toegezegd een investering van miljoenen euro`s te zullen doen. Maar door de deal zijn er ineens nog veel meer manieren waardoor de club extra inkomsten zal vergaren.
ADO is vanaf nu hét symbool van het Nederlandse voetbal binnen China. Dat wil zeggen dat er veel meer Chinese spelers, teams en coaches naar ADO zullen komen kennis en vaardigheden op te doen.
Je kan er ook zeker van zijn dat er door de bekendheid van ADO meer Chinese toeristen en bedrijven naar Den Haag zullen komen. Dat betekent voor de stad natuurlijk een extra impuls voor de economie. Den Haag wordt nóg internationaler.
Maar het meest interessant is het feit dat China inmiddels voetbalgek is; een immens groot land met vele honderden miljoenen voetbalfans. Die zullen vanaf nu ADO Den Haag gaan volgen en dat opent een geweldige markt voor de Nederlandse TV rechten en ADO-merchandising. En vergeet de andere zakelijke mogelijkheden niet die de bekendheid van ADO met zich mee gaat brengen.
Nee, ik durf te zeggen dat de deal niet alleen goed is voor ADO en de stad Den Haag, maar ook goed voor het imago van Nederland en … voor mij ook heel belangrijk: voor de ontwikkeling van het Chinese voetbal. Ik noem zowel China als ook de stad Den Haag mijn thuis"

ELF Voetbal: Zit het werk er nu op?

Chun Li: "Nee hoor. Dong Dao gaat in samenwerking met de Nederlandse voetbalbond het `KNVB Worldcoaches Programme` in China promoten. Vorige week was daarvoor in Bejing een grote bijeenkomst (zie foto bovenaan dit artikel, red.). En in China gaan we op scholen een voetbalprogramma ontwikkelen waarbij basisbegrippen uit de Nederlandse school op Chinese kinderen zal worden overgebracht. ADO zal zeker een belangrijke rol gaan spelen in de immens grote markt die China is. Nee, voorlopig zit een rustig moment er nog niet in."







Reageer op dit nieuwsbericht

Voorwaarden







2000 karakters over
0
Dinsdag 24 juni 2014 om 15:17 uur

frans swa


Home » Nieuws » “ADO vanaf nu hét gezicht van Nederlandse voetbal in China”
dongdao2
“ADO vanaf nu hét gezicht van Nederlandse voetbal in China”

Geplaatst door: Alain in Nieuws Foto`s gemaakt door: Richard Mulder 24 juni 2014 0

Eerder vandaag kwam het grote nieuws naar buiten dat ADO Den Haag wordt overgenomen door een Chinees bedrijf, genaamd United Vansen International Sports Co. De overname vloeit voort uit de mediaplannen van Sports Media Corporation, dat samenwerkt met het in Den Haag gevestigde bedrijf Dong Dao.

Dong Dao is tevens de sponsor van de jeugdopleiding van ADO Den Haag. Chun Li, de eigenaar van Dong Dao, heeft ADO Den Haag in feite aan United Vansen gekoppeld. De overname heeft grote gevolgen voor zowel ADO Den Haag als voor de bekendheid in China. Dat laat hij weten in gesprek met ELF Voetbal.

“Wij zijn al meer dan 20 jaar in Den Haag gevestigd. Mijn zoon is hier geboren, spreekt beter Nederlands dan Chinees en heeft bij verschillende clubs in de regio gespeeld. Toen viel me op dat iedere club – of het nu een profclub is of en amateurclub – van dezelfde Nederlandse voetbalfilosofie uit gaat en min of meer op dezelfde manier traint.”

dongdao1

“United Vansen heeft – en dat was een eis van Mark van der Kallen – toegezegd een investering van miljoenen euro’s te zullen doen. Maar door de deal zijn er ineens nog veel meer manieren waardoor ADO Den Haag extra inkomsten zal vergaren. De Haagse club is vanaf nu hét symbool van het Nederlandse voetbal binnen China. Dat wil zeggen dat er veel meer Chinese spelers, teams en coaches naar ADO zullen komen om kennis en vaardigheden op te doen. En verder kan je er ook zeker van zijn, dat er door de bekendheid van ADO meer Chinese toeristen en bedrijven naar Den Haag zullen komen. Dat betekent voor de stad natuurlijk een extra impuls voor de economie. Den Haag wordt nóg internationaler.”

“Maar het meest interessant is het feit dat China inmiddels voetbalgek is; een immens groot land met vele honderden miljoenen voetbalfans. Die zullen vanaf nu ADO Den Haag gaan volgen en dat opent een geweldige markt voor de Nederlandse TV rechten en ADO-merchandising. En vergeet de andere zakelijke mogelijkheden niet die de bekendheid van ADO binnen China met zich mee gaat brengen.”
0
Dinsdag 24 juni 2014 om 15:12 uur

ADODENHAAG

<FCDH> schreef:

Dan zou ik gaan voor een grote sponsor uit Japan Duitsland Amerika of India daar zit het grote geld of Korea
We hebben een grote bandensponsor, maar dat ze groot zijn betekent (helaas) niet dat ze er meteen miljoenen in pompen. Kyocera is internationaal gezien ook geen kleintje hoor.
0
Vrijdag 6 juni 2014 om 18:11 uur

oodh

Je kan er weer de klok op tijd zetten hier. We zijn uit gevoetbald, het WK komt er aan. Lijkt me toch mooi als voetballiefhebber. Maar nee hoor, menigeen vindt het heel geweldig dat het Nederlands elftal voor hen niets betekent. Wat een zielig gedoe.
0
Zaterdag 31 mei 2014 om 00:29 uur

Advertentie

oodh

wdr schreef:

Het gaat er niet om dat ADO nu groter is dan Sparta; het gaat er om dat Sparta toen onder De Mos degradeerde, dat De Mos als trainer van Sparta opviel door gekke fratsen en steeds wisselende opstellingen, dat hij er een Aad de Mos-show van maakte en dat ze bij Sparta nog altijd niet blij zijn als ze zijn naam horen.

Ik heb een bepaald respect voor de man vanwege zijn prestaties van de jaren 80, maar die tijd ligt heel ver achter ons en het ego van de man is te groot, dat gaat voor onrust zorgen. Ik zie liever een TD die op de achtergrond Fraser ondersteunt, niet iemand die zelf alle aandacht naar zich gaat toetrekken.

Wat vinden de oude rotten hier op de shoutbox er van?
Weet niet of ik een oude rot ben. De Mos heeft ongetwijfeld nog veel verstand van voetbal. Dus op zich jammer dat hij niets voor ADO betekent. Maar ik ben het wel met je eens. Bij Sparta gedroeg hij zich wel heel vreemd. Geen idee wat hem bezielde. Waarschijnlijk probeerde hij de boel wakker te schudden maar dat leidde echt tot helemaal niets goeds.
0
Maandag 26 mei 2014 om 15:30 uur

GroenGeleGroninger

BLEISWIJK-1 schreef:

Het was toch zo dat Canbuur m.b.t. vd Laan alleen wilde meewerken als De Leeuw de omgekeerde weg zou bewandelen. Gebeurd dat nog?
De stand van zaken zoals dat nu is. Cambuur wil na het vertrek van Leeuwin naar FC Utrecht de spelersselectie zo veel mogelijk intact laten. Dat betekent dat ze Van der Laan niet voor een appel en ei willen verkopen. Volgens het Cambuurforum zou de TS van Cambuur 800.000 euro willen zien voor Groningen. Afgelopen weken heeft Groningen meermalen biedingen gedaan, maar allen zijn afgewezen door Cambuur. De Leeuw is een beetje overbodig bij Groningen, dus die zouden wel bereid zijn om De Leeuw als ruilmiddel te gebruiken. Nou zou het dus zo zijn als we `betrouwbare bronnen` op het Cambuurforum mogen geloven dat De Leeuw dan inderdaad naar Cambuur gaat en dat Groningen ook nog 2 à 3 ton bijbetaald. Dus het lijkt erop dat De Leeuw daar heen gaat.
0
Maandag 26 mei 2014 om 12:41 uur

Nu online

RickZ, BLEISWIJK-1, Tuurke63, Rikkie1, Kees, TheMariner, Lellow en 506 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 117
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Daryl van Mieghem Jari Vlak Juho Kilo

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Jong FC Utrecht
1-1
27 september 2024

Volgende wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
4 oktober 2024 om 20:00 uur
Frans Heesen Stadion, Oss

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Excelsior 8 - 17
2 FC Den Bosch 7 - 16
3 Helmond Sp. 7 - 14
4 FC Eindhoven 8 - 12
5 Jong PSV 7 - 11
6 Graafschap 7 - 11
7 Telstar 7 - 11
8 Jong AZ 8 - 11
9 FC Volendam 8 - 10
10 Roda JC 8 - 10
11 Jong Ajax 7 - 9
12 FC Dordrecht 7 - 9
13 FC Emmen 7 - 8
14 ADO Den Haag 8 - 8
15 VVV-Venlo 8 - 8
16 TOP Oss 8 - 8
17 SC Cambuur 7 - 7
18 MVV Maastr. 8 - 7
19 Vitesse -6 7 - 4
20 Jong Utrecht 8 - 3