Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: hoek

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 117
Volgende pagina

marcellino

Tuurlijk is nog alles mogelijk en ik zie den haag in ieder geval wel strijden voor na competitie.

Gisteren is maar weer gebleken dat je jonge honden in het veld moet zetten,ik heb een tijd geleden al gezegd dat die IMMERS een goeie spits is maar ja geen naam he en ik denk dat de voetballers die nu gevaald hebben maar eens op de bank moeten gaan zitten.

IMMERS VOOR HOOGENDORP,HOEK VOOR CORNELISSE

 

begrijp me goed cornelisse komt er wel en hoogendorp kan je als pinchiter gebruiken maar op dit moment heb je voetballers nodig die iets veller zijn

0
Zaterdag 25 augustus 2007 om 11:38 uur

Cor Lems

Trainer Wiljan Vloet: ‘positief advies Raymond Victoria’

ADO Den Haag treedt vrijdag in Waalwijk aan tegen RKC. Traditiegetrouw kijkt Sportsignaal Voetbal Magazine met de trainer nog even achterom naar de vorige wedstrijd en blikt ook vooruit naar RKC.

Trainer Wiljan Vloet heeft al aangegeven Raymond Victoria graag aan zijn selectie toe te voegen.

Eerst even achterom kijken. Afgelopen zondag, thuis gelijk tegen RBC Roosendaal.
Wat heeft die wedstrijd trainer Wiljan Vloet geleerd?

‘Dat wij een stapje hebben gemaakt in de goede richting. Weliswaar een klein stapje en dat het bevestigt, wat wij al eerder wisten. Dat je bijvoorbeeld ziet, dat op het moment dat je in moet spelen, je ook aan een vervolg moet denken. Niet teveel naar je tactische mogelijkheden denken, maar veel meer naar je handelingsmogelijkheden. Dus als je iemand vrij ziet staan, inspelen en niet denken van wat kan hij dan met die bal, maar zorgen dat je hem goed inspeelt. En vooral ook sneller inspelen, dan heeft hij tijd en kan de speler er een vervolg aan geven.’

Vervolgens wordt je dan geconfronteerd met een teenbreuk van Richard Knopper en het opstappen van Jesper Hakansson. Hoe vervelend is dat voor een trainer die net nieuw is bij de club?

‘Of het nu lastig is voor een trainer die pas nieuw is bij een club of een trainer die hier al jaren zit, ik denk dat dat niet zoveel verschil uitmaakt. Het is gewoon zo, dat je in het begin van het seizoen kiest voor twee spelers, die op die plek uitstekend kunnen spelen, dus Jesper en Richard. Daar ga je mee aan de slag en wij wisten wel, dat het met Jesper niet helemaal lekker zat, want ik dacht al na een week ‘hij is niet vrolijk’. En wie is nou niet vrolijk in de voorbereiding, dus toen kreeg ik pas het verhaal wat ik eigenlijk liever in mei had gehoord. Daar zijn wij mee aan de slag gegaan en dan is inderdaad het tijdstip, waarop wij een besluit nemen over Jesper en daar bovenop de blessure van Richard, uiterst ongelukkig.’

In hoeverre kun je daar nu nog op anticiperen met de datum van 31 augustus in je achterhoofd?

‘Dat heb ik niet in mijn achterhoofd, want ik ben niet zo’n trainer die heel snel in paniek raakt en roept om versterkingen. Wij hebben intern de afspraak, dat wij echt vier nieuwe spelers zouden halen, eigenlijk drie - buiten Geoffrey Konijnenburg en Hursut Meric - voor de breedte en dan de jongens vervangen die weg zijn gegaan. Dan zou ik uiteindelijk negen spelers halen. Dat doen wij niet en dat hoeft ook niet, omdat er gewoon jonge talenten bij Den Haag zelf rondlopen, die kwaliteiten hebben en zich aandienen. Alleen op dit moment vind ik nog steeds, dat er nog iemand bij moet komen voor de verdediging en dat is het enige dat ik heb aangegeven. Wij hebben al gekeken hoe wij het intern op kunnen lossen en die mogelijkheden zijn er.’

Raymond Victoria is deze week op proef. Hoe staat het daarmee?

‘Ik heb een positief advies gegeven aan de directie na twee trainingen. Nu is het belangrijk om de mening van Raymond te horen en of de club er uitkomt, of het financieel haalbaar is en of het past binnen de club. Dus is het nu in principe een zaak die bij Peter Hofstede ligt.’

Hoe is jouw inschatting?

‘Ik vind, dat als je als club iemand uitnodigt voor een stage, dan moet je dat altijd doen met een stukje voorkennis. Dan neem ik aan, dat het moet gaan lukken, je moet iemand op stage halen en als het een succes wordt, dan moet je het ook doen. Als er iets verrassends om de hoek komt kijken, dan kan ik mij voorstellen, dat het een probleem wordt. Bijvoorbeeld de speler vindt de afstand van zijn woonplaats naar hier te ver, maar anders hoop ik - en verwacht ik - dat het wel gaat lukken, maar goed dat zijn beleidszaken en dat ligt op het bordje van Peter Hofstede.’

Dit weekend twee wedstrijden. Vrijdag uit tegen RKC Waalwijk en maandag thuis tegen Cambuur Leeuwarden. Een zware opgave, maar niet een te zware opgave!

‘Klopt, maar het is voor elke ploeg zwaar, ook Cambuur speelt twee wedstrijden en ook RKC. Ik vind, dat wij fit zijn en dat wij een goede selectie hebben om het op te vangen. Ik denk, dat er als voetballer niets mooier is dan voetballen in plaats van trainen. Als voetballer is dat dus heerlijk, maar dan moet je wel kans hebben op succes. En als je dat hebt, dan ben je weer heel gretig naar de volgende wedstrijd, maar heb je geen succes, dan ben je ook heel gretig om het om te keren. Maar dan heb je misschien wel meer spanning, laten wij gewoon lekker veel voetballen, dat vind ik prima.’

Hoe schat jij RKC Waalwijk in op dit moment?

‘Ik denk dat het bij RKC gewoon terecht is wat ze roepen, dat ze voor de bovenste plekken gaan. Ze roepen niet heel hard naar buiten toe, dat ze kampioen willen worden, maar ze roepen wel heel hard, dat ze voor promotie gaan. Dat betekent, dat wij op dit moment tegen een directe concurrent aan het spelen zijn.’

RKC heeft deze week ook ‘geen verkeerde’ spits gehaald, Fred Benson van Vitesse Arnhem!

‘Ik vind het zeker geen verkeerde spits en het is ook heel verrassend, dat hij voor meerdere jaren (vier jaar - red.) is vastgelegd. Dat geeft toch aan, dat ze vertrouwen in hem hebben, alhoewel hij toch wel meer een type eredivisiespits is. Heel goed in de ruimte gaan, dus dat zal voor hem even wennen zijn.’

Heb je zo langzamerhand het idee, dat jouw groep beseft, dat Jupiler League-voetbal heel wat anders is dan spelen in de eredivisie?

‘Ik wil het anders stellen. Ik denk, dat de groep dat best beseft, alleen tussen beseffen en er naar kunnen handelen is weer iets anders. Als je beseft, dat je in bepaalde moeilijkheden komt - dat weten ze allemaal wel, dat hebben ze ook wel in de gaten, dat hoor je ook in de interviews die ze geven - dan moet je het ook nog vertalen naar handelen. Dat is wat de meeste tijd vraagt. Beseffen doen ze het, maar handelen is fase twee en daar moeten ze aan wennen. Dat doe je door veel wedstrijden te spelen, ze veel te confronteren met beelden, er veel over praten en continu met dat facet bezig zijn.’

RKC speelt thuis, dus worden geacht toch ook enigszins het spel te maken. Verwacht je dat ook?

‘De manier waarop ze spelen, is het niet echt een spelmakend elftal. Afgelopen week was het eigenlijk Cambuur dat bij RKC het spel maakte. Ik denk dat wij weer worden geacht het spel te maken.’

Is het bij ADO op dit moment vooral een mentale kwestie, zolang de eerste winst uitblijft?

‘Nee, het is vooral het verhaal van onder meer het eerste duel in het nieuwe stadion. Maar dat mag je nooit als excuus gebruiken, het heeft allemaal invloed, maar de grootste invloed blijft in mijn optiek het verschil tussen ere- en eerste divisie.’

ADO Den Haag reist naar Waalwijk zonder Richard Knopper en Raymond Riedewald, die geblesseerd zijn. Niet geselecteerd zijn Gyon Fernandez en Geoffrey Knijnenburg (laat volgens Vloet na een periode van zes weken te weinig zien en beseft te weinig op dit moment wat er gevraagd wordt). De selectie bestaat uit 18 spelers en naar verwachting zal Rick Hoogendorp in de basis starten.
0
Vrijdag 24 augustus 2007 om 09:46 uur

kojak1

Mr. FC DEN HAAG schreef:

Ja, ik huil al jaren dat komt doordat sommige wannabee`s (o.a. ADO Den Haag Bestuur) de club al jaren naar de ...... ( ...... is krachtkreet!/vloek ) helpen!!!
Daarbij komt het feit dat ik erg verdrietig ben doordat er niemand maar dan ook werkelijk niemand zonder enig persoonlijk gewin ADO/FC Den Haag naar hogere regionen wilt stuwen d.m.v. een zware financiële injectie/sponsoring. Men brandt liever de vingers aan een dikke havanna sigaar/bitterbal dan aan dit kansloze ADO/FC Den Haag! Ook laat natuurlijk het publiek het al jaren afweten waar de andere 3 grote steden/clubs hun stadions toch aardig gevuld krijgen, blijft het in Den Haag met schering en inslag nauwelijks boven een paar duizend toeschouwers.
Wat gewoon veel te weinig is om als een groot regio Haaglanden prof voetbal organisatie financieel te groeien.
hier ben ik het wel met je eens,iedereen wil er misschien wel wat instoppen,maar er dubbel zoveel uit zien te halen,a la ling.wij hebben jammer genoeg geen scheringa of iemand die voor denhaag door het vuur gaat en zijn geld er in wil stoppen.en het tweede gedeelte is natuurlijk helemaal een drama,dat je als de bijna grootste regio nog geen stadion vol kan krijgen,ook niet in het zuiderpark.en dat ligt niet alleen aan het spelers materiaal,want andere clubs,bijv.de graafschap,zit altijd vol.maar we hebben een slechte naam gekregen jaren geleden,en probeer daar maar eens vanaf te komen.als ik in de kroeg of bij mij om de hoek in de koffietent zit,moet ik me nog altijd verdedigen waarom ik ado supporter ben.het eerste wat er gezefd word het is er altijd bal,en dan kan ik hoog of laag springen dat het niet zo is,niemand gelooft me.en ik ben er trots op dat ik fan ben van ONZE club.
0
Donderdag 16 augustus 2007 om 14:05 uur

keesvld

Weet je waar we heen moeten gaan naar Sparta.
Het is bij mij om de hoek maar ik denk dat ik daar maar ga kijken.
Om eerlijk te zijn komt dat bestuur me strot uit .
Elk jaar is het weer het komt goed hoor
Nou het komt NOOIT meer goed met DEN HAAG zolang dat bestuur er zit .
Dus jongens ik weet niet of ik naar RBC gaat hoor
0
Zaterdag 11 augustus 2007 om 07:30 uur

Supporter

Gelezen op Northside: 
De liefde voor de medesupporters


Bericht:
31 July 2007 13:30
Naam:
????????
Locatie:
Bericht:
voor de mensen van de Haeghegroep is ook een speciaal vak ergens in een hoek van het stadion. Mensen die hier werken verdienen ook gemiddeld minder als normaal. Ik hoop dan ook dat hier een "beetje" respect voor is. Je hebt niet voor de lol een handicap.
0
Dinsdag 31 juli 2007 om 16:19 uur

Optimist

Edwin schreef:

Even de te verwachten vertragingen:

Randstadrail 3 en 4 rijden nog niet naar het Forepark.
Tram 19 wordt eind 2008 verwacht en komt vanuit Delft of Leidschendam.
Bus 60 komt ook al niet in de oudere wijken van Den Haag en ook bus 33 rijdt alleen in Ypenburg en Leidschenveen op Haags grondgebied.

Vanaf Den Haag centraal station verzorgen alleen de trein en de penselbussen een directe verbinding met de rest van Den Haag.
Dan kom je met de auto, 3500 parkeerplaatsen !
Station Ypenburg op de hoek
Bus 60 stopt voor de deur
De fietsenrekken staan klaar

Hallo, we moeten naar Veendam en nu kunnen we onszelf niet eens verplaatsen in Den Haag.
0
Woensdag 25 juli 2007 om 22:13 uur

Advertentie

old firm

Storkie schreef:

Je hebt gelijk, je citeerde me juist, echter neem van mij aan dat het niet persoonlijk bedoeld was.
De manier waarop je me meende te moeten voorrekenen ("ben je er nog") vatte ik wel op als `minachtend`. 
Je mag me tevens geloven als ik zeg dat het geen seconde in mij opgekomen is jou als hooligan te beschouwen. Hooligans beschikken over het algemeen niet over de gave een stukje of critisch commentaar te schrijven. Ik beschouw jou als een verontwaardigde supporter met het Ado-hart waarschijnlijk op de juiste plaats. Toch denk ik dat je in alle boosheid en verontwaardiging vergeet dat ook het Ado-bestuur er voor de club (hun werk) zit. Zij zullen afwegingen moeten maken die niet altijd sympathiek overkomen en ook daarin zullen ze fouten maken maar ik geloof heilig dat ook zij het beste voor hebben met onze club. We moeten gvd eens een keertje vooruit met die club.

Ook heb je gelijk voor wat betreft de 2000 bloedfanatieke supporters maar je interpretatie over hun gedrag deel ik niet met je.
Als supporter steun je je team, je zorgt (op een nette manier) dat de tegenstander met knikkende knieen het veld opkomt, je gaat met de pest in je lijf naar huis als het een kutwedstrijd is geweest, je volgt alles van je club in de krant, teletekst en de laatste jaren via internet en je levert op een normale manier kritiek als dat nodig is. En dat alles op een beschaafde manier. En daar gaat het hele verhaal nou net niet op. Je moet het niet over een enkeling hebben, daar trapt niemand meer in. Ik kom al 29 jaar bij ADO (en echt vaker dan 8 wedstrijdjes per seizoen). Ik vind het niet bepaald beschaafd en prettig voor mijn zoontje te horen als er een paar honderd man zingen dat iemand ` in zijn maag` moet krijgen of nog ergere dingen, dat ik bij het binnengaan van het stadion in de rij maar even een man of 10 voor moet laten gaan omdat ik anders een `klap` kan krijgen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zeker, bloedfanatiek maar niet waar je trots op hoeft te zijn. 
Ik vraag me ook af hoe je kunt zien dat je club `naar de kloten` wordt geholpen. Al die jaren is het bestuur alleen maar goed geweest als de resultaten `goed` waren. Dat geldt overal. (kijk maar naar wat er bij Feyenoord in 3 maanden gebeurt). Het is écht allemaal een kwestie van geld. En dat komt alleen als een sponsor er iets positiefs mee kan behalen. En dat kan alleen maar ........... je weet het! De laatste jaren was het alsof de club op een tijdbom stond die elke keer weer opnieuw kon afgaan. Echt geen goede situatie voor een grote sponsor er geld in te steken.
Tot die tijd springen er alleen maar dubieuze figuren in die er onder het mom van `hart voor de club` zo snel mogelijk er een paar centen aan willen verdienen. (R.J., J.v.Z., T.l.L.).
Ik ben er van overtuigd dat de club gediend is bij rust in de tent. Dat trekt het snelst mensen aan die het gewoon leuk vinden om wat vaker te komen, ergens wat geld in te stoppen en daardoor de club wat meer basis en draagkracht te geven (lees: geld). Zo komen we vooruit. 
Feit is dat we het op deze manier nog nooit hebben kunnen proberen omdat er altijd wel weer een `enkeling` is geweest die niet het geduld kan bewaren en zich laat gaan, wat dan uiteraard weer door de media in 10-voud wordt opgeblazen.....

Old firm, Ik denk dat we op sommige punten flink van mening verschillen maar vergeet niet dat we aan dezelfde kant staan.




Ik geef toe dat ik op het moment dat ik reageerde best wel geirriteerd was,mijn excusses hiervoor.

Ook ben ik met je eens dat het bestuur er voor hun werk zit,maar niet omdat ze ADO zo`n geweldige club vinden,en hart voor onze club hebben, maar puur op eigen titel.
Als je bij een werkgever fouten blijft maken die de werkgever beschadigen of geld kosten wordt je ook gewoon ontslagen,kan een hele rits opnoemen die dit kortzittende bestuur gemaakt heeft.
Als je zegt dat het alleen maar om geld gaat heb je helaas gelijk,maar dat ze zich achter gebeurtenissen verschuilen die onze club zich zogenaamd niet meer kan permiteren( boete 50.000€ en wedstrijd zonder publiek ±2 tot 300.000€ minder inkomsten) terwijl ze zelf door niet ingrijpen op het moment dat het zou moeten,( 9
verloren wedstrijden op rij, bv een trainer die het voor elkaar kreeg om heel de selectie tegen elkaar op te zetten) wanbeleid voeren die de club nu grof geld kosten, 4 miljoen minder grote begroting dit seizoen omdat we niet gehandhaafd zijn, een grote sponsor mislopen(chinese? vliegtuig maatschappij),2 miljoen minder inkomsten uit vip ruimtes,die al binnen waren en nu dus terug betaald moeten worden,en dit alles afschuiven op noord, de trouwe supporters.
Ook is het zo dat als supporter vertegenwoordigers( die het bestuur zelf in het leven geroepen heeft)aan de bel trekken dat het rommelt in de achterban,en het niet eens waren met de gang van zaken omtrent het nieuwe stadion(die hebben een jaar lang aan de bel gehangen!)niet luistert en gewoon door gaat met eenzijdige beslissingen nemen.
Ja dan is de kans groot dat iets escaleerd.
Dit was ook aangegeven door de sup vert,maar het bestuur deed er niks aan!? (tijdens de bestorming van het veld waren er 30 stewards aanwezig,terwijl ze zwaar gewaarschuwd waren, ook het foilleren tijdens de laatste wedstrijd en de beveiliging in de week vooraf gaande,was hopeloos, en hier keihard over liegen in de media("We hebben de hele week het stadion beveiligd en doorzocht") terwijl je de dag ervoor gewoon zo naar binnen liep.
Trots ben ik op het feit dat ondanks ADO de laatste 15 jaar vaker 1e div speelde dan ere en gewoon bagger voetbal geleverd wordt,nog steeds iedere wedstrijd weer zo`n grote groep trouw blijft!(heb ik het niet alleen over MN)
Over die uitwassen,die heb je overal,maar alleen bij ADO schijnt dat niet beheersbaar te kunnen zijn?
Sterker nog het bestuur,(Ruurd) gaat hier doodleuk op tv nog even aan meehelpen om de naam van de club(supporters) in de grond te trappen.
Als voorbeeld,Chelsea staat bekend om zijn grote en gevaarlijke aanhang,gaat inderdaad erg slecht met die club daar!

Nu heeft ADO zo`n kans om eindelijk is te groeien,zit er net zo`n k*t(sorry,niet capabel) bestuur.
Bedoel,de eigenaar van de doe het zelf zaak(telstar) hier op de hoek,kan zeer waarschijnlijk een winkel keten als de gamma(grote club) ook niet in goede banen leiden,dat is wel de ambitie van de club toch.

Ben wel blij dat ik nu eindelijk een zinvolle discussie aan het bezigen ben! ;-)
0
Vrijdag 20 juli 2007 om 13:56 uur

Storkie

old firm schreef:

jezus, is het nou echt zo moeilijk?
wie zegt nou dat ik niet herkent wil worden,ik heb een cc aan gevraagt!?Ik ben lief! Als je straks wat uihaald,kom je er nooit meer in. Maar opzeker dat er minimaal 1 mafkees tussen zit die daar nu net schijt aan heeft!
ga het je heel langzaam nog een keer u i t l e g g e n........

We zaten met minimaal 4 tot 6000 man op noord,kan je me nog volgen?
50 mafkezen, dus blijven er 3950 tot 5650 over, ben je er nog....
Vak M zit vol, is 600 man, vak Q bijna...weer 600 man,dat maakt samen 1200 man, bij mij op school wel tenminste,1200 eraf is, ja echt waar 2750 tot 4450 man die nu alleen nog in de HOEK of ACHTER het goal MOGEN/KUNNEN ZITEN!!! snap je me nog,anders leg ik het je graag nog een keer uit!
hierbij komen nog 2 tot 3000 man die voorheen op zuid zaten, zeg dat er daarvan 1000 een scc kopen voor zuid minimaal a 1250€ stuk pffff,tel die 2000 die over blijven weer bij die andere op, zit je op 4750 tot 6450 mensen die ze GEDWONGEN achter het goal of in de hoek willen hebben. Begint alweer ingewikkeld te worden he,en nu komt het,let op he, goed lezen....ER KUNNEN VERDER MAAR 3500 MAN IN DE VAKKEN ACHTERHET GOAL OF IN DE HOEK! dus waar gaan die anderen zitten dan? Bij jou op schoot?
O,Ja bij barcelona hebben 180.000 mensen een seizoen kaart en wordt er iedere wedstrijd  geloot wie er binnen kan,en houden ze expres plaatsen vrij voor mensen zoals jij die `s een keer gaan kijken!
Ook bij Arsenal kan je geen seizoen kaart meer krijgen al zou je het tienvoudige willen betallen!
Ik kan maar 1 reden bedenken waarom jij er straks gewoon gaat zitten, weinig interesse in je mede supporters! WANT JIJ ZIT GOED TOCH!

P.S.
Als je dit een te lang verhaal vind om te onthouden wat er staat, wil ik het best nog een keer in 5 stukjes plaatsen!
Beste Old Firm,
Ik snap niet waarom je zo`n belerende toon moet aanslaan; mijn betoog is niet persoonlijk maar het jouwe wel. Blijkbaar is iedereen die het niet met jou eens is dom......
Rekenen ben ik nooit zo goed in geweest maar aan mijn opmerkingsvermogen mankeert toch echt niks. Jij hebt het over 50 mafkezen...... Nu denk ik dat jij je toch minstens een factor 10 vergist. Maar goed, net als jij denk ik dat we die beter kwijt dan rijk kunnen zijn.

Ik snap ook dat je ontevreden bent met een plek achter het doel of in de hoek maar ik verzeker je dat dat echt een betere plek is dan bij mij op schoot. Bovendien zit ik waarschijnlijk in dezelfde hoek....  Volgens jouw rekensommetje is er dus in het stadion, wat plaats biedt aan 15.000 man te weinig plek voor `1250 tot 2950 man` en zijn de overige plaatsen alleen voor genodigden en bobo`s??? Dat zou inderdaad een rare zaak zijn en geloof ik eerlijk gezegd niet (ondanks dat je erg overtuigend overkomt).

Wat betreft Arsenal en Barcelona; Ook bij de andere clubs uit de premier league koop je een plaatsbewijs op nummer en voor wat betreft Spanje weet ik dat niet.

Ik vind het allemaal een hoop gezeur om iets waarvan ik denk dat we het gewoon eerst maar eens even moeten afwachten. Als ADO voor een wedstrijd vraag heeft naar 3000 extra kaarten en het stadion zit maar half vol zit zal men die extra inkomsten echt niet laten lopen....
0
Donderdag 19 juli 2007 om 20:54 uur

kojak1

Robbie schreef:

Ten eerste wordt je benadeeld omdat als je in het midden wilt zitten verplicht bent om een SCC + SCC voor een kind te nemen!
Ten tweede kun je dat niet met Engeland of Spanje vergelijken!
dit is voor mij het eerste seizoen dat ik een keer in het midden kan zitten,want voorheen was dat voorbestemd voor mn,dus mag ook wel een keer omgedraaid worden.en je hoeft niet in een hoek en al zit je in een hoek,je hebt overal een goed zicht over het veld.niet altijd aan je zelf denken om te zeggen ik wil in het midden.
0
Donderdag 19 juli 2007 om 10:50 uur

old firm

Storkie schreef:

Daar heb ik het toch ook over? Dat is toch ook de bedoeling van dat systeem of ben ik nu in de war?
Als jij een kaartje hebt met een vaste plaats kunnen de camera`s (in 3 minuten kunnen ze elke plaats hebben bekeken) zien of jij het daadwerkelijk bent die op die plek zit. Als er vanaf jouw plek wat wordt gegooid weten ze meteen wie het gedaan heeft.
Dát is het voordeel van zo`n systeem.

Natuurlijk zit ik ook liever waar ik zelf wil maar ik snap niet helemaal waarom ik `benadeeld` zou worden als ik op een aangewezen plaats moet zitten.
Ik ga regelmatig naar Engeland (Arsenal) of naar Spanje (Barcelona) voor een wedstrijd en daar kun je ook alleen maar gaan zitten op de bepaalde plek.

Ik kan maar één reden bedenken waarom je niet herkend wilt worden en ze bij ADO niet mogen weten dat jij in het stadion bent.............
jezus, is het nou echt zo moeilijk?
wie zegt nou dat ik niet herkent wil worden,ik heb een cc aan gevraagt!?Ik ben lief! Als je straks wat uihaald,kom je er nooit meer in. Maar opzeker dat er minimaal 1 mafkees tussen zit die daar nu net schijt aan heeft!
ga het je heel langzaam nog een keer u i t l e g g e n........

We zaten met minimaal 4 tot 6000 man op noord,kan je me nog volgen?
50 mafkezen, dus blijven er 3950 tot 5650 over, ben je er nog....
Vak M zit vol, is 600 man, vak Q bijna...weer 600 man,dat maakt samen 1200 man, bij mij op school wel tenminste,1200 eraf is, ja echt waar 2750 tot 4450 man die nu alleen nog in de HOEK of ACHTER het goal MOGEN/KUNNEN ZITEN!!! snap je me nog,anders leg ik het je graag nog een keer uit!
hierbij komen nog 2 tot 3000 man die voorheen op zuid zaten, zeg dat er daarvan 1000 een scc kopen voor zuid minimaal a 1250€ stuk pffff,tel die 2000 die over blijven weer bij die andere op, zit je op 4750 tot 6450 mensen die ze GEDWONGEN achter het goal of in de hoek willen hebben. Begint alweer ingewikkeld te worden he,en nu komt het,let op he, goed lezen....ER KUNNEN VERDER MAAR 3500 MAN IN DE VAKKEN ACHTERHET GOAL OF IN DE HOEK! dus waar gaan die anderen zitten dan? Bij jou op schoot?
O,Ja bij barcelona hebben 180.000 mensen een seizoen kaart en wordt er iedere wedstrijd  geloot wie er binnen kan,en houden ze expres plaatsen vrij voor mensen zoals jij die `s een keer gaan kijken!
Ook bij Arsenal kan je geen seizoen kaart meer krijgen al zou je het tienvoudige willen betallen!
Ik kan maar 1 reden bedenken waarom jij er straks gewoon gaat zitten, weinig interesse in je mede supporters! WANT JIJ ZIT GOED TOCH!

P.S.
Als je dit een te lang verhaal vind om te onthouden wat er staat, wil ik het best nog een keer in 5 stukjes plaatsen!
0
Donderdag 19 juli 2007 om 07:01 uur

Nu online

FC Jeff, Wahter, Thehague070, Bleek, Rob2002, Lellow en 289 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 117
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Daryl van Mieghem Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
1-5
4 oktober 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Roda JC
18 oktober 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Den Bosch + 9 - 18
2 Helmond Sp. 9 - 18
3 Excelsior 9 - 17
4 Graafschap 9 - 15
5 FC Eindhoven 9 - 15
6 FC Dordrecht 9 - 15
7 FC Volendam 9 - 13
8 Telstar 9 - 13
9 Roda JC 9 - 13
10 FC Emmen 9 - 12
11 Jong PSV 9 - 11
12 Jong AZ 9 - 11
13 ADO Den Haag 9 - 11
14 Jong Ajax 9 - 10
15 SC Cambuur 9 - 10
16 MVV Maastr. 9 - 8
17 VVV-Venlo 9 - 8
18 TOP Oss 9 - 8
19 Vitesse -6 9 - 4
20 Jong Utrecht 9 - 4