Welkom in de shoutbox, gast
Ferdy
Johannes
Ik zal het eens op zoeken het kan via NL ook tegenwoordig maar ja moet je wel een goede zakenman voor zijn die een trainer ergens kan losweken
Het duurt in Nederland 5 jaar om voetbalnederlander te worden. Hoewel ik niet weet hoe het zit met Europese regelgeving, want het zou logisch zijn als je je jaren in lidstaten van de EU mocht optellen. Maar dat zal vast niet zo werken, dat is geloof ik nog gewoon per land. Geen idee hoe lang Douglas al bij Twente speelt, maar over een aantal maanden is het voor hem wel zover.
0
|
Woensdag 29 juni 2011 om 00:57 uur |
Ferdy
Bij die finale van Europa Cup hockey draagt de aanvoerder van HGC gewoon een aanvoerdersband met het logo van ADO Den Haag..
Mooi toch, zal Naomi van As wel geregeld hebben, dr broertje speelt ook in HGC1 en Naomi zit heel vaak op vak Q.
Als we t dan toch over EHL hockey hebben...mooi he, elke coach kan 3 keer een videomoment aanvragen in een wedstrijd bij twijfelachtige beslissingen. Hockey is uberhaupt veel moderner met aanpassingen van regelgeving. Blatter...dropp dead!
0
|
Zondag 12 juni 2011 om 16:53 uur |
Kees
Kees,
Ik heb even naar de begrotingen van 2010 / 2011 zitten kijken. Ik verwacht dat we het komende jaar de 10e begroting van de Eredivise hebben. Boven ons staan nog:
Ajax, PSV, Twente, Feyenoord, AZ, Heereveen, Groningen, Utrecht en Vitesse.
Ook op dit gebied gaat het daarom goed!!!
Het is nu echt doorpakken geblazen en je structureel bij de eerste tien vestigen. Echter dat is allemaal absoluut niet zo gemakkelijk en een ongelooflijk zware verantwoording voor de R.v.C. en directie.
Zeker met de nieuwe regelgeving in het betaalde voetbal. Vanaf het seizoen 2012 mogen clubs met financiële problemen van de KNVB ook Europa niet meer in. Hebben de clubs zojuist besloten. Prima ontwikkeling en op naar een gezonde bedrijfstak. Op de lange duur is dat toch de enige manier om de eredivisie intact te houden.
Wij in Nederland hebben het gelukkig beter voor mekaar dan in Engeland, Spanje, Italië en Frankrijk. Die gaan echt nog tikken krijgen.
0
|
Woensdag 1 juni 2011 om 10:38 uur |
Thijs
Ook gek, ik zou toch zweren dat ik aan het strand op zondag regelmatig reclame voorbij zie vliegen. Gelden er andere regels boven de zee of ben ik gewoon ernstig in de war?
Geen idee er staat op die site dat ze wegens regelgeving niet mgen vliegen op zondag
0
|
Donderdag 26 mei 2011 om 11:19 uur |
Ferdy
zondag de uitwedstrijd
en dan de tekst : Fuck milaan den haag komt eraan !
Ja haha zou ook mooi zijn, ik sprak dat bedrijfje, mogen zondags niet en na 7 uur doordeweeks niet. Alternatief is om rond 6 uur over den haag te vliegen. Regelgeving in dit bekrompen land..bah!
0
|
Dinsdag 24 mei 2011 om 17:17 uur |
Advertentie
Ferdy
Kubik kost ADO dit jaar geen cent. Ling betaalt 1/3, Van der Kallen 1/3 en een sponsor 1/3 van zijn salaris. Zijn salaris ligt overigens ver, heel ver onder een ton inclusief overhead.
Dat Ling nu met hem loopt te leuren is logisch. ADO wil niet rond de 7.5 ton voor hem betalen en terecht. Ling wil cashen en is zakenman. Een ADO-hart doet bij zulke bedragen niet veel terzake.
Zou best kunnen hoor maar dit strookt niet met t verhaal over niet-EU spelers. Hij is gehuurd van Trencin maar maakt qua EU regelgeving niks uit volgens mij.
Sowieso kost t ADO wel geld, Kallen had ergens anders in kunnen investeren en die sponsor ook..voor wat waar is van dat verhaal.
Ik kan t mis hebben natuurlijk
0
|
Maandag 14 maart 2011 om 18:44 uur |
JB
Kees
"Binnenkort kunt u in deze speciale bus ook een Club Card voor ADO Den Haag laten maken, zodat u voortaan bij elke Primerawinkel een kaartje voor de wedstrijden kan kopen. Er wordt momenteel nog gewerkt aan de technische vereisten hiervoor."
Tjongejongen hoe lang zijn ze hier nu al mee bezig. Dat was toch de functie van die bus? Als het niet werkt kan je die bus net zo goed thuis laten.
Dit was mijn mail van oktober 2009 aan Dick Vierling. Onderstaand zijn antwoord en ook reactie m.b.t. de "BUS". Prima, dat de ontwikkeling zich voortzet.
Geachte directie,
Allereerst gefeliciteerd met de geweldige progressie die u tezamen met de gehele organisatie mag beleven. Chapeau! Op werkelijk alle fronten bespeur ik, en ongetwijfeld vele
(tien) duizenden ADO sympathisanten, een beleid waar visie uitspreekt en vertrouwen geeft voor de toekomst.
Het enige waar ik een ambivalent gevoel over heb is de werving van nieuwe seizoenkaarthouders. Regelmatig bespreken de supporters onderling op de desbetreffende fansites de mogelijkheden om de verkoop een stevige impuls te geven door middel van mobiele verkooppunten in winkelcentra e.d. Ook inwoning bij bijvoorbeeld subsponsor H.T.M. in de binnenstad van Den Haag is een optie. Nog steeds is in de marketing het vanzelfsprekend dat men de 'klant' opzoekt en het hem/haar vergemakkelijkt.
Reeds tientallen malen is dit item de revue gepasseerd op de eerdergenoemde sites en het bevreemdt mij dat dit (nog) niet plaatsvindt. Voor de kostbare fotoapparatuur zijn te allen tijde voldoende oplossingen te bedenken.
Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met sportieve groet,
naam ........
seizoenkaarthouder vak T
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Geachte heer ,
Hartelijk dank voor uw email en uw steun aan de club.
Met betrekking tot uw ambivalente gevoelens t.a.v. de verkoop van seizoenskaarten het volgende: Wij zijn als club gehouden aan regelgeving m.b.t. de uitgifte van seizoen- of clubkaarten. Immers, er dient een registratie inclusief foto te worden vastgelegd waarna een hardcard wordt overhandigd aan de aanvrager. Dit proces neemt vaak twee weken in beslag.
Momenteel is de fotoapparatuur alleen aanwezig in het stadion. Dit is een fysieke beperking waardoor wij nu niet kunnen voldoen aan het “opzoeken” van de klant. Echter, met de komst van de ADO bus, die in samenwerking met de HTM is gebouwd, wordt deze mogelijkheid wél gecreëerd. In de bus zal, naast merchandiseverkooop, ook de mogelijkheid geboden worden seizoen of clubkaarten aan te maken. Dit is een forse investering in personeel en apparatuur, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat dit zich makkelijk terug zal betalen.
Met vriendelijke groet,
Dick Vierling
Commercieel Directeur ADO Den Haag
0
|
Dinsdag 20 april 2010 om 17:39 uur |
Kees
Eerst iedereen bedankt voor de fijne reacties. Afgelopen week een mail naar ADO gestuurd en een prima antwoord retour ontvangen.
Geachte directie,
Allereerst gefeliciteerd met de geweldige progressie die u tezamen met de gehele organisatie mag beleven. Chapeau! Op werkelijk alle fronten bespeur ik, en ongetwijfeld vele
(tien) duizenden ADO sympathisanten, een beleid waar visie uitspreekt en vertrouwen geeft voor de toekomst.
Het enige waar ik een ambivalent gevoel over heb is de werving van nieuwe seizoenkaarthouders. Regelmatig bespreken de supporters onderling op de desbetreffende fansites de mogelijkheden om de verkoop een stevige impuls te geven door middel van mobiele verkooppunten in winkelcentra e.d. Ook inwoning bij bijvoorbeeld subsponsor H.T.M. in de binnenstad van Den Haag is een optie. Nog steeds is in de marketing het vanzelfsprekend dat men de 'klant' opzoekt en het hem/haar vergemakkelijkt.
Reeds tientallen malen is dit item de revue gepasseerd op de eerdergenoemde sites en het bevreemdt mij dat dit (nog) niet plaatsvindt. Voor de kostbare fotoapparatuur zijn te allen tijde voldoende oplossingen te bedenken.
Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met sportieve groet,
naam ........
seizoenkaarthouder vak T
Geachte heer ,
Hartelijk dank voor uw email en uw steun aan de club.
Met betrekking tot uw ambivalente gevoelens t.a.v. de verkoop van seizoenskaarten het volgende: Wij zijn als club gehouden aan regelgeving m.b.t. de uitgifte van seizoen- of clubkaarten. Immers, er dient een registratie inclusief foto te worden vastgelegd waarna een hardcard wordt overhandigd aan de aanvrager. Dit proces neemt vaak twee weken in beslag.
Momenteel is de fotoapparatuur alleen aanwezig in het stadion. Dit is een fysieke beperking waardoor wij nu niet kunnen voldoen aan het “opzoeken” van de klant. Echter, met de komst van de ADO bus, die in samenwerking met de HTM is gebouwd, wordt deze mogelijkheid wél gecreëerd. In de bus zal, naast merchandiseverkooop, ook de mogelijkheid geboden worden seizoen of clubkaarten aan te maken. Dit is een forse investering in personeel en apparatuur, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat dit zich makkelijk terug zal betalen.
Met vriendelijke groet,
Dick Vierling
Commercieel Directeur ADO Den Haag
0
|
Vrijdag 9 oktober 2009 om 18:47 uur |
Nu online
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Helmond Sp. | 11 | - | 24 |
2 | Excelsior | 11 | - | 23 |
3 | Den Bosch + | 11 | - | 21 |
4 | Graafschap | 11 | - | 19 |
5 | FC Volendam | 11 | - | 19 |
6 | FC Dordrecht | 11 | - | 19 |
7 | FC Emmen | 11 | - | 18 |
8 | Telstar | 11 | - | 15 |
9 | ADO Den Haag | 11 | - | 15 |
10 | FC Eindhoven | 11 | - | 15 |
11 | Jong AZ | 11 | - | 14 |
12 | SC Cambuur | 11 | - | 13 |
13 | Roda JC | 11 | - | 13 |
14 | Jong Ajax | 11 | - | 12 |
15 | Jong PSV | 11 | - | 11 |
16 | MVV Maastr. | 11 | - | 11 |
17 | TOP Oss | 11 | - | 9 |
18 | VVV-Venlo | 11 | - | 8 |
19 | Vitesse -6 | 11 | - | 5 |
20 | Jong Utrecht | 11 | - | 5 |