slash070
Vakkie-G schreef:
Zie je het al voor je … En we schakelen nu over naar het uitzendbureau werktalent stadion in den haag
Zie je het al voor je … En we schakelen nu over naar het uitzendbureau werktalent stadion in den haag
Rechtstreeks vanuit een weggemoffelde internetstream, met een commentator vanuit de studio of zijn eigen slaapkamer, die 'Nikiema' en 'Ideho' op alle mogelijke manieren verkeerd uitspreekt. Kan ons het schelen hoe het stadion dan genoemd wordt.
KKD werkt ook niet mee voor exposure natuurlijk, maar ondanks dat de sponsornaam ons weer niet aanstaat gaat het om geld, en daarom is elke sponsor op ons niveau welkom.
Een eredivisieclub worden begint in de bestuurskamer, of zelfs daarboven bij mensen met een plan die daarvoor bestuursleden aanstellen.
KKD werkt ook niet mee voor exposure natuurlijk, maar ondanks dat de sponsornaam ons weer niet aanstaat gaat het om geld, en daarom is elke sponsor op ons niveau welkom.
Een eredivisieclub worden begint in de bestuurskamer, of zelfs daarboven bij mensen met een plan die daarvoor bestuursleden aanstellen.
8
|
Zaterdag 12 oktober 2024 om 12:11 uur |
Superfan
GroenGeelHart070 schreef:
In mijn oren klink jij nu als personeelslid van de commerciële zaken van ons cluppie!
De naam komt op het dak met vele dagelijkse passanten. De naam wordt vaak op televisie genoemd en getoond en komt naar voren in games. Nationale en internationale allure. Daarnaast speelt ook het NL 11-tal voor vrouwen er een wedstrijd.
Wat te denken als we in de ED komen.. voor welke zakelijke partij is dit nou niet interessant?!
Grolsch veste.. Van mijn part Jupiler. Of Budweiser. De eigenaar kan ook lekker veel potjes breken blijkbaar
In mijn oren klink jij nu als personeelslid van de commerciële zaken van ons cluppie!
De naam komt op het dak met vele dagelijkse passanten. De naam wordt vaak op televisie genoemd en getoond en komt naar voren in games. Nationale en internationale allure. Daarnaast speelt ook het NL 11-tal voor vrouwen er een wedstrijd.
Wat te denken als we in de ED komen.. voor welke zakelijke partij is dit nou niet interessant?!
Grolsch veste.. Van mijn part Jupiler. Of Budweiser. De eigenaar kan ook lekker veel potjes breken blijkbaar
Als ze al naamsbekendheid willen, zijn daar ook andere mogelijkheden voor dan het koppelen van je naam aan een bvo op dit niveau met een miljoenenschuld.
Er was natuurlijk al lange tijd bekend dat de naam Bingoal tijdelijk zou zijn ivm de nieuwe regels maar toch ben ik blij dat er al meteen iets nieuws op komt.
Er was natuurlijk al lange tijd bekend dat de naam Bingoal tijdelijk zou zijn ivm de nieuwe regels maar toch ben ik blij dat er al meteen iets nieuws op komt.
2
|
Zaterdag 12 oktober 2024 om 11:58 uur |
GroenGeelHart070
GroenGeelHart070 schreef:
In mijn oren klink jij nu als personeelslid van de commerciële zaken van ons cluppie!
De naam komt op het dak met vele dagelijkse passanten. De naam wordt vaak op televisie genoemd en getoond en komt naar voren in games. Nationale en internationale allure. Daarnaast speelt ook het NL 11-tal voor vrouwen er een wedstrijd.
Wat te denken als we in de ED komen.. voor welke zakelijke partij is dit nou niet interessant?!
Grolsch veste.. Van mijn part Jupiler. Of Budweiser. De eigenaar kan ook lekker veel potjes breken blijkbaar
In mijn oren klink jij nu als personeelslid van de commerciële zaken van ons cluppie!
De naam komt op het dak met vele dagelijkse passanten. De naam wordt vaak op televisie genoemd en getoond en komt naar voren in games. Nationale en internationale allure. Daarnaast speelt ook het NL 11-tal voor vrouwen er een wedstrijd.
Wat te denken als we in de ED komen.. voor welke zakelijke partij is dit nou niet interessant?!
Grolsch veste.. Van mijn part Jupiler. Of Budweiser. De eigenaar kan ook lekker veel potjes breken blijkbaar
Voor betrekkelijk weinig geld is dit mogelijk. Ook voor lokale spelers die willen groeien is dit een grote kans. Vroeger was er Azivo. Wat dachten we bijv. van Innova energie. Het is maar 1 van vele voorbeelden
2
|
Zaterdag 12 oktober 2024 om 11:53 uur |
Kees
GroenGeelHart070
ADO079 schreef:
Haha jij overschat het Nederlands voetbal en dan met name ADO wel heel erg...
Haha jij overschat het Nederlands voetbal en dan met name ADO wel heel erg...
In mijn oren klink jij nu als personeelslid van de commerciële zaken van ons cluppie!
De naam komt op het dak met vele dagelijkse passanten. De naam wordt vaak op televisie genoemd en getoond en komt naar voren in games. Nationale en internationale allure. Daarnaast speelt ook het NL 11-tal voor vrouwen er een wedstrijd.
Wat te denken als we in de ED komen.. voor welke zakelijke partij is dit nou niet interessant?!
Grolsch veste.. Van mijn part Jupiler. Of Budweiser. De eigenaar kan ook lekker veel potjes breken blijkbaar
De naam komt op het dak met vele dagelijkse passanten. De naam wordt vaak op televisie genoemd en getoond en komt naar voren in games. Nationale en internationale allure. Daarnaast speelt ook het NL 11-tal voor vrouwen er een wedstrijd.
Wat te denken als we in de ED komen.. voor welke zakelijke partij is dit nou niet interessant?!
Grolsch veste.. Van mijn part Jupiler. Of Budweiser. De eigenaar kan ook lekker veel potjes breken blijkbaar
1
|
Zaterdag 12 oktober 2024 om 11:42 uur |
Advertentie
ADO079
GroenGeelHart070 schreef:
Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Haha jij overschat het Nederlands voetbal en dan met name ADO wel heel erg...
2
|
Zaterdag 12 oktober 2024 om 11:17 uur |
Aad
10 schreef:
Grote bedrijven werken juist aan naamsbekendheid. Coca Cola zie je elke 20 minuten wel ergens.
Ziggo staat op het shirt bij de
Denk dat je mis zit met die redenatie.
Grote bedrijven werken juist aan naamsbekendheid. Coca Cola zie je elke 20 minuten wel ergens.
Ziggo staat op het shirt bij de
Denk dat je mis zit met die redenatie.
Dat van Coca-Cola heeft niets te maken met naamsbekendheid maar met het opwekken van dorst (niet lachen is echt zo). De marketinggedachte voor consumptiegoederen is dat als je maar genoeg van een merk ziet je de eerstvolgende keer dat je behoefte hebt aan dat product voor dat merk kiest.
Overigens hebben veel branches onderling afgesproken niet of niet meer als shirtsponsor te willen fungeren of zijn ze op grond van overheidsregels uitgesloten.
Overigens hebben veel branches onderling afgesproken niet of niet meer als shirtsponsor te willen fungeren of zijn ze op grond van overheidsregels uitgesloten.
1
|
Zaterdag 12 oktober 2024 om 11:12 uur |
TheMariner
Bolskie schreef:
Die namen die jij noemt hebben geen naamsbekendheid meer nodig, wat voor baat hebben hun bij het neer zetten van hun naam op het dak?
Je zou eerder misschien kunnen “verwachte” of hopen op een buitenlandse naam die wilt uitbreiden naar Europa (netwerk eigenaars groep?) buiten dat het geld oplevert z’n naam vind ik eigenlijk veel belangrijker dat het lekker bekt en dat er ook aan de supporters gedacht moet worden (al is dit het laatste wat ze doen of zelfs helemaal niet) werktalent stadion man man.
Maar goed er word wel vaker iets gelekt wat uiteindelijk niet gebeurd.
Die namen die jij noemt hebben geen naamsbekendheid meer nodig, wat voor baat hebben hun bij het neer zetten van hun naam op het dak?
Je zou eerder misschien kunnen “verwachte” of hopen op een buitenlandse naam die wilt uitbreiden naar Europa (netwerk eigenaars groep?) buiten dat het geld oplevert z’n naam vind ik eigenlijk veel belangrijker dat het lekker bekt en dat er ook aan de supporters gedacht moet worden (al is dit het laatste wat ze doen of zelfs helemaal niet) werktalent stadion man man.
Maar goed er word wel vaker iets gelekt wat uiteindelijk niet gebeurd.
Qua naamsbekendheid en grote bedrijven valt het me wel op dat de NL grootbanken toch nog wel bijna alle hockeyclubs sponsoren. Maar ja dat zal dan natuurlijk wel hun ‘doelgroep’ zijn.
1
|
Zaterdag 12 oktober 2024 om 11:11 uur |
Jurriën
Aad
GroenGeelHart070 schreef:
Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Vertel mij eens, hoeveel van de BVO's heeft dan wel een (stadion-)sponsor van de grootte die jij hier noemt. Het zijn voor het overgrote deel locale sponsors.
En dat commercieel gunstig gelegen stadion? Als passerend automobilist moet je echt je best doen om iets van een flits van het stadion te zien terwijl je ook nog eens op het verkeer moet letten, zit te appen of te telefoneren.
En dat commercieel gunstig gelegen stadion? Als passerend automobilist moet je echt je best doen om iets van een flits van het stadion te zien terwijl je ook nog eens op het verkeer moet letten, zit te appen of te telefoneren.
1
|
Zaterdag 12 oktober 2024 om 11:02 uur |
Nu online
wiegah070, Marcie, Superjantje, PietF en 58 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Excelsior | 15 | - | 32 |
2 | Graafschap | 15 | - | 29 |
3 | FC Volendam | 15 | - | 29 |
4 | FC Emmen | 15 | - | 27 |
5 | Helmond Sp. | 15 | - | 27 |
6 | Den Bosch + | 15 | - | 25 |
7 | SC Cambuur | 15 | - | 25 |
8 | FC Dordrecht | 15 | - | 25 |
9 | Roda JC | 15 | - | 23 |
10 | ADO Den Haag | 15 | - | 22 |
11 | Telstar | 16 | - | 22 |
12 | FC Eindhoven | 16 | - | 19 |
13 | Jong AZ | 15 | - | 18 |
14 | TOP Oss | 15 | - | 16 |
15 | MVV Maastr. | 16 | - | 16 |
16 | Jong Ajax | 15 | - | 15 |
17 | Jong PSV | 15 | - | 14 |
18 | VVV-Venlo | 16 | - | 11 |
19 | Jong Utrecht | 15 | - | 8 |
20 | Vitesse -6 | 15 | - | 6 |