Welkom in de shoutbox, gast
1905
Kees schreef:
NEE NEE NEE
Dit is een tekst van 26 januari 2011 met een verlenging voor vier jaar als assistent of aan de club verbonden etc. Hier staat niet vermeld als hoofdtrainer.
================================================
Maurice Steijn tekent voor vier jaar bij26-01-11
Deze zomer zou het contract van assistent-trainer Maurice Steijn aflopen, maar ADO Den Haag kan met veel trots aankondigen dat zijn contract met vier jaar is verlengd.
Na 1 juli, het moment waarop zijn huidige contract zou eindigen, heeft Steijn hierbij nog een contract tot de zomer van 2015. ADO Den Haag kiest heel bewust voor continuïteit met zijn aanblijven. De club wil de ingeslagen weg, op voetbaltechnisch gebied bewerkstelligd door de technische staf, voortzetten. Met deze aanstelling wordt hiervoor het eerste signaal afgegeven.
Maurice Steijn (37 jaar) heeft als speler en trainer een rijk ADO Den Haagverleden. Hij speelde in de jaren negentig zes seizoenen voor de club, was vanaf 2004 achtereenvolgens assistent bij het tweede elftal, speler van het amateurteam, jeugdtrainer van de B2, later de B1, en daarna de A1, vorig seizoen werd hij trainer van het Beloftenelftal en vorig jaar maakte hij zelfs het seizoen af als ad-interim hoofdtrainer. Momenteel is hij bezig met de cursus Coach Betaald Voetbal.
Maurice Steijn: `Uiteraard ben ik erg blij met dit nieuwe contract, de komende 4,5 jaar blijf ik bij de club die me lief is. Ik voel heel veel vertrouwen vanuit de clubleiding en dit gevoel is volledig wederzijds.`
NEE NEE NEE
Dit is een tekst van 26 januari 2011 met een verlenging voor vier jaar als assistent of aan de club verbonden etc. Hier staat niet vermeld als hoofdtrainer.
================================================
Maurice Steijn tekent voor vier jaar bij26-01-11
Deze zomer zou het contract van assistent-trainer Maurice Steijn aflopen, maar ADO Den Haag kan met veel trots aankondigen dat zijn contract met vier jaar is verlengd.
Na 1 juli, het moment waarop zijn huidige contract zou eindigen, heeft Steijn hierbij nog een contract tot de zomer van 2015. ADO Den Haag kiest heel bewust voor continuïteit met zijn aanblijven. De club wil de ingeslagen weg, op voetbaltechnisch gebied bewerkstelligd door de technische staf, voortzetten. Met deze aanstelling wordt hiervoor het eerste signaal afgegeven.
Maurice Steijn (37 jaar) heeft als speler en trainer een rijk ADO Den Haagverleden. Hij speelde in de jaren negentig zes seizoenen voor de club, was vanaf 2004 achtereenvolgens assistent bij het tweede elftal, speler van het amateurteam, jeugdtrainer van de B2, later de B1, en daarna de A1, vorig seizoen werd hij trainer van het Beloftenelftal en vorig jaar maakte hij zelfs het seizoen af als ad-interim hoofdtrainer. Momenteel is hij bezig met de cursus Coach Betaald Voetbal.
Maurice Steijn: `Uiteraard ben ik erg blij met dit nieuwe contract, de komende 4,5 jaar blijf ik bij de club die me lief is. Ik voel heel veel vertrouwen vanuit de clubleiding en dit gevoel is volledig wederzijds.`
Ach man houd toch een keer op die man de beschermen , ook jij weet donders goed dat na het vertrek van Brom zijn contract is omgezet naar eerste trainer en voor vier jaar, en bewijzen? krijgen we dat weer wat ge OH
Jij steun de man alleen om het feit dat het een jongen van de stad is?! van mijn part komt de trainer uit Vladivostok, als hij het elftal maar eens naar vermogen laat voetballen en dat gebeurt nu niet, het is nu helemaal zijn elftal toch! Ik houd mijn hart vast voor de beker wedstrijd tegen GVVV
Jij steun de man alleen om het feit dat het een jongen van de stad is?! van mijn part komt de trainer uit Vladivostok, als hij het elftal maar eens naar vermogen laat voetballen en dat gebeurt nu niet, het is nu helemaal zijn elftal toch! Ik houd mijn hart vast voor de beker wedstrijd tegen GVVV
0
|
Zondag 1 september 2013 om 12:35 uur |
Vincent
fransje1 schreef:
welke spelers hebben het ergens anders niet gehaald dan meneer Pas
kan alleen cabral bedenken!
welke spelers hebben het ergens anders niet gehaald dan meneer Pas
kan alleen cabral bedenken!
Als winnaar vd knvb beker 100 jaar geleden en trainer van jawel laakkwartier heb je natuurlijk wel kijk op het spelletje.
overigens viel van haaren (ook zo`n misluke speler) me pas op bij de aftrap vd 2e helft
overigens viel van haaren (ook zo`n misluke speler) me pas op bij de aftrap vd 2e helft
0
|
Zondag 1 september 2013 om 11:08 uur |
Aad
<FCDH> schreef:
ADO-trainer Maurice Steijn onthult naam ‘Mister X’: Wilfried Kanon
DEN HAAG – ADO-trainer Maurice Steijn heeft de naam onthuld van ‘Mister X’. De Haagse club heeft interesse in de Ivoriaanse verdediger Wilfried Kanon.
De 20-jarige centrale verdediger speelt momenteel voor het Roemeense Corona Brasov. Daarvoor kwam hij uit voor Gloria Bistrita, eveneens uit Roemenië. In de jeugd speelde Kanon voor het Italiaanse Empoli.
Eerder berichtte Omroep West al dat de Haagse club rond was met de verdediger waarvan men toen de naam niet wilde prijsgeven. Kanon is momenteel in afwachting van een visum om Nederland in te komen. Wanneer hij de medische keuring doorstaat, tekent de Ivoriaan voor twee seizoenen in Den Haag.
ADO Den Haag is niet de enige club die in de markt is voor Kanon. Het Franse Bordeaux en AC Ajaccio azen ook op de centrale verdediger.
ADO-trainer Maurice Steijn onthult naam ‘Mister X’: Wilfried Kanon
DEN HAAG – ADO-trainer Maurice Steijn heeft de naam onthuld van ‘Mister X’. De Haagse club heeft interesse in de Ivoriaanse verdediger Wilfried Kanon.
De 20-jarige centrale verdediger speelt momenteel voor het Roemeense Corona Brasov. Daarvoor kwam hij uit voor Gloria Bistrita, eveneens uit Roemenië. In de jeugd speelde Kanon voor het Italiaanse Empoli.
Eerder berichtte Omroep West al dat de Haagse club rond was met de verdediger waarvan men toen de naam niet wilde prijsgeven. Kanon is momenteel in afwachting van een visum om Nederland in te komen. Wanneer hij de medische keuring doorstaat, tekent de Ivoriaan voor twee seizoenen in Den Haag.
ADO Den Haag is niet de enige club die in de markt is voor Kanon. Het Franse Bordeaux en AC Ajaccio azen ook op de centrale verdediger.
Ik zou niet weten waarom een speler die ook naar Girondins Bordeaux kan voor ADO zou kiezen.
Winnaar va de Franse beker, speelt in de pouleronde EL en is in Frankrijk een begrip zoals F`noord hier.
Of Bordeaux is niet echt waar óf we gaan het uiteindelijk (net als bij Heylen) niet worden.
Winnaar va de Franse beker, speelt in de pouleronde EL en is in Frankrijk een begrip zoals F`noord hier.
Of Bordeaux is niet echt waar óf we gaan het uiteindelijk (net als bij Heylen) niet worden.
0
|
Vrijdag 30 augustus 2013 om 16:14 uur |
bufkes
Madmax
<FCDH>
ADO Den Haag en spelersgroep nog niet akkoord over winstpremies
DEN HAAG – ADO Den Haag en de spelersgroep zijn al weken aan het steggelen over de hoogte van de winstpremies. Tot een akkoord is het echter nog niet gekomen.
Dat is niet voor het eerst. Vorig jaar bereikte de Haagse club en de spelersgroep ook pas na een aantal wedstrijden een akkoord. De spelersgroep schakelde zelfs de spelersvakbond in om tot een oplossing te komen.
De Haagse club en de spelersgroep zijn het in grote lijnen met elkaar eens. Het verschil van inzicht zit hem in de winstpremies van de KNVB beker. Naar verwachting worden de plooien op kort termijn glad gestreken.
DEN HAAG – ADO Den Haag en de spelersgroep zijn al weken aan het steggelen over de hoogte van de winstpremies. Tot een akkoord is het echter nog niet gekomen.
Dat is niet voor het eerst. Vorig jaar bereikte de Haagse club en de spelersgroep ook pas na een aantal wedstrijden een akkoord. De spelersgroep schakelde zelfs de spelersvakbond in om tot een oplossing te komen.
De Haagse club en de spelersgroep zijn het in grote lijnen met elkaar eens. Het verschil van inzicht zit hem in de winstpremies van de KNVB beker. Naar verwachting worden de plooien op kort termijn glad gestreken.
0
|
Woensdag 28 augustus 2013 om 10:15 uur |
Een oudere supporter
charder schreef:
Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado
Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.
Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.
Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.
Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.
Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.
Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.
Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.
Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.
Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!
Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado
Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.
Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.
Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.
Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.
Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.
Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.
Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.
Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.
Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!
Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
Mooi standaard antwoord van de club. Net zoals de kunstgrasantwoordbrief.
Ik heb als scc-houder de laatste jaren nooit meer `flinke kortingen` meegemaakt. Ja, 5 euro korting tegen Swansea. En beker- en overige oefenwedstrijden niks noppa nada.
Eens kijken hoe snel men is met het bekijken van de mogelijkheden.
Voorlopig lijkt men beter uit te zijn zonder scc.
Want ik maak uit de tekst op dat er dan wel niet voor alle wedstrijden kaarten op de veilingsites worden gezet, maar dat er door `gerichte acties dus wel steeds gratis of `voor weinag` kaarten beschikbaar zijn.
Dat ze 85% nieuwe klanten hierdoor hebben gehad, lijkt me erg sterk. Voorlopig zag ik op onze tribune meer bekenden om me heen die sinds een jaar of wat geen scc meer nemen en nu voor een habbekrats naar binnen konden.
Ik heb als scc-houder de laatste jaren nooit meer `flinke kortingen` meegemaakt. Ja, 5 euro korting tegen Swansea. En beker- en overige oefenwedstrijden niks noppa nada.
Eens kijken hoe snel men is met het bekijken van de mogelijkheden.
Voorlopig lijkt men beter uit te zijn zonder scc.
Want ik maak uit de tekst op dat er dan wel niet voor alle wedstrijden kaarten op de veilingsites worden gezet, maar dat er door `gerichte acties dus wel steeds gratis of `voor weinag` kaarten beschikbaar zijn.
Dat ze 85% nieuwe klanten hierdoor hebben gehad, lijkt me erg sterk. Voorlopig zag ik op onze tribune meer bekenden om me heen die sinds een jaar of wat geen scc meer nemen en nu voor een habbekrats naar binnen konden.
0
|
Maandag 26 augustus 2013 om 11:40 uur |
charder
Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado
Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.
Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.
Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.
Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.
Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.
Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.
Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.
Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.
Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!
Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
0
|
Maandag 26 augustus 2013 om 10:39 uur |
Advertentie
pmc
Ik kom nu 49 jaar bij ADO, ik heb in al die jaren 1 officiële thuis wedstrijd gemist.
Ben nog nooit voor het laatste fluit signaal weggegaan, maar ik wou mij gisteren als supporter niet meer langer laten beledigen door deze spelers en technische staf, want zo voelde dit ``voetbal`` aan, als een belediging.
Dus ben ik na de 0-4 voor het eerst weg gegaan en dan denk dus een snot jong, het recht te hebben, mij voor jood uit te maken?!
Ik overweeg zelf om pas weeg naar het stadion te gaan als Steijn weg is.
Het gisteren bij de onder 12 in een beker wedstrijd meer passie en vechtlust gezien dan van deze betaalde voetballers.
Ik ga vandaag met mee met twee jeugd 11tallen naar Slowakije en weet nu als zeker dat ik daar meer beleving zie dan wat ik gisteravond gezien heb.
Met dat BVO 1 ben ik even klaar
Ben nog nooit voor het laatste fluit signaal weggegaan, maar ik wou mij gisteren als supporter niet meer langer laten beledigen door deze spelers en technische staf, want zo voelde dit ``voetbal`` aan, als een belediging.
Dus ben ik na de 0-4 voor het eerst weg gegaan en dan denk dus een snot jong, het recht te hebben, mij voor jood uit te maken?!
Ik overweeg zelf om pas weeg naar het stadion te gaan als Steijn weg is.
Het gisteren bij de onder 12 in een beker wedstrijd meer passie en vechtlust gezien dan van deze betaalde voetballers.
Ik ga vandaag met mee met twee jeugd 11tallen naar Slowakije en weet nu als zeker dat ik daar meer beleving zie dan wat ik gisteravond gezien heb.
Met dat BVO 1 ben ik even klaar
0
|
Zondag 25 augustus 2013 om 10:51 uur |
Kees
Misschien zou je zelfs de SCC`s duurder moeten maken in vergelijking met de losse verkoop. Je bent altijd verzekerd van een plaats in het stadion, voorrang bij beker en evt. europees voetbal. Korting bij aanschaf merchandising. En als je er niet bent loopt de club extra omzet mis i.v.m. omzet catering.
Zelf ben ik hier ook geen voorstander van omdat je trouwe klanten moet belonen maar er zijn al sportclubs in de wereld die dit toepassen. Volgens mij onder meer bij Ijshockey in Canada. Maar je moet wel weten dat je altijd uitverkocht raakt.
Zelf ben ik hier ook geen voorstander van omdat je trouwe klanten moet belonen maar er zijn al sportclubs in de wereld die dit toepassen. Volgens mij onder meer bij Ijshockey in Canada. Maar je moet wel weten dat je altijd uitverkocht raakt.
0
|
Zaterdag 24 augustus 2013 om 13:41 uur |
Nu online
poemba en 114 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 20 | - | 40 |
2 | Excelsior | 20 | - | 39 |
3 | FC Dordrecht | 20 | - | 36 |
4 | Den Bosch + | 20 | - | 33 |
5 | Graafschap | 20 | - | 32 |
6 | SC Cambuur | 20 | - | 32 |
7 | FC Emmen | 20 | - | 32 |
8 | ADO Den Haag | 20 | - | 31 |
9 | Helmond Sp. | 20 | - | 31 |
10 | Roda JC | 20 | - | 30 |
11 | Telstar | 20 | - | 26 |
12 | FC Eindhoven | 20 | - | 26 |
13 | MVV Maastr. | 20 | - | 23 |
14 | Jong AZ | 20 | - | 22 |
15 | TOP Oss | 20 | - | 22 |
16 | Jong Ajax | 20 | - | 21 |
17 | Jong PSV | 20 | - | 21 |
18 | VVV-Venlo | 20 | - | 16 |
19 | Jong Utrecht | 20 | - | 13 |
20 | Vitesse -27 | 20 | - | -8 |