Welkom in de shoutbox, gast
10
Bolskie schreef:
Die namen die jij noemt hebben geen naamsbekendheid meer nodig, wat voor baat hebben hun bij het neer zetten van hun naam op het dak?
Je zou eerder misschien kunnen “verwachte” of hopen op een buitenlandse naam die wilt uitbreiden naar Europa (netwerk eigenaars groep?) buiten dat het geld oplevert z’n naam vind ik eigenlijk veel belangrijker dat het lekker bekt en dat er ook aan de supporters gedacht moet worden (al is dit het laatste wat ze doen of zelfs helemaal niet) werktalent stadion man man.
Maar goed er word wel vaker iets gelekt wat uiteindelijk niet gebeurd.
Die namen die jij noemt hebben geen naamsbekendheid meer nodig, wat voor baat hebben hun bij het neer zetten van hun naam op het dak?
Je zou eerder misschien kunnen “verwachte” of hopen op een buitenlandse naam die wilt uitbreiden naar Europa (netwerk eigenaars groep?) buiten dat het geld oplevert z’n naam vind ik eigenlijk veel belangrijker dat het lekker bekt en dat er ook aan de supporters gedacht moet worden (al is dit het laatste wat ze doen of zelfs helemaal niet) werktalent stadion man man.
Maar goed er word wel vaker iets gelekt wat uiteindelijk niet gebeurd.
Grote bedrijven werken juist aan naamsbekendheid. Coca Cola zie je elke 20 minuten wel ergens.
Ziggo staat op het shirt bij de
Denk dat je mis zit met die redenatie.
Ziggo staat op het shirt bij de
Denk dat je mis zit met die redenatie.
1
|
Zaterdag 12 oktober 2024 om 10:45 uur |
10
Bolskie
GroenGeelHart070 schreef:
Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Die namen die jij noemt hebben geen naamsbekendheid meer nodig, wat voor baat hebben hun bij het neer zetten van hun naam op het dak?
Je zou eerder misschien kunnen “verwachte” of hopen op een buitenlandse naam die wilt uitbreiden naar Europa (netwerk eigenaars groep?) buiten dat het geld oplevert z’n naam vind ik eigenlijk veel belangrijker dat het lekker bekt en dat er ook aan de supporters gedacht moet worden (al is dit het laatste wat ze doen of zelfs helemaal niet) werktalent stadion man man.
Maar goed er word wel vaker iets gelekt wat uiteindelijk niet gebeurd.
Je zou eerder misschien kunnen “verwachte” of hopen op een buitenlandse naam die wilt uitbreiden naar Europa (netwerk eigenaars groep?) buiten dat het geld oplevert z’n naam vind ik eigenlijk veel belangrijker dat het lekker bekt en dat er ook aan de supporters gedacht moet worden (al is dit het laatste wat ze doen of zelfs helemaal niet) werktalent stadion man man.
Maar goed er word wel vaker iets gelekt wat uiteindelijk niet gebeurd.
1
|
Zaterdag 12 oktober 2024 om 10:06 uur |
Rob2002
GroenGeelHart070 schreef:
Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Ik denk dat de namen die jij noemt ADO op dit moment helemaal niet interessant vinden om hun naam aan te hangen. Je speelt abominabel voetbal in de KKD, hebt een slecht beleid, een matige, onstabiele organisatie en straalt al jaren geen imago uit waar deze bedrijven zich mee willen identificeren. Helaas zie je deze namen alleen maar bij de topclubs en Utrecht (T-Mobile) en er zal echt heel veel moeten gebeuren willen deze bedrijven instappen.
We zullen ons dus dit moment op een ander marktsegment moeten richten. We kennen de ins-en outs (bedrag/ lengte van contract) niet van de deal met Werktalent maar dat kan een soort bedrijf zijn in de vijver waarin we nu vissen.
We zullen ons dus dit moment op een ander marktsegment moeten richten. We kennen de ins-en outs (bedrag/ lengte van contract) niet van de deal met Werktalent maar dat kan een soort bedrijf zijn in de vijver waarin we nu vissen.
4
|
Zaterdag 12 oktober 2024 om 09:47 uur |
GroenGeelHart070
MichelAdamsMatje schreef:
Oprechte neutrale vraag: waar baseer je op dat dit een slechte deal is? Misschien brengen die lui van Werktalent wel een flinke zak met geld mee, en is het een erg goede deal.
En als de deal tegenzit, ontslaan de we mensen van de commerciële afdeling, en halen we via Werktalent betere vervangers binnen. Win-win!
Oprechte neutrale vraag: waar baseer je op dat dit een slechte deal is? Misschien brengen die lui van Werktalent wel een flinke zak met geld mee, en is het een erg goede deal.
En als de deal tegenzit, ontslaan de we mensen van de commerciële afdeling, en halen we via Werktalent betere vervangers binnen. Win-win!
Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
2
|
Zaterdag 12 oktober 2024 om 08:42 uur |
Advertentie
MichelAdamsMatje
GroenGeelHart070 schreef:
Sorry hoor, maar is dit nou wat die commerciële talenten binnen kunnen slepen? Volgens mij is er geen personeelslid die zichzelf minstens terugverdient.
Dit zegt trouwens genoeg over de aantrekkingskracht van het merk ADO Den Haag. Zelfs gezien de ideale ligging in die oksel van het Prins Clausplein. Ach ach
Sorry hoor, maar is dit nou wat die commerciële talenten binnen kunnen slepen? Volgens mij is er geen personeelslid die zichzelf minstens terugverdient.
Dit zegt trouwens genoeg over de aantrekkingskracht van het merk ADO Den Haag. Zelfs gezien de ideale ligging in die oksel van het Prins Clausplein. Ach ach
Oprechte neutrale vraag: waar baseer je op dat dit een slechte deal is? Misschien brengen die lui van Werktalent wel een flinke zak met geld mee, en is het een erg goede deal.
En als de deal tegenzit, ontslaan de we mensen van de commerciële afdeling, en halen we via Werktalent betere vervangers binnen. Win-win!
En als de deal tegenzit, ontslaan de we mensen van de commerciële afdeling, en halen we via Werktalent betere vervangers binnen. Win-win!
0
|
Zaterdag 12 oktober 2024 om 03:44 uur |
GroenGeelHart070
Club Achter de Duinen schreef:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Nieuwe naamgever stadion genoemd
ADO Den Haag is dicht bij een deal met een nieuwe naamsponsor van het stadion.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Nieuwe naamgever stadion genoemd
ADO Den Haag is dicht bij een deal met een nieuwe naamsponsor van het stadion.
Lees het nieuwsbericht
Sorry hoor, maar is dit nou wat die commerciële talenten binnen kunnen slepen? Volgens mij is er geen personeelslid die zichzelf minstens terugverdient.
Dit zegt trouwens genoeg over de aantrekkingskracht van het merk ADO Den Haag. Zelfs gezien de ideale ligging in die oksel van het Prins Clausplein. Ach ach
Dit zegt trouwens genoeg over de aantrekkingskracht van het merk ADO Den Haag. Zelfs gezien de ideale ligging in die oksel van het Prins Clausplein. Ach ach
3
|
Vrijdag 11 oktober 2024 om 22:47 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Nieuwe naamgever stadion genoemd
ADO Den Haag is dicht bij een deal met een nieuwe naamsponsor van het stadion.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwe naamgever stadion genoemd
ADO Den Haag is dicht bij een deal met een nieuwe naamsponsor van het stadion.
Lees het nieuwsbericht
1
|
Vrijdag 11 oktober 2024 om 21:35 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Teammanager Onder 13 overleden
Raymond Ruifrok, dit seizoen teammanager van Onder 13 is overleden.
Lees het nieuwsbericht
Teammanager Onder 13 overleden
Raymond Ruifrok, dit seizoen teammanager van Onder 13 is overleden.
Lees het nieuwsbericht
2
|
Vrijdag 11 oktober 2024 om 21:29 uur |
Edwin
Nu online
rh_vakm, yesyes en 72 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Excelsior | 15 | - | 32 |
2 | Graafschap | 15 | - | 29 |
3 | FC Volendam | 15 | - | 29 |
4 | FC Emmen | 15 | - | 27 |
5 | Helmond Sp. | 15 | - | 27 |
6 | Den Bosch + | 15 | - | 25 |
7 | SC Cambuur | 15 | - | 25 |
8 | FC Dordrecht | 15 | - | 25 |
9 | Roda JC | 15 | - | 23 |
10 | ADO Den Haag | 15 | - | 22 |
11 | Telstar | 16 | - | 22 |
12 | FC Eindhoven | 16 | - | 19 |
13 | Jong AZ | 15 | - | 18 |
14 | TOP Oss | 15 | - | 16 |
15 | MVV Maastr. | 16 | - | 16 |
16 | Jong Ajax | 15 | - | 15 |
17 | Jong PSV | 15 | - | 14 |
18 | VVV-Venlo | 16 | - | 11 |
19 | Jong Utrecht | 15 | - | 8 |
20 | Vitesse -6 | 15 | - | 6 |