Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: antwoord

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 137
Volgende pagina

marcellino

Kees schreef:

Ik begrijp zo`n opmerking van jou niet. Deze site is de laatste jaren enorm in populariteit toegenomen en wordt ook door heel veel supporters, kantoorpersoneel van ADO, spelers en familieleden gelezen. Ook de (regionale) pers leest steeds mee.

Waarom dan zulke denigrerende opmerkingen (lees ook jouw eerdere shout over Van Duinen)? Is nergens voor nodig. Overigens geldt dat niet alleen voor jou. Het zou bijzonder jammer zijn dat alle goodwill van deze site op zo`n manier verloren gaat.
kees hou nou eens op met de beste school jongetje van de klas te zijn.
deze site en shout is mede groot geworden daar de discussies en mede en tegenstanders.
alsje nou nog het spelletje niet weet wat er in het moderne voetbal gespeeld wordt ja dan weet ik het ook niet meer.
club liefde waar praten we over.
als je op dit moment een eerlijk antwoord van de spelers van ado zal krijgen wil 80% weg en dat is ook te begrijpen ook .
het gaat niet goed en dat weten de spelers ook
0
Zondag 1 september 2013 om 20:27 uur

Bert

marcellino schreef:

pfffffffffffffff

mag ik jou een vraag stelen ben jij dave dh
ik heb toch al gezegd dat je gelijk heb wat wil je nou nog meer.
Mag ik het antwoord geven? Mike is geen Dave DH zo irritant is die niet.

Jullie hebben beide een goede kijk op voetbal.
0
Zondag 1 september 2013 om 20:14 uur

Haagse Roel

BLEISWIJK-1 schreef:

Helemaal niet. Ik zeg dat ik ook mijn twijfels heb. Hou me ook vast aan feiten en probeer niet opportunistisch te reageren. En ik vind dat als Steyn ontslagen wordt de feiten ook niet te weerleggen moeten zijn.

Het bestuur moet nu gaan informeren of er bij de spelers genoeg draagvlak is. Mocht het de komende twee wedstrijden niet goed gaan dan moet het bestuur genoeg informatie hebben om tot een verstandig besluit over te kunnen gaan.

Maar als ik kijk naar de laatste 13 wedstrijden en het programma na NEC dan wordt het voor Steyn bijna onmogelijk. Los van wat ik vind.
Was meer een dolletje hoor.....overigens geef je eigenlijk zelf het antwoord al......de feiten zijn m.i. al weerlegt de afgelopen (lange) periode. Draagvlak voor de trainer is er niet , blijkt wel uit de lamlendigheid die het team uitstraalt met als dieptepunt notabene je aanvoerder......allemachtig wat een desinteresse straalt die jongen uit.
0
Zondag 1 september 2013 om 00:10 uur

pajam

070 schreef:

Overigens hoor ik Steijn, net als vorig seizoen overigens, al een paar keer praten over een `bepaald idee over voetbal` dat hij een Fraser schijnen te hebben en waar het elftal kennelijk aan moet wennen. Hij legt echter niet uit welk idee over voetbal dat is. Weet iemand dat? Hoe wil Steijn eigenlijk spelen? Ik kan dat na al die seizoenen nog steeds niet ontdekken.
Goede vraag, hij is ook nog op zoek naar het antwoord, maar eerst is hij vooral druk met het plaatsen van spelers op een positie waarvan HIJ denkt dat ze beter renderen.

0
Zaterdag 31 augustus 2013 om 22:10 uur

Johannes

pajam schreef:

zullen we nooit weten, sinds ze nooit een kans hebben gehad.
Hahahaha wat een makkelijk antwoord zeg...

Dat er geen enkele club op het hoogste niveau - waar dan ook - zat te wachten op deze `supertalenten` zegt toch wel genoeg, vind je ook niet?

Coster, Schwiebbe, Visser, Elbers, Vicento, Gielisse... allemaal leuke talenten, maar gewoon niet goed genoeg voor de Eredivisie. En hoe hard jij je best ook doet: het is echt heel moeilijk om daar Steijn de schuld van te geven hoor.
0
Zaterdag 31 augustus 2013 om 13:05 uur

BLEISWIJK-1

Max schreef:

Oook als je klikt op de reloadknop (links naast de url-balk)? Die draaiende pijl.
Ik kan trouwens ook niet zien wie antwoord op een quote. De naam staat er niet bij.
0
Donderdag 29 augustus 2013 om 16:02 uur

Advertentie

Een oudere supporter

charder schreef:


Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado

Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.

Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.

Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.

Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.

Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.

Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.

Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.

Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.

Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!

Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
Mooi standaard antwoord van de club. Net zoals de kunstgrasantwoordbrief.

Ik heb als scc-houder de laatste jaren nooit meer `flinke kortingen` meegemaakt. Ja, 5 euro korting tegen Swansea. En beker- en overige oefenwedstrijden niks noppa nada.

Eens kijken hoe snel men is met het bekijken van de mogelijkheden.
Voorlopig lijkt men beter uit te zijn zonder scc.
Want ik maak uit de tekst op dat er dan wel niet voor alle wedstrijden kaarten op de veilingsites worden gezet, maar dat er door `gerichte acties dus wel steeds gratis of `voor weinag` kaarten beschikbaar zijn.

Dat ze 85% nieuwe klanten hierdoor hebben gehad, lijkt me erg sterk. Voorlopig zag ik op onze tribune meer bekenden om me heen die sinds een jaar of wat geen scc meer nemen en nu voor een habbekrats naar binnen konden.
0
Maandag 26 augustus 2013 om 11:40 uur

gillah

charder schreef:


Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado

Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.

Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.

Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.

Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.

Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.

Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.

Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.

Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.

Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!

Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
Dit lijkt mij een prima antwoord van de club. Lijkt me ook een moeilijke opgave, elke thuiswedstrijd circa 10.000 kaarten voor de losse verkoop hebben.
0
Maandag 26 augustus 2013 om 11:17 uur

charder


Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado

Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.

Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.

Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.

Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.

Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.

Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.

Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.

Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.

Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!

Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
0
Maandag 26 augustus 2013 om 10:39 uur

Vincent

charder schreef:


Ben ik de enige die er zo over denkt? of is er een breder gedragen onvrede over dit beleid?

Geachte heer Saeijs,

Even een korte reactie op de kortingsacties zoals besproken in de nieuwsbrief.
Als houder van 2 seizoenkaarten overweeg ik volgend mijn seizoenkaarten te beeindigen.
Dat het stadion vol moet ben ik met u eens, maar dat er op ticketveilingen kaarten voor vaak onder de 5 euro van de hand gaan is natuurlijk niet acceptabel voor de scc houders.
Voor minder dan de helft van de prijs van mijn scc kan ik dan bijna alle wedstrijden bijwonen (behalve voor de risico potjes waarvoor ik dan bij jullie kaarten koop).
Ook reguliere bezoekers die vroeger losse kaarten kochten tegen een normale prijs kopen nu massaal via de veilingen (in mijn omgeving alleen al 5 mensen).
Het dumpen van dergelijke grote kaartenaantallen tegen geen minimumprijs is voor iedereen die wel de normale prijs betaald totaal niet acceptabel.

Ik hoop dat u wat met mijn mail doet.



ben benieuwd naar het antwoord.
op zoek naar nieuwe supporters is dit tijdelijk wel een goede actie.
ik denk niet dat ze dit voor alle wedstrijden gaan doen en dan ben je als scc kaart houder dus wel goedkoper uit.

overigens had een vriend (tim_b) van mij tegen psv kaarten voor 35euro (oid).
ja dat is goedkoop, maar niet de 1 euro waarmee het startbod op vakantieveiling begint.

0
Zaterdag 24 augustus 2013 om 12:14 uur

Nu online

ps070, GGordeau, Franky, Madmax, john 147, Aad en 397 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 137
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Daryl van Mieghem Jari Vlak Juho Kilo

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Jong FC Utrecht
1-1
27 september 2024

Volgende wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
4 oktober 2024 om 20:00 uur
Frans Heesen Stadion, Oss

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Excelsior 8 - 17
2 FC Den Bosch 8 - 17
3 Helmond Sp. 8 - 17
4 Graafschap 8 - 14
5 FC Eindhoven 8 - 12
6 Telstar 8 - 12
7 FC Dordrecht 8 - 12
8 Jong PSV 8 - 11
9 FC Emmen 8 - 11
10 Jong AZ 8 - 11
11 FC Volendam 8 - 10
12 Roda JC 8 - 10
13 Jong Ajax 8 - 9
14 ADO Den Haag 8 - 8
15 VVV-Venlo 8 - 8
16 TOP Oss 8 - 8
17 SC Cambuur 8 - 7
18 MVV Maastr. 8 - 7
19 Vitesse -6 8 - 4
20 Jong Utrecht 8 - 3