Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: antwoord

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 138
Volgende pagina

BLEISWIJK-1

Max schreef:

Oook als je klikt op de reloadknop (links naast de url-balk)? Die draaiende pijl.
Ik kan trouwens ook niet zien wie antwoord op een quote. De naam staat er niet bij.
0
Donderdag 29 augustus 2013 om 16:02 uur

Een oudere supporter

charder schreef:


Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado

Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.

Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.

Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.

Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.

Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.

Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.

Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.

Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.

Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!

Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
Mooi standaard antwoord van de club. Net zoals de kunstgrasantwoordbrief.

Ik heb als scc-houder de laatste jaren nooit meer `flinke kortingen` meegemaakt. Ja, 5 euro korting tegen Swansea. En beker- en overige oefenwedstrijden niks noppa nada.

Eens kijken hoe snel men is met het bekijken van de mogelijkheden.
Voorlopig lijkt men beter uit te zijn zonder scc.
Want ik maak uit de tekst op dat er dan wel niet voor alle wedstrijden kaarten op de veilingsites worden gezet, maar dat er door `gerichte acties dus wel steeds gratis of `voor weinag` kaarten beschikbaar zijn.

Dat ze 85% nieuwe klanten hierdoor hebben gehad, lijkt me erg sterk. Voorlopig zag ik op onze tribune meer bekenden om me heen die sinds een jaar of wat geen scc meer nemen en nu voor een habbekrats naar binnen konden.
0
Maandag 26 augustus 2013 om 11:40 uur

gillah

charder schreef:


Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado

Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.

Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.

Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.

Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.

Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.

Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.

Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.

Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.

Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!

Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
Dit lijkt mij een prima antwoord van de club. Lijkt me ook een moeilijke opgave, elke thuiswedstrijd circa 10.000 kaarten voor de losse verkoop hebben.
0
Maandag 26 augustus 2013 om 11:17 uur

charder


Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado

Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.

Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.

Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.

Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.

Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.

Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.

Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.

Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.

Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!

Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
0
Maandag 26 augustus 2013 om 10:39 uur

Vincent

charder schreef:


Ben ik de enige die er zo over denkt? of is er een breder gedragen onvrede over dit beleid?

Geachte heer Saeijs,

Even een korte reactie op de kortingsacties zoals besproken in de nieuwsbrief.
Als houder van 2 seizoenkaarten overweeg ik volgend mijn seizoenkaarten te beeindigen.
Dat het stadion vol moet ben ik met u eens, maar dat er op ticketveilingen kaarten voor vaak onder de 5 euro van de hand gaan is natuurlijk niet acceptabel voor de scc houders.
Voor minder dan de helft van de prijs van mijn scc kan ik dan bijna alle wedstrijden bijwonen (behalve voor de risico potjes waarvoor ik dan bij jullie kaarten koop).
Ook reguliere bezoekers die vroeger losse kaarten kochten tegen een normale prijs kopen nu massaal via de veilingen (in mijn omgeving alleen al 5 mensen).
Het dumpen van dergelijke grote kaartenaantallen tegen geen minimumprijs is voor iedereen die wel de normale prijs betaald totaal niet acceptabel.

Ik hoop dat u wat met mijn mail doet.



ben benieuwd naar het antwoord.
op zoek naar nieuwe supporters is dit tijdelijk wel een goede actie.
ik denk niet dat ze dit voor alle wedstrijden gaan doen en dan ben je als scc kaart houder dus wel goedkoper uit.

overigens had een vriend (tim_b) van mij tegen psv kaarten voor 35euro (oid).
ja dat is goedkoop, maar niet de 1 euro waarmee het startbod op vakantieveiling begint.

0
Zaterdag 24 augustus 2013 om 12:14 uur

jajoh

Jongens, serieus!! Lees ik hier scouts met de vraag hoe den haag dit heeft gedaan en dan als antwoord dat ie waarschijnlijk niet goed genoeg is voor Ajax etc. Met als gevolg een discussie over het scoutingsysteem bij ons... Het wordt wel erg triest dat ipv blij te zijn met een nieuwe speler er als eerste met een ondertoon afgevraagd wordt hoe dit en en waarom ie in godsnaam voor ons heeft gekozen! Wees blij man!!
0
Donderdag 22 augustus 2013 om 18:57 uur

Hajee

JerryFC schreef:

Ja! Laten we allemaal wat Deense middenvelders googlen en dit shouten! Net alsof Frans ineens shout; Ja, dat is hem!

Wacht rustig af totdat het bekend gemaakt word. Scheelt een hoop tijdverspilling.
Precies, Frans geeft nooit antwoord op vragen na een onthulling...
0
Woensdag 21 augustus 2013 om 17:44 uur

<FCDH>

Win vrijkaarten voor ADO Den Haag-Vitesse


DEN HAAG - Bij Omroep West kan je kaarten winnen voor de eerstkomende thuiswedstrijd van ADO Den Haag.
Weet je het antwoord op de Sportquiz van deze week mail dan je antwoord naar sportquiz@omroepwest. nl en win kaarten voor de thuiswedstrijd tegen Vitesse van 14 september. De vraag van deze week is: Wat wordt de uitslag van ADO Den Haag – Roda JC van komende zaterdag.
0
Maandag 19 augustus 2013 om 19:49 uur

Advertentie

pmc

Kees schreef:

En Cabral is weer fit.

Maandag speelt het tweede thuis tegen NEC/Oss. Weet u waar? Sowieso een leuk team dat tweede dit jaar.
Ik zie dat je al antwoord heb gekregen en het klopt ook nog, ga jij er heen maandag?
0
Vrijdag 16 augustus 2013 om 15:32 uur

Richard

<FCDH> schreef:

Hoelang heb ado nodig om 2 backs te vinden?
Wel ik denk heel lang, en dat er een stelletje ondankbare niksnutten zitten is me nu heel erg duidelijk geworden. Vorige week Maandag heb ik een zeer netter email verzonden dat ik een goede speler tegen het lijf aan was gelopen tijdens werkbezoek in Slowakije. Totaal helemaal geen antwoord terug gehad, geen mailtje niets. De speler gaat nu een stage afwerken bij een andere club en is dus geen optie meer. Dit is nu de 2e keer dat er zo word gehandeld, in 2010 bood ik ze een Roemeen aan, die nu uitkomt voor Helsingborg, ook toen totaal geen antwoord gehad. Dat er waardeloze flapdrollen met de commercie, en selectie bezig zijn is zeer duidelijk.
0
Woensdag 14 augustus 2013 om 11:18 uur

Nu online

Marcush en 67 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 138
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Kilian Nikiema Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Helmond Sport
3-1
17 januari 2025

Volgende wedstrijd

Logo Excelsior Logo ADO Den Haag
26 januari 2025 om 12:15 uur
Woudestein, Rotterdam

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 22 - 46
2 Excelsior 22 - 42
3 FC Dordrecht 22 - 37
4 SC Cambuur 21 - 35
5 ADO Den Haag 21 - 34
6 Den Bosch + 21 - 33
7 Roda JC 21 - 33
8 Graafschap 20 - 32
9 FC Emmen 20 - 32
10 Helmond Sp. 21 - 31
11 Telstar 22 - 29
12 FC Eindhoven 21 - 26
13 MVV Maastr. 22 - 26
14 Jong AZ 22 - 26
15 TOP Oss 22 - 25
16 VVV-Venlo 22 - 22
17 Jong Ajax 21 - 21
18 Jong PSV 21 - 21
19 Jong Utrecht 20 - 13
20 Vitesse 22 - -8