Welkom in de shoutbox, gast
slash070
Law
Bolskie schreef:
Ja zeker. De factuurtjes vlogen in het rond van m zo hard werkte die.
Ja zeker. De factuurtjes vlogen in het rond van m zo hard werkte die.
Hij en die Paul blijken al in een korte tijd meer dan 7 ton gekost te hebben. Nou daar gaat al een groot deel van het geld wat supporters gedoneerd hebben. En reken maar dat hij en Paul elke maand netjes hun geld ontvangen.
0
|
Maandag 1 juli 2024 om 22:29 uur |
ADO079
JP
ADO Den Haag: Het Clubbestuur wil Hockeypubliek
Nou, we hebben het weer voor elkaar, mensen. Het bestuur van ADO Den Haag heeft een briljant plan bedacht om onze geliefde club een frisse nieuwe uitstraling te geven. Ja, je leest het goed. Ze willen af van die rauwe Haagse supporters met hun hart op de tong en gaan voor een hockeypubliek. Ja, je weet wel, dat soort publiek dat stilletjes geniet van een wedstrijd terwijl ze aan hun chardonnay nippen. Want blijkbaar past dat beter bij de nieuwe visie van onze club. De visie dat ergens op papier staat maar nog niemand heeft gezien.
Ik kan het me al helemaal voorstellen. De bestuursleden zaten waarschijnlijk op een zonnig terras aan de Noordzee, overpeinzend hoe ze de club naar een hoger niveau konden tillen. “Weet je wat ADO nodig heeft?” zei de voorzitter, terwijl zij aan zijn biologisch verantwoorde latte macchiato slurpte. “Minder kabaal, meer klasse. We moeten ons richten op het hockeypubliek!” En iedereen aan tafel knikte instemmend, terwijl ze hun colberts rechtstreken en de laatste hap van hun avocado-toast namen.
Je ziet het al voor je: de nieuwe supporters van ADO. Geen geschreeuw, geen gejuich, maar beleefd applaus bij elke goal, gevolgd door een zacht gemompelde “Bravo!” en een slokje witte wijn. Vlaggen en sjaals worden vervangen door pastelkleurige kleding en design zonnebrillen. In plaats van gehaktballen, warme worst en biertjes uit plastic bekers, krijgen we nu biologische quinoa-salades en ambachtelijk gebrouwen kombucha. De geur van stadionworsten maakt plaats voor die van vers gebakken croissants. Heerlijk toch?
En de sfeer in het stadion? Die verandert natuurlijk drastisch. De harde kern, de fanatieke supporters die altijd hun longen uit hun lijf schreeuwen, maken plaats voor keurige gezinnen die netjes in de rij staan voor een selfie met de mascotte. Geen “Come on, The Hague!” meer, maar een beschaafd “Jolly good show!” bij een mooie actie. Het Haags Kwartiertje wordt vervangen door een kwartiertje meditatieve stilte, waarin iedereen even tot rust kan komen.
Het bestuur hoopt waarschijnlijk dat dit nieuwe publiek meer sponsorinkomsten genereert en de club in een positief daglicht stelt. Ze zien het al helemaal zitten: ADO Den Haag, de club met klasse. Maar laten we eerlijk zijn, wie houden we voor de gek? ADO is een volksclub, een club van en voor de mensen. Wij houden van onze ongepolijste, recht-voor-z’n-raap supporters. Die passie, die rauwe energie, dat maakt ADO juist zo bijzonder.
Dus, beste bestuur, als jullie dit lezen, bedenk dan even wat jullie echt willen. Willen jullie een club vol met brave, keurige toeschouwers die zachtjes klappen? Of willen jullie de ziel van ADO behouden, met de passie en het vuur van de echte Haagse supporters? Laten we hopen dat ze tot inkeer komen en realiseren dat ADO Den Haag geen hockeyclub is, maar een echte voetbalclub, met echte supporters die van hun club houden.
Want zonder die hart-op-de-tong supporters is ADO Den Haag gewoon niet hetzelfde. En eerlijk is eerlijk, wie wil er nou naar een wedstrijd kijken zonder dat heerlijke, ongefilterde Haagse commentaar? Dat maakt het voetbal toch juist zo mooi!
Nou, we hebben het weer voor elkaar, mensen. Het bestuur van ADO Den Haag heeft een briljant plan bedacht om onze geliefde club een frisse nieuwe uitstraling te geven. Ja, je leest het goed. Ze willen af van die rauwe Haagse supporters met hun hart op de tong en gaan voor een hockeypubliek. Ja, je weet wel, dat soort publiek dat stilletjes geniet van een wedstrijd terwijl ze aan hun chardonnay nippen. Want blijkbaar past dat beter bij de nieuwe visie van onze club. De visie dat ergens op papier staat maar nog niemand heeft gezien.
Ik kan het me al helemaal voorstellen. De bestuursleden zaten waarschijnlijk op een zonnig terras aan de Noordzee, overpeinzend hoe ze de club naar een hoger niveau konden tillen. “Weet je wat ADO nodig heeft?” zei de voorzitter, terwijl zij aan zijn biologisch verantwoorde latte macchiato slurpte. “Minder kabaal, meer klasse. We moeten ons richten op het hockeypubliek!” En iedereen aan tafel knikte instemmend, terwijl ze hun colberts rechtstreken en de laatste hap van hun avocado-toast namen.
Je ziet het al voor je: de nieuwe supporters van ADO. Geen geschreeuw, geen gejuich, maar beleefd applaus bij elke goal, gevolgd door een zacht gemompelde “Bravo!” en een slokje witte wijn. Vlaggen en sjaals worden vervangen door pastelkleurige kleding en design zonnebrillen. In plaats van gehaktballen, warme worst en biertjes uit plastic bekers, krijgen we nu biologische quinoa-salades en ambachtelijk gebrouwen kombucha. De geur van stadionworsten maakt plaats voor die van vers gebakken croissants. Heerlijk toch?
En de sfeer in het stadion? Die verandert natuurlijk drastisch. De harde kern, de fanatieke supporters die altijd hun longen uit hun lijf schreeuwen, maken plaats voor keurige gezinnen die netjes in de rij staan voor een selfie met de mascotte. Geen “Come on, The Hague!” meer, maar een beschaafd “Jolly good show!” bij een mooie actie. Het Haags Kwartiertje wordt vervangen door een kwartiertje meditatieve stilte, waarin iedereen even tot rust kan komen.
Het bestuur hoopt waarschijnlijk dat dit nieuwe publiek meer sponsorinkomsten genereert en de club in een positief daglicht stelt. Ze zien het al helemaal zitten: ADO Den Haag, de club met klasse. Maar laten we eerlijk zijn, wie houden we voor de gek? ADO is een volksclub, een club van en voor de mensen. Wij houden van onze ongepolijste, recht-voor-z’n-raap supporters. Die passie, die rauwe energie, dat maakt ADO juist zo bijzonder.
Dus, beste bestuur, als jullie dit lezen, bedenk dan even wat jullie echt willen. Willen jullie een club vol met brave, keurige toeschouwers die zachtjes klappen? Of willen jullie de ziel van ADO behouden, met de passie en het vuur van de echte Haagse supporters? Laten we hopen dat ze tot inkeer komen en realiseren dat ADO Den Haag geen hockeyclub is, maar een echte voetbalclub, met echte supporters die van hun club houden.
Want zonder die hart-op-de-tong supporters is ADO Den Haag gewoon niet hetzelfde. En eerlijk is eerlijk, wie wil er nou naar een wedstrijd kijken zonder dat heerlijke, ongefilterde Haagse commentaar? Dat maakt het voetbal toch juist zo mooi!
14
|
Maandag 1 juli 2024 om 13:49 uur |
BLEISWIJK-1
Anne van Schuurman schreef:
Ik schrijf mijn reactie bepaald niet uit medelijden. Het is een oproep tot zelfreflectie. Hou eens op met dat gezeik en schreeuwen om aandacht. Dan koop je toch geen kaartje. Hou het een liefhebberij voor jezelf en maak dat voetbal niet zo ongelooflijk groot.
Ik schrijf mijn reactie bepaald niet uit medelijden. Het is een oproep tot zelfreflectie. Hou eens op met dat gezeik en schreeuwen om aandacht. Dan koop je toch geen kaartje. Hou het een liefhebberij voor jezelf en maak dat voetbal niet zo ongelooflijk groot.
Dan koop je toch geen kaartje!!
Wat een ontzettend domme opmerking. ADO is niet van jou, mij, Joris en Kalezic. Het is van alle supporters. En laten de meeste shouters hiet op de box nu supporters zijn.
Het gijzelen en herhaaldelijk grote fouten maken door het bestuur en technische staf zou nooit geaccepteerd moeten worden.
Ik denk dat de eigenaar dit uiteindelijk ook wel zal inzien. De supporters kunnen hem namelijk maken en breken.
Dat jij nog net niet kwijlend met Joris door wil. Wil nog niet zeggen dat dit terecht is. Laat lekker elke supporter lekker zelf bepalen wat goed en fout is. In jouw wereld is dit het schreeuwen om aandacht.
Wat een ontzettend domme opmerking. ADO is niet van jou, mij, Joris en Kalezic. Het is van alle supporters. En laten de meeste shouters hiet op de box nu supporters zijn.
Het gijzelen en herhaaldelijk grote fouten maken door het bestuur en technische staf zou nooit geaccepteerd moeten worden.
Ik denk dat de eigenaar dit uiteindelijk ook wel zal inzien. De supporters kunnen hem namelijk maken en breken.
Dat jij nog net niet kwijlend met Joris door wil. Wil nog niet zeggen dat dit terecht is. Laat lekker elke supporter lekker zelf bepalen wat goed en fout is. In jouw wereld is dit het schreeuwen om aandacht.
1
|
Vrijdag 28 juni 2024 om 08:23 uur |
Advertentie
Vak_W
Anne van Schuurman schreef:
Interessant gemopper allemaal vandaag. Ik vraag me wel eens af hoe jullie het zelf zouden vinden als jullie op je werk voortdurend zo negatief en argwanend door anderen in je omgeving worden benaderd. Hoe reageer je?
Interessant gemopper allemaal vandaag. Ik vraag me wel eens af hoe jullie het zelf zouden vinden als jullie op je werk voortdurend zo negatief en argwanend door anderen in je omgeving worden benaderd. Hoe reageer je?
Op mijn werk roep ik niet een bepaalde doelstelling waarmee ik duizenden harten in vuur en vlam zet. Op mijn werk kopen niet als zo'n 5000 mensen nu al een kaartje om elke twee weken mijn werk te komen bekijken. Op mijn werk is het behaalde resultaat niet van invloed op het humeur van velen. En oh ja, ik krijg er ook niet zoveel voor betaald als zij.
Wil je echt doorgaan met vergelijken? Mensen kiezen een beroep in de spotlight. Ga dan geen medelijden met ze hebben omdat het licht te fel is...
Wil je echt doorgaan met vergelijken? Mensen kiezen een beroep in de spotlight. Ga dan geen medelijden met ze hebben omdat het licht te fel is...
7
|
Donderdag 27 juni 2024 om 22:56 uur |
broodjebal070
Prima strategie om door te selecteren, niet elke jonge speler heeft de potentie om op eredivisie niveau te spelen. Een jongen als Ideho moet je behouden, goed contract geven en flink cashen na een paar jaar met een mooie transfer. Misschien hebben we wat teveel betaald voor Vlak, maar ik denk dat die jongen meer potentie heeft dan Klas. Gewoon afscheid nemen van middelmatige spelers en ruimte maken in het budget voor een paar goede versterkingen.
4
|
Donderdag 27 juni 2024 om 21:22 uur |
Dappere dodo
ADO079
Rob2002
JP schreef:
Plannen en Geheimen bij ADO Den Haag: Wie houdt wie voor de gek?
Ach, ADO Den Haag. De club van het volk, de trots van de Hofstad. We staan er weer gekleurd op. Een lange termijn strategie, hoor ik jullie zeggen? Fantastisch! Maar wat heb je eraan als niemand weet wat die strategie eigenlijk inhoudt? Het lijkt wel een geheim dat strenger wordt bewaakt dan de formule van Coca-Cola.
Onze mevrouw Van Grinsven en directieleden heeft dus een prachtig plan voorgeschoteld. Althans, dat beweren ze. Want wat staat er nou eigenlijk in dat plan? Geen idee! Het blijft een goed bewaard geheim. Zelfs de spelers lijken niet op de hoogte te zijn. Ik zie ze al in de kleedkamer zitten: “Hé, heb jij dat plan gezien?” “Nee, jij?” En zo gaan we vrolijk verder, zonder enig idee welke kant we op gaan.
En dan hebben we nog de supporters, die trouwe zielen die elke week weer komen opdagen, weer of geen weer. Ze leveren informatie aan, tips, suggesties. Ze schrijven brieven, sturen e-mails, maken PowerPoint-presentaties. Maar wat doet de club daarmee? Juist, helemaal niks. Het lijkt wel alsof alles in een grote zwarte doos verdwijnt, nooit meer te zien of te horen.
De Technisch Directeur, laten we hem maar "Mister Mysterious" noemen, regisseert zijn eigen interviews. Je ziet hem al zitten, met een script in de hand, elke vraag en elk antwoord tot in de puntjes voorbereid. En daarna? Weg is hij. Verdwenen naar een tropisch eiland, de zonnebril op en een cocktail in de hand. Ondertussen staan wij hier, te wachten op enige vorm van communicatie. Maar nee hoor, geen enkel teken van leven.
Ondertussen blijven we dromen van die glorieuze terugkeer naar de Eredivisie. Maar laten we eerlijk zijn, met zoveel plannen en geheimen die niet worden gedeeld, ziet het er somber uit. We hebben meer kans om een schat te vinden in Scheveningen dan om de inhoud van dat mysterieuze plan te ontdekken.
Misschien is het allemaal een briljante zet. Misschien willen ze ons gewoon nieuwsgierig houden, de spanning erin houden. Maar laten we wel wezen, als we echt terug willen naar de top, moeten we open en transparant zijn. De supporters willen weten waar we naartoe gaan, wat de doelen zijn, hoe we die willen bereiken.
Dus, beste ADO, als jullie dit lezen vanaf jullie zonnige strandstoel, denk aan ons. Deel die strategie, laat ons weten wat het plan is. Want zolang wij in het duister tasten, blijft het een sprookje zonder happy ending. En we willen toch allemaal dat ene sprookje waarin ADO weer schittert in de Eredivisie?
Tot die tijd blijven we hopen en dromen. En wie weet, misschien zien we op een dag die Technisch Directeur weer opduiken, met het plan in zijn hand en een zongebruind gezicht. Tot die tijd, laten we het beste ervan maken en blijven lachen, want bij ADO weet je één ding zeker: saai wordt het nooit.
Plannen en Geheimen bij ADO Den Haag: Wie houdt wie voor de gek?
Ach, ADO Den Haag. De club van het volk, de trots van de Hofstad. We staan er weer gekleurd op. Een lange termijn strategie, hoor ik jullie zeggen? Fantastisch! Maar wat heb je eraan als niemand weet wat die strategie eigenlijk inhoudt? Het lijkt wel een geheim dat strenger wordt bewaakt dan de formule van Coca-Cola.
Onze mevrouw Van Grinsven en directieleden heeft dus een prachtig plan voorgeschoteld. Althans, dat beweren ze. Want wat staat er nou eigenlijk in dat plan? Geen idee! Het blijft een goed bewaard geheim. Zelfs de spelers lijken niet op de hoogte te zijn. Ik zie ze al in de kleedkamer zitten: “Hé, heb jij dat plan gezien?” “Nee, jij?” En zo gaan we vrolijk verder, zonder enig idee welke kant we op gaan.
En dan hebben we nog de supporters, die trouwe zielen die elke week weer komen opdagen, weer of geen weer. Ze leveren informatie aan, tips, suggesties. Ze schrijven brieven, sturen e-mails, maken PowerPoint-presentaties. Maar wat doet de club daarmee? Juist, helemaal niks. Het lijkt wel alsof alles in een grote zwarte doos verdwijnt, nooit meer te zien of te horen.
De Technisch Directeur, laten we hem maar "Mister Mysterious" noemen, regisseert zijn eigen interviews. Je ziet hem al zitten, met een script in de hand, elke vraag en elk antwoord tot in de puntjes voorbereid. En daarna? Weg is hij. Verdwenen naar een tropisch eiland, de zonnebril op en een cocktail in de hand. Ondertussen staan wij hier, te wachten op enige vorm van communicatie. Maar nee hoor, geen enkel teken van leven.
Ondertussen blijven we dromen van die glorieuze terugkeer naar de Eredivisie. Maar laten we eerlijk zijn, met zoveel plannen en geheimen die niet worden gedeeld, ziet het er somber uit. We hebben meer kans om een schat te vinden in Scheveningen dan om de inhoud van dat mysterieuze plan te ontdekken.
Misschien is het allemaal een briljante zet. Misschien willen ze ons gewoon nieuwsgierig houden, de spanning erin houden. Maar laten we wel wezen, als we echt terug willen naar de top, moeten we open en transparant zijn. De supporters willen weten waar we naartoe gaan, wat de doelen zijn, hoe we die willen bereiken.
Dus, beste ADO, als jullie dit lezen vanaf jullie zonnige strandstoel, denk aan ons. Deel die strategie, laat ons weten wat het plan is. Want zolang wij in het duister tasten, blijft het een sprookje zonder happy ending. En we willen toch allemaal dat ene sprookje waarin ADO weer schittert in de Eredivisie?
Tot die tijd blijven we hopen en dromen. En wie weet, misschien zien we op een dag die Technisch Directeur weer opduiken, met het plan in zijn hand en een zongebruind gezicht. Tot die tijd, laten we het beste ervan maken en blijven lachen, want bij ADO weet je één ding zeker: saai wordt het nooit.
Goed geschreven en ik denk dat elke supporter hier wel achter staat maar......
Laten we a.u.b. niet vergeten dat we sinds de eind 70-jaren een zwalkend beleid met zwalkende resultaten behalen. Zogenaamde redders in nood, opkopers, incapabele bestuurders lieten allemaal plannen doorschemeren die uiteindelijk uitmondden in een mislukking.
Misschien kunnen we straks Bolt met Natas, Joor en die Kaleniks bij die enorme rij mislukkingen toevoegen. Of misschien lukt het nu wel een keer met een andere taktiek? Ik ben het er mee eens dat er voor de fans weinig aan is, de trainer weg mag....maar misschien is het niet communiceren nou juist de kracht? We gaan het wel weer zien dit jaar.
Laten we a.u.b. niet vergeten dat we sinds de eind 70-jaren een zwalkend beleid met zwalkende resultaten behalen. Zogenaamde redders in nood, opkopers, incapabele bestuurders lieten allemaal plannen doorschemeren die uiteindelijk uitmondden in een mislukking.
Misschien kunnen we straks Bolt met Natas, Joor en die Kaleniks bij die enorme rij mislukkingen toevoegen. Of misschien lukt het nu wel een keer met een andere taktiek? Ik ben het er mee eens dat er voor de fans weinig aan is, de trainer weg mag....maar misschien is het niet communiceren nou juist de kracht? We gaan het wel weer zien dit jaar.
2
|
Dinsdag 25 juni 2024 om 12:20 uur |
Nu online
Eeuwig Den Haag, Jurrien1992, Aad, Edje, Ano-Niem, lulijzer en 99 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 21 | - | 43 |
2 | Excelsior | 21 | - | 42 |
3 | FC Dordrecht | 21 | - | 36 |
4 | Den Bosch + | 20 | - | 33 |
5 | Graafschap | 20 | - | 32 |
6 | SC Cambuur | 20 | - | 32 |
7 | FC Emmen | 20 | - | 32 |
8 | ADO Den Haag | 20 | - | 31 |
9 | Helmond Sp. | 20 | - | 31 |
10 | Roda JC | 20 | - | 30 |
11 | Telstar | 21 | - | 29 |
12 | FC Eindhoven | 21 | - | 26 |
13 | Jong AZ | 21 | - | 25 |
14 | TOP Oss | 21 | - | 25 |
15 | MVV Maastr. | 21 | - | 23 |
16 | Jong Ajax | 21 | - | 21 |
17 | Jong PSV | 21 | - | 21 |
18 | VVV-Venlo | 21 | - | 19 |
19 | Jong Utrecht | 20 | - | 13 |
20 | Vitesse | 21 | - | -8 |