Welkom in de shoutbox, gast
<FCDH>
Mitchel
MILIC! schreef:
Misschien is tijd voor een andere formatie ipv de 4-2-3-1 met de spits op een eiland?!
Zwinkels
Ammi Horvath Kum Pique/v. Hese bij blessure.
Bosschaart
Rankovic Cornelisse
Knopper
Meric Milic
EENS! alleen dan voor bosschaart resojdihardo. ik ben het zowat met opstelling wijse met volle overtuiging 100% met je eens :) !
0
|
Zondag 9 november 2008 om 20:13 uur |
LEO
kojak1
ik lees hier bijna niks over de komende wedstrijd tegen heerenveen terwijl er toch een vrije verkoop is.de vorige thuiswedstrijd tegen psv stond het hier werkelijk vol van kaarten halen,kaarten halen lekker volle bak.maar wat lees ik nu,alleen over ook maar een wedstrijd in rotterdam die pas over drie weken is.is het nou ineens niet meer belangrijk genoeg om de boel voor as zondag een beetje op te jutten,we weten hoe vol het was.of is er voor sommige supporters belangrijker of er een trein vol komt in plaats van het ado stadion.verder een prettige dag,geniet van het leven het is maar zo kort.
0
|
Vrijdag 7 november 2008 om 10:57 uur |
Moerwijk 64
Mitchel
martin schreef:
fabio is geen van 2 maar hij staat op een eiland hij moet zoveel lopen dat als hij een kans krijg dat hij geen energie meer heeft hij moet gewoon samen met milic spelen dan houden ze elke verdedeging bezig maar nu moet hij teveel werk verrichten
fabio is geen van 2 maar hij staat op een eiland hij moet zoveel lopen dat als hij een kans krijg dat hij geen energie meer heeft hij moet gewoon samen met milic spelen dan houden ze elke verdedeging bezig maar nu moet hij teveel werk verrichten
stiekem ben ik het er mee eens, dat er 2 volle spitsen moeten spelen !
0
|
Dinsdag 4 november 2008 om 11:26 uur |
marcellino
jongens het is lullig om te zeggen.
Maar ik denk dat we het team gewoon overschat hebben.
Aan alle kanten worden ze voorbij gelopen,achterin is er geen een met snelheid,in het midden lopen ze het ook niet aan en de spitsen komen hun man niet voorbij.
Verder vind ik dat we weer laf beginnen we kunnen Wetzel wel de hemel in blijven prijsen maar bosschaard tegen jenner dat is toch vragen om problemen na dat het 0-1 was zwg je dat den haag meer ging drukken en werden ook beter na de 1-1 zakte ze weer terug.wat tot gevolg had dat de snele spitsen van vitesse onze verdedigers voorbij liepen.
en weer scorde en dat we ook blij mogen zijn dat we de tweede helft met 11 mogen beginnen.
Nee ik vrees dat we onze ploeg te hoog hebben ingeschat en dat we langzaam naar de plaats gaan waar we horen te staan.
Wat mij wel irriteerd is dat ik geen wanklank hoor over wetzel en zijn opstelling,waarom begint meric niet al speeld hij slecht zorgt hij toch voor dreiging.
en onze spits waar ik in het begin zo goed over sprak is gedaald naar een bedenkelijk pijl.
We wilde toch passie en aanvallend voetbal nou dat mis ik heel erg en zeker de uit wedstrijden.en dat komt niet door de spelers maar door de taktiek van de trainer.
het gaat net zo goed twee keer volle bak het is weer typisch den haag die er voor zorgt dat er dalijk weer gewoon 6000 a 7000 man zitten jammer.
Maar ik denk dat we het team gewoon overschat hebben.
Aan alle kanten worden ze voorbij gelopen,achterin is er geen een met snelheid,in het midden lopen ze het ook niet aan en de spitsen komen hun man niet voorbij.
Verder vind ik dat we weer laf beginnen we kunnen Wetzel wel de hemel in blijven prijsen maar bosschaard tegen jenner dat is toch vragen om problemen na dat het 0-1 was zwg je dat den haag meer ging drukken en werden ook beter na de 1-1 zakte ze weer terug.wat tot gevolg had dat de snele spitsen van vitesse onze verdedigers voorbij liepen.
en weer scorde en dat we ook blij mogen zijn dat we de tweede helft met 11 mogen beginnen.
Nee ik vrees dat we onze ploeg te hoog hebben ingeschat en dat we langzaam naar de plaats gaan waar we horen te staan.
Wat mij wel irriteerd is dat ik geen wanklank hoor over wetzel en zijn opstelling,waarom begint meric niet al speeld hij slecht zorgt hij toch voor dreiging.
en onze spits waar ik in het begin zo goed over sprak is gedaald naar een bedenkelijk pijl.
We wilde toch passie en aanvallend voetbal nou dat mis ik heel erg en zeker de uit wedstrijden.en dat komt niet door de spelers maar door de taktiek van de trainer.
het gaat net zo goed twee keer volle bak het is weer typisch den haag die er voor zorgt dat er dalijk weer gewoon 6000 a 7000 man zitten jammer.
0
|
Zondag 2 november 2008 om 13:32 uur |
Advertentie
Den Haag For Life
Kaartverkoop Feyenoord – ADO Den Haag
De kaartverkoop voor de wedstrijd Feyenoord – ADO Den Haag (zondag 23 november, 12.30 uur) verloopt via alle TicketBox-verkooppunten. Voor dit duel is een verplichte treincombi van kracht.
De kaartverkoop voor dit duel loopt vanaf zaterdag 01 november tot en met donderdag 20 november, 21.15 uur.
Kaarten voor de wedstrijd Feyenoord – ADO Den Haag kosten € 35,00 incl. administratiekosten TicketBox.
Onderstaand kostenoverzicht verschaft supporters een beeld van de prijsopbouw van een treincombikaart.
Kosten per trein: € 1650
Prijs per toegangskaart: € 13,20
Organisatiekosten: € 3 (incl. € 1,- sup.ver.)
Subtotaal: € 32,70
Administratiekosten TicketBox: € 2,80
Totaal: € 35,50
Uiteindelijke prijs (afgerond): € 35,00
Oproep Supporters
De voorbereidingen voor de treincombi naar Rotterdam zijn in middels in volle gang. Op 6 november aanstaande zal ADO Den Haag aan moeten geven hoeveel treinen er nodig zijn voor het vervoer naar “de Kuip”.
ADO Den Haag en de supportersvereniging roepen iedereen op om voor 7 november via ticketbox een kaart aan te schaffen. Er kan dan een inschatting gemaakt worden hoeveel supporters er meegaan.
Na deze datum zal ADO Den Haag een besluit moeten nemen of er 1 of 2 treinen gecharterd moeten worden.
De kaartverkoop voor de wedstrijd Feyenoord – ADO Den Haag (zondag 23 november, 12.30 uur) verloopt via alle TicketBox-verkooppunten. Voor dit duel is een verplichte treincombi van kracht.
De kaartverkoop voor dit duel loopt vanaf zaterdag 01 november tot en met donderdag 20 november, 21.15 uur.
Kaarten voor de wedstrijd Feyenoord – ADO Den Haag kosten € 35,00 incl. administratiekosten TicketBox.
Onderstaand kostenoverzicht verschaft supporters een beeld van de prijsopbouw van een treincombikaart.
Kosten per trein: € 1650
Prijs per toegangskaart: € 13,20
Organisatiekosten: € 3 (incl. € 1,- sup.ver.)
Subtotaal: € 32,70
Administratiekosten TicketBox: € 2,80
Totaal: € 35,50
Uiteindelijke prijs (afgerond): € 35,00
Oproep Supporters
De voorbereidingen voor de treincombi naar Rotterdam zijn in middels in volle gang. Op 6 november aanstaande zal ADO Den Haag aan moeten geven hoeveel treinen er nodig zijn voor het vervoer naar “de Kuip”.
ADO Den Haag en de supportersvereniging roepen iedereen op om voor 7 november via ticketbox een kaart aan te schaffen. Er kan dan een inschatting gemaakt worden hoeveel supporters er meegaan.
Na deze datum zal ADO Den Haag een besluit moeten nemen of er 1 of 2 treinen gecharterd moeten worden.
0
|
Donderdag 30 oktober 2008 om 21:28 uur |
Kees
Oproep Supporters
De voorbereidingen voor de treincombi naar Rotterdam zijn in middels in volle gang. Op 6 november aanstaande zal ADO Den Haag aan moeten geven hoeveel treinen er nodig zijn voor het vervoer naar “de Kuip”.
ADO Den Haag en de supportersvereniging roepen iedereen op om voor 7 november via ticketbox een kaart aan te schaffen. Er kan dan een inschatting gemaakt worden hoeveel supporters er meegaan.
Na deze datum zal ADO Den Haag een besluit moeten nemen of er 1 of 2 treinen gecharterd moeten worden.
De voorbereidingen voor de treincombi naar Rotterdam zijn in middels in volle gang. Op 6 november aanstaande zal ADO Den Haag aan moeten geven hoeveel treinen er nodig zijn voor het vervoer naar “de Kuip”.
ADO Den Haag en de supportersvereniging roepen iedereen op om voor 7 november via ticketbox een kaart aan te schaffen. Er kan dan een inschatting gemaakt worden hoeveel supporters er meegaan.
Na deze datum zal ADO Den Haag een besluit moeten nemen of er 1 of 2 treinen gecharterd moeten worden.
0
|
Donderdag 30 oktober 2008 om 17:12 uur |
kojak1
Aad schreef:
Nou niet allemaal. Er zijn er ook (zoals ik) die anderhalf uur in de auto hebben gezeten, zonder vreten en rechtstreeks vanuit hun werk. En die blij zijn als eens een keer niet nog eens een half uur op de parkeerplaats hoeven blijven staan om daarna nog eens 3 kwartier naar huis te rijden.
Graag eerst nadenken voordat je spreekt.
Nou niet allemaal. Er zijn er ook (zoals ik) die anderhalf uur in de auto hebben gezeten, zonder vreten en rechtstreeks vanuit hun werk. En die blij zijn als eens een keer niet nog eens een half uur op de parkeerplaats hoeven blijven staan om daarna nog eens 3 kwartier naar huis te rijden.
Graag eerst nadenken voordat je spreekt.
aad,maak je niet druk wat een ander schrijft.je gaat weg wanneer jezelf wil,en dat was de 91ste minuut.ik deed een minuut later hetzelfde,stierf van de honger.ging om 16.45 van huis,was om 18uur bij het stadion en was om 22.25 thuis.dus kon effe eten.maar een gigant van een wedstrijd gezien dus dat had ik er voor over,jammer geen punten maar we hoeven volgens mij niet te wanhopen.en een lekker sfeertje in het volle stadion.zo wil ik graag ado elke wedstrijd zien spelen.zo jongens,verder en prettige dag ,geniet van het leven,het is maar zo kort.
0
|
Woensdag 29 oktober 2008 om 11:24 uur |
Nu online
ps070, LeoH, Aad, buurmanBrutus, guru, Swaber, Grimm, rien1, Bollie74, Langebach2, hagenees abroad, Michiel en 205 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 24 | - | 49 |
2 | Excelsior | 24 | - | 45 |
3 | Den Bosch + | 24 | - | 42 |
4 | FC Dordrecht | 24 | - | 41 |
5 | SC Cambuur | 24 | - | 41 |
6 | Graafschap | 23 | - | 37 |
7 | ADO Den Haag | 23 | - | 37 |
8 | Roda JC | 24 | - | 36 |
9 | FC Emmen | 23 | - | 35 |
10 | Helmond Sp. | 23 | - | 35 |
11 | Telstar | 24 | - | 32 |
12 | FC Eindhoven | 24 | - | 32 |
13 | MVV Maastr. | 24 | - | 29 |
14 | Jong AZ | 23 | - | 26 |
15 | TOP Oss | 24 | - | 26 |
16 | VVV-Venlo | 23 | - | 25 |
17 | Jong Ajax | 23 | - | 24 |
18 | Jong PSV | 24 | - | 21 |
19 | Jong Utrecht | 23 | - | 14 |
20 | Vitesse -27 | 24 | - | -5 |