Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: sponsors

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 167
Volgende pagina

Ooievaar

Aad schreef:

Ik kan een heel eind met je meegaan en zelfs met die van ooievaar, maar wanneer je kritiek hebt moet je er ook bij vertellen hoe het anders KAN.

Ooievaar kan zo gemakkelijk stellen dat de gemeente Den Haag onze club heeft gered, maar dan vergeet hij voor het gemak dat de gemeente dat alleen deed OMDAT van der Kallen er ook wat miljoentjes in stak.

Kritiek ten aanzien van de RvC is zeker terecht omdat die ver buiten zijn bevoegdheden is gegaan en de controlerende taak heeft verwisseld voor beleidstaken. En daarmee dus de directie, de echte leiding van de club, en vooral Wetzel in de wielen reed. Hoe je ook over Wetzel mag denken.

Dat er bij het aanstellen van de technische staf fouten zijn gemaakt is duidelijk. Maar dan wel achteraf duidelijk. Iets meer dan een jaar geleden stonden we met zijn allen op de banken toen Atteveld ons "redde".

De directie (en RvC) is het te verwijten dat ze zelfstandig Atteveld voor lange tijd hebben benoemd zonder te luisteren naar stemmen binnen selctie en organisatie die er anders over dachten. De driftbuien van Atteveld waren toen al genoegzaam bekend.

Er is duidelijk niet gekeken welke trainer er nu echt bij ADO paste en wie niet. Dom?? Ja en nee. Ja vanwege voorgaande reden, nee omdat er niet veel beters op de markt was (en nog is) wat bij onze portemonnee past.

De overhead bij ADO is inderdaad gigantisch. Je kan dan ook je vraagtekens zetten bij de aan Ricky vergeven positie als commercieel medewerker. Maar dan ook aan die van Lex Schoenmaker die tot een paar wedstrijden geleden 2 seizoenen lang mijn of meer diende als uithangbord.

Voor de rest lijken er ook mij op "kantoor" ook de nodige overcapaciteit aanwezig. Maar ook dat heeft mijns inziens te maken met het verleden. De inrichting van de organisatie is al jaren zo en die werd gewoon door van der Kallen geërfd. En zo maar even mensen ontslaan is in Nederland nog steeds een heidens en duur karwei.

Je kan daar, zoals ooievaar, steeds maar weer tegenaan schoppen of zoals "klapvee" zoals ik hopen en redelijkerwijs verwachten dat dit voor de directie, RvC en Mark van der Kallen stapjes (daar zijn ze weer) betekenen in een leerproces.

Ons vergelijken met bij voorbeeld Heracles is een prima voorbeeld, want ook die club stond er niet van de ene op de andere dag.

Ik zie het zo: ADO is al 20 jaar op sterven na dood geweest. Nu zijn we eindelijk van intensive care af maar nog lang niet beter.

Het heeft dan ook geen enkele zin om mensen als van der Kallen af te zeiken. Geef hem een paar jaar en kijk over pakweg 2 seizoenen eens of het dan nog zo slecht gaat.

Als dat dan zo is kan ooievaar nog altijd een veer in zijn kont worden gestoken. Tot dan mag hij wat mij betreft commentaar geven maar dan ook met de oplossing er bij.

Mensen met kennis van zaken aan de knoppen laten draaien. Maar dat heb ik al driehonderdzevenentachtig keer aangegeven. Ga eerst eens luisteren naar die mensen. Van Jansma tot Jol en van Roeleveld tot Kila of Lems.  En doe wat met die adviezen. Maar dat kan het ego van v.d. Kalllen en Jagersma niet verdragen, die willen alleen mensen om zich heen die hen niet tegenspreken. Daarom lijkt het mij onwaarschijnlijk dat Everse komt. Die zegt tegen Jagersma "wat kom jij doen?"

 

Aanbevelingen genoeg gedaan, wil er best nog wel een paar nogmaals noemen anders.

 

Ga wat doen aan je scouting elke willekeurige vulkaan wordt eerder wakker dan die ingedutte bende. Dat kan je veel plezier en nog meer geld opleveren. Maar ja (...)

 

Doe eens echt wat aan je catering, beschouw je publiek als gasten en niet als geteisum wat je liever niet over de vloer hebt.

 

Proffessioneer je verkoop merchandise eens, kijk eens hoe ze dat in duitsland doen, valt een wereld te winnen.

 

Zoek de mensen middels een uitgekiende marketing strategie op. Dus niet alleen in Den Haag, maar ook in het Westland, Zoetermeer, Leiden, Alphen, Katwijk en noem maar op. Dus niet op je arrogante luie reet blijven zitten, op het stadion, maar naar buiten. Daar zit je klandizie.

 

Dan zal je door die zuigkracht ook je jeugdopleiding naar een hoger nivo brengen. Zal die sponsor ook wat eerder komen, daar moet je wèl wat voor doen.

 

Jaag sponsors niet tegen je in het harnas, neem die mensen serieus, we hebben er al zo weinig.

 

Ga eens echt snijden in je overhead, dit kost klauwen met geld, dan heb ik het niet over een paar administratieve krachten. maar over directeuren die niets presteren. Kan je beter een paar jongens op contractbasis halen van Nijenrode Business Universiteit, geef die een vette premie als ze bepaalde doelstellingen halen. Zoveel sponsors geworven, zo veel scc's afgezet, zo veel winst gemaakt door catering, merchandise en als klap op de vuurpijl bij het halen van een shirt- en stadionsponsor. 

 

Laat het technisch beleid over aan mensen met verstand van zaken, dus geen aankomend trainer, en al helemaal geen ex-ijsmeester en/of cricketlullen. Dus daarom naar mijn smaak een goede TD omdat er niemand in het bestuur verstand van zaken heeft, wel van zakken, die van zichzelf namelijk opdat die zo snel mogelijk goed gevuld worden.

 

De club wordt al vele jaren slecht geleid, dat is de enige consistente lijn die er te onsdekkel valt, namelijk wanbeleid. Natuurlijk heeft de club nu de ingrediënten om te groeien tot een degelijke subtopper. Stadion en locatie zijn zeer goed te noemen, maar dan dien je wel mensen met verstand van zaken en persoonlijkheid te hebben, dus deze lieden in het bestuur en Raad van Carnaval dienen te wieberen.

 

Zij zitten groei in de weg. Overigens ben en blijf ik van mening dat de club never nooit in particuliere handen dient te zijn. De macht moet ten allentijde liggen bij een ledenraad, gekozen door mensen uit de club zelf. Dan hoef je nooit te twijfelen aan de goede bedoelingen, wat ik bij Mark v.d. Kallen overigens ten zeerste doe.

 

Overigens blijf ik wèl van mening dat Atteveld werd opgescheept met een abnormaal hoog verwachtingspatroon door 'het licht', bestuur en Raad van Carnaval.

 

Dat zijn mijn oplossingen, maar zoals gezegd deze machthebbers blokkeren iedere vorm van vooruitgang omdat ze er niet in het belang van ADO zitten maar voor hun eigen belang.

 

Trouwens het is erg onrustig, waar is 'onze grote voorman' Mark v.d. Kallen gebleven? het zou geen kwaad kunnen als hij z'n visie eens zou willen ontplooien over het afgelopen seizoen, en hoe hij dit wil voorkomen. Oorverdovend stil, niet?

0
Zondag 25 april 2010 om 19:40 uur

Johannes

een heel ander scenario, aansluitend op de positieve lieden hier:

 

V.d. Kallen stelt weer een nieuwe technische man aan. Alle spelers die weg willen mogen weg. Dure contracten zoals die van Knopper en Milic worden niet verlengd. Verhoek besluit tòch te blijven en Toornstra tekent bij. Mark veegt de transferopbrengst (Buijs, Immers, Ammi) bij elkaar en legt er nog wat geld bij. De nieuwe man, waar hij veel vertrouwen in heeft want hij doet net als de vorige keer de gesprekken zelf, kan een nieuwe selectie neerzetten en er een hele voorbereiding mee werken. Er zijn zat koopjes te halen op de huidige markt, dus duur hoeft het allemaal niet te zijn. Hulst en Ignacio breken definitief door. Het team kent een moeilijke start, maar gaat daarna leuk presteren. De degradatiezone wordt verrassend snel verlaten. Nieuwe sponsors komen op het succes af. Het stadion raakt voller en voller. De begroting kan het seizoen erop omhoog.

 

Niet realisitisch? Nou: het is niet ongeloofwaardiger dan de negatieve versies die alle nieuwe Miranda's hier steeds neergooien hoor!

 

Prettige finale, en voor één keer dan: hup 010... (auw)

0
Zondag 25 april 2010 om 18:03 uur

Ooievaar

Haagse Roel schreef:

Daar heb je gelijk in Kees echter deze visie zegt ook genoeg over hoe FCDH ervoor staat momenteel...........maar hopen op een paar zwakke broeders zodat we weer net 15e kunnen worden.

 

Ik heb weinig vertrouwen in de heren die nu de touwtjes in handen hebben........maar wellicht worden we positief verrast.....

Dat zou me zeer verbazen. Ik heb totaal niet de indruk dat er dingen ten gunste gaan veranderen. Het ego van v.d. Kallen, en z'n slippendragers staan niet toe dat er mensen met verstand van zaken de boel gaan runnen binnen de club. Zou met niets verbazen als de huidge machthebbers Groenendijk uit de hoge hoed toveren. Nette jongen, heeft z'n papieren enz enz. Maar bovenal: iemand die goed luistert naar Mark cs.

 

Deze nulliteiten blijven aan het roer. Dus dan is en blijft het dweilen met de kraan open, Het valt of staat met een goede organisatie, die is er totaal niet. Ieder heeft z'n eigen koningkrijk en daar dient iedereen koud van te blijven, dus geen mensen met verstand van zaken.

 

Wat voor sponsors en hoeveel heeft m'n nu eigenlijk binnengehengeld in de derde stad van Nederland? Hoe willen ze dat verbeteren? Hoe zit het met de stadionsponsor? zolang deze onbenullen blijven zitten komt die er natuurlijk nooit. Catering gaan we daar nog wat aan doen? of zal het Mark, Henk en Dick een  zorg zijn omdat ze van alle gemakken zijn voorzien in hun ivoren toren genaamd skybox.

 

Wat voor begroting hebben we komend seizoen? Ik vrees het ergste(...)

 

Één van de belangrijkste vragen is natuurlijk: Hoe gaat het technisch beleid gevormd worden, Door wie, wat voor spelers komen er, komt er een TD, is zeer, zeer aan te bevelen, omdat er niemand in de leiding wordt gehinderd door enige kennis van zaken op dit gebied, al zijn de heren hardleers en blijven lekker aan het pluche plakken, want ze hebber er 'mooi' voor gezord dat de derde stad van het land volgend jaar wederom eredivsievoetbal te zien krijgt, middels een niet verwachte vijftiende plek, Nou dat is nog eens stappen maken.

 

Gelukkig wordt dit genadeloos afgestraft omdat het opzeggingen regent van het scc front. Hoe zou dat toch komen Mark, Henk, Dick? Ik zou zeggen knal er nog een mooi intervieuw tegenaan, heb alleen niet de verwachting dat je met halve tammen te maken hebt, want anders kan je nog wel eens een kwade pijp gaan roken.

 

Tien thuisnederlagen tien!!! Nou dat is nog eens stappen maken, maar dan wel richting ondergang, want die kant gaan we natuurlijk wèl op. Daar hoef je geen Happel voor te heten omdat te zien.

 

Naar het schijnt gaat de "Barcelona trip" niet door omdat de heren speler geen zin hebben, althans een deel ervan. Dat is natuurlijk symtpomatisch hoe slecht de sfeer is, en hoe amateuristisch het er aan toegaat. Maar bovenal er is totaal geen leiding. Niet op het pluche, niet in de kleedkamer en niet op het veld.

 

Al heeft deze muitende niets presterende veel en veel te veel verdienende spelersgroep natuurlijk totaal geen recht van spreken. Op een paar uitzonderingen na, maar dat zijn er hooguit een stuk of drie.

 

Het voorjaar barst los, dus tijd voor een hele grote schoonmaak. Te beginnen in de RvC en bestuur.

 

Maar dat kan alleen worden bewerkstelligt als we als supporters onze stem laten horen, dat zo doorgaan absoluut geen optie is.

Alleen wij de supporters hebben recht van spreken. De rest heeft op alle fronten gefaald en dient te moven en vooral z'n bek dicht te houden.

 

Wij hebben hart voor de club dan kan het bestuur, RvC, falende directeuren en een falende en de supporters laten steunende spelersgroep absoluut niet zeggen. Rot maar op naar TOP OSS, daar horen de meesten van jullie thuis, stelletje brandhout!!

 

Je kan natuurlijk ook braaf je scc verlengen, onder het motto ik sta achter de club. Maar verwacht dan niet dat er veranderingen ten gunste zullen komen, want dan luidt de doelstelling: dit jaar gaan we voor handhaving.

 

Mark bedankt hè?

 

0
Zaterdag 24 april 2010 om 22:37 uur

Max

Ik begin met de dag toch wel positiever te worden over Everse. Doet het bij Heerenveen goed, heeft een grote bek, maar voelt zichzelf niet groter dan de club. Staat volgens mij ook op goede voet met de snor. Al neem ik die man niet serieus, veel Nederlanders en sponsors doen dat wel.

 

Maar, en daar geef ik Ooievaar helemaal gelijk in -net als voor het grootste deel van zijn stuk-, ook van hem kan je geen wonderen verwachten als ie wordt opgescheept met zo'n smalle en onsamenhangende selectie, die ook niet overloopt van de kwaliteit, als Atteveld dit jaar.

 

Ik blijf er bij dat een club als Den Haag geen TD nodig heeft. Met een goede hoofd scouting en een goede hoofdjeugdopleiding, kan de trainer de rest doen. Weet niet of Everse daar kwaliteiten heeft. Hij heeft geen indrukwekkend cv. Behalve de ober van Zwolle geen vijanden, maar ook geen giganetwerk.

 

Een TD kan een club als de onze missen, maar eigenelijk moet er dan er voetbalverstand/-feeling bij de directie of RVC aanwezig is. En dit jaar hebben ze allemaal, van Vierling tot Jagersma, van Esser tot Van der Kallen laten zien dat dat er totaal niet in zit.

 

Trek dus snel een bobo aan die weet hoe je een club moet runnen. Doen ze dat niet, dan wordt het volgend jaar net zo'n pleuriszooitje als dit jaar.

0
Dinsdag 20 april 2010 om 22:29 uur

Ruudje16

marcellino schreef:

ruud ik snap dat je droomt dat den haag ooit een rol van betekenis gaat spelen en dat je hangt aan de worden van mensen die nu den haag ook naar de rand van de afgrond brengen.

 

Ik blijf echter realistisch en dan zijn de feiten dat den haag al 30 jaar roept dat we de derde stad zijn en dat we ooit weer inhet linker rijtje staan.

 

en ruud als je het nog niet wist den haag moest niet weg uit het zuiderpark omdat ze het zo goed voor hadden met den haag maar omdat een beruchte voetbal club  A Niet meer paste in de wijk en

B er eigenlijk koop huizen en flats zouden komen  toen de groote geld schieter afhaakte hebben ze een ander plan bedacht en dat is dat er sport bedreven moest worrden door middel van atletiek,sporthal etcc..

 

Ik wil niet dramatisch doen en zal mijn club altijd trouw blijven

maar ik heb geen glazen bol om vooruit te kijken en zo lang niemand dat kan.

moeten we vast stellen dat den haag eerder sterven op dood is dan dat ze ooit in het linker rijtje voetballen.

 

nogmaals ruud noem dingen op waarom jij dat denkt

sponsors??

spelers??

toeschouwers??

Marcellino,

 

tussen m'n 20e en 30e jaar heb ik me nauwelijks om voetbal bekommerd.

Pas toen m'n zoons gingen voetballen is het virus weer aangewakkerd en ben ik ook ADO weer gaan volgen.

Stanly Brard had net het toneel verlaten.

Het was in dezelfde tijd dat TV West op vrijdagavond de thuiswedstrijden live ging uitzenden. (heeft volgens mij heel veel invloed op de ontwikkeling gehad)

In het begin nog "troosteloze" beelden met hooguit 500 man op de tribunes.

Toch is toen in mijn idee de stijgende lijn begonnen.

Israel kwam, promotie, nieuw stadion, stijgende bezoekersaantallen en niet geheel onbelangrijk een bredere belangstelling.

Voor die tijd waren veel Hagenaars ook voor of Ajax of Feyenoord.

Hoeveel geelgroene dassen zie je vandaag de dag niet als je gewoon op een willekeurige dag over straat loopt.

De KIDs-club werd opgericht.

Als je tien jaar met nu vergelijkt zal je verbaast hoeveel verder we nu zijn.

En ondanks alle toestanden rolt de sneeuwbal nog steeds verder en zal het steeds sneller gaan.

De factoren "spelers", sponsors en toeschouwers zullen in wisselwerking elkaar gaan versterken.

Waarbij wij het voordeel ten opzichte van een groot aantal andere clubs is dat we een behoorlijk groot "achterland" hebben.

 

Ik kan me ook heel moeilijk voorstellen dat je supporter blijft als je niet ergens in je achterhoofd hebt (heel diep misschien) dat het uiteindelijk goed komt !!!

 

 

 

0
Donderdag 15 april 2010 om 20:58 uur

marcellino

Ruudje16 schreef:

Dat stadion is er gekomen omdat ook de politiek is gaan inzien dat de derde stad van Nederland meer moet gaan meetellen in het voetbal.

 

En ik geloof ook wel dat dat op (lange ?) termijn zal gaan gebeuren.

Geen top drie "voorlopig" maar toch wel structureel het linkerrijtje.

 

Dus wees gerust. Mooiere tijden zullen komen !!

ruud ik snap dat je droomt dat den haag ooit een rol van betekenis gaat spelen en dat je hangt aan de worden van mensen die nu den haag ook naar de rand van de afgrond brengen.

 

Ik blijf echter realistisch en dan zijn de feiten dat den haag al 30 jaar roept dat we de derde stad zijn en dat we ooit weer inhet linker rijtje staan.

 

en ruud als je het nog niet wist den haag moest niet weg uit het zuiderpark omdat ze het zo goed voor hadden met den haag maar omdat een beruchte voetbal club  A Niet meer paste in de wijk en

B er eigenlijk koop huizen en flats zouden komen  toen de groote geld schieter afhaakte hebben ze een ander plan bedacht en dat is dat er sport bedreven moest worrden door middel van atletiek,sporthal etcc..

 

Ik wil niet dramatisch doen en zal mijn club altijd trouw blijven

maar ik heb geen glazen bol om vooruit te kijken en zo lang niemand dat kan.

moeten we vast stellen dat den haag eerder sterven op dood is dan dat ze ooit in het linker rijtje voetballen.

 

nogmaals ruud noem dingen op waarom jij dat denkt

sponsors??

spelers??

toeschouwers??

0
Donderdag 15 april 2010 om 18:56 uur

Advertentie

marcellino

JP schreef:

Helaas voor alle die hard fans van Ricky. Na zijn invalbeurt gisteravond maakt het team een omslag naar nerveus voetbal. Een onnodige gele kaart van Ricky bezorgt ons de eerste tegengoal.

 

je hebt gelijk maar komt dat door ricky of door steijn die hem inbrengt?

 

ricky speeld dit jaar al dramatisch,maar wat we allemaal weten is het geen voetballer voor het laatste kwartiertje daar maakt hij meer fouten dan dat hij dingen goed doet,dat zien wij allemaal op de tribune en steijn weet dat ook ,ricky is meerdere malen ingevallen zonder succes.

 

milic zelfde probleem.

 

gisteren is maar weer bewezen dat ook steijn te licht is bevonden en onder de vleugels van atteveld functioneerd.

Ik betrap me zelf er zelfs op dat ik denk dat atteveld nog steeds de opstelling maakt en deze door geeft aan steijn.

 

Ook hoe steijn over atteveld praat en zich telkens vergelijkt met hem had bij ons en het bestuur toch vraagtekens moeten opleveren.

 

2-0 voor met nog een kwartier,je zet een aanvallende midden velder erin en een spits die geen bal kan vast houden.

Kan iemand mij vertellen welke visie daar achter zit.

 

horvarth en swiebbe hadden gebracht moeten worden.

horvarth voor de hoge ballen en zijn lange benen waar hij bij een schot van de tegenstander nog wel eens gebruik van kan maken

en swiebbe omdat hij longen heeft als een paard en zich leeg kan spelen in het laatste kwartiertje.

 

Den haag zat de laatste twee wedstrijden goed in elkaar en waarom omdat ze voor elkaar door het vuur gingen en als ploeg bleven spelen.

gisteren is daar weer een einde aan gekomen omdat de heer steijn denk ik teveel met atteveld heeft gepraat.

 

het doel blijft het zelfde je zal moeten winnen van rkc en dat was voor de wedstrijd tegen nec ook al zo.

en laten we hopen dat utrecht zijn plicht doet in rotterdam door minimaal een punt mee te nemen je kan dan zelfs de laatste wedstrijd verliesen

want een doelsalde van min 10 op den haag haalt sparta niet meer in(hierbij ga ik er wel van uit dat den haag met 2-0 van rkc wint)

 

en voor volgend jaar laten we hopen dat er mensen en sponsors opstaan om den haag te helpen want hoe het  nu gaat is het uitstel van excecutie

0
Donderdag 15 april 2010 om 11:02 uur

Hamradio

Wat heb ik me gisteravond geërgerd en verbaasd.

Geërgerd aan Milic en Blom en verbaasd over de instelling van ons team. De afgelopen wedstrijden hing het spandoek "Spelers aan zet". Spandoek weg, ook de "zet" is weg. Wat een vreselijke slappe hap. Danny Buijs hunkert naar het einde van de competitie, op deze manier verlengen ze onnodig de competitie. Ik vraag me toch echt af of de supporters en sponsors wel serieus worden genomen door de spelersgroep...

Voor velen is de SCC een behoorlijk aanslag op de huishoudbegroting.

Tegen beter weten in had ik gisteravond m'n zoon van 10 meegenomen omdat we toch zeker wisten dat NEC opgerold zou worden. Het zou een mooie avond worden. Op deze manier pakken we zondag tegen RKC nog hooguit 1 punt en is de nacompetitie een feit. En ook die nacompetie zullen we met deze speelwijze niet doorkomen. Dan speel je de laatste officiele competitiewedstrijd thuis tegen RKC en kun je volgend seizoen thuis nog een keer tegen RKC gaan proberen. En laat duidelijk zijn: degradatie betekent het einde van de club. Mannen, word wakker: we staan op het randje van het einde!

 

Dit moest ik als zeer teleurgestelde even kwijt.

Ik weet dat ik de hoop niet op mag geven, maar ook ik heb inmiddels veel te veel uiterst belabberde wedstrijden gezien in het Forepark.

0
Donderdag 15 april 2010 om 08:14 uur

marcellino

anti-beleid schreef:

HCF? Zijn dat dezelfde jongens die de club ongeveer 30 jaar naar de ratsmodee hebben geholpen en waar we nu nog steeds last van hebben? Ik geloof van wel. Daar moet de club het nu van hebben? Doe mij een lol.

 

FC Twente speelt pas sinds dit seizoen om het landskampioenschap. Gekkie.

je naam doe je geen eer aan.

 

ANTI-BELEID!!!!

 

Want dat kunnen we den haag de afgelopen 30 jaar wel noemen.

Het is zwak dat iedereen maar de supporters de schuld blijft geven.

 

Mensen die niet zien dat voetbal rellen al een lange tijd bestaan en dat blijven koppelen aan de resultaten en organisatie van den haag begrijpen het niet.

 

je moet zeker niet wijzen naar andere clubs,maar daar gebeurd hetzelfde als bij den haag.

 

ik roep hier al een tijdje dat het probleem is succes en geld en daar kan je de supporters toch niet de schuld van geven.

 

den haag de derde stad van nederland een supporters aantal van 10.000 (veel te weinig voor een stad als den haag)

sponsors die niet komen en waarom!!!!

je gaat toch niet een club sponsoren die onder in de ere bengeld en regelmatig naar de eerste divisie verhuisd (zo degradeer je gelijk je produkt)

 

heeft dat met supporters te maken totaal niet.

Ik werk zelf bij een casino die hoofdsponsor is geweest en op dit moment sub-sponsor.

 

wij zijn niet gestopt omdat er rellen waren maar omdat de naams bekendheid van den haag en de resultaten niet was waar wij op hoopte.

 

ALS JE WINT HEB JE VRIENDEN

 

Wie kent deze kreet niet.

En daar zit het probleem.

Tuurlijk is het voor de beleids bepalers makelijk om met een beschuldigende vinger naar de supporters te wijzen maar daar mee proberen ze hun eigen onkunde  te verdoezelen.

 

020,010 noem maar op daar zitten de supporters wel en daar komen de sponsors ook,is het daar anders als bij den haag ik denk het niet sterker nog daar gebeurd veel meer wat verzwegen wordt door de twee grootste dagbladen van nederland.

 

het sterke jongetje uit de klas die er alleen voor staat is makkelijker aan te pakken dan het groepje wat de dienst al langer uit maakt ,en dat is zo in het voetbal,in het bedrijfs leven en ja ook in het dagelijkse leven.

 

dus laten we nu eens ophouden om bij elke tegenslag,bestuurlijk falen of degradatie strijd de supporters de schuld te geven maar eens te gaan wijzen naar de mensen die den haag al 30 jaar naar de verdoemenis helpen.

 

ik spreek met heel veel mensen uit elke rang en wat mij opvalt is dat niemand het echt heeft over de supporters maar over het spel van den haag veel mensen zijn voewtbal lief hebbers en kijken naar een mooie pot voetbal ,wat in den haag zelde of nooit word vertoont ,veel van deze mensen gaan dan naar 020 of 010.

 

Maar deze mensen horen eigenlijk bij ons te zitten en geloof mij het graat om een hele grote groep.

roepen dat ze dan maar lekker daar moeten blijven is het domste wat je kan doen.

 

je moet mensen en supporters voor je binden en dat doe je om eens een keer waar voor hun geld te geven.

ze gaan toch ook niet naar een film waar ze van te voren van weten dat het eigenlijk een kl*te film is.

dan gaan ze naar een andere die wel goed is.

 

zo zit de mens in elker kudde dieren.

 

 

zo ben net wakker maar erg mij matenloos en de supporters die telkens maar naar een bepaalde groep wijst en niet weet wat er daat werkelijk speelt bij den haag.

HCF bestaat zeker uit supporters die de harde kern waren maar houd de club wel in balans ze durven wat te zeggen en als het niet meer kan komen ze in opstand zij zijn er al tien talle jaren in weer en wind en ook toen er maar 3000 supporters op de tribune zatten.

 

dat is wat anders als de kudde dieren die alleen maar komen omdat den haag tegen aansprekende tegenstanders voetbald en de rest van de wedstrijden zijn hoofd niet laat zien of misschien wel bij 020 of 010 zit.

 

 

 

 

 

0
Zondag 11 april 2010 om 11:43 uur

Ooievaar

anti-beleid schreef:

HCF? Zijn dat dezelfde jongens die de club ongeveer 30 jaar naar de ratsmodee hebben geholpen en waar we nu nog steeds last van hebben? Ik geloof van wel. Daar moet de club het nu van hebben? Doe mij een lol.

 

FC Twente speelt pas sinds dit seizoen om het landskampioenschap. Gekkie.

Ja, vorig jaar speelden ze om niet te degraderen, dit is inderdaad éénmalig daar in Enschede. Ze hebben daar blijkbaar stom geluk. Weet wel zeker dat het een stuk genuanceerder ligt. Er word daar al jaren aan een gedegen organisatie gewerkt. Daar zitten mensen aan het roer in alle geledingen met verstand van zaken en hart voor de club, kom er hier maar eens om, met die cricketbende.

 

Jij bent blijkbaar ook z'on v.d. Kallen adept. Nou beste man, die ziet ADO als een project. Een project om z'n zakken te vullen namelijk, door ADO houdt hij de gemeente in een houtgreep en krijgt op deze manier allerlei vergunningen los, voor eigen gewin - lees zijn eigen projecten uiteraard. Daar wordt de club echt helemaal niets beter van. Dat blijkt ook wel aan al die pagegaaien die hij om zich heen verzameld. Mensen met kennis van zaken worden overigens nog steeds buiten de deur gehouden. De Mos geen TD maken is daar weer een prima voorbeeld van, dat verdraagt het ego van deze plucheplakkers niet uiteraard.

 

Sinterklaas bestaat niet. Je  verlaten op types als v.d. Kallen is wachten op het volgende Alrecon, Ringeling drama. Het eindigt altijd in tranen. Dàt hebben die jongens van HCF uitstekend in de gaten. Zij, noch ik, zien ADO niet als een project, het is een deel van onze identiteit.

 

Jij mag van mij van alles vinden. Maar onder het bewind van v.d. Kallen is het zelden z'on zooitje geweest, en zijn we absoluut geen donder opgeschoten. Sponsors worden de tent uitgejaagd, scc houders zeggen massaal hun kaart op, stadionsponsor is in geen velden of wegen te bekennen. En tevens stevenen we af op een miljoenentekort. Dat is nog eens stappen maken(...)

0
Zondag 11 april 2010 om 11:35 uur

Nu online

Momenteel geen shouters online en 465 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 167
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Jari Vlak Daryl van Mieghem Juho Kilo

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Telstar
1-1
20 september 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Jong FC Utrecht
Vandaag om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 FC Den Bosch 7 - 16
2 Excelsior 7 - 14
3 Helmond Sp. 7 - 14
4 Jong PSV 7 - 11
5 FC Eindhoven 7 - 11
6 Graafschap 7 - 11
7 Telstar 7 - 11
8 Jong AZ 7 - 11
9 FC Volendam 7 - 10
10 Jong Ajax 7 - 9
11 FC Dordrecht 7 - 9
12 Roda JC 7 - 9
13 FC Emmen 7 - 8
14 SC Cambuur 7 - 7
15 ADO Den Haag 7 - 7
16 TOP Oss 7 - 7
17 MVV Maastr. 7 - 6
18 VVV-Venlo 7 - 5
19 Vitesse -6 7 - 4
20 Jong Utrecht 7 - 2