Welkom in de shoutbox, gast
Kees
@ PMC, Charder, Filosoof en andere belangstellenden.
Zojuist reactie op mijn vraag of er al meer bekend is omtrent seizoenskaarten voor de hoofdtribune:
Beste Kees,
Ja, er is al wat meer bekend en we moeten nu echt gaan communiceren. Door interne zaken is dit nog niet gebeurd. Directie heeft zojuist een akkoord gegeven op de optie die we willen bieden dus er zal zo snel mogelijk duidelijkheid komen.
Excuus voor de vertraging, we zijn er nog druk mee bezig.
Met vriendelijke groet,
Zojuist reactie op mijn vraag of er al meer bekend is omtrent seizoenskaarten voor de hoofdtribune:
Beste Kees,
Ja, er is al wat meer bekend en we moeten nu echt gaan communiceren. Door interne zaken is dit nog niet gebeurd. Directie heeft zojuist een akkoord gegeven op de optie die we willen bieden dus er zal zo snel mogelijk duidelijkheid komen.
Excuus voor de vertraging, we zijn er nog druk mee bezig.
Met vriendelijke groet,
0
|
Dinsdag 10 april 2012 om 18:07 uur |
liefhebber
Kees schreef:
Als je vraag betrekking heeft op die reclamamasten is het heel eenvoudig.
De gemeente wilde de palen niet betalen en ADO had er geen geld voor.
Van der Kallen heeft ze toen zelf op zijn kosten laten bouwen. Financiering natuurlijk via een bepaalde constructie en ondergebracht in een van zijn BV`s.
De keuze was: of geen palen, of wel palen en een zeer lage tot geen opbrengst voor ADO.
Van mij mag Van der Kallen zijn goede geld terug verdienen als het maar niet geheel ten koste van ADO gaat. Tsja, dat die man zijn investering terug wil zien kun je hem toch niet kwalijk nemen?
PS In mijn shouts speel ik ook nooit op de man. Heb ik een hekel aan en is zo gemakkelijk vanachter de PC.
Voor jou ook fijne dagen en met de Kerst komend seizoen staan we al veilig . Nee, niet in de Juup.
Als je vraag betrekking heeft op die reclamamasten is het heel eenvoudig.
De gemeente wilde de palen niet betalen en ADO had er geen geld voor.
Van der Kallen heeft ze toen zelf op zijn kosten laten bouwen. Financiering natuurlijk via een bepaalde constructie en ondergebracht in een van zijn BV`s.
De keuze was: of geen palen, of wel palen en een zeer lage tot geen opbrengst voor ADO.
Van mij mag Van der Kallen zijn goede geld terug verdienen als het maar niet geheel ten koste van ADO gaat. Tsja, dat die man zijn investering terug wil zien kun je hem toch niet kwalijk nemen?
PS In mijn shouts speel ik ook nooit op de man. Heb ik een hekel aan en is zo gemakkelijk vanachter de PC.
Voor jou ook fijne dagen en met de Kerst komend seizoen staan we al veilig . Nee, niet in de Juup.
Kees,
Ik ben het geheel eens dat dhr. vd Kallen ook geld mag terugverdienen. Alleen kan ik me de discussie rond de reclamemasten goed voorstellen!
Wat de kosten voor de masten betreft zou het, gelet op de intentie ado gezond te krijgen, voor de hand liggen deze kosten te financieren door een banklening. Een sponsor bijvoorbeeld waarbij de opbrengst de financiering kan dekken opdat op termijn de opbrengsten in de ado kas vloeien.
Zo was het door de gemeente ook bedacht. Vandaar de eenvoudige vergunning.
Nu de verwijten van sommige mensen:
Als je jezelf neerzet als redder in nood. En dit bekrachtigt in div interviews. Is deze gang van zaken toch wel erg onhandig te noemen.
Ofwel: Vragen om medestanders inzake sponsoring de club gezond te krijgen en over de rug van de club geld investeren om hiervan financieel voordeel te halen? Dat rijmt toch niet?
Zaken zijn zaken. Dat is waar. Alleen impliceert de handeling wat sommige mensen al deed vermoeden.
En om het dan via Cees Drieberg en Jagersma, na veel bombarie, heel laat openbaar te maken. Dan afdoen als iets wat vanzelfsprekend is.
Verdient toch geen schoonheidsprijs???? Sterker nog. De rvc hekelt een klokkenluider, verwijt de persoon in kwestie te handelen in anonimiteit, en de big boss himself speelt alles via de directie van de club. Als de palen een zakelijke transactie is geweest moet hij deze ook als zodanig beheren en exploiteren. En niet over de rug van onze club!
Hoewel ik de laatste constructie niet kan/zal begrijpen, nog toejuichen, blijft het een vreemde gang van zaken. En niet te verdedigen als vertegenwoordiger van de aandeelhouders.
Ik hoop dat je voorspelling mbt kerst uit gaat komen .
Ik ben het geheel eens dat dhr. vd Kallen ook geld mag terugverdienen. Alleen kan ik me de discussie rond de reclamemasten goed voorstellen!
Wat de kosten voor de masten betreft zou het, gelet op de intentie ado gezond te krijgen, voor de hand liggen deze kosten te financieren door een banklening. Een sponsor bijvoorbeeld waarbij de opbrengst de financiering kan dekken opdat op termijn de opbrengsten in de ado kas vloeien.
Zo was het door de gemeente ook bedacht. Vandaar de eenvoudige vergunning.
Nu de verwijten van sommige mensen:
Als je jezelf neerzet als redder in nood. En dit bekrachtigt in div interviews. Is deze gang van zaken toch wel erg onhandig te noemen.
Ofwel: Vragen om medestanders inzake sponsoring de club gezond te krijgen en over de rug van de club geld investeren om hiervan financieel voordeel te halen? Dat rijmt toch niet?
Zaken zijn zaken. Dat is waar. Alleen impliceert de handeling wat sommige mensen al deed vermoeden.
En om het dan via Cees Drieberg en Jagersma, na veel bombarie, heel laat openbaar te maken. Dan afdoen als iets wat vanzelfsprekend is.
Verdient toch geen schoonheidsprijs???? Sterker nog. De rvc hekelt een klokkenluider, verwijt de persoon in kwestie te handelen in anonimiteit, en de big boss himself speelt alles via de directie van de club. Als de palen een zakelijke transactie is geweest moet hij deze ook als zodanig beheren en exploiteren. En niet over de rug van onze club!
Hoewel ik de laatste constructie niet kan/zal begrijpen, nog toejuichen, blijft het een vreemde gang van zaken. En niet te verdedigen als vertegenwoordiger van de aandeelhouders.
Ik hoop dat je voorspelling mbt kerst uit gaat komen .
0
|
Zondag 8 april 2012 om 14:14 uur |
Thijs
Jimme schreef:
Commercieel natuurlijk.Is toch vrij raar? Ik ken niemand die op zo`n leeftijd en al op het hoogtepunt van zijn carrière nog een studie aan het volgen is. Dan kan je je toch niet optimaal op je werk focussen?
Commercieel natuurlijk.Is toch vrij raar? Ik ken niemand die op zo`n leeftijd en al op het hoogtepunt van zijn carrière nog een studie aan het volgen is. Dan kan je je toch niet optimaal op je werk focussen?
Absoluut niet raar! Ik ken zat mensen op directie niveau die (verder ) studeren.
Geeft alleen maar aan dat hij zich verder wil ontwikkelen en dat is volgens mij een goeie eigenschap!
Hij neemt in ieder gev de tijd om al zijn tweets te beantwoorden. Netjes!
Geeft alleen maar aan dat hij zich verder wil ontwikkelen en dat is volgens mij een goeie eigenschap!
Hij neemt in ieder gev de tijd om al zijn tweets te beantwoorden. Netjes!
0
|
Vrijdag 6 april 2012 om 21:05 uur |
Aad
DaveDH schreef:
Ik heb dat beantwoord met een wedervraag, waarom wel, waarom zou je je hele hebben en houwen door laten lichten omdat een anonieme supporter genaamd Sjakie niet onderbouwde postjes plaats op een supporterssite in de marge... dan kun je wel aan de gang blijven.
En wie gaat dat onderzoek betalen? Den Haag? v/d Kallen, Sjakie of jij? dit zijn hele kostbare grappen om een accountantsbureau de zaak te laten doorlichten. En dat allemaal omdat Sjakie zegt dat v/d kallen aan zijn investering verdiend ....
Ik vind dat onnodig, ik heb ook niets te verbergen maar heb toch geen trek dat jij bij mij thuis de boel ondersteboven komt gooien omdat Pietje ergens op een site zegt dat ik stoute dingen doe.
Ik ben pas voor een onderzoek als er eerst eens concreet bewijs komt dat er wat mis is en geen minuut eerder, in Nederland ben je namelijk onschuldig totdat tegendeel is bewezen en niet wanneer Sjakie dat vind.
Dat is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen.
Ik heb dat beantwoord met een wedervraag, waarom wel, waarom zou je je hele hebben en houwen door laten lichten omdat een anonieme supporter genaamd Sjakie niet onderbouwde postjes plaats op een supporterssite in de marge... dan kun je wel aan de gang blijven.
En wie gaat dat onderzoek betalen? Den Haag? v/d Kallen, Sjakie of jij? dit zijn hele kostbare grappen om een accountantsbureau de zaak te laten doorlichten. En dat allemaal omdat Sjakie zegt dat v/d kallen aan zijn investering verdiend ....
Ik vind dat onnodig, ik heb ook niets te verbergen maar heb toch geen trek dat jij bij mij thuis de boel ondersteboven komt gooien omdat Pietje ergens op een site zegt dat ik stoute dingen doe.
Ik ben pas voor een onderzoek als er eerst eens concreet bewijs komt dat er wat mis is en geen minuut eerder, in Nederland ben je namelijk onschuldig totdat tegendeel is bewezen en niet wanneer Sjakie dat vind.
Dat is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen.
De hele organisatie "ADO" wordt jaarlijks beoordeelt door een accountant.
Het is een wijdverspreid misverstand dat dat alleen de cijfertjes betreft.
Er wordt ook gekeken naar de organisatie van werkzaamheden, het functioneren van directie en RvC, etc.
Tot en met seizoen 2010-2011 is er steeds een, later door de KNVB gescreende, goedkeurende verklaring geweest. Je kunt dan gevoegelijk aannemen dat er binnen ADO geen malversaties hebben plaatsgevonden.
Of Manders in een onwerkbare situatie is terechtgekomen? Ja, ik denk van wel. Van der Kallen benoemt een algemeen directeur en gaat daarna door met uitvoerende taken die op het bordje van de algemeen directeur (horen te) liggen of staat toe dat anderen dat doen (Beijersbergen).
Ik zou zo ook niet willen werken.
Trapt Manders na? Jawel. Iets zal hem getrickerd hebben en nu komt hij, pas na maanden, met zijn kritiek. Ook Manders is/was geen ADO-supporter dus het zal hem aan zijn reet roesten of er in deze, sportief moeilijke periode, onrust binnen de organisatie ontstaat.
Binnen ADO dus alles cijfermatig oké. Dan rest de vraag of van der Kallen, buiten ADO, profiteert van zijn verbondenheid met ADO en daardoor ADO tekort doet?
Ik zou het niet weten en ik denk Sjakie van de Hoek ook niet omdat dat nogal ondoorzichtig is. Profiteert van der Kallen van het feit dat ADO-personeel in auto`s van zijn merk rijden. Ja. Maar kost dat ADO dan ook meer geld dan dat zij in vergelijkbare auto`s van een andere leverancier zouden rijden. Ik denk het niet want dat zou bij een goede accountantscontrole zijn geconstateerd.
Verdient van der Kallen aan de reclamemasten? Vast wel, maar wanneer hij de overeengekomen percentages aan ADO afdraagt en de accountants dat constateren: Wat is daar dan op tegen?
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Persoonlijk zou ik (al eerder geshout) het verstandig vinden wanneer van der Kallen openheid van zaken of een verklaring gaf waarbij hij het gestook van Sjakie onderuithaalt. Zolang hij dat niet doet zal er altijd ge-OH blijven want in Nederland gaat altijd je kop eraf wanneer je die boven het maaiveld uitsteekt.
Voorlopig ga ik ervanuit dat ADO niets tekort komt.
Mijn kritiek op van der Kallen is alleen functioneel. Te laks, te zuinig, te weinig voetbalkennis en de verkeerde poppetjes op de belangrijke posten.
Het is een wijdverspreid misverstand dat dat alleen de cijfertjes betreft.
Er wordt ook gekeken naar de organisatie van werkzaamheden, het functioneren van directie en RvC, etc.
Tot en met seizoen 2010-2011 is er steeds een, later door de KNVB gescreende, goedkeurende verklaring geweest. Je kunt dan gevoegelijk aannemen dat er binnen ADO geen malversaties hebben plaatsgevonden.
Of Manders in een onwerkbare situatie is terechtgekomen? Ja, ik denk van wel. Van der Kallen benoemt een algemeen directeur en gaat daarna door met uitvoerende taken die op het bordje van de algemeen directeur (horen te) liggen of staat toe dat anderen dat doen (Beijersbergen).
Ik zou zo ook niet willen werken.
Trapt Manders na? Jawel. Iets zal hem getrickerd hebben en nu komt hij, pas na maanden, met zijn kritiek. Ook Manders is/was geen ADO-supporter dus het zal hem aan zijn reet roesten of er in deze, sportief moeilijke periode, onrust binnen de organisatie ontstaat.
Binnen ADO dus alles cijfermatig oké. Dan rest de vraag of van der Kallen, buiten ADO, profiteert van zijn verbondenheid met ADO en daardoor ADO tekort doet?
Ik zou het niet weten en ik denk Sjakie van de Hoek ook niet omdat dat nogal ondoorzichtig is. Profiteert van der Kallen van het feit dat ADO-personeel in auto`s van zijn merk rijden. Ja. Maar kost dat ADO dan ook meer geld dan dat zij in vergelijkbare auto`s van een andere leverancier zouden rijden. Ik denk het niet want dat zou bij een goede accountantscontrole zijn geconstateerd.
Verdient van der Kallen aan de reclamemasten? Vast wel, maar wanneer hij de overeengekomen percentages aan ADO afdraagt en de accountants dat constateren: Wat is daar dan op tegen?
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Persoonlijk zou ik (al eerder geshout) het verstandig vinden wanneer van der Kallen openheid van zaken of een verklaring gaf waarbij hij het gestook van Sjakie onderuithaalt. Zolang hij dat niet doet zal er altijd ge-OH blijven want in Nederland gaat altijd je kop eraf wanneer je die boven het maaiveld uitsteekt.
Voorlopig ga ik ervanuit dat ADO niets tekort komt.
Mijn kritiek op van der Kallen is alleen functioneel. Te laks, te zuinig, te weinig voetbalkennis en de verkeerde poppetjes op de belangrijke posten.
0
|
Vrijdag 6 april 2012 om 16:27 uur |
tanker070
Sjakie in Paasgedachte!
Ook Sjakie is maar mens en laat zich wel eens meeslepen in het verhaal van der Kallen/Beyersbergen. Ik zal me vanaf heden netjes gedragen en me puur richten op de zakelijke punten. Maar Sjakie zal blijven proberen mijn stukjes ook met een dosis humor te brengen omdat het leven vaak contrasten kent zie maar even hoe zaken zoals Prinses Gilian je aangrijpen. Alles moet je dan weer relativeren. Het feit dat Ado daar niet eens melding van maakt geeft aan hoe de zaken ervoor staan in de huidige tijd. Maar wel melding maken op de site van Ado dat Niven(restaurant van der Kallen) een ster heeft behaald(Ado feliciteerd Niven…..), of dat onze voorzitter van de RVC Jagersma is genomineerd voor een of andere vastgoed award. Of we maar even willen stemmen…… Hebben we hem….. Maar ik blijf bij al mijn beweringen dat van der Kallen/Beyersbergen geen goede combi is voor Ado. Het feit dat de club geprobeerd heeft om wat financiële duidelijkheid te geven in hun stukje van Financieel Fairplay geeft aan dat ze de kritieken van Sjakie serieus nemen. En nu hebben ze dat stuk helemaal maar verwijderd, nadat ze het een aantal keren hebben gewijzigd. En natuurlijk voer ik de druk op mensen zoals Driebergen, Westerwoud, Beyersbergen en van der Kallen. Wat een pech zeg, Vierling is mij ontvallen. Want ik blijf van mening dat en wordt daar steeds meer in gesterkt, mede door de antwoorden van de supporters op het internet en daar buiten. En geloof me waarde supporter dat we 90% nog niet weten van El Salvador. Ik zet op de computer geen zaken als ik niet zeker weet dat wat ik schrijf de waarheid is, het zijn de feiten. Sjakie vind dat het nu aan van der Kallen en de directie is om het tegendeel te bewijzen. Hij ligt nu vreselijk op de pijnbank van Sjakie. Van der Kallen en onze Kees moeten nu duidelijk zijn in waar zij staan, zowel zakelijk, sociaal en maatschappelijk met de alle beneden benoemde zaken. Hij ontvangt namelijk miljoenen aan financiën van de overheid, bedrijven en particulieren. Dan is het toch niet meer als normaal dat hij openheid van zaken geeft over het reilen en zeilen binnen de club. En we moeten met elkaar druk houden op de organisatie om duidelijkheid te geven. En Sjakie houd pas op, op het moment dat er eindelijk duidelijkheid is voor alle partijen. Want die club is namelijk van iedereen, en niet van K(w)allie en Beyerblub!
Blij is Sjakie met het bericht dat oud directeur nu eindelijk de knuppel in het hoenderhoek gooit. Morgen verteld Manders bij Studio Ado, het verhaal van binnen uit. Moedig mag ik deze stap echt wel noemen. Ook de Haagse politiek is eindelijk wakker geworden. PvdA en de Stadspartij hebben reeds vragen gesteld. Joris Wijsmuller mogen we toch wel “de Sjakie” noemen van de Haagse politiek. Zeker met de bedragen wat door de Gemeente Den Haag de laatste jaren in de kas van Ado is gestort zal dit niet met een sisser aflopen. Het onderzoek gaat er nu vast en zeker komen en dat zal zeker van der Kallen, Beyersbergen, Driebergen en Westerwoud in een lastige positie brengen. Het tot de dag van vandaag stug volhouden van Kees Driebergen dat er niets aan de hand is heeft verregaande consequenties voor hem, Westerwoud en de RVC leden. Zie nu al uit naar hoe diverse personen zich staande gaan houden. Maar Sjakie zal de overige zaken die het daglicht nog niet hebben bereikt overdragen aan de onderzoekscommissie.
Palen die voor de deur van het stadion staan zijn van Ado, bedoeling hiervan is dat Ado in lengte der jaren dit kan gebruiken om de begroting van de club te spekken. Nu staan ze op naam van HP Beheer en dit is een vennootschap van van der Kallen. Ado verkoopt die palen via de site van de club en de commerciële afdeling en dan gaat Kees Driebergen met droge ogen, hakkelend en stotterend, vertellen dat hij niets met de palen te maken heeft in TV West. Die palen moeten nu weer terug in handen van de club, want als van der Kallen nu of morgen vertrekt zal hij nog in lengte van jaren hier inkomsten uit ontvangen. Van der Kallen zal dan melden dat hij toch opdraait voor het tekort van Ado en dat is niet waar! Stel je voor de SSO(de vennootschap waar de spelers en Ado in zitten) financieel in de problemen komt en van der Kallen is niet meer in staat de salarissen te hoesten. Dan komt de club in andere handen en heeft meneer van der Kallen en/of zijn erfgenamen bijna 20 jaar nog de inkomsten uit de palen hebben. En we weten inmiddels dat dat misschien wel eens een miljoen kan opleveren per jaar! Transparantie Kees, en zonder stotteren graag. Bij TV west zei je nog dat die palen voor deur staan en dat je er niets vanaf weet. Oeps Kees, foutje bedankt!!!!
Errea, in Nederland is de verkoop in handen van Dave Kraaijenbrink. Kees Driebergen meld op TV West dat hij bij de eigenaar in Italie is geweest. En daarbij zegt hij dat het belang in Nederland ligt bij de Italiaan. Is niet waar zijn Kees! Jij moet als algemeen directeur toch weten met wie je zaken doet voor je kledinglijn van de club. Hier gaat op jaarbasis bijna een miljoen in om! Dave Kraaijenbrink staat ook nog voor een fiks bedrag per maand op de salaris schaal van Ado. Heeft op de 4e verdieping voor de verkoop van Errea en Haaglanden Gifts 2 skyboxen tot zijn beschikking. En dan liggen er in elke restauratieve ruimtes en skyboxen stapels met folders van Haaglanden Gifts. Op die folder staat dan ook nog even dat Haaglanden Gifts voor Ado een preferd supplier is. En Dave Kraaijenbrink meld en passant nog even als ingezonden stuk op het internet dat van der Kallen inderdaad mede eigenaar van zijn bedrijf omdat hij financieel geholpen is door van der Kallen.En onze Kees kijkt in de lucht, niets aan de hand jongens……. Hee hoe bedoelt u transparantie? Oeps, weer een foutje bedankt!!
Beveiliging, van der Kallen koopt een beveiligings bedrijf in Noordwijk. De beveiliger op wedstrijddagen wordt vervangen door het bedrijf van van der Kallen. Ondanks dat die beveiliger zeer fors is meegegaan in het crediteuren akkoord, wordt hem de wacht aangezegd. En van der Kallen had nog wel beloofd dat die beveiliger voorlopig nog wel in het stadion zou blijven om het verlies terug te verdienen. Maar een toezegging van van der Kallen is niets waard! En dat heeft die beveiliger ook gemerkt, Bye bye!! En omdat het voor van der Kallen financieel veel gunstiger uitkomt om om zijn net aangekochte beveiligingsbedrijf te laten klappen, wordt er deze maand het faillissement aangevraagd. Beveiligers en gezinnen in de WW en mogen op wedstrijddagen nog even terugkomen vanuit hun status als ww-er, omdat het beter is een baan te zoeken als je nog aan het werk bent. Drama voor de beveiligers…….. Oeps, kan toch niet de bedoeling zijn Keessie
Haaglanden lease, bedrijf van van der Kallen. Natuurlijk mag het personeel op directie niveau een eventueel andere keuze van auto maken. Maar de lease kontrakten komen absoluut van Haaglanden lease en nagenoeg alle auto’s van de Wittebrug. Niets geen vergelijking met andere lease bedrijven. Van der Kallen’s bedrijf heeft de voorkeur en totaal geen competitie. Natuurlijk zijn de prijzen van leasen dan hoger. Transparantie? Oeperdepoeps, foutje Kees bedankt!!
Mercedes Benz, omdat van der Kallen het niet wilde is deze grootste dealer van het Forepark niet welkom in het stadion. Manders had de deal voorbereid tot in de puntjes, maar werd weggepoetst door van der Kallen. Wees een duidelijk? Oeps Keessie voor jou tijd, Manders geeft ons antwoord, bedankt!!!!
Ondanks het feit dat er dit seizoen veel spelers en zelfs een trainer vertrokken zijn met een transfersom is zijn er nog steeds onduidelijkheden wat betreft de financiën in de club. Ondanks deze onverwachte extra financiële inkomsten zijn de cijfers nog zwart meld Kees op internet. Is de eigenlijke de financiële situatie niet veel slechter of veel beter? Oeps, Keessie bedankt.
Financial Fairplay, meerdere malen geplaatst op de site van Ado en nu uiteindelijk verwijderd. Waarom, Oeps, foutje bedankt? Transparant?
Digitale boarding, gehuurd van van der Kallen, waarom? Van der Kallen is toch de enige aandeelhouder van de club, waarom schiet hij deze kosten niet gewoon voor? Met wie vergeleken als marktpartijen? Of was het financieel aantrekkelijker voor van der Kallen? Houd Ado nu ook rekening met de fiscale zaken van van der Kallen om hem uit de wind te houden? Kan jij als oud accountant toch alles over vertellen Kees! Oeps Kees nou geen foutje meer maken. Bedankt
Recent is het contract, met tussenkomst van de rechter, ontbonden met de cateraar die vanuit het Zuiderpark was meegegaan. Wat was nou de werkelijk reden dat Ado van de cateraar af wilde. Het gerucht gaat dat van der Kallen persoonlijk van ze af wilde zonder reden. Kees Driebergen stak zijn complimenten voor de cateraar niet onder stoelen of banken in het AD. Hij had met alle problemen die zo’n wijziging met zich meebrengt beter kunnen wachten tot het einde van het seizoen. Ook geeft dit ook enorme financiële consequenties. mislopen omzet, huur/koop materialen en extra huur personeel. Ik heb me laten voorrekenen met mensen die daar kijk op hebben dat met ook het verlies aan inkomsten wat betreft de huur die de catering betaalde aan de club dit de club nog wel eens een vermogen kan gaan kosten Bedragen van schade kan in deze moeilijke financiële tijd oplopen tot wel anderhalf miljoen euro op korte termijn. Op lange termijn kan dit bedrag wel eens veel groter zijn. Wetend nu dat dit eventueel het ontslag van alle werknemers zou betekenen, hoe verhoud dit dan de sociaal en maatschappelijke verhouding en beweegredenen van de club? Ben ook benieuwd hoe de subsidieverstrekker/partner/sponsor Gemeente Den Haag zich hier over uit laat. Je kan toch niet nog steeds enorme bedragen gemeentegeld stoppen in de stadion en de Haagse voetbalclub die dan vervolgens alle normen en waarden aan zijn laars lapt. Denk dat de Gemeente Den Haag zeer moet nadenken over hun verhoudingen Ado en het stadion zolang van der Kallen daar de scepter zwaard.
Iets wat relatief weinig aandacht heeft gehad is The Hague Jazz festival. Hoe kan de SSO(stichting stadion ontwikkeling) instappen als contractpartner van The Hague Jazz? Hoe kunnen de leden van de RVC hier nu mee instemmen. Is het in stemming bij de RVC, of heeft van der Kallen dit zomaar gedaan zonder de andere RVC leden te raadplegen? Ik heb Henk Jagersma daar nog helemaal niet over gehoord! De SSO heeft een bestuurder en dat is van der Kallen, maar de club hheeft 6 RVC leden. Binnen 8 maanden na oprichting sterft het festival een stille dood door middel van een faillissement. Investeerder van der Kallen is de enige die zijn geld en flink meer heeft terug ontvangen. Alle partijen gaan er in voor bijna een miljoen euro de boot in. Bijna niemand is betaald, alleen van der Kallen en zijn Restaurant Niven, en andere van der Kallen toebehorende bedrijven springen eruit. Zelfs de Gemeente Den Haag gaat fors de boot in als subsidie verstrekker en mede investeerder. Zoals nu bekend is zal dit het faillissement van de huiscateraar van Ado betekenen. Even de schade opmaken: van der Kallen wil van de catering af, de SSO(van der Kallen) speelt het spel door de juridische rekeningen niet te hoeven betalen aan de cateraar. Plops, cateraar naar de klote. Dit noemen we toch gewoon oplichting? Kan me flink voorstellen dat die 2 eigenaren helemaal hun buik vol hebben van van der Kallen. Heeee Kees, hoe is de verhouding nu met jouw sociale en maatschappelijke verplichting en alle andere zaken wat betreft The Hague Jazz. Hiervoor ging je vroeger de brandstapel voor op. Kees graag jou visie op dit zakelijk handelen……Transparantie? Of was het alleen maar een foutje, toch bedankt!!
Ook op de Aftrap is de situatie veranderd, de bekende zijn ook achter de toonbank verdwenen. Wat er nu staat zijn goedwillende vrijwilligers die zich maar moeten behelpen in deze situatie waarin de catering is verdwenen. Wat waren ze blij met een tostiapparaat…… Natuurlijk pas je op met uitgaven financieel op de aftrap, maar bijna de zaak lamleggen is helemaal het uiterste. De situatie is een groot drama voor iedereen. Zelfs stadion directeur Westerwoud(geliefd direkteur van de soap M&M) kwam om tosti te maken op de aftrap. Geeft ook niveau van de stadion directeur aan. He Westerwoudje bedankt!!
Ook het verdwijnen van Wim van Laar is voor de club Ado een grote aderlating. De “easy” van Laar danste niet naar de pijpen van de directie, Beyersbergen en van der Kallen en moet het toneel verlaten. Ondertussen doet sponsor van Ado, Westland United, goede zaken door deze oer Hagenaar Wim van Laar op te pakken en mee te nemen naar Verburch. Wat een verlies voor onze amateur en opleidingstak in het Zuiderpark. De tendens en omgang is niet goed bij Ado mensen….
Nou Kees, heb je opnieuw de vragen om openheid en transparantie gesteld en geef dan gelijk even volledig openheid van zaken financieel, maar die zal nu door de Gemeente wel afgedwongen worden. Wat heeft van der Kallen er nou daadwerkelijk ingestopt, ik durf je te zeggen dat dat enorm tegenvalt.
Heb even op eredivise live gekeken RKC-ADO afgelopen zondag, de lamlendigheid straalde ervan af. Wat een drama voor onze meegereisde supporters. Was jij dat nou Kees achter die catheder en die zei dat niets en niemand boven Ado ging op de nieuwjaarsreceptie? Tjonge jonge, die Sjakie heeft toch wel goed op gelet, dat hij je daarmee nou steeds mee achtervolgt. Sjakie is stout.
Groet Sjakie van de Hoek.
Ps. Ik reken op je hoor Kees, ook al heb je het nu hartstikke druk nu Vierling er ook uit gemikt is. We gaan naar de 100 uur per week werken denk ik. Ik zat even te denken om aan van der Kallen een bed te vragen voor in het stadion, doe dat maar niet! Slaap jij een dagje bij je vrouw in Rijnsburg, pikt die van der Kallen stiekum je bed in…… en niet omdat hij ze ogen niet open kan houden………
Heb nog wel meer vragen nog voor je maar vind het al een hele kluif om dit bovenstaande uit je te krijgen, want jij wilt er nog niet aan ….
En wat een toeval op TV West donderdagavond: Problemen met riolering(enorme stankoverlast) in de woningen aan de Pieter Langedijkstraat en van wie zijn de woninge……..Haag Wonen en wie is daar commissaris, inderdaad van der K(w)allen…………………. Hoe krijg je die zaken bij elkaar…..stankoverlast en van der Kallen.
Mooier kon ik niet besluiten……………………..
0
|
Donderdag 5 april 2012 om 20:23 uur |
Aad
<FCDH> schreef:
Kijk op adofans daar staat dat hij vond dat vd kallen de enige baas is bij ado en daarom is weggegaan
Kijk op adofans daar staat dat hij vond dat vd kallen de enige baas is bij ado en daarom is weggegaan
Mijn oude baas maakt geen deel meer uit van de directie van het bedrijf waar ik werk. Hij heeft er in principe dus niets te vertellen. Dat is aan de huidig directeur.
Mijn oude baas is wel aandeelhouder en commissaris van het bedrijf en ik zweer je: Als de directie niet doet wat die ouwe wil kan hij gaan wieberen.
Ik vind dat wel normaal: Wie betaalt, bepaalt.
Mijn oude baas is wel aandeelhouder en commissaris van het bedrijf en ik zweer je: Als de directie niet doet wat die ouwe wil kan hij gaan wieberen.
Ik vind dat wel normaal: Wie betaalt, bepaalt.
0
|
Donderdag 5 april 2012 om 16:45 uur |
Kees
070 schreef:
tussen willen en kunnen gaapt een kloof, Kees. Dat Steijn een jonge vent is en een échte clubman die het beste met DH voor heeft en graag aanvallend wil spelen, vind ik allemaal heel mooi. Ik heb ook helemaal niets tegen Maurice als persoon. Maar het komt er allemaal totaal niet uit. En wij zijn het kennelijk op heel veel punten oneens. Ik vind helemaal niet dat hij de club goed verkoopt (bijv. dat gezeik over die verwarming is ronduit beschamend); zijn wisselbeleid wordt misschien ietsjepietsje beter, maar ik zie liever dat zijn basisopstellingsbeleid verbetert; je hoort en leest inderdaad zelden iets negatiefs uit de spelersgroep, maar aan de andere kant is er ook nauwelijks iets van een klik te merken, zeker niet als je naar het spel en de resultaten kijkt, etc.
Ik probeer bij mezelf echt tunnelvisie te voorkomen, en probeer hem objectief te benaderen. Maar vanaf dag 1 stapelt Steijn misser op misser, ik kan het helaas niet anders zien. Hij begon letterlijk op zijn eerste werkdag al met zijn grootste blunder. Het succesjaar onder Brom had m.i. twee grote pijlers: vertrouwen en vrijheid. Steijn perkte dat vanaf dag 1 in door veel meer met regels te gaan werken en continu te schuiven met opstellingen en spelers. Een goede coach, zeker een beginner, past bescheidenheid en zou moeten voortborduren op de sterke punten van het succesjaar daarvoor, met hooguit wat accentverschillen.
Overigens ligt het zeker niet aan Steijn alleen, daar ben ik het mee eens. We hebben een matige spelersgroep, en daar kan hij niets aan doen. Al vind ik, en dat is eigenlijk de kern van mijn verhaal, dat we ondanks de matige selectie hoger op de ranglijst kunnen staan dan nu.
tussen willen en kunnen gaapt een kloof, Kees. Dat Steijn een jonge vent is en een échte clubman die het beste met DH voor heeft en graag aanvallend wil spelen, vind ik allemaal heel mooi. Ik heb ook helemaal niets tegen Maurice als persoon. Maar het komt er allemaal totaal niet uit. En wij zijn het kennelijk op heel veel punten oneens. Ik vind helemaal niet dat hij de club goed verkoopt (bijv. dat gezeik over die verwarming is ronduit beschamend); zijn wisselbeleid wordt misschien ietsjepietsje beter, maar ik zie liever dat zijn basisopstellingsbeleid verbetert; je hoort en leest inderdaad zelden iets negatiefs uit de spelersgroep, maar aan de andere kant is er ook nauwelijks iets van een klik te merken, zeker niet als je naar het spel en de resultaten kijkt, etc.
Ik probeer bij mezelf echt tunnelvisie te voorkomen, en probeer hem objectief te benaderen. Maar vanaf dag 1 stapelt Steijn misser op misser, ik kan het helaas niet anders zien. Hij begon letterlijk op zijn eerste werkdag al met zijn grootste blunder. Het succesjaar onder Brom had m.i. twee grote pijlers: vertrouwen en vrijheid. Steijn perkte dat vanaf dag 1 in door veel meer met regels te gaan werken en continu te schuiven met opstellingen en spelers. Een goede coach, zeker een beginner, past bescheidenheid en zou moeten voortborduren op de sterke punten van het succesjaar daarvoor, met hooguit wat accentverschillen.
Overigens ligt het zeker niet aan Steijn alleen, daar ben ik het mee eens. We hebben een matige spelersgroep, en daar kan hij niets aan doen. Al vind ik, en dat is eigenlijk de kern van mijn verhaal, dat we ondanks de matige selectie hoger op de ranglijst kunnen staan dan nu.
Je laat weinig tot vrijwel niets van mijn betoog over en je onderbouwt het ook. Toch wil ik het positief blijven benaderen en Steijn de ruimte geven die hij wel degelijk verdient.
Tuurlijk stond hij te trappelen als een geil gemaakte moer tussen een groot aantal rammelaars om het van Van der Brom over te nemen. Als er al consequenties aan verbonden moeten worden verbonden aan dit matig tot slechte seizoen dan moeten er veel meer geslachtofferd worden. Van het technisch platform, directie tot aan de spelersgroep toe. Helaas werkt de voetballerij echter niet zo.
Tuurlijk stond hij te trappelen als een geil gemaakte moer tussen een groot aantal rammelaars om het van Van der Brom over te nemen. Als er al consequenties aan verbonden moeten worden verbonden aan dit matig tot slechte seizoen dan moeten er veel meer geslachtofferd worden. Van het technisch platform, directie tot aan de spelersgroep toe. Helaas werkt de voetballerij echter niet zo.
0
|
Dinsdag 3 april 2012 om 12:35 uur |
Haagse_Aad
Kees schreef:
Zijn wisselbeleid wordt aanmerkelijk beter, is veel ontspannender, je hoort en leest nooit een negatief geluid uiit de spelersgroep, heeft een uitstekend resulaat behaald tegen Heracles, Heerenveen en Twente. Dat was mede te danken aan zijn gekozen opstelling en vooral tactiek. Helaas moest hij vanwege de resultaten veel behoudender spelen dan hem lief is.
Daarnaast houdt hij zich prima staande t.o.v. de directie en supporters. Nooit een onvertogen woord of reactie. En probeer dat maar eens bij ons voor mekaar te krijgen met ook nog eens een mondige spelersgroep.
Hij verkoopt de club op een prima wijze. Dat is toch hetgeen waar al jaren binnen de supporters over geroepen wordt: een trainer met geel/groen bloed, jonge vent en die aanvallend met veel strijd wil voetballen.
Zijn wisselbeleid wordt aanmerkelijk beter, is veel ontspannender, je hoort en leest nooit een negatief geluid uiit de spelersgroep, heeft een uitstekend resulaat behaald tegen Heracles, Heerenveen en Twente. Dat was mede te danken aan zijn gekozen opstelling en vooral tactiek. Helaas moest hij vanwege de resultaten veel behoudender spelen dan hem lief is.
Daarnaast houdt hij zich prima staande t.o.v. de directie en supporters. Nooit een onvertogen woord of reactie. En probeer dat maar eens bij ons voor mekaar te krijgen met ook nog eens een mondige spelersgroep.
Hij verkoopt de club op een prima wijze. Dat is toch hetgeen waar al jaren binnen de supporters over geroepen wordt: een trainer met geel/groen bloed, jonge vent en die aanvallend met veel strijd wil voetballen.
Sorry hoor maar J. Verhoek inbrengen, vanaf Groningen Ali weer basis of invallen, telkens weer Visser opstellen die het fysiek van een puber heeft, Luksik kan ook zomaar weer eens in de basis staan, het compleet negeren van Lalkovic, Smolarek scoort als spits maar staat de wedstrijd erna opeens aan de zijkant, Immers staat in de spits, de wedstrijd daarna middenveld en dan weer spits... ik kan er geen lijn in ontdekken hoor en al helemaal geen stijgende lijn..
Dat ie een leuk praatje voor de camera kan houden over de temperatuur in de kleedkamer is leuk voor hem maar slaat natuurlijk nergens op..
En dat ie kan slijmen bij de directie dat blijkt wel.. daar kan ie zich blijkbaar goed verkopen als de nieuwe mourinho.. maar supporters die iets meer willen dan een trainer met groen geel bloed zien al weken (maanden) dat Steijn niet de man is die ADO verder gaat helpen!
Dat ie een leuk praatje voor de camera kan houden over de temperatuur in de kleedkamer is leuk voor hem maar slaat natuurlijk nergens op..
En dat ie kan slijmen bij de directie dat blijkt wel.. daar kan ie zich blijkbaar goed verkopen als de nieuwe mourinho.. maar supporters die iets meer willen dan een trainer met groen geel bloed zien al weken (maanden) dat Steijn niet de man is die ADO verder gaat helpen!
0
|
Dinsdag 3 april 2012 om 11:37 uur |
Advertentie
Kees
Haagse_Aad schreef:
Straftraining moet je niet te letterlijk nemen Kees..
Bedoel het meer in de trend van op maandag gewoon allemaal komen trainen ipv vrije dag..
En niet lekker maandag vrij en dan dinsdag gezellig gaan honkballen..
Ben overigens wel benieuwd hoe jij Steijn ziet groeien in zijn rol? Want ik zie dat eerlijk waar echt niet..
Straftraining moet je niet te letterlijk nemen Kees..
Bedoel het meer in de trend van op maandag gewoon allemaal komen trainen ipv vrije dag..
En niet lekker maandag vrij en dan dinsdag gezellig gaan honkballen..
Ben overigens wel benieuwd hoe jij Steijn ziet groeien in zijn rol? Want ik zie dat eerlijk waar echt niet..
Zijn wisselbeleid wordt aanmerkelijk beter, is veel ontspannender, je hoort en leest nooit een negatief geluid uiit de spelersgroep, heeft een uitstekend resulaat behaald tegen Heracles, Heerenveen en Twente. Dat was mede te danken aan zijn gekozen opstelling en vooral tactiek. Helaas moest hij vanwege de resultaten veel behoudender spelen dan hem lief is.
Daarnaast houdt hij zich prima staande t.o.v. de directie en supporters. Nooit een onvertogen woord of reactie. En probeer dat maar eens bij ons voor mekaar te krijgen met ook nog eens een mondige spelersgroep.
Hij verkoopt de club op een prima wijze. Dat is toch hetgeen waar al jaren binnen de supporters over geroepen wordt: een trainer met geel/groen bloed, jonge vent en die aanvallend met veel strijd wil voetballen.
Daarnaast houdt hij zich prima staande t.o.v. de directie en supporters. Nooit een onvertogen woord of reactie. En probeer dat maar eens bij ons voor mekaar te krijgen met ook nog eens een mondige spelersgroep.
Hij verkoopt de club op een prima wijze. Dat is toch hetgeen waar al jaren binnen de supporters over geroepen wordt: een trainer met geel/groen bloed, jonge vent en die aanvallend met veel strijd wil voetballen.
0
|
Dinsdag 3 april 2012 om 11:27 uur |
Kees
rien1 schreef:
Van de zomer? Dat was dus na het geweldige seizoen van vorig jaar en met een geweldige Toornstra. Er is heel wat veranderd in een paar maanden tijd. Ik denk dat als je de helft krijgt ben je spekkoper.
Kijk voor wat een schijntje Verhoek is weggekocht.
Van de zomer? Dat was dus na het geweldige seizoen van vorig jaar en met een geweldige Toornstra. Er is heel wat veranderd in een paar maanden tijd. Ik denk dat als je de helft krijgt ben je spekkoper.
Kijk voor wat een schijntje Verhoek is weggekocht.
Ach, die zeiksnor roept maar wat. Het laatste jaar is er bijna geen enkele zogenaamde primeur van hem uitgekomen.
Dat Van Zweden als langer gecharmeerd is van Kum is toch ook al bijna een jaar bekend. Nog maar kort geleden werd er hier regelmatig geshout dat Kum alsjeblieft gratis weg mocht. En nu heeft de directie het weer gedaan.
Is KUm ook een speler die die 50.000 euro clausule in zijn contract had?
Dat Van Zweden als langer gecharmeerd is van Kum is toch ook al bijna een jaar bekend. Nog maar kort geleden werd er hier regelmatig geshout dat Kum alsjeblieft gratis weg mocht. En nu heeft de directie het weer gedaan.
Is KUm ook een speler die die 50.000 euro clausule in zijn contract had?
0
|
Maandag 2 april 2012 om 21:09 uur |
Nu online
MiG, jaapie070, GroenGeelHart070, john 147, R.E., Ano-Niem, JvDH, Twa, Bert, rien1, poemba, adorob en 278 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Excelsior | 17 | - | 36 |
2 | FC Volendam | 17 | - | 33 |
3 | FC Emmen | 17 | - | 30 |
4 | Helmond Sp. | 17 | - | 30 |
5 | Graafschap | 16 | - | 29 |
6 | Den Bosch + | 16 | - | 28 |
7 | Roda JC | 17 | - | 27 |
8 | FC Dordrecht | 16 | - | 26 |
9 | SC Cambuur | 17 | - | 26 |
10 | ADO Den Haag | 17 | - | 25 |
11 | Telstar | 17 | - | 23 |
12 | FC Eindhoven | 17 | - | 22 |
13 | Jong AZ | 16 | - | 18 |
14 | TOP Oss | 16 | - | 17 |
15 | Jong PSV | 17 | - | 17 |
16 | MVV Maastr. | 16 | - | 16 |
17 | Jong Ajax | 17 | - | 15 |
18 | VVV-Venlo | 16 | - | 11 |
19 | Jong Utrecht | 16 | - | 9 |
20 | Vitesse -27 | 17 | - | -12 |