Welkom in de shoutbox, gast
<FCDH>
slash070 schreef:
Hoe een trainer zelf als speler was zegt helemaal niks over zijn trainers capaciteiten. Er zijn zoveel goeie voetballers als trainer door de mand gevallen, en er zijn ook goeie trainers die zelf nooit als voetballer wat hebben gepresteerd.
Hoe een trainer zelf als speler was zegt helemaal niks over zijn trainers capaciteiten. Er zijn zoveel goeie voetballers als trainer door de mand gevallen, en er zijn ook goeie trainers die zelf nooit als voetballer wat hebben gepresteerd.
Wel want fraser laat ze toch ook meer op de bal jagen er meer bovenop daar zit de winst in van de laaste 2 duels er bovenop zitten dat miste we onder steijn
0
|
Maandag 17 februari 2014 om 13:30 uur |
marcellino
K.B schreef:
Noem jij is een speler op die gewild is op dit moment en meer dan 1 miljoen waard is? Daarnaast is het bij 90% van de clubs dramatisch wat betreft merchandise en toeschouwersaantallen.
Noem jij is een speler op die gewild is op dit moment en meer dan 1 miljoen waard is? Daarnaast is het bij 90% van de clubs dramatisch wat betreft merchandise en toeschouwersaantallen.
ik kijk niet naar een andere club ik kijk naar ado die zijn beste spelers moest verkopen om een krappe winst te boeken.
spelers als beugelsdijk.van duinen.gerth.holla.zuiverloon en meijers zijn te verkopen al zou het maar zijn om de begroting te dichten.
als jij werkelijk denkt dat we met de stand tot nu toe winst of gelijk draaien zie je het wel heel positief in
spelers als beugelsdijk.van duinen.gerth.holla.zuiverloon en meijers zijn te verkopen al zou het maar zijn om de begroting te dichten.
als jij werkelijk denkt dat we met de stand tot nu toe winst of gelijk draaien zie je het wel heel positief in
0
|
Zondag 16 februari 2014 om 14:20 uur |
Langebach2
Ferdy
Haagse Roel schreef:
Ga niet alles teruglezen maar laat me raden....H@@genees ......
Ga niet alles teruglezen maar laat me raden....H@@genees ......
Nee Johannes, zal allemaal wel maar je ziet hoe meningen verschillen. Morgen lees je weer van de een of andere jodokus dat de 2,5 jaar durende voorbereiding op de uitwedstrijd tegen Roda (40 jaar geen winst) allemaal te danken is aan Steijn.
0
|
Zondag 16 februari 2014 om 00:10 uur |
<FCDH>
ADODENHAAG schreef:
In dit geval beter laat dan nooit! Stel er is idd een Fraser effect en je wint morgen, kan iedereen weer ff ademen. Als je verliest moeten we maandag met zn allen naar de dokter met aambeien..
In dit geval beter laat dan nooit! Stel er is idd een Fraser effect en je wint morgen, kan iedereen weer ff ademen. Als je verliest moeten we maandag met zn allen naar de dokter met aambeien..
Ikzelf denkt 2-2 maar hoopt op winst natuurlijk Roda mist 3 spelers geloof ik? Ik hoop dat het fraser effect doorzet
0
|
Vrijdag 14 februari 2014 om 11:01 uur |
Advertentie
pajam
Roda JC Kerkrade kan zaterdag in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag goede zaken doen. De Limburgers nemen bij winst een voorsprong van vier punten op de hekkensluiter. Coach Jon Dahl Tomasson focust zich echter niet alleen op deze partij.
"We hebben nu nog elf duels voor de boeg", zegt Tomasson op de clubwebsite. "Daarom gaat het niet alleen om de wedstrijd tegen ADO, maar over het totale beeld. Ik ga elke wedstrijd voor de volle winst, maar het is ook de kunst om vooruit te kijken. Natuurlijk hopen we ADO Den Haag te verslaan, maar het zou dom zijn als we ons alleen fixeren op dit duel. Daarmee creëer je onnodig druk. Het fundament van ons team is goed. Dát is het allerbelangrijkste en dan komen de resultaten vanzelf."
"Voetbal verandert dagelijks. Dat is heerlijk en ook het mooie van het spel. In de top is het daarom de kunst om tegenslagen snel te verwerken", aldus Tomasson, doelend op de 2-0 nederlaag van afgelopen weekend bij NAC Breda. "Het is niet verstandig om daar lang mee rond te blijven lopen. Daar schiet je niets mee op. Slimmer is om vooruit te kijken."
"Ik maak me dan ook geen zorgen. En dan houd ik niet alleen rekening met de terugkeer van de geblesseerde spelers. De bereidheid van deze groep is namelijk uitstekend. Dat is heel belangrijk. Als voetballer moet je elke dag beter willen worden, anders kun je beter thuis blijven. Natuurlijk zijn er nog genoeg dingen voor verbetering vatbaar, maar ik zie progressie en kijk daarom naar de lange termijn. Het gaat erom hoe we er aan het eind van de rit voor staan. Dat is het enige wat telt."
"We hebben nu nog elf duels voor de boeg", zegt Tomasson op de clubwebsite. "Daarom gaat het niet alleen om de wedstrijd tegen ADO, maar over het totale beeld. Ik ga elke wedstrijd voor de volle winst, maar het is ook de kunst om vooruit te kijken. Natuurlijk hopen we ADO Den Haag te verslaan, maar het zou dom zijn als we ons alleen fixeren op dit duel. Daarmee creëer je onnodig druk. Het fundament van ons team is goed. Dát is het allerbelangrijkste en dan komen de resultaten vanzelf."
"Voetbal verandert dagelijks. Dat is heerlijk en ook het mooie van het spel. In de top is het daarom de kunst om tegenslagen snel te verwerken", aldus Tomasson, doelend op de 2-0 nederlaag van afgelopen weekend bij NAC Breda. "Het is niet verstandig om daar lang mee rond te blijven lopen. Daar schiet je niets mee op. Slimmer is om vooruit te kijken."
"Ik maak me dan ook geen zorgen. En dan houd ik niet alleen rekening met de terugkeer van de geblesseerde spelers. De bereidheid van deze groep is namelijk uitstekend. Dat is heel belangrijk. Als voetballer moet je elke dag beter willen worden, anders kun je beter thuis blijven. Natuurlijk zijn er nog genoeg dingen voor verbetering vatbaar, maar ik zie progressie en kijk daarom naar de lange termijn. Het gaat erom hoe we er aan het eind van de rit voor staan. Dat is het enige wat telt."
0
|
Donderdag 13 februari 2014 om 17:47 uur |
JP
H@@GenEES schreef:
Als je nu een ook maar een klein beetje verstand had gehad van marketing had gehad, dan had je geweten dat de doelgroep van ADO hier niet mee bereikt wordt, de kansenjeugd die zij bezoeken is over het algemeen allochtoon die niets met Nederland hebben dus laat staan met ADO Den Haag.
En die 4/5 keer per jaar dat ADO in het plaatselijke sufferdje komt te staan omdat met behulp van ADO club een sportveldje in een achterstandswijk heeft gerealiseerd valt in het niet bij alle moeite die de club daar voor moet doen.
De beste marketing is goed voetbal spelen, en dat betekent niet dat de spelers de wijk in moeten trekken voor nutteloze socialistische projectjes, maar op het trainingsveld bezig moeten zijn om hun spel te verbeteren.
En als jij ook maar een heel klein beetje verstand had gehad van marketing dan wist je dat ik gelijk heb, dit soort bezigheden horen niet bij een BVO, ADO zou zijn tijd en energie beter kunnen gebruiken dan zich inzetten voor die "handige naamsbekendheid" in een doelgroep die nooit wat met ADO zal hebben.
Als je nu een ook maar een klein beetje verstand had gehad van marketing had gehad, dan had je geweten dat de doelgroep van ADO hier niet mee bereikt wordt, de kansenjeugd die zij bezoeken is over het algemeen allochtoon die niets met Nederland hebben dus laat staan met ADO Den Haag.
En die 4/5 keer per jaar dat ADO in het plaatselijke sufferdje komt te staan omdat met behulp van ADO club een sportveldje in een achterstandswijk heeft gerealiseerd valt in het niet bij alle moeite die de club daar voor moet doen.
De beste marketing is goed voetbal spelen, en dat betekent niet dat de spelers de wijk in moeten trekken voor nutteloze socialistische projectjes, maar op het trainingsveld bezig moeten zijn om hun spel te verbeteren.
En als jij ook maar een heel klein beetje verstand had gehad van marketing dan wist je dat ik gelijk heb, dit soort bezigheden horen niet bij een BVO, ADO zou zijn tijd en energie beter kunnen gebruiken dan zich inzetten voor die "handige naamsbekendheid" in een doelgroep die nooit wat met ADO zal hebben.
Als jij nu ook maar een klein beetje verstand hebt van marketing dan had jij kunnen weten dat maatschappelijk verantwoord ondernemen een onderdeel is of kan zijn van de marketingmix. Dat men bij ADO naar winst (profit) streeft, ook rekening wordt gehouden met het effect van alle bedrijfsactiviteiten op het milieu (planet) en oog heeft voor menselijke aspecten binnen en buiten het bedrijf (people).
0
|
Donderdag 13 februari 2014 om 14:58 uur |
D.H.zuid-west
H@@GenEES schreef:
Als je nu een ook maar een klein beetje verstand had gehad van marketing had gehad, dan had je geweten dat de doelgroep van ADO hier niet mee bereikt wordt, de kansenjeugd die zij bezoeken is over het algemeen allochtoon die niets met Nederland hebben dus laat staan met ADO Den Haag.
En die 4/5 keer per jaar dat ADO in het plaatselijke sufferdje komt te staan omdat met behulp van ADO club een sportveldje in een achterstandswijk heeft gerealiseerd valt in het niet bij alle moeite die de club daar voor moet doen.
De beste marketing is goed voetbal spelen, en dat betekent niet dat de spelers de wijk in moeten trekken voor nutteloze socialistische projectjes, maar op het trainingsveld bezig moeten zijn om hun spel te verbeteren.
En als jij ook maar een heel klein beetje verstand had gehad van marketing dan wist je dat ik gelijk heb, dit soort bezigheden horen niet bij een BVO, ADO zou zijn tijd en energie beter kunnen gebruiken dan zich inzetten voor die "handige naamsbekendheid" in een doelgroep die nooit wat met ADO zal hebben.
Als je nu een ook maar een klein beetje verstand had gehad van marketing had gehad, dan had je geweten dat de doelgroep van ADO hier niet mee bereikt wordt, de kansenjeugd die zij bezoeken is over het algemeen allochtoon die niets met Nederland hebben dus laat staan met ADO Den Haag.
En die 4/5 keer per jaar dat ADO in het plaatselijke sufferdje komt te staan omdat met behulp van ADO club een sportveldje in een achterstandswijk heeft gerealiseerd valt in het niet bij alle moeite die de club daar voor moet doen.
De beste marketing is goed voetbal spelen, en dat betekent niet dat de spelers de wijk in moeten trekken voor nutteloze socialistische projectjes, maar op het trainingsveld bezig moeten zijn om hun spel te verbeteren.
En als jij ook maar een heel klein beetje verstand had gehad van marketing dan wist je dat ik gelijk heb, dit soort bezigheden horen niet bij een BVO, ADO zou zijn tijd en energie beter kunnen gebruiken dan zich inzetten voor die "handige naamsbekendheid" in een doelgroep die nooit wat met ADO zal hebben.
Volgens mij is ADO in de maatschappij geen marketing tool hoor.... Net als bedrijven maatschappelijk verantwoord ondernemen ligt er een gedachtegoed achter wat niet in 1e instantie gebaseerd is op winst.
Een ander punt is de positieve beeldvorming binnen het college van haagse raadsllieden welke ons geld toeschuiven wanneer we weer eens in de shit ziten. Met een goede reputatie (en dat krijg je onder meer door betrokken te zijn bij de gemeenschap) is het het geven van een subsidie voor deze mensen beter te verdedigen wanneer er ook een tegenprestatie getoond kan worden aan de tegenstanders van de subsidie.
Er zijn dus genoeg gronden te bedenken om het wel te doen lijkt me zo. Ps; ADO Den Haag staat o.a. wekelijks met een stukje in het Zuid-West nieuws (soms een hele pagina) met allerlei info over de club maar dat terzijde.
Een ander punt is de positieve beeldvorming binnen het college van haagse raadsllieden welke ons geld toeschuiven wanneer we weer eens in de shit ziten. Met een goede reputatie (en dat krijg je onder meer door betrokken te zijn bij de gemeenschap) is het het geven van een subsidie voor deze mensen beter te verdedigen wanneer er ook een tegenprestatie getoond kan worden aan de tegenstanders van de subsidie.
Er zijn dus genoeg gronden te bedenken om het wel te doen lijkt me zo. Ps; ADO Den Haag staat o.a. wekelijks met een stukje in het Zuid-West nieuws (soms een hele pagina) met allerlei info over de club maar dat terzijde.
0
|
Donderdag 13 februari 2014 om 14:07 uur |
haagse jr
Nu online
Franky, Dang3r, Aad, James, Vak_W, Fido, R.E., Peter87 en 169 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Excelsior | 16 | - | 33 |
2 | FC Volendam | 16 | - | 32 |
3 | FC Emmen | 16 | - | 30 |
4 | Helmond Sp. | 16 | - | 30 |
5 | Graafschap | 16 | - | 29 |
6 | Den Bosch + | 16 | - | 28 |
7 | FC Dordrecht | 16 | - | 26 |
8 | Roda JC | 16 | - | 26 |
9 | SC Cambuur | 16 | - | 25 |
10 | ADO Den Haag | 16 | - | 22 |
11 | Telstar | 16 | - | 22 |
12 | FC Eindhoven | 16 | - | 19 |
13 | Jong AZ | 16 | - | 18 |
14 | Jong PSV | 16 | - | 17 |
15 | TOP Oss | 16 | - | 17 |
16 | MVV Maastr. | 16 | - | 16 |
17 | Jong Ajax | 16 | - | 15 |
18 | VVV-Venlo | 16 | - | 11 |
19 | Jong Utrecht | 16 | - | 9 |
20 | Vitesse -6 | 16 | - | 6 |