Welkom in de shoutbox, gast
Tag: praten
BLEISWIJK-1
Vincent schreef:
Zolang het een gerucht is:
Feyenoord wil verhoek terug geven aan Ado als openstaande betaling van immers. Of zoiets
Als we daar in trappen raken we verhoek natuurlijk nooit meer kwijt, maar hebben we wel een buitenspeler voor de komende jaren
Zolang het een gerucht is:
Feyenoord wil verhoek terug geven aan Ado als openstaande betaling van immers. Of zoiets
Als we daar in trappen raken we verhoek natuurlijk nooit meer kwijt, maar hebben we wel een buitenspeler voor de komende jaren
Ik wil dat gerucht wel eens lezen. Waar staat dat dan?
Als dit werkelijk waar is zou ik als Steijn zijnde eerst maar eens een hartig woordje met hem praten. Want dat gelul met een stapje hogerop moet dan wel eens afgelopen zijn.
Mocht Feyenoord echt zaken willen doen. Dan zou ik kijken of een Mokotjo, Vormer of Ramsteijn in een deal Immers-Verhoek meegenomen kunnen worden.
Als dit werkelijk waar is zou ik als Steijn zijnde eerst maar eens een hartig woordje met hem praten. Want dat gelul met een stapje hogerop moet dan wel eens afgelopen zijn.
Mocht Feyenoord echt zaken willen doen. Dan zou ik kijken of een Mokotjo, Vormer of Ramsteijn in een deal Immers-Verhoek meegenomen kunnen worden.
0
|
Zaterdag 23 maart 2013 om 13:59 uur |
Zuiderparker
Bert
Ik houd niet alles bij dus loop soms wat achter interview met Andre Wetzel
1. onder zijn leiding is Ado een nette en succesvolle club geworden. En kwamen de succesen.
2. Als je Ricky vd Berg hoort praten en je hoort mij praten mogen de mensen een conclusie trekken wie gelijk heeft.
1. Andre Wetzel vergeet even Wiljan Vloet.
2. Ik trek bij deze de conclusie dat Ricky vd Berg dus gelijk had.
Wat een gore natrap probeert die te geven in dat interview vooral richting Ricky.
VD Kallen krijgt ook nog even een veeg uit de pan dat het zo.n harde zakenman is. Zelf probeerde die wel een zo hoog mogelijke afkoopsom te bedingen. Die gladjakker heeft zijn 1,5 jaar salaris nog opgestreken.
Had hem mooi 1,5 jaar in dienst gehouden als terreinknecht als ik VD Kallen was.
1. onder zijn leiding is Ado een nette en succesvolle club geworden. En kwamen de succesen.
2. Als je Ricky vd Berg hoort praten en je hoort mij praten mogen de mensen een conclusie trekken wie gelijk heeft.
1. Andre Wetzel vergeet even Wiljan Vloet.
2. Ik trek bij deze de conclusie dat Ricky vd Berg dus gelijk had.
Wat een gore natrap probeert die te geven in dat interview vooral richting Ricky.
VD Kallen krijgt ook nog even een veeg uit de pan dat het zo.n harde zakenman is. Zelf probeerde die wel een zo hoog mogelijke afkoopsom te bedingen. Die gladjakker heeft zijn 1,5 jaar salaris nog opgestreken.
Had hem mooi 1,5 jaar in dienst gehouden als terreinknecht als ik VD Kallen was.
0
|
Zondag 17 maart 2013 om 18:10 uur |
teeg28
ze moeten opzeker die optie lichten en die jongen gewoon meer geven hij heeft optie met 2 jaar en ik zie hem echt niet naar utrecht gaan wat ius utrecht nou meer als ons helemaal niks die jongen voelt ze eigen thuis hier hij is van ons klaar denhaag moet gelijk nu met hem gaan praten en gewoon optie lichten mike moet noig minimaal 3 jaar bij ons spelen en dan naar een psv of twente gaan ik zeg dat wij volgend jaar hoger eindigen als utrecht want daar gaan alle goeie spelers weg .
en als utrecht hem echt wil dan gewoon 4 of 5 miljoen vragen met OPTIE MET DOORVERKOOP VAN 20 PROCENT .
die rooie is van ons en blkijft bij ons
alle ballen op mijkey
en als utrecht hem echt wil dan gewoon 4 of 5 miljoen vragen met OPTIE MET DOORVERKOOP VAN 20 PROCENT .
die rooie is van ons en blkijft bij ons
alle ballen op mijkey
0
|
Maandag 11 maart 2013 om 21:17 uur |
marcellino
net voetbal internationaal gezien.
Derksen zegt dat van duinen naar Utrecht gaat.
nou vele zullen zeer blij zijn maar als Ado van duinen weg doet zet ik geen voet meer in het stadion sterker nog dan is het voor mij klaar.
JE KAN IN ZIJN SITUATIE TOCH NIET PRATEN OVER GELD BEUREN DEZE JONGEN WORD ALLEEN NOG MAAR BETER.
Derksen zegt dat van duinen naar Utrecht gaat.
nou vele zullen zeer blij zijn maar als Ado van duinen weg doet zet ik geen voet meer in het stadion sterker nog dan is het voor mij klaar.
JE KAN IN ZIJN SITUATIE TOCH NIET PRATEN OVER GELD BEUREN DEZE JONGEN WORD ALLEEN NOG MAAR BETER.
0
|
Maandag 11 maart 2013 om 20:56 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
ADO gaat praten met Coutinho en Chery
ADO Den Haag gaat binnenkort in gesprek met Gino Coutinho en Tjaronn Chery. De club wil de contracten van beide spelers verlengen, aldus Voetbal International.
Lees het nieuwsbericht
ADO gaat praten met Coutinho en Chery
ADO Den Haag gaat binnenkort in gesprek met Gino Coutinho en Tjaronn Chery. De club wil de contracten van beide spelers verlengen, aldus Voetbal International.
Lees het nieuwsbericht
0
|
Maandag 4 maart 2013 om 21:13 uur |
Advertentie
Kees
Deze overwinning levert volgens mij naast de drie punten nog veel meer op:
- veel goodwill herwonnen bij het publiek
- sponsors zullen minder snel opzeggen
- scc houders zullen minder snel opzeggen
- makkelijker praten met nieuwe spelers aangezien we in de ere blijven
- steijn ontvangt eindelijk ook de credits en werd zelfs toegezongen
- complete rust de komende maanden in de club
- mogelijk extra recette door europa play offs
- je kunt jonge spelers (Bakker en ...) speelminuten geven
- malone kan zich in alle rust verder ontwikkelen
- veel goodwill herwonnen bij het publiek
- sponsors zullen minder snel opzeggen
- scc houders zullen minder snel opzeggen
- makkelijker praten met nieuwe spelers aangezien we in de ere blijven
- steijn ontvangt eindelijk ook de credits en werd zelfs toegezongen
- complete rust de komende maanden in de club
- mogelijk extra recette door europa play offs
- je kunt jonge spelers (Bakker en ...) speelminuten geven
- malone kan zich in alle rust verder ontwikkelen
0
|
Zondag 3 maart 2013 om 20:41 uur |
liefhebber
ypenburg070 schreef:
We hebben het hier over de kaartverkoop, maar het gaat eigenlijk al fout bij het, ik noem het maar, lekker maken van klanten. Als ik hier in de regio kijk, dan kan er zoveel beter met hele simpele opslossingen qau commerciel gebied. Ik heb geen commerciele achtergrond, maar elke "normale" jongen ziet dat er wel meer gerealiseerd kan worden om klanten binnen te halen.
Paar voorbeelden:
- Als ik in de zomer in Zoetermeer, in het stadshart (wat een buitenstad is van Den Haag en waar veel hagenezen naar toe zijn getrokken) loop en ik wil het net nieuwe shirt van ADO, kan ik dat niet krijgen. Uit mijn hoofd zijn 4 sportzaken(waaronder grote concerns als Sport2000) en geen één verkoopt een shirtje van Den Haag, vind ik dat toch schandalig. Ik moet dan vervolgens naar de Dorpstraat waar 1 winkeltje een shirtje heeft of naar het stadion! Maar dan zie je vervolgens shirtjes van de andere clubs ( 010,020) in overvloed hangen. Stuur bij wijze van spreke Rick Hoogendorp(als Comercieel medewerker) de straat op en laat hem banden leggen met winkeliers.
Zelfde geldt voor de haagse binnenstad! Je moet goed zoeken wil je iets van onze Club vinden!! Als je dan in 010 kijkt (en ik weet dat je dat niet kan vergelijken) daar staan tentjes met vlaggen en shirtjes van hun club en hebben een fanshop in de binnenstad. Nogmaals ik weet dat je dat niet kan vergelijken, maar als derde stad van Nederland met een club die groeit, dan moet je beginnen met je eigen stad mee te krijgen.
- Nog zoiets: De primera en de ticketbox punten. In de primera in Den Haag ook, er is nergens ook maar iets te vinden, dat laat zien dat ze achter de club staan. Er zijn uitzonderingen zoals De Primera in de Theresiastraat, die er alles aan doet om zijn club te steunen.
- Zelfde geld met voetbalclubs. stuur oud spelers, die nu in commerciele dienst zijn zoals Hoogendorp naar de amateurclubs toe om je arregementen te promoten. Zo haal je voetbalclubs binnen die veel jonge kinderen heeft die kennis maken met haagse voetbal!
Je hoeft niet massaal de regio in, want Leiden en Delft behoren toch al tot die andere clubs, maar Zoetermeer, Leidschendam, Voorburg en Den Haag liggen nog helemaal open. Pak je kansen als groeiende club!
- Tot slot ga als commerciele afdeling met je sponsers praten en probeer ze je club te promoten. Zoals TV West, sponser van Den Haag en wel groot bereik! Geheel of gedeeltlijk kunnen ze je natuurlijk sponseren door af en toe een Reclame van ADO over de radio en tv te gooien.(hoeft niet duur te zijn, kan als vriendendienst) en langs de A4 hebben ze een Billboard van TVWEST afslag verder dan stadion. Maak een speciale ADO/TVWest advertentie die aan dat billboard kan hangen.
Kortom ga als commerciele medewerkers de straat op, met wat merchadising producten, een rol posters, wat folders, en een stel contracten en ga de winkels en clubs langs.
Posters van de wedstrijden bij elke primera en daarnaast in elke haagse primera een hoekje met fan artikelen, naast de 010 en 020, ook Den Haag bidons en shirtjes in de sportwinkels in de regio, elke 2 weken een amateurclub met al zijn leden op de tribune (wellicht voor een zacht prijsje, maar wel met potentiele supporters en een vol vak) dat zou toch mooi zijn!! Als commerciele afdeling valt er veel te realiseren, lijkt mij! nogmaals heb geen commerciele achtergrond maar door veel te netwerken, kan je ver komen,lijkt mij!!!
We hebben het hier over de kaartverkoop, maar het gaat eigenlijk al fout bij het, ik noem het maar, lekker maken van klanten. Als ik hier in de regio kijk, dan kan er zoveel beter met hele simpele opslossingen qau commerciel gebied. Ik heb geen commerciele achtergrond, maar elke "normale" jongen ziet dat er wel meer gerealiseerd kan worden om klanten binnen te halen.
Paar voorbeelden:
- Als ik in de zomer in Zoetermeer, in het stadshart (wat een buitenstad is van Den Haag en waar veel hagenezen naar toe zijn getrokken) loop en ik wil het net nieuwe shirt van ADO, kan ik dat niet krijgen. Uit mijn hoofd zijn 4 sportzaken(waaronder grote concerns als Sport2000) en geen één verkoopt een shirtje van Den Haag, vind ik dat toch schandalig. Ik moet dan vervolgens naar de Dorpstraat waar 1 winkeltje een shirtje heeft of naar het stadion! Maar dan zie je vervolgens shirtjes van de andere clubs ( 010,020) in overvloed hangen. Stuur bij wijze van spreke Rick Hoogendorp(als Comercieel medewerker) de straat op en laat hem banden leggen met winkeliers.
Zelfde geldt voor de haagse binnenstad! Je moet goed zoeken wil je iets van onze Club vinden!! Als je dan in 010 kijkt (en ik weet dat je dat niet kan vergelijken) daar staan tentjes met vlaggen en shirtjes van hun club en hebben een fanshop in de binnenstad. Nogmaals ik weet dat je dat niet kan vergelijken, maar als derde stad van Nederland met een club die groeit, dan moet je beginnen met je eigen stad mee te krijgen.
- Nog zoiets: De primera en de ticketbox punten. In de primera in Den Haag ook, er is nergens ook maar iets te vinden, dat laat zien dat ze achter de club staan. Er zijn uitzonderingen zoals De Primera in de Theresiastraat, die er alles aan doet om zijn club te steunen.
- Zelfde geld met voetbalclubs. stuur oud spelers, die nu in commerciele dienst zijn zoals Hoogendorp naar de amateurclubs toe om je arregementen te promoten. Zo haal je voetbalclubs binnen die veel jonge kinderen heeft die kennis maken met haagse voetbal!
Je hoeft niet massaal de regio in, want Leiden en Delft behoren toch al tot die andere clubs, maar Zoetermeer, Leidschendam, Voorburg en Den Haag liggen nog helemaal open. Pak je kansen als groeiende club!
- Tot slot ga als commerciele afdeling met je sponsers praten en probeer ze je club te promoten. Zoals TV West, sponser van Den Haag en wel groot bereik! Geheel of gedeeltlijk kunnen ze je natuurlijk sponseren door af en toe een Reclame van ADO over de radio en tv te gooien.(hoeft niet duur te zijn, kan als vriendendienst) en langs de A4 hebben ze een Billboard van TVWEST afslag verder dan stadion. Maak een speciale ADO/TVWest advertentie die aan dat billboard kan hangen.
Kortom ga als commerciele medewerkers de straat op, met wat merchadising producten, een rol posters, wat folders, en een stel contracten en ga de winkels en clubs langs.
Posters van de wedstrijden bij elke primera en daarnaast in elke haagse primera een hoekje met fan artikelen, naast de 010 en 020, ook Den Haag bidons en shirtjes in de sportwinkels in de regio, elke 2 weken een amateurclub met al zijn leden op de tribune (wellicht voor een zacht prijsje, maar wel met potentiele supporters en een vol vak) dat zou toch mooi zijn!! Als commerciele afdeling valt er veel te realiseren, lijkt mij! nogmaals heb geen commerciele achtergrond maar door veel te netwerken, kan je ver komen,lijkt mij!!!
Kan een aantal van je punten wel indenken. Echter op een aantal punten sla je de plank mis!
Met sponsoren praten is een prima initiatief. Echter is er weinig tot geen draagvlak gelet op de feeling mbt enkele beleidbepalers (ik druk me hier vrij oppervlakkig uit). Vraag maar eens aan een aantal sponsoren!
Je laatste punt snijd zeker hout. Stuur de gehele afdeling, met name de oud spelers, naar amateurverenigingen. Daar zitten immers je potentiele klanten (lees suporters). Stel kaartjes beschikbaar voor een clubbladkwis, penalty dagje met je reserve keepers. Laat ze als gastspreker fungeren tijdens jeugdevenementen, nieuwjaar recepties of weet ik veel wat voor feestavonden. Snij je het mes aan 2 kanten met oogpunt op eventuele toekomstige sponsoren?? Schoolvoetbal bv in div regio`s.
Over leiden en delft denk ik dat je oordeelt op basis van aaname. De grootste fout die je kan maken is doelgroepen, of regio`s, uit te sluiten! Juist ook in deze regio`s liggen kansen. Vergeet even niet de leidse voetballers die bij oa fc denhaag hebben gespeeld. Hoe ado leeft in haar omliggende gemeentes. Voor B2B zijn deze regio`s juist interesant!!!
Misschien nog wel interesanter dan in de haagse gemeente zelf!?!?!
Ben alleen bang dat de commerciele afdeling niet op zulke initiatieven zit te wachten en zich liever beperkt tot wat huishoudelijke informele bezigheden dan daadwerkelijk op oorlogspad gaan.Trouwens een beetje algemene tendens bij de club helaas.
Maar wie weet......wat betreft de acties voor morgen zou je kunnen zeggen dat er misschien toch nog hoop is voor de toekomst. Ik juich zulke acties alleen maar toe. En trekken ze daar uiteindelijk is lering uit!!
Met sponsoren praten is een prima initiatief. Echter is er weinig tot geen draagvlak gelet op de feeling mbt enkele beleidbepalers (ik druk me hier vrij oppervlakkig uit). Vraag maar eens aan een aantal sponsoren!
Je laatste punt snijd zeker hout. Stuur de gehele afdeling, met name de oud spelers, naar amateurverenigingen. Daar zitten immers je potentiele klanten (lees suporters). Stel kaartjes beschikbaar voor een clubbladkwis, penalty dagje met je reserve keepers. Laat ze als gastspreker fungeren tijdens jeugdevenementen, nieuwjaar recepties of weet ik veel wat voor feestavonden. Snij je het mes aan 2 kanten met oogpunt op eventuele toekomstige sponsoren?? Schoolvoetbal bv in div regio`s.
Over leiden en delft denk ik dat je oordeelt op basis van aaname. De grootste fout die je kan maken is doelgroepen, of regio`s, uit te sluiten! Juist ook in deze regio`s liggen kansen. Vergeet even niet de leidse voetballers die bij oa fc denhaag hebben gespeeld. Hoe ado leeft in haar omliggende gemeentes. Voor B2B zijn deze regio`s juist interesant!!!
Misschien nog wel interesanter dan in de haagse gemeente zelf!?!?!
Ben alleen bang dat de commerciele afdeling niet op zulke initiatieven zit te wachten en zich liever beperkt tot wat huishoudelijke informele bezigheden dan daadwerkelijk op oorlogspad gaan.Trouwens een beetje algemene tendens bij de club helaas.
Maar wie weet......wat betreft de acties voor morgen zou je kunnen zeggen dat er misschien toch nog hoop is voor de toekomst. Ik juich zulke acties alleen maar toe. En trekken ze daar uiteindelijk is lering uit!!
0
|
Zaterdag 2 maart 2013 om 21:20 uur |
ypenburg070
We hebben het hier over de kaartverkoop, maar het gaat eigenlijk al fout bij het, ik noem het maar, lekker maken van klanten. Als ik hier in de regio kijk, dan kan er zoveel beter met hele simpele opslossingen qau commerciel gebied. Ik heb geen commerciele achtergrond, maar elke "normale" jongen ziet dat er wel meer gerealiseerd kan worden om klanten binnen te halen.
Paar voorbeelden:
- Als ik in de zomer in Zoetermeer, in het stadshart (wat een buitenstad is van Den Haag en waar veel hagenezen naar toe zijn getrokken) loop en ik wil het net nieuwe shirt van ADO, kan ik dat niet krijgen. Uit mijn hoofd zijn 4 sportzaken(waaronder grote concerns als Sport2000) en geen één verkoopt een shirtje van Den Haag, vind ik dat toch schandalig. Ik moet dan vervolgens naar de Dorpstraat waar 1 winkeltje een shirtje heeft of naar het stadion! Maar dan zie je vervolgens shirtjes van de andere clubs ( 010,020) in overvloed hangen. Stuur bij wijze van spreke Rick Hoogendorp(als Comercieel medewerker) de straat op en laat hem banden leggen met winkeliers.
Zelfde geldt voor de haagse binnenstad! Je moet goed zoeken wil je iets van onze Club vinden!! Als je dan in 010 kijkt (en ik weet dat je dat niet kan vergelijken) daar staan tentjes met vlaggen en shirtjes van hun club en hebben een fanshop in de binnenstad. Nogmaals ik weet dat je dat niet kan vergelijken, maar als derde stad van Nederland met een club die groeit, dan moet je beginnen met je eigen stad mee te krijgen.
- Nog zoiets: De primera en de ticketbox punten. In de primera in Den Haag ook, er is nergens ook maar iets te vinden, dat laat zien dat ze achter de club staan. Er zijn uitzonderingen zoals De Primera in de Theresiastraat, die er alles aan doet om zijn club te steunen.
- Zelfde geld met voetbalclubs. stuur oud spelers, die nu in commerciele dienst zijn zoals Hoogendorp naar de amateurclubs toe om je arregementen te promoten. Zo haal je voetbalclubs binnen die veel jonge kinderen heeft die kennis maken met haagse voetbal!
Je hoeft niet massaal de regio in, want Leiden en Delft behoren toch al tot die andere clubs, maar Zoetermeer, Leidschendam, Voorburg en Den Haag liggen nog helemaal open. Pak je kansen als groeiende club!
- Tot slot ga als commerciele afdeling met je sponsers praten en probeer ze je club te promoten. Zoals TV West, sponser van Den Haag en wel groot bereik! Geheel of gedeeltlijk kunnen ze je natuurlijk sponseren door af en toe een Reclame van ADO over de radio en tv te gooien.(hoeft niet duur te zijn, kan als vriendendienst) en langs de A4 hebben ze een Billboard van TVWEST afslag verder dan stadion. Maak een speciale ADO/TVWest advertentie die aan dat billboard kan hangen.
Kortom ga als commerciele medewerkers de straat op, met wat merchadising producten, een rol posters, wat folders, en een stel contracten en ga de winkels en clubs langs.
Posters van de wedstrijden bij elke primera en daarnaast in elke haagse primera een hoekje met fan artikelen, naast de 010 en 020, ook Den Haag bidons en shirtjes in de sportwinkels in de regio, elke 2 weken een amateurclub met al zijn leden op de tribune (wellicht voor een zacht prijsje, maar wel met potentiele supporters en een vol vak) dat zou toch mooi zijn!! Als commerciele afdeling valt er veel te realiseren, lijkt mij! nogmaals heb geen commerciele achtergrond maar door veel te netwerken, kan je ver komen,lijkt mij!!!
Paar voorbeelden:
- Als ik in de zomer in Zoetermeer, in het stadshart (wat een buitenstad is van Den Haag en waar veel hagenezen naar toe zijn getrokken) loop en ik wil het net nieuwe shirt van ADO, kan ik dat niet krijgen. Uit mijn hoofd zijn 4 sportzaken(waaronder grote concerns als Sport2000) en geen één verkoopt een shirtje van Den Haag, vind ik dat toch schandalig. Ik moet dan vervolgens naar de Dorpstraat waar 1 winkeltje een shirtje heeft of naar het stadion! Maar dan zie je vervolgens shirtjes van de andere clubs ( 010,020) in overvloed hangen. Stuur bij wijze van spreke Rick Hoogendorp(als Comercieel medewerker) de straat op en laat hem banden leggen met winkeliers.
Zelfde geldt voor de haagse binnenstad! Je moet goed zoeken wil je iets van onze Club vinden!! Als je dan in 010 kijkt (en ik weet dat je dat niet kan vergelijken) daar staan tentjes met vlaggen en shirtjes van hun club en hebben een fanshop in de binnenstad. Nogmaals ik weet dat je dat niet kan vergelijken, maar als derde stad van Nederland met een club die groeit, dan moet je beginnen met je eigen stad mee te krijgen.
- Nog zoiets: De primera en de ticketbox punten. In de primera in Den Haag ook, er is nergens ook maar iets te vinden, dat laat zien dat ze achter de club staan. Er zijn uitzonderingen zoals De Primera in de Theresiastraat, die er alles aan doet om zijn club te steunen.
- Zelfde geld met voetbalclubs. stuur oud spelers, die nu in commerciele dienst zijn zoals Hoogendorp naar de amateurclubs toe om je arregementen te promoten. Zo haal je voetbalclubs binnen die veel jonge kinderen heeft die kennis maken met haagse voetbal!
Je hoeft niet massaal de regio in, want Leiden en Delft behoren toch al tot die andere clubs, maar Zoetermeer, Leidschendam, Voorburg en Den Haag liggen nog helemaal open. Pak je kansen als groeiende club!
- Tot slot ga als commerciele afdeling met je sponsers praten en probeer ze je club te promoten. Zoals TV West, sponser van Den Haag en wel groot bereik! Geheel of gedeeltlijk kunnen ze je natuurlijk sponseren door af en toe een Reclame van ADO over de radio en tv te gooien.(hoeft niet duur te zijn, kan als vriendendienst) en langs de A4 hebben ze een Billboard van TVWEST afslag verder dan stadion. Maak een speciale ADO/TVWest advertentie die aan dat billboard kan hangen.
Kortom ga als commerciele medewerkers de straat op, met wat merchadising producten, een rol posters, wat folders, en een stel contracten en ga de winkels en clubs langs.
Posters van de wedstrijden bij elke primera en daarnaast in elke haagse primera een hoekje met fan artikelen, naast de 010 en 020, ook Den Haag bidons en shirtjes in de sportwinkels in de regio, elke 2 weken een amateurclub met al zijn leden op de tribune (wellicht voor een zacht prijsje, maar wel met potentiele supporters en een vol vak) dat zou toch mooi zijn!! Als commerciele afdeling valt er veel te realiseren, lijkt mij! nogmaals heb geen commerciele achtergrond maar door veel te netwerken, kan je ver komen,lijkt mij!!!
0
|
Zaterdag 2 maart 2013 om 13:10 uur |
DHFC070
marcellino schreef:
zo zie je maar weer dat ook een korting van 50% niet doet besluiten om snel een kaartje te kopen.
de wedstrijd had allang uitverkocht moeten wezen.
nu is het zaterdag en er zijn nog genoeg kaarten te koop.
het elftal doet het de laatste weken goed de kaartjes zijn goedkoop en toch duurt het gewoon te lang dat het uitverkocht is, zou het dan toch zo zijn dat mensen de leidinggevenden van de club uitkotsen en daarom weg blijven.
zo zie je maar weer dat ook een korting van 50% niet doet besluiten om snel een kaartje te kopen.
de wedstrijd had allang uitverkocht moeten wezen.
nu is het zaterdag en er zijn nog genoeg kaarten te koop.
het elftal doet het de laatste weken goed de kaartjes zijn goedkoop en toch duurt het gewoon te lang dat het uitverkocht is, zou het dan toch zo zijn dat mensen de leidinggevenden van de club uitkotsen en daarom weg blijven.
Of zou het komen door een groot deel van de supporters die alleen maar negatief over de eigen club en met name de leidinggevenden praten in hun omgeving? Betrap mezelf daar ook vaak op.
Het zal wel verschillende oorzaken hebben maar het blijft inderdaad vreemd dat in een stad + omgeving van meer dan een miljoen mensen er nieteens 15k te porren zijn voor een wedstrijd van Den Haag wat 8e staat in de eredivisie.
Het zal wel verschillende oorzaken hebben maar het blijft inderdaad vreemd dat in een stad + omgeving van meer dan een miljoen mensen er nieteens 15k te porren zijn voor een wedstrijd van Den Haag wat 8e staat in de eredivisie.
0
|
Zaterdag 2 maart 2013 om 12:06 uur |
Nu online
Franky, FC Den Haag!, GroenGeelHart070 en 170 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Excelsior | 14 | - | 29 |
2 | Helmond Sp. | 14 | - | 27 |
3 | Graafschap | 14 | - | 26 |
4 | FC Volendam | 14 | - | 26 |
5 | Den Bosch + | 14 | - | 25 |
6 | FC Dordrecht | 14 | - | 25 |
7 | FC Emmen | 14 | - | 24 |
8 | SC Cambuur | 14 | - | 22 |
9 | ADO Den Haag | 14 | - | 21 |
10 | Roda JC | 14 | - | 20 |
11 | Telstar | 14 | - | 19 |
12 | Jong AZ | 14 | - | 17 |
13 | TOP Oss | 14 | - | 16 |
14 | FC Eindhoven | 14 | - | 15 |
15 | Jong PSV | 14 | - | 14 |
16 | Jong Ajax | 14 | - | 12 |
17 | MVV Maastr. | 14 | - | 12 |
18 | VVV-Venlo | 14 | - | 11 |
19 | Jong Utrecht | 14 | - | 8 |
20 | Vitesse -6 | 14 | - | 6 |