Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: gratis

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 225
Volgende pagina

Haguecityfirm

Met kaarten via de veilingsite krijgen ze het stadion sl niet vol,met dit voetbal kunnen ze de kaarten gratis nog niet kwijt.
0
Zaterdag 31 augustus 2013 om 21:54 uur

Een oudere supporter

charder schreef:


Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado

Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.

Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.

Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.

Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.

Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.

Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.

Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.

Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.

Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!

Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
Mooi standaard antwoord van de club. Net zoals de kunstgrasantwoordbrief.

Ik heb als scc-houder de laatste jaren nooit meer `flinke kortingen` meegemaakt. Ja, 5 euro korting tegen Swansea. En beker- en overige oefenwedstrijden niks noppa nada.

Eens kijken hoe snel men is met het bekijken van de mogelijkheden.
Voorlopig lijkt men beter uit te zijn zonder scc.
Want ik maak uit de tekst op dat er dan wel niet voor alle wedstrijden kaarten op de veilingsites worden gezet, maar dat er door `gerichte acties dus wel steeds gratis of `voor weinag` kaarten beschikbaar zijn.

Dat ze 85% nieuwe klanten hierdoor hebben gehad, lijkt me erg sterk. Voorlopig zag ik op onze tribune meer bekenden om me heen die sinds een jaar of wat geen scc meer nemen en nu voor een habbekrats naar binnen konden.
0
Maandag 26 augustus 2013 om 11:40 uur

charder


Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado

Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.

Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.

Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.

Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.

Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.

Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.

Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.

Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.

Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!

Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
0
Maandag 26 augustus 2013 om 10:39 uur

rien1

<FCDH> schreef:

Rien steijn moet nu wel aanvallend gaan spelen want als ie blijft verliezen is ie binnen 4 weken exit

Adriaanse zal beste optie zijn
Pastoor
Brood vind ik ook een goeie zag je gisteren wel
Advocaat wel gratis voor ze club neem voorbeeld aan ten cate
Ten cate
De mos
V hanegem
Advocaat en gratis? Ben bang van niet. Maar als je zijn uitspraken een tijdje terug hoorde over sponsors voor ADO lijkt hij wel mee te voelen met de club, maar trainer zal hij vermoedelijk nooit en never doen. Maar ook De Mos moeten we beter niet hebben. Pastoor liever ook niet.

Maar ja, wie inderdaad dan wel?? Laat ze (mocht Steijn het veld ruimen) maar naar een trainer zoeken die geen ADO achtergrond heeft. Het heeft destijds met vdB heel erg goed uitgepakt. Alle spelers liepen met de man weg. Toen Brom weg ging dacht ik aan die (ook nog jonge) trainer die NU bij De Graafschap zit. Maar die heeft nu ook weer niet zoveel succes.

Ik vind het erg moeilijk. Laten we eerst maar Heracles-uit afwachten. Als die wedstrijd ook een onthutsende slachtpartij wordt, dan kunnen we waarschijnlijk pas echt gaan speculeren.
0
Zondag 25 augustus 2013 om 21:03 uur

<FCDH>

rien1 schreef:

Het is een trainer die totaal geen risico durft te nemen. Maar we wachten af wat hij tegen Heracles het veld opstuurt.
Rien steijn moet nu wel aanvallend gaan spelen want als ie blijft verliezen is ie binnen 4 weken exit

Adriaanse zal beste optie zijn
Pastoor
Brood vind ik ook een goeie zag je gisteren wel
Advocaat wel gratis voor ze club neem voorbeeld aan ten cate
Ten cate
De mos
V hanegem
0
Zondag 25 augustus 2013 om 20:49 uur

Lellow

Ik zet hier niet vaak mijn mening neer maar met in mijn ogen de beste selectie in 10/15 jaar vindt ik het vertoonde spel een schande . Het 1ste jaar was de nalatenschap van VDB nu heeft MS aam "zijn" team kunnen bouwen /werken , deze msn is het schande van het trainersvak
Piet Jansen gesproken in een box met ze 10.000 man op een zaterdagavond deze krijgt hij alleen vol met gratis kaartjes via de htm. Normaal zou ik ziek zijn na Eem nederlaag maar het interesseerd me steeds minder . Ik hoop op een boycot volgende thuiswedstrijd zodat iedereen ze geld beter in het home kan besteden
0
Zondag 25 augustus 2013 om 02:03 uur

Kees

Bert schreef:

kaarten worden verkocht bij de ingang. € 5,00 dokken en je kan een training zien.

Alleen SCC houders hebben gratis toegang.
Dat is enkel als ik mee train.

@ Scheveningen. Training is natuurlijk gratis toegankelijk en in de regel is de Brasserie ook geopend voor een kop koffie etc.
0
Donderdag 22 augustus 2013 om 22:54 uur

Advertentie

Bert

Scheveningen schreef:

Kan je dan gewoon naar binnen lopen om de training te volgen?

kaarten worden verkocht bij de ingang. € 5,00 dokken en je kan een training zien.

Alleen SCC houders hebben gratis toegang.
0
Donderdag 22 augustus 2013 om 22:48 uur

Johannes

Sound schreef:

1) Dat gras in een stadion ruik je helemaal niet
2) Jij maakt je blijkbaar drukker om hoe het gras er uit ziet dan het voetbal, want bij Haaglandia vond je het er niet uit zien dus ben je niet meer gaan kijken.
3) Je zegt (zogenaamd) om die reden je SCC op.

Ik geloof van dat laatste echt sowieso geen reet. Hooguit het laatste druppeltje en anders is het gewoon een smoes die mensen dan gaan gebruiken omdat ze gewoon geen zin meer hebben/het geld er niet meer voor over hebben, maar bang zijn door de omgeving een afvallige genoemd te worden. Dus dan maar dit soort onzinnige redenen aanhalen. Spijt me zeer, maar als je een supporter bent (meer dus dan alleen een voetballiefhebber) dan zou zoiets nooit de reden moeten zijn. En je verhaal dat ze in Engelend NOOIT op kunstgras over zullen stappen zal de tijd leren. Genoeg tekenen aan de wand dat het ook daar bespreekbaar wordt. Gaat allemaal mss lang duren nog, maar met de huidige ontwikkelingen is de kans gewoon heel reëel, zeker wanneer het verschil bijna niet meer merkbaar is (op de lange termijn). Vergeet ook de hybride velden niet die nu al in meerdere PL stadions liggen.
AZ heeft ook zo`n veld: een grassmaster. Dat is mooi spul hoor! Ik zou zo`n gras/kunstgras combi graag bij ons zien, maar ja: dit veld krijgen ze (bijna) gratis.
0
Dinsdag 20 augustus 2013 om 12:34 uur

MTB

<FCDH> schreef:

Op adofans staat nu dat 70% van de Haagse supporters het niet eens is met het kunstgras
Moet ado de Haagse fans alsnog betrekken bij kunstgras of niet er is een poll
ben ook niet blij met het kunstgras maar vrees dat het wel de toekomst is.

Als je leest dat ze dat veld bijna gratis krijgen heb ik er minder moeite mee om het te accepteren.
0
Dinsdag 20 augustus 2013 om 11:31 uur

Nu online

Fido, J001, broodjebal070 en 97 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 225
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Kilian Nikiema Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo Telstar Logo ADO Den Haag
2-1
4 januari 2025

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Helmond Sport
Morgen om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 21 - 43
2 Excelsior 21 - 42
3 FC Dordrecht 21 - 36
4 Den Bosch + 20 - 33
5 Graafschap 20 - 32
6 SC Cambuur 20 - 32
7 FC Emmen 20 - 32
8 ADO Den Haag 20 - 31
9 Helmond Sp. 20 - 31
10 Roda JC 20 - 30
11 Telstar 21 - 29
12 FC Eindhoven 21 - 26
13 Jong AZ 21 - 25
14 TOP Oss 21 - 25
15 MVV Maastr. 21 - 23
16 Jong Ajax 21 - 21
17 Jong PSV 21 - 21
18 VVV-Venlo 21 - 19
19 Jong Utrecht 20 - 13
20 Vitesse 21 - -8