Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: blijf

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 234
Volgende pagina

wdr

ADODENHAAG schreef:

Ik vind btw als Steijn na de winterstop niet weg is dat het bestuur ook zijn geloofwaardigheid totaal heeft verloren.. dan mag mij part het hele bestuur van Dordt overkomen voor 120% hun salaris.
Helemaal mee eens. Als Steijn er na de winterstop nog zit, kan ik niet meer achter zoveel onkunde staan, al blijf ik voor altijd ADO supporter.
ADO supporter zijn betekent niet dat je alles maar moet slikken en goedkeuren.
0
Zondag 22 december 2013 om 17:31 uur

Bert

H@@GenEES schreef:

Ligt er aan waar je scout, nogmaals ik ben er van overtuigt dat er bij de jupiler/hoofdklasse/amateurs veel meer van Duintjes rondlopen dan bij ons in de jeugdopleiding.

Want wat is er na immers nog uitgekomen wat een redelijke waarde vertegenwoordigd, precies helemaal niets. En als je zo weinig geld heb dan kun je beter investeren in dat soort spelers.
Lex Immers komt juist niet uit de jeugdopleiding die komt bij Vredenburg vandaan. Die zag ik zijn eerste wedstrijd op Laakkwartier voetballen. Ik pretendeer geen kenner te zijn maar zei gelijk tegen de mensen om me heen dat die het zou gaan redden in het betaald voetbal.

Scouten is dus inderdaad zeer belangrijk.

Ik weet niet wat de jeugdopleiding per jaar kost. Dat zou PMC wel kunnen vertellen. Wat je wel ziet is dat bv Twente en Heracles op het gebied van opleiden intensief samenwerken. Dat zal ook wel met kosten te maken hebben.

Je moet dus inderdaad kritisch naar de kosten en baten blijven kijken.

Toch blijft dat ook moeilijk als je over een paar jaar twee supertalenten aflevert die voor miljoenen naar bv. Feyenoord gaan is de jeugopleiding weer jaren rendabel. Als er de komende 5 jaar niks uitkomt kost het waarschijnlijk alleen maar geld. Als grote talenten voortijdig verkassen blijf je natuurlijk wel recht houden op een opleidingsvergoeding. In die zin is de opleiding wel rendabeler geworden voor clubs.
0
Zaterdag 21 december 2013 om 11:00 uur

Bolluhboeah

H@@GenEES schreef:

Niet om het één of ander maar van Duinen kwam ook gewoon bij de amateurs weg, en ik ben er van overtuigt dat er nog veel meer van dat soort spelers rondlopen. Veel BVO`s durven dat soort jongen niet op te pakken en daar liggen dus je kansen, niet bij een jeugdopleiding waar nauwelijks nog iets uitkomt omdat alle spelertjes die maar een betje kunnen ballen voor je neus worden weggekaapt.

Het onderhouden van jeugd11tallen is niet echt goedkoop en je kunt mij niet wijsmaken dat de kosten gedekt worden met de vergoeding van de opleidingskosten, waarbij nog maar zeer de vraag is of je die opleidingskosten überhaupt wel krijgt als een speler onder de 18 jaar is en geen contract heeft gehad.

Dus dat geld wordt bij het 1e 11tal weggetrokken, want het moet immers wel ergens vandaan komen, ik zou best wel eens een kosten/baten onderzoek willen zien wat betreft de jeugdopleiding, ik denk dat een hoop mensen nog zouden schrikken van de kosten die daar mee gemoeid zijn.
De kost gaat voor de baat uit dikwijls. Ik weet dat de jeugd geld kost, ik heb zelf twee zoontjes. Maar het geeft een club wel status.

Maar je hebt gelijk dat het een gok is, echter het scoutingsapparaat van ADO is minder succesvol. En daar blijf ik bij.
0
Vrijdag 20 december 2013 om 21:48 uur

H@@GenEES

haagse-Dick schreef:

Heel raar ben het meestal nooit met jou eens maar vind toch wel dat je een beetje gelijk heb. Met de huidige omstandigheden gaan de meeste talenten weg naar andere clubs zoals jij beaamt maar ook zijn er een aantal naar engeland verkast en dat is ook niet de bedoeling. Maar je kan de talenten niet weg houden van het grote geld dus vandaar ik dat ook denk dat je meer moet investeren in de scoutingsnetwerk dan aan de jeugdopleiding. Want het is logisch toch dat je als talent word gevraagd door een topclub dat je dan gaat.
Ja het is naar mijn mening niet rendabel meer om als kleine club als Den Haag een jeugdopleiding te hebben, de goede spelers ben je kwijt voor de club ze wettelijk een contract mag aanbieden.

Er komt toch ook helemaal niets meer uit waarvan je zegt dat is de kosten van een jeugdopleiding waard? Ik weet wel dat het tegen het sentimentele been is van veel mensen, maar zoals Derksen altijd zegt van sentiment kun je niet vreten.

Nu het Zuiderpark opgedoekt wordt is het misschien verstandig om eens goed naar de kosten en baten van de ADO jeugdopleiding te kijken en zien of die gelden niet beter gebruikt kunnen worden om een stevig netwerk van clubs in de regio te bouwen

Ik denk dat je daar uiteindelijk meer aan hebt dan aan een jeugdopleiding, want aan het einde van de dag ben je al je talenten kwijt en blijf je zitten met de middelmaat.

0
Vrijdag 20 december 2013 om 18:35 uur

H@@GenEES

DHFC070 schreef:

In de middenmoot moet in ieder geval makkelijk kunnen als je een trainer hebt die van eigen kracht uitgaat en zich niet in gaat graven en niet alleen hoopt op toeval voetbal. Lange halen naar voren op hoop van zegen!

Overigens helemaal mee eens dat het wel onderbouwd moet worden.
Eens,maar met een nieuwe trainer ben je er nog lang niet natuurlijk, het is gewoon verdomd moeilijk om in deze tijden een lange termijn visie neer te zetten, daarom waren al die vijf jaren plannen bullshit omdat je nu niet eens weet hoe je er volgend seizoen er voor staat.

Stel dat je beste spelers Gerth en van Duinen geblesseerd raken dan is de kans groot dat je het niet eens gaat redden en dat je ze niet of voor heel weinig kunt verkopen, daar sta je dan met je 5 jaren plan (dat rijmt )

Voor kleine clubs is het gewoon heel moeilijk en dan kan je aan de zijkant wel roepen dat er doorgepakt moet worden of dat een ander er miljoenen in moet steken terwijl je zo als sommige hier zelf lekker thuis op de bank blijf zitten.

Maar zo makkelijk is het allemaal niet, denk je niet dat als het zo simpel was als sommige mensen hier denken dat ze het niet allang gedaan hadden? Ik denk van wel, want ook MvdK wil dat het een succes wordt met ADO, al is het maar omdat zijn aandelen meer waard worden. [/zeepbox]
0
Dinsdag 17 december 2013 om 21:39 uur

Advertentie

haagse-Dick

Johannes schreef:

Maar je neemt jezelf nog wel serieus?

Wie ben jij joh, om iemand die je verder niet kent een afgekeurde trambestuurder te noemen? Alleen maar omdat hij niet precies doet wat jij in al jouw wijsheid vindt dat hij moet doen? Jij en nog wat anonieme nobody`s op internet? Een beetje stemmingmaken hoort erbij, maar ga nou niet verwachten dat ze anonieme shouters ergens ter wereld serieus nemen.

Bellen, mailen, spandoek, enz. Oftewel: maak jezelf bekend bij ADO, wie weet krijg je nog antwoord ook. Heb ik namelijk wel gewoon gehad (en verschillende keren ook).
Blijf bij me mening en wil alleen wat zeggen over het laatste, wat heeft het opgeleverd jouw antwoorden????
0
Dinsdag 17 december 2013 om 16:45 uur

Haagse Kelt

slash070 schreef:

In en na het succes jaar onder vd brom kwamen de sponsors ook niet, de club kwam zelfs in de problemen door de onverwachte vele winstpremies aan de selectie te betalen. Oorzaak jaren 80 rellen of niet, de grote sponsors hebben het in Den Haag altijd al laten afweten, ook jarenlang zonder supporters ellende is er niemand ingestapt behalve een directie lid met geld zoals bv Stoop of vd Kallen.
Helemaal mee eens.
ADO heeft de potentie wel, maar die wordt niet benut. Je hebt echt een flinke zet in de rug nodig en dat is toch dat er een naam instapt zoals Jol of Advocaat. Zo lang dat niet gebeurd blijft het behelpen. Je kan een keer geluk hebben zoals het Bromjaar, maar toen stapten er ook niet ineens allemaal sponsors in. Wat dat betreft hadden wij ook weer eens pech, want in 2011 werd de crisis voelbaar en dat was geen moment om als bedrijf eens flink geld in een voetbalclub te steken.
Dus ik blijf dromen over iemand met autoriteit/uitstraling die mensen mee krijgt. Anders blijft het sappelen. Commercieel is de club niet slecht bezig, kijk naar de acties rond RKC waardoor er toch 12000 man waren. Maar ik heb t idee dat bij de jeugdopleiding en scouting alles stil staat omdat er geen geld is. Zelfs Jupilerclub Sparta streeft ons weer voorbij wat dat betreft.
0
Dinsdag 17 december 2013 om 12:36 uur

H@@GenEES

<FCDH> schreef:

Lig jij dag en nacht te kijken wat buitenstaanders uit de rest van Nederland over den haag denken ofzo?lekker belangrijk zeg wat ie van ons denken mensen oordelen altijd over andere joh gratis tip en over dat imago van de club daar komen we nooit meer vanaf man maar wel gek dat de grotere sponsoren wel Feyenoord en 020 weten te vinden dat zijn nooit rellen clubs geweest zeker?:-)
Sorry hoor, maar wat ben jij toch ongelooflijk simpel zeg , ja het is heel erg belangrijk wat andere van je denken als je sponsoren binnen wilt halen.

En nogmaals Feyenoord en Ajax hebben internationale uitstraling omdat die elk jaar Europees voetbal spelen, dus daar pikken de sponsoren meer van dan van een kutclubje als DH

Maar goed blijf jij maar geloven dat het er allemaal niets mee te maken heeft en dat alles aan Steijn ligt en dat Jol de oplossing is voor alle problemen.

0
Dinsdag 17 december 2013 om 11:02 uur

BLEISWIJK-1

Bulykin met 20kg extra buikvet had de eerste helft tegen RKC zeker twee keer gescoord. Ik blijf zeggen...........liever een echte spits dan een nieuwe trainer.

Overigens dacht ik er een maand geleden anders over.
0
Maandag 16 december 2013 om 21:46 uur

Kees

<FCDH> schreef:

Ik heb het al is gezegd dat jij steijn tot in het zieke blijft verdedigen zal jij vast een reden voor hebben terwijl het merendeel ziet dat hij het niet red en je moet maar is goed op de andere sites kijken die willen hem ook kwijt

Het lijkt wel of jij wil dat we degraderen zo verdedigd jij steijn pfff
Als je mijn shouts sinds zaterdagavond hebt gelezen dan had je anders gereageerd.

Andere sites m.u.v. adofans lees ik niet. Heb hier al meer dan genoeg aan. Maar toch blijf ik de vraag houden of een vertrek van Steijn bij al die andere duizenden supporters ook zo leeft als hier op de box.

In het stadion, en dat is toch een heel goeie graadmeter, merk ik er heel weinig van. Heb jij spreekkoren, laat staan massaal, gehoord? Of andere uitingen zoals zakdoekjes en weet ik al niet wat. Ik niet hoor.
0
Maandag 16 december 2013 om 19:38 uur

Nu online

yesyes, Sprinkhaan070, Heino en 160 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 234
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Kilian Nikiema Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo Telstar Logo ADO Den Haag
2-1
4 januari 2025

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Helmond Sport
Vandaag om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 21 - 43
2 Excelsior 21 - 42
3 FC Dordrecht 21 - 36
4 Den Bosch + 20 - 33
5 Graafschap 20 - 32
6 SC Cambuur 20 - 32
7 FC Emmen 20 - 32
8 ADO Den Haag 20 - 31
9 Helmond Sp. 20 - 31
10 Roda JC 20 - 30
11 Telstar 21 - 29
12 FC Eindhoven 21 - 26
13 Jong AZ 21 - 25
14 TOP Oss 21 - 25
15 MVV Maastr. 21 - 23
16 Jong Ajax 21 - 21
17 Jong PSV 21 - 21
18 VVV-Venlo 21 - 19
19 Jong Utrecht 20 - 13
20 Vitesse 21 - -8