Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: commercieel

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 25
Volgende pagina

Nees

Ik vond trouwens “storky” achter een drumstel een totale aanfluiting. Hadden ze commercieel dit niet anders kunnen inrichten om de sfeer voor de wedstrijd te verhogen.
0
Zaterdag 15 september 2018 om 22:03 uur

Vakc

Die vermaledijde Manders is n commercieel meester.
Wat navraag leert dat de betreffende zender pay-tv is, voor een fractie van de prijs van fox dat wel, pay per game. De members voor deze zender zijn internet-users dus geen tv. China maakt zich wel zorgen om de speeltijden... 6,7,8 uur tijdsverschil wordt wat lastig. "wij werken overdag en savonds maar snachts slapen wij".

Ik: Duizenden comments toch en veel interesse?
"Bedoel je alle comments van de afgelopen maand? Dat gaat over onze competitie en Europese competitie en niet over ADO alleen.

Slapen wij ook snachts of overdag ook? #Mooiweerpraatjeszienendangeloven.




0
Vrijdag 7 september 2018 om 20:09 uur

T3

Kees schreef:



Maar ik ga je advies/opmerking van gister opvolgen. Dat is inderdaad veel leuker.
Ik hoop echt dat de club het lukt om de vakken A,B en C bomvol te krijgen.

Volgens mij zit het achter beide doelen wel goed qua bezetting. Gister waren op de Kids-tribune nog veel lege plekken maar dat ligt echt aan de vakantie.
ABC zijn prima plaatsen en faciliteiten binnen zijn ook prima. En in vergelijking met andere clubs is een SCC daar erg goedkoop.

Als ADO overigens echt ambitie heeft dan begin je nu aan de bouw van de 2e ring en doe je ook wat met het parkeerterrein voor het hoofdgebouw, want voor die paar auto`s die er staan is dat nu een slechte investering.
Ja, dat lijkt misschien erg overdreven zullen een hoop shooters weer gaan zeuren, gezien de huidige bezoekers aantallen. Maar alleen met ambitie en groter denken ga je de echt grote sponsors over de streep trekken. Daarvoor is inderdaad wel een commercieel zwaargewicht voor nodig. Niet in de plaats van, maar extra.
0
Maandag 13 augustus 2018 om 10:03 uur

Fcdh-frans

Petah schreef:

Daarom zeggen we ook dat alles wat er al jaren zit keihard faalt tuurlijk hebben we tig andere directeurs gehad maar buiten fontein geen zwaargewicht op commerciële gebied hebben we Remco van veen
Scouting zijn al jaren diezelfde beperkte mensen

Het is gewoon een dorpsclub in een grote stad Excelsior en Zwolle worden beter geleid
Commercieel vind ik het best aardig gaan. Goede sponsor binnen gehaald met Cars. Veel sponsoren die blijven en bij komen.

Scouting is drama inderdaad. Is dat nog steeds Lex JR? Neem aan dat Van As zich er nu mee gaat bemoeien of al doet!!
0
Zondag 12 augustus 2018 om 18:55 uur

liefhebber

Kamikaas schreef:

Fontein heeft een andere funktie dan Remco van Veen volgens mij, dus de vergelijking slaat helemaal nergens op.
En wees blij dat Fontein weg is met dat salaris, aangezien hij meer verdiende dan welke voetballer bij ADO ook dit seizoen
Is het gek dat een AD meer verdient dan zijn personeel? Of zie jij liever een timmerman met verstand van hout op de plek? Met alle respect.
Een goed commercieel directeur verdient zich terug. En inderdaad, hij was geen commercieel directeur. Was dat maar zo....of beter gezegd...zou de functie hem misstaan? Het is een uitstekend bestuurder. Prima netwerk. Ervaring. Kennis vd club en regio. Misschien ziet hij in een commerciële functie nog een uitdaging op zijn oude dag. Al is het maar als vraagbaak. Niet geschoten is altijd mis. Dus Manders.... werk aan de winkel kerel
0
Donderdag 9 augustus 2018 om 14:49 uur

Advertentie

Haagse Kelt

liefhebber schreef:

Prima punt Aad.. Sinds 1982 is de exposure van ADO nooit zo groot geweest. In positieve zin van het woord. Er is enorme progressie geboekt in zowel aantallen als samenstelling van supporters die de gang naar het stadion weer hebben gevonden. Ik durf te stellen dat een hype aanstaande is. Zeker onder de jeugd leeft ADO als nooit tevoren. Deze ontwikkeling heeft gewoon meer tijd nodig. Zeg zelf.... ooit in het zuiderpak zoveel kids gezien? Gezinnen? Dit bied kansen. Kansen om sponsoren te triggeren hier voordeel uit te halen. Hen te laten meeliften op het sportieve, maar zeker op het sociaal maatschappelijke aspect. Laten we eerlijk zijn.... Je kan weer zeggen...ik ben voor ons ADO
Je merkt dat er veel meer sympathie is ontstaan voor de club.
Dus er liggen weldegelijk mogelijkheden de inkomsten kant te versterken. Pas dan kan je investeren op het veld. AZ is een goed voorbeeld. Na de bank affaires van Scheringa bijna failliet. Nu misschien de 3e club van Nederland. Financieel gezien. En dat is niet alleen te danken aan Afas. Het is beter te analyseren wie en hoe de commerciële speerpunten zijn ontplooid. Er is vast een masterplan geweest.
Wat hebben wij? Mensen die in het zuiderpark tijdperk hun kansen hebben gehad, grotendeels mislukt, afgeserveerd, en inmiddels weer in het zadel geholpen en aan het roer gezet.
Wat hebben we nodig? Netwerkers, Pioniers, Marketing goeroes. Een masterplan. Hoeft geen eagon te zijn. Out of de box denken. Gericht op de doelgroep. Internationale bedrijven. B2B ........ de poort naar het Oosten. China...... En vice versa....... de poort naar Europa. Je mogelijkheden liggen daar waar anderen deze niet kunnen bieden.


Prima shout. Maar wie gaat de benodigde mensen binnenhalen en/of de mensen vervangen die ondanks de sterk toegenomen potentie de club commercieel nog steeds geen grote stappen vooruit laten maken?
We zijn qua populariteit de 5e club van Nederland, het stadion ligt aan 1 van de drukste verkeersknooppunten van het land en er is een relatie met China, de snelst groeiende economie ter wereld. Daar moet toch veel meer uit te halen zijn?
0
Donderdag 9 augustus 2018 om 14:28 uur

Haagse Kelt

JB schreef:

Het "uitverkocht zijn van het stadion" is echt niet de financiële factor die het verschil maakt.

15.000 plaatsen
gemiddeld € 20 per plaats (incl. kinderkaartjes, scc korting enz)
17 thuiswedstrijden

levert in totaal € 5.100.000 op.

Oftewel met een begroting van € 15 mln haal je dus maximaal 1/3 van de begroting uit de recettes. Als elke wedstrijd tot de laatste plek is uitverkocht.
Hier maak je een denkfout die ikzelf eerder ook maakte. Voor sponsors is het cruciaal dat het stadion vol zit. Dit weet ik van een gesprek dat een vriend van mij had met de commercieel directeur van FC Utrecht. Zij liepen/lopen daar ook vaak tegen een ‘nee’ van potentiele sponsors aan en dan wordt heel vaak als reden opgegeven dat het stadion niet vol zit.
De bezettingsgraad vh stadion en de interesse v sponsors zijn meer gecorreleerd dan menigeen denkt.
Ik denk dat er meer paralellen met Utrecht zijn. Daar zillen potentiele sponsors denken ‘Laat v Seumeren maar betalen’ net zoals ze dat hier van UVS denken.
Grote verschil tussen v Seumeren en IVS is dat v Seumeren niet al zn centjes terug wil en UVS wel. Bovendien zijn ze daar een stap verder en verlopen ze hun spelers voor veel meer dan hier.
Ik vind een bedrag van 4 milj per jaar dat je op een begroting van 15 milj tekort komt zeer zorgwekkend. Dat gaat een keer helemaal fout.
0
Donderdag 9 augustus 2018 om 14:04 uur

Bolskie

Haagse Kelt schreef:

En om dat soort merken te regelen heb je ook weer een commercieel zwaargewicht nodig die met een goed verhaal komt van een groeiende club met potentie.
Stel je nou eens voor dat een Dick Advocaat zegt: Joh Matthijs, ik heb niks te doen, laten wij een samen wat grote bedrijven bezoeken met ons plan voor ADO voor de komende 10 jaar.
Dan jan het toch niet anders in het huidige financiele klimaat dat je wat grote bedrijven gaat enthousiasmeren?
China is de groeimarkt van de wereld, in samenwerking met die Chinezen in de RVC moet er toch iets van de grond kunnen komen met win/win situatie voor ADO, Nederlandse bedrijven en UVS? Het frustreert me mateloos dat dit niet gebeurt.
Waarom een commercieel zwaar gewicht? Je kan toch gwn voor Adidas kiezen alleen is t voor ADO totaal niet interessant ze betalen niet en ADO heb totaal geen inspraak dus krijg je standaard shirtjes, kleuren, banen en noem maar op..
0
Woensdag 8 augustus 2018 om 16:22 uur

Haagse Kelt

Dannyy schreef:

Komt ook doordat veel mensen gewoon een Adidas of Nike trainingspak willen, die pakken zien er over het algemeen beter uit dan dat gigantische Errea logo.
En om dat soort merken te regelen heb je ook weer een commercieel zwaargewicht nodig die met een goed verhaal komt van een groeiende club met potentie.
Stel je nou eens voor dat een Dick Advocaat zegt: Joh Matthijs, ik heb niks te doen, laten wij een samen wat grote bedrijven bezoeken met ons plan voor ADO voor de komende 10 jaar.
Dan jan het toch niet anders in het huidige financiele klimaat dat je wat grote bedrijven gaat enthousiasmeren?
China is de groeimarkt van de wereld, in samenwerking met die Chinezen in de RVC moet er toch iets van de grond kunnen komen met win/win situatie voor ADO, Nederlandse bedrijven en UVS? Het frustreert me mateloos dat dit niet gebeurt.
0
Woensdag 8 augustus 2018 om 16:18 uur

Petah

Dannyy schreef:

Komt ook doordat veel mensen gewoon een Adidas of Nike trainingspak willen, die pakken zien er over het algemeen beter uit dan dat gigantische Errea logo.
Dat het miss niet commercieel interessant is die geef ik ze maar ga dan voor macron of fila of wees origineel benader reebok
0
Woensdag 8 augustus 2018 om 15:42 uur

Nu online

malle eppie, Alle ballen op Jort, Marko1969, Superjantje, Dang3r, Y, James, haagse jr, VAKKIE-l, Jap en 181 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 25
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Kilian Nikiema Juho Kilo Matteo Waem

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo TOP Oss
1-0
22 december 2024

Volgende wedstrijd

Logo De Graafschap Logo ADO Den Haag
10 januari 2025 om 20:00 uur
De Vijverberg, Doetinchem

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 20 - 40
2 Excelsior 20 - 39
3 FC Dordrecht 20 - 36
4 Den Bosch + 20 - 33
5 Graafschap 20 - 32
6 SC Cambuur 20 - 32
7 FC Emmen 20 - 32
8 ADO Den Haag 20 - 31
9 Helmond Sp. 20 - 31
10 Roda JC 19 - 30
11 Telstar 20 - 26
12 FC Eindhoven 20 - 26
13 MVV Maastr. 20 - 23
14 Jong AZ 20 - 22
15 TOP Oss 20 - 22
16 Jong PSV 20 - 21
17 Jong Ajax 19 - 18
18 VVV-Venlo 20 - 16
19 Jong Utrecht 20 - 13
20 Vitesse -27 20 - -8