Welkom in de shoutbox, gast
Aad
HAha dank voor je reactie. Geeft mij weer moed.
Vervelende is gewoon dat we in een soort Big Brother huis leven. Je zit in een soort showroom wat al niet voelt als je eigen huis. En iedere keer alles tot in de puntjes schoonmaken wordt je ook gek van.
Steeds lopen er mensen langs en weet je niet waar je moet kijken.
Daarom ben ik blij dat we naar Nec gaan ben ik er weer even uit.
Als je makelaars moet geloven helpt het ook als je kort voor er bezoek komt een appeltaart (mag ook meer) bakt.
Dan neem je die appeltaart mee naar ADO en zijn er vast een stel op vak R die hem bij de koffie willen opeten.
Laat de rozijnen lekker een nachtje weken in de rum. Dan komt er in ieder geval 1 keer legaal alcohol het haagse bakkie in.
0
|
Zondag 11 oktober 2009 om 14:42 uur |
Kees
Eerst iedereen bedankt voor de fijne reacties. Afgelopen week een mail naar ADO gestuurd en een prima antwoord retour ontvangen.
Geachte directie,
Allereerst gefeliciteerd met de geweldige progressie die u tezamen met de gehele organisatie mag beleven. Chapeau! Op werkelijk alle fronten bespeur ik, en ongetwijfeld vele
(tien) duizenden ADO sympathisanten, een beleid waar visie uitspreekt en vertrouwen geeft voor de toekomst.
Het enige waar ik een ambivalent gevoel over heb is de werving van nieuwe seizoenkaarthouders. Regelmatig bespreken de supporters onderling op de desbetreffende fansites de mogelijkheden om de verkoop een stevige impuls te geven door middel van mobiele verkooppunten in winkelcentra e.d. Ook inwoning bij bijvoorbeeld subsponsor H.T.M. in de binnenstad van Den Haag is een optie. Nog steeds is in de marketing het vanzelfsprekend dat men de 'klant' opzoekt en het hem/haar vergemakkelijkt.
Reeds tientallen malen is dit item de revue gepasseerd op de eerdergenoemde sites en het bevreemdt mij dat dit (nog) niet plaatsvindt. Voor de kostbare fotoapparatuur zijn te allen tijde voldoende oplossingen te bedenken.
Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met sportieve groet,
naam ........
seizoenkaarthouder vak T
Geachte heer ,
Hartelijk dank voor uw email en uw steun aan de club.
Met betrekking tot uw ambivalente gevoelens t.a.v. de verkoop van seizoenskaarten het volgende: Wij zijn als club gehouden aan regelgeving m.b.t. de uitgifte van seizoen- of clubkaarten. Immers, er dient een registratie inclusief foto te worden vastgelegd waarna een hardcard wordt overhandigd aan de aanvrager. Dit proces neemt vaak twee weken in beslag.
Momenteel is de fotoapparatuur alleen aanwezig in het stadion. Dit is een fysieke beperking waardoor wij nu niet kunnen voldoen aan het “opzoeken” van de klant. Echter, met de komst van de ADO bus, die in samenwerking met de HTM is gebouwd, wordt deze mogelijkheid wél gecreëerd. In de bus zal, naast merchandiseverkooop, ook de mogelijkheid geboden worden seizoen of clubkaarten aan te maken. Dit is een forse investering in personeel en apparatuur, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat dit zich makkelijk terug zal betalen.
Met vriendelijke groet,
Dick Vierling
Commercieel Directeur ADO Den Haag
0
|
Vrijdag 9 oktober 2009 om 18:47 uur |
Vincent
DenHaagFC
Bert
Envelop is inmiddels geschreven, kaartje erin en donderdag komt ie per trekschuit of postkoets in het verre zuiden.
ps Bij ons op vak T lagen ze zelfs bij de catering om ze mee te nemen. Ook na afloop werden ze volop bij ons uitgedeeld.
Slechte organisatie dus want bij vak F waren ze er niet.
Toevallig vanuit het gratis kaarten vak E wel een plaatje gekregen.
Het is een leuk idee die voetbalplaatjes maar organiseer het dan ook goed.
0
|
Woensdag 7 oktober 2009 om 00:27 uur |
Advertentie
Kees
Kees
Geachte directie,
Allereerst gefeliciteerd met de geweldige progressie die u tezamen met de gehele organisatie mag beleven. Chapeau! Op werkelijk alle fronten bespeur ik, en ongetwijfeld vele
(tien) duizenden ADO sympathisanten, een beleid waar visie uitspreekt en vertrouwen geeft voor de toekomst.
Het enige waar ik een ambivalent gevoel over heb is de werving van nieuwe seizoenkaarthouders. Regelmatig bespreken de supporters onderling op de desbetreffende fansites de mogelijkheden om de verkoop een stevige impuls te geven door middel van mobiele verkooppunten in winkelcentra e.d. Ook inwoning bij bijvoorbeeld subsponsor H.T.M. in de binnenstad van Den Haag is een optie. Nog steeds is in de marketing het vanzelfsprekend dat men de 'klant' opzoekt en het hem/haar vergemakkelijkt.
Reeds tientallen malen is dit item de revue gepasseerd op de eerdergenoemde sites en het bevreemdt mij dat dit (nog) niet plaatsvindt. Voor de kostbare fotoapparatuur zijn te allen tijde voldoende oplossingen te bedenken.
Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met sportieve groet,
naam ..........
seizoenkaarthouder vak T
ps Een afschrift van dit mailbericht plaats ik op een van de sites. Met uw goedkeuring eveneens uw antwoord.
0
|
Dinsdag 6 oktober 2009 om 21:20 uur |
Vincent
Ik vind het krankjorum dat je naar het Forepark toe moet om een kaartje te kopen in de dagkaartregeling. Je moet voor straf ook nog 2 euro handling fee betalen.
Als je een cc hebt kun je toch gewoon naar de ticketbox op de hoek?
Mensen die gebruik maken van de dagkaartregeling zijn misschien wel potentiele scc / cc kaarthouders, dus dat mag je inderdaad wel wat vriendelijker maker..
anderzijds kan iemand bij ticketbox je waarschijnlijk niet vertellen welk vak je het best kunt kiezen als je daar met vrouw en 2 kinderen aankomt.. en bij de loketten (neem ik aan:-)) wel..
0
|
Maandag 5 oktober 2009 om 23:41 uur |
Robin Straub
ik zeg eerlijk ik mis de unieke sfeer van het zuiderpark ook waar we toen echt allemaal als 1 man liedjes zongen en leuzen scandeerden mooie tijden echt waar ondanks dat we daar veel mee gemaakt hebben komt nooit meer terug? toch ben ik ook blij met hoe het nu gaat de sfeer is meer gemoedelijker dat komt mede ook dat niet iedereen meer bij elkaar zit maar ook omdat we toch willen dat het is anders word? tuurlijk blijven we den haag maar toch is het anders dan toen?
nou, tegen groningen zong vak R ook af en toe eens een liedje mee hoor. dus als het in de toekomst verder gaat dan word vakR ook een zing vak;)
0
|
Maandag 5 oktober 2009 om 22:15 uur |
Vincent
Vincent niet iedereen heeft tijd of kans gehad om door te studeren,jij valt over de spelling,ik vraag ook niet of jij het wil lezen,andere zullen ongetwijfeld wel begrijpen wat er met het stuk wordt bedoelt.
En jou vraag wanneer ik voor het laatst ben geweest,dat was de wedstrijd tegen utrecht thuis.
Mag ik jou vragen wat jij voor de kost doet ?
Dan weet je toch ook dat men in vak M-N-O voor 80% staat? (had in een eerdere shout per abuis N-O-P gezegd)
Ben van vak M naar O en nu P opgeschoven.. Gaat toch prima nu?
Waarom zouden de zitters nu naar de hoeken of achter de goal moeten verhuizen?
Mensen die voor het eerst een kaartje voor deze vakken kopen zouden wel beter kunnen worden geinformeerd dat dit (min of meer) stavakken zijn en dat je daar beter niet met je kleine kinderen kan gaan zitten.
Ik heb in eerdere shouts al eens gezegd dat ik chemisch analist ben (nee geen boekhouder:_)), maar ik snap de logica van de vraag niet in dit verband.
0
|
Maandag 5 oktober 2009 om 19:43 uur |
Nu online
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | FC Den Bosch | 7 | - | 16 |
2 | Excelsior | 7 | - | 14 |
3 | Helmond Sp. | 7 | - | 14 |
4 | Jong PSV | 7 | - | 11 |
5 | FC Eindhoven | 7 | - | 11 |
6 | Graafschap | 7 | - | 11 |
7 | Telstar | 7 | - | 11 |
8 | Jong AZ | 7 | - | 11 |
9 | FC Volendam | 7 | - | 10 |
10 | Jong Ajax | 7 | - | 9 |
11 | FC Dordrecht | 7 | - | 9 |
12 | Roda JC | 7 | - | 9 |
13 | FC Emmen | 7 | - | 8 |
14 | SC Cambuur | 7 | - | 7 |
15 | ADO Den Haag | 7 | - | 7 |
16 | TOP Oss | 7 | - | 7 |
17 | MVV Maastr. | 7 | - | 6 |
18 | VVV-Venlo | 7 | - | 5 |
19 | Vitesse | 7 | - | 4 |
20 | Jong Utrecht | 7 | - | 2 |