Welkom in de shoutbox, gast
wdr
Bert
1905
Kees
zuid tribune schreef:
Kees, helemaal mee eens. Zowel met RR initiatief als fancultuur. Was maandagavond weer in Koln. Daar is het bijna ondenkbaar dat je niet in clubkleuren naar stadion gaat. Hier is helaas grouwe bomberjack cultuur. Vorige week bij GAE in fanshop, wilde een moeder met zoon een thuishirt bedrukken, ging niet, overdag de volgende week terugkomen. Maandag in K. drie van die `flockmachines`, aansluiten en afrekenen.
Kees, helemaal mee eens. Zowel met RR initiatief als fancultuur. Was maandagavond weer in Koln. Daar is het bijna ondenkbaar dat je niet in clubkleuren naar stadion gaat. Hier is helaas grouwe bomberjack cultuur. Vorige week bij GAE in fanshop, wilde een moeder met zoon een thuishirt bedrukken, ging niet, overdag de volgende week terugkomen. Maandag in K. drie van die `flockmachines`, aansluiten en afrekenen.
Ik vraag me weleens af hoe de club zich ontwikkeld had als alles direct een stevige maat groter was geweest. Direct een stadion voor 30.000 man, meer business seats, grotere fanshop, betere en meer catering.
Meer volume ontwikkelt zich bijna altijd sneller. Wel zat de economie de laatste jaren niet bepaald mee.
Meer volume ontwikkelt zich bijna altijd sneller. Wel zat de economie de laatste jaren niet bepaald mee.
0
|
Vrijdag 28 februari 2014 om 20:27 uur |
zuid tribune
Kees schreef:
Inderdaad is het een meer dan uitstekend initiatief. En goed dat het door de club en supporters ook gedragen wordt.
Overigens missen wij hier in Nederland een echte fanclubcultuur. In andere landen is dat veel en veel meer.
Inderdaad is het een meer dan uitstekend initiatief. En goed dat het door de club en supporters ook gedragen wordt.
Overigens missen wij hier in Nederland een echte fanclubcultuur. In andere landen is dat veel en veel meer.
Kees, helemaal mee eens. Zowel met RR initiatief als fancultuur. Was maandagavond weer in Koln. Daar is het bijna ondenkbaar dat je niet in clubkleuren naar stadion gaat. Hier is helaas grouwe bomberjack cultuur. Vorige week bij GAE in fanshop, wilde een moeder met zoon een thuishirt bedrukken, ging niet, overdag de volgende week terugkomen. Maandag in K. drie van die `flockmachines`, aansluiten en afrekenen.
0
|
Vrijdag 28 februari 2014 om 20:22 uur |
tanker070
H@@GenEES schreef:
Als ik dit lees lijkt het wel of dit de commerciële/PR afdeling van de gemeente is die aan het posten is. Het is onzin natuurlijk, dit is de (voor het gebrek van een beter woord) kots die uitgespuwd wordt door een geldverslindende PR bureau.
Ook een de zogenaamde groene marketing is bullshit voor een BVO, daar bereik je de doelgroep niet mee, de gemiddelde voetballiefhebber is niet geïnteresseerd in het maatschappelijk ondernemen van zijn favoriete club.
Ik durf te wedden dat als je de volgende thuiswedstrijd 1000 supporters zult vragen wat DH precies doet aan maatschappelijk ondernemen, dat er niet meer dan 10 zien die je kunnen vertellen wat het maatschappelijk ondernemen van DH precies inhoud en welke maatschappelijke projecten de club op dit moment bij betrokken is.
Het heeft nergens een impact en het levert nauwleijks iets tastbaars op, (hooguit een beetje goodwil bij de gemeente)
ik zie liever dat die inspanningen worden ingezet in bijvoorbeeld meer verkooppunten in de regio Haaglanden waar je merchandise kan kopen, ik zie liever dat er meer plekken in de regio Haaglanden komen waar je een clubcard of een seizoenskaart met een biometrische foto kunt bestellen.
Ik zie liever dat DH aanwezig op allerlei grote evenementen in de regio om de seizoenskaarten te pushen, dat gebeurd nog veel te weinig, ik zie liever die inspanningen gebruikt worden om daadwerkelijk meer mensen in het stadion te krijgen, dan nu het geval is.
Dat zie ik liever dan de spelers naar een klasje een kansenwijk sturen om te vertellen dat als die kansjeugd goed hun best op school blijven doen en altijd hun groenten opeten ook zij in het eerste van ADO kunnen komen.
Dat brengt namelijk geld in het laatje, al dat maatschappelijk ondernemen is leuk als je dit eerst op poten hebt staan.
Ik blijf er bij dat het zonde van de inspanningen is, DH is een voetbalclub en niet een maatschappelijke organisatie die alle ellende van DH moet aantrekken, daar zijn andere ruim gesubsidieerde instanties voor.
Wij moeten voetballen!!!!!!
Als ik dit lees lijkt het wel of dit de commerciële/PR afdeling van de gemeente is die aan het posten is. Het is onzin natuurlijk, dit is de (voor het gebrek van een beter woord) kots die uitgespuwd wordt door een geldverslindende PR bureau.
Ook een de zogenaamde groene marketing is bullshit voor een BVO, daar bereik je de doelgroep niet mee, de gemiddelde voetballiefhebber is niet geïnteresseerd in het maatschappelijk ondernemen van zijn favoriete club.
Ik durf te wedden dat als je de volgende thuiswedstrijd 1000 supporters zult vragen wat DH precies doet aan maatschappelijk ondernemen, dat er niet meer dan 10 zien die je kunnen vertellen wat het maatschappelijk ondernemen van DH precies inhoud en welke maatschappelijke projecten de club op dit moment bij betrokken is.
Het heeft nergens een impact en het levert nauwleijks iets tastbaars op, (hooguit een beetje goodwil bij de gemeente)
ik zie liever dat die inspanningen worden ingezet in bijvoorbeeld meer verkooppunten in de regio Haaglanden waar je merchandise kan kopen, ik zie liever dat er meer plekken in de regio Haaglanden komen waar je een clubcard of een seizoenskaart met een biometrische foto kunt bestellen.
Ik zie liever dat DH aanwezig op allerlei grote evenementen in de regio om de seizoenskaarten te pushen, dat gebeurd nog veel te weinig, ik zie liever die inspanningen gebruikt worden om daadwerkelijk meer mensen in het stadion te krijgen, dan nu het geval is.
Dat zie ik liever dan de spelers naar een klasje een kansenwijk sturen om te vertellen dat als die kansjeugd goed hun best op school blijven doen en altijd hun groenten opeten ook zij in het eerste van ADO kunnen komen.
Dat brengt namelijk geld in het laatje, al dat maatschappelijk ondernemen is leuk als je dit eerst op poten hebt staan.
Ik blijf er bij dat het zonde van de inspanningen is, DH is een voetbalclub en niet een maatschappelijke organisatie die alle ellende van DH moet aantrekken, daar zijn andere ruim gesubsidieerde instanties voor.
Wij moeten voetballen!!!!!!
Ben het niet vaak met je eens, maar hier heb je een aantal punten. Open een fanshop in het centrum met een uitgebreider assortiment en pashokjes en een mogelijkheid om daar een CC /SCC / biometrische foto te laten maken.
Stel een ervaren door de wol geverfde commercieel directeur aan en tuig een goede communicatie en marketing afdeling op met mensen die kennis van zaken hebben en niet met alles respect een oud speler met een LOI cursus of andere hobbyisten...
Het is nu nog steeds veel te amateuristisch!!!
Stel een ervaren door de wol geverfde commercieel directeur aan en tuig een goede communicatie en marketing afdeling op met mensen die kennis van zaken hebben en niet met alles respect een oud speler met een LOI cursus of andere hobbyisten...
Het is nu nog steeds veel te amateuristisch!!!
0
|
Vrijdag 14 februari 2014 om 10:53 uur |
Gast
Haagse Roel schreef:
Na , pak em beet 35 jaar is het bij mij even opgehouden, vind je het erg ??
Zou zeggen , ga met je boodschap lekker de wijken/cq regio in .
15.000 en het stadion is vol joh , kan die 2e ring erop , wie had het er daar ook al weer over in de VI tig jaar geleden..........precies.
Nou ga hier maar weer lekker door shouten dat we Utrecht wel ff oprollen en vervolgens "020" pakken.
Na , pak em beet 35 jaar is het bij mij even opgehouden, vind je het erg ??
Zou zeggen , ga met je boodschap lekker de wijken/cq regio in .
15.000 en het stadion is vol joh , kan die 2e ring erop , wie had het er daar ook al weer over in de VI tig jaar geleden..........precies.
Nou ga hier maar weer lekker door shouten dat we Utrecht wel ff oprollen en vervolgens "020" pakken.
Beste Haagse Roel
Jouw shouts doen de Sint beslist geen deugd
Waar ging het toch mis in jouw jeugd?
Verbitterd, somber, alsmaar afzetten tegen v/d Kallen
Ook Steijn vind je maar niks met het voetballen
Toch slaat de Sint jouw ook dit jaar niet over
Geen groot kado wellicht, maar ietsjes meer pover
Ook niet iets groen/geels uit de fanshop, maar afijn
Je krijgt dit jaar jouw favoriete drank, een grote fles azijn!
Drink het lekker op, we gunnen je het van harte
Tot volgend jaar, Sint en Piet de Zwarte
Jouw shouts doen de Sint beslist geen deugd
Waar ging het toch mis in jouw jeugd?
Verbitterd, somber, alsmaar afzetten tegen v/d Kallen
Ook Steijn vind je maar niks met het voetballen
Toch slaat de Sint jouw ook dit jaar niet over
Geen groot kado wellicht, maar ietsjes meer pover
Ook niet iets groen/geels uit de fanshop, maar afijn
Je krijgt dit jaar jouw favoriete drank, een grote fles azijn!
Drink het lekker op, we gunnen je het van harte
Tot volgend jaar, Sint en Piet de Zwarte
0
|
Zaterdag 16 november 2013 om 11:08 uur |
Advertentie
haagse-Dick
Van Duinen: "Zo`n overwinning zorgt voor rust"
ADO Den Haag gaf zichzelf weer wat lucht in de Eredivisie door afgelopen weekend te winnen van SC Cambuur. Door de zege, ADO was in eigen huis met 3-0 te sterk voor de Friezen, sloeg de stemming in Den Haag - in elk geval voorlopig - om.
"Zo`n overwinning zorgt voor rust binnen de club. Je voelde dat er veel druk op ons stond. Bij een slecht resultaat waren we misschien in een negatieve sfeer beland", zegt aanvaller Mike van Duinen in gesprek met het Algemeen Dagblad. Door de overwinning steeg ADO Den Haag naar de vijftiende plek in de Eredivisie, dat ging ten koste van SC Cambuur dat nu zestiende staat.
Het resultaat van het eerste elftal in het voetbalweekend is in het betaald voetbal de graadmeter voor de sfeer op de werkvloer bij een club. "Dat is inderdaad kenmerkend voor voetbalorganisaties. Je kunt op kantoor nog zo goed en hard werken, als je dan met 6-1 verliest in Zwolle beïnvloedt dat de sfeer in de hele organisatie", zegt algemeen directeur Piet Jansen in de krant.
Ruud Mansveld, manager van de fanshop van ADO Den Haag, ondervindt aan den lijve wat een thuisnederlaag tot gevolg heeft. "Als je verliest, kun je tien minuten na de wedstrijd de fanshop wel sluiten, dan gaat iedereen meteen teleurgesteld naar huis", zegt hij in het AD.
ADO Den Haag gaf zichzelf weer wat lucht in de Eredivisie door afgelopen weekend te winnen van SC Cambuur. Door de zege, ADO was in eigen huis met 3-0 te sterk voor de Friezen, sloeg de stemming in Den Haag - in elk geval voorlopig - om.
"Zo`n overwinning zorgt voor rust binnen de club. Je voelde dat er veel druk op ons stond. Bij een slecht resultaat waren we misschien in een negatieve sfeer beland", zegt aanvaller Mike van Duinen in gesprek met het Algemeen Dagblad. Door de overwinning steeg ADO Den Haag naar de vijftiende plek in de Eredivisie, dat ging ten koste van SC Cambuur dat nu zestiende staat.
Het resultaat van het eerste elftal in het voetbalweekend is in het betaald voetbal de graadmeter voor de sfeer op de werkvloer bij een club. "Dat is inderdaad kenmerkend voor voetbalorganisaties. Je kunt op kantoor nog zo goed en hard werken, als je dan met 6-1 verliest in Zwolle beïnvloedt dat de sfeer in de hele organisatie", zegt algemeen directeur Piet Jansen in de krant.
Ruud Mansveld, manager van de fanshop van ADO Den Haag, ondervindt aan den lijve wat een thuisnederlaag tot gevolg heeft. "Als je verliest, kun je tien minuten na de wedstrijd de fanshop wel sluiten, dan gaat iedereen meteen teleurgesteld naar huis", zegt hij in het AD.
0
|
Dinsdag 12 november 2013 om 13:24 uur |
Gast
Dat er zelfs supporters noemde lieden Steijn in verband brengen met de keuze van het kunstgras,pfff. O ja, las ook nog wat shouts over de fanshop artikelen en het kledingmerk van de selectie, is allemaal ook niet goed hahaha. Nou, dan moet je je toch erg vervelen de hele dag of een enorme hekel hebben aan de club. Wordt de hoogste tijd dat we weer gaan voetballen aankomend weekend
0
|
Maandag 14 oktober 2013 om 20:21 uur |
Kees
Vincent schreef:
ja een pashokje om je multomap of sleutelhanger te passen.
ben het helemaal met je eens kees.
jij hebt idd wel eens verteld dat je niks hebt met shirts en ze nooit zal kopen, snap niet waar je je dan druk om maakt.
en als je die ado string wilt passen kijken we heus wel de andere kant op hoor. geloof me:_))
een pashokje werkt weer extra criminaliteit in de hand trouwens
ja een pashokje om je multomap of sleutelhanger te passen.
ben het helemaal met je eens kees.
jij hebt idd wel eens verteld dat je niks hebt met shirts en ze nooit zal kopen, snap niet waar je je dan druk om maakt.
en als je die ado string wilt passen kijken we heus wel de andere kant op hoor. geloof me:_))
een pashokje werkt weer extra criminaliteit in de hand trouwens
Paar weekjes geleden was ik op een doordeweekse dag in de fanshop. Een moeder en dochter wilde kleding kopen, konden het niet passen en achterin het magazijn kon/mocht niet. Verkoop ging dus niet door. Vandaar. En dat zal best heel vaak voorkomen.
Zo, de eerste voetbalsite van Nederland die het over pashokjes heeft is opgericht
Zo, de eerste voetbalsite van Nederland die het over pashokjes heeft is opgericht
0
|
Maandag 14 oktober 2013 om 08:03 uur |
Nu online
Dang3r, Kees, James, yesyes, ADOZoetermeer, Eeuwig Den Haag, wiegah070, ton, Hansiehansie, Jurriën, Marten en 211 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 23 | - | 49 |
2 | Excelsior | 23 | - | 45 |
3 | FC Dordrecht | 23 | - | 40 |
4 | Den Bosch + | 23 | - | 39 |
5 | SC Cambuur | 23 | - | 38 |
6 | Graafschap | 22 | - | 36 |
7 | Roda JC | 23 | - | 36 |
8 | ADO Den Haag | 22 | - | 34 |
9 | Helmond Sp. | 22 | - | 34 |
10 | FC Emmen | 22 | - | 32 |
11 | Telstar | 23 | - | 32 |
12 | FC Eindhoven | 23 | - | 32 |
13 | MVV Maastr. | 23 | - | 26 |
14 | Jong AZ | 23 | - | 26 |
15 | VVV-Venlo | 23 | - | 25 |
16 | TOP Oss | 23 | - | 25 |
17 | Jong Ajax | 23 | - | 24 |
18 | Jong PSV | 23 | - | 21 |
19 | Jong Utrecht | 23 | - | 14 |
20 | Vitesse -27 | 23 | - | -8 |