Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: verkopen

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 273
Volgende pagina

JB

tanker070 schreef:

Ik snap niet dat mensen hier tevreden zijn met Wigt als AD. Als je serieuze stappen wilt maken als club dan zoek je toch iemand met kennis en ervaring in de voetballerij? Dat mensen roepen dat Woerts teveel noten op zijn zijn zang heeft is helemaal lachwekkend. Als bestuurder wil je vooraf weten wat de kaders zijn waar binnen je dient te werken en het lijkt mij niet meer dan normaal om als bestuurder inspraak te eisen. Als je geen inspraak hebt op het beleid dan ben je niets meer dan een trekpop/buikspreekpop van de almachtige Wang. Ik kan mij tot op heden niet aan de indruk onttrekken dat dit ook precies is wat die Wang wil. Anders had Fontein er nu nog steeds gezeten en hadden we wellicht al een stuk verder geweest. Ik pleit voor een zwaargewicht met bestuurlijke kennis in de voetballerij. Wigt kan weer plaatsnemen in de RVC wat mij betreft. Tevens dient er een goede technisch directeur/manaeger aangetrokken te worden!!!
De kennis en ervaring van Woerts in de voetballerij gaat niet verder dan het commerciele deel.

Op een slimme manier wat shirtjes meer verkopen.

Als je dan in de Chinese media leest dat Wang Jianlin in zijn 200 Wanda winkelcentra in China op prominente plekken winkels gaat inrichten waar shirtjes van Atletico (en mogelijk AC Milan, want ook daar wil hij een aandeel in kopen en en zowel bij Atletico als bij Milan wil hij de stadions uitbreiden /vernieuwen met winkel/entertainmentcomplexen er om heen, klinkt bekend he?) dan is iemand die slim shirtjes kan verkopen niet echt degene waarop men als AD zit te wachten.

Wat ik steeds meer over Woerts lees is dat het vooral een echte marketeer is.
En iedereen kent die typische marketing mannetjes en vrouwtjes wel uit het bedrijf waar ze werken: die figuren die aan iedereen die het maar horen wil (of niet) lopen rond te bazuinen dat zij alle wielen, het vuur en het schrift hebben uitgevonden.
Zo zou Woerts
- het Heineken Holland House hebben uitgevonden (zegt hij zelf, anderen denken daar heel anders over),
- zou hij Feyenoord financieel gered hebben en feitelijk de bedenker van de vrienden van Feyenoord van Blokland zijn
- zou hij achter de recordtransfer van Drenthe naar Real zitten (terwijl hij bij Feyenoord alleen commercieel maneger was)
- heeft hij Coca-Cola in de VS aan het voetbal gekoppeld (terwijl CC al lang hoofdsponsor van de FiFa was)
enz


Mijn voorkeur gaat dus steeds sterker uit naar Wigt.
0
Vrijdag 22 mei 2015 om 11:28 uur

dewa

yesyes schreef:

goed gezien dan. Maar neemt niet weg dat hij veel beter kan en iedereen er eigenlijk wel vanuit ging dat hij een zelfde soort seizoen zou draaien als het jaar ervoor. Nu door randzaken is hij zijn vorm kwijt geraakt. Je kan mij niet wijsmaken dat scouts van AZ,groningen,utrecht,kopenhagen er geen kijk op hebben. Dat die technisch beperkt is ben ik helemaal met je eens maar zijn inzet en werklust is ongekend en dat is ook een kwaliteit die niemand zo goed beheerst als hij. Ik verwacht daarom als hij volgend seizoen in de spits staat gewoon weer de ouwe mikey terug te zien en dan kunnen we nog altijd een mooi bedrag voor hem krijgen. Probeer nog maar eens spelers te vinden op de europese velden die zo;n drive en wil om te winnen als hem hebben. Ideale teamspeler voor ons.

Ff wat anders. Ik ben een beetje klaar met die egootjes ala alberg en kramer die puur voor eigen belang hier zitten. Denk dat dit ook de reden is geweest waarom we zo;n slecht seizoen hebben gehad teveel eilandjes en geen teamspirit. Niet voor niets dat hansen zich hierover uitspreekt, de enige die tenminste zijn bek opentrekt of durft open te trekken. Ik bedank kramer op mijn blote knieen want door hem zijn we erin gebleven maar ik zie liever een team dat voor elkaar door het vuur gaat.
Wat Mike betreft ben ik het je eens. Eerst was hij de man en nu kan hij er niks meer van. Dat kan natuurlijk nooit. Het is net als bij Böetius. In zijn eerste jaar speelt hij met Vilhena in zijn rug, die hem ontlast en van aanvoer voorziet. Waardoor hij (geloof ik) 13 doelpunten maakt veel assist heeft en vaak de panne van het dak speelt. Nu heeft het FN middenveld teveel moeite om de spits en de rechtsbuitenpositie in/aan te vullen en is hij op zichzelf aangewezen. Kind van de rekening dus. Mike idem dito. Hij is niet geschikt voor het huidige ado voetbal. Fraser had dat in moeten zien en hem moeten verkopen of in ieder geval niet meer in de basis te zetten. Het is heel simpel met Kramer speel je op de helft van de tegenstander en/of op de counter. Met Mike kan je alleen op de counter spelen. Weer een voorbeeld waarom Fraser niet geschikt is als trainer. Een jaar lang spelen met van Duinen en Kramer in 1 elftal is niet slim.
0
Woensdag 20 mei 2015 om 11:06 uur

Waht

Bolluhboeah schreef:

Ik zie inderdaad liever een goede bezetting op op het veld dan in de bestuurskamer. Maar als Wang dan toch diep in de buidel wil tasten dan nog liever en goede spelers, en grote namen op het pluche. Ik wil wel eens meemaken dat er ervaren mensen de club besturen, want dat heb ik eigenlijk nooit meegemaakt. De enige die in de buurt kwam was Stoop.

Als je aspiraties hebt op de top 5 te bestormen dan moet je professioneler worden op alle gebieden. Maar ik heb verder niets tegen Wigt. Zolang we verder moeten, zo als het er naar uitziet, met het huidige budget laat hem dan maar lekker schuiven.
De club moet in de top stabiel zijn met mensen die zich wegcijferen dus loyaal voor de club. Helaas zijn deze mensen heel erg moeilijk te vinden. Zie de afgelopen 15 jaar waar we er niet in slagen een fatsoenlijke (of loyale) algemeen directeur te vinden.

Mocht je er wel in slagen deze te vinden heeft dat weerslag op je hele organisatie. Advokaat of Martin Jol als technische man zou de club een enorme boost geven.
Woerts als Algemeen directeur, deze man zou er alleen voor zichzelf zitten maar zou de club in 2 jaar naar een veel hoger niveau kunnen brengen want hij heeft veel connecties begrijp ik.

Uit de shouts van Jos Raaf begrijp ik dat het met de jeugdopleiding heel goed gaat, laat dit dan ook met rust en versterk dit met nog meer faciliteiten en aansprekende trainers met een Den Haag achtergrond.

De top 5 lijkt mij een utopie maar met gedegen opbouw vanuit de Top van de club moet het met beleid mogelijk zijn een niveau subtop te bereiken.
Scouting is daarbij van levensbelang. Vorig zomer 8 spelers gehaald maar er voldoen er maar drie, dat is gewoon te weinig.
Voorbeeld: Kramer verkopen en er 2 of 3 talentvolle hongerige brutale gasten met juiste mentaliteit (geen types Schet, Haaren, Gourye) voor terughalen.
Weet niet hoe die Jansen van Almere en die Peters van Emmen qua mentaliteit in elkaar zitten maar dit is even belangrijk dan hun voetbalvermogen.
We gaan het meemaken en afwachten wat de chinese overname precies voor resultaten gaat opleveren.
0
Woensdag 20 mei 2015 om 10:49 uur

R.E.

yesyes schreef:

Als je alles van te voren wist. Denk dat iedereen het er wel mee eens was om vduinen never nooit te verkopen. Nu achteraf is het makkelijk praten. Ik geloof nog steeds in mikey. Er is hem door chun li een verdubbeling van ze salaris beloofd daarom is hij niet weggegaan bij onze club. Waarschijnlijk was die anders gewoon verkocht. Nu dat helemaal niet het geval blijkt te zijn is hij dus teleurgesteld en speelt die zwaar ondermaats.. wat begrijpelijk is. Ik denk dat mikey wel weer opleeft en we hem zeker niet moeten afschrijven. Ik vind dat hij volgend seizoen een kans verdient in de spits en dan moet die het echt gaan waarmaken anders is het einde oefening voor hem. Maar ik weet wel zeker dat hij het waarmaakt. Kramer gewoon lekker verkopen voor een mooi bedrag en 2 hele goede buitenspelers gaan halen die ook een goaltje kunnen maken. Korte en kastaneer als invallers, die 2 komen er wel vooral kastaneer.
Je kunt me van veel beschuldigen, maar niet van "achteraf makkelijk praten". Op 18 augustus 2014, toen AZ nog "maar" 1,5 miljoen voor Van Duinen had geboden, schreef ik hier:
"Ik vind 1,5 miljoen voor een technisch beperkte spits een heel mooie prijs. Denk maar aan Wesley Verhoek, die nu ook nog maar een schijntje van zijn toenmalige transfersom waard is. Ik denk dat het met Van Duinen ook zo zal gaan, want hij mist de vereiste techniek als hij in kleinere ruimtes moet gaan presteren."
En op 25 augustus 2014, toen bleek dat ADO niet op dat bod zou ingaan, schreef ik:
"Ik vind 1,5 miljoen geen "appel en een ei", zeker niet voor Van Duinen ... Ik vind dit dus geen reden voor trots op de club. Mede door de huidige onduidelijke situatie op bestuursniveau heeft ADO een gouden kans laten liggen om Van Duinen te verkopen voor een zeer mooi bedrag dat hij nu nooit meer zal opbrengen."
En op 22 september 2014, nadat ADO zelfs een bod van 2 miljoen had afgewezen:
"Degenen die zo blij waren dat Van Duinen ondanks een bod van 2 miljoen euro bij ADO bleef, waren hun objectieve kijk op voetbal toen duidelijk (even?) kwijt. Of denken zij daar nu nog zo over? Ik kan het me absoluut niet voorstellen!"
Ik vind het eerlijk gezegd onbegrijpelijk dat je na zijn uitermate slechte seizoen(dat voor mij, zoals hierboven aangetoond, dus niet verrassend was) nog steeds vertrouwen in Van Duinen hebt. Als hij komend seizoen echt onze spits gaat worden, krijgen we het héél moeilijk.
0
Dinsdag 19 mei 2015 om 17:27 uur

yesyes

R.E. schreef:

Dit klinkt misschien sympathiek, maar dit is natuurlijk louter onderhandelingsstrategie. Natuurlijk wil Kramer heel graag weg om zijn uitstekende seizoen te verzilveren en hiermee oefent hij druk uit op ADO om niet te veel voor hem te vragen. Als Kramer hier nog een jaar zou spelen, mag hij volgend jaar namelijk gratis weg, en dat wil ADO natuurlijk niet. Als ADO Van Duinen aan het begin van dit seizoen nou gewoon voor 2 miljoen had verkocht aan Groningen of AZ (ja echt, dat was het bod, ook al vonden velen hier dat zelfs nog niet hoog genoeg) en Kramer tijdig een contractverlenging had aangeboden, had ADO er zowel sportief als financieel én qua mogelijkheden om Kramer te behouden, veel sterker voor gestaan.
Als je alles van te voren wist. Denk dat iedereen het er wel mee eens was om vduinen never nooit te verkopen. Nu achteraf is het makkelijk praten. Ik geloof nog steeds in mikey. Er is hem door chun li een verdubbeling van ze salaris beloofd daarom is hij niet weggegaan bij onze club. Waarschijnlijk was die anders gewoon verkocht. Nu dat helemaal niet het geval blijkt te zijn is hij dus teleurgesteld en speelt die zwaar ondermaats.. wat begrijpelijk is. Ik denk dat mikey wel weer opleeft en we hem zeker niet moeten afschrijven. Ik vind dat hij volgend seizoen een kans verdient in de spits en dan moet die het echt gaan waarmaken anders is het einde oefening voor hem. Maar ik weet wel zeker dat hij het waarmaakt. Kramer gewoon lekker verkopen voor een mooi bedrag en 2 hele goede buitenspelers gaan halen die ook een goaltje kunnen maken. Korte en kastaneer als invallers, die 2 komen er wel vooral kastaneer.
0
Dinsdag 19 mei 2015 om 17:10 uur

BLEISWIJK-1

jamesjones schreef:

Hij mag inderdaad weg maar alleen voor een hoofdprijs die anderen nooit gaan betalen behalve een idioot engels team ofzo.want die kopen in principe toch alles wat los en vast zit.

Ik vermoed alleen dat Kramer gewoon gaat blijven. De interviews van Fraser en hem op rtvwest wijzen meer in die richting.
Fraser kan van alles zeggen. Als kramer niet wil bijtekenen moet je verkopen. Anders laat je gewoon 2 miljoen lopen.

En waarom zou Kramer bijtekenen? Terwijl hij in Engeland 5x zoveel kan verdienen. Er is echt maar een rede waarom hij dat zou doen. En dat is als hij een gelimiteerde transfersom in zijn contract kan krijgen. Maar dat moet je als club nooit willen. Want als hij op 31 augustus alsnog gaat dan heb je geen spits meer.

En Wang gaat nooit een salaris betalen gelijk aan dat in Engeland.
0
Maandag 18 mei 2015 om 21:21 uur

Don

Johannes schreef:

Iedere betrokkene begrijpt dat er nu geld verdiend kan worden aan Kramer. Gaat hij nog zo`n seizoen draaien? IJzer smeden als het heet is... ADO een transferrecord, zaakwaarnemer een percentage, Kramer een fors salaris elders... Een transfer is heel waarschijnlijk. Maar: netjes dat er uit het andere vaatje getapt is. Ik geloof geen moment dat hij blijft.
Kramer heeft het boven verwachting leuk gedaan.
Voor weinig binnengkomen -goed gescout dus- beter geworden en nu met dikke winst verkopen...

Dh is ook nog geen club die zulk soort spelers kan behouden. Moet je ook niet willen denk ik.
0
Maandag 18 mei 2015 om 17:08 uur

Advertentie

<FCDH>

ADO-trainer Henk Fraser: `Hoog in de boom zitten om Michiel Kramer te behouden`
ADO Den Haag - PSV: Michiel Kramer. (Foto: Laurens Lindhout)
image: http://www.omroepwest.nl/sites/default/files/imagecache/cp_main/erasmus/2f/2852911.jpg


17-05-2015 | 19:10

DEN HAAG - Trainer Fraser vindt dat ADO Den Haag er alles aan moet doen om clubtopscorer Michiel Kramer binnenboord te houden. Volgens de oefenmeester mag Kramer alleen weg als hij het hoogste transferbedrag in de clubgeschiedenis oplevert.
`De club is gezond. We hebben nieuwe eigenaren die niet per se hem moeten verkopen, zoals in het verleden Chery en Toornstra wel zijn verkocht voor een aanzienlijk lagere prijs dan wat ze in mijn ogen waard waren`, aldus Fraser. Verkoop is voor hem alleen een optie als het clubrecord (op naam van Daryl Janmaat, tussen de twee en 2,5 miljoen euro) wordt verbroken. Fraser: `Ik bepaal de prijs niet, maar wat mij betreft kunnen we heel hoog in de boom gaan zitten.`

Zijn haat-liefdeverhouding met Kramer kwam ook na de thuisnederlaag tegen PSV (2-3) aan de oppervlakte. Op een stelling van de spits dat ADO te veel ego`s in de kleedkamer heeft, reageert Fraser: `Dat hij dat uitspreekt, vind ik op zich wel mooi. Maar juist hij is één van de spelers die daaraan zou moeten werken. En met zijn status andere spelers daar op aan zou moeten spreken. Misschien is het wel verstandig dat hij er nog een jaar aan vastplakt.`


0
Zondag 17 mei 2015 om 19:46 uur

yesyes

Moi schreef:

Feit is feit: Kramer is beter dan Bulykin
een waarom?
Buly had zeer bruikbare spelers om zich heen wat kramer in de hier en nu situatie niet heeft.
Ben ik het helemaal niet mee eens. Ik vind bulykin een veel betere spits. Perfecte kopper veel beter dan Kramer. Ijzersterk in duels wat Kramer totaal niet heeft. Super balvast wat ook Kramer niet beheerst. Kwa techniek is Kramer wat verder maar daar blijft het ook bij. In mijn ogen is Kramer ver boven zichzelf uitgestegen dit seizoen dus nu lekker verkopen want ik zie het hem niet nog een keer doen
0
Zondag 17 mei 2015 om 00:25 uur

Dannyy

DJ schreef:

Analyse van eredivisie met oa Kramer in het AD. Kramer geeft hierin aan dat bij ADO teveel spelers zijn die aan zichzelf denken. Kramer geeft aan dat het grootste probleem te hebben gevonden en als ze echt als team hadden geopereerd ze niet zo laag hadden gestaan.
Dat was toch al lang en breed bekend, ik ga maar geen namen noemen want die kunnen jullie zelf waarschijnlijk ook wel bedenken. Ik denk dat ADO er goed aan zou doen deze rotte appels uit de selectie verkopen of verhuren.
0
Zaterdag 16 mei 2015 om 12:13 uur

Nu online

Marcush en 473 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 273
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Kilian Nikiema Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Helmond Sport
3-1
17 januari 2025

Volgende wedstrijd

Logo Excelsior Logo ADO Den Haag
26 januari 2025 om 12:15 uur
Woudestein, Rotterdam

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 22 - 46
2 Excelsior 22 - 42
3 FC Dordrecht 22 - 37
4 SC Cambuur 21 - 35
5 ADO Den Haag 21 - 34
6 Den Bosch + 20 - 33
7 Roda JC 21 - 33
8 Graafschap 20 - 32
9 FC Emmen 20 - 32
10 Helmond Sp. 21 - 31
11 Telstar 22 - 29
12 FC Eindhoven 21 - 26
13 Jong AZ 22 - 26
14 TOP Oss 22 - 25
15 MVV Maastr. 21 - 23
16 VVV-Venlo 22 - 22
17 Jong Ajax 21 - 21
18 Jong PSV 21 - 21
19 Jong Utrecht 20 - 13
20 Vitesse 22 - -8