Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: omzet

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 28
Volgende pagina

Kees

Don schreef:

Rechtstreeks dagraderen geloof ik niet zo in. Niet omdat we zelf nog zoveel punten halen maar omdat graafschap geen punt meer zal pakken

Als we nc spelen stromen we toch tegen de laatste tegenstander pas in? 1 uit en 1 thuiswedstrijidje? Dan zijn we een week oof 5 verder en zal je de hand zien van atteveld.

Mwah, 2 wedstrijdjes in het zonnetje heb ik op zich wel zin in. Ik ga ervan uit dat je deze wedstrijden redelijk makkelijk moet kunnen winnen tegen bijvoorbeeld een rkc of zwolle.

Zo niet.... remember ga eagles 1993
Nee, Don helaas is het niet zo gemakkelijk. We stromen dan vanaf ronde twee in en als we die winnen gaan we naar ronde drie die beslissend is.

Alsjeblieft geen RKC. Die hebben de vorm weer te pakken en hebben nog een krat appels met ons te schillen.

Overigens stromen wij als teleurgestelde nummer 16 of 17 in en zitten de eerste divisie clubs in een flow omdat ze al een ronde hebben overleefd.

De enige die er bij baat hebben zijn de apothekers in en rondom Den Haag die extra kalmeringsmiddelen kunnen verkopen. En een apotheek van een bepaalde shouter hier op de box kan meteen een extra vestiging openen van de omzet.
0
Dinsdag 21 april 2009 om 21:12 uur

RWE

RWE maakt deel uit van RWE AG, een van ’s werelds toonaangevende energiebedrijven, met haar hoofdkantoor in Essen, Duitsland. In 2007 realiseerden ongeveer 63.500 werknemers wereldwijd een omzet van 42 miljard euro. 

Genoeg centen om ze naam van het stadion te dragen dacht ik zo? Die kunnen wel een Miljoen of 10 missen
0
Zondag 15 maart 2009 om 21:24 uur

MAXEDA is een hele grote vis eventueel......

Maxeda =

Ontstaan in 2006
30.000 werknemers in Nederland
Hoofdkantoor in Amsterdam (ietsje minder....) 
Grootste retailer in Nederland
€ 4 miljard omzet/jaar

De organisatie

Maxeda is de grootste retailer in food en non-food in Nederland met 1346 winkels en ongeveer 30.000 werknemers. Elke week verwelkomt men ongeveer 6 miljoen klanten. Binnen Maxeda bevinden zich onder andere warenhuizen, doe-het-zelfzaken en kledingwinkels. Met een omzet van 3.181 miljard euro in 2007 en nominatie voor Werkgever van het Jaar op het World Retail Congress is dit bedrijf internationaal ook zeer erkend.

Voordat Maxeda het licht zag door de overname van Vendex KBB had het bedrijf al een rijke en tumultueuze geschiedenis. Vendex KBB ontstond uit Vendex en KBB. Vendex bezat Vroom & Dreesmann, en KBB had de Bijenkorf & de Hema als grootste keten. Het aantal ketens wat men bezat slonk aanzienlijk met de jaren. In 1999, bij het ontstaan van Vendex KBB, bezat men 27 winkelketens als dochterbedrijven. Bij het ontstaan van Maxeda waren dit er nog maar 10. Het huidige aantal is 11 bedrijven.
Met de overname van Vendex KBB markeert Maxeda de aanname van een nieuwe bedrijfsfilosofie. Men hanteert nu A Passion to Serve – de klant is absoluut koning bij het bedrijf.
Bij Maxeda horen in Nederland, variërend van kledingwinkels tot restaurants tot bouwmarkten, een elftal bedrijven:

De Bijenkorf en Vroom & Dreesmann
Praxis, Formido, Brico en Plan-It
Claudia Sträter, Hunkemöller en M&S.
La Place & Schaap en Citroen


0
Maandag 29 december 2008 om 10:25 uur

marcellino

WETZEL: We gaan feijenoord op z`n haags bestrijden.

Volgens mij is op z`n haags gaan voor elke bal en aanvallend.

De eerste helft komen we gelukkig op 0-1 dat is een opsteker,jammer genoeg blijven we voetbalen zo als we begonnen laf en zonder inzet.

bij de eerst goal staan drie mensen elkaar aan te kijken maar niemand denkt laat ik nou eens die bal gaan blokken.

1-1,nog niks aan de hand al zie je dat den haag totaal niets in te brengen heeft maar dan een 100% kans die niet wordt benut door caracciolo verder vond ik hem wel dreigend.

1-2 kinderlijk balverlies door heese die de hele wedstrijd achter zijn man aan liep niets ten nadelen van hem want hij heeft het een paar wedstrijden goed gedaan maar je speelt tegen een groei briljant wijnaldum,heese is totaal verzoppen op de back plaats in niemand die hem hielp je zou denken dat hij rug dekking zou krijgen van de laatste man maar die was de hele wedstrijd nergens te vinden.

fout 2,fout 3 was het derde doelpunt een replica van fout 2.

En wat we daarna hebben gezien is schandalig voor worden geen een haagse voetballer kon het opbrengen om de 1600  supporters nog waar voor hun geld te geven en zelfs wetzel heeft schijt aan ons we vleuren op als meric er in komt en zelfs dat gunde hij ons niet.

We kunnen hier wel weer gaan roepen dat we ook nog in de eerste divisie hadden kunnen spelen maar dat is niet zo we spelen eredivisie en hebben een begroting waar we 4 a 5 ploegen onder ons moeten houden en jammer genoeg zie ik dat niet gebeuren.

Maar laten we de moet erin houden volgende week voor 5000 a 6000 man is ook goed voor de omzet
en dan ook nog hopen dat het rustig blijft want de problemen komen ook steeds weer dichterbij.

0
Zondag 23 november 2008 om 17:16 uur

den haag

Koreaanse bandengigant nieuwe sponsor ADO
Geschreven op zondag, 7 september om 21:40

ADO Den Haag heeft een nieuwe sponsor gevonden voor de komende drie jaar. Kumho Tyres, een internationale bandenfabrikant, geeft aan de kersverse eredivisionist te willen steunen om zo naamsbekendheid te realiseren in Nederland. Met het 3-jarige contract dat ADO en de Koreaanse bandengigant hebben getekend heeft de Haagse volksclub een sponsor met veel geld binnengehaald. De tiende bandenfabrikant ter wereld draait per jaar een omzet van circa 2,5 miljard euro. In navolging van de Engelse topclub Manchester United is ADO de tweede voetbalclub die gesponsord wordt door het Koreaanse bedrijf.

De keuze voor de Haagse club als sponsorpartner is gemaakt op basis van de eredivisie-status en het feit dat de Koreaanse bandengigant de Nederlandse markt wil bestormen. Frans Boogaard, commercieel directeur van de Hagenaren, meldt op de officiële clubwebsite content te zijn met de overeenkomst. “ADO Den Haag is zeer verheugd dat Kumho Tyres in Nederland onze club heeft gekozen en wij zijn ervan overtuigd dat Kumho Tyres ook op de Nederlandse markt een nog groter merk zal worden.”
0
Zondag 7 september 2008 om 23:00 uur

<FCDH>

Kees schreef:

Hoeveel geld. Tsja, dat is zo ongelooflijk moeilijk in te schatten. Ik lees op hun site dat ze een vierjarig contract met Manchester United hebben afgesloten. Dat betekent dat ze ook daar op de lange termijn inzetten.
- Nemen ze bij ADO genoegen met een sponsoring op het tweede plan als sub sponsor?

- Hebben ze de bedoeling om op termijn shirtsponsor te worden?

- En zo zijn er nog 100 dingen die je kunt bedenken.

Maar als je het nuchter beredeneert hebben ze als subsponsor weinig tot geen mogelijkheid om hun naamsbekendheid buiten de regio Haaglanden te verhogen. Of gaan ze nog meer clubs in Nederland benaderen om subsponsor te worden? Dat laatste denk ik overigens niet want een dergelijk groot bedrijf maakt eerst een hele hoop lawaai in hun publiciteitscampagne. 
Laten we hopen dat er een hele mooie relatie gaat ontstaan met kans op meer.....
als ze een jaar omzet hebben van 2,5 miljard en ze willen in 5 jaar nederland veroveren? dan mag je er toch vanuit gaan dat ze dat niet redden met een miljoen per jaar aan den haag?dan moet dat bedrag vele malen hoger zijn?want als ze echt goed bekend willen worden kan dat alleen maar met een goed spelende club
0
Zondag 7 september 2008 om 22:34 uur

<FCDH>

Koreaanse bandengigant nieuwe sponsor ADO
Geschreven op zondag, 7 september om 21:40

ADO Den Haag heeft een nieuwe sponsor gevonden voor de komende drie jaar. Kumho Tyres, een internationale bandenfabrikant, geeft aan de kersverse eredivisionist te willen steunen om zo naamsbekendheid te realiseren in Nederland.

Met het 3-jarige contract dat ADO en de Koreaanse bandengigant hebben getekend heeft de Haagse volksclub een sponsor met veel geld binnengehaald. De tiende bandenfabrikant ter wereld draait per jaar een omzet van circa 2,5 miljard euro. In navolging van de Engelse topclub Manchester United is ADO de tweede voetbalclub die gesponsord wordt door het Koreaanse bedrijf.

De keuze voor de Haagse club als sponsorpartner is gemaakt op basis van de eredivisie-status en het feit dat de Koreaanse bandengigant de Nederlandse markt wil bestormen. Frans Boogaard, commercieel directeur van de Hagenaren, meldt op de officiële clubwebsite content te zijn met de overeenkomst. “ADO Den Haag is zeer verheugd dat Kumho Tyres in Nederland onze club heeft gekozen en wij zijn ervan overtuigd dat Kumho Tyres ook op de Nederlandse markt een nog groter merk zal worden 


sponsor met veel geld wat zou het bedrag zijn wat ze per jaar krijgen ?
0
Zondag 7 september 2008 om 22:05 uur

Advertentie

Jager

<FCDH> schreef:

frans wanneer komt er een grote sponsernaam voor het stadion?
ADO Den Haag haalt Koreaanse sponsor binnen
07 september 2008

ADO Den Haag heeft een 3-jarige sponsorovereenkomst gesloten met Kumho Tyres uit Korea. Kumho Tyres is de tiende bandenfabrikant ter wereld met een omzet circa 2,5 miljard euro.

Kumho Tyres worden wereldwijd verkocht en staan bekend om een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Voor Kumho is het feit dat de Haagse club naar de Eredivisie is gepromoveerd en de doelstelling van Kumho om haar marktaandeel in de Nederlandse markt sterk te verhogen, zijn redenen sponsor te worden bij ADO Den Haag.

marktpositie

In Engeland is Kumho Tyres platinum sponsor van Manchester United en heeft Kumho Tyres reeds een sterke marktpositie opgebouwd. In de Benelux is Van Klei’s Banden Import distributeur van Kumho Tyres.

Frans Boogaard, commercieel directeur ADO Den Haag; ‘ADO Den Haag is zeer verheugd dat Kumho Tyres in Nederland onze club heeft gekozen en wij zijn ervan overtuigd dat Kumho Tyres ook op de Nederlandse markt een nog groter merk zal worden.’

© TR Media

0
Zondag 7 september 2008 om 17:30 uur

Frans

Nieuwe sponsor voor ADO DH !!!!!

ADO Den Haag heeft een 3-jarige sponsorovereen-komst gesloten met Kumho Tyres uit Korea. Kumho Tyres is de tiende bandenfabrikant ter wereld met een omzet circa 2,5 miljard euro. 

Groeten Frans




0
Zondag 7 september 2008 om 15:39 uur

Jager

`Er móest een frisse wind waaien`
zaterdag 30 augustus 2008
Door DENNIS JANSEN

DELFT - ADO Mark van der Kallen was een jaar geleden een volstrekt onbekende naam in de voetballerij.
Sinds hij ADO Den Haag redde van het faillissement is de Rijswijkse zakenman publiek bezit. Mark van der Kallen negen maanden later, over zaken doen, spelerssalarissen en de supporters.

In de directiekamer van zijn smaakvolle kantoorpand in Delft refereert niets aan zijn nieuwste tijdverdrijf: ADO Den Haag. Niets op zijn bureau, niets aan de muur. "Dat was een dag na de promotie wel anders," grijnst Mark van der Kallen. "Alles was groengeel."

O ja, dan tóch, er ligt -verfomfaaid, dát wel- een ADO-shirt, tussen twee ordners in. Dat was laatst voor de coverfoto van Platform, het vakblad van VNO NCW West. Van der Kallen, hij was niet te beroerd om het aan te trekken. In het interview kraakte de Rijswijker harde noten. De gemeente Den Haag kreeg er fiks van langs: "Ik vind het verbazingwekkend dat een gemeenteraad zegt: we stoppen vijftig miljoen in een stadion en als het mis is, hebben we niet de guts om er extra geld in te stoppen."

En nu wil de gemeente Den Haag eerst het rapport van de commissie- Klaas de Vries afwachten, voordat de geldleningovereenkomst in orde wordt gemaakt. U kunt nog steeds niet investeren.

Van der Kallen: "Dat is een misverstand. De investering is juist wel de afgelopen maanden in ADO gestopt. Onder andere het crediteurenakkoord en de afwikkeling met Hebema zijn gebeurd. Alleen de lening van de gemeente aan SSO is nog niet aangepast, maar daar heeft ADO geen last van."

Het is bijna negen maanden na uw reddingsactie in december. Er is veel gebeurd sinds die tijd. Heeft u al gedacht: waar ben ik aan begonnen?

"Nee hoor. Mijn zomervakantie was wel een stukje drukker dan vorig jaar, omdat er nog zoveel geregeld moest worden. En nóg eigenlijk. Maar als je ziet waar we vandaan komen, is het wél leuk. De hele reddingsoperatie was in eerste instantie gericht op de eerste divisie. Toen ADO Den Haag plotseling promoveerde, moesten we snel handelen. Je kunt niet de illusie hebben dat je met de ploeg die vorig jaar in de eerste divisie met de kerst zeventiende stond, nu de eredivisie in kunt. Dus heb ik tegen André (Wetzel) gezegd: we gaan meer geld uitgeven."

De transfer van Daryl Janmaat waar ADO Den Haag de hoofdprijs voor heeft gekregen, maakte dat mede mogelijk. Het geld voor Ferrie Bodde liep ADO Den Haag mis. Bij doorverkoop naar een andere club zou ADO de helft krijgen van de transfersom. Swansea City wilde een deal maken, maar ADO wilde niet.

"Achteraf was het wel een tegenvaller dat de verkoop niet doorging. Swansea wilde ADO betrekken in de deal. Er kwamen berichten dat hij twee miljoen waard zou zijn. Dan zou ADO de helft daarvan krijgen. Een enorm bedrag. Later wilde Swansea dat we met minder dan vijftig procent genoegen namen om de deal door te laten gaan. Wij hielden gewoon vast aan het contract en hadden verder geen invloed op de verkoop door Swansea en het feit dat de transfer niet doorging."

Bijna tegelijkertijd met het versterken van de selectie moest ADO Den Haag flink bezuinigen en een nieuwe organisatie neerzetten.

"Van afslanken van een eerste divisieclub naar het opbouwen van een eredivisieploeg, dat is a hell of a job. In commercieel opzicht zijn we een heel eind. De doelstellingen in dat opzicht zijn voor 95 procent bereikt. Op vijf businessunits na zijn ze allemaal weg. Vorig jaar negentien, nu dertig. Dat zegt wel iets. Er zijn al 3700 seizoenkaarten verkocht en 8500 clubcards. Ik kan je vertellen dat ADO Den Haag in het nieuwe seizoen de hoogste omzet ooit gaat draaien. De inkomsten stijgen van 7,5 miljoen naar 11 miljoen."

Was een heel nieuwe organisatie nodig?

"Nou, er is natuurlijk ook een aantal mensen zelf weggegaan. Maar de meeste mensen waren murw geslagen en hadden niet meer de veerkracht om door te gaan. Er móest een frisse wind waaien door ADO."

De veiligheidskosten moesten ook omlaag.

"Eén miljoen veiligheidskosten per jaar is gewoon niet op te brengen. Wat dat betreft blijft het opvallend dat de gemeente Den Haag met het nieuwe stadion zo hamerde op de veiligheid en met een pakket eisen kwam, terwijl de club de kosten voor zijn rekening moest nemen. Toenmalige burgmeester Deetman heeft toezeggingen gedaan om de veiligheidskosten in de toekomst op een normaal niveau te houden."

De fans aan de overkant kunnen na de wedstrijd nog steeds geen drankje drinken.

"Voor iedereen in het stadion moet een voetbalwedstrijd van ADO Den Haag een uitje zijn, ik ben daar voor. Het is scheef als er in het businessgebouw wel feest wordt gevierd en aan de andere kant van het stadion niet. Toen we laatst overleg hadden bij burgemeester Van Aartsen en we het hadden over gelijkheid voor iedereen, grapte hij: dan ook maar geen bier meer in de businessclub. Maar ik ben blij dat er sinds kort voor het eerst weer gepraat kan worden over faciliteiten voor de supporters. Er moet een biertje komen, al dat niet evenementenbier. Het mag niet de bedoeling zijn dat fans na de wedstrijd hard het stadion uitlopen. Ze moeten lekker even blijven hangen. Het is prettig dat onze burgermeester meedenkt en betrokken is. We moeten de supporters vertrouwen geven. Alleen als dat niet beschaamd wordt is het mogelijk goede faciliteiten te organiseren."

De selectie is samengesteld, de organisatie voor het grootste gedeelte ingevuld. Tegen welke zaken loopt u nu aan?

"Nou, er zijn nog tal van dingen die we aan het onderzoeken zijn. Neem de energierekening van ADO. Die is vier ton. Geloof je dat? Vier ton! Heel even heb ik me afgevraagd of er niet een hennepkwekerij onder het Zuiderparkstadion ligt."

U zit nu negen maanden midden in de voetballerij. Wat is u het meest opgevallen?

"De hoogte van de spelerssalarissen. De prijsverschillen tussen aanvallers en verdedigers. Niet te vergelijken met werknemers uit het bedrijfsleven. En dat veel succesfactoren in een bedrijf overeenkomen met een voetbalclub. In essentie verschilt het managen van een bedrijf en een voetbalclub denk ik niet."

Hoe groot was de tegenvaller dat Martin van Geel niet kwam?

"Jammer natuurlijk. Het was een apart moment, want ik stond aan de rand van de Niagara watervallen toen hij belde om af te zeggen. De stap voor hem was nog net even te groot, maar hij vertelde wel dat het uiteindelijk tussen Roda JC en ADO Den Haag ging. Terwijl hij wel tien aanbiedingen had. Mensen buiten onze regio zien nog te veel op tegen ADO. Het is aan ons om te bewijzen dat we aan iets goeds bezig zijn. Wat dat betreft mag ADO in sociaal maatschappelijk opzicht minder bescheiden zijn. We mogen best meer naar buiten treden met alle activiteiten die ADO wat dat betreft in de regio doet."

U hebt de smaak te pakken met ADO Den Haag.

"Jazeker. Ik geloof in ADO Den Haag. De club heeft een enorme potentie. In een regio met een miljoen inwoners en duizenden bedrijven. Als je toch kijkt naar de ligging van het stadion. Uniek! Ondernemers moeten beseffen dat daar een unieke kans ligt om zaken te doen. Handhaving in de eredivisie wordt erg belangrijk. Geloof me, over een paar jaar is hier echt geen stoel meer te krijgen."

0
Zaterdag 30 augustus 2008 om 08:20 uur

Nu online

Momenteel geen shouters online en 75 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 28
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Kilian Nikiema Juho Kilo Matteo Waem

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Vitesse
2-0
8 november 2024

Volgende wedstrijd

Logo Jong AZ Logo ADO Den Haag
22 november 2024 om 20:00 uur
AFAS Trainingscomplex

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Excelsior 14 - 29
2 Helmond Sp. 14 - 27
3 Graafschap 14 - 26
4 FC Volendam 14 - 26
5 Den Bosch + 14 - 25
6 FC Dordrecht 14 - 25
7 FC Emmen 14 - 24
8 SC Cambuur 14 - 22
9 Telstar 15 - 22
10 ADO Den Haag 14 - 21
11 Roda JC 14 - 20
12 Jong AZ 14 - 17
13 TOP Oss 14 - 16
14 FC Eindhoven 15 - 16
15 Jong PSV 14 - 14
16 MVV Maastr. 15 - 13
17 Jong Ajax 14 - 12
18 VVV-Venlo 15 - 11
19 Jong Utrecht 14 - 8
20 Vitesse -6 14 - 6