Welkom in de shoutbox, gast
Haagse Kelt
K.B schreef:
Een kolkend stadion? Alsof je het over Galatasaray - Fenerbace hebt. 10.000 supporters of een uitverkocht stadion. Tegen Ajax en Feyenoord hangt er altijd een gespannen en goede sfeer. De prijzen zijn inderdaad belachelijk hoog tijdens deze wedstrijden. Je zal maar met je vrouw en/of twee kinderen willen gaan. Ben je zo een kleine 100 euro kwijt incl. eten en drinken. De prijs en kwaliteitverhouding (prestaties op het veld) liggen niet in verhouding net elkaar nu.
Een kolkend stadion? Alsof je het over Galatasaray - Fenerbace hebt. 10.000 supporters of een uitverkocht stadion. Tegen Ajax en Feyenoord hangt er altijd een gespannen en goede sfeer. De prijzen zijn inderdaad belachelijk hoog tijdens deze wedstrijden. Je zal maar met je vrouw en/of twee kinderen willen gaan. Ben je zo een kleine 100 euro kwijt incl. eten en drinken. De prijs en kwaliteitverhouding (prestaties op het veld) liggen niet in verhouding net elkaar nu.
Tja, willen we vooruit of niet.
SCC-houders kunnen met 10% korting kaarten kopen voor ADO-ajax. Aldus kost een kaartje lange zijde oftewel de beste plekken behalve de eretribune 29 euro zoveel voor een volwassene. Ik vind dat voor de topwedstrijd van het seizoen, waar veel mensen belangstelling voor hebben die je de rest van het seizoen niet meer ziet, wel mee vallen.
Wat vind jij dan, dat ze die kaartjes voor 15 euro weg moeten doen? En vervolgens zijn we weer allemaal boos dat ze de begroting niet halen?!
Bij de overige wedstrijden zijn er regelmatig korting- en gratis kaartjs acties. Ik vind dat de club op dit punt prima bezig is, maar dat het Haaglandse bevolking gewoon veel te weinig naar het stadion komt, ondanks de prima thuiswedstrijden.
SCC-houders kunnen met 10% korting kaarten kopen voor ADO-ajax. Aldus kost een kaartje lange zijde oftewel de beste plekken behalve de eretribune 29 euro zoveel voor een volwassene. Ik vind dat voor de topwedstrijd van het seizoen, waar veel mensen belangstelling voor hebben die je de rest van het seizoen niet meer ziet, wel mee vallen.
Wat vind jij dan, dat ze die kaartjes voor 15 euro weg moeten doen? En vervolgens zijn we weer allemaal boos dat ze de begroting niet halen?!
Bij de overige wedstrijden zijn er regelmatig korting- en gratis kaartjs acties. Ik vind dat de club op dit punt prima bezig is, maar dat het Haaglandse bevolking gewoon veel te weinig naar het stadion komt, ondanks de prima thuiswedstrijden.
0
|
Maandag 18 november 2013 om 16:49 uur |
H@@GenEES
Bolluhboeah schreef:
Met het vertrek van Driebergen, lijkt het erop dat de Duin- en Bollenstreek wat vergeten lijkt. Niet doen! Leiden en Voorschoten ook.
Wat kost een advertentie/actie in de lokale huis-aan-huis krant nou? Toegegeven het is voornamelijk 020 en feyenoord gebied, maar niet geschoten is...
Statistisch gezien kan je altijd wel nieuwe aanwinsten verwachten, niet veel, maar alle beetjes helpen.
Commercieel moet Den Haag zich meer gaan profileren als de underdog of cult club. Als het alternatief voor, (voor de hand liggende) topclub keuzes van hoger opgeleiden van buiten de randstad die na hun studie hier blijven hangen, en de agglomeratie van de stad.
Met die `slapende reus` heb ik niet zoveel, ik heb het eerder over een comateuze reus...
Met het vertrek van Driebergen, lijkt het erop dat de Duin- en Bollenstreek wat vergeten lijkt. Niet doen! Leiden en Voorschoten ook.
Wat kost een advertentie/actie in de lokale huis-aan-huis krant nou? Toegegeven het is voornamelijk 020 en feyenoord gebied, maar niet geschoten is...
Statistisch gezien kan je altijd wel nieuwe aanwinsten verwachten, niet veel, maar alle beetjes helpen.
Commercieel moet Den Haag zich meer gaan profileren als de underdog of cult club. Als het alternatief voor, (voor de hand liggende) topclub keuzes van hoger opgeleiden van buiten de randstad die na hun studie hier blijven hangen, en de agglomeratie van de stad.
Met die `slapende reus` heb ik niet zoveel, ik heb het eerder over een comateuze reus...
Ik denk dat je dat nog eens vies tegen zal vallen wat een advertentie in een huis aan huisblad kost, als je hier kijkt zie je dat adverteren in huis aan huisbladen veel kost.
Gemiddelde prijs is rond de €3000- per pagina grote advertentie, je moet minimaal 5x adverteren wil het een beetje blijven hangen bij de mensen dat is gemiddeld €15000-
Dan moet de advertentie ook nog ontworpen worden, er moeten foto`s worden gemaakt, tekst geschreven en layout moet worden ontworpen, kost je zo maar €2000- dus zit je al op €17000-
Laat je door die advertenties nu 25 nieuwe seizoenkaarthouders gemiddeld leveren die €250 op, dus dan heb je een inkomsten van €2500 euro.
Gezien de enorme terugloop van SCC houders bij alle BVO`s zul je de helft weer na één seizoen verliezen, dus dan hou je na een investering van €17000- 12 seizoenkaart houders over .
Ik denk dat dit de reden is waarom men niet in die krantjes adverteert, zelfs als je het voor de helft van dat bedrag zou doen is het niet rendabel te krijgen.
En ipv dooie bomen media zouden ze beter met hun online marketing om moeten gaan en ipv nieuwe supporters te werfen zouden ze beter werk kunnen maken om de oude (teleurgestelde) supporters terug te halen.
Gemiddelde prijs is rond de €3000- per pagina grote advertentie, je moet minimaal 5x adverteren wil het een beetje blijven hangen bij de mensen dat is gemiddeld €15000-
Dan moet de advertentie ook nog ontworpen worden, er moeten foto`s worden gemaakt, tekst geschreven en layout moet worden ontworpen, kost je zo maar €2000- dus zit je al op €17000-
Laat je door die advertenties nu 25 nieuwe seizoenkaarthouders gemiddeld leveren die €250 op, dus dan heb je een inkomsten van €2500 euro.
Gezien de enorme terugloop van SCC houders bij alle BVO`s zul je de helft weer na één seizoen verliezen, dus dan hou je na een investering van €17000- 12 seizoenkaart houders over .
Ik denk dat dit de reden is waarom men niet in die krantjes adverteert, zelfs als je het voor de helft van dat bedrag zou doen is het niet rendabel te krijgen.
En ipv dooie bomen media zouden ze beter met hun online marketing om moeten gaan en ipv nieuwe supporters te werfen zouden ze beter werk kunnen maken om de oude (teleurgestelde) supporters terug te halen.
0
|
Maandag 18 november 2013 om 11:12 uur |
B1905
Heren, groningen uit (ja ja heel ver):
FC Groningen - ADO Den Haag
Datum: 8 december 2013
Tijd: 14:30 uur
Locatie: Euroborg Stadion
(S)CC houders kunnen met ingang van maandag 11 november 2013, 09.00 uur tot en met donderdag 5 december 2013, 18.00 uur kaarten kopen via E-ticketing voor de verplichte buscombi en de verplichte autocombi.
Verplichte Buscombi
Uiteindelijke prijs € 17,-
Verplichte Autocombi
Uiteindelijke prijs € 6,-
Dat zijn pas prijzen.
FC Groningen - ADO Den Haag
Datum: 8 december 2013
Tijd: 14:30 uur
Locatie: Euroborg Stadion
(S)CC houders kunnen met ingang van maandag 11 november 2013, 09.00 uur tot en met donderdag 5 december 2013, 18.00 uur kaarten kopen via E-ticketing voor de verplichte buscombi en de verplichte autocombi.
Verplichte Buscombi
Uiteindelijke prijs € 17,-
Verplichte Autocombi
Uiteindelijke prijs € 6,-
Dat zijn pas prijzen.
0
|
Woensdag 13 november 2013 om 15:38 uur |
K.B
Kees schreef:
Ik moet zeggen dat de foto`s op adofans van het nieuwe veld mij toch hoopvol stemmen. Vooral de laatste foto. Kleur ziet er goed uit en de belijning vindt plaats met echte kalk en geen verf.
Dinsdag maar ff naar de training in het stadion kijken. Tenslotte moeten wij er ook aan wennen.
Ik moet zeggen dat de foto`s op adofans van het nieuwe veld mij toch hoopvol stemmen. Vooral de laatste foto. Kleur ziet er goed uit en de belijning vindt plaats met echte kalk en geen verf.
Dinsdag maar ff naar de training in het stadion kijken. Tenslotte moeten wij er ook aan wennen.
Volledig mee eens. Je geeft de supporters hiermee ook een lange tijd om hieraan te wennen. Vooral de SCC-houders kunnen hier op anticiperen door hun SCC op tijd te verlengen of op te zeggen.Vraag me af of je met dit kunstgrasveld ook nieuwe nieuwsgierige supporters trekt. Vanmiddag winnen is haalbaar en zou essensieel zijn voor het verloop van de komende weken als je het thuis weer moet laten zien. Winnen betekent nogmaals aanhaken bij de eerste 9. Verliezen bekent de komende weken rechterrijtje en druk op de wedstrijd van volgende week. Gelukkig wordt er na een maand weer gevoetbald!
0
|
Zondag 20 oktober 2013 om 08:41 uur |
Kees
De ambiance in het stadion was gisteren schrikbarend. Weinig sfeer, veel minder publiek dan die 8100 die opgegeven is. Wrs. alle scc-houders (wel of niet aanwezig) meegeteld. Ook veel berusting op de tribune. Het wordt steeds leger. Vergelijk de cijfers maar en 8 uit 14 betekent 19 punten uit 34 wedstrijden. Het gemiddelde dus.
Ik kan me absoluut niet voorstellen dat Steijn de kerst niet haalt. Mocht hij eruit moeten dan graag een trainer niet uit het bekende circuit.
Haal maar een trainer zonder vooroordeel (goed of slecht). Eentje uit België, Engeland, Duitsland, Oostenrijk of Zwitserland. Zonder communicatieprobleem dus. Lekker een frisse wind.
Enne, een van de shouters wordt hier eerder trainer dan Jol, Adriaanse of Advocaat.
Ik kan me absoluut niet voorstellen dat Steijn de kerst niet haalt. Mocht hij eruit moeten dan graag een trainer niet uit het bekende circuit.
Haal maar een trainer zonder vooroordeel (goed of slecht). Eentje uit België, Engeland, Duitsland, Oostenrijk of Zwitserland. Zonder communicatieprobleem dus. Lekker een frisse wind.
Enne, een van de shouters wordt hier eerder trainer dan Jol, Adriaanse of Advocaat.
0
|
Zondag 22 september 2013 om 10:35 uur |
B1905
Wijnhoven schreef:
http://adodenhaag.nl/tickets/kaartverkoop/kaartverkoop-thuisduel/406-gvvv-ado
Serieus ? dacht gwn eigen vervoer was enzo...
http://adodenhaag.nl/tickets/kaartverkoop/kaartverkoop-thuisduel/406-gvvv-ado
Serieus ? dacht gwn eigen vervoer was enzo...
"Verplichte Autocombi: Uiteindelijke prijs € 16,- Supporters die gebruik maken van de verplichte autocombi dienen er rekening mee te houden dat er op de wedstrijddag in de middaguren verplicht zal moeten worden omgewisseld bij het Kyocera stadion van ADO Den Haag. Een verplichte autocombi omvat een regeling voor auto’s die niet meer dan negen personen mogen vervoeren. In overleg met ADO Den Haag, de ontvangende club en de plaatselijke autoriteiten kan hier van af worden geweken. Houders van de (S)CC dienen het omwisselbiljet voor de bus/autocombi persoonlijk aan te schaffen."
Is toch ook eigen vervoer.
Is toch ook eigen vervoer.
0
|
Donderdag 19 september 2013 om 23:09 uur |
Edwin
Haagse Kelt schreef:
Kijk, zo kan je ook reageren Edwin. Hulde aan ADOnieuwegein!
Kijk, zo kan je ook reageren Edwin. Hulde aan ADOnieuwegein!
Ja. pappie......
Je kunt op veel manieren reageren en ik doe het op mijn manier....
Waarom mag er geen kritiek zijn? Of mag dat alleen als iedereen het daarmee eens is?
Ik vind het een prima actie voor mensen, die geen SCC hebben, maar niet voor de SCC-houders. Helaas is het niet de eerste keer, dat de SCC-houders niet kunnen profiteren.
Je kunt op veel manieren reageren en ik doe het op mijn manier....
Waarom mag er geen kritiek zijn? Of mag dat alleen als iedereen het daarmee eens is?
Ik vind het een prima actie voor mensen, die geen SCC hebben, maar niet voor de SCC-houders. Helaas is het niet de eerste keer, dat de SCC-houders niet kunnen profiteren.
0
|
Dinsdag 17 september 2013 om 20:11 uur |
Advertentie
Edwin
Don
Over de resultaten en trainer kun je wat mij betreft zeiken wat je wil. Dat valt allemaal nog tegen.
Maar dat er geklaagd wordt over de aankopen kan ik als dh supporter echt niet bij. Al halen ze 38 spelers, als de trainer maar elke week de beste 11 opstelt.
En of die nou holla, coutinho en van duinen of buwalda, zwinkels en tira heten zal me echt een worst wezen.
Maurice met het nu wel echt laten zien, maar de supporters net zo goed. Een kern van 8000 supporters, waarvan nog geen 5000 scc houders is werkelijkwaar een schande. En kom dan niet met resultaten aan. Eredivisie zou genoeg reden moete zijn voor 10.000 scc`s en elke week een vol stadion. je zal zien dat de sfeer dan `ineens toch wel leuk is`.
Zo makkelijk om na een wedstrijdje op fox gezien te hebben achter je pc te kruipen en de boel af te kraken, bah. Ik neem je dan in ieder geval niet meer serieus.
Maar dat er geklaagd wordt over de aankopen kan ik als dh supporter echt niet bij. Al halen ze 38 spelers, als de trainer maar elke week de beste 11 opstelt.
En of die nou holla, coutinho en van duinen of buwalda, zwinkels en tira heten zal me echt een worst wezen.
Maurice met het nu wel echt laten zien, maar de supporters net zo goed. Een kern van 8000 supporters, waarvan nog geen 5000 scc houders is werkelijkwaar een schande. En kom dan niet met resultaten aan. Eredivisie zou genoeg reden moete zijn voor 10.000 scc`s en elke week een vol stadion. je zal zien dat de sfeer dan `ineens toch wel leuk is`.
Zo makkelijk om na een wedstrijdje op fox gezien te hebben achter je pc te kruipen en de boel af te kraken, bah. Ik neem je dan in ieder geval niet meer serieus.
0
|
Dinsdag 3 september 2013 om 12:21 uur |
charder
Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado
Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.
Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.
Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.
Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.
Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.
Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.
Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.
Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.
Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!
Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
0
|
Maandag 26 augustus 2013 om 10:39 uur |
Nu online
Jk23, ADO73, Bert, Joop de graaff, Loeki070, Marcelvld, Vak_W, Aad, wijstaanboven, MichelAdamsMatje, Rooie91, BLEISWIJK-1, skrens, poemba en 200 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 22 | - | 46 |
2 | Excelsior | 22 | - | 42 |
3 | SC Cambuur | 22 | - | 38 |
4 | FC Dordrecht | 22 | - | 37 |
5 | ADO Den Haag | 21 | - | 34 |
6 | Graafschap | 21 | - | 33 |
7 | Den Bosch + | 21 | - | 33 |
8 | Roda JC | 22 | - | 33 |
9 | FC Emmen | 21 | - | 32 |
10 | Helmond Sp. | 21 | - | 31 |
11 | Telstar | 22 | - | 29 |
12 | FC Eindhoven | 22 | - | 29 |
13 | MVV Maastr. | 22 | - | 26 |
14 | Jong AZ | 22 | - | 26 |
15 | TOP Oss | 22 | - | 25 |
16 | Jong Ajax | 22 | - | 24 |
17 | VVV-Venlo | 22 | - | 22 |
18 | Jong PSV | 22 | - | 21 |
19 | Jong Utrecht | 21 | - | 14 |
20 | Vitesse | 22 | - | -8 |