Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 295
Volgende pagina

DaveDH

Ooievaar schreef:

Ik heb maling aan jou vriend en ook aan die imbeciel van een luie werkschuwe racistische timmerman.

Afgelopen seizoen een vol punt boven de degradatiestreep. Misschien snap je dat dan wel. Als je maar genoeg naar beneden scrollt dan kom je aan het einde ADO wel ergens tegen. Maar zoals eerder gememoreerd je bent niet al te snugger.

Dat zal komend seizoen niet lukken hoor, om boven de streep te eindigen met dit wanbeleid door een falende RvC.

Wellicht dat super commisaris Paul B nog een dvd kan kijken om dan weer een mispeer te presenteren. Paul Byersbergen of Paul de Leeuw, dat maakt bij ADO helemaal niets uit.

Succes met je scc of ben je daarom zo van de kaart dat je in een leeg vak zit dadelijk. Alle waar naar zijn geld niet waar?





Ach gelukkig hebben we dan zo`n *slimmerik* als jij op de box om ons even de weg te wijzen, rot toch op man je gefrustreerde gejank...

Ja we hebben een kut seizoen gehad en dat weten ze daar bij het bestuur ook wel, ik ben benieuwd of je ook zo dapper bent aan het eind van het seizoen als we goed gedraaid hebben om dan ook je ongelijk toe te geven...

En wat je verder over mij zegt zal me echt aan me reet roesten, jouw mening over mij daar veeg ik me hol mee af....

0
Donderdag 24 mei 2012 om 22:31 uur

070

Garcia schreef:

Dat drijft de prijs lekker op...
jouw naamgenoot zou ik ook graag bij ons zien spelen. Speelt nu op Cyprus dacht ik?
0
Donderdag 24 mei 2012 om 15:53 uur

DaveDH

liefhebber schreef:

Normaal reageer ik niet op jouw shouts. Maak een keer een uitzondering!!
Beest slaat de spijker op zijn kop!!
Jouw omgekeerde wereld, wat ik op voorhand aanneem , gaat geheel aan de inhoud en statutaire positie van de heren voorbij.
Hoge bomen.....wind. Ze dragen nu eenmaal die verantwoording.
Als men zich daadwerkelijk zo aangevallen voelt kom je toch met een transparant bewijs dat de aantijgers het mis hebben. Al zijn het er maar een paar.
Kritiek gepareerd en je zetelt jezelf in een nog stevigere positie om je doel te verwezenlijken. nl een sterk en gezond ADO
Dat de gemeente de cijfers laat controleren betekend niets meer/minder dat deze kloppend dienen te zijn! En zegt helemaal niets over crediteuren/debiteuren. Of de gedane investeringen.
Ik heb al eerder aangegeven dat men een escape aan het voorbereiden is! Gelet op de aanstelling van div mensen binnen de organisatie.
Want waarom halen ze niet iemand binnen met voetbal knowhow? En kom dan niet met Aadje de Mos op de proppen svp.
Bestuurlijk hebben ze het helemaal op orde volgens iedereen. Zijn zij nou zo gek of ben ik nou zo gek? Als je de hele organisatie kan reorganiseren, bedrijfscultuur kan creeren, alle zakelijke aspecten kan verbeteren, (volgens sommige insiders hier) zwarte cijfers kan realiseren, hoe is het dan in gods naam mogelijk dat je bij een bvo het technisch beleid over het hoofd ziet en dit (ondanks meerdere foute investeringen in spelers/trainers) zelf in handen wil houden?? Bij een voetbalclub waar het product voetbal is?? WAAROM
Als jij naast je timmerbedrijf een schildersbedrijf overneemt zorg je toch als eerste dat je daar een vent neerzet met verstand van verf en schilderen???? Of ga jij zelf zitten calculeren,inkopen,verkopen,en kwaliteit controle uitvoeren?? (hierbij neem ik aan dat je van schilderen de ballen verstand hebt natuurlijk). Nee je gaat netwerken en houd controle over de financien!!!
Dat laatste hebben ze dus aardig gereorganiseerd. Daar zullen ze ook wel goed in zijn. Het eerste (netwerken) is lastig door de reputatie. En ook dat gaan ze nu inzien.
Over de inhoud van Sjakie of hoe hij/zij mag heten heb ik geen commentaar!! Ben het eens dat de aantijgingen (in deze mate) van de persoon laf is mbt de persoonlijke aard!
Evenals de bedreigingen aan het adres van de heren op div andere sites!
Een heel lang verhaal en van A tot Z onzin.

Weet niet een waar ik moet beginnen maat goed laat ik een poging wagen

Jouw omgekeerde wereld, wat ik op voorhand aanneem , gaat geheel aan de inhoud en statutaire positie van de heren voorbij.
Hoge bomen.....wind. Ze dragen nu eenmaal die verantwoording.
Als men zich daadwerkelijk zo aangevallen voelt kom je toch met een transparant bewijs dat de aantijgers het mis hebben. Al zijn het er maar een paar.


Voor hoge bomen wind gelden de zelfde wetten als voor kleine plantjes, en zij hoeven niet in te gaan op de ANONIEME beschuldigen van een laffaard op een supporterssitje in de marge. NEXT>>>

Dat de gemeente de cijfers laat controleren betekend niets meer/minder dat deze kloppend dienen te zijn! En zegt helemaal niets over crediteuren/debiteuren. Of de gedane investeringen.
Ik heb al eerder aangegeven dat men een escape aan het voorbereiden is! Gelet op de aanstelling van div mensen binnen de organisatie.


Je zegt het al "de cijfers moeten kloppend zijn", dus er wordt WEL gecontroleerd wat er met het geld gebeurd en er wordt dus WEL gecontroleerd of BB en v/d Kallen niets in hun eigen zak steken wat buiten de afspraken met de gemeente was (het zogenaamde zelfverrijking) Denk je nu echt de gemeente de teugels heeft laten vieren na alles wat er de afgelopen jaren en vooral de laatste jaren in het ZP gebeurd is? NEXT>>>


Ik heb al eerder aangegeven dat men een escape aan het voorbereiden is! Gelet op de aanstelling van div mensen binnen de organisatie.
Want waarom halen ze niet iemand binnen met voetbal knowhow? En kom dan niet met Aadje de Mos op de proppen svp.
Bestuurlijk hebben ze het helemaal op orde volgens iedereen. Zijn zij nou zo gek of ben ik nou zo gek?


De vraag stellen is hem beantwoorden

Waar is dat bewijs van het escape dan, de mensen die ze hebben aangetrokken? een (ex?) voorzitter van Rijnsburgse Boys die daar heel goed werk heeft verricht en een commercieel directeur Goetzee die met Alach bij RKC heel succesvol is geweest, nee liefhebber je heb helemaal gelijk als dat geen tekenen zijn van het kapot maken van de club..... NEXT>>>

Als jij naast je timmerbedrijf een schildersbedrijf overneemt zorg je toch als eerste dat je daar een vent neerzet met verstand van verf en schilderen???? Of ga jij zelf zitten calculeren,inkopen,verkopen,en kwaliteit controle uitvoeren?? (hierbij neem ik aan dat je van schilderen de ballen verstand hebt natuurlijk). Nee je gaat netwerken en houd controle over de financien!!! Dat laatste hebben ze dus aardig gereorganiseerd. Daar zullen ze ook wel goed in zijn. Het eerste (netwerken) is lastig door de reputatie. En ook dat gaan ze nu inzien.

Dit is het enige punt in je hele verhaal dat nog een klein beetje hout snijd, het was natuurlijk wel zo dat ze het hebben geprobeerd om voetbal binnen te halen, alleen trokken ze de verkeerde mensen aan waar onder Zwetsel... ik zou ook graag zien dat ze de technische kant beter op poten hadden gezet... maar ik heb wel het idee dat daar hard aan wordt gewerkt...


Over de inhoud van Sjakie of hoe hij/zij mag heten heb ik geen commentaar!! Ben het eens dat de aantijgingen (in deze mate) van de persoon laf is mbt de persoonlijke aard!
Evenals de bedreigingen aan het adres van de heren op div andere sites!


Ik hoop dat ze hem te pakken krijgen en hem helemaal uitkleden voor alles wat die waard is, maar wat jij en beest willen is echt de omgekeerde wereld en ik begrijp al dat wantrouwen ook niet.... als je objectief het Den Haag van nu met het Den Haag van vijf jaar geleden vergelijkt dan kun je niet anders concluderen dat we er 10000% beter voorstaan dan toen.

Is alles perfect? Nee, want dan speelde we mee om het kampioenschap, er is nog veel te verbeteren maar we staan er zeker helemaal niet slecht op, als we dit seizoen op de 10e plek waren geëindigd dan hadden wij deze discussie niet gehad en had Sjakie geen voedingsbodem gehad, zo simpel is voetbal namelijk...




0
Donderdag 24 mei 2012 om 12:55 uur

liefhebber

DaveDH schreef:

Dus jij wilt naar een wereld van de omgekeerde bewijslast, net wat Pajam zegt als wij maar anoniem (net als laffe Sjakie) blijven roepen dat jij een oplichter ben.

Zelfs nadat een elk kwartaal je hele boekhouding door de gemeente en een accountant wordt doorgelicht...

Dan is dat dus ook zo....

Want anonieme schreeuwers als laffe Sjakie zijn nergens tevreden mee, die vinden wel weer wat anders om je van te beschuldigen...

Ik hoop van ganse harte dat het bestuur die laffe Sjakie ooit uit kan roken en achter zijn echte identiteit komen, zodat ze hem daarna financieel en strafrechtelijk helemaal kapot kunnen maken voor een rechtbank.

Dromen mag toch?

Smaad en laster zijn namelijk gewoon strafbaar...

Normaal reageer ik niet op jouw shouts. Maak een keer een uitzondering!!
Beest slaat de spijker op zijn kop!!
Jouw omgekeerde wereld, wat ik op voorhand aanneem , gaat geheel aan de inhoud en statutaire positie van de heren voorbij.
Hoge bomen.....wind. Ze dragen nu eenmaal die verantwoording.
Als men zich daadwerkelijk zo aangevallen voelt kom je toch met een transparant bewijs dat de aantijgers het mis hebben. Al zijn het er maar een paar.
Kritiek gepareerd en je zetelt jezelf in een nog stevigere positie om je doel te verwezenlijken. nl een sterk en gezond ADO
Dat de gemeente de cijfers laat controleren betekend niets meer/minder dat deze kloppend dienen te zijn! En zegt helemaal niets over crediteuren/debiteuren. Of de gedane investeringen.
Ik heb al eerder aangegeven dat men een escape aan het voorbereiden is! Gelet op de aanstelling van div mensen binnen de organisatie.
Want waarom halen ze niet iemand binnen met voetbal knowhow? En kom dan niet met Aadje de Mos op de proppen svp.
Bestuurlijk hebben ze het helemaal op orde volgens iedereen. Zijn zij nou zo gek of ben ik nou zo gek? Als je de hele organisatie kan reorganiseren, bedrijfscultuur kan creeren, alle zakelijke aspecten kan verbeteren, (volgens sommige insiders hier) zwarte cijfers kan realiseren, hoe is het dan in gods naam mogelijk dat je bij een bvo het technisch beleid over het hoofd ziet en dit (ondanks meerdere foute investeringen in spelers/trainers) zelf in handen wil houden?? Bij een voetbalclub waar het product voetbal is?? WAAROM
Als jij naast je timmerbedrijf een schildersbedrijf overneemt zorg je toch als eerste dat je daar een vent neerzet met verstand van verf en schilderen???? Of ga jij zelf zitten calculeren,inkopen,verkopen,en kwaliteit controle uitvoeren?? (hierbij neem ik aan dat je van schilderen de ballen verstand hebt natuurlijk). Nee je gaat netwerken en houd controle over de financien!!!
Dat laatste hebben ze dus aardig gereorganiseerd. Daar zullen ze ook wel goed in zijn. Het eerste (netwerken) is lastig door de reputatie. En ook dat gaan ze nu inzien.
Over de inhoud van Sjakie of hoe hij/zij mag heten heb ik geen commentaar!! Ben het eens dat de aantijgingen (in deze mate) van de persoon laf is mbt de persoonlijke aard!
Evenals de bedreigingen aan het adres van de heren op div andere sites!
0
Donderdag 24 mei 2012 om 12:25 uur

den haag centraal

tanker070 schreef:

faillissementsfraude, bedrog, oplichting ook.......
Dit valt dan weer onder de kop smaad en laster. Je roept maar iets, praat anderen na zonder met een onderbouwing te komen. Al dat geroep zonder inhoud helpt mijn en ik neem aan jouw ? club niet. Jammer dat er zoveel ongefundeerde kritiek geleverd wordt. Zegt wel het een en ander over het niveau van sommigen hier....
0
Donderdag 24 mei 2012 om 11:56 uur

Advertentie

liefhebber

FC Den Haag! schreef:

Joh, laat die figuren toch lekker gaan. Als je ze vraagt om oplossingen dan krijg je geen reactie of wat algemene dingen waar je niks mee kan. Of je krijgt wat onzin terug als dat je een van der Kallen fan bent. Het is altijd makkelijk om te schreeuwen dat alles verkeerd is maar kom dan met reeele oplossingen.
Ben het hier niet mee eens. Het is minachtzaam om mensen met een andere interpretatie zo in een hoek te zetten. Zoals jij en alle shouters doen is het niet meer dan normaal om je gedachte, incl motivatie, hier kenbaar te maken. Of jij het er mee eens bent of niet! En als iemand het anders ziet behoeft dit niet onderbouwd te worden met een ondernemersplan lijkt mij. Zeker niet omdat transparantie binnen de organisatie ver te zoeken is! Of moet ik jou (jullie) nu gaan verwijten niet met een ondebouwd tegengeluid en cijfers te komen om jouw (jullie), als ik al in meervoud kan/mag spreken want dan zou ik hetzelfde doen als jij en daar val ik nou net over, gelijk/idee te kunnen onderbouwen?
Dus generaliseren met de bewoording: "laat die figuren toch lekker gaan". Staat gelijk aan jouw gedachte die wordt verwoord als :"van der Kallen fan"
Hierbij gaat je onderbouwing mank aan welke rechtvaarding dan ook!!!!
Het zou sympathiek zijn een ieder in zijn waarde te laten. Kallen fan of juist niet.
En als je daar niet tegen kan is het misschien niet onverstandig een eigen box op te richten waar je ieder geluid die niet in jouw filosofie past te kunnen weren van je box zodat je alleen maar gelijkgestemde meningen en ideeen kan bespreken.
Overigens weet ik ook nog wel een paar landen waar je de box kan hosten. Deze zijn nl geent en voorbereid op extreme vorm van sensuur en het creeren van gelijkgestemde gedachtegoed zonder deze te hoeven onderbouwen.
MAW is het zinloos om een ander geluid, zonder enige vorm van aanleiding, op een dusdanige manier weg te zetten.
0
Woensdag 23 mei 2012 om 12:10 uur

pmc

Haagse Roel schreef:

Beetje goedkoop he Thijs........als ADO watcher moet je dat toch weten en je niet verschuilen achter een Ipadje.......bericht staat al sinds 18 mei op GGH........

Ga vervolgens , gezien het bovenstaande , maar eens in op mijn shout " pappen en nathouden " enz

Je wordt telkens in de maling genomen, als je dat niet wilt zien, geeft niets, maar zet dan criticasters niet iedere keer weg als nobody`s cq geen aanhangers van de club..............zelfde geldt voor PMC , Vincent enz ...

No hard feelings , maar het moet wel is ff duidelijk zijn.
Wat heb ik nu weer gedaan?
Ik heb mijn mening en daar mag ik toch voor uit komen dat jij er
Anders over denk is jouw probleem lig er niet wakker van, moet
Er zelfs om lachen hoe druk jij je maakt
0
Dinsdag 22 mei 2012 om 18:44 uur

Mr. FC DEN HAAG

DaveDH schreef:

Nee hoor ik heb daar geen enkele moeite mee, alleen die persoon die jij nu aanhaalt ben ik niet... niet iedere DaveDH die jij in Google vind is de zelfde persoon, en zo ook in dit geval...

Helaas joh...
Dan laat ik het aan de neutrale shouter over om te oordelen of het misschien niet jouw tweelingbroer (nee toch?) is geweest, je bent wel zeer goed in smoezen verzinnen!

Hier nog wat leuke citaten van en over onze tweeling DaveDH:

TM | 27-02-12 | 12:53
Ja dat was idd flink balen, maar verder is dat irrelevant. en nee ik kom niet net me nest uitrollen.. ik ben al een paar uurtjes aan het werk, ik kan er wel z=weer mee stoppen vanwege mijn vroege uren... bedankt voor de belangstelling.

En laten we het niet over infantiel hebben ITertje, heel jouw reactie was infatiel. Maar goed je ziet weer de letters PVV en dat is voor jou een sein om weer ff je frustraties te botvieren...

Volgende keer zou je je is wat dieper in de materie moeten verdiepen voor je wat neer plempt.

Daar wou ik het voor de rest bij laten...
DaveDH | 27-02-12 | 13:20 | niet ok!


Asmodean | 27-02-12 | 147
Wat ben jij naïef zeg, sorry hoor... maar dat laatste GP was gewoon een politiek spelletje, niets meer niets minder.
DaveDH | 27-02-12 | 14:11 | niet ok!

Prins Pils | 27-02-12 | 14:55
Ohw ik negeer Fretje al een tijdje, ik kan maar zoveel onzin hebben en op ten duur was het alleen trollen en het op de man spelen en dat kwam me mijn strot uit dus nu scroll ik gewoon verder als ik plempt van hem zie, ik moet zeggen dat Fretje wel vasthoudend is want hij blijft me volgen en quoten... ach eens zal het muntje wel bij hem vallen denk ik.
DaveDH | 27-02-12 | 14:59 | niet ok!

DaveDH | 27-02-12 | 14:59 | niet ok!
In eerdere topics had je geen antwoord op mijn argumenten en sindsdien speel je de troll-kaart. Ik vind het een zwaktebod.
Fret Kroked | 27-02-12 | 154 | niet ok!


Desbetreffende internet site waar Dave zijn frustraties botviert (let met name op zijn taalgebruik hier en daar....)

http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2012/02/pvv_sloopt_havendeal.html
0
Zaterdag 19 mei 2012 om 16:25 uur

Mr. FC DEN HAAG

DaveDH schreef:

Vrijheid van meningsuiting uiting eindigt daar waar laster begint, laster en smaad is namelijk gewoon strafbaar, de vrijheid van meningsuiting geeft je niet het recht om zomaar mensen ongefundeerd en zonder een schijntje bewijs van alles maar te beschuldigen....

En het verschil tussen Laffe Sjakie en andere shouters is, dat andere shouters niet stelselmatig bezig zijn het bestuur te beschuldigen van allerlei onbewezen wandaden...


DaveDH en zijn PVV perikelen zie onderstaande citaten:

Ja hoor nu zijn alle deals die fout gaan tussen NL en oostblokkers de schuld van Wilders en de PVV, nah als die oostblokkers zo kleinzerig zijn is het maar beter om geen zaken met ze te doen.
DaveDH | 27-02-12 | 12:36 | niet ok!

DaveDH is een one issue-reaguurder. Onbegonnen werk dus.
Fret Kroked | 27-02-12 | 13:43 | niet ok!

He Dave kom je bovenstaande citaten je niet bekend voor.... Kennelijk zit jij op andere internet sites ook al uit je nek te zwetsen!

Ben ik zo hopelijk duidelijk genoeg geweest of zal ik nog wat citaatjes van jouw persoontje hier op de Shoutbox smijten?

Misschien vind je het niet leuk of smaad cq laster maar dan had je maar moeten uitkijken wat jij al dan niet op andere sites allemaal neerplempt!

Moet jij trouwens niet snel naar al jouw andere sites? Ze zitten namelijk met smart op jouw spitsvondige commentaar te wachten....
0
Zaterdag 19 mei 2012 om 15:16 uur

HB

DaveDH schreef:

bedankt maar ik ben net wakker....
Jouw krijgen ze zelfs met het luchtalarm niet wakker.
0
Vrijdag 18 mei 2012 om 11:16 uur

Nu online

Aad, Kees, ADO73, DH070, Dannyy, RickZ, VAKKIE-l en 343 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 295
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Jari Vlak Daryl van Mieghem Juho Kilo

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Telstar
1-1
20 september 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Jong FC Utrecht
27 september 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 FC Den Bosch 7 - 16
2 Excelsior 7 - 14
3 Helmond Sp. 7 - 14
4 Jong PSV 7 - 11
5 FC Eindhoven 7 - 11
6 Graafschap 7 - 11
7 Telstar 7 - 11
8 Jong AZ 7 - 11
9 FC Volendam 7 - 10
10 Jong Ajax 7 - 9
11 FC Dordrecht 7 - 9
12 Roda JC 7 - 9
13 FC Emmen 7 - 8
14 SC Cambuur 7 - 7
15 ADO Den Haag 7 - 7
16 TOP Oss 7 - 7
17 MVV Maastr. 7 - 6
18 VVV-Venlo 7 - 5
19 Vitesse -6 7 - 4
20 Jong Utrecht 7 - 2