Welkom in de shoutbox, gast
bakker
Kees
Jacco schreef:
Nee dan moet je goed lezen, ik zeg juist waarom hij voor MIJ steun verdiend.
Maar als je het hier nog zo gezellig vind dan: kom je hier nog niet zo lang of heb je een ander referentiekader.
Weet wel dat er heel wat shouters niet meer komen die hier toch al heel lang kwamen. Die blijven weg vanwege beledigingen en bepaalde sfeer.
Een ban uitdelen is nog nooit gebeurd, tot een paar weken terug.
Nee dan moet je goed lezen, ik zeg juist waarom hij voor MIJ steun verdiend.
Maar als je het hier nog zo gezellig vind dan: kom je hier nog niet zo lang of heb je een ander referentiekader.
Weet wel dat er heel wat shouters niet meer komen die hier toch al heel lang kwamen. Die blijven weg vanwege beledigingen en bepaalde sfeer.
Een ban uitdelen is nog nooit gebeurd, tot een paar weken terug.
Gezelliger is het er de laatste maanden zeker niet op geworden. De box is steeds meer verdeeld in twee kampen. Voor- en tegenstanders (of hoe je het ook wilt omschrijven) van Steijn.
Werkelijk 70 % van de shouts gaat over Maurice. Zelf doe ik daar ook aan mee aan. Heeft ook te maken met een gebrek aan primeurs.
Mijn inziens kun je veel terugvoeren op het succesjaar onder Van der Brom. Achteraf kun je stellen dat dat succes 2 jaar te vroeg gekomen is. Het verwachtingspatroon was en is dermate hoog dat het nog niet realiseerbaar is omdat te continueren. De club heeft ervoor gekozen om eerst schuldenvrij te worden en te cashen.
Daar kun je voor- of tegenstander over zijn maar veranderen kun je het niet meer. Voor zover dat sowieso mogelijk was geweest.
Van belang vind ik nu dat we na 7 competitiewedstrijden eindelijk weer eens winnen. Van dat verliezen en gelijkspelen word ik ook niet altijd even vrolijk en de shoutbox al helemaal niet.
Werkelijk 70 % van de shouts gaat over Maurice. Zelf doe ik daar ook aan mee aan. Heeft ook te maken met een gebrek aan primeurs.
Mijn inziens kun je veel terugvoeren op het succesjaar onder Van der Brom. Achteraf kun je stellen dat dat succes 2 jaar te vroeg gekomen is. Het verwachtingspatroon was en is dermate hoog dat het nog niet realiseerbaar is omdat te continueren. De club heeft ervoor gekozen om eerst schuldenvrij te worden en te cashen.
Daar kun je voor- of tegenstander over zijn maar veranderen kun je het niet meer. Voor zover dat sowieso mogelijk was geweest.
Van belang vind ik nu dat we na 7 competitiewedstrijden eindelijk weer eens winnen. Van dat verliezen en gelijkspelen word ik ook niet altijd even vrolijk en de shoutbox al helemaal niet.
![]() |
Donderdag 23 augustus 2012 om 22:05 uur |
D.H.zuid-west
BLEISWIJK-1 schreef:
Veel shouters zijn helemaal niet goed op de hoogte. Enkele voorbeelden.
Omeruo staat op de verkeerde plek. Voordat hij naar ADO kwam heeft hij in het Nigeriaanse (jeurd)elftal meerdere keren linksback gespeeld. Vorig jaar is hij als rechtsback uitgeprobeerd en dat ging meer als gemiddeld goed. Dat hij nu rechtback is helemaal niet gek.
Meijers staat linksback omdat Supusepa niet fit was. Ze hebben zelfs zijn bloed onderzocht om te kijken wat er aan de hand was. Wie moet er dan linksback spelen? Het is Meijers/Jansen in je team of Meijers en een niet fitte Supusepa. Ik vind het dan ook een logische keus.
Op het middenveld spelen alleen maar middenvelders.
Voorin staat Chery als middenvelder misschhien op de verkeerde plek. Maar kijk naar het alternatief. Je kan daar met Elbers, v.Duinen of Tano spelen. De vraag is of die beter zijn dan Chery als middenvelder. Ik zeg op zijn minst discutabel. En op het middenveld is geen plek voor Chery.
V.Duinen als linksbuiten is ook niet zijn positie. Maar als centrumspits zit hij op de bank. Je kan daar inderdaad Vicento zetten. Maar die is gedurende de voorbereiding ook geblesseerd geweest. Gisteren met het 2e kon hij ook nog niet een hele wedstrijd spelen. Ik kan me dan ook voorstellen dat er voor v.Duinen/Elbers op deze positie werd gekozen.
Maar ik weet wat er nu volgt. Dan moet hij 4-4-2 gaan voetballen. Ja. maar als we van de week een rechtsbuiten aantrekken kan je het weer gaan ombouwen naar 4-3-3. Daarom kan je het ook pas werkelijk over een paar weken beoordelen.
P.s. en die zogenaamde kenners die zeggen dat Poepon alleen in twee spitsen systeem uit de voeten kan. Hij is opgeleid in een drie spitsensysteem bij Ajax en hij heeft bij Sparta en Willem II ook in een drie spitsensysteem gespeeld. Dat is dan ook niet waar.
Veel shouters zijn helemaal niet goed op de hoogte. Enkele voorbeelden.
Omeruo staat op de verkeerde plek. Voordat hij naar ADO kwam heeft hij in het Nigeriaanse (jeurd)elftal meerdere keren linksback gespeeld. Vorig jaar is hij als rechtsback uitgeprobeerd en dat ging meer als gemiddeld goed. Dat hij nu rechtback is helemaal niet gek.
Meijers staat linksback omdat Supusepa niet fit was. Ze hebben zelfs zijn bloed onderzocht om te kijken wat er aan de hand was. Wie moet er dan linksback spelen? Het is Meijers/Jansen in je team of Meijers en een niet fitte Supusepa. Ik vind het dan ook een logische keus.
Op het middenveld spelen alleen maar middenvelders.
Voorin staat Chery als middenvelder misschhien op de verkeerde plek. Maar kijk naar het alternatief. Je kan daar met Elbers, v.Duinen of Tano spelen. De vraag is of die beter zijn dan Chery als middenvelder. Ik zeg op zijn minst discutabel. En op het middenveld is geen plek voor Chery.
V.Duinen als linksbuiten is ook niet zijn positie. Maar als centrumspits zit hij op de bank. Je kan daar inderdaad Vicento zetten. Maar die is gedurende de voorbereiding ook geblesseerd geweest. Gisteren met het 2e kon hij ook nog niet een hele wedstrijd spelen. Ik kan me dan ook voorstellen dat er voor v.Duinen/Elbers op deze positie werd gekozen.
Maar ik weet wat er nu volgt. Dan moet hij 4-4-2 gaan voetballen. Ja. maar als we van de week een rechtsbuiten aantrekken kan je het weer gaan ombouwen naar 4-3-3. Daarom kan je het ook pas werkelijk over een paar weken beoordelen.
P.s. en die zogenaamde kenners die zeggen dat Poepon alleen in twee spitsen systeem uit de voeten kan. Hij is opgeleid in een drie spitsensysteem bij Ajax en hij heeft bij Sparta en Willem II ook in een drie spitsensysteem gespeeld. Dat is dan ook niet waar.
Deze shout vraagt om een reactie;
Omeruo, zeer sterke verdediger, speelt verdienstelijk als RB maar heeft aanvallend geen meerwaarde en past dus beter op de cv positie met een RB die wel de diepte zoekt (zoals Ammi). Zet Omeruo RB tegen tegenstanders van het kaliber Twente en bij mindere tegenstanders kies je voor spelers met meer dreiging en drang naar voren (ook al verlies dan wat verdedigend vermogen).
Meijers staat LB mede omdat we maar 1 LB hebben.... = fout in aankoopbeleid. Als Supi volledig fit is dan ben ik nog steeds geen grote fan van hem want hij geeft zijn directe tegenstander teveel ruimte maar dat terzijde. Dat Meijers daar goed speelt is mooi meegenomen na het LB debacle van vorig seizoen maar daar heb je hem toch niet voor gekocht??
Het middenveld:
Elbers / Tano zijn beide te licht en v. Duinen is een echte spits. Alleen Vincento als linker winger is dus te weinig om 4-3-3 te spelen. Zolang er geen RW bij komt is het dus onzin om vast te houden aan 4-3-3. Je schrijft ALS er een winger bij komt...... maar die was er niet de afgelopen 2 wedstrijden!! Mocht Chery en v. Duinen op de bank belanden door een wisseling in speelstijl dan moet dat maar. Je zet toch het beste en meest logische team op het veld of niet?? Beide genoemde spelers komen in de 4-3-3 opstelling van nu niet tot hun recht.
4-4-2 in een ruit of 4-2-3-1 is met dit spelersmateriaal de beste keus, we praten wel over een 4-3-3 wanneer we ook werkelijk speers hiervoor hebben.
Bovenstaande zeg ik als niet kenner maar wel als betalende toeschouwer die ziet dat er nog behoorlijk wat werk ligt voor MS om die beloofde plaats 10 te halen. Ik wacht met spanning af.........
Omeruo, zeer sterke verdediger, speelt verdienstelijk als RB maar heeft aanvallend geen meerwaarde en past dus beter op de cv positie met een RB die wel de diepte zoekt (zoals Ammi). Zet Omeruo RB tegen tegenstanders van het kaliber Twente en bij mindere tegenstanders kies je voor spelers met meer dreiging en drang naar voren (ook al verlies dan wat verdedigend vermogen).
Meijers staat LB mede omdat we maar 1 LB hebben.... = fout in aankoopbeleid. Als Supi volledig fit is dan ben ik nog steeds geen grote fan van hem want hij geeft zijn directe tegenstander teveel ruimte maar dat terzijde. Dat Meijers daar goed speelt is mooi meegenomen na het LB debacle van vorig seizoen maar daar heb je hem toch niet voor gekocht??
Het middenveld:
Elbers / Tano zijn beide te licht en v. Duinen is een echte spits. Alleen Vincento als linker winger is dus te weinig om 4-3-3 te spelen. Zolang er geen RW bij komt is het dus onzin om vast te houden aan 4-3-3. Je schrijft ALS er een winger bij komt...... maar die was er niet de afgelopen 2 wedstrijden!! Mocht Chery en v. Duinen op de bank belanden door een wisseling in speelstijl dan moet dat maar. Je zet toch het beste en meest logische team op het veld of niet?? Beide genoemde spelers komen in de 4-3-3 opstelling van nu niet tot hun recht.
4-4-2 in een ruit of 4-2-3-1 is met dit spelersmateriaal de beste keus, we praten wel over een 4-3-3 wanneer we ook werkelijk speers hiervoor hebben.
Bovenstaande zeg ik als niet kenner maar wel als betalende toeschouwer die ziet dat er nog behoorlijk wat werk ligt voor MS om die beloofde plaats 10 te halen. Ik wacht met spanning af.........
![]() |
Dinsdag 21 augustus 2012 om 17:39 uur |
Haagse_Aad
D.H.zuid-west schreef:
Goede inhoudelijke shouts lees ik vandaag. De shout van Thijs is wellicht de beste want ons probleem zit hem in het niet volledig benutten van kwaliteiten. Begin eens met een correcte basisopstelling met spelers op hun eigen positie, je kan de discussie daarna gaan voeren of je Jansen op de bank zou moeten zetten en bv Rado/Visser (kies je favoriet) op moet stellen.
Zelf zou ik Elbers/Beugelsdijk en Tano op de bank vervangen voor Ammi/Rado/Visser.
Zondag had ik liever Ammi in het veld zien komen dan Elbers (en dan als wissel voor Omeruo). Ammi is sterk en ervaren en is in kort combinatievoetbal sterk, haalde in het verleden ook de achterlijn dus heeft ook diepgang. Elbers is nog niet klaar om een wedstrijd te doen kantelen.
Goede inhoudelijke shouts lees ik vandaag. De shout van Thijs is wellicht de beste want ons probleem zit hem in het niet volledig benutten van kwaliteiten. Begin eens met een correcte basisopstelling met spelers op hun eigen positie, je kan de discussie daarna gaan voeren of je Jansen op de bank zou moeten zetten en bv Rado/Visser (kies je favoriet) op moet stellen.
Zelf zou ik Elbers/Beugelsdijk en Tano op de bank vervangen voor Ammi/Rado/Visser.
Zondag had ik liever Ammi in het veld zien komen dan Elbers (en dan als wissel voor Omeruo). Ammi is sterk en ervaren en is in kort combinatievoetbal sterk, haalde in het verleden ook de achterlijn dus heeft ook diepgang. Elbers is nog niet klaar om een wedstrijd te doen kantelen.
Precies.. een jongen als Elbers moet je inbrengen als je eens een keer thuis 2-0 voor staat en je veel beter bent dan de tegenstander..
Maar niet bij een 1-1 stand..
Maar niet bij een 1-1 stand..
![]() |
Maandag 20 augustus 2012 om 14:56 uur |
BLEISWIJK-1
Madmax schreef:
Verdedigend verdedigend !! Je moet aanvalluh in eigen huis tegen RKC, die gasten komen notabene met 10 man te staan. Dan moet je als trainer gelijk al omzettingen doen en je tegenstander vast en onderdruk zetten. En niet wacthen tot 6 minuten voor het einde. Omeruo speelde echt slecht, (maar die wissel je niet) wat een onzin komt net kijken die pik.
Verdedigend verdedigend !! Je moet aanvalluh in eigen huis tegen RKC, die gasten komen notabene met 10 man te staan. Dan moet je als trainer gelijk al omzettingen doen en je tegenstander vast en onderdruk zetten. En niet wacthen tot 6 minuten voor het einde. Omeruo speelde echt slecht, (maar die wissel je niet) wat een onzin komt net kijken die pik.
Maar in grote lijnen heeft Dave wel gelijk. Al zou je inderdaad wel Omeruo mogen wisselen.
Steyn bracht voor Supusepa een aanvaller (Elbers) in. Prima tegen 10 man. Had hij dit niet gedaan dan was er ook wat te zeiken geweest. Maar waarom dan Supusepa eruit halen die hij eerder juist ingebracht had? Gewoon omdat Supusepa langzamer is en minder duelkracht heeft dan Omeruo. Als je bij balverlies moet omschakelen en je verdediging staat 1 op 1, dan heb je niet zoveel aan Supusepa. Het is daarom vrij logisch dat Supusepa gewisseld werd. Die zal er daarom ook wel begrip voor hebben.
Over dat onderdruk zetten ben ik het wel eens. Al vind ik dat ook een grote verrandwoordelijkheid van de spelers. Zo heb ik bijvoorbeeld Chery helemaal niks zien afjagen en Vicento/van Duinen/Poepon weer wel. Het gaat mij te ver om dit aan de trainer op te hangen. Al ben ik er van overtuigd dat die Verbeek bij AZ de spelers wel op scherp zet. Geen gezeur over de hitte, gelijk er bovenop. De tegenstander moet happen naar lucht.
Steyn bracht voor Supusepa een aanvaller (Elbers) in. Prima tegen 10 man. Had hij dit niet gedaan dan was er ook wat te zeiken geweest. Maar waarom dan Supusepa eruit halen die hij eerder juist ingebracht had? Gewoon omdat Supusepa langzamer is en minder duelkracht heeft dan Omeruo. Als je bij balverlies moet omschakelen en je verdediging staat 1 op 1, dan heb je niet zoveel aan Supusepa. Het is daarom vrij logisch dat Supusepa gewisseld werd. Die zal er daarom ook wel begrip voor hebben.
Over dat onderdruk zetten ben ik het wel eens. Al vind ik dat ook een grote verrandwoordelijkheid van de spelers. Zo heb ik bijvoorbeeld Chery helemaal niks zien afjagen en Vicento/van Duinen/Poepon weer wel. Het gaat mij te ver om dit aan de trainer op te hangen. Al ben ik er van overtuigd dat die Verbeek bij AZ de spelers wel op scherp zet. Geen gezeur over de hitte, gelijk er bovenop. De tegenstander moet happen naar lucht.
![]() |
Maandag 20 augustus 2012 om 13:05 uur |
Advertentie
Madmax
DaveDH schreef:
Nee hoor, en het is ook niet om de boel op te naaien (blijkbaar mag je hier alleen je mening geven als de meerderheid er mee eens is, jammer dat ben ik niet van plan) maar wie had je er dan in willen zetten die verdedigend mee kan doen, Rado die geen knikker raakt? Ik sta open voor suggesties, ben benieuwd...
Nee hoor, en het is ook niet om de boel op te naaien (blijkbaar mag je hier alleen je mening geven als de meerderheid er mee eens is, jammer dat ben ik niet van plan) maar wie had je er dan in willen zetten die verdedigend mee kan doen, Rado die geen knikker raakt? Ik sta open voor suggesties, ben benieuwd...
Verdedigend verdedigend !! Je moet aanvalluh in eigen huis tegen RKC, die gasten komen notabene met 10 man te staan. Dan moet je als trainer gelijk al omzettingen doen en je tegenstander vast en onderdruk zetten. En niet wacthen tot 6 minuten voor het einde. Omeruo speelde echt slecht, (maar die wissel je niet) wat een onzin komt net kijken die pik.
![]() |
Maandag 20 augustus 2012 om 12:50 uur |
Ties
ton schreef:
nee hoor een wijsneus
nee hoor een wijsneus
Maar ik ben t ook roerend met Pajam eens ! T is angsthazenvoetbal waarbij niet wordt uitgegaan van onze kracht maar de eventuele kracht van de tegenstander. Al betwijfel ik of we nou echt zo anders spelen als in de tijd van Brom. Het verschil met nu is dat we geen echte buitenspelers opstellen ( want we hebben ze wel ) en dat we nu een ok spits hebben en toen een mega spits. Verder denk ik dat Brom kracht en overtuiging uitstraalde en Steijn dat gewoon wat minder heeft en dat we dat ook terug zien in het spel. Overigens vond ik vandaag de wissels te begrijpen, hadden we geen geluk met de fout van Wormgoor en was het gewoon heel moeilijk om door die dubbele handbal taktiek van RKC heen te komen. Al met al prima want ik denk dat RKC nog veel punten gaat pakken en wij gewoon tegen sterkere tegenstanders makkelijker voetballen omdat we dan wat meer ruimte krijgen. .......haha lees t zelf terug en misschien ben ik wel de grootste wijsneus !...mooi cluppie hebben we !
![]() |
Zondag 19 augustus 2012 om 21:16 uur |
pajam
ado-kenner schreef:
Psv heeft met 3-2 verloren van dit SIMPELE RKC. strijden die ook met ons mee met plekkie 15-17?
Psv heeft met 3-2 verloren van dit SIMPELE RKC. strijden die ook met ons mee met plekkie 15-17?
Het gaat niet zozeer om het resultaat dat wij vandaag haalden tegen RKC en hetgeen PSV vorige week in Waalwijk deed of wil je zeggen dat RKC nu een top-8 club is?
Nee, het gaat erom dat er nog steeds geen lijn in het spel zit, geen creativiteit (En dat met spelers als Meijers, Holla, Toornstra en Chery in je basiself!!), geen dadendrang naar voren toe.
ADO Den Haag trekt zich a la Atteveld ook onder Steijn zonder bal terug op eigen helft, zet pas druk wanneer de tegenstander over de middenlijn is.
We weten in balbezit he-le-maal niets te creeeren, balletje breed, balletje achteruit, ook hier is niets verandert.....
Jansen matig, Toornstra onzichtbaar....
Wissels onbegrijpelijk.
Maar dan ben ik natuurlijk negatief
Nee, het gaat erom dat er nog steeds geen lijn in het spel zit, geen creativiteit (En dat met spelers als Meijers, Holla, Toornstra en Chery in je basiself!!), geen dadendrang naar voren toe.
ADO Den Haag trekt zich a la Atteveld ook onder Steijn zonder bal terug op eigen helft, zet pas druk wanneer de tegenstander over de middenlijn is.
We weten in balbezit he-le-maal niets te creeeren, balletje breed, balletje achteruit, ook hier is niets verandert.....
Jansen matig, Toornstra onzichtbaar....
Wissels onbegrijpelijk.
Maar dan ben ik natuurlijk negatief
![]() |
Zondag 19 augustus 2012 om 18:31 uur |
Haagse Roel
Gaat Steijn ook nog voor de camera lopen bleren dat ie het een penalty vond.......Nou heb ik tegenwoordig, zoals bekend , mijn gg bril afgedaan maar een grotere onzin heb ik niet gehoord. Jozefzoon douwt ( geen sprake van een schouderduw) Meijers weg waardoor Meijers valt en geen zicht meer heeft op de bal en tegenstander. Jozefzoon maakt vervolgens handig gebruik om over z`n benen te duikelen....
![]() |
Zondag 19 augustus 2012 om 17:57 uur |
supporter-noord
5 minuten voor tijd pas beginnen met aanvallen, wat een armetierig zooitje is dit. Deze ploeg kan het spel totaal niet maken, zelfs niet met een man meer. Elke bal van de tegenstander is gevaarlijk. 1 doelpunt en een schotje van v Duinen in de 1e helft, wat een aanvallende dadendrang zeg tegen een simpel ploegje als RKC. Vind dit gewoon alweer gelijk een afgang. Word nog genieten met thuiswedstrijden maar niet heus. Aanvallend een ramp en verdedigend niet veel beter. Als je het van dode spelmomenten moet gaan hebben, pffffff.
Plekkie 15-17, we zitten op koers.
Plekkie 15-17, we zitten op koers.
![]() |
Zondag 19 augustus 2012 om 16:40 uur |
Nu online
Momenteel geen shouters online en 192 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 25 | - | 49 |
2 | Excelsior | 25 | - | 45 |
3 | SC Cambuur | 25 | - | 44 |
4 | FC Dordrecht | 25 | - | 44 |
5 | ADO Den Haag | 25 | - | 43 |
6 | Den Bosch + | 25 | - | 42 |
7 | Graafschap | 25 | - | 40 |
8 | Roda JC | 25 | - | 37 |
9 | FC Emmen | 24 | - | 35 |
10 | Helmond Sp. | 24 | - | 35 |
11 | Telstar | 25 | - | 35 |
12 | FC Eindhoven | 25 | - | 35 |
13 | MVV Maastr. | 25 | - | 30 |
14 | Jong AZ | 25 | - | 30 |
15 | Jong Ajax | 24 | - | 27 |
16 | VVV-Venlo | 25 | - | 26 |
17 | TOP Oss | 25 | - | 26 |
18 | Jong PSV | 25 | - | 21 |
19 | Jong Utrecht | 24 | - | 14 |
20 | Vitesse -27 | 25 | - | -2 |