Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: toekomst

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 313
Volgende pagina

Tommy

FC Utrecht wordt zeer serieus genomen"
FC Utrecht heeft deze zomer Ricky van Wolfswinkel, Kevin Strootman en Dries Mertens voor een totaalbedrag van achttien miljoen euro verkocht. Toch zijn de reacties van fans en bestuurders verdeeld.

"Enerzijds is het jammer dat zulke grote talenten vertrekken, aan de andere kant levert het wel een mooi bedrag op", zegt grootaandeelhouder Frans van Seumeren in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Deze transfers gingen financieel zo'n richting op, dat het niet verstandig zou zijn ze te laten lopen."

Het drietal werd door FC Utrecht gekocht voor bij elkaar ongeveer 4,5 miljoen euro. De Domstedelingen boeken een flinke winst, waar het een paar jaar terug genoegen moest nemen met een miljoen euro voor Dirk Kuyt.

Volgens Van Seumeren zegt dat iets. "Dat we op de goede weg zijn en zeer serieus genomen worden. We halen getalenteerde spelers en verkopen die voor een goede prijs. Daar heeft de club profijt van, omdat we op deze manier verder kunnen bouwen."

"Het is aan ons om de volgende stap te zetten en goede vervangers te halen", zegt Van Seumeren, die er vertrouwen in heeft dat trainer Erwin Koeman met een goede selectie kan werken. "We geven met dit soort transfers natuurlijk wel een signaal af. Voor zeer getalenteerde spelers is Utrecht een aantrekkelijke club om stappen te maken. Dat kan ons in de toekomst voordeel opleveren, sportief en financieel."

 

 

hij vergeet alleen dat andere clubs ook voor geld kunnen verkopen hahah

 

0
Vrijdag 1 juli 2011 om 15:48 uur

marcellino

schreef:

 

1. Een van de meest fantastische seizoenen ooit!

2. (bijna) uit de rode cijfers

3. Aankopen gericht op de toekomst (incluis transfers)

4. ADO spelers zijn eindelijk eens gewild

5. Meer toeschouwers, meer sponsors, geen rellen

6. Dit alles sinds mijn 1e bezoek in 79-80

Marcellino; WAT WIL JE NOG MEER?

Ik wil in ieder geval een echte volksclub in zwarte cijfers met lokale helden. Gewoon achter je club gaan staan, negativiteit heeft geen enkele zin, Wordt wakker; het gaat goed en gaat steeds beter!!!!!  Aannmoedigen geeft energie en gezeik zeker niet.

 

 

 

weet je ik ben er eigenlijk klaar mee

 

stond te janken als een klein kind bij vele wedstrijden.

 

en had het niet meer toen we ons plaatste voor europees voetbal.

zou het echt zo zijn zou ik met mijn 43 jaar toch een keer mee maken dat den haag een rol van  betekenis gaat spelen nationaal en internationaal.

 

waat ik in al die jaren nog niet bewust heb mee gemaakt

ik was 5 toen ik met mijn pa naar ado ging en kom tot nu toe nog steeds.

 

elk jaar waren er verhalen van volgend jaar dan kan het.

we zijn met sponsors bezig en noem maar op.

 

de stoop etc.. zijn voorbij gekomen,en tot vorig jaar waren we op sterven na dood.

 

dus al de verhalen van het komt goed en deze keer lukt het wel we hebben nu een stabiele bassis etc..

 

me reet niemand kan in de toekomst kijken dus jullie ook niet.

 

wat wel zo is dat je nu een goed elftal hebt staan waar een goede trainer leider van was en die heeft het schip verlaten

en wie zijn de volgende.

en over rellen jij weet donders goed dat als we onoverhoopt voor degradatie gaan spelen(en laten we dat niet hopen)

 

dat er zeker weer rellen komen.

 

 

0
Donderdag 30 juni 2011 om 19:53 uur

Gast

marcellino schreef:

ja met we bedoel ik ook mij zelf.

 

we laten ons toch met z'n allen in de maling nemen.

 

en dan met voorbeelden komen ,nou als er en club is die ze spelers veel te vroeg heeft laten gaan is het ado

 

1. Een van de meest fantastische seizoenen ooit!

2. (bijna) uit de rode cijfers

3. Aankopen gericht op de toekomst (incluis transfers)

4. ADO spelers zijn eindelijk eens gewild

5. Meer toeschouwers, meer sponsors, geen rellen

6. Dit alles sinds mijn 1e bezoek in 79-80

Marcellino; WAT WIL JE NOG MEER?

Ik wil in ieder geval een echte volksclub in zwarte cijfers met lokale helden. Gewoon achter je club gaan staan, negativiteit heeft geen enkele zin, Wordt wakker; het gaat goed en gaat steeds beter!!!!!  Aannmoedigen geeft energie en gezeik zeker niet.

 

 

 

0
Donderdag 30 juni 2011 om 19:37 uur

JB

marcellino schreef:

jij kijkt naar de toekomst die niemand kan voorspellen.

 

je kan beter kijken naar het heden en het heden zegt dat je een elftal hebt die ook volgend jaar hoog kan eindigen.

dat is een houvast voor supporters,sponsors en spelers als je dus aan je elftal gaat sleutelen en je laat je beste spelers waarschijnlijk vertrekken.

dan heb je geen toekomst en geen heden dus onzekerheid en daar is niemand bij gebaad.

 

en over hersen cellen doe normaal het is een shout en daar mag je zeggen wat je vind kan mij de pers nou schelen

Die laatste zin over die hersencellen was zeker niet voor jou bedoeld en gaat ook niet over het shouten hier.

 

Wel over de malloot met die rookbommen die er voor zorgde dat de laatste competitiewedstrijd tegen Groningen, die feestwedstrijd met al die vlaggetjes, in de blessurretijd werd gestaakt.

Wel over die mallotten die er voor gezorgd hebben dat de media het in de verslagen over onze training niet over 2.500 toeschouwers, de fantastische en onze nieuwe international Luksik hadden, maar alleen over de NSB.

 

En gekeken naar de huidige situatie en de nabije toekomst, waarom denk je dat ADO volgend seizoen met een (fors) hogere begroting werkt waar zo'n beetje alle andere clubs met een flink lagere begroting moeten gaan werken?

Wij gaan omhoog, terwijl de rest in verval gaat.

 

Ook zonder vdBrom, Derijck (en hopelijk toch echt niet) Toornstra gaat in Den Haag de zon nog steeds op!

0
Donderdag 30 juni 2011 om 10:48 uur

marcellino

JB schreef:

Een club heet "stabiel" op basis van het verleden, niet op basis van de (onzekere) toekomst.

 

3 jaar geleden de bus niet kunnen betalen, nu 1 van de financieel gezondste clubs in de subtop/middenmoot.

 

Spelers die bij ADO komen, maar ook sponsors, hebben minder onzekerheden dan wanneer ze bij op dit moment een aantal andere clubs binnenstappen.

 

Het probleem met jongens als Derijck (en Toornstra) is dat die godvergeten zaakwaarnemers van hun alleen geld verdienen aan transfers.

En het die zaakwaarnemers dus geen ene fuck uitmaakt of hun spelers goed terecht komen, het naar hun zin hebben of misschien wel andere belangen hebben dan geld alleen.

Want dat iemand tevreden is met zijn situatie helpt die priesters van het MEER-geloof niet op korte termijn aan meer centen.

Alleen transfers. En het liefst elke zomer en elke winter, tot dat zo'n speler door elke voetbalfan op de hele wereld wordt uitgekotst.

Dat is wat er fout zit in de voetballerij.

 

Gelukkig hebben we nu bij ADO vd Kallen zitten, die net als Munsterman bij Twente, Smit bij Heracles en indertijd, ondanks alle (onterechte!) kritiek, Scheringa bij AZ tegengas geeft.

 

Dus je hebt gelijk dat we nog geen "stabiele club" zijn.

Maar over 2 jaar zijn we dat wel.

Omdat we dan 5 jaar historie hebben opgebouwd.

Want dat is op dit moment echt het enige dat ontbreekt.

 

En misschien een paar hersencellen bij sommige "supporters' die het iedere keer weer lukt onze club negatief in de media te krijgen.

 

jij kijkt naar de toekomst die niemand kan voorspellen.

 

je kan beter kijken naar het heden en het heden zegt dat je een elftal hebt die ook volgend jaar hoog kan eindigen.

dat is een houvast voor supporters,sponsors en spelers als je dus aan je elftal gaat sleutelen en je laat je beste spelers waarschijnlijk vertrekken.

dan heb je geen toekomst en geen heden dus onzekerheid en daar is niemand bij gebaad.

 

en over hersen cellen doe normaal het is een shout en daar mag je zeggen wat je vind kan mij de pers nou schelen

0
Donderdag 30 juni 2011 om 10:31 uur

JB

marcellino schreef:

ik kijk niet naar andere clubs ik kijk naar ado.

 

dat spelers gaan en komen begrijp ik ook wel.

maar het moment dat je spelers wil laten gaan is niet goed gekozen.

we zijn in opbouw spelers,sponsors en ja ook supporters twijfelen of ze de stap zullen maken,mensen houden graag vast aan iets herkenbaars

volgend jaar met een resultaat tussen plek 5 en 10 had zeer veel supporters,sponsors en spelers over de swtreep getrokken.

 

dat spelers als verhoek,dereijck,immersa en toornstra openlijk soliciteren om naar een andere club te gaan komt omdat den haag gewoon weg niet stabiel is en zij bang zijn dat volgend jaar wel eens en domper kan zijn en dat dus ook een domper is voor hun waarde en vooralc voor hun salaris.

 

ben je een stabiele club zou dat veel minder zijn.

 

en met je laatste zin dat wij erbij horen.omdat we een keer in dertig jaar op plek 6 zijn geeindigd hou toch op.

Een club heet "stabiel" op basis van het verleden, niet op basis van de (onzekere) toekomst.

 

3 jaar geleden de bus niet kunnen betalen, nu 1 van de financieel gezondste clubs in de subtop/middenmoot.

 

Spelers die bij ADO komen, maar ook sponsors, hebben minder onzekerheden dan wanneer ze bij op dit moment een aantal andere clubs binnenstappen.

 

Het probleem met jongens als Derijck (en Toornstra) is dat die godvergeten zaakwaarnemers van hun alleen geld verdienen aan transfers.

En het die zaakwaarnemers dus geen ene fuck uitmaakt of hun spelers goed terecht komen, het naar hun zin hebben of misschien wel andere belangen hebben dan geld alleen.

Want dat iemand tevreden is met zijn situatie helpt die priesters van het MEER-geloof niet op korte termijn aan meer centen.

Alleen transfers. En het liefst elke zomer en elke winter, tot dat zo'n speler door elke voetbalfan op de hele wereld wordt uitgekotst.

Dat is wat er fout zit in de voetballerij.

 

Gelukkig hebben we nu bij ADO vd Kallen zitten, die net als Munsterman bij Twente, Smit bij Heracles en indertijd, ondanks alle (onterechte!) kritiek, Scheringa bij AZ tegengas geeft.

 

Dus je hebt gelijk dat we nog geen "stabiele club" zijn.

Maar over 2 jaar zijn we dat wel.

Omdat we dan 5 jaar historie hebben opgebouwd.

Want dat is op dit moment echt het enige dat ontbreekt.

 

En misschien een paar hersencellen bij sommige "supporters' die het iedere keer weer lukt onze club negatief in de media te krijgen.

 

0
Donderdag 30 juni 2011 om 10:23 uur

JB

marcellino schreef:

dus waat je eigenlijk zegt is dat we ons er bij neer moeten leggen dat ado eens in de zo veel jaar een succes kan halen maar de meeste jaren onderin vertoefd.

 

Ado heeft een begroting neergelegd bij de gemeente die is goedgekeurd.

hierin hadden ze v/d brom en dereijck zeker meegenomen.

 

je hoeft ze dus niet weg te doen.

schulden hebben we ook niet of nauwelijks dus volgend jaar draaien we ons uit de schulden.

 

waarom dan toch leuren met spelers als dereijck ,verhoek en noem maar op.

 

dereijck heeft een paar weken geleden aangegeven dat ado zijn eerst keus is en dat hij wacht op een aanbieding die er naar mijn mening niet gaat komen.

 

verhoek gaat naast zijn schoenen lopen,en moet je eigenlijk voor een groot bedrag verkopen maar ook hij geeft aan graag te willen  blijven.

 

toornstra tsja als een club 3 miljoen neer legt is hij weg,en geloof mij er is geen club die dat gaat betalen ,ik denk dat utrecht begint met 1,2 miljoen en het eindigt op 2,3 a 2,8.

 

v/d brom wegdit gaat meer te weeg brengen dan geene hier denken.

spelers liepen met hem weg en zijn niet alleen teleurgesteld in john maar ook omdat hij niet te houden was.

 

ik heb geen glaze bol maar ik denk dat veel spelers hem nu volgen

en negatief ja dat ben ik ,als je zo een schitterend jaar niet kan herhalen.is er toch iets goed fout bij ado.

 

of het nu aan de spelers ligt of aan ado zelf weet ik niet maar waarom willen spelers juist nu vertrekken ,zijn ze bang dat het nieuwe seizoen niet kan brengen wat dit jaar heeft gebracht,het lijkt er wel op.

 

 

toornstra utrecht kan het nog gekker als dit bericht op waarheid berust gaat het dus puur om geld.

terwijl deze jongen zijn carriere aan ado te danken heeft,het zal echt niet uitmaken als hij een jaar later gaat.

 

het seizoen moet nog beginnen en er is alleen maar geouwehoer

laten we hopen dat we met vogel,hocher en cherry drie groei briljanten in huis hebben die we wel wat jaartjes kunnen behouden.

 

ik heb er echt geen zin meer in om voor degradatie te voetballen die tijd hebben we hoop ik wel gehad.

 

 

Waar we ons bij neer moeten leggen is dat er, door zetbazen van de gemeente, jarenlang wanbeleid is gevoerd waardoor de club niet op sterven na dood was, maar daar al voorbij.

 

Nog maar 3 jaar geleden moest een oefenwedstrijd tegen Roda afgezegd worden omdat ADO de bus er naar toe niet kon betalen.

 

Door orde op zaken te stellen en een 5 jaren plan op te stellen heeft Mark vd Kallen ONZE club van de DOOD gered, waar wij, als supporters, dat met de beste wil van de wereld niet konden.

 

Dat we met enige regelmaat Europees zouden gaan spelen was als einddoel in dat 5 jarenplan opgenomen.

En net als bij Twente blijkt dat BELEID en VISIE beloond worden doordat gestelde doelen eerder worden bereikt, waar de concurrentie op dit moment nog steeds verder in het financiële moeras zakt, juist vanwege dat gebrek aan BELEID en VISIE.

 

Kopen en verkopen is hetzelfde als eten en gegeten worden in de natuur.

Dat proces zal er altijd zijn.

Alleen zal het bij ADO niet meer zo zijn als het de afgelopen 15-20 jaar gegaan is dat spelers voor een appel verkocht werden en ze het ei van ADO nog mee kregen voor onderweg.

 

Derijck is wat dat betreft de laatste der Mohikanen, zoals Verhoek al tot zijn spijt heeft moeten ondervinden.

Gelimiteerde transfersommen bestaan vanaf nu meer in Den Haag.

 

Voor degradatievoetbal ben ik niet bang, juist omdat de club met heel veel VISIE de selectie al heeft uitgebreid, waar bij de andere clubs (buiten Ajax-Twente-PSV) tot nu toe alleen maar belangrijke spelers WEGGAAN.

 

Utrecht is bijna zijn hele elftal kwijt en tot nu toe is "Sjakie", een 18 jarige Japanner uit een schoolelftal, hun enige aankoop.

 

Roda loopt leeg, heeft tot nu toe allen wat spelers gehuurd.

 

Graafschap loopt leeg

 

Feyenoord loopt leeg

 

NAC loopt leeg

 

NEC loopt leeg

 

RKC loopt leeg

 

Enz. enz.

 

Met andere woorden: ik zie de toekomst niet zo somber.

 

Natuurlijk, het kan zijn dat we volgend seizoen niet opnieuw Europees voetbal halen.

Maar het kan ook zo maar wel gebeuren.

 

Er zijn in Nederland nu eenmaal 6-7 clubs die normaal gesproken strijden om de plaatsen 5-8.

En sinds dit seizoen horen wij daar helemaal bij!

Als financieel 1 van de gezondste clubs uit dat rijtje!

 

0
Donderdag 30 juni 2011 om 10:00 uur

Advertentie

johnnyroma

John van den Brom: 'Ik word er helemaal gek van'

29/06/2011 17:47

John van den Brom dacht dat zijn toekomst als coach bij Vitesse zou liggen, maar zijn werkgever ADO Den Haag weigert daaraan mee te werken en de overstap ketste, vooralsnog af. De oefenmeester zit nu thuis en wacht gespannen af.

'Ik word er helemaal gek van. Er gaan allerlei scenario's door mijn hoofd', laat een aangeslagen Van den Brom weten aan Omroep Gelderland. Zijn verhaal wil de coach nog niet kwijt. 'Maar dat ga ik zeker nog doen, maar pas nadat ik definitief duidelijkheid heb gekregen en ik ben nog niet op de hoogte gebracht.'

Vitesse dacht de succesvolle coach over te kunnen nemen, maar ADO Den Haag houdt vooralsnog Van den Brom aan zijn contract en wil pas serieus praten als de Arnhemmers willen voldoen aan een afkoopsom van een miljoen euro. Dat is voor Vitesse te gortig.

0
Woensdag 29 juni 2011 om 18:31 uur

olaf1982

haha dat krijg je ervan als je snikki bezig bent...:

 

Gifbeker Vitesse nog niet leeg: Aissati tekent niet

Vitesse en onderhandelen, het is geen gelukkige combinatie. De Arnhemse club viste al naast trainer John van den Brom, nu lijkt ook zekereheidje Ismaïl Aissati niet bij te tekenen in het Gelredome.
De Vitesse-leiding verwachtte een akkoord te kunnen sluiten met de middenvelder, die nog onder contract staat met Ajax. Beide clubs waren het wel al met elkaar eens, maar Aissati is niet tevreden met enkele financiële details. En dus gaat de deal op het laatste moment niet door.

"Het zit even tegen," aldus algemeen directeur Paul van de Kraan tegenover Omroep Gelderland. "Het wordt heel erg moeilijk om hem alsnog te overtuigen. Het zit duidelijk even tegen allemaal. Maar dat is een momentopname en er komen vast ook weer betere tijden."

Vitesse huurde Aissati afgelopen seizoen al van Ajax. In Amsterdam is ook geen toekomst voor de kleine middenvelder, die dus op zoek moet gaan naar een nieuwe club.

0
Woensdag 29 juni 2011 om 17:03 uur

Aad

In tegenstelling tot alle lofzangen op van der Kallen hier op de shout heb ik toch mijn bedenkingen.

 

 

Wat betreft de kwestie “Van den Brom” heeft hij ten opzichte van Vitesse (Jordania) duidelijk zijn hand overspeeld en de hebzuchten de rancune het verstand laten overheersen. Natuurlijk heeft hij geen 2 mio gevraagd. Zo verstandig zal hij wel geweest zijn. Maar ik ben er van overtuigd dat het ook geen redelijke (2x John’s jaarsalaris bij voorbeeld) transfersom is geweest. En zo goed als van der Kallen zich ook niet lijkt te willen bezondigen aan het betalen van hoge(re) salarissen is het ook Jordania’s goed recht ook een streep te trekken.
Nu zijn er in deze kwestie alleen maar verliezers: ADO, Vitesse en John van den Brom.

 

Wat het betreft het verlengen van contracten is hij volgens mij ook niet erg slim bezig. Zowel Verhoek als Derijck geven aan dat ze opnieuw willen tekenen dan wel hun contract openbreken. Na een seizoen als het afgelopen seizoen willen ze daarvan wel de waardering terugzien. Ik denk dat we allemaal zo zouden redeneren. Van der Kallen echter houdt de spelers aan de bestaande contracten en begaat daarmee vooral ten aanzien van Derijck een ernstige fout. De fout van een niet-voetbal-kenner die absoluut niet doorheeft dat Timothy een van de voornaamste pijlers was van het succes-elftal 2010/2011. In plaats Derijck te waarderen in salaris en snelheid van handelen vangt van der Kallen direct 7,5 ton die onmiddellijk geïnvesteerd moeten worden in een nieuwe verdediger waarvan je maar moet afwachten of die hetzelfde brengt als Timothy.


Ook met betrekking van Verhoek handelt hij laks en zonder voetbalverstand. Verhoek redeneert volkomen juist: Nu verlengen tegen een hoger salaris biedt, uiteraard onvoorziene omstandigheden daar gelaten, in de toekomst nog meer uitzicht op een hogere transfersom. Dus is elke cent, uiteraard binnen het redelijke, aan salarisverhoging een goede investering.
Bovendien zou het aanblijven van Verhoek wel eens de trigger kunnen zijn voor het behoud van Bulykin.

 

 

Ik hoop dat van der Kallen nog eens te rade gaat bij het voetbalverstand in en rond onze club (Lex, Jansma, van Vianen, etc.) want mijns inziens heeft hij op voetbalgebied nog wat te leren.

0
Woensdag 29 juni 2011 om 15:16 uur

Nu online

superfcdenhaag2 en 221 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 313
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Kilian Nikiema Juho Kilo Matteo Waem

Laatste wedstrijd

Logo Helmond Sport Logo ADO Den Haag
2-1
25 november 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo FC Emmen
Morgen om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Excelsior 16 - 33
2 FC Volendam 16 - 32
3 FC Emmen 16 - 30
4 Helmond Sp. 16 - 30
5 Graafschap 16 - 29
6 Den Bosch + 16 - 28
7 FC Dordrecht 16 - 26
8 Roda JC 16 - 26
9 SC Cambuur 16 - 25
10 ADO Den Haag 16 - 22
11 Telstar 16 - 22
12 FC Eindhoven 16 - 19
13 Jong AZ 16 - 18
14 Jong PSV 16 - 17
15 TOP Oss 16 - 17
16 MVV Maastr. 16 - 16
17 Jong Ajax 16 - 15
18 VVV-Venlo 16 - 11
19 Jong Utrecht 16 - 9
20 Vitesse -6 16 - 6