Welkom in de shoutbox, gast
Tag: afdeling
1905
Waht
Zou wat zijn zeg mocht het gebeuren dat we een topclub worden.
Toch wil ik het eerst allemaal aankijken. Hoe vaak zijn we niet al teleurgesteld, alrecon verhaal, nieuwe stadion, eventuele grote sponsors.
Als het echt allemaal doorgaat wat op het Elf voetbal site gezegd wordt zeg ik direct doen en capabele mensen aanstellen die ook in China goede dingen kunnen opzetten. Als je daar lamlullen naar toe stuurt iwordt ook dit verhaal een kans die je gaat missen en een andere Nederlandse club neemt het stokje over. Zie al een grote fout in het hele verhaal:
De commerciële afdeling van de club blijft ongemoeid.
Wel leuk zo`n bericht dat ADO een topmerk gaat worden.
Toch wil ik het eerst allemaal aankijken. Hoe vaak zijn we niet al teleurgesteld, alrecon verhaal, nieuwe stadion, eventuele grote sponsors.
Als het echt allemaal doorgaat wat op het Elf voetbal site gezegd wordt zeg ik direct doen en capabele mensen aanstellen die ook in China goede dingen kunnen opzetten. Als je daar lamlullen naar toe stuurt iwordt ook dit verhaal een kans die je gaat missen en een andere Nederlandse club neemt het stokje over. Zie al een grote fout in het hele verhaal:
De commerciële afdeling van de club blijft ongemoeid.
Wel leuk zo`n bericht dat ADO een topmerk gaat worden.
0
|
Dinsdag 24 juni 2014 om 22:29 uur |
slash070
Mitado schreef:
Hoelaat tot hoelaat is ado eigk open nu als je even wat wilt doen met je seizoenskaart?
Hoelaat tot hoelaat is ado eigk open nu als je even wat wilt doen met je seizoenskaart?
adodenhaag.nl
De afdeling Ticketing zal van 5 mei tot en met 31 mei slecht bereikbaar zijn in verband met het WK Hockey. Van 31 mei tot en met 23 juni is de afdeling Ticketing helemaal niet bereikbaar. Vanaf 24 juni bent u weer van harte welkom in het Kyocera Stadion bij de afdeling Ticketing. Uiteraard kunt u wel altijd de Seizoen Club Card online aanvragen.
De openingstijden van de afdeling Ticketing zijn:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 120 uur - 180 uur
Woensdag: 120 uur - 180 uur
Donderdag: 120 uur - 180 uur
Vrijdag: 120 uur - 200 uur
De afdeling Ticketing zal van 5 mei tot en met 31 mei slecht bereikbaar zijn in verband met het WK Hockey. Van 31 mei tot en met 23 juni is de afdeling Ticketing helemaal niet bereikbaar. Vanaf 24 juni bent u weer van harte welkom in het Kyocera Stadion bij de afdeling Ticketing. Uiteraard kunt u wel altijd de Seizoen Club Card online aanvragen.
De openingstijden van de afdeling Ticketing zijn:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 120 uur - 180 uur
Woensdag: 120 uur - 180 uur
Donderdag: 120 uur - 180 uur
Vrijdag: 120 uur - 200 uur
0
|
Zaterdag 24 mei 2014 om 18:55 uur |
Franky
Thijs schreef:
Even rekenen:
6.3 miljoen aan salarissen voor 97 mensen is gemiddeld 64948 euro per jaar
Als alle 68 medewerkers die geen speler zijn modaal (34500 pj) zouden verdienen(utopie) dan verdienden zij 2346000 euro
6300000-2346000=3954000 over voor de spelersgroep
3954000/27=146444 gemiddeld
Als je dan 5 grootverdieners zou hebben a 2 ton daalt het gemiddelde voor de rest naar 134272.
Aangezien er natuurlijk in de staf en de directie/kantoor meer zal worden verdiend dan modaal gaan deze cijfers rap omlaag.
Het is maar een eyeopener
Even rekenen:
6.3 miljoen aan salarissen voor 97 mensen is gemiddeld 64948 euro per jaar
Als alle 68 medewerkers die geen speler zijn modaal (34500 pj) zouden verdienen(utopie) dan verdienden zij 2346000 euro
6300000-2346000=3954000 over voor de spelersgroep
3954000/27=146444 gemiddeld
Als je dan 5 grootverdieners zou hebben a 2 ton daalt het gemiddelde voor de rest naar 134272.
Aangezien er natuurlijk in de staf en de directie/kantoor meer zal worden verdiend dan modaal gaan deze cijfers rap omlaag.
Het is maar een eyeopener
Onthoudt hierbij dat de technische staf ook meer verdient dan de gemiddelde medewerker en dat er ook een (dure) directeur is. De medewerkers op de commerciële afdeling zullen ook ongetwijfeld meer dan 34500 per jaar verdienen. Ik denk dat het gemiddelde van de basis tussen de 90.000 en 150000 zal liggen. (Dit is absoluut natte vinger werk!) Met een enkeling die meer verdient.
0
|
Woensdag 14 mei 2014 om 11:20 uur |
Roze Règâhs
Na ADO Den Haag krijgt ook PSV supportersclub
21-3-14 - 167 bron: Omroep Brabant
UPDATE De supportersvereniging van PSV krijgt een speciale afdeling voor homoseksuelen, lesbiennes, biseksuelen en transgenders. Zaterdag, als PSV thuis aantreedt tegen Roda JC, krijgt de oprichting hiervan zijn beslag. Naam van de club is Chapter Pink en doel is op te komen voor homo-acceptatie binnen het voetbal.
`Want dat is nog steeds een heel groot taboe`, zegt Patricia Klokgieters, een van de initiatiefnemers, tegen Omroep Brabant.
Chapter Pink wil niet als zodanig zichtbaar zijn op de tribunes. `In het stadion hebben we gewoon allemaal ons eigen plekje`, adus Klokgieters. Wel wil de roze club zich buiten de duels profileren. Zo zijn er plannen om busreizen organiseren naar uitwedstrijden en mee te doen aan roze zaterdag in Eindhoven.
Om tot een definitieve oprichting te komen zijn er vijftig leden nodig. Volgens Klokgieters is dat geen enkel probleem. `Er zijn er genoeg. En allemaal met een rood-wit hart met een roze randje.`
Voor zover bekend is ADO Den Haag de enige andere Eredivisionist met een roze supportersgroep: de Roze Règâhs die vorig jaar werd opgericht. In het buitenlands voetbal bestaan al meer roze fanclubs.
21-3-14 - 167 bron: Omroep Brabant
UPDATE De supportersvereniging van PSV krijgt een speciale afdeling voor homoseksuelen, lesbiennes, biseksuelen en transgenders. Zaterdag, als PSV thuis aantreedt tegen Roda JC, krijgt de oprichting hiervan zijn beslag. Naam van de club is Chapter Pink en doel is op te komen voor homo-acceptatie binnen het voetbal.
`Want dat is nog steeds een heel groot taboe`, zegt Patricia Klokgieters, een van de initiatiefnemers, tegen Omroep Brabant.
Chapter Pink wil niet als zodanig zichtbaar zijn op de tribunes. `In het stadion hebben we gewoon allemaal ons eigen plekje`, adus Klokgieters. Wel wil de roze club zich buiten de duels profileren. Zo zijn er plannen om busreizen organiseren naar uitwedstrijden en mee te doen aan roze zaterdag in Eindhoven.
Om tot een definitieve oprichting te komen zijn er vijftig leden nodig. Volgens Klokgieters is dat geen enkel probleem. `Er zijn er genoeg. En allemaal met een rood-wit hart met een roze randje.`
Voor zover bekend is ADO Den Haag de enige andere Eredivisionist met een roze supportersgroep: de Roze Règâhs die vorig jaar werd opgericht. In het buitenlands voetbal bestaan al meer roze fanclubs.
0
|
Vrijdag 21 maart 2014 om 22:25 uur |
H@@GenEES
Vrijdag 21 maart Kyocera Stadion afgesloten20-03-14
Wegens de voorbereidingen op de NSS top begin volgende week in Den Haag, is het Kyocera Stadion vrijdag 21 maart al niet meer toegankelijk. Dat is de enige dag van deze periode van de top dat er wel getraind wordt door de selectie van ADO Den Haag. Deze training is zodoende eenmalig niet te bezoeken, hiervoor onze welgemeende excuses. Maandag en dinsdag, tijdens de top zelf, is de selectie vrij. De volgende training op woensdag 26 maart is gewoon weer toegankelijk, het is zodoende gelukkig maar één training die niet te bekijken zal zijn.
De wedstrijd ADO Vrouwen - Lierse SK zal vrijdagavond gewoon doorgaan en toegankelijk zijn voor publiek. Er wordt afgetrapt om 19.30 uur.
De afdeling ticketing zal vanaf vrijdag 21 maart tot en met woensdag 26 gesloten zijn voor het aanvragen van (Seizoen) Club Cards en losse kaartverkoop aan het stadion.
Uiteraard kunt u wel gewoon kaarten bestellen via ons e-ticketing systeem, te vinden via www.adodenhaag.nl/kaartverkoop en op vertoon van een geldige (Seizoen) Club Card bij alle ticketbox verkooppunten!!
Voor eventuele vragen is de afdeling ticketing telefonisch bereikbaar op 070 – 3054538 of via e-mail ticketing@adodenhaag.nl
Wegens de voorbereidingen op de NSS top begin volgende week in Den Haag, is het Kyocera Stadion vrijdag 21 maart al niet meer toegankelijk. Dat is de enige dag van deze periode van de top dat er wel getraind wordt door de selectie van ADO Den Haag. Deze training is zodoende eenmalig niet te bezoeken, hiervoor onze welgemeende excuses. Maandag en dinsdag, tijdens de top zelf, is de selectie vrij. De volgende training op woensdag 26 maart is gewoon weer toegankelijk, het is zodoende gelukkig maar één training die niet te bekijken zal zijn.
De wedstrijd ADO Vrouwen - Lierse SK zal vrijdagavond gewoon doorgaan en toegankelijk zijn voor publiek. Er wordt afgetrapt om 19.30 uur.
De afdeling ticketing zal vanaf vrijdag 21 maart tot en met woensdag 26 gesloten zijn voor het aanvragen van (Seizoen) Club Cards en losse kaartverkoop aan het stadion.
Uiteraard kunt u wel gewoon kaarten bestellen via ons e-ticketing systeem, te vinden via www.adodenhaag.nl/kaartverkoop en op vertoon van een geldige (Seizoen) Club Card bij alle ticketbox verkooppunten!!
Voor eventuele vragen is de afdeling ticketing telefonisch bereikbaar op 070 – 3054538 of via e-mail ticketing@adodenhaag.nl
0
|
Donderdag 20 maart 2014 om 17:09 uur |
tanker070
H@@GenEES schreef:
Als ik dit lees lijkt het wel of dit de commerciële/PR afdeling van de gemeente is die aan het posten is. Het is onzin natuurlijk, dit is de (voor het gebrek van een beter woord) kots die uitgespuwd wordt door een geldverslindende PR bureau.
Ook een de zogenaamde groene marketing is bullshit voor een BVO, daar bereik je de doelgroep niet mee, de gemiddelde voetballiefhebber is niet geïnteresseerd in het maatschappelijk ondernemen van zijn favoriete club.
Ik durf te wedden dat als je de volgende thuiswedstrijd 1000 supporters zult vragen wat DH precies doet aan maatschappelijk ondernemen, dat er niet meer dan 10 zien die je kunnen vertellen wat het maatschappelijk ondernemen van DH precies inhoud en welke maatschappelijke projecten de club op dit moment bij betrokken is.
Het heeft nergens een impact en het levert nauwleijks iets tastbaars op, (hooguit een beetje goodwil bij de gemeente)
ik zie liever dat die inspanningen worden ingezet in bijvoorbeeld meer verkooppunten in de regio Haaglanden waar je merchandise kan kopen, ik zie liever dat er meer plekken in de regio Haaglanden komen waar je een clubcard of een seizoenskaart met een biometrische foto kunt bestellen.
Ik zie liever dat DH aanwezig op allerlei grote evenementen in de regio om de seizoenskaarten te pushen, dat gebeurd nog veel te weinig, ik zie liever die inspanningen gebruikt worden om daadwerkelijk meer mensen in het stadion te krijgen, dan nu het geval is.
Dat zie ik liever dan de spelers naar een klasje een kansenwijk sturen om te vertellen dat als die kansjeugd goed hun best op school blijven doen en altijd hun groenten opeten ook zij in het eerste van ADO kunnen komen.
Dat brengt namelijk geld in het laatje, al dat maatschappelijk ondernemen is leuk als je dit eerst op poten hebt staan.
Ik blijf er bij dat het zonde van de inspanningen is, DH is een voetbalclub en niet een maatschappelijke organisatie die alle ellende van DH moet aantrekken, daar zijn andere ruim gesubsidieerde instanties voor.
Wij moeten voetballen!!!!!!
Als ik dit lees lijkt het wel of dit de commerciële/PR afdeling van de gemeente is die aan het posten is. Het is onzin natuurlijk, dit is de (voor het gebrek van een beter woord) kots die uitgespuwd wordt door een geldverslindende PR bureau.
Ook een de zogenaamde groene marketing is bullshit voor een BVO, daar bereik je de doelgroep niet mee, de gemiddelde voetballiefhebber is niet geïnteresseerd in het maatschappelijk ondernemen van zijn favoriete club.
Ik durf te wedden dat als je de volgende thuiswedstrijd 1000 supporters zult vragen wat DH precies doet aan maatschappelijk ondernemen, dat er niet meer dan 10 zien die je kunnen vertellen wat het maatschappelijk ondernemen van DH precies inhoud en welke maatschappelijke projecten de club op dit moment bij betrokken is.
Het heeft nergens een impact en het levert nauwleijks iets tastbaars op, (hooguit een beetje goodwil bij de gemeente)
ik zie liever dat die inspanningen worden ingezet in bijvoorbeeld meer verkooppunten in de regio Haaglanden waar je merchandise kan kopen, ik zie liever dat er meer plekken in de regio Haaglanden komen waar je een clubcard of een seizoenskaart met een biometrische foto kunt bestellen.
Ik zie liever dat DH aanwezig op allerlei grote evenementen in de regio om de seizoenskaarten te pushen, dat gebeurd nog veel te weinig, ik zie liever die inspanningen gebruikt worden om daadwerkelijk meer mensen in het stadion te krijgen, dan nu het geval is.
Dat zie ik liever dan de spelers naar een klasje een kansenwijk sturen om te vertellen dat als die kansjeugd goed hun best op school blijven doen en altijd hun groenten opeten ook zij in het eerste van ADO kunnen komen.
Dat brengt namelijk geld in het laatje, al dat maatschappelijk ondernemen is leuk als je dit eerst op poten hebt staan.
Ik blijf er bij dat het zonde van de inspanningen is, DH is een voetbalclub en niet een maatschappelijke organisatie die alle ellende van DH moet aantrekken, daar zijn andere ruim gesubsidieerde instanties voor.
Wij moeten voetballen!!!!!!
Ben het niet vaak met je eens, maar hier heb je een aantal punten. Open een fanshop in het centrum met een uitgebreider assortiment en pashokjes en een mogelijkheid om daar een CC /SCC / biometrische foto te laten maken.
Stel een ervaren door de wol geverfde commercieel directeur aan en tuig een goede communicatie en marketing afdeling op met mensen die kennis van zaken hebben en niet met alles respect een oud speler met een LOI cursus of andere hobbyisten...
Het is nu nog steeds veel te amateuristisch!!!
Stel een ervaren door de wol geverfde commercieel directeur aan en tuig een goede communicatie en marketing afdeling op met mensen die kennis van zaken hebben en niet met alles respect een oud speler met een LOI cursus of andere hobbyisten...
Het is nu nog steeds veel te amateuristisch!!!
0
|
Vrijdag 14 februari 2014 om 10:53 uur |
Advertentie
H@@GenEES
JP schreef:
Als jij nu ook maar een klein beetje verstand hebt van marketing dan had jij kunnen weten dat maatschappelijk verantwoord ondernemen een onderdeel is of kan zijn van de marketingmix. Dat men bij ADO naar winst (profit) streeft, ook rekening wordt gehouden met het effect van alle bedrijfsactiviteiten op het milieu (planet) en oog heeft voor menselijke aspecten binnen en buiten het bedrijf (people).
Als jij nu ook maar een klein beetje verstand hebt van marketing dan had jij kunnen weten dat maatschappelijk verantwoord ondernemen een onderdeel is of kan zijn van de marketingmix. Dat men bij ADO naar winst (profit) streeft, ook rekening wordt gehouden met het effect van alle bedrijfsactiviteiten op het milieu (planet) en oog heeft voor menselijke aspecten binnen en buiten het bedrijf (people).
Als ik dit lees lijkt het wel of dit de commerciële/PR afdeling van de gemeente is die aan het posten is. Het is onzin natuurlijk, dit is de (voor het gebrek van een beter woord) kots die uitgespuwd wordt door een geldverslindende PR bureau.
Ook een de zogenaamde groene marketing is bullshit voor een BVO, daar bereik je de doelgroep niet mee, de gemiddelde voetballiefhebber is niet geïnteresseerd in het maatschappelijk ondernemen van zijn favoriete club.
Ik durf te wedden dat als je de volgende thuiswedstrijd 1000 supporters zult vragen wat DH precies doet aan maatschappelijk ondernemen, dat er niet meer dan 10 zien die je kunnen vertellen wat het maatschappelijk ondernemen van DH precies inhoud en welke maatschappelijke projecten de club op dit moment bij betrokken is.
Het heeft nergens een impact en het levert nauwleijks iets tastbaars op, (hooguit een beetje goodwil bij de gemeente)
ik zie liever dat die inspanningen worden ingezet in bijvoorbeeld meer verkooppunten in de regio Haaglanden waar je merchandise kan kopen, ik zie liever dat er meer plekken in de regio Haaglanden komen waar je een clubcard of een seizoenskaart met een biometrische foto kunt bestellen.
Ik zie liever dat DH aanwezig op allerlei grote evenementen in de regio om de seizoenskaarten te pushen, dat gebeurd nog veel te weinig, ik zie liever die inspanningen gebruikt worden om daadwerkelijk meer mensen in het stadion te krijgen, dan nu het geval is.
Dat zie ik liever dan de spelers naar een klasje een kansenwijk sturen om te vertellen dat als die kansjeugd goed hun best op school blijven doen en altijd hun groenten opeten ook zij in het eerste van ADO kunnen komen.
Dat brengt namelijk geld in het laatje, al dat maatschappelijk ondernemen is leuk als je dit eerst op poten hebt staan.
Ik blijf er bij dat het zonde van de inspanningen is, DH is een voetbalclub en niet een maatschappelijke organisatie die alle ellende van DH moet aantrekken, daar zijn andere ruim gesubsidieerde instanties voor.
Wij moeten voetballen!!!!!!
Ook een de zogenaamde groene marketing is bullshit voor een BVO, daar bereik je de doelgroep niet mee, de gemiddelde voetballiefhebber is niet geïnteresseerd in het maatschappelijk ondernemen van zijn favoriete club.
Ik durf te wedden dat als je de volgende thuiswedstrijd 1000 supporters zult vragen wat DH precies doet aan maatschappelijk ondernemen, dat er niet meer dan 10 zien die je kunnen vertellen wat het maatschappelijk ondernemen van DH precies inhoud en welke maatschappelijke projecten de club op dit moment bij betrokken is.
Het heeft nergens een impact en het levert nauwleijks iets tastbaars op, (hooguit een beetje goodwil bij de gemeente)
ik zie liever dat die inspanningen worden ingezet in bijvoorbeeld meer verkooppunten in de regio Haaglanden waar je merchandise kan kopen, ik zie liever dat er meer plekken in de regio Haaglanden komen waar je een clubcard of een seizoenskaart met een biometrische foto kunt bestellen.
Ik zie liever dat DH aanwezig op allerlei grote evenementen in de regio om de seizoenskaarten te pushen, dat gebeurd nog veel te weinig, ik zie liever die inspanningen gebruikt worden om daadwerkelijk meer mensen in het stadion te krijgen, dan nu het geval is.
Dat zie ik liever dan de spelers naar een klasje een kansenwijk sturen om te vertellen dat als die kansjeugd goed hun best op school blijven doen en altijd hun groenten opeten ook zij in het eerste van ADO kunnen komen.
Dat brengt namelijk geld in het laatje, al dat maatschappelijk ondernemen is leuk als je dit eerst op poten hebt staan.
Ik blijf er bij dat het zonde van de inspanningen is, DH is een voetbalclub en niet een maatschappelijke organisatie die alle ellende van DH moet aantrekken, daar zijn andere ruim gesubsidieerde instanties voor.
Wij moeten voetballen!!!!!!
0
|
Donderdag 13 februari 2014 om 15:31 uur |
wdr
liefhebber schreef:
Precies! Wat denk je waarom bv munsterman zocht naar potentiële sponsoren in het westen van het land. Kijk is naar het bedrijfsleven in die streken? Veelal regionaal op wat uitschieters na. Ook daar is een bepaalde concurentie. De bakker uit almelo denkt er niet over een bordje bij fctwente te doen! Vergeet niet dat onze regio qua potentie veel en veel interessanter is dan andere streken. Ok, na het commerciële de beleving. Tja kijk is naar de samenstelling bb van de Haagse regio! Het gevarieerde aanbod van sporten op niveau! Het percentage ajakkes vs feijenooit! Ik denk dat ons negatieve imago langzaamaan weg ebt maar helaas nog negatief meespeelt in het genereren van een grotere groei. Zowel commercieel als qua gunfactor. En dat heeft tijd nodig en slimmere mensen op commercieel en bestuurlijk niveau!
Precies! Wat denk je waarom bv munsterman zocht naar potentiële sponsoren in het westen van het land. Kijk is naar het bedrijfsleven in die streken? Veelal regionaal op wat uitschieters na. Ook daar is een bepaalde concurentie. De bakker uit almelo denkt er niet over een bordje bij fctwente te doen! Vergeet niet dat onze regio qua potentie veel en veel interessanter is dan andere streken. Ok, na het commerciële de beleving. Tja kijk is naar de samenstelling bb van de Haagse regio! Het gevarieerde aanbod van sporten op niveau! Het percentage ajakkes vs feijenooit! Ik denk dat ons negatieve imago langzaamaan weg ebt maar helaas nog negatief meespeelt in het genereren van een grotere groei. Zowel commercieel als qua gunfactor. En dat heeft tijd nodig en slimmere mensen op commercieel en bestuurlijk niveau!
Precies. We hebben 40 calimero jaren van onderpresteren achter de rug. Het is moeilijk om dat te ontstijgen, maar het kán wel. Dan moet je dus wel een goed bestuur en commerciële afdeling en trainersstaf hebben. Die hebben we nu dus helaas niet, maar misschien op een dag...
0
|
Maandag 10 februari 2014 om 23:38 uur |
jajoh
Lees nu pas dat knopper ontslag heeft genomen (meest succesvolle persoon op commerciële afdeling) en materiaalman na 30! Jaar eruit gegooid. Kan iemand mij daar het nut van vertellen. Volgend Pietje waren zijn diensten niet meer nodig... Maar intern is er rust hoor
0
|
Woensdag 5 februari 2014 om 19:16 uur |
Nu online
MonkNL, Dang3r, Tuurke63 en 109 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 20 | - | 40 |
2 | Excelsior | 20 | - | 39 |
3 | FC Dordrecht | 20 | - | 36 |
4 | Den Bosch + | 20 | - | 33 |
5 | Graafschap | 20 | - | 32 |
6 | SC Cambuur | 20 | - | 32 |
7 | FC Emmen | 20 | - | 32 |
8 | ADO Den Haag | 20 | - | 31 |
9 | Helmond Sp. | 20 | - | 31 |
10 | Roda JC | 20 | - | 30 |
11 | Telstar | 20 | - | 26 |
12 | FC Eindhoven | 20 | - | 26 |
13 | MVV Maastr. | 20 | - | 23 |
14 | Jong AZ | 20 | - | 22 |
15 | TOP Oss | 20 | - | 22 |
16 | Jong Ajax | 20 | - | 21 |
17 | Jong PSV | 20 | - | 21 |
18 | VVV-Venlo | 20 | - | 16 |
19 | Jong Utrecht | 20 | - | 13 |
20 | Vitesse -27 | 20 | - | -8 |