Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: gemeente

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 320
Volgende pagina

H@@GenEES

Johannes schreef:



Maar verwacht nou geen echt antwoord, want Marcellino hoeft nooit een bewijs te hebben. Hij vindt namelijk dat `de hcf heeft het gezegd` en `je kan het ook op google zien` genoeg is.
En inderdaad, ga je er tegen in dan ben je zielig, naïef, een leugenaar en heb je er bovendien geen verstand van.

Van der Kallen is de duivel en hij wil de club lekker leegzuigen en kapot laten gaan. Ok, stoer verhaal - 0,0 bewijs. Ja, hij liet bedrijven failliet gan en dan een doorstart maken. Niet netjes, wel legaal. Gelukkig voor ons KAN DAT NIET MET EEN BVO want failliet is einde licentie en zonder licentie geen BVO. Dus ADO failliet is 8 miljoen kwijt plus `al die bv-tjes` naar de klote; blijft over `al die vastgoeddeals` en die geile masten (waar niet extreem veel op binnen komt tot nu toe, en dat weet ik dan weer). Dus nee, een faillissement is niet in zijn belang. Maar ja, ik ben Johannes en ik ben het niet eens met de bullshit van de uitbater van feestcafé Marcellino... dus ik lul maar wat want ik heb er geen verstand van!
Ik snap werkelijk niet wat het probleem is met marcellino, als ook maar iets van waar hij MvdK nu al een jaar van loopt te beschuldigen waar is, dan moet hij toch ook kunnen bewijzen, maar niets is daar van te zien, zelfs niet de kleinste verwijzing naar cijfers of stukken van boekhouders en/of de gemeente

Hij roet nu al een jaar vanalles maar hij komt met he-le-maal niets, en als je hem dan naar vraagt, ben je een MvdK discipel of een hersenloze, ik kan dan ook geen andere conclusie trekken dat marcellino een agenda heeft

De HCF agenda wel te verstaan, die hebben ook van alles geroepen zonder ook maar iets hard te kunnen maken, ze hebben het zelfs geprobeerd via een fictief figuur die dan onder een alias allerlei onzin geruchten en halve waarheden kon spugen zonder consequenties

En waar zijn Sjakie en HCF nu, precies.... in de vergetelheid waar ze thuis horen en ik mag hopen dat het permanent is.
0
Woensdag 5 februari 2014 om 12:25 uur

Mike

1905 schreef:

De gemeente heeft er na de overnamen van MvdK er geen geld meer in gestopt, en gaan dat ook nooit meer doen.
De gemeente zou iemand in de RvC mogen zetten maar de gemeente wil dit niet.
En wat Jansen roept over dat hij niets met MvdK te maken heeft trek ik aardig in twijfel
Hahaha, dat denk jij? Als de gemeente nu zijn handen van ADO af zou trekken is er morgen geen ADO meer. Je moest eens weten hoeveel gunstige afspraken en deals er zijn tussen de club en ADO, van huur van het stadion tot allerlei subsidies.
0
Woensdag 5 februari 2014 om 11:08 uur

1905

Mike schreef:

En wie bepaalt het dan allemaal?
Jij geeft vd Kallen iedere keer de schuld maar zo makkelijk is dat niet.
vd Kallen heeft de club een paar jaar geleden van de ondergang gered. Dat is een FEIT. Met andere woorden, zonder vd Kallen was er nu geen ADO geweest.
Omdat vd Kallen geen bvo kan besturen is het kort daarna weer fout gegaan en heeft de gemeente er op allerlei manieren geld in gestopt.
Resultaat is dat de gemeente (Jansen en rvc) het nu voor het zeggen heeft en vd Kallen er nog met geld in zit.
Nu is het er de gemeente alleen maar om te doen dat de club, op papier, geen rode cijfes draait en dat lijkt aardig te lukken door op alles te bezuinigen en uit alle hoeken geld te halen (ontslagen, wk hockey, kunstgras en ga zo maar door).
Dat Jansen nu dapper roept dat vd Kallen het niet voor het zeggen heeft, heeft ie ongetwijfeld gelijk in.

Echter er wordt vergeten dat het hier om een voetbalclub gaat en hoe je die moet runnen (fatsoenlijke trainer, TD, gedegen aankoopbeleid, etc).

Dat, beste Marcellino is de reden dat het hier fout gaat.
Het bestuur (lees gemeente) kijkt alleen maar naar de cijfertjes en vergeet dat het om een voetbalclub gaat!
De gemeente heeft er na de overnamen van MvdK er geen geld meer in gestopt, en gaan dat ook nooit meer doen.
De gemeente zou iemand in de RvC mogen zetten maar de gemeente wil dit niet.
En wat Jansen roept over dat hij niets met MvdK te maken heeft trek ik aardig in twijfel
0
Woensdag 5 februari 2014 om 11:00 uur

Mike

1905 schreef:

1) Piet Jansen is niet door de gemeente aangesteld.
2) MvdK mag als hij het zou willen Piet Jansen en de gehele RvC er uitgooien en het helemaal zelf doen, ik zeg als hij het zou willen
1) Nou beste 1905, ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat Jansen door de gemeente naar voren is gebracht bij de RVC.
2) Dat zouden we allemaal wel willen....
0
Woensdag 5 februari 2014 om 10:58 uur

Mike

marcellino schreef:

weet je what.
ik ga hier over op houden.
ik wil tegen de mensen die blijven roepen dat we gezond zijn zeggen verdiep je eens een keer erin.

kijk van wie de club is en kijk wie bepaald en die persoon heeft bepaald dat we degradatie voetbal spelen.
iets anders kan ik er niet van maken.
maar goed we zien het aan het einde van het seizoen wel.
En wie bepaalt het dan allemaal?
Jij geeft vd Kallen iedere keer de schuld maar zo makkelijk is dat niet.
vd Kallen heeft de club een paar jaar geleden van de ondergang gered. Dat is een FEIT. Met andere woorden, zonder vd Kallen was er nu geen ADO geweest.
Omdat vd Kallen geen bvo kan besturen is het kort daarna weer fout gegaan en heeft de gemeente er op allerlei manieren geld in gestopt.
Resultaat is dat de gemeente (Jansen en rvc) het nu voor het zeggen heeft en vd Kallen er nog met geld in zit.
Nu is het er de gemeente alleen maar om te doen dat de club, op papier, geen rode cijfes draait en dat lijkt aardig te lukken door op alles te bezuinigen en uit alle hoeken geld te halen (ontslagen, wk hockey, kunstgras en ga zo maar door).
Dat Jansen nu dapper roept dat vd Kallen het niet voor het zeggen heeft, heeft ie ongetwijfeld gelijk in.

Echter er wordt vergeten dat het hier om een voetbalclub gaat en hoe je die moet runnen (fatsoenlijke trainer, TD, gedegen aankoopbeleid, etc).

Dat, beste Marcellino is de reden dat het hier fout gaat.
Het bestuur (lees gemeente) kijkt alleen maar naar de cijfertjes en vergeet dat het om een voetbalclub gaat!
0
Woensdag 5 februari 2014 om 10:55 uur

1905

Mike schreef:

Prima shout Gillah,

Steijn is een prima gozer maar hij moet het werk doen wat bij een andere club door 3 man wordt gedaan. Dat kan niet goed gaan.
Daarbij vind ik hem alleen al als trainer/coach niet goed genoeg. Hij haalt tactisch een dikke onvoldoende. Ook zijn assistenten zijn blijkbaar niet bij machte hem te corrigeren.

Piet Jansen is door de gemeente, als oud bestuurder, aangesteld om hier toezicht te houden en zaken voor de gemeente te regelen. Probeert de club meer te funderen in de samenleving (WK hockey, Haagse helden, etc) maar heeft geen bal verstand van voetbal.

Vd Kallen heeft een paar jaar geleden de club van faillisement gered maar er niet genoeg geld in gestoken om het in zijn eentje te mogen doen, vandaar dat hij nu met de neus op de regelementen wordt gedrukt door Jansen die het geld van de gemeente moet verdedigen.

Lastige situatie want ik ben bang dat Jansen er alleen maar op gebrand is de boel hier buiten de rode cijfers te houden en er dus geen geld zal zijn voor een Adriaanse of Jol.
Mogelijk wil vd Kallen zijn portemonaie nog eens trekken maar ik weet niet of Jansen dat toelaat.
1) Piet Jansen is niet door de gemeente aangesteld.
2) MvdK mag als hij het zou willen Piet Jansen en de gehele RvC er uitgooien en het helemaal zelf doen, ik zeg als hij het zou willen
0
Woensdag 5 februari 2014 om 10:54 uur

Advertentie

Mike

gillah schreef:

Als je nu je gelijk wilt halen dan mag dat uiteraard. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik dit niet zag aankomen. Voor het seizoen had ik gerekend op plek 9-12 en in de winterstop op net plek 15, met de hakken over de sloot. Gisteren wist ik echt niet wat ik zag, zo slecht heb ik het nog niet gezien na de promotie.

En het is ook niet dat ik me geen zorgen maak(te) en al helemaal niet dat ik er niet ziek van ben, ik vond alleen dat hier de schuld te makkelijk en te eenzijdig bij Steijn werd neer gelegd. Ik heb al vaker geshout dat het een samenloop van omstandigheden is. Spelersgroep, trainer en organisatie. En zolang de spelergroep nog achter Steijn stond en er 2 a 3 ploegen onder ADO stonden zag ik geen directe reden om Steijn te ontslaan. Na de wedstrijd tegen NEC zag ik die reden wel en heb ik dat ook aangegeven. Die wedstrijd tegen Feyenoord gaf weer hoop maar nu is er geen weg meer terug.

Maar ook zonder Steijn wordt het nog moeilijk genoeg, het ligt echt niet allemaal aan hem. Dat Heracles in een do-or-die wedstrijd vanaf de aftrap zo door je verdediging heen loopt en scoort, daar kan je als trainer niet viel meer aan doen. Dan hebben je spelers gewoon geen mentaliteit en weten ze niet wat er op het spel staat.
Dat er vervolgens in de 90 minuten daarna niet één kans wordt gecreëerd en spelers niet meer weten wat ze moeten als ze over de middenlijn zijn is natuurlijk wel aan de trainer te wijten. Er zit 0,0 idee achter het spel.
Dat er niet één echt de beuk erin gooit en er wat harder in gaat, dat is dan weer de mentaliteit van de spelers.

Steijn is een beginnende trainer met een ongelofelijk takenpakket, van trainen tot spelers scouten en warm maken van ADO tot het regelen van de verhuizing van het trainingscomplex. Dat kan je een beginnend trainer niet aan doen, die verzuipt. Dat is iets dat echt verkeerd zit in de organisatie. Ik ben nooit een voorstander van de aanstelling van Steijn geweest, na vd Brom doorgaan met de assistent was gewoon dom en kortzichtig. Ik heb daarna wel heel veel sympathie voor Steijn gekregen omdat hij echt iemand is met clubliefde, hij deed alles voor de club. Meer dan hij aan kon eigenlijk. Dat is waarom ik hem lang hier heb verdedigd. Een verstandige clubleiding had Steijn geadviseerd om in lengte van jaren assistent te blijven om als clubicoon de cultuur te bewaren.
Ik vond en vind het onterecht dat hij hier van sommigen de schuld krijgt van alles wat er mis gaat bij de club. Om daar tegenwicht aan te bieden ben ik hier positiever over Steijn geweest dan in mijn vriendengroep.

En met jou `zie je wel het ligt aan Van der Kallen` ben ik het ook niet helemaal eens. Het financiele gedeelte heeft hij echt wel goed gedaan, volgens mij is de club nu gezond. Alleen over het voetbalgedeelte heeft hij te makkelijk gedacht door alles aan één man, die ook nog eens een beginneling was die zelf nog alles moet leren, op te hangen.

En dan nog iets: je bent niet alleen echt betrokken bij de club als je per definitie alles kut vind Roel.
Prima shout Gillah,

Steijn is een prima gozer maar hij moet het werk doen wat bij een andere club door 3 man wordt gedaan. Dat kan niet goed gaan.
Daarbij vind ik hem alleen al als trainer/coach niet goed genoeg. Hij haalt tactisch een dikke onvoldoende. Ook zijn assistenten zijn blijkbaar niet bij machte hem te corrigeren.

Piet Jansen is door de gemeente, als oud bestuurder, aangesteld om hier toezicht te houden en zaken voor de gemeente te regelen. Probeert de club meer te funderen in de samenleving (WK hockey, Haagse helden, etc) maar heeft geen bal verstand van voetbal.

Vd Kallen heeft een paar jaar geleden de club van faillisement gered maar er niet genoeg geld in gestoken om het in zijn eentje te mogen doen, vandaar dat hij nu met de neus op de regelementen wordt gedrukt door Jansen die het geld van de gemeente moet verdedigen.

Lastige situatie want ik ben bang dat Jansen er alleen maar op gebrand is de boel hier buiten de rode cijfers te houden en er dus geen geld zal zijn voor een Adriaanse of Jol.
Mogelijk wil vd Kallen zijn portemonaie nog eens trekken maar ik weet niet of Jansen dat toelaat.
0
Woensdag 5 februari 2014 om 10:46 uur

zuid tribune

Alles wat we hier posten is glazen bol werk. Deze competitie is de gekste die ik in 42 Supporter zijn meemaak. Iedereen wint van iedereen en iedereen verliest dus van iedereen. Het verschil tussen nacompetitie Europa League en Jupiler League is zes puntjes. Met nog 13 wedstrijden te gaan.
Gisteren was ik in Heerenveen, samen met slechts een 60 tal supporters. Ook nu mis je de passie om te winnen. Scheidsrechter, tsja, die floot kut, maar die was ook niet verantwoordelijk voor het missen van onze kansen, kansjes. Dat doen we zelf. Ik heb het al eens eerder geshout, voetballers zijn passanten. Met giga-salarissen, daar wij drie jaar goor moeten werken en zijn er meestal bij gebaat als de optie in het contract gelicht wordt om tussen tijds te vertrekken, waarbij een groot deel van debtransfersom inneem pensioenfondsje gepompt wordt van de speler zelf. Clubliefde, ja, bij jou en mij. Degraderen, verdriet bij spelers, ja bij jou en mij, zij willen uiteraard hogerop en vertrekken naar elders.
Wij gaan toch wel weer naar ons kluppie, ook in de JL. Dat feestje heb ik, en belen met mij, in 42 jaar, wel vaker meegemaakt. Mooiste moment van gister en ik weet niet op het op tv te zien was, was de enorme woede ontlading bij Tomy Beugelsdijk, die met zijn gebalde vuist op de grasmat beukte, na weer een mislukte aanval. Het gvd, gvd, knalde figuurlijk door Heerenveen. Dat mis ik. Verliezen is geen schande, dat hoort erbij. Maar hoe,,dat prachtige groen geel, wat je,om je schouders mag dragen, daar ga je voor.
En ja, we hebben nu eenmaal geen grote sponsors, ook geen commerciële kracht op kantoor. Iedereen noemt grote Haagse bedrijven? AEGON, bijv. laatst had ik gesprek met comm. medewerker van onze club, stelde haar voor om eens via de gemeente een lijntje te leggen via AEGON, naar KNAB een 100% dochter van AEGON, die momenteel gigantisch adverteert. De lieve schat had er nog nooit van gehoord en had verder ook geen contacten.
Alle oplossingen die wij hier gepassioneerd noemen, zijn glazen bol oplossingen.
De trainer ontslaan, wie betaald wat en wie komt en betaald dat.
En toch, en toch, ik kan en wil niet geloven dat mijn kluppie volgend jaar op de Toekomst speelt, nee, nee, nee. Ook niet op de borrel bij Haagse Roel op vrijdagavond. Nee, daarom weer dinsdag naar het stadion, daarom weer in de auto naar Kerkrade. Omdat dat verdomde groen geel zo mooi is.
0
Zondag 2 februari 2014 om 20:39 uur

slash070

groengeelhart.nl

Het stadsbestuur heeft positief gereageerd op vragen van Groep de Mos / Ouderen Partij om het clublogo, de ooievaar, weer terug te laten keren in het Kyocera-stadion.
De Mos: “Goed dat de gemeente onze vragen heeft opgepakt en ervoor gaat zorgen dat de Ooievaar weer terugkeert op de tribune. Over de beantwoording aangaande het vervangen van de stoeltjes ben ik een stuk minder tevreden. Het ADO-stadion mag straks wel het WK-hockey ontvangen, maar nieuwe stoeltjes, zodat de club ook mee profiteert, die kunnen er niet vanaf”.
0
Woensdag 29 januari 2014 om 22:11 uur

pmc

Kom een keer naar de aftrap, iedereen weet dat er nieuwbouw gaat komen, moeten wel het geld bij elkaar krijgen, de gemeente is verantwoordelijk voor de velden wat weet een Sjaak Bral er van?
0
Zaterdag 25 januari 2014 om 15:03 uur

Nu online

Lellow, buurmanBrutus, Aad, ps070, Wahter, grijze gek en 352 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 320
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Daryl van Mieghem Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
1-5
4 oktober 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Roda JC
18 oktober 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Den Bosch + 9 - 18
2 Helmond Sp. 9 - 18
3 Excelsior 9 - 17
4 Graafschap 9 - 15
5 FC Eindhoven 9 - 15
6 FC Dordrecht 9 - 15
7 FC Volendam 9 - 13
8 Telstar 9 - 13
9 Roda JC 9 - 13
10 FC Emmen 9 - 12
11 Jong PSV 9 - 11
12 Jong AZ 9 - 11
13 ADO Den Haag 9 - 11
14 Jong Ajax 9 - 10
15 SC Cambuur 9 - 10
16 MVV Maastr. 9 - 8
17 VVV-Venlo 9 - 8
18 TOP Oss 9 - 8
19 Vitesse -6 9 - 4
20 Jong Utrecht 9 - 4