Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: divisie

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 337
Volgende pagina

marcellino

Ben ik ergens anders geweest schreef:

Als ik zo de reacties peil dan heeft iedereen volgens mij naar een andere wedstrijd gekeken.
Ik heb een strijdend elftal gezien met de absolute wil om te winnen. Regelmatig uitstekende combinaties en meer dan een hand vol kansen. Het enige smetje op het geheel was dat door vaak wat wijfelend optreden voor de goal en het ontbreken van een dosis geluk je uiteindelijk twee punten te weinig aan dit duel overhoud.
moeten we nu tevreden zijn met een strijdend elftal!!!

Je geeft zelf denk ik het antwoord al,in het begin van de competitie moesten ze wennen aan de klojo divisie en wilde we meer strijdlust zien want dan hadden ze misschien wel het beste elftal van de eerste divisie,

maar ook met de strijdlust erbij zien we toch wel dat dit den haag gewoon te kort komt.
als je echt zo goed bent win je wedstrijden met meer dan twee doelpunten verschil kijk naar rkc en die hadden in het begin ook problemen met aanpassen.

ik ben twee wedstrijden niet geweest de rest wel maar het niveau van den haag is bedroefend,de mensen die hier dan gaan roepen dat het de beste wedstrijd was hebben of geen verstand van voetbal of zijn met alles tevreden wat natuurlijk normaal is want de laatste tien jaar hebben we altijd bovenin meegedraait en vele kampioenschappen behaald.

ik ben misschien een zeikert kom al 32 jaar bij den haag maar de laatste jaren is het huilen met de pet.
Waarom worden er geen risicos genomen en komen er spelers waarmee je in een jaar doorstoomt naar de ere divisie en ook daar een rol van betekenis speelt.

mensen komen niet nee vindt je het gek ik ga ook niet naar een slechte film.

0
Maandag 5 november 2007 om 09:51 uur

Ooievaar

Richard schreef:

Het is gewoon te erg voor woorden dat men praat over jeugd wat doorstroomt, hoe kan je nou jeugd laten doorstromen als de ouderen een verkeerd voorbeeld geven. Als er gesproken word over jeugd dan heb ik het over een Janmaat en Blonk. Met een sterke ploeg eromheen komen die jongens misschien ergens, maar op deze wijze niet. Verder laten we eerlijk wezen loopt er niet veel soeps in ons elftal om titelkandidaat te zijn, we mogen blij zijn om bij de bovenste in het 2e rijtje te eindigen. Schande voor de club met het hoogste budget. Stoffels, Schwiebbe, El Moussa, Cornelisse etc hebben het niveau van een 2e klasser en ik snap al helemaal niet dat dit Den Haag waardige spelers zijn volgens het bestuur en Vloet. Ook wil ik even kwijt dat er veel schreeuwlelijken zijn hier, ze reageren wel als een zwaar kut word gespeeld, maar bij een redelijke serie is men stil op de box. Ik zelf vind als je van je club houd dat je gewoon gaat in goede en slechte tijden. Toeschouwers bepalen de club, een snoepwinkel waar geen snoep word verkocht loopt ook niet. Over Aad mansveld gesproken. Ik heb de eer gehad om de goede man via zijn zoon te kunnen leren kennen, wekelijks bezocht Aad de wedstrijden van zoon Ruud bij ADS. Mede door Aad heb ik de eer mogen hebben om bij FC te kunnen spelen. Die tijd had je echte jeugd, hagenezen in een jeugdelftal van je favoriete club, tegen clubs als 020 je zelf de lopen en strijden om voor je club het maximale te behalen. Die instelling is er al jaren niet meer helaas maar toch blijf ik wel gaan. Supporters zijn ook niet meer wat het waren, de naam Den haag word vergeleken met clubs als Fortuna qua supporters, is het niet eens tijd om dat te doen keren? DEN HAAG IS DEN HAAG NIET MEER.. ZOWEL SPORTIEF ALS MAATSCHAPPELIJK.


Maar toch blijft het MIJN CLUB
Deze `schreeuwer` hier had het liefste op hartstochelijke wijze z`n club naar de volgende overwinning geschreeuwd en dit op een correcte wijze, met respect voor de tegenstander en haar aanhang, en dat uiteraard in de eredivisie. Hebben we toch recht op vind je niet? Maar door tot het tot op heden ten dage gevoerde wanbeleid, vol minachting t.o.v. de supporters zit dat er niet in. Dat jij je niet afvraagt waarom z`on mooi nieuw stadion niet optimaal wordt benut, opdat de mensen weer de gang naar het stadion gaan maken, dat is jouw verantwoording. Maar dat velen de club de rug toekeren, en anderen vol cynisme tegen ADO aankijken, dat moet in ieder geval de beleidsbepalers toch zorgen baren. Overigens kan je discussiëren over het begrip redelijke resultaten. 8e plek 1e divisie vind ik persoonlijk wat magertjes. Hoe dan ook hoop ik op een goed resultaat vanmiddag, maar gezien de huidige omstandigheden zal ik niet verrast zijn als dat niet gaat gebeuren.

Hopend op betere publieksvriendelijke - eredivisie tijden - 

Gegroet,

Ooievaar

p.s 1e divisie, 17e plek in het Zuiderpark 1423 toeschouwers ik was er één van...
0
Zondag 4 november 2007 om 14:31 uur

haagse tweeling

Roel schreef:

Je hebt helemaal gelijk,  Zoals bekend heb ik geen S(cc) genomen, ik pas ervoor net zoals velen en helaas heb ik gelijk gekregen. 

Na het debacle van afgelopen seizoen had ik verwacht dat het Bestuur/Directie eieren voor hun geld zou kiezen en de trouwe supporters zou koesteren. het tegendeel is waar gebleken. De goedwillende supporter moet allerlei fratsen uithalen om een S(CC) aan te vragen en vervolgens mag je zelf niet bepalen waar je gaat staan/zitten, prijzen zijn van een belachelijk niveau voor jupilerbegrippen en naar nu blijkt , het voetbal is over het algemeen gewoon SLECHT. 

We staan 8e mensen. Nu lees ik hier al berichten dat de azijnzeikers niet moeten zeuren, het is een jonge groep en dat soort geneuzel.

Is men vergeten wat ons de afgelopen jaren in de eredivisie is voorgehouden door Bestuur/Directie ??? : Handhaven is ons doel en dat gaat gebeuren, in het nieuwe stadion gaan we de club uitbouwen naar eerst een stabiele middenmoter en vervolgens de top 5/6. 

Wel het is bekend wat er van deze belofte is overgebleven..........Vandaag Veendam thuis, te gek voor woorden maar ik durf vooraf niet te stellen dat we dat potje wel winnen.

De club is ziek en komt er maar niet bovenop, ik wacht, wellicht tegen beter weten in , op een nieuwe Stoop

Jongens
heel mooi gesproken. zolang er niemand opstaat die ons financieel bijstaat zal het nooit wat worden.ik denk zeker nog 5 jaar 1e divisie. f.c. den haag r.i.p.
0
Zondag 4 november 2007 om 01:16 uur

marcellino

Aad schreef:

NEE, ik vind het niet fantastisch. Het voetbal niet, de indeling niet (ze hadden het 1 op 1 van het Zuiderpark moeten overnemen, dus MN op O en zuid bij de bobo`s aan de zijkant), de sfeer niet, het parkeren niet en de horecavoorzieningen niet.
Maar ...... al lullen we tot 2099. Het Zuiderpark komt nooit meer terug en Aad Mansveld ook niet. Dus we zullen het moeten doen met wat we hebben: Een elftal in opbouw (met alle gebreken van dien) en vooral met de nieuwe indeling en de horecavoorzieningen. De sfeer: Daar zijn we zelf bij.
En geloof me: Aan die indeling gaat wel wat veranderen. Niet dat ik verwacht dat je op NOP mag staan, maar de leeftijdsgrens daar zal mettertijd best zakken.
Een elftal in opbouw!!!!!

van welke speler heb je over een paar jaar profijt

ik kan er geen een opnoemen maar misschien heb ik wel weer teveel kretiek.

Ja voor de kloje divisie,maar we mogen toch hopen dat DEN HAAG binnen drie jaar terug is op het hoogste niveau.

En dan kan ik er geen noemen.

Mensen die roepen dat sommige op deze site geen supporters zijn,moeten misschien is in de spiegel kijken.

mogen we het zat zijn mogen we na meer dan tien jaar k*t voetbal in de klojo divisie verwachten dat ze in ieder geval voor de titel gaan en zeker geen genoegen nemen met een plaats in de midden mood.

Het is toch f*cking niet normaal dat ik bang ben dat we van veendam verliezen hoe ver zijn we gezakt.

Als we niet uit kijken naar het niveau fortuna.
Gisteren heb ik genoten van go ahead
die vechten tot de laatste minuut
laat DEN HAAG daar een voorbeeld aan nemen.
0
Zaterdag 3 november 2007 om 16:49 uur

BV

Toch jammer hoor dat er geen losse verkoop is voor aanstaande zondag (!?) Het mooie van 1ste divisie blijft voor mij toch vrij reizen naar uitwedstrijden en had mij voor dit seizoen toch verheugd op den haag uit ook i.v.m. het nieuwe stadion. Maar helaas: of met de combi mee of de wedstijd niet zien. En waarom deze wedstrijd op zondag wordt gespeeld is bij mij een raadsel. Moge de beste winnen.
Veendam-fan
0
Zaterdag 3 november 2007 om 14:30 uur

Advertentie

Midden-Oost

Eerlijk gezegd was ik hier al bang voor. Bij H`veen II lopen allemaal buitenlandse talenten rond die met 2 vingers in de neus kamioen zouden worden in de 1e divisie. Pijnlijk is het wel o te zien hoe groot het verschil is tussen ADO en de eredivisie. 

Ik ben bang dat alleen een hele rijke suikeroom ons er nog bovenop kan helpen. Om een winnend elftal te zien moeten er echt tientallen miljoenen ingepompt worden. 

Dit elftal wordt geen kampioen maar dat wisten we al, de NC redden ze ook niet dus blijft alleen een suikeroom over.
0
Vrijdag 2 november 2007 om 11:11 uur

<FCDH>

Hoogendorp mist bekerduel met SC Jong Heerenveen
01/11/2007 11:21

Rick Hoogendorp ontbreekt donderdagavond in de selectie van ADO Den Haag voor de bekerwedstrijd tegen SC Jong Heerenveen. De aanvaller is niet topfit.

Hoogendorp voegde zich pas dinsdag na een blessure weer bij de hofstedelijke selectie. Volgens trainer Wiljan Vloet heeft hij niet lang genoeg meegetraind om in aanmerking te komen voor een plaats bij de Haagse elite.

De onlangs naar het belofteteam verbannen Christian Kum is teruggehaald naar de A-selectie, omdat Daniel Rijaard wegens ziekte niet inzetbaar is tegen Jong Heerenveen.

Vloet heeft zijn zinnen gezet op een goed resultaat in de bekerwedstrijd. `Daarom zullen we met de sterkst mogelijke opstelling aantreden`, zei hij tegen RTV West. `De KNVB-beker is misschien wel de enige prijs die een club als ADO de komende tien jaar kan winnen, met uitzondering van de titel in de Eerste Divisie natuurlijk.`


0
Donderdag 1 november 2007 om 12:25 uur

marcellino

wat een geouwe hoer over het nieuwe stadion.

Of het daar aan zou legen dat er tot nu toe +/- 5000 supporters komen.

We spelen wel in de klojo divisie waar we niet meer dan dit aantal hebben getrokken.
Alleen als we goed mee draaide waren er meer.

Ik denk dat als je in de eredivisie had gevoetbald(mits je natuurlijk ook wat wedstrijdjes had gewonnen) er toch al gauw tussen de 7000 a 8000 toeschouwers waren geweest.

Den haag is te wisselvalig en dat is al jaren zo,op het moment dat den haag eindelijk een goede reeks neer zet verliezen ze weer onnodig en dat maakt dat mensen niet meer zo gauw komen.

Let maar op als den haag dalijk strijd voor een periode of mee doet aan de nacompetitie zitten er gewoon 10.000 man



0
Woensdag 31 oktober 2007 om 17:26 uur

Ooievaar

Aad02 schreef:

Gezien de stand hebben we in het verleden echt niet meer publike gehad. Als we nu structureel in de top 4 blijven groeit het aantal wel tot een man of 6.000 a 7.000 man. We zitten nu al op de 5.000 + en dat vind ik al heel aardig (gezien de omstandigheden)

In die omstandigheden hadden we nooit mogen komen. Te gek voor woorden dat we tegenwoordig al tevrede moeten zijn met een punt in Volendam, in de 1e divisie... ADO moet structureel top 5 spelen in de eredivisie, daar hoort club thuis. Kaartje aan de kassa kopen op de wedstrijddag wil wellicht ook wel wat schelen...

0
Dinsdag 30 oktober 2007 om 20:02 uur

Taki

friuli schreef:

onzin! Weet zeker dat als ze een nieuw stadion imn het zuiderpark hadden gezet dat er daar nu zeker 3000 man meer hadden gezeten dan dat er nu in dat K*t forepark zit!
Wat was de charme van het zuiderpark dat je er lekker heen kon lopen  of met de fiets er heen kon gaan en je er dan binnen 5 minuten was Maar als je nu uit escamp ,leyeburg  en uit al die andere wijken komt van het centrum dan ben je een half uur onderweg om er te komen. (ook dit is 1 van de redenen voor mensen om af te haken)
Het is alleen nog leuk nu voor mensen uit leidscheveen/ypenburg.

Bestuur /gemeente vergeef ik dit nooit! Ze hebben niet eens serieus de moeite genomen om te kijken of er een nieuwe stadion kon komen in het zuiderpark. Ze kwamen alleen met smoesjes van parkeerprobleem en dat de veiligheid niet goed te handhaven zou zijn.

Op het moment dat de plannen naar buiten kwamen van een nieuw stadion in het forepark toen had er actie gevoerd moeten worden! Nu zit je daar voor eeuwig opgesloten in de gevangenis van het forepark met 4000 /5000 man . helaas...

Het gaat erom of je in de ere- of eerste divisie speelt.

0
Dinsdag 30 oktober 2007 om 18:39 uur

Nu online

R.E., 070, Marcelvld, Superfan, rien1, Haraldberg1, Alle ballen op Jort, Franky, 070FCDH070, ADO73, Erik070, Br3cht, Aad, ruudjuh070, Bhattoe 74 en 425 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 337
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Daryl van Mieghem Jari Vlak Juho Kilo

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Jong FC Utrecht
1-1
27 september 2024

Volgende wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
4 oktober 2024 om 20:00 uur
Frans Heesen Stadion, Oss

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Excelsior 8 - 17
2 FC Den Bosch 7 - 16
3 Helmond Sp. 7 - 14
4 FC Eindhoven 8 - 12
5 Jong PSV 7 - 11
6 Graafschap 7 - 11
7 Telstar 7 - 11
8 Jong AZ 8 - 11
9 FC Volendam 8 - 10
10 Roda JC 8 - 10
11 Jong Ajax 7 - 9
12 FC Dordrecht 7 - 9
13 FC Emmen 7 - 8
14 ADO Den Haag 8 - 8
15 VVV-Venlo 8 - 8
16 TOP Oss 8 - 8
17 SC Cambuur 7 - 7
18 MVV Maastr. 8 - 7
19 Vitesse -6 7 - 4
20 Jong Utrecht 8 - 3