Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: auto

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 34
Volgende pagina

Kees

grijze gek schreef:

Net m`n dochter naar schiphol gebracht, ze gaat met een groepje van 6 naar een vakantie bestemming, weet ik veel dat er een fanatieke feyenoorder mee ging, die gozer heeft wel 100 stickers bij hem van feyenoord, van de parkeergarage tot aan de douane was hij er al bijna 50 kwijt aan muren en plee`s
Schiphol zit onder
Kijk eens op de achterkant van je auto.
0
Maandag 17 september 2018 om 19:03 uur

Bert

hg schreef:

Bus combi inderdaad
Bus combi uit tegen Excelsior nog beschikbaar maar dat zal zeer beperkt zijn.

Achter het stadion zit een parkeergarage van de gemeente waar behoorlijk wat auto`s kunnen staan.

Verwacht dat er hooguit 2 bussen gaan want het aantal plaatsen in het uitvak is zeer beperkt.

Toch zijn het goede ontwikkelingen. Hopelijk worden er de komende dagen ook nog extra SCC afgezet. De aankopen moet de twijfelaars toch over de streep trekken. Club heeft zich van haar beste kant laten zien.

Reken zeker als we winnen zaterdag op een uitverkocht huis tegen Psv.
0
Dinsdag 28 augustus 2018 om 21:01 uur

pajam

marcellino schreef:

Ik begin blind te worden of ik zie dingen verkeerd.
nieuw jeugd complex,schermen in het stadion,stoeltjes die worden aangepakt,verlichting die dadelijk groen geel is aan de buitenkant van het stadion en wat r nog meer is gedaan.
een elftal die we in 30 jaar nog niet hebben gehad.
sponsors melden zich aan jeugd klopt aan de deur van het eerste.misschien begrijp ik het niet maar waar groeien we niet in dan.
Was het revitalisatie proces bij de jeugd niet al ingezet vóór de komst van de nieuwe eigenaar en een voortzetting als een garantie in de onderhandelingen meegenomen door de vorige eigenaar?

Was het niet Wigt die akkoord (zwart op wit) eiste (en kreeg) voor de "groei"/verbeteringen die jij nu als argument aandraagt voor de top situatie onder de nieuwe eigenaar? En hadden we niet een schandalige rechtszaak tegen onze eigenaar nodig om dat geld (en meer, want ook de dure hotel, auto en huurspelers als Edson) alsnog te krijgen?

Je mag het draaien zoals jij wilt hoor, het is allemaal alleen zo makkelijk als je het zwart/wit maakt; 50 shades of gray, the football version
0
Dinsdag 28 augustus 2018 om 17:21 uur

DHFC070

BOSMENSEN schreef:

Groedag allemaal gisteren had ik hier gevraagt of iemand mij kaartjes wilde hebben dat is inmiddels geregeld alleen iedereen in deze box bedankt van die harte verwarmde reactie
Ik kan jullie inmiddels melden dat ik en me trotse vrouw een kleine meid op deze wereld gepoept
Gefeliciteerd en veel plezier en succes de komende tijd.

Zelf 7 maanden geleden meegemaakt 1 dag na Heracles uit.
Had geregeld dat ik met mijn auto vooraan stond in het geval de weeën zouden beginnen en ik meteen dat uitvak uit moest haha.
0
Donderdag 23 augustus 2018 om 06:51 uur

gillah

rijswijk hoekpolder schreef:

denk je dat die Turken sloebers zijn ofzo
Nee ik ben vooral niet naïef/goed geïnformeerd:

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/nac-voor-transfersom-amoah-naar-fifa~bccc9fed/

Zeefuik jaagt in Emmen nog op zijn Turkse salaris - http://nos.nl/l/2167526

"Spelersvakbond VVCS gaf al in 2013 een negatief transferadvies voor de Turkse Süper Lig. ‘Doe het niet,’ waarschuwde de VVCS spelers die zich door megasalarissen laten verleiden om hun loopbaan in Turkije voort te zetten. Volgens de vakbond krijgt zeker de helft van de Nederlandse spelers te maken met ernstige salarisachterstanden. Ook de internationale spelersvakbond FIFPro raadt een transfer naar Turkije af."
Bron: https://www.revu.nl/columns/alleen-dwaze-voetballers-willen-in-turkije-spelen

"RAAR CONTRACT
Youness Mokhtar vertelde Andy van der Meijde dat hij nooit open is geweest over zijn periode bij Kayserispor, maar in de auto gingen alle remmen los. Hij sprak onder andere over de vreemde contracten met rare regeltjes die Kayserispor hem aanbood. Daarin stonden onder andere boetes van € 25.000 euro en verplicht melden bij de club als je de stad zou verlaten. "Maar ook rare betalingsconstructies zoals je salaris verdeeld in vier termijnen per jaar. In dat soort rare regels en boetes had ik geen zin," aldus Mokhtar. Wegkomen uit Kayseri was echter niet zo simpel: "Het was een heel gedoe op het vliegveld, geruzie en vechten enzo."
Bron: https://www.funx.nl/news/sport/36774-voetballer-mokhtar-openhartig-over-aanval-van-turkse-trainer-op-vliegveld
0
Dinsdag 21 augustus 2018 om 13:33 uur

rijswijk hoekpolder

Haagse Nol schreef:

Ik lees dat zoveel Heraclieden Vermeij het liefst brengen naar Den Haag op de fiets. pff Hebben wij weer
Hebben ze niks te doen ofzo Met de auto zijn ze sneller .
0
Zaterdag 18 augustus 2018 om 03:12 uur

Advertentie

Mike

pajam schreef:

Maar zolang wij spelers als Hevel, Kastaneer, Elbers en Ebuehi nooit écht het vertrouwen geven (door een 3+2 contract ofzo) zullen we geld uit blijven geven aan middelmaat als Gorter, Hooi of nog erger die buitenspeler van FC Groningen waarvan ik de naam niet eens meer weet.

Ook de grotere talenten als Castelen, Elia te makkelijk laten gaan.

Kortom; eerste stap in beleid zou zijn om meer vertrouwen te hebben in eigen jeugd, want vaak zie je ze een paar jaar daarna wel opbloeien ergens anders. ADO Den Haag stond recent in een lijstje met NL clubs die de meeste profs opleveren bij de eerste 8 clubs!

We leiden ze wel op, maar hebben blijkbaar niet genoeg visie om de talent erin goed in te schatten en tijdig een iets langere contract te geven.

Clubs als PEC en Heracles hebben niet eens 25% van de talent in de eigen opleiding die wij wél hebben.

Ik heb weleens vaker gezegd dat het voor ADO Den Haag prima zou zijn als ze zouden mikken voor een plek in de middenmoot ; alles vanaf de 13e plaats en hoger is prima, met eens in de 4 jaar play offs. Daarnaast Beker serieus nemen.

Als dat je eerlijke, transparante doelstelling word, kan je makkelijk 5-6 plekken in je basis opvullen met gewoon eigen kweek en daaromheen talentvolle spelers halen uit onderkant eredivisie, lagere NL niveau`s of het buitenland.
Ik geloof niet dat het een kwestie van vertrouwen is maar eerder van geld. Ebuehi en Kastaneer hadden een basisplaats maar wilden gewoon hogerop (auto voor mijn vader en een huis voor mijn moeder - je kent dat wel)
Belangrijk is dat als je een speler moet laten gaan je snel een goede vervanger hebt i.p.v. dat gestuntel van nu.
Dus opleiding en/of scouting op orde!
0
Vrijdag 17 augustus 2018 om 16:18 uur

derput

Moi schreef:

Zonder spits. Ach die hebben we niet nodig
Nee een auto of de bus. Lukt prima
0
Donderdag 16 augustus 2018 om 15:03 uur

Bollie74

Kees schreef:

De club doet er werkelijk alles aan. Dat is duidelijk.

Bij aansprekende successen (open deur) komen er meer toeschouwers al krijgen we zelfs tegen topclubs het stadion niet geheel vol.

Echter het grootste probleem blijft toch de bereikbaarheid. Na afloop kom je bijna niet met de auto weg en zelfs op de fiets is het overleven aangezien de fietspaden vol met voetgangers zijn en op de weg het een chaos is. De infrastructuur is er totaal niet op berekend.

Sprak gisteren ouwe bekenden (zeventigers) en die moesten zowat aan het zuurstof vanwege de grote afstand van de randstad rail naar het stadion te voet.

Zolang er geen nieuwe extra tramverbinding is, zou het een zegen zijn als er op het grote parkeerterrein vele HTM bussen staan welke supporters naar centrale plaatsen in Den Haag (zoals C.S.) en ook Zoetermeer vervoeren. Heen en terug.

Dat zie je bij vele stadions in het buitenland ook. Echter is daar wel een stevig prijskaartje aan verbonden.

Een voorzichtige schatting. Tien bussen welke op een wedstrijddag pendelen en zo`n zes uur lang met chauffeur "bezig" zijn. Twee uur voor de wedstrijd en twee uur na de wedstrijd plus stilstand van twee uur tijdens de wedstrijd.

Dat kost per bus 1000 euro keer 10 is 10.000 euro maal 17 wedstrijden. Rond de 200.000 euro.

Dat bedrag verdien je mogelijk terug met wedstrijdrecettes, catering, reclame en overige opbrengsten. Maar of het allemaal zo gemakkelijk is???
Ook de aan- en afvoer van de bussen moet geregeld worden d.m.v. verkeersregelaars.
Ik had het er gisteren in de auto nog over. Dat het een zooitje is na de wedstrijd. Je moet 100 fietsers ontwijken die weer 100 mensen moeten ontwijken omdat er simpelweg geen voetgangerspad is.

Geef mij het zuiderpark maar. Daar kon ik lopend naar toe. ;-)
0
Maandag 13 augustus 2018 om 11:35 uur

Kees

DHFC070 schreef:

Je hebt jaarlijks een tekort op de begroting van 4 miljoen en zo`n 8.000 a 9.000 betalende klanten en iemand begint hier over een tweede ring onder het mom van ambitie.... werkelijk lachwekkend.
Gister 11.000 bezoekers en dat met een tweede kaartje gratis. Zal zeker de vakantieperiode zijn en nog meer van dat soort zaken? Daar moeten andere clubs dan ook last van hebben zou je denken.

Het is en blijft dat werkelijk niemand warm loopt voor Den Haag en dat is de hoofdreden waarom we een clubje in de marge zijn en blijven.

Om het maar eens om te draaien wat kan de club in godsnaam doen om meer supporters en kleine sponsoren aan te trekken? Want de beste stuurlui aan wal waarvan ik er ook 1 ben.
De club doet er werkelijk alles aan. Dat is duidelijk.

Bij aansprekende successen (open deur) komen er meer toeschouwers al krijgen we zelfs tegen topclubs het stadion niet geheel vol.

Echter het grootste probleem blijft toch de bereikbaarheid. Na afloop kom je bijna niet met de auto weg en zelfs op de fiets is het overleven aangezien de fietspaden vol met voetgangers zijn en op de weg het een chaos is. De infrastructuur is er totaal niet op berekend.

Sprak gisteren ouwe bekenden (zeventigers) en die moesten zowat aan het zuurstof vanwege de grote afstand van de randstad rail naar het stadion te voet.

Zolang er geen nieuwe extra tramverbinding is, zou het een zegen zijn als er op het grote parkeerterrein vele HTM bussen staan welke supporters naar centrale plaatsen in Den Haag (zoals C.S.) en ook Zoetermeer vervoeren. Heen en terug.

Dat zie je bij vele stadions in het buitenland ook. Echter is daar wel een stevig prijskaartje aan verbonden.

Een voorzichtige schatting. Tien bussen welke op een wedstrijddag pendelen en zo`n zes uur lang met chauffeur "bezig" zijn. Twee uur voor de wedstrijd en twee uur na de wedstrijd plus stilstand van twee uur tijdens de wedstrijd.

Dat kost per bus 1000 euro keer 10 is 10.000 euro maal 17 wedstrijden. Rond de 200.000 euro.

Dat bedrag verdien je mogelijk terug met wedstrijdrecettes, catering, reclame en overige opbrengsten. Maar of het allemaal zo gemakkelijk is???
Ook de aan- en afvoer van de bussen moet geregeld worden d.m.v. verkeersregelaars.
0
Maandag 13 augustus 2018 om 11:25 uur

Nu online

Aad, DHFC070, ssondagh, adotiel, fcdh-denhaag, adorob, RemcoOnX, ADOZoetermeer en 166 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 34
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Kilian Nikiema Steven van der Sloot

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Jong Ajax
1-0
14 februari 2025

Volgende wedstrijd

Logo MVV Maastricht Logo ADO Den Haag
Vandaag om 16:45 uur
De Geusselt, Maastricht

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 27 - 55
2 Excelsior 27 - 49
3 FC Dordrecht 26 - 47
4 ADO Den Haag 26 - 46
5 SC Cambuur 26 - 45
6 Graafschap 27 - 43
7 Den Bosch + 27 - 43
8 Helmond Sp. 26 - 39
9 FC Emmen 26 - 38
10 Telstar 27 - 38
11 Roda JC 27 - 38
12 FC Eindhoven 26 - 35
13 MVV Maastr. 26 - 33
14 Jong AZ 26 - 30
15 Jong Ajax 25 - 27
16 TOP Oss 27 - 27
17 VVV-Venlo 26 - 26
18 Jong PSV 25 - 21
19 Jong Utrecht 24 - 14
20 Vitesse -27 27 - 1