Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: motivatie

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 35
Volgende pagina

pajam

BLEISWIJK-1 schreef:

Ik zal je eerlijk zeggen dat met de, zo goed als zekere komst, van Poepon. Mijn verwachtingspatroon ook niet verder gaat dan plek 12 t/m 15.

Maar william Pluim is wel heel erg. Die heeft afgelopen seizoen 18 wedstrijden gespeeld en 1 goal gemaakt. En die willen wij aantrekken!

Maar als je logisch nadenkt klopt het ook niet. Hij kan nooit de vervanger van Holla worden. Het is een aanvallende middenvelder.
Uberhaupt dom om een wisselspeler bij Roda JC weg te halen tegenover een transfersom, terwijl je voor dezelfde positie meerdere transfervrije talenten als keus hebt.

Holla zeg ik ook al een tijdje ongeveer hetzelfde als wat Haagse Kelt ook postte; Die wilt helemaal niet naar ADO óf VVV, die wacht totdat er een grotere vis langskomt en als dat écht niet gebeurt, zal ie bij één van de bovengenoemde 2 met de staart tussen z`n benen willen tekenen.
Dus ik zeg bij deze al NIET DOEN, motivatie om bij ons te komen is er totaal niet bij Holla en voor zijn positie hebben we ook Mulder, Rado en Visser.
0
Dinsdag 5 juni 2012 om 14:17 uur

liefhebber

Vincent schreef:

weet je wat irritant is.. als mensen willen en wetens "gewoon"een vraag stellen, en als iemand dan anders reageert dan ze verwachten, zijn ze de onschuld zelve!

kom op zeg,


Dat is ook het nadeel van dit medium. Ik las het niet als denigrerend maar informatief. Soms lees ik ook wel eens shouts en denk....hoe oud zou de beste man zijn? Kan toch?
M antw ook waarom hij de vraag stelde met motivatie.
Overigens is hij doorgaans goed geïnformeerd en heeft inhoudelijk goede shouts. Of je het eens kan zijn is iets anders.
In z`n algemeenheid ben ik het wel eens dat sommige alleen shouten om iemand af te zagen. En voor sommige onder hen zou max een maximum per dag moeten kunnen instellen.
Maar ja, vrijheid blijheid....sommige scrol ik op naam door. Het is niet anders!
Al het goede voor je dochter.
0
Vrijdag 1 juni 2012 om 23:12 uur

liefhebber

Vincent schreef:

Jullie zijn toch de realisten ? en wij de nobody`s ? of snap ik het nu weer niet?

maar je hebt gelijk; geen werk, geen vrouw , geen kinderen, geen hobby`s dus ja dan moet je wat he

kan misschien een clupje van gelijkgestemden oprichten?
Ik snap je frustraties niet helemaal? Maar goed, het zal een reden hebben denk ik dan maar. Over gelijkgestemde gesproken....volgens mij is de vraag/stelling van Marcelino niet echt negatief bedoeld. Gewoon de opvatting mbt motivatie van verschillende spelers en hun honger naar een nieuwe uitdaging. Niks mis mee. Maar dan moet je afscheid nemen en de €€€€ naar je toe halen. Zolang het nog kan! Verders kan jij niet aannemelijk maken dat er is doorgepakt na het mooie seizoen vorig jaar. Toch?? Wat is dan je motivatie om mensen in een verdomhoekje te plaatsen?? Vertel....
0
Vrijdag 1 juni 2012 om 19:29 uur

tanker070

Zaken beginnen met een goed verhaal, immers informatie is motivatie. Probleem is echter dat er geen verhaal is, geen communicatie, geen visie en geen structuur bij de club. Dan gek vinden dat de resultaten kut zijn, de sfeer kut is en dat mensen beginnen te morren.... Onze club word geleid door mensen zonder kijk op voetbal en dat gaat ons lelijk opbreken. Zwarte cijfers zijn heilig, echter word het steeds moeilijker zwarte cijfers te schrijven vanwege afnemende bezoekersaantallen en tv inkomsten. Kapitaal hoort op het veld te staan i.p.v. in reclame palen en auto`s van Wittebrug....
0
Maandag 28 mei 2012 om 09:20 uur

liefhebber

FC Den Haag! schreef:

Joh, laat die figuren toch lekker gaan. Als je ze vraagt om oplossingen dan krijg je geen reactie of wat algemene dingen waar je niks mee kan. Of je krijgt wat onzin terug als dat je een van der Kallen fan bent. Het is altijd makkelijk om te schreeuwen dat alles verkeerd is maar kom dan met reeele oplossingen.
Ben het hier niet mee eens. Het is minachtzaam om mensen met een andere interpretatie zo in een hoek te zetten. Zoals jij en alle shouters doen is het niet meer dan normaal om je gedachte, incl motivatie, hier kenbaar te maken. Of jij het er mee eens bent of niet! En als iemand het anders ziet behoeft dit niet onderbouwd te worden met een ondernemersplan lijkt mij. Zeker niet omdat transparantie binnen de organisatie ver te zoeken is! Of moet ik jou (jullie) nu gaan verwijten niet met een ondebouwd tegengeluid en cijfers te komen om jouw (jullie), als ik al in meervoud kan/mag spreken want dan zou ik hetzelfde doen als jij en daar val ik nou net over, gelijk/idee te kunnen onderbouwen?
Dus generaliseren met de bewoording: "laat die figuren toch lekker gaan". Staat gelijk aan jouw gedachte die wordt verwoord als :"van der Kallen fan"
Hierbij gaat je onderbouwing mank aan welke rechtvaarding dan ook!!!!
Het zou sympathiek zijn een ieder in zijn waarde te laten. Kallen fan of juist niet.
En als je daar niet tegen kan is het misschien niet onverstandig een eigen box op te richten waar je ieder geluid die niet in jouw filosofie past te kunnen weren van je box zodat je alleen maar gelijkgestemde meningen en ideeen kan bespreken.
Overigens weet ik ook nog wel een paar landen waar je de box kan hosten. Deze zijn nl geent en voorbereid op extreme vorm van sensuur en het creeren van gelijkgestemde gedachtegoed zonder deze te hoeven onderbouwen.
MAW is het zinloos om een ander geluid, zonder enige vorm van aanleiding, op een dusdanige manier weg te zetten.
0
Woensdag 23 mei 2012 om 12:10 uur

Advertentie

Bert

DaveDH schreef:

En dat komt allemaal uit je glazen bol 2.0 Bert?
Wil jij behalve op de shouts van Roel ook niet meer op die van mij reageren.

Je motivatie slaat nergens op. En jou standpunt ken ik zo langzamerhand wel. Alles wat tegen Ado is, is niet goed.

En dat neerbuigende toontje van jou waarmee je shout bevalt mij al helemaal niet sukkeltje!

Ga maar lekker timmeren morgen van jou onzin hebben we genoeg genoten hier!

Dus niet reageren he Davie.
0
Dinsdag 15 mei 2012 om 21:37 uur

Bert

Thijs schreef:

Ah we degraderen weer naar het niveau van beledigen en denigrerende opmerkingen....
Triest hoor
Dag Bert zoek het uit!
En ja hoor dit is het antwoord. Geen enkele motivatie maar wel hier lopen te blaten dat ze pro Steijn zijn.

Loopt mij hier de hele tijd van repliek te dienen op een hele negatieve manier waar ik eerst niet op in ging maar wat ik nou een beetje zat wordt

Deze jongen mag op maandagavond als Steijn allang ontslagen is weer naar eerste divisie gaan kijken. Op maandagavond.

Ben ik benieuwd of die grootschreeuwers van een Dave DH en Bleiswijk en onze Thijs er ook zijn. In geen velden of wegen te verkennen waarschijnlijk.
0
Vrijdag 11 mei 2012 om 21:15 uur

ADODENHAAG

DaveDH schreef:

dat mag jij vinden, maar ik heb wel gelijk....
Je hebt helemaal niet gelijk, de belangrijkste functie van een trainer is motivatie en discipline overbrengen op de spelers. Die is net zo belangrijk als de resultaten zelf.
0
Vrijdag 11 mei 2012 om 11:54 uur

DaveDH

FC Den Haag! schreef:

Je hebt gelijk dat resultaten meespelen voor wat betreft de motivatie van spelers, maar een trainer heeft daarnaast natuurijk ook wel zijn aandeel in het motiveren van de spelersgroep. Wat dat betreft heb je mijns iziens dan ook ongelijk als je stelt dat een trainer daar geen invloed op heeft.
Nah dat ben ik dus niet met je eens... als je vorig jaar Steijn voor de groep had gezet dan hadden we ook om EL voetbal gespeeld, als je mij voor de groep had gezet hadden we ook EL voetbal gespeeld... (ik heb wat jaartjes ervaring als trainer van Football manager)

De invloed van de trainer wat betreft motiveren van spelers is echt heel gering, of denk je nu echt dat Judas vorig jaar toen het liep de spelers motiveerde? echt niet.... Die spelers hadden geen motivatie nodig want ze wonnen toch wel, zelfs als we achter kwamen had je het gevoel het komt wel goed....

Ik ben er van overtuigd dat een trainer die in een spiraal naar beneden zit op motivatie vlak niets kan doen dan hopen op beter resultaat en hard en goed trainen

0
Vrijdag 11 mei 2012 om 11:51 uur

FC Den Haag!

DaveDH schreef:

dat mag jij vinden, maar ik heb wel gelijk....
Je hebt gelijk dat resultaten meespelen voor wat betreft de motivatie van spelers, maar een trainer heeft daarnaast natuurijk ook wel zijn aandeel in het motiveren van de spelersgroep. Wat dat betreft heb je mijns iziens dan ook ongelijk als je stelt dat een trainer daar geen invloed op heeft.
0
Vrijdag 11 mei 2012 om 11:43 uur

Nu online

Marcush, FC Den Haag!, ADOZoetermeer, J001, carbayon, ADO079, wiegah070, Bleek, KvR, Ronnie, Lellow, twaalfdespeler en 190 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 35
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Kilian Nikiema Steven van der Sloot

Laatste wedstrijd

Logo Excelsior Logo ADO Den Haag
1-0
26 januari 2025

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo FC Eindhoven
Vandaag om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 23 - 49
2 Excelsior 23 - 45
3 FC Dordrecht 23 - 40
4 Den Bosch + 23 - 39
5 SC Cambuur 23 - 38
6 Graafschap 22 - 36
7 Roda JC 23 - 36
8 ADO Den Haag 22 - 34
9 Helmond Sp. 22 - 34
10 FC Emmen 22 - 32
11 Telstar 23 - 32
12 FC Eindhoven 23 - 32
13 MVV Maastr. 23 - 26
14 Jong AZ 23 - 26
15 VVV-Venlo 23 - 25
16 TOP Oss 23 - 25
17 Jong Ajax 23 - 24
18 Jong PSV 23 - 21
19 Jong Utrecht 23 - 14
20 Vitesse -27 23 - -8