Welkom in de shoutbox, gast
liefhebber
pajam schreef:
Ja, voetbal deint mee op de waan van de dag. Na een seizoen waarin we (Weer eens) op de valreep overleven, ben je niet meer interessant voor de grote talen e.d
Als we structureel saneren en alleen uitgeven wat er daadwerkelijk binnenkomt, kan je geen nieuwe tekorten opbouwen. Als we dit seizoen weer 7 ton tekort komen, moet de spelers salarissen (toch de grootste kostenpost binnen een BVO) inderdaad nog een tandje terug.
Helaas, maar waar.
Ja, voetbal deint mee op de waan van de dag. Na een seizoen waarin we (Weer eens) op de valreep overleven, ben je niet meer interessant voor de grote talen e.d
Als we structureel saneren en alleen uitgeven wat er daadwerkelijk binnenkomt, kan je geen nieuwe tekorten opbouwen. Als we dit seizoen weer 7 ton tekort komen, moet de spelers salarissen (toch de grootste kostenpost binnen een BVO) inderdaad nog een tandje terug.
Helaas, maar waar.
Als ik mijn vrouw elke week 100 euro geef voor de wekelijkse boodschappen en de prijzen gaan jaarlijks met ??% omhoog hebben we na een paar jaar niks meer te eten? En als je niet eet ga je....
Als jouw interpretatie wordt doorgevoerd zou dat desastreus zijn!!!
Financieel gezien is een bedrijf ten dode opgegeven als er niet iets anders wordt gedaan. nl saneren waar het tekort ontstaat ofwel de oorzaak ombuigen teneinde je tekort in te perken.
Dus bv je sponsoren weer warm zien te krijgen. Dan maar huilend langs de deuren maar wat is weggelopen weer terug zien te krijgen. Even stofhappen dan maar!!
In gesprek gaan met je achterban teneinde rust in je bedrijf te creeren.
Niet met stille diplomatie de poppetjes proberen aan te sturen en zelf op je luie reet blijven zitten!!
Maar nog heb ik geen duidelijk antwoord mbt de uitvoerende functie van mvdk?
Hier was de topic mee begonnen. Als je de feiten naast de werkelijke situatie legt, wie is in jouw ogen dan verantwoordelijk?
Waarom blijft iemand doorgaan met een beleid als hij verschillende keren het hoofd heeft gestoten? -> technische zaken.
In jouw eerdere shout geef je aan dat hij eea voor ogen heeft. Ja als je wacht totdat de ideale persoon aan komt waaien kan het wel eens te laat worden!
btw. Als ik niemand positief hoor over een persoon, maar wel overal lichte en zware kriktiek, krijg ik mijn bedekkingen.
Het is niet op de persoon maar wel om de persoon. Of in deze liever gezegd: het beleid!! Want ik ken de persoon in kwestie niet.
Als jouw interpretatie wordt doorgevoerd zou dat desastreus zijn!!!
Financieel gezien is een bedrijf ten dode opgegeven als er niet iets anders wordt gedaan. nl saneren waar het tekort ontstaat ofwel de oorzaak ombuigen teneinde je tekort in te perken.
Dus bv je sponsoren weer warm zien te krijgen. Dan maar huilend langs de deuren maar wat is weggelopen weer terug zien te krijgen. Even stofhappen dan maar!!
In gesprek gaan met je achterban teneinde rust in je bedrijf te creeren.
Niet met stille diplomatie de poppetjes proberen aan te sturen en zelf op je luie reet blijven zitten!!
Maar nog heb ik geen duidelijk antwoord mbt de uitvoerende functie van mvdk?
Hier was de topic mee begonnen. Als je de feiten naast de werkelijke situatie legt, wie is in jouw ogen dan verantwoordelijk?
Waarom blijft iemand doorgaan met een beleid als hij verschillende keren het hoofd heeft gestoten? -> technische zaken.
In jouw eerdere shout geef je aan dat hij eea voor ogen heeft. Ja als je wacht totdat de ideale persoon aan komt waaien kan het wel eens te laat worden!
btw. Als ik niemand positief hoor over een persoon, maar wel overal lichte en zware kriktiek, krijg ik mijn bedekkingen.
Het is niet op de persoon maar wel om de persoon. Of in deze liever gezegd: het beleid!! Want ik ken de persoon in kwestie niet.
0
|
Dinsdag 28 februari 2012 om 14:35 uur |
liefhebber
pajam schreef:
Het beeld dat jij schets is mijn inziens gedeeltelijk waar: Ja ADO Den Haag wilde spelers niet tegen een hoofdprijs behouden.
Nee, dat was niet gokken om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, dat is het resultaat van een ingestorte wereldeconomie (Waar het voetballerij zich ook niet aan kan ontrekken) en het feit dat onze mooie club nog miljoenen op de pof diende in te lossen.
Jij zegt, had voordat je het geld had om te investeren Bulykin aangetrokken voor een half miljoen. Had Derijck een salarisverhoging gegegeven waarvan zelfs van Seumeren rood op z`n kaken zou krijgen en krijg onrust in een selectie war de rest dan 1/4 van dat salaris verdiende.
A. Onrust door de scheve salarishuishouding
en
B. (belangrijker) ADO Den Haag kan dat niet betalen
Als we een spelers(Salaris) budget hebben van in totaal 4-5 miljoen (spelers salarissen moeten naar 30-35% van de totale omzet), kan je je niet veroorloven om dan 20-25% aan 2 spelers te besteden.
Hoe verkoop je dat aan Toornstra, W.Verhoek, Kum, Immers en cs?
Het beeld dat jij schets is mijn inziens gedeeltelijk waar: Ja ADO Den Haag wilde spelers niet tegen een hoofdprijs behouden.
Nee, dat was niet gokken om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, dat is het resultaat van een ingestorte wereldeconomie (Waar het voetballerij zich ook niet aan kan ontrekken) en het feit dat onze mooie club nog miljoenen op de pof diende in te lossen.
Jij zegt, had voordat je het geld had om te investeren Bulykin aangetrokken voor een half miljoen. Had Derijck een salarisverhoging gegegeven waarvan zelfs van Seumeren rood op z`n kaken zou krijgen en krijg onrust in een selectie war de rest dan 1/4 van dat salaris verdiende.
A. Onrust door de scheve salarishuishouding
en
B. (belangrijker) ADO Den Haag kan dat niet betalen
Als we een spelers(Salaris) budget hebben van in totaal 4-5 miljoen (spelers salarissen moeten naar 30-35% van de totale omzet), kan je je niet veroorloven om dan 20-25% aan 2 spelers te besteden.
Hoe verkoop je dat aan Toornstra, W.Verhoek, Kum, Immers en cs?
conclusie laatste alinea om en nabij correct!
Dus moet je de omzet verhogen en meer geld genereren.
Sponsors en reclamegelden. Aan en verkoopbeleid. Het laatste is al genoeg besproken. Wie daar verantwoordelijk voor is ook!
Maar zeker niet de duimschroeven bij sponsors aandraaien en om ,direct, meer geld voor hetzelfde gaan vragen!
Hiermee doe je afbreuk aan de gedane lange investering van je sponsors.
Eindelijk gaat de investering renderen, komen er aanvullende eisen. Dat kan op termijn ook en werkt veel beter. Epansie op volume en daarna aan inhoud.
Als een sc op noord 100 kost en ze vragen het seizoen erna voor hetzelfde met 1? 2? 3? europees in vooruitzicht 175 verklaar je ze toch ook voor oplichters?? Dus bij slecht resultaat heb je genoegdoening ten aanzien van de nietgedane investering! Zo werkt het zonder echt een diehard ado hart. En zo zien sponsors dat. Puur zakelijk!!
Ja dat zet een negatieve spiraal met het oogpunt op de uit te voeren schuldensanering en het te voeren beleid.
lees marcelino/ooievaar. klopt allemaal.
En of het doorpakken heet of te maken heeft met visie, het is inherrent aan je product (spelersmateriaal en staf).
Waarom dan een luksik binnenhalen met zo`n salaris en bulykin uitonderhandelen. Derijck had in den beginnen niet zulke hoge eisen. Alleen speelde men blufpoker en zou hij met behoorlijk minder blij mogen zijn om bij ado te voetballen. En kum speelt er nu op in om dezelfde truc uit te spelen.
Mijn inziens volledig eens met marcelino...voor een dubbeltje....etc
Maar kom eens met een visie! Hoe zie jij dit beleid voor de toekomst uitpakken? Als we zo de kelder van de eredivisie naderen. Degradatie misschien. Jupilerlegue. 4 a 5000 man op vrijdag avond. Minder inkomsten maar dezelfde uitgave. Stadion en personeel wordt niet goedkoper. Stroom en gas idemdito. tv gelden dalen tot minimum.
Overtuig ons!
Dus moet je de omzet verhogen en meer geld genereren.
Sponsors en reclamegelden. Aan en verkoopbeleid. Het laatste is al genoeg besproken. Wie daar verantwoordelijk voor is ook!
Maar zeker niet de duimschroeven bij sponsors aandraaien en om ,direct, meer geld voor hetzelfde gaan vragen!
Hiermee doe je afbreuk aan de gedane lange investering van je sponsors.
Eindelijk gaat de investering renderen, komen er aanvullende eisen. Dat kan op termijn ook en werkt veel beter. Epansie op volume en daarna aan inhoud.
Als een sc op noord 100 kost en ze vragen het seizoen erna voor hetzelfde met 1? 2? 3? europees in vooruitzicht 175 verklaar je ze toch ook voor oplichters?? Dus bij slecht resultaat heb je genoegdoening ten aanzien van de nietgedane investering! Zo werkt het zonder echt een diehard ado hart. En zo zien sponsors dat. Puur zakelijk!!
Ja dat zet een negatieve spiraal met het oogpunt op de uit te voeren schuldensanering en het te voeren beleid.
lees marcelino/ooievaar. klopt allemaal.
En of het doorpakken heet of te maken heeft met visie, het is inherrent aan je product (spelersmateriaal en staf).
Waarom dan een luksik binnenhalen met zo`n salaris en bulykin uitonderhandelen. Derijck had in den beginnen niet zulke hoge eisen. Alleen speelde men blufpoker en zou hij met behoorlijk minder blij mogen zijn om bij ado te voetballen. En kum speelt er nu op in om dezelfde truc uit te spelen.
Mijn inziens volledig eens met marcelino...voor een dubbeltje....etc
Maar kom eens met een visie! Hoe zie jij dit beleid voor de toekomst uitpakken? Als we zo de kelder van de eredivisie naderen. Degradatie misschien. Jupilerlegue. 4 a 5000 man op vrijdag avond. Minder inkomsten maar dezelfde uitgave. Stadion en personeel wordt niet goedkoper. Stroom en gas idemdito. tv gelden dalen tot minimum.
Overtuig ons!
0
|
Dinsdag 28 februari 2012 om 12:47 uur |
liefhebber
pajam schreef:
Dat je positief bent over hetgeen Wetzel hier in zijn periode neergezet en achtergelaten heeft, verbaast me ten zeerste!
Er is naar mijn idee geen trainer/TD geweest de afgelopen 20-40 jaar die zoveel transfergeld geld heeft mogen uitgeven als Wetzel.
Zijn bizarre aankopen als Powel en Milic heeft ons meer dan een miljoen gekost.
Elia, Bodde, Verhoek, Kum, Immers, Vicento, Zwinkels; ze waren er allemaal al voor Wetzel. Toornstra is na het onophoudelijk `bellen` van ene BN-er binnen komen wandelen.
Er is geen grotere blaaskaak en zelfingenomen amateur in de Haagse Voetballerij als Wetzel.
De wekelijkse overleg die je noemt kan je natuurlijk makkelijk chargeren, maar het beeld dat je schets is niet geheel eerlijk.
In de hoedanigheid van VDK,Beyersbergen,Steijn aan 1 tafel is Steijn natuurlijk de `technische expert` , de andere twee blijven zo kort op de core business zitten en proberen waar mogelijk de wensen van Steijn in werking stellen.
v/d Kallen is een ondernemer pursang, deze types werken altijd op basis van het dichtbij houden van allerlei taken en met name informatie.
Het is juist heel positief dat dit gebeurt!
v/d Kallen heeft (inderdaad door zijn onervarenheid in de voetballerij) nu al meedere malen de verkeerde poppetjes op technisch vlak aangesteld: Wetzel, Atteveld en nu weer Steijn.
Zijn grootste probleem is dan ook het ontbreken van een kundige TD die dit werk uiteindelijk kan overnemen.
Waarom men het niet ziet zitten in een Aad de Mos voor die functie is volkomen logisch, kijk eens naar zijn gedrag en resultaat de afgelopen decennia of 2! En aan een Zuid Amerikaanse netwerk hebben wij niets in Den Haag.
Persoonlijk denk ik dat v/d Kallen een zwaargewicht voor die positie wilt, het liefst met Haagse achtergrond, een Jol , Advocaat als droom situatie, maar hij moet realiseren dat dat er niet inzit en bijvoorbeeld ook een Mohammed Allach als optie gaan zien.
Dat je positief bent over hetgeen Wetzel hier in zijn periode neergezet en achtergelaten heeft, verbaast me ten zeerste!
Er is naar mijn idee geen trainer/TD geweest de afgelopen 20-40 jaar die zoveel transfergeld geld heeft mogen uitgeven als Wetzel.
Zijn bizarre aankopen als Powel en Milic heeft ons meer dan een miljoen gekost.
Elia, Bodde, Verhoek, Kum, Immers, Vicento, Zwinkels; ze waren er allemaal al voor Wetzel. Toornstra is na het onophoudelijk `bellen` van ene BN-er binnen komen wandelen.
Er is geen grotere blaaskaak en zelfingenomen amateur in de Haagse Voetballerij als Wetzel.
De wekelijkse overleg die je noemt kan je natuurlijk makkelijk chargeren, maar het beeld dat je schets is niet geheel eerlijk.
In de hoedanigheid van VDK,Beyersbergen,Steijn aan 1 tafel is Steijn natuurlijk de `technische expert` , de andere twee blijven zo kort op de core business zitten en proberen waar mogelijk de wensen van Steijn in werking stellen.
v/d Kallen is een ondernemer pursang, deze types werken altijd op basis van het dichtbij houden van allerlei taken en met name informatie.
Het is juist heel positief dat dit gebeurt!
v/d Kallen heeft (inderdaad door zijn onervarenheid in de voetballerij) nu al meedere malen de verkeerde poppetjes op technisch vlak aangesteld: Wetzel, Atteveld en nu weer Steijn.
Zijn grootste probleem is dan ook het ontbreken van een kundige TD die dit werk uiteindelijk kan overnemen.
Waarom men het niet ziet zitten in een Aad de Mos voor die functie is volkomen logisch, kijk eens naar zijn gedrag en resultaat de afgelopen decennia of 2! En aan een Zuid Amerikaanse netwerk hebben wij niets in Den Haag.
Persoonlijk denk ik dat v/d Kallen een zwaargewicht voor die positie wilt, het liefst met Haagse achtergrond, een Jol , Advocaat als droom situatie, maar hij moet realiseren dat dat er niet inzit en bijvoorbeeld ook een Mohammed Allach als optie gaan zien.
Inhoudelijk mbt wetzel,
Verhoek-verkocht voor €
Elia-doorverkoop afgedwongen€
Bodde-doorverkoop afgedwongen € helaas door blessures.......anders had men hem bejubeld. Heel erg jammer van de €€€€€
Immers-nog contract-helaas door mismanagement voor weinig de deur uit!
Kum-willen ze nog graag behouden
Vicento-potentieel groei mogelijk€
zwinkels-nog steeds een prima doelman-en gelijkwaardig. We hebben 2 goede keepers nodig!
Milic-had potentie-is er helaas niet uitgekomen
Powel-was een noodaankoop-helaas mislukt-had toch een aardige cv.
Met welke van bovenstaande spelers zijn we europa in gegaan afgelopen seizoen????? Immers,kum,vicentoen zwinkels.
En ja het kan niet altijd 100% zijn. Maar wat nu? Contracten lopen af, gehuurde spelers en geen aankoopbeleid want als steijn eruit vliegt kan een ander weer op nul beginnen! Wetzel liet wel wat na, wat wordt er nu eventueel nagelaten?
Toornstra- niemand heeft deze goede speler gescout. Dus jouw stelling gaat aan mij voorbij als geluksfactor!
Jij haalt aad de mos aan. of dat een goede optie zou zijn laat ik in het midden. Had ook mijn voorkeur niet! Zijn er dan echt geen andere mensen met kennis en knowhow? Zijn dochter misschien? noem maar wat?? In ieder geval iemand die door de wol geverfd is mbt contracten. Voetbalvisie zou op een andere manier kunnen.
Voorbeeld: een adviesgroep met verstand van voetbal/busines/haagse iconen. Soort van platform. Vrienden van ado of zo. Noem maar wat!
Ik noem:Harry vd Laan, Cor Lems, Martin Jol, Dick Advocaat, John van Zweden,Ling vul de lijst maar aan met mensen. Gewoon vrijblijvend. En als ze dat niet willen, weten we gelijk wat we aan ze hebben!! Eindigd een hoop speculaties!
Geen officiele functie met een stem maar puur op basis van vrijblijvend, unaniem, advies. Zo`n constructie heeft meerdere voordelen. Fundatie,acceptatie,exposure,binding. En werkt op verschillende punten tbv sponsoring. Zo krijgt de club een smoelwerk. Mvdk zie je niet, hoor je niet/weinig en laat beiersbergen het woordje voeren. Waar is hier de perschef die het beleid, met de juiste woorden en journalistiek intelligent, kan onderbouwen? Amateurs!!!
Mvdk moet de filosofie en clubvisie verkopen. Ook al wil hij dat niet, laat het een ander doen!!! Welk programma, magazine of persgerelateerd hoor je iets over ado??? Ja zo maak je niemand warm! Ook al is het crisis, als je niks doet gebeurd er ook niks!!! Nee mijnheer gaat in de rvc van een woningcorporatie zitten. Daar valt de winst te behalen voor de club? {Als we het doen doen we het goed} was vorig seizoen het motto.
Kijk het gaat mij niet om de persoon of functie van mvdk maar wel de inhoud en daarbij horende toekomstvisie. Regeren is vooruitzien. Ofwel het veel geciteerde doorpakken!!!
Verhoek-verkocht voor €
Elia-doorverkoop afgedwongen€
Bodde-doorverkoop afgedwongen € helaas door blessures.......anders had men hem bejubeld. Heel erg jammer van de €€€€€
Immers-nog contract-helaas door mismanagement voor weinig de deur uit!
Kum-willen ze nog graag behouden
Vicento-potentieel groei mogelijk€
zwinkels-nog steeds een prima doelman-en gelijkwaardig. We hebben 2 goede keepers nodig!
Milic-had potentie-is er helaas niet uitgekomen
Powel-was een noodaankoop-helaas mislukt-had toch een aardige cv.
Met welke van bovenstaande spelers zijn we europa in gegaan afgelopen seizoen????? Immers,kum,vicentoen zwinkels.
En ja het kan niet altijd 100% zijn. Maar wat nu? Contracten lopen af, gehuurde spelers en geen aankoopbeleid want als steijn eruit vliegt kan een ander weer op nul beginnen! Wetzel liet wel wat na, wat wordt er nu eventueel nagelaten?
Toornstra- niemand heeft deze goede speler gescout. Dus jouw stelling gaat aan mij voorbij als geluksfactor!
Jij haalt aad de mos aan. of dat een goede optie zou zijn laat ik in het midden. Had ook mijn voorkeur niet! Zijn er dan echt geen andere mensen met kennis en knowhow? Zijn dochter misschien? noem maar wat?? In ieder geval iemand die door de wol geverfd is mbt contracten. Voetbalvisie zou op een andere manier kunnen.
Voorbeeld: een adviesgroep met verstand van voetbal/busines/haagse iconen. Soort van platform. Vrienden van ado of zo. Noem maar wat!
Ik noem:Harry vd Laan, Cor Lems, Martin Jol, Dick Advocaat, John van Zweden,Ling vul de lijst maar aan met mensen. Gewoon vrijblijvend. En als ze dat niet willen, weten we gelijk wat we aan ze hebben!! Eindigd een hoop speculaties!
Geen officiele functie met een stem maar puur op basis van vrijblijvend, unaniem, advies. Zo`n constructie heeft meerdere voordelen. Fundatie,acceptatie,exposure,binding. En werkt op verschillende punten tbv sponsoring. Zo krijgt de club een smoelwerk. Mvdk zie je niet, hoor je niet/weinig en laat beiersbergen het woordje voeren. Waar is hier de perschef die het beleid, met de juiste woorden en journalistiek intelligent, kan onderbouwen? Amateurs!!!
Mvdk moet de filosofie en clubvisie verkopen. Ook al wil hij dat niet, laat het een ander doen!!! Welk programma, magazine of persgerelateerd hoor je iets over ado??? Ja zo maak je niemand warm! Ook al is het crisis, als je niks doet gebeurd er ook niks!!! Nee mijnheer gaat in de rvc van een woningcorporatie zitten. Daar valt de winst te behalen voor de club? {Als we het doen doen we het goed} was vorig seizoen het motto.
Kijk het gaat mij niet om de persoon of functie van mvdk maar wel de inhoud en daarbij horende toekomstvisie. Regeren is vooruitzien. Ofwel het veel geciteerde doorpakken!!!
0
|
Dinsdag 28 februari 2012 om 11:09 uur |
liefhebber
pajam schreef:
Je kan alleen uitgeven wat er is, meer niet.
Shoppen onze mede supporters wel met een lege beurs?
Juist dat gokken op inkomsten ooit, ooit, heeft onze club al meerdere malen (bijna) de nek omgedraaid. Dat een v/d Kallen daar nu niet aan mee doet is meer dan terecht!
Als wij reeel een budget van ca. 10 miljoen op jaarbasis hebben en het daarmee niet verder schoppen dan onderkant middenmoot; het zij zo.
En voor wat betreft de sponsors, HET IS CRISIS, niemand, maar dan ook niemand vindt makkelijk een (nieuwe) sponsor, shirtsponsor, hoofdsponsor, stadionsponsor.
Dat is geen ADO Den Haag probleem, dat is een (Inter)Nationaal probleem.
Je kan alleen uitgeven wat er is, meer niet.
Shoppen onze mede supporters wel met een lege beurs?
Juist dat gokken op inkomsten ooit, ooit, heeft onze club al meerdere malen (bijna) de nek omgedraaid. Dat een v/d Kallen daar nu niet aan mee doet is meer dan terecht!
Als wij reeel een budget van ca. 10 miljoen op jaarbasis hebben en het daarmee niet verder schoppen dan onderkant middenmoot; het zij zo.
En voor wat betreft de sponsors, HET IS CRISIS, niemand, maar dan ook niemand vindt makkelijk een (nieuwe) sponsor, shirtsponsor, hoofdsponsor, stadionsponsor.
Dat is geen ADO Den Haag probleem, dat is een (Inter)Nationaal probleem.
Als je het zakelijk bekijkt gaat het puur om management. Verstand van zaken, op zijn expertise, is er genoeg. Alleen in de voetballerij heeft hij samen met beiersbergen en steijn nul, nul ervaring. Als je in een dergelijk avontuur stapt zorg je op de eerste plaats dat je iemand op die positie neerzet die dat wel heeft! Wetzel had het maar was te mondig. Zie de afloop. Wat heeft wetzel nu zo verkeerd gedaan? Hij heeft wel kennis en expertise mbt contracten, salarissen, onderhandelingen transfermarkt en niet geheel onbelangrijk verstand van voetbal. En hoe is, ook hij, afgeserveerd? Weer 1.
Nee mvdk wil dit zelf doen met beiersbergen en de aankopen in overleg met steijn?????????? Sorry maar dat is hetzelfde als dat jij en ik morgen een reisburo gaan beginnen.(uitgaande van het feit dat dit ook niet jouw branche is buiten de jaarlijkse tripjes die je hebt gemaakt).
Welnu, lees het ad vandaag: mvdk, beiersbergen en steijn hebben wekelijks overleg. Dan vraag ik me af hoe en wie deze besprekingen op basis van kennis en knowhow op waarde inschat en hier een conclusie aan verbindt waarmee de club haar toekomstvisie kan bijstellen?
Dat is hetzelfde als de trainer van duindorp bij het bestuur moet komen, welke bestaat uit een timmerman en postbode, en onder het genot van een drankje de week bespreekt. (neem dit niet letterlijk, ik wil niemand tekort doen).
Een bedrijf, en je noemt zelf een begroting van 10 miljoen, kan niet op deze manier functioneren.
Nu, waarom kwam er voor de functie van wetzel (die het in mijn ogen niet zo slecht heeft gedaan, zie elia ,bodde etc etc) niemand terug??
Als je, bij invulling van deze functie, een goede besparing en misschien wel opbouw kappitaal (door aankoop/verkoop beleid) realiseert betaald de man zichzelf terug.
Als mvdk, die op en top zakenman is en dit echt wel weet, dit niet uitvoerd? Kan dit om 1 reden zijn:
- Ter bevordering van de eigen invloed en macht binnen de club.
Er waren mensen met een idee en visie. Allemaal afgeserveerd. En als ik namen noem komt daar weer discussie over en dat is niet waar het mij om gaat. Je kan ze zelf wel invullen!!
DUS MIJN MOTIVATIE ZOU BETEKENEN: MEER MENSEN BINNEN DE CLUB MET EEN STEM, GEZICHT EN DUIDELJKE TOEKOMSTVISIE GEBASEERD OP ERVARING, KENNIS EN EXPERTISE.
Nee mvdk wil dit zelf doen met beiersbergen en de aankopen in overleg met steijn?????????? Sorry maar dat is hetzelfde als dat jij en ik morgen een reisburo gaan beginnen.(uitgaande van het feit dat dit ook niet jouw branche is buiten de jaarlijkse tripjes die je hebt gemaakt).
Welnu, lees het ad vandaag: mvdk, beiersbergen en steijn hebben wekelijks overleg. Dan vraag ik me af hoe en wie deze besprekingen op basis van kennis en knowhow op waarde inschat en hier een conclusie aan verbindt waarmee de club haar toekomstvisie kan bijstellen?
Dat is hetzelfde als de trainer van duindorp bij het bestuur moet komen, welke bestaat uit een timmerman en postbode, en onder het genot van een drankje de week bespreekt. (neem dit niet letterlijk, ik wil niemand tekort doen).
Een bedrijf, en je noemt zelf een begroting van 10 miljoen, kan niet op deze manier functioneren.
Nu, waarom kwam er voor de functie van wetzel (die het in mijn ogen niet zo slecht heeft gedaan, zie elia ,bodde etc etc) niemand terug??
Als je, bij invulling van deze functie, een goede besparing en misschien wel opbouw kappitaal (door aankoop/verkoop beleid) realiseert betaald de man zichzelf terug.
Als mvdk, die op en top zakenman is en dit echt wel weet, dit niet uitvoerd? Kan dit om 1 reden zijn:
- Ter bevordering van de eigen invloed en macht binnen de club.
Er waren mensen met een idee en visie. Allemaal afgeserveerd. En als ik namen noem komt daar weer discussie over en dat is niet waar het mij om gaat. Je kan ze zelf wel invullen!!
DUS MIJN MOTIVATIE ZOU BETEKENEN: MEER MENSEN BINNEN DE CLUB MET EEN STEM, GEZICHT EN DUIDELJKE TOEKOMSTVISIE GEBASEERD OP ERVARING, KENNIS EN EXPERTISE.
0
|
Dinsdag 28 februari 2012 om 10:09 uur |
Beest
Max
Vincent schreef:
Verandering begint altijd bij jezelf.
Als ali het raar vindt dat hij wordt uitgefloten door het publiek (wat ik ook niet goedkeur trouwens) zal hij als 1e naar zijn eigen functioneren moeten kijken ipv in de verdediging schieten.
Strijd en inzet is het minste wat je van iemand kan vragen.
Verandering begint altijd bij jezelf.
Als ali het raar vindt dat hij wordt uitgefloten door het publiek (wat ik ook niet goedkeur trouwens) zal hij als 1e naar zijn eigen functioneren moeten kijken ipv in de verdediging schieten.
Strijd en inzet is het minste wat je van iemand kan vragen.
Strijd en inzet is inderdaad de basis en naast Steijn en het technische beleid kan je de spelers ook van alles verwijten als daar op aankomt. Maar dan nog hadden we niet gewonnen.
0
|
Maandag 27 februari 2012 om 10:10 uur |
slager
pajam
janjazz37 schreef:
Kan je lang wachten.
Misschien als de plaat helemaal grijs is gedraaid.
Kan je lang wachten.
Misschien als de plaat helemaal grijs is gedraaid.
daar lijkt het inderdaad wel op of hij moet over mijn reactie heen hebben gelezen.
Ik blijf erbij dat v/d Kallen niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor technische beslissingen.
Hooguit voor het aanstellen van Steijn, maar op het moment dat die beslissing viel, waren er maar bar weinig die dat anders hadden gedaan.
Dure bankzitters als Buijs van de hand doen of een Pascal Bosschaart die over zijn gehele periode bij ADO Den Haag flink geboerd heeft en daarnaast weinig bijzonders in diezelfde periode heeft laten zien. Ook dat is meer dan goed te verdedigen.
Het kiezen voor talenten ipv de Bosschaarts, Knoppers, Vreven transfers is zelfs goed beleid te noemen, beleid waarmeer Heracles al jaren succes oogt in de eredivisie.
Prioriteit geven aan het wegwerken van (langlopende?)schulden is in deze tijden het enige juiste besluit. Met een kredietcrisis dat al bijna 5 jaar duurt en nieuwe regelgeving vanuit FIFA & UEFA in de aantocht zou je de ouderwetse miljoenen schulden niet meer kunnen rechtbreien en zou onze Aller ADO weleens kunnen verdwijnen.
Geen 7 ton per jaar salaris aan een 30+ willen betalen en al zeker geen transfersom, wanneer dezelfde speler 1 seizoen eerder in Belgie werd uitgekots is ook niet verwijtbaar te noemen.
Dat Derijck niet te behouden was, ook niet door een andere TS 0f voorzitter is ook duidelijk als wat.
Dat juist onze Haagse talenten als eerste in de rij weg willen is niemand anders dan die hagenezen zelf te verwijten.
Geen grote shirtsponsor in crisis tijd binnenhalen, bij een club als de onze, is ook geen misser. Sterker nog, we halen wel een redelijk grote stadionsponsor in dezelfde crisis tijden binnen!
Ik weet dat we ALLEMAAL graag hadden doorgepakt na vorig seizoen, maar realiteit en risco vermijdend beleid liet dat niet toe.
Enige wat ons nu opbreekt is de vele blessures gecombineerd met een Haagse trainer die er en nog niet klaar voor blijkt te zijn en totaal niet lijkt te leren van meerdere keren op z`n bek gaan dit seizoen....
Ik blijf erbij dat v/d Kallen niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor technische beslissingen.
Hooguit voor het aanstellen van Steijn, maar op het moment dat die beslissing viel, waren er maar bar weinig die dat anders hadden gedaan.
Dure bankzitters als Buijs van de hand doen of een Pascal Bosschaart die over zijn gehele periode bij ADO Den Haag flink geboerd heeft en daarnaast weinig bijzonders in diezelfde periode heeft laten zien. Ook dat is meer dan goed te verdedigen.
Het kiezen voor talenten ipv de Bosschaarts, Knoppers, Vreven transfers is zelfs goed beleid te noemen, beleid waarmeer Heracles al jaren succes oogt in de eredivisie.
Prioriteit geven aan het wegwerken van (langlopende?)schulden is in deze tijden het enige juiste besluit. Met een kredietcrisis dat al bijna 5 jaar duurt en nieuwe regelgeving vanuit FIFA & UEFA in de aantocht zou je de ouderwetse miljoenen schulden niet meer kunnen rechtbreien en zou onze Aller ADO weleens kunnen verdwijnen.
Geen 7 ton per jaar salaris aan een 30+ willen betalen en al zeker geen transfersom, wanneer dezelfde speler 1 seizoen eerder in Belgie werd uitgekots is ook niet verwijtbaar te noemen.
Dat Derijck niet te behouden was, ook niet door een andere TS 0f voorzitter is ook duidelijk als wat.
Dat juist onze Haagse talenten als eerste in de rij weg willen is niemand anders dan die hagenezen zelf te verwijten.
Geen grote shirtsponsor in crisis tijd binnenhalen, bij een club als de onze, is ook geen misser. Sterker nog, we halen wel een redelijk grote stadionsponsor in dezelfde crisis tijden binnen!
Ik weet dat we ALLEMAAL graag hadden doorgepakt na vorig seizoen, maar realiteit en risco vermijdend beleid liet dat niet toe.
Enige wat ons nu opbreekt is de vele blessures gecombineerd met een Haagse trainer die er en nog niet klaar voor blijkt te zijn en totaal niet lijkt te leren van meerdere keren op z`n bek gaan dit seizoen....
0
|
Maandag 27 februari 2012 om 08:28 uur |
Advertentie
Thijs
pajam
Mijn mening is dat een combinatie van onervarenheid van Steijn, veel pech (blessures) en nog altijd totaal geen enkele scoutingsapparaat ons heeft gebracht waar we staan.
Zoals de critcasters hier (Terecht) vaker hebben aangekaart, was de aankoopbeleid van vorig seizoen ook op lucky shots gebasseerd, niet op doordacht beleid.
MAAR, zelfs met de matige scouting & transfer beleid, zelfs met een board die de hand op de knip houdt (naar mijn mening terecht), had hetgeen er wel staat nooit zo belabberd mogen spelen;
Coutinho / Zwinkels (beide eredivisiewaardig, zeker niet slechter dan de middelmaat van de eredivisie waar keeperskwaliteiten al jaren uitgehold lijkt te worden)
Ammi / ? (Ammi is een hele technische, eredivisie niveau back, ZEER blessure gevoelig en om die reden moet je als club achter hem een redelijke sub hebben)
Kum/Horvath/Ntoko/Chelsea Talent (Horvath leek mij eerlijk gezegd een degelijke versterking, maar heeft op 2 wedstrijden na nooit geimponeerd, ntoko is vooralsnog nog niet klaar voor eredivisie voetbal en onze Chelsea talent is nog niet geariveerd, ook hier hele dunne spoeling en dan wel Beugelsdijk verhuren...)
Luksic/Supusepa (Luksic pas mooi in het beleid dat we jaren van ADO Den Haag gewend zijn, pure miskoop. Supusepa is redelijk, meer niet en dus weer geen backup)
Immers/Rado/Toornstra(middenveld is gewoon TOP, backup met Mulders/Visser/Chery is ook te doen)
Vicento/J.Verhoek/? (Na het vertrek van W.Verhoek en Hocher heb je voorin een gat die je alleen met talenten die er nog niet klaar voor zijn of Chery die daar niet hoort te spelen kan opvullen, daarnaast met blessure van van Duinen en niet fitte winteraankopen als Lalkovic en Smolarek geen centimeter opgeschoten).
Terwijl ik dit eigenlijk tik zie ik pas hoe erg onze selectie uit balans is.....
Zoals de critcasters hier (Terecht) vaker hebben aangekaart, was de aankoopbeleid van vorig seizoen ook op lucky shots gebasseerd, niet op doordacht beleid.
MAAR, zelfs met de matige scouting & transfer beleid, zelfs met een board die de hand op de knip houdt (naar mijn mening terecht), had hetgeen er wel staat nooit zo belabberd mogen spelen;
Coutinho / Zwinkels (beide eredivisiewaardig, zeker niet slechter dan de middelmaat van de eredivisie waar keeperskwaliteiten al jaren uitgehold lijkt te worden)
Ammi / ? (Ammi is een hele technische, eredivisie niveau back, ZEER blessure gevoelig en om die reden moet je als club achter hem een redelijke sub hebben)
Kum/Horvath/Ntoko/Chelsea Talent (Horvath leek mij eerlijk gezegd een degelijke versterking, maar heeft op 2 wedstrijden na nooit geimponeerd, ntoko is vooralsnog nog niet klaar voor eredivisie voetbal en onze Chelsea talent is nog niet geariveerd, ook hier hele dunne spoeling en dan wel Beugelsdijk verhuren...)
Luksic/Supusepa (Luksic pas mooi in het beleid dat we jaren van ADO Den Haag gewend zijn, pure miskoop. Supusepa is redelijk, meer niet en dus weer geen backup)
Immers/Rado/Toornstra(middenveld is gewoon TOP, backup met Mulders/Visser/Chery is ook te doen)
Vicento/J.Verhoek/? (Na het vertrek van W.Verhoek en Hocher heb je voorin een gat die je alleen met talenten die er nog niet klaar voor zijn of Chery die daar niet hoort te spelen kan opvullen, daarnaast met blessure van van Duinen en niet fitte winteraankopen als Lalkovic en Smolarek geen centimeter opgeschoten).
Terwijl ik dit eigenlijk tik zie ik pas hoe erg onze selectie uit balans is.....
0
|
Zondag 26 februari 2012 om 18:57 uur |
Nu online
Aad, skrens, JvDH, lulijzer, Ado Vakkie S, Erik070, Franky, Kees en 181 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 22 | - | 46 |
2 | Excelsior | 22 | - | 42 |
3 | SC Cambuur | 22 | - | 38 |
4 | FC Dordrecht | 22 | - | 37 |
5 | ADO Den Haag | 21 | - | 34 |
6 | Graafschap | 21 | - | 33 |
7 | Den Bosch + | 21 | - | 33 |
8 | Roda JC | 22 | - | 33 |
9 | FC Emmen | 21 | - | 32 |
10 | Helmond Sp. | 21 | - | 31 |
11 | Telstar | 22 | - | 29 |
12 | FC Eindhoven | 22 | - | 29 |
13 | MVV Maastr. | 22 | - | 26 |
14 | Jong AZ | 22 | - | 26 |
15 | TOP Oss | 22 | - | 25 |
16 | Jong Ajax | 22 | - | 24 |
17 | VVV-Venlo | 22 | - | 22 |
18 | Jong PSV | 22 | - | 21 |
19 | Jong Utrecht | 21 | - | 14 |
20 | Vitesse | 22 | - | -8 |