Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: naast

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 378
Volgende pagina

liefhebber

marcellino schreef:

soory leifhebber

hier sla je volledig de plank mis.
de hcf bestaasd uit
mensen uit de wijken spoorwijk ,laakwatier en schilderswijk later aangevuld met mensen uit andere wijken.

het klopt dat dit eens de roemruchtige supporters waren die overal angst inboezemde.

maar nu zijn het nog steeds de haagse schoffies gebleven maar wel schoffies met geld(hoe ze daar aan komen zou mij een worst zijn)

bij ado lopen denk ik 60% van de sponsors die door banden met de hcf zijn binnen gehaald.
want weet je liefhebber geen een bedrijf is groot geworden alleen met witgeld en alles volgens de boekjes.

er wordt gesnuifd neem dat van mij aan maar waar gebeurd dat niet.
er gebeuren dingen die niet door de beugel kunnen maar waar gebeurd dat niet.

laten we nu niet net doen of ado een club is voor elite.
tuurlijk hcf zijn een pian in the ass voor v/d kallen en co en laten we daar blij mee zijn anders waren er beslissingen genomen die voor niemand goed waren.

er wordt geen hetze ontketend er wordt om de oren geslagen met feiten niets meer en niets minder.
Marcellino,

Waarom denk jij dat eea nu pas openbaar wordt gemaakt terwijl eea allang bekend was? Waarom proberen ze, via publicatie op deze hcf site, nu pas (om in jouw term te blijven) mensen om de oren slaan?
Beetje laat vindt je niet??
En ja de stroming via hcf is/was nadrukkelijk aanwezig. Zeker nog in het zuiderpark. En nee ado business is geen elite club. Toch is 60% overschat en zijn er de afgelopen jaren nieuwe stromingen binnen de business club(s) ingestroomd die geen enkele relatie hebben met een/deze supporters schare. Laat staan zich willen inlaten met deze groep. Qua inkomsten voor ado uit sponsorring zal het bij lange na niet de 60% benaderen.
Een aantal wordt geprobeerd nu de pas af te snijden en via publicatie en moddergooien proberen ze de opinie te beinvloeden om het via die manier te beslechten.
Tijdje geleden waren er potentiele sponsors uitgenodigd door ...kan ik niet zeggen!. Om te proberen bedrijven warm te krijgen mbt sponsoring. Echt grote jongens.
Alles verliep goed. Zag er rooskleurig uit! Toen moest de ceo alleen nog akkoord gaan. Deze kwam,zat voor een box,zag een paar idioten naast zich met de K en de K smijten, stond op, knikte nee. Hele deal afgeblazen. En dit is geen uitzondering geweest.
Op de eretribune is dit ook geen uitzondering. Meerdere keren is dit op een ledenvergadering aangekaart. Dus als ik respect moet hebben voor deze lui vraag ik mij af of de schadepost niet al groter is dan men zelf beseft?
0
Woensdag 29 februari 2012 om 17:05 uur

liefhebber

pajam schreef:

ha ha ha, bedant

welke vragen stonden open?
Ik heb s avonds eerlijk gezegd vluchtig 15 (!!) pagina`s gelezen, maar kan me geen specifiek aan mij gerichte vraag bedenken.

Mocht je het nog weten, ik hoor het graag
pajam schreef:

Ja, voetbal deint mee op de waan van de dag. Na een seizoen waarin we (Weer eens) op de valreep overleven, ben je niet meer interessant voor de grote talen e.d

Als we structureel saneren en alleen uitgeven wat er daadwerkelijk binnenkomt, kan je geen nieuwe tekorten opbouwen. Als we dit seizoen weer 7 ton tekort komen, moet de spelers salarissen (toch de grootste kostenpost binnen een BVO) inderdaad nog een tandje terug.

Helaas, maar waar.

Mijn reactie:

Als ik mijn vrouw elke week 100 euro geef voor de wekelijkse boodschappen en de prijzen gaan jaarlijks met ??% omhoog hebben we na een paar jaar niks meer te eten? En als je niet eet ga je....

Als jouw interpretatie wordt doorgevoerd zou dat desastreus zijn!!!
Financieel gezien is een bedrijf ten dode opgegeven als er niet iets anders wordt gedaan. nl saneren waar het tekort ontstaat ofwel de oorzaak ombuigen teneinde je tekort in te perken.
Dus bv je sponsoren weer warm zien te krijgen. Dan maar huilend langs de deuren maar wat is weggelopen weer terug zien te krijgen. Even stofhappen dan maar!!
In gesprek gaan met je achterban teneinde rust in je bedrijf te creeren.
Niet met stille diplomatie de poppetjes proberen aan te sturen en zelf op je luie reet blijven zitten!!

Maar nog heb ik geen duidelijk antwoord mbt de uitvoerende functie van mvdk?
Hier was de topic mee begonnen. Als je de feiten naast de werkelijke situatie legt, wie is in jouw ogen dan verantwoordelijk?
Waarom blijft iemand doorgaan met een beleid als hij verschillende keren het hoofd heeft gestoten? -> technische zaken.

In jouw eerdere shout geef je aan dat hij eea voor ogen heeft. Ja als je wacht totdat de ideale persoon aan komt waaien kan het wel eens te laat worden!

btw. Als ik niemand positief hoor over een persoon, maar wel overal lichte en zware kriktiek, krijg ik mijn bedekkingen.
Het is niet op de persoon maar wel om de persoon. Of in deze liever gezegd: het beleid!! Want ik ken de persoon in kwestie niet.



Dinsdag 28 februari 2012 om 14:35 uur
0
Woensdag 29 februari 2012 om 13:36 uur

Beest

dat ze nog kunnen lachen valt wel op als ali naast die andere jongens staat dat ie toch wat te dik is
0
Woensdag 29 februari 2012 om 08:41 uur

marcellino

Aad schreef:

Ja, met uitzondering van de kreten dat van der Kallen van de club jat en dat er mio dit en mio dat kan worden uitgegeven.

Dus nogmaals: Het weinige geld wat er is wordt niet goed besteed.
ik denk lees de shouts er op na dat ik v/d kallen nooit heb beticht van stelen.

zuinig zijn met je geld kan je op twee manieren opvatten.

zuinig zijn op je inkomsten
of
zuinig zijn op het kapitaal op het veld

ja de inkomsten zijn redelijk op nul(op 5 a 7 ton na)
maar hoe zit het met de waarde op het veld beste aad.

vorig jaar uitgerekend door de vi rond de 17 miljoen
nu mag je echt je handjes dicht knijpen 8 miljoen

een verschil van 9 miljoen nou voor uit ik zit er 2 naast
maakt een verschil van 7 miljoen

ben ik dan gek of lijkt het allemaal mooier dan het is

0
Dinsdag 28 februari 2012 om 18:35 uur

Aad

marcellino schreef:

waarom komt deze tekst anders over als bepaalde shouts die je hier voor had

je geeft toch redelijk toe dat ze er een puinhoop van maken.
en ook dat spelers toch echt verkocht moeten worden omdat onders de begroting niet gehaald wordt.

heb ik je dan gewoon verkeerd begrepen met je shout
Ja dat heb je ....

Ik heb de cijfers opgevraagd en beoordeeld zoals ik dat bij een ander bedrijf ook zou doen. Daaruit kan ik de conclusie trekken dat ADO de goede kant op gaat wat FINANCIËN betreft, al hoeft er maar een klein spaakje in het wiel te komen om weer de verkeerde kant op te gaan.
Dat maakt het logisch dat er een zuinig beleid wordt gevoerd. Dat is 1.

Nu kan je als je weinig geld hebt dat op meerdere manieren uitgeven en ik denk dat iedereen op de box naar spelers als Ali en Luksiks kijkt en dan weet dat dat weinige geld slecht wordt besteed. Dat is dan weer slecht beleid en zeker omdat (ik shoutte dat al eerder) de afwachtende houding van van der Kallen c.s. er voor heeft gezorgd dat we alleen het overschot kregen en niet de spelers die nodig waren en ook binnen het budget konden worden gecontracteerd.

Wat ik duidelijk wilde maken zijn 2 dingen:

Financieel staat ADO nog wankel en zal degradatie, in mijn ogen, zeker tot de definitieve ondergang leiden.

Van der Kallen verrijkt zich misschien wel maar niet ten koste van onze club. Dat kan je duidelijk zien wanneer je de balansen van de laatste 3 jaar naast elkaar neerlegt.
Wat niet wegneemt dat het managing / technische / financiele beleid wat hij uitvoert zeker niet het mijne zou zijn.
0
Dinsdag 28 februari 2012 om 18:13 uur

ypenburg070

Misschien is Jordy Brouwer ook wel te vroeg afgeschreven. Die Jongen heeft maar 2,5 wedstrijd gespeelt. Die had je nu goed kunnen gebruiken naast de blessure van Van Duinen en onze Verhoek die op 5 doelpunten blijft steken.
0
Dinsdag 28 februari 2012 om 17:51 uur

Advertentie

marcellino

jajoh schreef:

oke. feit is dat ik er ook nog steeds ben. Mijn denkwijze weet jij helemaal niet, ook dat is een feit.

Maar goed, zaterdag met 0-3 de kuikenbak in schat ik zo in en dan maandag lezen " steyn krijgt per direct maaskant boven zich"?

Het is gewoon triest dat ik lees dat sommige, en ik helaas ook, er eigenlijk helemaal geen zin in hebben zaterdag.
die weet ik wel want die schrijf je drie shouts terug op.

je zegt dat ik niet tegen kritiek kan dat is jouw denk wijze.

ik geef jou een fijt terug door te stellen dat ik vaak wordt aangevallen op deze site en nog steeds mijn mening durft te geven,zelfs mijn excuus aan bied als ik er naast zat en er nog steeds ben.
`
ook ik krijg worden naar mijn hoofd en denk echt totaal geen moment
dat ze het anders moeten formuleren

want als je iemand een draai om zijn oren geeft kan je het terug verwachten en dat is bij aad gebeurd niets meer en niets minder

zo ook de laatste keer bij mij je probeerd mij een draai om mijn oren te geven en niet ik zelf maar het nieuws geeft je een draai om je oren .

uitdelen en incaseren noemen ze dat
maar goed heb niks tegen jou en ook niet tegen aad
maar laten we vooral ons mening geven en hou we dat doen als we maar niet met worden van het kkk gehalte gaan gooien heb ik er geen moeite mee
0
Dinsdag 28 februari 2012 om 16:18 uur

liefhebber

pajam schreef:

Ja, voetbal deint mee op de waan van de dag. Na een seizoen waarin we (Weer eens) op de valreep overleven, ben je niet meer interessant voor de grote talen e.d

Als we structureel saneren en alleen uitgeven wat er daadwerkelijk binnenkomt, kan je geen nieuwe tekorten opbouwen. Als we dit seizoen weer 7 ton tekort komen, moet de spelers salarissen (toch de grootste kostenpost binnen een BVO) inderdaad nog een tandje terug.

Helaas, maar waar.
Als ik mijn vrouw elke week 100 euro geef voor de wekelijkse boodschappen en de prijzen gaan jaarlijks met ??% omhoog hebben we na een paar jaar niks meer te eten? En als je niet eet ga je....

Als jouw interpretatie wordt doorgevoerd zou dat desastreus zijn!!!
Financieel gezien is een bedrijf ten dode opgegeven als er niet iets anders wordt gedaan. nl saneren waar het tekort ontstaat ofwel de oorzaak ombuigen teneinde je tekort in te perken.
Dus bv je sponsoren weer warm zien te krijgen. Dan maar huilend langs de deuren maar wat is weggelopen weer terug zien te krijgen. Even stofhappen dan maar!!
In gesprek gaan met je achterban teneinde rust in je bedrijf te creeren.
Niet met stille diplomatie de poppetjes proberen aan te sturen en zelf op je luie reet blijven zitten!!

Maar nog heb ik geen duidelijk antwoord mbt de uitvoerende functie van mvdk?
Hier was de topic mee begonnen. Als je de feiten naast de werkelijke situatie legt, wie is in jouw ogen dan verantwoordelijk?
Waarom blijft iemand doorgaan met een beleid als hij verschillende keren het hoofd heeft gestoten? -> technische zaken.

In jouw eerdere shout geef je aan dat hij eea voor ogen heeft. Ja als je wacht totdat de ideale persoon aan komt waaien kan het wel eens te laat worden!

btw. Als ik niemand positief hoor over een persoon, maar wel overal lichte en zware kriktiek, krijg ik mijn bedekkingen.
Het is niet op de persoon maar wel om de persoon. Of in deze liever gezegd: het beleid!! Want ik ken de persoon in kwestie niet.
0
Dinsdag 28 februari 2012 om 14:35 uur

pajam

Het is als een club met onze historie toch alleen maar goed om OOK een plan voor een onverhoopte degradatie te hebben?
Sinds wanneer is het wegwerken van schulden een domme beslissing?
Dus jij bent mij nog 100 euro schuldig, maar gaat lekker toch eerst ff stappen en 80 euro opmaken?

Dat is de manier van denken dat onze hele maatschappij op de rand van een faillisement heeft gebracht. Daarnaast wordt er door de KNVB, onder druk vanuit de (FIFA) UEFA steeds strenger op tekorten gecontroleerd en beboet.

Sanering was hoe dan ook een noodzakelijke kwaad, dat kan je niet bagatiliseren en als slecht management neerzetten.

Wel heb je gelijk dat dit elftal niet in balans is en naast een eventueel andere trainer ook een aantal kwalitatieve impulsen mist; de leemte van het vertrek van Dimitry, Derijck en nadien Verhoek, maar ook op de bank (Buijs, Pique).
Alleen was de realiteit dat er een aantal niet te behouden bleken (binnen veilige marges om niet meteen weer schulden te creeeren) en anderen te duur (Buijs).

Nogmaals, het doorpakken is mooi, maar zoals sommige het hier makkelijk af doen alsof dat financieel een gelijke tred had getrokken, is een dure gok die ADO Den Haag niet meer moet willen nemen.
0
Dinsdag 28 februari 2012 om 11:13 uur

gillah

liefhebber schreef:

Als je het zakelijk bekijkt gaat het puur om management. Verstand van zaken, op zijn expertise, is er genoeg. Alleen in de voetballerij heeft hij samen met beiersbergen en steijn nul, nul ervaring. Als je in een dergelijk avontuur stapt zorg je op de eerste plaats dat je iemand op die positie neerzet die dat wel heeft! Wetzel had het maar was te mondig. Zie de afloop. Wat heeft wetzel nu zo verkeerd gedaan? Hij heeft wel kennis en expertise mbt contracten, salarissen, onderhandelingen transfermarkt en niet geheel onbelangrijk verstand van voetbal. En hoe is, ook hij, afgeserveerd? Weer 1.
Nee mvdk wil dit zelf doen met beiersbergen en de aankopen in overleg met steijn?????????? Sorry maar dat is hetzelfde als dat jij en ik morgen een reisburo gaan beginnen.(uitgaande van het feit dat dit ook niet jouw branche is buiten de jaarlijkse tripjes die je hebt gemaakt).
Welnu, lees het ad vandaag: mvdk, beiersbergen en steijn hebben wekelijks overleg. Dan vraag ik me af hoe en wie deze besprekingen op basis van kennis en knowhow op waarde inschat en hier een conclusie aan verbindt waarmee de club haar toekomstvisie kan bijstellen?
Dat is hetzelfde als de trainer van duindorp bij het bestuur moet komen, welke bestaat uit een timmerman en postbode, en onder het genot van een drankje de week bespreekt. (neem dit niet letterlijk, ik wil niemand tekort doen).
Een bedrijf, en je noemt zelf een begroting van 10 miljoen, kan niet op deze manier functioneren.
Nu, waarom kwam er voor de functie van wetzel (die het in mijn ogen niet zo slecht heeft gedaan, zie elia ,bodde etc etc) niemand terug??
Als je, bij invulling van deze functie, een goede besparing en misschien wel opbouw kappitaal (door aankoop/verkoop beleid) realiseert betaald de man zichzelf terug.
Als mvdk, die op en top zakenman is en dit echt wel weet, dit niet uitvoerd? Kan dit om 1 reden zijn:
- Ter bevordering van de eigen invloed en macht binnen de club.
Er waren mensen met een idee en visie. Allemaal afgeserveerd. En als ik namen noem komt daar weer discussie over en dat is niet waar het mij om gaat. Je kan ze zelf wel invullen!!
DUS MIJN MOTIVATIE ZOU BETEKENEN: MEER MENSEN BINNEN DE CLUB MET EEN STEM, GEZICHT EN DUIDELJKE TOEKOMSTVISIE GEBASEERD OP ERVARING, KENNIS EN EXPERTISE.
Of de directie van een voetbalclub het goed doet valt of staat met de prestaties van het eerste team. Dat maakt het erg lastig voor bestuurders. De financien kun je goed in de hand houden, maar een balletje binnenkant paal kan het verschil tussen 3 of geen punten betekenen. Als bij wijze van spreken John Verhoek al die ballen die hij van 5 meter naast of over schoot erin had gekregen stonden we nu 11e.

Korte lijnen, mensen die alles bepalen hoeft niet per se slecht te zijn, kijk maar naar Twente waar Munsterman en Van Der Laan (ook geen voetbalmannen) alle transfers doen. Bij ons gaat er flink wat mis maar dat los je niet zomaar op door meerdere een stem te krijgen.

Ik zou het liefste een goede scouting zien, een ervaren td zonder trainers ambities (Zoals die van PSV en Feyenoord) en een hoofd jeugdopleidingen die weet waar hij het over heeft. Dit kost echter geld, geld dat je niet op het veld kan hebben staan en dus (op korte termijn) ten koste van de prestaties van je eerste team gaan.
0
Dinsdag 28 februari 2012 om 10:32 uur

Nu online

TheMariner, Jk23, opper, Max, wiegah070 en 247 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 378
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Daryl van Mieghem Jari Vlak Juho Kilo

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Jong FC Utrecht
1-1
27 september 2024

Volgende wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
4 oktober 2024 om 20:00 uur
Frans Heesen Stadion, Oss

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Excelsior 8 - 17
2 FC Den Bosch 7 - 16
3 Helmond Sp. 7 - 14
4 FC Eindhoven 8 - 12
5 Jong PSV 7 - 11
6 Graafschap 7 - 11
7 Telstar 7 - 11
8 Jong AZ 8 - 11
9 FC Volendam 8 - 10
10 Roda JC 8 - 10
11 Jong Ajax 7 - 9
12 FC Dordrecht 7 - 9
13 FC Emmen 7 - 8
14 ADO Den Haag 8 - 8
15 VVV-Venlo 8 - 8
16 TOP Oss 8 - 8
17 SC Cambuur 7 - 7
18 MVV Maastr. 8 - 7
19 Vitesse -6 7 - 4
20 Jong Utrecht 8 - 3