Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 387
Volgende pagina

Kees

kojak1 schreef:

jongens,we hebben het hier wel constant over delorge,maar is er misschien iemand die hem heeft zien spelen de laatste 2 jaar.ik niet in ieder geval,dus weet eigenlijk niet hoe het met hem gaat.maar er zijn meer alternatieven.bankzitters bij andere clubs zijn oa hersie,weet niet of hij vrij is of weg wil,maar noem zo maar een voorbeeld.jp terug en ammi een linie doorschuiven wat hij bij nac ook deed.dan ziet het er alweer iets anders uit.kum of saes rechtsback,zijn maar een paar ideeen hoor niet dat ik er verstand van heb zoals de meeste hier wel hebben.of tenminste denken te hebben.
Hee Kojak,

Ik ben weer terug uit Duitsland. Op jouw verzoek daar gescout en twee spelers boden zichzelf aan. Ene Luca Toni en Lucas Podolski van Bayern M. Ze zeggen dat ze daar in de spits spelen. Nou, ik heb nooit van ze gehoord en heb lekker op de terugweg Powel meegenomen. Mooi toch?

Enne, ik heb de komende dagen dagen nog twee verrassingen. Wacht maar af.
0
Woensdag 24 december 2008 om 12:24 uur

dirk

Den Haag For Life schreef:

Wetzel is niet verantwoordelijk voor de komst van Milic. Hij financieert de komst van Milic namelijk niet. Wetzel heeft Milic ook maar in zijn schoot geworpen gekregen. Geloof je nu werkelijk dat Milic continu gescout is door Wetzel zelf. Ga toch weg!

De resultaten die er nu worden behaald, wijken totaal niet af van de afgelopen jaren eredivisie.

Blijkbaar ben jij ook iemand die constant met een bord voor zijn kop blijft lopen en niet door heeft dat Wetzel en van der Kallen eredivisie te vroeg vonden. Handhaven is en blijft het 1e doel. Met de huidige 15e plaats is dat nog steeds mogelijk. Als je voor betere resultaten wil gaan raad ik je aan om met onmiddellijke ingang een andere club te zoeken. Je hoort dan niet bij ADO thuis.
Den Haag for Live, op het gevaar af voor seniele ouwe zak te worden versleten, zij gezegd dat ik me al sinds maart 1961 (ADO-NOAD) thuis voel bij de club. Milic is aangebracht door een zaakwaarnemer. Vervolgens heeft Milic afgelopen zomer een trainingsstage gehad en een proefwedstrijd gespeeld op het Laakkwartierveld tegen Telstar. Op basis daarvan heeft Wetzel gezegd dat Milic "een interessante speler" was. Als coach/technisch directeur zal hij Milic inderdaad niet hebben gefinancierd, maar wel een positief advies ten aanzien van zijn komst hebben uitgebracht. En of Van der Kallen dan wel een aantal sponsors deze niet-EUspeler hebben mogelijk gemaakt, doet er voor mij niet zoveel toe.
Overigens heb ik hier over Milic geen enkel waardeoordeel uitgesproken, want afgezien van dat ene wedstrijdje tegen Telstar heb ik hem nooit zien spelen.
En dat je vermoedt dat ik met een bord voor mijn kop loop, geen idee waarop je dat baseert. Natuurlijk was ook ik opgetogen dat we in mei tegen RKC promoveerden via de achterdeur van de nacompetitie na een beroerd seizoen. Tegelijkertijd realiseerde ik me net als Wetzel en Van der Kallen wel dat deze selectie in de eredivisie een moeilijk jaar wachtte. Neemt niet weg dat na de uitermate verrassende seizoensopening er soms betreurenswaardige om niet te zeggen baggerwedstrijden (vooral uit) zijn geweest. En dat Wetzel naar mijn mening tactisch niet altijd even sterk over kwam. Als dat niet meer gezegd mag worden, waar blijven we dan? Ik peins er dan ook niet over om jouw advies op te volgen en naar een andere club over te lopen. Ik kom er namelijk al 48 jaar, dus dat is in zekere zin ook Den Haag for Live.  Met jou hoop ik dan ook dat ADO zich handhaaft. Maar als je zegt dat de resultaten van nu niet afwijken van die in voorgaande jaren in de eredivisie, dan klinkt dat bepaald niet bemoedigend. Als ik me niet vergis degradeerde ADO anderhalf jaar geleden naar de eerste divisie.
0
Donderdag 4 december 2008 om 14:38 uur

Steve

Dirk, je hebt helemaal gelijk dat zulke termen niet nodig zijn. Alleen zit de frustratie erg hoog bij mij. Een ADO supporter die roept dat wij niet hoger mee kunnen draaien en dat we het maximale uit de mogelijkheden halen die snapt het leven niet.

Wetzel is inderdaad verantwoordelijk voor de aankoop Milic. Wetzel zit immers in de trainersfunctie, als in de functie van technisch directeur. Ik vind het persoonlijk van de zotte dat een speler als Schwiebbe niet wordt opgesteld door Wetzel en slechts tegen PSV een enkele basisplaats heeft gekregen. De jongen werd vorig jaar, weliswaar met een klein zesje, beste speler van het seizoen en speelde alles. Als er op jouw positie beter spelers komen zul je moeten knokken om je plekkie te behouden, maar hij heeft niks te knokken tegen een Resodinho. 

Verder ben ik toch niet de enige die Cornelisse bij Groningen op de linksbuiten positie goede wedstrijden heeft zien voetballen? Waarom wordt hij daar nooit neergezet. Waarom staat Knopper niet steevast op 10, daar liggen toch zijn kwaliteiten? Waarom heeft een Tim de Meersman, beste speler van Eindhoven, nog geen enkele kans gekregen.. 

Schijnheilig vind ik Wetzel omdat ik weet dat hij gesprekken heeft gevoerd met mensen die zich gepasseerd voelen. Tegen deze mensen heeft hij geen argumenten. Hij geeft aan dat het simpelweg niet anders is. ADO gaat op deze manier echt naar de klote. Van der Kallen heeft zijn portemonnee getrokken en ADO hoort in de eredivisie thuis, maar als we nu weer direct degraderen hebben we het aan een oncapabele trainer te danken. 

Ben je het met het beleid van Wetzel eens? Kom dan eens op een training kijken.. Je zult direct een aantal van zijn basisspelers naar de amateurs verwijzen. Het gaat er niet alleen om wat spelers met een bal doen, maar ook waar en hoe ze lopen.

Excuus dan voor het bamigezeik voor degene die zich eraan irriteerde.. Bij mij zit de frustratie met betrekking tot Wetzel hoog, enorm hoog!
0
Donderdag 4 december 2008 om 14:33 uur

Kees

Andre Wetzel weerlegt verwijten en kondigt komst nieuwe spits aan
28 november 2008 om 18:40



Andre Wetzel kende een bliksemstart met ADO Den Haag. Nu na zes nederlagen op rij, lijkt de trainer niet te benijden. ‘Haaglanden Voetbal’ praat met de trainer over de aangetrokken spelers en het spitsenprobleem.



Tekst: Rob Blankenstein

Foto’s: Pieter van der Togt



ADO Den Haag heeft een slechte reeks achter de rug. Het is weer de hoogste tijd voor een succesje.



Hoe gaat de trainer André Wetzel om met zes opeenvolgende nederlagen?



‘Gewoon keihard doorwerken en ‘the going gets tough’. Je kent dat wel, zo zeggen ze dat in Amerika. Maar zo is het ook, je kunt maar één ding en dat is doorgaan en geloven in je eigen kwaliteiten en die groep proberen scherp en positief te houden.’



Het grootste verwijt, dat je met name hoort in de wandelgangen is, Wetzel heeft een behoorlijk aantal spelers aangetrokken en er staan er twee in de basis Csaba Horvath en Ahmed Ammi. Degenen die niet in de basis staan, zijn genoegzaam bekend. Wat is jouw commentaar daar dan op?



‘Ahmed Ammi staat in de basis, Fabio Caracciolo staat in de basis en Csaba Horvath staat in de basis. Dus dat zijn er al drie. Als men doelt op de vier, vijf spelers die ik in de maand april gehaald heb, dan is het verhaal heel duidelijk. Ik heb mij toen voorbereid op de top van de eerste divisie. Er was geen geld, sterker nog, wij hadden bergen met schuld, dus ik mocht geen kwartje uitgeven aan transfers en ook geen euro te veel aan salarissen. Dan kom je in die categorie spelers terecht en als je dan later blijkt een eredivisieclub te zijn, dan weet je dat die jongens waarschijnlijk of de kwaliteit niet hebben of de kwaliteit nog niet hebben. Maar ik ga ervan uit, dat er een aantal onder zijn, die die kwaliteit nog gaan krijgen en zeg maar groeibriljantjes zijn, want ze zijn nog jong.’



Bogdan Milic, die is aangetrokken nadat zeker was, dat ADO Den Haag weer in de eredivisie ging spelen. Het is bovendien een voetballer van buiten de EU, dus die kost een behoorlijk salaris. Daar gaan de meeste verwijten over, waarom die nog niet in het elftal staat?



‘Bogdan is natuurlijk niet iemand, die wij even gehaald hebben om maar meteen ons in de eredivisie beter te maken. Het is een jongen van 20 jaar en toen wij hem haalden, was hij geloof ik 19 jaar. Een jonge speler die uit een land komt waar - zeg maar - het voetbalniveau een stuk minder is dan hier, maar wij zien in hem een aantal kwaliteiten, die potentieel in de loop der jaren zich heel goed kunnen ontwikkelen. Als op termijn - over anderhalf of twee jaar - hij zich ontpopt tot degene, wat wij in hem zien, dan hebben wij een uitstekende aankoop gedaan. En als dat niet gebeurt, dan heb je het verkeerd gedaan, maar vooralsnog denk ik dat hij flinke stappen vooruit zet en wij hebben wel zorgen over het feit dat zijn ontwikkeling een aantal weken stagneerde, maar wij zien hem nu weer stapjes maken, dus dat is voor de lange termijn.’



Jullie zijn sowieso op zoek naar een spits, die dan in de winterstop gehaald moet worden. Dat legt extra druk op de spitsen die je nu tot je beschikking hebt. Je hebt zelf gezegd, dat moet niet steeds benadrukt worden. Hoe denk jij daar nu over?



‘Ik praat met die jongens. In die zin, dat ik vertrouwen heb in een Fabio Caracciolo en ik vind z’n werklust fantastisch. Het is een heel gedisciplineerde prof en hij zal moeten proberen het niveau weer op te pakken, dat hij in het begin wel had. Daar steunen wij hem van harte mee, maar tegelijkertijd moet ik als persmensen mij een vraag stellen over spitsen in de winterstop, een eerlijk antwoord geven en dat bijt elkaar natuurlijk een beetje. Als dat pijnlijk is voor mensen die daar op dit moment staan, dan begrijp ik dat, maar aan de andere kant is het geen aanval naar die spelers toe. Maar ik moet natuurlijk kijken wat mijn team nodig heeft op dat moment en zij brengen op dit moment iets minder dan wij hadden verwacht. Dus moeten wij het in een kwaliteit beter gaan zoeken, zo is het nu eenmaal in het voetbal.’



Alles is afhankelijk van financiën. Om een speler aan te trekken moet er een bepaald budget zijn. Is dat er ook daadwerkelijk op dit moment?



‘Ik ga ervan uit, dat het budget er komt. Het budget is nog niet definitief, er moeten nog wat beslissingen genomen worden in de gemeente om de club - zeg maar - te helpen in het opruimen van wat ellende uit het verleden. Als de gemeente ons helpt met het ‘puinruimen’ van de tijd van vóór de komst van Van der Kallen en Wetzel, dan is Van der Kallen best bereid om weer stappen te gaan maken met deze club. Maar het kan natuurlijk niet zo zijn, dat de gemeente onze versterking gaat betalen. De gemeente moet zorgen, dat die club gezond is en dat wij geen last meer hebben van het verleden en wij moeten zorgen dat de club die nu gezond is en ook goed draait, wij daarin gaan investeren, maar dat zijn twee verschillende trajecten.’



Ervan uitgaande dat het budget er definitief komt, hoe groot acht jij in percentage uitgedrukt dan de kans dat die spits er komt in januari?



‘Als het verloopt zoals wij het verwachten, dan komt die spits er. Ik denk ook dat het nodig is dat ie er komt en ik acht de kans heel groot.’



© Haaglanden Voetbal (TR Media)



Met alle respect: het enige dat ik niet begrijp van dit verhaal is waarom Milic gehaald is voor de lange termijn terwijl je op het moment van halen wist dat net Hoogendorp door zijn rug was gegaan en je kon weten dat het een overlevingsjaar zou worden.
Ook was bekend, vermeldt ie boven zelf, dat er veel spelers voor de top van de eerste divisie waren gehaald terwijl MIlic pas eind juli/augustus is vastgelegd.

0
Vrijdag 28 november 2008 om 19:00 uur

Mr. FC DEN HAAG

ja schreef:

Ik lul niet. Het is zo de waarheid. Zodra er een nederlaag is geleden komen deze dwazen uit hun huneberg en gaan ze zeiken om het vertrek van Wetzel. Wel typisch he, de zoveelste trainer die niets met de groep (Rankovic, Knopper, Bosschaart, enz.) kan.
Zo is het nu weer ja ipv haha geworden!
Ik spreek jouw nog wel als er nog een paar verlies wedstrijden op rij volgen dan wordt je vanzelf een BELIEVER!
Wetzel heeft het gewoon niet, verkeerde aankoop/wissel beleid, geen mentaal overwicht en zichzelf maar belangrijk vinden en bij het minste of geringste zichzelf indekken.
Nu een spitsen probleem en een aantal wedstrijden later ligt het zeker weer aan de keepers.
Maar goed ik geef hem met nog vele andere tot de winterstop, ik hoop niet dat hij mijn vertrouwen beschaamd en ja v/d Kallen zit op dezelfde lijn al zal hij wijselijk hiermee niet naar buiten treden.
Zoals Wetzel wel deed naar de supporters dan kan hij nog een hoop leren van Vloet!
Waarom leest Wetzel geen FC/ADO Den Haag supporters site is hij bang voor al te veel negatieve reakties op zijn adresje?
Als het een echte vent was had hij zijn fouten inmiddels al ruim toegegeven!
Ik een dwaas die uit mijn hunebed komt.... ik ben eerder realistisch dat jij nou oogkleppen op hebt is jouw probleem!
0
Donderdag 27 november 2008 om 19:33 uur

Aad

ja schreef:

Moe word je van dat soort negatieve supporters. Zijn het woord supporter niet waard.
Lul niet.

Je moet positieve opbouwende kritiek niet gaan gelijkstellen met de one-liners die sommigen hier op site zetten.

Ik zie jouw opmerkingen toch ook niet als blind fanatisme? (Of is het dat wel??)
0
Donderdag 27 november 2008 om 17:05 uur

Advertentie

Mr. FC DEN HAAG

haha schreef:

Waarschijnlijk heb ik een hogere niveau op school genoten dan jij. Langere stukjes? Why? Ik ben geen schrijver van boeken en dergelijke.

Ik heb daarnaast geleerd dat je met de boel opruien gevaarlijke situatie kan creeëren. Zoiets wat er met Frans Adelaar is overkomen wat nog uitermate triest is. Daar zal jij hier ook wel een aanzet voor hebben gegeven. Sinds jouw terugkomst ben je hier de supporters aan het opstoken zodat er een vete gaat ontstaan tegen André Wetzel. Je hoeft geen Wetzelfan te zijn maar ga niet hier stumperig doen.

Mogelijk weet je niet eens waar je mee bezig bent omdat je bovenkamer in je hoofd niet optimaal functioneert.
Hoor wie het zegt, jij spoort zelf trouwens niet!
Jij loopt iedereen op deze site die een andere mening dan in jouw warrige bovenkamer is toebedeeld af te zeiken met one-liners die er niet om liegen.
Volgens mij kan je ook niet lezen want in het begin ben ik Pro Wetzel geweest maar zijn credit is helaas opgeraakt.
Ik ben trouwens nooit een grote fan van Frans Adelaar geweest.
Hij is misschien een goede trainer maar niet het type wat bij roerige club als FC/ADO Den Haag past.
Enja ik zet af en toe de boel op scherp maar niet om iemand te kwetsen maar om de discussie levendig te houden, ook ben ik altijd al op deze site
aanwezig geweest maar niet onder mijn geregistreerde naam.
Ik heb niets tegen de persoon Wetzel maar als trainer is hij mij behoorlijk tegengevallen en mag daarom mijn mening hier toch verkondigen.
Als je dat niet bevalt dan ga je maar naar een ander site en daar de grote jongen uithangen en als je mij gaat beschuldigen van een vete tegen Wetzel dan spoor je echt niet!
Waarom registreer je jezelf niet ben je bang dat mensen jou dan gaan afzeiken!
Of moet ik mijzelf verlagen naar jou niveau en onder jouw schuilnaam haha e.e.a over Wetzel uit de doeken doen.
Een grotere lafaard dan jij moet nog geboren worden!!!



0
Dinsdag 25 november 2008 om 01:24 uur

haha

Mr. FC DEN HAAG schreef:

He haha hou nou eens op met jou kinderlijke kinderachtige manier van sneren naar iedereen 
uit te delen!
Ja mag best een andere mening hebben maar doe dat dan genuanceerd en niet alleen maar om andere af te zeiken want daar ben ik voor op deze site!!!
Misschien kan je wel niet beter.... moeilijk he langere stukjes schrijven dat heb je zeker niet geleerd op jouw kleuterschool.

Waarschijnlijk heb ik een hogere niveau op school genoten dan jij. Langere stukjes? Why? Ik ben geen schrijver van boeken en dergelijke.

Ik heb daarnaast geleerd dat je met de boel opruien gevaarlijke situatie kan creeëren. Zoiets wat er met Frans Adelaar is overkomen wat nog uitermate triest is. Daar zal jij hier ook wel een aanzet voor hebben gegeven. Sinds jouw terugkomst ben je hier de supporters aan het opstoken zodat er een vete gaat ontstaan tegen André Wetzel. Je hoeft geen Wetzelfan te zijn maar ga niet hier stumperig doen.

Mogelijk weet je niet eens waar je mee bezig bent omdat je bovenkamer in je hoofd niet optimaal functioneert.
0
Maandag 24 november 2008 om 23:27 uur

Mr. FC DEN HAAG

haha schreef:

Wat een onzin.
He haha hou nou eens op met jou kinderlijke kinderachtige manier van sneren naar iedereen 
uit te delen!
Ja mag best een andere mening hebben maar doe dat dan genuanceerd en niet alleen maar om andere af te zeiken want daar ben ik voor op deze site!!!
Misschien kan je wel niet beter.... moeilijk he langere stukjes schrijven dat heb je zeker niet geleerd op jouw kleuterschool.

0
Maandag 24 november 2008 om 22:20 uur

Mr. FC DEN HAAG

Ooievaar schreef:

Helemaal mee eens, maar daar lijkt het anders wel op. Je schijnt hier al dan of niet geregistreerd alleen maar je mening te mogen ventileren als je vindt dat het allemaal zo goed gaat. 

Er moet ook ruimte zijn voor andersdenkenden, daar mag je dan over discusiëren, maar dan wél met argumenten.

Dooddoeners als: nepsupporter, dan blijft je toch lekker weg, altijd achter je club blijven staan, stokebrand of meer van die inhoudsloze kreten dragen wat bij betreft niet bij aan een normale discussie, en zeker niet tot een beter presterend ADO.

Mij stelling luidt: beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald. Hierbij bedoel ik dus mee, dat Wetzel van het 1e afgehaald dient te worden, anders volgt er weer een degradatie(...)
Hoi Ooievaar, ik kan mij helemaal vinden in jouw standpunt maar geeft Wetzel tot de winterstop.
Want dan heeft hij een voortgangsgesprek met v/d Kallen.
Ik ben zeer benieuwd wat daar uit gaat komen....
0
Maandag 24 november 2008 om 21:12 uur

Nu online

wiegah070, Franky, Aad, Wahter, yesyes, FC Den Haag!, Haraldberg1, vakkiel, ton, Y en 147 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 387
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Kilian Nikiema Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Helmond Sport
3-1
17 januari 2025

Volgende wedstrijd

Logo Excelsior Logo ADO Den Haag
26 januari 2025 om 12:15 uur
Woudestein, Rotterdam

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 22 - 46
2 Excelsior 22 - 42
3 FC Dordrecht 22 - 37
4 SC Cambuur 21 - 35
5 ADO Den Haag 21 - 34
6 Den Bosch + 21 - 33
7 Roda JC 21 - 33
8 Graafschap 20 - 32
9 FC Emmen 21 - 32
10 Helmond Sp. 21 - 31
11 Telstar 22 - 29
12 FC Eindhoven 22 - 29
13 MVV Maastr. 22 - 26
14 Jong AZ 22 - 26
15 TOP Oss 22 - 25
16 VVV-Venlo 22 - 22
17 Jong Ajax 21 - 21
18 Jong PSV 21 - 21
19 Jong Utrecht 20 - 13
20 Vitesse 22 - -8