Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: naamgever

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 4
Volgende pagina

Roze Règâhs

Alle azijnzeikers, alle pessimisten, allen die het altijd beter weten, allen die Technisch Directeur willen zijn, Algemeen Directeur willen zijn Hoofdtrainer, Keeperstrainer, Commercieel manager..... In de marge van deze stad is de eerste die een sponsor van 500.000 binnenbrengt, direct verzekerd van een. standbeeld, naast Aad Mansveld. Mooi Kyocera weer jaar verlengd. Maar waarom niet vijf ? Stad, stadion en naamgever zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Geholpen in moeilijke tijd. Straks Huawei Dome, no Please!!!!
0
Zaterdag 30 juli 2016 om 23:16 uur

FC Den Haag!

KYOCERA verlengt contract met ADO Den Haag

KYOCERA Document Solutions Nederland heeft het contract met ADO Den Haag opnieuw verlengd. Daarmee is KYOCERA voor het zevende seizoen op rij naamgever van het stadion.

Sinds 2011 staat de 48 meter lange led-lichtreclame met de stadionnaam op het dak van het stadion, eind 2010 ondertekenden KYOCERA Document Solutions Nederland en ADO Den Haag een overeenkomst daartoe. Jaarlijks rijden er 160 miljoen auto’s langs het stadion wat enorm bevorderlijk voor de naamsbekendheid van KYOCERA is gebleken.

In december vorig jaar werd bovendien een zonnepanelenpark op het dak van het KYOCERA Stadion in gebruik genomen. KYOCERA heeft de zonnepanelen geproduceerd en geleverd. De 2900 zonnepanelen leveren 50% van het jaarlijkse stroomverbruik van ADO Den Haag.

Etienne Hendriks, managing director KYOCERA Document Solutions Nederland: "Al jaren is het KYOCERA Stadion regionaal en landelijk een begrip, als voetbalstadion maar ook als locatie voor fantastische evenementen. Wij zijn er trots op dat onze naam al zoveel jaren verbonden is met dit mooie stadion."

Mattijs Manders, Algemeen Directeur van ADO Den Haag: "Met KYOCERA Document Solutions Nederland heeft ADO Den Haag natuurlijk al jaren een fantastische partner. Zo`n sterke naam op ons stadion geeft de club veel vertrouwen en helpt ons mede invulling te geven aan onze verdere ambities. Daarnaast is het op één van de drukste verkeersaders van Nederland natuurlijk een fantastisch uithangbord."

KYOCERA Document Solutions Nederland
KYOCERA is een wereldwijd opererende leverancier van documentoplossingen inclusief printers en multifunctionele producten voor de zakelijke markt. De producten van KYOCERA staan bekend om hun unieke duurzame componenten die een hoge betrouwbaarheid realiseren en aanzienlijk minder afval produceren. De standaard- en op maakt gemaakte oplossingen van KYOCERA optimaliseren de informatieprocessen van haar klanten. KYOCERA Document Solutions Nederland is gevestigd in Schiphol-Rijk en heeft 80 werknemers.
0
Donderdag 28 juli 2016 om 12:23 uur

JB

Petah schreef:

Jij hoop teveel

Allemaal aannames en giswerk

- budget niet omhoog
- kramer niet verlengt tijdig
- nog steeds geen ad
- basic fit blijft hoofdsponsor
- kyocera blijft naamgever
- kramer praat over onduidelijkheid
- fraser praat over onduidelijkheid
- elk voetbalmedium praat over onduidelijkheid
- trip na China gaat niet door
- er word in de jeugd gesneden


Dit zijn allemaal feiten
Harde feiten?

- budget niet omhoog
Budget niet OMLAAG, zoals vrijwel overal elders, officieel aagegeven dat er verschillende opties nog worden bekeken, waarbij het budget navenant wordt aangepast.
- kramer niet verlengt tijdig
Contract loopt nog een jaar, tot voor kort werd de winterstop van het laatste seizoen als een prima moment gezien om over verlengen te spreken.
- nog steeds geen ad
Er is een AD
- basic fit blijft hoofdsponsor
Liever blanco shirtjes gezien? Of De Behangjonker, voor het betere plakwerk?
- kyocera blijft naamgever
Hoeveel stadions hebben er een betalende naamgever?
- kramer praat over onduidelijkheid
Opdracht van Slimani, dire Meijers kennelijk al niet meer in de hand heeft en zijn andere parardepaardje Fraser al vlakbij de uitgang ziet staan
- fraser praat over onduidelijkheid
Fraser heeft excuses nodig voor de prestaties en het voetbal, en beseft bovendien dat hij op weg naar buiten is. Bovendien wordt ook hij door Slimani ingefluisterd.
- elk voetbalmedium praat over onduidelijkheid
Elk voetbalmedium copy-paste kritiekloos alles wat andere voetbalmediums kritiekloos van andere voetbalmediums copy-pasten die dat kritiekloos van andere voetbalmediums copy-pasten die dat kritiekloos copy-pasten van andere voetbalmediums die hun bronnen niet checken.
- trip na China gaat niet door
Logisch, alle grote clubs, waar tegen eventueel gespeeld zou kunnen worden, zijn eind juli / begin augustus in China, terwijl in Nederland de competitie dan alweer begint.
- er word in de jeugd gesneden
Bron?
0
Woensdag 13 mei 2015 om 18:31 uur

Petah

JB schreef:

Even maar weer iets in het wildeweg roepen:

- de (honds)trouwe assistent van Dick Advocaat, Darije Kalezic is weg als trainer van Jong PSV

Een Engels model met Advocaat als technisch manager en Kalezic op het veld?

Bronvermedling vertrek Kalezic: VI, daarna nog gecheckt op Clubsite PSV
Jij hoop teveel

Allemaal aannames en giswerk

- budget niet omhoog
- kramer niet verlengt tijdig
- nog steeds geen ad
- basic fit blijft hoofdsponsor
- kyocera blijft naamgever
- kramer praat over onduidelijkheid
- fraser praat over onduidelijkheid
- elk voetbalmedium praat over onduidelijkheid
- trip na China gaat niet door
- er word in de jeugd gesneden


Dit zijn allemaal feiten
0
Woensdag 13 mei 2015 om 18:07 uur

pajam

ADO-stadion blijft Kyocera heten Kyocera Stadion


DEN HAAG - Het stadion van ADO Den Haag heet ook het komend seizoen het Kyocera stadion. Sponsor Kyocera heeft het contract met één jaar verlengd.
Het Japanse bedrijf is sinds juni 2010 officieel naamgever van het Haagse stadion. Eerder was de naam ook al te zien op de voetbalshirts van zowel de heren als van de dames van ADO Den Haag.

De nieuwe Chinese eigenaar Hui Wang zei onlangs op Omroep West dat hij het stadion wil kopen. Het overleg daarover moet nog beginnen.

bron: RTV West
0
Dinsdag 29 juli 2014 om 22:24 uur

Club Achter de Duinen

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

Kyocera gaat door als naamgever stadion
ADO Den Haag en Kyocera hebben het sponsorcontract verlengd.
Lees het nieuwsbericht
0
Dinsdag 29 juli 2014 om 22:10 uur

Advertentie

Bert

DHFC070 schreef:

Begin dat financiele gezeik langzamerhand wel echt zat te worden en gaat voor mij op deze manier echt een reden worden om langzaam niet meer te gaan. Het lukt gvd nooit om financieel eens een beetje normaal te draaien. Nu weer een miljoen ontvangen voor Toornstra en nog is de financiele huishouding zorgelijk. Misschien Holla maar voor een appel en een eitje verkopen komende zomer?
Nu zullen er wel weer allemaal smoesjes en redenen genoemd gaan worden maar dit gebeurd ook al meer dan 20 jaar het moet toch een keer afgelopen zijn.
Ik ben dat volkomen met je eens. We beschikken als supporters al over weinig facilieteiten. Voetbal is vaak niet om aan te zien maar goed je wil wel je club blijven steunen met een SCC dus blijf je gaan.

Ze hebben ook nog een naamgever voor het stadion. Als ze nou nog verliezen draaien is er iets mis. Spelers te duur?, Directie te duur? Spelers te goedkoop verkopen? Teveel miskopen zeg het maar.
0
Dinsdag 9 april 2013 om 21:52 uur

pmc

Basic fit Hoofdsponsor

Kyocera Naamgever stadion

Starbalm Official partner

Van Arkel Official partner

Errea Kledingsponsor

Kumho tires Official sponsor

Azivo Official sponsor

Rabobank Official sponsor

Ziegler Broeksponsor
0
Vrijdag 30 november 2012 om 12:25 uur

JoostJ

Vol trots kan ADO Den Haag melden dat Kyocera heeft besloten de shirtsponsor te zijn tijdens de Europese wedstrijden van dit seizoen. Onze spelers zullen met Kyocera op de borst spelen tijdens de duels in de Europa League.
Het speciale Europese shirt, zal dus ook een speciale sponsor krijgen. Een sponsor die ons sinds dit jaar door dik en dun steunt. De samenwerking met Kyocera, niet alleen als naamgever van ons stadion maar op veel meer vlakken, heeft de club een belangrijke duw in de goede richting gegeven. ADO Den Haag is dan ook verguld dat haar wens om een unieke sponsor te hebben voor dit bijzondere Europese avontuur gelukt is. Samen met een multinational van naam als Kyocera gaat ADO Den Haag dus vol vertrouwen Europa in.

Kyocera is in 1959 opgericht als een kleine werkplaats in een voorstad, waar 28 jonge collega’s grote dromen nastreefden. Hun eerste product was een U-vormige keramische isolator (Kelcima genoemd) voor het gebruik in de eerste beeldbuizen voor televisie. Kyocera is tegenwoordig een bijzonder gediversifieerd, wereldwijd opererend bedrijf. Ook bekend van sponsoring in de voetbalwereld bij bijvoorbeeld Atletico Madrid en Borussia Mönchengladbach. Ze streven bij Kyocera grenzeloze dromen na, door uitdagingen aan te gaan die anderen voorzichtig links laten liggen.

Bij Kyocera geloven ze dat een sterke wil dromen tot werkelijkheid kunnen maken en dat onbegrensde inspanningen iedere hindernis kunnen overwinnen. Dit geloof, dat uit de geschiedenis van Kyocera voortkomt, is tegenwoordig nog steeds de drijvende kracht achter hun groei.
Het is voor hen het doel om een creatief bedrijf te zijn dat in de toekomst continue blijft groeien. De medewerkers van de Kyocera Group, die over de hele wereld deze uitdagende visie dagelijks in de praktijk brengen, verpersoonlijken onze groeistrategie. Etienne Hendriks, General Manager van Kyocera Mita Nederland en Hagenaar van geboorte, vertegenwoordigt die gedachte met verve voor ADO Den Haag.

0
Vrijdag 8 juli 2011 om 20:47 uur

zuid tribune

Good Old Dé Stoop zei altijd, het maakt niet uit wat ze over je schrijven ALS se maar over je schrijven, dan ben je hot.

Dat is ons kluppie ook, het is komkommertijd, dus als voetbal journaliste moet je ook je brood verdienen en stukken schrijven, dus dan is alles nieuws.

 

Vertrouw op Mark, kijk naar het vorige seizoen:

9 x een uitverkocht huis, extra inkomnsten uit de playoff

Een naamgever voor het stadion.

Voor het nieuwe seizoen een broeksponsor, een mouwsponsor en als we Frans mogen geloven een shirt en een rugsponsor., bijna 6.000 seizoenkaarten! Een naderend uitverkocht huis tegen Taurus, Judas voor € 600.000,- verkocht. Wie is hier gezond bezig. Juist WIJ, onder aanvoering van Mark.

 

Ik kan me niet anders voorstellen dat ze allang iemand anders op rechts in het oog hebben, voor het geval dat Verhoek vertrekt, die centrale back is er ook niet voor niets, hetzij voor de dubbele bezetting of voor het vertrek van Timothy.

 

Dat ze (lees ook we) een week voor onze spectaculaire return in Europa rust binnend e selectie willen is logisch. Als het mijn werknemer was zou ik ook zeggen, ga zitten, hou je kop en ga voetallen voor je Haagse geld of nu heel snel opdonderen.

 

Het zou ook beter zijn als wij reageren op feitelijke berichten in plaats van de geruchten.

 

Nog acht nachtjes slapen....................... europe

 

 

0
Woensdag 6 juli 2011 om 10:08 uur

Nu online

wiegah070 en 45 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 4
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Kilian Nikiema Juho Kilo Matteo Waem

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Vitesse
2-0
8 november 2024

Volgende wedstrijd

Logo Jong AZ Logo ADO Den Haag
22 november 2024 om 20:00 uur
AFAS Trainingscomplex

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Excelsior 14 - 29
2 Helmond Sp. 14 - 27
3 Graafschap 14 - 26
4 FC Volendam 14 - 26
5 Den Bosch + 14 - 25
6 FC Dordrecht 14 - 25
7 FC Emmen 14 - 24
8 SC Cambuur 14 - 22
9 Telstar 15 - 22
10 ADO Den Haag 14 - 21
11 Roda JC 14 - 20
12 Jong AZ 14 - 17
13 TOP Oss 14 - 16
14 FC Eindhoven 15 - 16
15 Jong PSV 14 - 14
16 MVV Maastr. 15 - 13
17 Jong Ajax 14 - 12
18 VVV-Venlo 15 - 11
19 Jong Utrecht 14 - 8
20 Vitesse -6 14 - 6