Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: zoveel

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 408
Volgende pagina

haagse-Dick

Eagle187 schreef:

Niks met een ADO bril te maken. Is logica en een beetje verstand van marktwaardes.
Op basis dat van Duinen z`n marktwaarde een jaar geleden al rond de 1,5 miljoen lag zeg ik dat dat ongeveer hetzelfde zal zijn gebleven door zn mindere seizoen dit jaar. Hij spellde wel bijna alles en toch nog wat doelpunten dus ik zeg een 100.000 erbij. Door 1 minder seizoen kelder je niet ineens een paar ton. Linssen met zn 19 doelpunten doet het nu leuk maar was 2 seizoenen terug in principe een nono qua zichtbaarheid en zal zijn marktwaarde hoogstens rond de 250.000 ergens hebben gelegen. Door 2 goede seizoenen en dan ook nog de nodige doelpunten stijg je zo een paar ton per seizoen, dus schat ik in dat ie rond de 900.000-950.000 zeker zal liggen, maar absoluut nog niet op het niveau van van duinen qua marktwaarde iig. Misschien dat ze volgend jaar gelijk liggen als linssen het weer goed doet en van duinen blijft steken op dit niveau, maar nu echt nog niet hoor!
Wat een onzin verhaal zeg, het zal wel dicht bij elkaar liggen! En vergeet niet dat Linssen een buitnspeler is en van Duinen eigenlijk een spits die nu noodgedwongen aan de zijkant moet spelen omdat wat hij moet doen nalaat. Een buitenspeler met 11 doelpunten en zoveel assisten gegeven, ook zijn ze bijna even oud.

En onbelangrijk toch want wij hebben Houtkoop en die heeft heel weinig doelpunten en assisten op zijn naam staan en daar ging deze discussie om!
Een Linssen hier aan de zijkant levert meer doelpunten en dreiging op dan een Houtkoop!

Ben benieuwd als van Duinen geen Hagenees was, had hij dan ook zo veel krediet gehad hier, ik denk het niet.

Maar hoop van harte dat hij er dit seizoen toch een stuk of 15 inlegt want dan is minimaal 1,5 miljoen niet onrealistisch! Bij nog zo een seizoen van Mike hoef je niet bang te zijn want niemand wil hem dan nog hebben. Dus voor van Duinen is dit een moeilijk seizoen met veel druk!
0
Vrijdag 30 mei 2014 om 07:11 uur

BLEISWIJK-1

Kees schreef:

ADO en Zwinkels rond. Derde keeper (een talent) wordt binnenkort vastgelegd. aldus rtvwest
Ik zou het misplaatst vinden aks Bolke om dit nieuws zoveel ophef heeft gemaakt.
0
Dinsdag 27 mei 2014 om 21:57 uur

Kees

K.B schreef:

De grap is dat je gewoon 2,5 miljoen minimaal kan krijgen aangezien de linksbacks schaars zijn. Ik heb werkelijk geen idee waarom een club als Cambuur of Roda altijd de volle pond krijgen terwijl alle clubs bij ons op de euro willen afdingen. Meijers is zeker 2 miljoen waard.
Ik maak me werkelijk geen enkele illusie dat wij spelers a la Buijs of Sno binnen hengelen. Als je leest dat zoveel clubs, die groter en meer te besteden dan wij, ook achter deze categorie spelers aanholt dan weet ik het wel.
Wij moeten het hebben van het netwerk van Fraser. Met name van spelers die vroeger onder hem bij Feijenoord of jong Oranje hebben gespeeld en enigszins uit de picture zijn geraakt. Een Kevin Jansen is een mooi voorbeeld hoe het goed kan uitpakken.

Vele binnen- en buitenlandse clubs zijn achter transfervrij spelers aan. Voor sommige clubs zelfs de enige mogelijkheid, naast huren of opleiden, om zich te versterken. Voor mij des te onbegrijpelijker waarom er bij ons enkele spelers gratis uit hun contract "mochten lopen". Zal wel een reden hebben maar de ware heb ik nog niet kunnen achterhalen.

Wat mij betreft spelen we op zeker met een selectie waarbij we rond plaats 12 gaan spelen. Het mogelijke geld dat we dan over hebben direct in de jeugdopleiding pompen.
Liever daar stevig in investeren en de revenuen daarvan in de toekomst hebben. Dat wordt toch in het Nederlandse voetbal nog belangrijker om te overleven.
0
Dinsdag 27 mei 2014 om 10:19 uur

<FCDH>

Dannyy schreef:

Nou Beugelsdijk is gewoon vervangbaar, Holla is een ander verhaal die vind ik belangrijker, zeker als Sno niet komt. Holla, Kramer, Van Duinen, Meijers en Zuiverloon worden volgend seizoen je belangrijkste spelers. Bakker, Gehrt, Owobowale, Alberg en Korte zijn toptalenten. Wormgoor en Schet de zwakkere schakels, moeten 110% inzet geven.
Als er echt een Duitse club is voor holla is ie gewoon weg daar kan ie 3 keer zoveel verdienen dan hier
0
Maandag 26 mei 2014 om 23:24 uur

Kees

BLEISWIJK-1 schreef:

Was voor Beugelsdijk een goede regeling geweest.
Als Beugelsdijk dit eerder had geweten dan had ie dit zeker in zijn beslissing meegenomen. Jammer!

Overigens vind ik een schorsing na een rode kaart of zoveel gele kaarten sowieso volslagen absurd. Verzin iets anders.
Nu ontneem je het publiek zijn acteurs waarvoor je naar het stadion komt. Dat is toch eigenlijk te gek voor woorden.

0
Maandag 26 mei 2014 om 21:02 uur

dirk

haagse-Dick schreef:

Sno komt echt niet, zelfoverschatting. Dit voelde ik al lang aankomen!
Zou het niet eens betreuren. De man rendeert alleen als hij zich optimaal inzet. Zijn imposante lichaam garandeert in principe veel duelkracht, maar tijdens de recente play offs was daar weinig van terug te zien. Van hem mocht op grond van zijn prestaties eerder dit seizoen redelijkerwijs worden verwacht dat hij RKC op sleeptouw zou nemen, maar zoals anderen hier al opmerkten liep hij tijdens die promotie/degradatieduels tamelijk ongeïnteresseerd rond. En dan blijft van Sno niet zoveel over. Dan komt aan het licht dat zijn handelingssnelheid aan de lage kant is. Zeker voor de top-6 clubs waarnaar -naar het schijnt- zijn ambitie uitgaat. Met wat meer zelfkennis zou hij moeten beseffen dat ADO Den Haag voor hem een aardige club is. Ook al gezien zijn medische verleden, want hoe dan ook vind ik dat het een gok blijft hem een meerjarig contract aan te bieden.
0
Vrijdag 23 mei 2014 om 17:08 uur

Advertentie

Jacco

R.E. schreef:

Ach weet je, dat is de standaardreactie van H@@GenEES zodra iemand steekhoudende kritiek levert én die kritiek ook nog eens met argumenten onderbouwt: dan vraagt hij altijd, heel "komisch" maar zonder werkelijk op de argumenten in te gaan, waarom je met al die wijsheid niet bij de club werkt. Natuurlijk heb je gelijk: het is geen goed beleid als twee (min of meer) belangrijke spelers, die je allebei graag zou willen houden en aan wie je anders een flink bedrag zou kunnen verdienen, gratis vertrekken. Zodra iemand transfervrij weg kan, staat trouwens vast dát hij weg gaat, want belangstellende clubs sparen een transfersom uit en kunnen daardoor een hoger salaris bieden. Of er moet geen enkele belangstelling voor zo`n speler zijn, maar waarom zou je hem dan zelf wel willen hebben? Kortom: op deze manier wordt er niets opgebouwd en moet je maar hopen dat je zelf gelijkwaardige (laat staan betere) transfervrije spelers kunt vinden. Vervangers zul je echter inderdaad vrijwel alleen kunnen vinden bij degradanten of arme clubs, want de meeste andere clubs zullen dit soort fouten niet maken of de spelers zijn zo gewild (zoals Sno) dat ze ergens anders meer kunnen verdienen. Met zo`n aanpak is de kans dus groter dat de kwaliteit van je eigen ploeg steeds verder afneemt dan dat die kwaliteit gelijk blijft of toeneemt. Met de spelers die ADO wél kan en wil verkopen, zal er namelijk niet veel geld binnen worden gehaald.
En nu maar weer wachten op de standaardreactie van H@@GenEES ...
Dit verhaal gaat natuurlijk niet helemaal op:

Punt 1 weet je niet hoe hoog de salarisverhoging wordt en hoe scheef dan je salarishuis/plafond wordt. Die verhoging zit vast aan het lichten van die optie.

Punt 2 weet je niet of er net zoveel belangstelling voor spelers is op het moment dat deze wel nog een doorlopend contract hebben. Dus simpel roepen dat er aan Holla (of Tommie) verdiend had kunnen worden is nog maar de vraag.

Ditzelfde geldt een beetje voor de kritiek op het verkopen (althans de prijs) van Toornstra. Deze had nog maar een half jaar contract en heeft openlijk te kennen gegeven dat hij niet ging bijtekenen. Den Haag kon hem dus of aan Utrecht verkopen voor een relatief lage transfersom (met doorverkoop %) of een half jaar later transfervrij laten weglopen? Het is namelijk niet zo dat Den Haag geintresseeerde clubs tevoorschijn kan toveren die tegen elkaar opbieden (zoals John van Zweden wel deed vermoeden).

0
Vrijdag 23 mei 2014 om 15:27 uur

pajam

BLEISWIJK-1 schreef:

Had of heeft? Kees Luijcks was ooit ook een goede voetballer!

Jullie hebben gewoon een duidelijke voorkeur. En daarmee een roze Derijck bril.
jij zegt dat een houterige verdediger die zelf toegeeft technisch weinig vernuft te hebben, een verdediger die opbouwend zwak is en geen leiderschap kent.

zo iemand is volgens jou beter dan een Derijck die juist wél een vaardige centrale verdediger is, één die opbouwend z`n mannetje staat én duidelijk een leider is achterin.

als je dan ook nog eens ziet dat Derijck ruim 200 eredivisie wedstrijden achter z`n naam heeft staan én Europees voetbal gespeeld heeft, dan moet je toch toegeven dat je shout nergens op slaat

niks roze bril, Derijck is beter en Luijckx is ook beter dan Beugelsdijk voor zoveel dat er iets toe doet
0
Donderdag 22 mei 2014 om 22:09 uur

Sprinkhaan070

BLEISWIJK-1 schreef:

Maar hij heeft wel een contract tot 2016 bij PSV. En verdient daar zeker 4 ton per jaar. Ik denk dat hij daarom meer te willen heeft, dan wat jij aangeeft.

Om bij ADO te komen voetballen moet hij daarom misschien wel half miljoen in twee jaar opgeven. Ik weet niet hoor. Maar dan heb je nog een hoop te vertellen.
Dan doet hij het toch niet? Van mij hoeft hij ook niet te komen hoor. Geef alleen maar aan dat hij niet zoveel te willen heeft als hij wilt voetballen.
0
Donderdag 22 mei 2014 om 21:55 uur

<FCDH>

BLEISWIJK-1 schreef:

Dat denk ik niet. Ik denk dat Derijck meer aangeboden krijgt dan Beugelsdijk. En op zich kan ik daar wel wat bij voorstellen. Die jongen moet misschien wel 50% van zijn salaris inleveren om bij ons te komen voetballen. Ondanks dat hij misschien niet eens beter is dan Beugelsdijk.
Stel dat ADO 400.000 geef wat ze never nooit zullen doen ook geen 300.000 zou jij zoveel inleveren dan? Ik geloof daar niet in dat doet niemand
0
Donderdag 22 mei 2014 om 21:46 uur

Nu online

Johan vakkie M, Heino, Aad, Alle ballen op Jort, pajam, Ran1972, Erik070, Kees, zuiderwijk, Superjantje, rh_vakm, Jurriën, ADO079 en 219 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 408
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Daryl van Mieghem Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
1-5
4 oktober 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Roda JC
18 oktober 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Den Bosch + 9 - 18
2 Helmond Sp. 9 - 18
3 Excelsior 9 - 17
4 Graafschap 9 - 15
5 FC Eindhoven 9 - 15
6 FC Dordrecht 9 - 15
7 FC Volendam 9 - 13
8 Telstar 9 - 13
9 Roda JC 9 - 13
10 FC Emmen 9 - 12
11 Jong PSV 9 - 11
12 Jong AZ 9 - 11
13 ADO Den Haag 9 - 11
14 Jong Ajax 9 - 10
15 SC Cambuur 9 - 10
16 MVV Maastr. 9 - 8
17 VVV-Venlo 9 - 8
18 TOP Oss 9 - 8
19 Vitesse -6 9 - 4
20 Jong Utrecht 9 - 4