Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 410
Volgende pagina

GroenGeelHart070

ADO079 schreef:

Haha jij overschat het Nederlands voetbal en dan met name ADO wel heel erg...
In mijn oren klink jij nu als personeelslid van de commerciële zaken van ons cluppie!
De naam komt op het dak met vele dagelijkse passanten. De naam wordt vaak op televisie genoemd en getoond en komt naar voren in games. Nationale en internationale allure. Daarnaast speelt ook het NL 11-tal voor vrouwen er een wedstrijd.
Wat te denken als we in de ED komen.. voor welke zakelijke partij is dit nou niet interessant?!
Grolsch veste.. Van mijn part Jupiler. Of Budweiser. De eigenaar kan ook lekker veel potjes breken blijkbaar
1
Zaterdag 12 oktober 2024 om 11:42 uur

ADO079

GroenGeelHart070 schreef:

Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.

Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Haha jij overschat het Nederlands voetbal en dan met name ADO wel heel erg...
2
Zaterdag 12 oktober 2024 om 11:17 uur

Aad

10 schreef:

Grote bedrijven werken juist aan naamsbekendheid. Coca Cola zie je elke 20 minuten wel ergens.

Ziggo staat op het shirt bij de

Denk dat je mis zit met die redenatie.
Dat van Coca-Cola heeft niets te maken met naamsbekendheid maar met het opwekken van dorst (niet lachen is echt zo). De marketinggedachte voor consumptiegoederen is dat als je maar genoeg van een merk ziet je de eerstvolgende keer dat je behoefte hebt aan dat product voor dat merk kiest.

Overigens hebben veel branches onderling afgesproken niet of niet meer als shirtsponsor te willen fungeren of zijn ze op grond van overheidsregels uitgesloten.
1
Zaterdag 12 oktober 2024 om 11:12 uur

TheMariner

Bolskie schreef:

Die namen die jij noemt hebben geen naamsbekendheid meer nodig, wat voor baat hebben hun bij het neer zetten van hun naam op het dak?

Je zou eerder misschien kunnen “verwachte” of hopen op een buitenlandse naam die wilt uitbreiden naar Europa (netwerk eigenaars groep?) buiten dat het geld oplevert z’n naam vind ik eigenlijk veel belangrijker dat het lekker bekt en dat er ook aan de supporters gedacht moet worden (al is dit het laatste wat ze doen of zelfs helemaal niet) werktalent stadion man man.
Maar goed er word wel vaker iets gelekt wat uiteindelijk niet gebeurd.
Qua naamsbekendheid en grote bedrijven valt het me wel op dat de NL grootbanken toch nog wel bijna alle hockeyclubs sponsoren. Maar ja dat zal dan natuurlijk wel hun ‘doelgroep’ zijn.
1
Zaterdag 12 oktober 2024 om 11:11 uur

Jurriën

Ik zou als ik Werktalent nu al zeggen: Dank! Dit is wat we wilden. Succes met het vinden van een naamgever. Wij hebben onze reclame weer gehad
2
Zaterdag 12 oktober 2024 om 11:10 uur

Aad

GroenGeelHart070 schreef:

Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.

Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Vertel mij eens, hoeveel van de BVO's heeft dan wel een (stadion-)sponsor van de grootte die jij hier noemt. Het zijn voor het overgrote deel locale sponsors.

En dat commercieel gunstig gelegen stadion? Als passerend automobilist moet je echt je best doen om iets van een flits van het stadion te zien terwijl je ook nog eens op het verkeer moet letten, zit te appen of te telefoneren.
1
Zaterdag 12 oktober 2024 om 11:02 uur

10

Bolskie schreef:

Die namen die jij noemt hebben geen naamsbekendheid meer nodig, wat voor baat hebben hun bij het neer zetten van hun naam op het dak?

Je zou eerder misschien kunnen “verwachte” of hopen op een buitenlandse naam die wilt uitbreiden naar Europa (netwerk eigenaars groep?) buiten dat het geld oplevert z’n naam vind ik eigenlijk veel belangrijker dat het lekker bekt en dat er ook aan de supporters gedacht moet worden (al is dit het laatste wat ze doen of zelfs helemaal niet) werktalent stadion man man.
Maar goed er word wel vaker iets gelekt wat uiteindelijk niet gebeurd.
Grote bedrijven werken juist aan naamsbekendheid. Coca Cola zie je elke 20 minuten wel ergens.

Ziggo staat op het shirt bij de

Denk dat je mis zit met die redenatie.
1
Zaterdag 12 oktober 2024 om 10:45 uur

10

Ik denk dat je überhaupt blij moet zijn als een groter bedrijf, niet zijnde een gokhal, zijn naam wil verbinden aan een rechter rijtje kkd team waar altijd gedoe is.

NN sponsort oranje.
T MOBILE voorheen bayern München

Dit is ado heh.
2
Zaterdag 12 oktober 2024 om 10:43 uur

Advertentie

Bolskie

GroenGeelHart070 schreef:

Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.

Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Die namen die jij noemt hebben geen naamsbekendheid meer nodig, wat voor baat hebben hun bij het neer zetten van hun naam op het dak?

Je zou eerder misschien kunnen “verwachte” of hopen op een buitenlandse naam die wilt uitbreiden naar Europa (netwerk eigenaars groep?) buiten dat het geld oplevert z’n naam vind ik eigenlijk veel belangrijker dat het lekker bekt en dat er ook aan de supporters gedacht moet worden (al is dit het laatste wat ze doen of zelfs helemaal niet) werktalent stadion man man.
Maar goed er word wel vaker iets gelekt wat uiteindelijk niet gebeurd.
1
Zaterdag 12 oktober 2024 om 10:06 uur

Rob2002

GroenGeelHart070 schreef:

Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.

Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Ik denk dat de namen die jij noemt ADO op dit moment helemaal niet interessant vinden om hun naam aan te hangen. Je speelt abominabel voetbal in de KKD, hebt een slecht beleid, een matige, onstabiele organisatie en straalt al jaren geen imago uit waar deze bedrijven zich mee willen identificeren. Helaas zie je deze namen alleen maar bij de topclubs en Utrecht (T-Mobile) en er zal echt heel veel moeten gebeuren willen deze bedrijven instappen.

We zullen ons dus dit moment op een ander marktsegment moeten richten. We kennen de ins-en outs (bedrag/ lengte van contract) niet van de deal met Werktalent maar dat kan een soort bedrijf zijn in de vijver waarin we nu vissen.
4
Zaterdag 12 oktober 2024 om 09:47 uur

Nu online

GroenGeelHart070, Q0172, Ronaldo, carbayon, Vink, Bolluhboeah, buurmanBrutus, Alle ballen op Jort, Eeuwig Den Haag, Tante Wil, rien1, Don Leo, opper, ps070, ADO079, bert1953, jbdh, broodjebal070, fcdh-denhaag, guru, wiegah070, Bert, wijstaanboven, Ran1972, Marten, Jurriën en 188 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 410
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Kilian Nikiema Matteo Waem

Laatste wedstrijd

Logo De Graafschap Logo ADO Den Haag
1-2
3 februari 2025

Volgende wedstrijd

Logo FC Volendam Logo ADO Den Haag
7 februari 2025 om 20:00 uur
Kras Stadion, Volendam

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 24 - 49
2 Excelsior 24 - 45
3 Den Bosch + 24 - 42
4 FC Dordrecht 24 - 41
5 SC Cambuur 24 - 41
6 ADO Den Haag 24 - 40
7 Graafschap 24 - 37
8 Roda JC 24 - 36
9 FC Emmen 23 - 35
10 Helmond Sp. 23 - 35
11 Telstar 24 - 32
12 FC Eindhoven 24 - 32
13 MVV Maastr. 24 - 29
14 Jong AZ 24 - 29
15 TOP Oss 24 - 26
16 VVV-Venlo 24 - 25
17 Jong Ajax 23 - 24
18 Jong PSV 24 - 21
19 Jong Utrecht 23 - 14
20 Vitesse -27 24 - -5