Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: directeur

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 416
Volgende pagina

JB

Sound schreef:

Zo hee slecht vond ik Verhoek in de 1e helft niet eens al had die mega kans er in gemoeten. Lex viel ook ontzettend tegen. Verder vond ik dat ze goed balden, maar ook wat pech met de kansen hadden. Je mist idd een Bulykin.

Verassing van de avond vond ik Paul Mulders. Die viel echt heel goed in vond ik. De laatste 2 wissels gingen echter helemaal nergens over en daarna was het ook echt over en uit. Daarvoor had ik nog wel een beetje hoop. Zou dan toch ook al is het niet gebaseerd op het niveau, een Japie er in gegooid hebben. Die is vast niet beter dan Höcher, maar je weet wel dat dan nog eventjes het publiek ervoor was gegaan. Nu bloedde het dood...

Mochten ze dit zondag ook op kunnen brengen (zoals je altijd ervoor hoort te gaan) dan wordt Vitesse een eitje. Verslap je weer dan krijg je de poppen aan het dansen.

 

PS

Nog bedankt voor de aansteker regen. Randebielen zeg... meer zeg ik er niet meer over...

Die aansteker-gasten zijn waarschijnlijk vanuit de Scheveningse Haven naar het stadion komen kruipen.

Nadat ze eerst door een garnalenvisser overboord waren gegooid omdat ze 1 hersencel te weinig hadden om voor garnaal door te gaan.

Zijn waarschijnlijk dezelfde "super"-supporters die met hun rookbommen voor "sfeer" zorgden voor het einde van de wedstrijd tegen Groningen, die dankzij de welwillendeheid van Groningen en de scheidsrechter toen niet gestaakt is.

 

Maar wel zeiken over Vierling dat hij maar geen "top"sponsor binnen haalt.

Nee, de directeur van Siemens Nederland ziet zichzelf al voor directie-overleg in Duitsland zitten om dit soort zaken uit te leggen.

Want het doelpunt van Derijck zal je buiten Nederland bijna nergens zien, de beelden van die kale Cypridioot die volkomen gestrekt ging vanwege een regen aanstekers van de tribune gaat de hele wereld over.

 

In ieder geval weten we nu 1 ding zeker:

de Europa League gaat ADO geen geld gaat opleveren, maar geld (boetes) kosten. broke

En weer wat van het zo moeizaam opgebouwde wat minder negatieve image.

0
Vrijdag 5 augustus 2011 om 01:04 uur

zuid tribune

Sterker, diegene die het MINST gepresteerd heeft vandaag is met stip....... onze commercieel directeur Dick Vierling, die, samen met Tom Manders, in staat is gebleken om een ultieme haagse sponsor"binnen te halen, wat toch wel een beethje, of eigenlijk gewoon hun tak was. Nu feliciteerd elkaar met het succes. Een succes dat besaat uit het verkengen van je huidige sponbsor boor en periode van 1 jaar.

 

In Manders kan ik nog wel geloven, Maar Dick Vierling, de commerciele man,  kan wat mij betreft morgen per direct op straat gezet worden. Voetbalplaatjes en. en, en uuuuuh, shit, iemand weet nog vast wel iets. Kijk een naar ADO Twitter, kijk een naar ADO Hyves, kijk een naar ADO Twitter en zie wat deze heren bereikt hebben. Ja vandaag het shirt presenteren op twitter, terwijl dat pas zndag formeel zou gebeuren..... Oh, oh, snijden in die staf kan ook geen kwaad. Nooit meer directeuren dan spitsen die je hebt. knooopt dat n je oren.

0
Vrijdag 5 augustus 2011 om 00:33 uur

Rik

HealthCity nieuwe hoofdsponsor ADO DH
HealthCity wordt met ingang van seizoen 2011-2012 de nieuwe hoofdsponsor van ADO Den Haag. HealthCity International is de grootste en meest toonaangevende exploitant van fitness- en wellnesscentra in Europa. In Nederland voert zij twee formules, te weten HealthCity en Basic-Fit.
Beide formules zullen vanaf komend seizoen regelmatig terug te zien zijn in het Kyocera Stadion. Daarnaast zullen in relatie tot zowel HealthCity als Basic-Fit in samenwerking met ADO Den Haag mooie voordeelacties worden ontwikkeld ten gunste van supporters en bedrijven die relatie zijn van ADO Den Haag. Tevens liggen er plannen om gezamenlijk een mooi evenement te organiseren in het kader van ‘gezondheid en bewegen’.
Als shirtsponsor heeft HealthCitygekozen voor Basic-Fit en deze naam zal vanaf aanstaande zondag op de voorzijde van het shirt van ADO  Den Haag zichtbaar zijn.

Quote Robbert Zaadnoordijk, Business Manager Basic-Fit:
´Dit is een super combi! Als Basic-Fit ben ik blij met deze samenwerking met ADO Den Haag. De groei en het succes welke ADO Den Haag heeft doorgemaakt is écht indrukwekkend te noemen! Deze sponsoring is tot stand gekomen vanuit de overeenkomstige sportieve mentaliteit en groeiambities die wij beiden hebben. We mogen er samen trots op zijn dat we zijn gekomen waar we nu staan. Ik ben ervan overtuigd dat we met elkaar een mooie en sportieve tijd tegemoet gaan!’

Quote Dick Vierling, Commercieel Directeur ADO Den Haag:
‘In deze tijden van financiële problemen over de hele wereld, zijn we er als ADO Den Haag enorm trots op dat we met HealthCity de sponsor hebben weten te vinden die zo veel vertrouwen in ons heeft dat ze hun naam letterlijk en figuurlijk aan ons willen verbinden. Het sportieve succes van vorig jaar komt in een mooie deal als deze ook commercieel perfect tot uiting. Wij kijken met onze club omhoog en dat kunnen we met deze overeenkomst van een jaar met een optie op nog twee seizoenen samen met HealthCity doen.’
Zondag, voorafgaand aan het duel met Vitesse, zullen de directie van ADO Den Haag en HealthCity officieel hun handtekeningen zetten onder de overeenkomst. Dit zal rond 14.15 uur plaats vinden op het veld. Nog geen kwartier later zullen de spelers het veld opkomen met de nieuwe naam Basic-Fit op het shirt.

Wie is HealthCity International?
HealthCity International is Europees marktleider in de fitnessbranche.  Onder HealthCity International vallen twee formules, te weten HealthCity en Basic-Fit.

HealthCity
HealthCity International is een sport-, fitness- en ontspanningsketen met een bijzondere combinatie van luxe accommodaties en laagdrempelige gezelligheid in een omgeving van hoogstaande service. Met ruim260 clubs in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje is zij Europees marktleider. Dit marktleiderschap is ontstaan na de recente overname van de formule Fitness First in de landen Spanje, Italie en Frankrijk. Dit in navolging van een eerdere overname van deze formule in de Benelux, waarvan inmiddels alle vestigingen zijn omgezet naar de HealthCity merknaam.

HealthCity is meer dan 20 jaar geleden begonnen met een tennispark te Hoofddorp, genaamd Het Arnolduspark. Deze eerste vestiging maakt nog steeds onderdeel uit van de huidige keten. HealthCity loopt voorop in de nieuwste trends op sportgebied, waarmee zij haar vooruitstrevende en leidende positie binnen de fitnessbranche claimt. Zo is bijvoorbeeld binnenkort exclusief op de clubs de revolutionaire Powerbike te vinden. Tevens beschikt HealthCity over het grootste aanbod van Personal Trainers, welke op basis van het onderscheidende Primal Moves trainingsprogramma  haar leden elke dag inspireren tot het naleven van een langdurige en actieve levensstijl.
Voor meer informatie www.healthcity.nl.

Basic-Fit
Naast de formule HealthCity voert HealthCity International ook de formule Basic-Fit in Nederland. Deze formule is gericht op pure fitness. Zoals duidelijk wordt uit de pay-off ‘Fitness zonder Franje’ en met de actietekst ‘Alleen de prijs is Basic’ wordt duidelijk gemaakt dat dit concept uitgaat van echte ‘value for money’. De clubs bieden voor een breed publiek hoogwaardige fitness aan, dit kenmerkt zich doordat bijvoorbeeld elke club beschikt over kwalitatief hoogwaardige Technogym apparatuur. Uniek aan deze formule is de overdraagbare gezinspas, het lidmaatschap mag door iedereen wonende op hetzelfde adres gebruikt worden!
Voor meer informatie www.basic-fit.nl.

0
Donderdag 4 augustus 2011 om 14:27 uur

Tommy

Feyenoord ziet definitief af van aantrekken Dost
01/08/2011 20:56

Nu Feyenoord in de markt is voor Lex Immers van ADO Den Haag, heeft de club een streep gezet door de naam van Bas Dost. De spits van SC Heerenveen was in eerste instantie de beoogde aanvalsleider in De Kuip.

Vorig jaar winter deed Feyenoord al een poging Dost naar de Kuip te halen, maar die transfer ketste af omdat de speler zelf zijn voorkeur uitsprak voor Ajax, een overgang die zelfs na arbitrage niet tot stand kwam. Destijds was Feyenoord bereid vier miljoen euro te betalen.

Feyenoords technisch directeur Martin van Geel heeft daardoor lang hoop gehouden op de komst van de spits van SC Heerenveen, maar de Friezen houden vast aan een vraagprijs van rond de vijf miljoen euro. Dat is voor Feyenoord niet op te brengen, zodat de club niet langer werk maakt van een eventuele transfer

 

ik zeg gewoon lekker vast houden aan 5 miljoen dan speelt lex gewoon hier

0
Dinsdag 2 augustus 2011 om 07:39 uur

<FCDH>

Bubbles schreef:

LOL ff zieken op AD.NL PSV ziet niets in Bulykin...

PSV ziet niets in Bulykin
Naast Ajax, heeft ook PSV geen interesse in Dmitri Bulykin. 'Ik weet van niets', reageert technisch directeur Marcel Brands in het Eindhovens Dagblad op de geruchten. Ook het Franse Girondins de Bordeaux schijnt belangstelling te hebben in de topscorer die te duur is voor ADO Den Haag.

 

0
Woensdag 27 juli 2011 om 21:05 uur

BLEISWIJK-1

ADO supporter Leidschenveen schreef:

Dan zitten we op 6600 ?

Ik denk 6200! Marcel kan jij dit bevestigen?

 

29 juni 2011
ADO Den Haag heeft vijf weken voor het begin van de competitie als meer seizoenskaarten verkocht dan ooit. Dinsdag waren het er al 5444.

 

Dat is ongeveer 1300 meer dan vorig jaar rond deze tijd. Uiteindelijk kochten 5000 mensen zo’n kaart.

 

Directeur Matthijs Manders zegt tegen het AD dat de vlotte verkoop te maken heeft met de prestaties van vorig jaar. ,,We hebben echt iets losgemaakt in de stad.’’

 

 

 

 

0
Woensdag 27 juli 2011 om 19:19 uur

bufkes

Vincent schreef:

amstel en rabobank worden het toch?

 

De verantwoordelijkheid voor het vinden van een nieuwe shirtsposor ligt primair bij de commercieel directeur, de commercieel directeur van ADO is Dick Vierling, het enige wapenfeit van deze meneer is het aanbrengen van de "miljoenensponsor" die de voetbalplaatjes van de ADO spelers uitreikt tijdens de thuiswedstrijden, levert toch zeker € 100,00 per wedstrijd op. Wanneer heeft deze meneer een commercieel succes te melden, alles leuk en aardig lallend in de Business Club met "vriend" Nawijn maar volgens mij kun je beter nuchter met sponsoren praten!
0
Dinsdag 26 juli 2011 om 20:09 uur

Advertentie

zuid tribune

Regenachtige middag, eens op de site van ADO gekeken hoe de structuur eruitziet. Zes man op sales marketing en dan lees je de structuur via de Corporate Governance en dan staat Piet vd Pol.......nog als Alg. Directeur genoemd. Moeten we ons zorgen maken? Wie behartigt normale supportersbelangen binnen ADO?
0
Zondag 24 juli 2011 om 15:28 uur

Prutser 070

Technisch directeur van AZ zegt dat Verhoek nog niet uit beeld is maar op dit moment te duur. Volgens mij verwachten ze dat de vraagprijs van Verhoek nog zakt.

0
Zaterdag 23 juli 2011 om 17:56 uur

liefhebber

Bleek schreef:

Waar Frans het over heeft is de achtervang waar ik al eerder over heb geshout. Deze achtervang is nu echter uitgebreid. Dat wil niet zeggen dat FFF meer gaat betalen maar dat er nog een andere sponsor bij wordt betrokken welke samen hoofdsponsor zullen worden en zodoende de inkomsten voor Den Haag wat zullen verhogen..

 

Wanneer er voor 1 augustus geen andere grotere sponsor is binnengehaald zal deze variant gepresenteerd worden.

 

Inmiddels zijn alle skyboxen verhuurd en loopt de verkoop in de residentieclub hartstikke goed en is zeker rendabel. Zorgenkindje blijft de businessclub!

Hieruit kan ik toch niet anders opmaken dat Manders het niet zo geweldig heeft gedaan zoals door menig shouter wel werd verondersteld. Alle respect maar krijg toch de indruk dat dit niet de juiste man voor ado is.

Wat betreft de verhuur skyboxen en residentieclub hetvolgende. Businesclub is al jaren het zorgenkindje en zal nooit anders worden. Dit zit in de cultuur vd club verweven. Enige kanttekening is dat men nu bezig is met een beleid waarbij meer schade wordt aangericht dan dat men progressie boekt.

De businesclub bestaat al sinds mensenheugenis uit mensen met een groen/geel ado hart. Mensen uit alle lagen van de maatschappij die financieel iets meer ruimte hebben/hadden om van de beschikbare faciliteiten gebruik te maken voor een heerlijke voetbaldag(avond). Net iets meer (voor wat het iemand waard is) dan wanneer je alleen een sc kaart aanschaft. Gezellig een drankje en een praatje na de wedstrijd in een ontvangstruimte zeg maar. Hier betaald men dan ook iets meer voor.

Eerlijk toegegeven: het liep soms ook wel eens uit de hand en er zijn momenten geweest dat ook ik me wel eens af vroeg of zo'n stemming wel bijdraagt aan de positieve inslag van de beleidsbepalers om ado op (wat zij vinden) qua businesclub op een wat hoger niveau te brengen. Echter deze vorm van beleving hoort bij ado.

Net als de lange zijde ns die in het hele land bekend staat als lastige factor wanneer in het haagse bakkie gespeeld moet worden.

Net als de opkomende ado kids tribune. Goed gevuld en op eredivisie niveau luid aanwezig. Ga zo door!!! Wat is er mooier om met je kids lkkr in een wedstrijd te zitten met alle emoties en beleving die van het veld wordt verlengd naar de tribunes. Deze beleving hoort bij ado.

Net als de ludieke spreekkoren (loopt soms nog wel eens uit de hand!!) die in het bakkie zorgen voor de nodige dosis voetbalhumor. Is alleen nog maar in den-haag. Niet voor niets komen deze regelmatig in het nieuws (zie lopende procedure).

Waar ik naar toe wil?

Een aantal beleidsbepalers bij de club, zelf meestal in de residentieclub of box te vinden, denken het niveau (wat zij onder niveau verstaan) naar een ander plan te moeten tillen. Echter zoals hierboven al aangegeven: wat is niveau??? Jij, ik ,een kleine of grotere sponsor of opa met kleinkind????

Wat is niveau??? Directeur, manager, zzpr, koppelbaas,stratenmaker,magazijnmedewerker etc etc.

Welnu: door allerlei verhogingen €€€ van de sc, extra parkeergelden ipv een parkeerkaart bij de sc, kledingvoorschriften die per week wel/niet worden gehandhaafd. etc etc wil men het niveau opwaarderen. Hierdoor gaat men voorbij aan mensen die al jaren en jaren wat extra centjes over hebben/hadden voor een goede stoel, een ontvangstruimte, een drankje en stukje muziek voor na afloop vd wedstrijd.

Velen van deze lees:trouwe supporters zijn not amused door de gang van zaken waarbij ado bezig is het concept businesclub een andere draai te geven en haken af.

Mijn insteek is: beter 100 kleine sponsoren dan 10 grotere als je kijkt naar de totaalsom aan inkomsten. Dus ik zou zeggen: ga zo door!! Want wanneer de resultaten weer wat minder gaan worden lopen de skyboxen weer wat leger, residentieclub idem dito. En dan heb je de kleinere man (ongeacht niveau) al naar buiten gejaagd.

DUS MIJ VERBAASD HET NIETS DAT DEZE VERKOOP TEGEN VALT!!!

0
Donderdag 21 juli 2011 om 14:25 uur

Nu online

Momenteel geen shouters online en 141 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 416
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Daryl van Mieghem Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
1-5
4 oktober 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Roda JC
18 oktober 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Den Bosch + 9 - 18
2 Helmond Sp. 9 - 18
3 Excelsior 9 - 17
4 Graafschap 9 - 15
5 FC Eindhoven 9 - 15
6 FC Dordrecht 9 - 15
7 FC Volendam 9 - 13
8 Telstar 9 - 13
9 Roda JC 9 - 13
10 FC Emmen 9 - 12
11 Jong PSV 9 - 11
12 Jong AZ 9 - 11
13 ADO Den Haag 9 - 11
14 Jong Ajax 9 - 10
15 SC Cambuur 9 - 10
16 MVV Maastr. 9 - 8
17 VVV-Venlo 9 - 8
18 TOP Oss 9 - 8
19 Vitesse -6 9 - 4
20 Jong Utrecht 9 - 4