Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: beleid

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 436
Volgende pagina

Kees

FC Den Haag! schreef:

Nou die vind ik dan toch zeeeeeeeeeer mager! Maar goed ieder zijn mening daarover! Zou het toch graag wat beter onderbouwd willen zien.

Ik ben het er ook niet helemaal mee eens wat HCF schrijft maar in enkele punten kan ik me wel vinden.

Overigens mag Wetzel een tien- of honderdjarig contract van me krijgen maar op termijn liever in een andere functie.

Een ding is uiterst vreemd in de nieuwe constructie waar ik werkelijk nog niemand over gehoord heb.

Eerst wil Wetzel lang vastleggen als trainer en op termijn technisch directeur.

Nu wil men Wetzel als trainer en een technisch manager aanstellen.

Dat betekent dat je nu beleid maakt waarvan je weet dat je het op korte termijn (lees 1,2 of 3 jaar) weer moet wijzigen.

Voordat iedereen begint dat er in de voetballerij niets te plannen is op lange termijn. Klopt. Maar ADO heeft altijd uitgedragen het laatste jaar dat we continuïteit en lange termijn denken/plannen na streven. E.e.a. botst nu met elkaar.

Ach, wat lig ik toch te zeiken: als die ooievaar maar in de ere blijft.

0
Donderdag 12 maart 2009 om 18:11 uur

FC Den Haag!

HCF schreef:

Je geeft ons dus gelijk;

Oude helden krijgen voor bepaalde functie`s wat mij betreft de voorkeur, maar alleen als ze het zelfde of meer kunnen brengen als anderen. 

En dat doet ie dus niet. Maar dat maakt jou niet uit.

Want Lems is maar een voorbeeld. Maar wel een goed voorbeeld welke kant het opgaat.
Andere zaken dan kwaliteit geven nu de doorslag bij de mensen die hij aanstelt. Zijn broer? Kootwijk die nog geen bal recht kan trappen?

We zijn het met iedereen eens dat het beter gaat dan ooit en dat de vooruitzichten dat ook zijn.
Behalve op voetbal gebied. 

En als je weer een situatie wil dat iedereen elkaar de hand boven het hoofd houdt omdat er andere belangen in het spel zijn (vrienden, familie) dan die van ADODH dan moet je dit lekker over je kant laten gaan.

Maken jullie andre trots, ga niet meer mee naar uitwedstrijden, begin vast te wennen aan jullie nieuwe jell; Kam ap ADO\`s Gravenhaeghe, drak an pant!! (maar niet te hard) en ga lekker nog meer stapjes maken aan de hand van jullie goeroe.

Ons maakt het niet uit met hoeveel we zijn en wie het wel of niet met ons eens is. Het liefst schrijven we de hele tijd alleen maar juichverhalen zoals we die vanaf het begin van de nacomp hebben geschreven. 

Wij vinden dat wat andre doet op de langere termijn een slechte zaak is voor onze club en dat geven we aan. En dat hebben we bewust heel lang niet gedaan. Maar genoeg is genoeg.

Iedere supporter kan overigens zijn artikel met een andere mening gewoon opsturen naar ons. 
Wij zijn voor en door alle supporters. Dus ook voor jullie.

Maak er wat positiefs van!


De laatste zin vind ik nou een hele goede! Maak er wat positiefs van! Als de HCF dat dan ook gaat doen!

Kootwijk en geen kwalitieit? Hij heeft het daar prima gedaan en ze waren ook erg tevreden over hem!

En dan kom je met dit over Lems: Want Lems is maar een voorbeeld. Maar wel een goed voorbeeld welke kant het opgaat. 

Zie dan wat Robin er over schreef: Er wordt nu eindelijk eens goed nagedacht voordat ze mensen aannemen. Daarbij komt dat een trainers functie bekleden bij een betaald voetbalclub niet alleen te maken heeft met kwaliteiten op/langs het veld. Je moet tegenwoordig communicatief vaardig zijn en bereid zijn zeer lange en intensieve dagen te maken. Niet iedereen kan dat combineren met gezin/prive omstandigheden.
Daarbij moet iemand met een sleutelrol als een trainer volledig achter het te voeren beleid staan.
Zijn deze dingen niet het geval, dan is het misschien slimmer om verder te kijken.

Zou toch goed kunnen dat dit de reden is? Ga dit in ieder geval na bij Wetzel voordat je daar anders maar je mening over gaat verkondigen gebaseerd op een gevoel dat ze slecht bezig zijn!

Kortom: Maak er wat positiefs van!





0
Donderdag 12 maart 2009 om 17:31 uur

Robin 1

feit schreef:

geloof nou maar dat dit waar is. 
onze Corretje Lems, kampioen met jong ado, promotie met ado amateurs, in 2 jr tijd van de 2e klasse op het punt te promoveren naar de hoofdklasse  met rvvh EN door zijn collega`s in rotterdam die het wel snappen vorig seizoen uitgeroepen tot trainer van het jaar van rotjeknor EN omstreken.

hij mocht wel op gesprek komen bij meneer wetzel maar kreeg tussen neus en lippen door even te horen dat hij niet hoefde komen omdat adodh (wetzel) gaat voor kwaliteit.

dan ben je of niet eerlijk of je begrijpt er helemaal niks van maar heb je in ieder gevalgeen respect voor oude haagse helden

en....... ????

En dit is de reden waarom Wetzel weg moet ????

Wetzel en v.d. Kallen hebben gewoon een beleid voor ogen en zijn een bepaalde weg ingeslagen.
Mensen die daar niet inpassen hebben ze niets aan en worden dus niet gecontracteerd.

Er wordt slim geinvesteerd, een top opleiding, een lang contract voor Derreijck enz enz.
Dit is een lange termijn visie waar op hele korte termijn niet direkt resultaten zichtbaar van zijn.

Er wordt nu eindelijk eens goed nagedacht voordat ze mensen aannemen. 
Daarbij komt dat een trainers functie bekleden bij een betaald voetbalclub niet alleen te maken heeft met kwaliteiten op/langs het veld. Je moet tegenwoordig communicatief vaardig zijn en bereid zijn zeer lange en intensieve dagen te maken. Niet iedereen kan dat combineren met gezin/prive omstandigheden.
Daarbij moet iemand met een sleutelrol als een trainer volledig achter het te voeren beleid staan.
Zijn deze dingen niet het geval, dan is  het misschien slimmer om verder te kijken.

Dit is puur beleid, en bij beleidmaken moeten vaak onpopulaire beslissingen genomen worden.
0
Donderdag 12 maart 2009 om 13:21 uur

Jacco

Het is vrij simpel:

HCF is op hun pik getrapt omdat Lems aan de kant is geschoven, hierdoor is heel het beleid van Wetzel slecht en wordt hij als alleenheerser gezien.

Vergeten wordt even dat Wetzel zelf baalt van de dubbelfunctie, dat hij zelf een trainer naar voren heeft geschoven (Atteveld, lijkt me nou niet zo\`n volgzaam type) maar dat de RvC dit tegen heeft gehouden.

De situatie die er nu is is gewoon noodgedwongen zo ontstaan, ze zijn hard bezig om dit te verbeteren maar dat gaat niet van de ene op de andere dag. 

Vorig jaar stonden we in de middenmoot JL en nu staan we veel slechter ?????

0
Donderdag 12 maart 2009 om 13:03 uur

marcellino

Tja schreef:

Welk beleid ze ook volgen jullie hebben altijd wel wat te ouwehoeren. Zodra er iets niet in het straatje pas van de heren dan is het een kutbeleid kuttrainer kutvoetballers enzovoort.

Ik hoop wel dat ze een club ala Heerenveen worden want dat betekent elk jaar europees voetbal elk seizoen een uitverkocht stadion en elk seizoen mee doen in de top van de eredivisie. Nee joh onderaan bungelen in de eredivisie of degraderen is veel leuker.
dat is jouw mening en die respecteer ik alleen is het dom denken dat je een haagse mentalitiet die er al eeuwen bestaat veranderd in een voetbal stadion.

ik zie verder nergens staan dat het een kut beleid is of dat het een kut trainer is of dat de voetballers klote zijn.

het is nog dommer denken dat je alleen succes kan hebben als je publiek spelers en trainers uit a.b.n figuren bestaat.

en als jij hoopt dat we op hereveen gaan lijken kan ik je nu al uit de droom halen den haag heeft een andere mentaliteit en zal nooit een heereveen publiek worden.

dus misschien moet jij eens gaan stoppen met dromen en terug komen in de realiteit
0
Donderdag 12 maart 2009 om 11:54 uur

Tja

marcellino schreef:

Even over het stukje van de supporters van HFC.

Ik denk dat jullie het goed verwoorden.

Alleen moet je  je afvragen waar den haag zelf voor kiest.

je zegt zelf al duidelijk dat ze geen mensen meer in dienst willen hebben met een eigen mening.

we kunnen daar alles van vinden maar dat is schijnbaar het beleid waar voor ze gekozen hebben.
zo gaat het ook in het bedrijfs leven de medewerkers die het verst hun hand erin kunnen steken komen het verst.

ik zelf ben het niet eens met het beleid wat nu uitgevoerd woord,maar kan er niets over zeggen omdat het samen gaat met een club die opleeft en redelijk gezond is het gelijk is daarom aan de zijde van wetzel al is dat opties gezien.

Want mensen die wat dichter bij de club staan weten dat het niet komt door meneer wetzel maar dat twee groeperingen daar verantwoordelijk voor zijn en dat zijn de gemeente en v/d kallen.

Mij blijft gewoon bij dat hij meerdere malen heeft geroepen bij zijn aanstelling dat hij weer met haagse bluf wil voetballen en ook daar de spelers en staf  voor wil zoeken.

Haagse bluf betekent voor mij dat wij als inwoners van den haag ons niet af laten bluffen door andere en op feestjes vaak op de voorgrond staan een mening hebben en deze ook uiten.


Nu zie ik toch dat we heel vaak achteruit voetballen,spelers halen die wat mentalitiet betreft niet bij den haag passen,niks meer mogen zeggen van de tribune een ere haag voor ajax moeten vormen en spelers en trainers zien komen waar ik mijn bedenkingen bij heb.

en als we een speler hebben met een haagse mentalitiet buijs genaamd valt het hem al heel snel op dat hij hier niet thuis hoort en waarom omdat hij den haag associeerde met bluf en vechtlust en hij zich daar sterk in heeft vergist.

waarom geen spelers als kolk,v/d gun en v/d bergh 
van deze spelers weet je dat ze het gras kunnen opvreten en blijven gaan tot de laatste minuut.

blijkbaar is dit het antwoord waarom ze niet komen ze zijn veel te mondig.

daarom komt lems ook niet en gaat fraser weg want die ziet het totaal niet zitten in wetzel met zijn pappen en nat houden mentaliteit.

Ik zeg niet dat wetzel geen goede trainer is en ik zeg ook zeker niet dat het hem samen met v/d kallen niet gaat lukken maar ik vraag mij wel af of ik me zelf dalijk nog kan herkenen met het beleid van den haag.

want een ding zal ik toch echt niet willen dat we net zo een model clubje gaan worden als heereveen met zijn eigen volkslied want dan zie je mij niet meer in het stadion dan ga ik liever naar haaglandia.
Welk beleid ze ook volgen jullie hebben altijd wel wat te ouwehoeren. Zodra er iets niet in het straatje pas van de heren dan is het een kutbeleid kuttrainer kutvoetballers enzovoort.

Ik hoop wel dat ze een club ala Heerenveen worden want dat betekent elk jaar europees voetbal elk seizoen een uitverkocht stadion en elk seizoen mee doen in de top van de eredivisie. Nee joh onderaan bungelen in de eredivisie of degraderen is veel leuker.
0
Donderdag 12 maart 2009 om 11:48 uur

Advertentie

marcellino

Even over het stukje van de supporters van HFC.

Ik denk dat jullie het goed verwoorden.

Alleen moet je  je afvragen waar den haag zelf voor kiest.

je zegt zelf al duidelijk dat ze geen mensen meer in dienst willen hebben met een eigen mening.

we kunnen daar alles van vinden maar dat is schijnbaar het beleid waar voor ze gekozen hebben.
zo gaat het ook in het bedrijfs leven de medewerkers die het verst hun hand erin kunnen steken komen het verst.

ik zelf ben het niet eens met het beleid wat nu uitgevoerd woord,maar kan er niets over zeggen omdat het samen gaat met een club die opleeft en redelijk gezond is het gelijk is daarom aan de zijde van wetzel al is dat opties gezien.

Want mensen die wat dichter bij de club staan weten dat het niet komt door meneer wetzel maar dat twee groeperingen daar verantwoordelijk voor zijn en dat zijn de gemeente en v/d kallen.

Mij blijft gewoon bij dat hij meerdere malen heeft geroepen bij zijn aanstelling dat hij weer met haagse bluf wil voetballen en ook daar de spelers en staf  voor wil zoeken.

Haagse bluf betekent voor mij dat wij als inwoners van den haag ons niet af laten bluffen door andere en op feestjes vaak op de voorgrond staan een mening hebben en deze ook uiten.


Nu zie ik toch dat we heel vaak achteruit voetballen,spelers halen die wat mentalitiet betreft niet bij den haag passen,niks meer mogen zeggen van de tribune een ere haag voor ajax moeten vormen en spelers en trainers zien komen waar ik mijn bedenkingen bij heb.

en als we een speler hebben met een haagse mentalitiet buijs genaamd valt het hem al heel snel op dat hij hier niet thuis hoort en waarom omdat hij den haag associeerde met bluf en vechtlust en hij zich daar sterk in heeft vergist.

waarom geen spelers als kolk,v/d gun en v/d bergh 
van deze spelers weet je dat ze het gras kunnen opvreten en blijven gaan tot de laatste minuut.

blijkbaar is dit het antwoord waarom ze niet komen ze zijn veel te mondig.

daarom komt lems ook niet en gaat fraser weg want die ziet het totaal niet zitten in wetzel met zijn pappen en nat houden mentaliteit.

Ik zeg niet dat wetzel geen goede trainer is en ik zeg ook zeker niet dat het hem samen met v/d kallen niet gaat lukken maar ik vraag mij wel af of ik me zelf dalijk nog kan herkenen met het beleid van den haag.

want een ding zal ik toch echt niet willen dat we net zo een model clubje gaan worden als heereveen met zijn eigen volkslied want dan zie je mij niet meer in het stadion dan ga ik liever naar haaglandia.
0
Donderdag 12 maart 2009 om 11:44 uur

Inderdaad

Lange schreef:

Als Wetzel mij had gebeld, had ik m dringend geadviseerd om het voor, na en tijdens het duel niet over spreekkoren, respect en erehagen te praten. Je legt alleen maar woorden in de mond van de media.
Juist, ik zou de medewerker communicatie en Dhr. Wetzel direct maandagochtend ter verantwoording roepen en hier nu eens een degelijk beleid voor laten opstellen, waar alle partijen binnen de BVO ADO Den Haag zich aan dienen te houden!
Gaat het eindelijk allemaal lekker, ga je op deze wijze nog negatieve aandacht naar jezelf toetrekken. Blijf me toch verbazen over een aantal zaken.
0
Maandag 9 maart 2009 om 08:19 uur

old firm

Aad schreef:

Dat is wanneer ze er ook de lelijke mensen eruit halen (SV`tje voor jou en mij  ) maar het lijkt me erg veel.
Een paar honderd zou mij niets verbazen want er zijn er een hele hoop die wanneer het even tegen zit direct in de fout gaan. En er zijn er nog veel meer die daar gelijk achteraan hobbelen.
Had ik allang sv voor `t leven gehad!
Vergis je niet in de haat tegen deze club!Supps hebben laten zien dat ze het beste voor hebben met het huidige beleid,maar dit blijft een apart verhaal....
0
Zaterdag 7 maart 2009 om 17:45 uur

marcellino

Bert schreef:

Zo heeft het ook in het blaadje van de snor gestaan.

Daar gaf Ricky jou zwager zelf aan dat Ado geen interesse had.

Zet jou reactie maar in een word bestand. Je zal het nog wel vaker nodig hebben.

Sommige vinden het veel leuker hem af te schilderen als een zakkenvuller.
Ik hoop dat je zwager volgend jaar voor Ado speelt.  

Beste bert ze zien liever zakken vullers rond lopen bij den haag.

ricky komt wel eens langs zo ook zijn broer danny het eenige waar hij over praat is den haag terwijl hij toch voor een andere club uit komt zo was het ook toen hij voor sparta speelde.

toen ricky bij kraneburg voetbalde heeft hgij lang gewacht om ja te zegen omdat hij hoopte dat den haag zou komen.

jammer genoeg wist hij niet dat den haag al 15 jaar geen goed beleid heeft wat betreft scouten.


toen ik nog betaalde jeugd voetbalde heb ik ook gespreken gehad met feijenoord en sparta,den haag is nooit gekomen.

ik ben nooit op deze aanbiedingen ingegaan omdat ik al werkte toen ik 16 was en aardig wat geld verdiende.

en zo een goede voetballer was ik ook weer niet dat ik in die tijd even miljoenen ging verdienen.

achteraf veel spijt gehad maar wel een hele leuke tijd op het strand bij peukie

0
Maandag 2 maart 2009 om 19:19 uur

Nu online

LeoH, Aad, buurmanBrutus, Jurriƫn, Peter87, James, Marcie, Lellow, Priapus Rex en 434 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 436
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Daryl van Mieghem Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
1-5
4 oktober 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Roda JC
18 oktober 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Den Bosch + 9 - 18
2 Helmond Sp. 9 - 18
3 Excelsior 9 - 17
4 Graafschap 9 - 15
5 FC Eindhoven 9 - 15
6 FC Dordrecht 9 - 15
7 FC Volendam 9 - 13
8 Telstar 9 - 13
9 Roda JC 9 - 13
10 FC Emmen 9 - 12
11 Jong PSV 9 - 11
12 Jong AZ 9 - 11
13 ADO Den Haag 9 - 11
14 Jong Ajax 9 - 10
15 SC Cambuur 9 - 10
16 MVV Maastr. 9 - 8
17 VVV-Venlo 9 - 8
18 TOP Oss 9 - 8
19 Vitesse -6 9 - 4
20 Jong Utrecht 9 - 4