Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: werk

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 482
Volgende pagina

vincent64

Max schreef:

Maar nogmaals: Het helpt niet. Die mensen die voor de shit zorgen, moeten ze inderdaad niet op de mooiste plek van het veld zetten, maar gewoon een sv geven.

En wat heb jij voor perfecte arbeidsethos dan als je je een met je bedrijf voelt, ondanks je baas.
ik heb vooral moeite met veranderingen , werk er al 19 jaar en met veel plezier.. soms verpest door een passant leidinggevende
0
Vrijdag 20 juli 2007 om 22:00 uur

Vincent64

Max schreef:

Vincent, ook al woon ik op fietsafstand van het Zuiderpark, ook ik was twee keer niet blij met een gestaakte wedstrijd. Maar ik kan het absoluut niet eens zijn met deze sancties. Ze gaan te ver en reken het doel niet eens. De regels voor NOP en de rest van het stadion, zorgen er niet voor dat zulke dingen nooit gebeuren. Het sluiten van het supportershome evenmin, het uitnodigen van ambtenaren ook niet. Laat staan dat rondleidingen gecanceld worden.

Dit zijn sacties, geen preventieve maatregelen. Daar walg ik van. Zeker als Van der Pol roept dat ZIJ nu bepalen wie er binnen komt en dat 20 jaar praten met de supporters geen enkele zin heeft geahd (aldus een man uit Noord Holland die 8 maandne bij de club zit). Hoezo de club is van ons?
De club is van ons omdat hij in ons hart zit. in ons denken en doen. bestuur zijn slechts passanten op zoek naar een volgende uitdaging. Op mijn werk heb ik ook wel eens een klote baas. (ach over 3 jaar is hij weer weg en ik ben er nog:-))
Het is toch belachelijk om mensen die voor zoveel shit zorgen te belonen met een plaatsje op de beste vd beste plek , rond de middenlijn?
ADO heeft al geen beste naam en als je zegt dat je op noord zit word je al helemaal niet meer serieus genomen. inderdaad il wilde daar niet meer bij horen en ben naar B gegaan. net als vakkie m die daar niet meer bij wilde horen
Niemand greep in dus iedereen is mede schuldig.. indirect ook wij, want na de wedstrijd heb ik ook niemand aangesproken die met 3 stoeltjes onder zijn arm triomfantelijk wegliep.We moeten van dit soort mensen af, en dit gaat ook gebeuren door natuurlijke schifting; eerst ontmoedigen, dan controleren, dan straffen. 
ik wil er best wel de rest van mijn leven voor op M zitten als ADO daarmee een nieuwe start kan maken.
 

0
Vrijdag 20 juli 2007 om 20:15 uur

old firm

Storkie schreef:

Je hebt gelijk, je citeerde me juist, echter neem van mij aan dat het niet persoonlijk bedoeld was.
De manier waarop je me meende te moeten voorrekenen ("ben je er nog") vatte ik wel op als `minachtend`. 
Je mag me tevens geloven als ik zeg dat het geen seconde in mij opgekomen is jou als hooligan te beschouwen. Hooligans beschikken over het algemeen niet over de gave een stukje of critisch commentaar te schrijven. Ik beschouw jou als een verontwaardigde supporter met het Ado-hart waarschijnlijk op de juiste plaats. Toch denk ik dat je in alle boosheid en verontwaardiging vergeet dat ook het Ado-bestuur er voor de club (hun werk) zit. Zij zullen afwegingen moeten maken die niet altijd sympathiek overkomen en ook daarin zullen ze fouten maken maar ik geloof heilig dat ook zij het beste voor hebben met onze club. We moeten gvd eens een keertje vooruit met die club.

Ook heb je gelijk voor wat betreft de 2000 bloedfanatieke supporters maar je interpretatie over hun gedrag deel ik niet met je.
Als supporter steun je je team, je zorgt (op een nette manier) dat de tegenstander met knikkende knieen het veld opkomt, je gaat met de pest in je lijf naar huis als het een kutwedstrijd is geweest, je volgt alles van je club in de krant, teletekst en de laatste jaren via internet en je levert op een normale manier kritiek als dat nodig is. En dat alles op een beschaafde manier. En daar gaat het hele verhaal nou net niet op. Je moet het niet over een enkeling hebben, daar trapt niemand meer in. Ik kom al 29 jaar bij ADO (en echt vaker dan 8 wedstrijdjes per seizoen). Ik vind het niet bepaald beschaafd en prettig voor mijn zoontje te horen als er een paar honderd man zingen dat iemand ` in zijn maag` moet krijgen of nog ergere dingen, dat ik bij het binnengaan van het stadion in de rij maar even een man of 10 voor moet laten gaan omdat ik anders een `klap` kan krijgen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zeker, bloedfanatiek maar niet waar je trots op hoeft te zijn. 
Ik vraag me ook af hoe je kunt zien dat je club `naar de kloten` wordt geholpen. Al die jaren is het bestuur alleen maar goed geweest als de resultaten `goed` waren. Dat geldt overal. (kijk maar naar wat er bij Feyenoord in 3 maanden gebeurt). Het is écht allemaal een kwestie van geld. En dat komt alleen als een sponsor er iets positiefs mee kan behalen. En dat kan alleen maar ........... je weet het! De laatste jaren was het alsof de club op een tijdbom stond die elke keer weer opnieuw kon afgaan. Echt geen goede situatie voor een grote sponsor er geld in te steken.
Tot die tijd springen er alleen maar dubieuze figuren in die er onder het mom van `hart voor de club` zo snel mogelijk er een paar centen aan willen verdienen. (R.J., J.v.Z., T.l.L.).
Ik ben er van overtuigd dat de club gediend is bij rust in de tent. Dat trekt het snelst mensen aan die het gewoon leuk vinden om wat vaker te komen, ergens wat geld in te stoppen en daardoor de club wat meer basis en draagkracht te geven (lees: geld). Zo komen we vooruit. 
Feit is dat we het op deze manier nog nooit hebben kunnen proberen omdat er altijd wel weer een `enkeling` is geweest die niet het geduld kan bewaren en zich laat gaan, wat dan uiteraard weer door de media in 10-voud wordt opgeblazen.....

Old firm, Ik denk dat we op sommige punten flink van mening verschillen maar vergeet niet dat we aan dezelfde kant staan.




Ik geef toe dat ik op het moment dat ik reageerde best wel geirriteerd was,mijn excusses hiervoor.

Ook ben ik met je eens dat het bestuur er voor hun werk zit,maar niet omdat ze ADO zo`n geweldige club vinden,en hart voor onze club hebben, maar puur op eigen titel.
Als je bij een werkgever fouten blijft maken die de werkgever beschadigen of geld kosten wordt je ook gewoon ontslagen,kan een hele rits opnoemen die dit kortzittende bestuur gemaakt heeft.
Als je zegt dat het alleen maar om geld gaat heb je helaas gelijk,maar dat ze zich achter gebeurtenissen verschuilen die onze club zich zogenaamd niet meer kan permiteren( boete 50.000€ en wedstrijd zonder publiek ±2 tot 300.000€ minder inkomsten) terwijl ze zelf door niet ingrijpen op het moment dat het zou moeten,( 9
verloren wedstrijden op rij, bv een trainer die het voor elkaar kreeg om heel de selectie tegen elkaar op te zetten) wanbeleid voeren die de club nu grof geld kosten, 4 miljoen minder grote begroting dit seizoen omdat we niet gehandhaafd zijn, een grote sponsor mislopen(chinese? vliegtuig maatschappij),2 miljoen minder inkomsten uit vip ruimtes,die al binnen waren en nu dus terug betaald moeten worden,en dit alles afschuiven op noord, de trouwe supporters.
Ook is het zo dat als supporter vertegenwoordigers( die het bestuur zelf in het leven geroepen heeft)aan de bel trekken dat het rommelt in de achterban,en het niet eens waren met de gang van zaken omtrent het nieuwe stadion(die hebben een jaar lang aan de bel gehangen!)niet luistert en gewoon door gaat met eenzijdige beslissingen nemen.
Ja dan is de kans groot dat iets escaleerd.
Dit was ook aangegeven door de sup vert,maar het bestuur deed er niks aan!? (tijdens de bestorming van het veld waren er 30 stewards aanwezig,terwijl ze zwaar gewaarschuwd waren, ook het foilleren tijdens de laatste wedstrijd en de beveiliging in de week vooraf gaande,was hopeloos, en hier keihard over liegen in de media("We hebben de hele week het stadion beveiligd en doorzocht") terwijl je de dag ervoor gewoon zo naar binnen liep.
Trots ben ik op het feit dat ondanks ADO de laatste 15 jaar vaker 1e div speelde dan ere en gewoon bagger voetbal geleverd wordt,nog steeds iedere wedstrijd weer zo`n grote groep trouw blijft!(heb ik het niet alleen over MN)
Over die uitwassen,die heb je overal,maar alleen bij ADO schijnt dat niet beheersbaar te kunnen zijn?
Sterker nog het bestuur,(Ruurd) gaat hier doodleuk op tv nog even aan meehelpen om de naam van de club(supporters) in de grond te trappen.
Als voorbeeld,Chelsea staat bekend om zijn grote en gevaarlijke aanhang,gaat inderdaad erg slecht met die club daar!

Nu heeft ADO zo`n kans om eindelijk is te groeien,zit er net zo`n k*t(sorry,niet capabel) bestuur.
Bedoel,de eigenaar van de doe het zelf zaak(telstar) hier op de hoek,kan zeer waarschijnlijk een winkel keten als de gamma(grote club) ook niet in goede banen leiden,dat is wel de ambitie van de club toch.

Ben wel blij dat ik nu eindelijk een zinvolle discussie aan het bezigen ben! ;-)
0
Vrijdag 20 juli 2007 om 13:56 uur

Storkie

old firm schreef:

beste storkie, onder aan je betoog zet je dit;

Ik kan maar één reden bedenken waarom je niet herkend wilt worden en ze bij ADO niet mogen weten dat jij in het stadion bent............

.vind ik een vrij persoonlijke beschuldiging!!??
Jij haalt dingen aan in je commentaar, waar ik het helemaal niet over heb?
Ik heb nooit gezegd dat er iemand dom is in deze shoutbox,maar wordt er een beetje moe van als je met argumenten komt en er wordt constant ontwijkend op gereageerd en de raarste commentaren terug krijgt.
Krijg steeds antwoorden naar m`n hoofd,waarop IK persoonlijk voor hooligan uitgemaakt wordt,alleen omdat ik kritiek heb over het huidige beleid!?
Inderdaad ADO DEN HAAG is gezegend met wel 2000 bloed fanatieke supporters(MN),waarop ik TROTS ben,slechts een enkeling, haalt het in z`n hoofd om zwaar vuurwerk op het veld te gooien, en die zie ik ook liever niet meer binnen.
Je vind dat we het maar even moeten afwachten,
een feit is dat ik al 15 jaar lang ieder seizoen weer hoor,"We hebben een 5 jaren plan opgezet en dit gaat ons naar de bovenkant van het linker rijtje ere brengen met ieder jaar europees voetbal"
Als laatste....Ik,en met mij vele andere,beginnen te schreeuwen als we zien dat onze club naar de klote geholpen wordt,en ik zal blijven schreeuwen tot dat dat kut bestuur weg is,en de meeste supporters wakker zijn geworden!(allemaal gaat niet lukken,ben ik bang)

Voor de rest mag jij zeggen hier wat je wilt,dus ik ook,maar wie de bal kaatst................

Je hebt gelijk, je citeerde me juist, echter neem van mij aan dat het niet persoonlijk bedoeld was.
De manier waarop je me meende te moeten voorrekenen ("ben je er nog") vatte ik wel op als `minachtend`. 
Je mag me tevens geloven als ik zeg dat het geen seconde in mij opgekomen is jou als hooligan te beschouwen. Hooligans beschikken over het algemeen niet over de gave een stukje of critisch commentaar te schrijven. Ik beschouw jou als een verontwaardigde supporter met het Ado-hart waarschijnlijk op de juiste plaats. Toch denk ik dat je in alle boosheid en verontwaardiging vergeet dat ook het Ado-bestuur er voor de club (hun werk) zit. Zij zullen afwegingen moeten maken die niet altijd sympathiek overkomen en ook daarin zullen ze fouten maken maar ik geloof heilig dat ook zij het beste voor hebben met onze club. We moeten gvd eens een keertje vooruit met die club.

Ook heb je gelijk voor wat betreft de 2000 bloedfanatieke supporters maar je interpretatie over hun gedrag deel ik niet met je.
Als supporter steun je je team, je zorgt (op een nette manier) dat de tegenstander met knikkende knieen het veld opkomt, je gaat met de pest in je lijf naar huis als het een kutwedstrijd is geweest, je volgt alles van je club in de krant, teletekst en de laatste jaren via internet en je levert op een normale manier kritiek als dat nodig is. En dat alles op een beschaafde manier. En daar gaat het hele verhaal nou net niet op. Je moet het niet over een enkeling hebben, daar trapt niemand meer in. Ik kom al 29 jaar bij ADO (en echt vaker dan 8 wedstrijdjes per seizoen). Ik vind het niet bepaald beschaafd en prettig voor mijn zoontje te horen als er een paar honderd man zingen dat iemand ` in zijn maag` moet krijgen of nog ergere dingen, dat ik bij het binnengaan van het stadion in de rij maar even een man of 10 voor moet laten gaan omdat ik anders een `klap` kan krijgen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zeker, bloedfanatiek maar niet waar je trots op hoeft te zijn. 
Ik vraag me ook af hoe je kunt zien dat je club `naar de kloten` wordt geholpen. Al die jaren is het bestuur alleen maar goed geweest als de resultaten `goed` waren. Dat geldt overal. (kijk maar naar wat er bij Feyenoord in 3 maanden gebeurt). Het is écht allemaal een kwestie van geld. En dat komt alleen als een sponsor er iets positiefs mee kan behalen. En dat kan alleen maar ........... je weet het! De laatste jaren was het alsof de club op een tijdbom stond die elke keer weer opnieuw kon afgaan. Echt geen goede situatie voor een grote sponsor er geld in te steken.
Tot die tijd springen er alleen maar dubieuze figuren in die er onder het mom van `hart voor de club` zo snel mogelijk er een paar centen aan willen verdienen. (R.J., J.v.Z., T.l.L.).
Ik ben er van overtuigd dat de club gediend is bij rust in de tent. Dat trekt het snelst mensen aan die het gewoon leuk vinden om wat vaker te komen, ergens wat geld in te stoppen en daardoor de club wat meer basis en draagkracht te geven (lees: geld). Zo komen we vooruit. 
Feit is dat we het op deze manier nog nooit hebben kunnen proberen omdat er altijd wel weer een `enkeling` is geweest die niet het geduld kan bewaren en zich laat gaan, wat dan uiteraard weer door de media in 10-voud wordt opgeblazen.....

Old firm, Ik denk dat we op sommige punten flink van mening verschillen maar vergeet niet dat we aan dezelfde kant staan.




0
Vrijdag 20 juli 2007 om 10:44 uur

Hans

old firm schreef:

Ook het ingrijpen van die opperreigah is een gevolg van wanbeleid!!
Helemaal mee eens, maar dat helpt ons niet verder. We zitten zwaar in de shit. 12 dagen voor de opening hebben we hooguit 20 % van de capaciteit (3000 dus) bezet. Dat is dus scc + business + genodigden. 
We hebben een zwaar onderschat imagoprobleem. De Boer c.s. hebben steeds geroepen dat met het nieuwe prachtige unieke stadion het ADODenHaaglek boven zou zijn. Wat een onzin. Maar ook dat helpt ons niet verder. Zeker niet door het nu ook de goedwillenden moeilijker dan nodig te maken.
Imagoproblemen oplossen is langetermijn werk. Het verkeerde beeld dat anderen van onze Schilderswijk hebben draaien we niet zo snel de goede kant uit. Daar gaan jaren overheen. 
ADO heeft ook in eigen stad het imago van De Familie Flodder. Daarom hebben we ook in eigen omgeving geen steun, noch bij de seizoenkaartenverkoop, noch bij het grotere bedrijfsleven.
We hoeven nu niet meer vast te stellen hoe dat allemaal gekomen is en wie zijn schuld dat is. We zitten ermee en van de aanpak moeten club, bewoners, bedrijven en gemeente nu eens SERIEUS werk maken. 
We hebben echt het lek niet boven als we iedereen op de foto hebben......
0
Maandag 16 juli 2007 om 13:46 uur

Advertentie

Lydia

supporter schreef:

maar het fundenment bestaat uit de verdediging.Als de basis goed is  kan je gerust hoog springen
Ik denk echt dat er nu best een leuk team staat.
Ervaren en minder ervaren mannen.
moet goed komen.
In ieder geval het eerste seizoen zal een steigende lijn brengen.
Ik sta nog niet helemaal achter de gedachte dat het kampioenschap "zo goed als zeker"is.
Dat is afwachten, maar een goed begin is het halve werk...
0
Vrijdag 13 juli 2007 om 20:47 uur

Ooievaar

kojak1 schreef:

joke,je bent welkom hoor.morgen bij laakkwartier in de kantine.ben er een uurtje van te voren,wel moeilijk te herkennen hoor.maar als je me aanspreekt met kojak,krijg je van mij een biertje,geld ook voor de anderen natuurlijk.ooievaar zal er ook wel zijn,herken je ook zo,hoog op de poten.
Absoluut. Alleen zit ik morgen met m`n werk dus kan ik derhalve niet komen. Ik hoop dat jullie morgen een leuke pot zien, met een aansprekend resultaat.
0
Dinsdag 10 juli 2007 om 18:39 uur

Altijd optimistisch

Wordt promotie en spelen van EUROPACUP!! 
De DUBBEL dit jaar!!

A.D.O. Zet In Uw Krachten

Ieder kent het Haagse ADO
In heel Nederland gevreesd
Tot de beste te behoren
Dat is steeds het doel geweest
Eerbied voor sportieve wetten
Lief en leed tezaam gedeeld
Eén gedachte en één einddoel
Zo zal het gaan als ADO speelt!

Refrein:

ADO, zet in Uw krachten
Eendrachtig aan het werk
Houdt steeds in Uw gedachten
Tezamen zijn wij sterk!
Wie eens ons shirt mocht dragen
Vergeet dat maar niet zo
Die hoeft men niets te vragen
Die vecht voor ons ADO
Die hoeft men niets te vragen
Die vecht voor ons ADO

Jeugd geeft ADO nieuwe krachten
Zij zijn onze club tot sier
Van hen kan men wat verwachten
ADO heeft aan hen plezier
Door met goede zin te trainen
Sterken zij zich welbewust
ADO`s toekomst te verzekeren
Is de plicht die op hen rust

ADO, zet in Uw krachten
Eendrachtig aan het werk
Houdt steeds in Uw gedachten
Tezamen zijn wij sterk!
Wie eens ons shirt mocht dragen
Vergeet dat maar niet zo
Die hoeft men niets te vragen
Die vecht voor ons ADO
Die hoeft men niets te vragen
Die vecht voor ons ADO

Ook de ouderen in jaren
Staan niet achter in de strijd
Mochten ooit de krachten tanen
Zijn juist zij tot steun bereid
Zij die jaren van hun leven
Naast elkaar in ADO staan
Willen steeds het voorbeeld geven
Opdat ADO goed blijft gaan

ADO, zet in Uw krachten
Eendrachtig aan het werk
Houdt steeds in Uw gedachten
Tezamen zijn wij sterk!
Wie eens ons shirt mocht dragen
Vergeet dat maar niet zo
Die hoeft men niets te vragen
Die vecht voor ons ADO
Die hoeft men niets te vragen
Die vecht voor ons ADO 


FORZA ADO!!

0
Zaterdag 7 juli 2007 om 19:45 uur

Geen stormloop op seizoenkaarten RKC.

De supporters van RKC Waalwijk lopen nog niet warm voor een seizoenkaart. Slechts 1750 seizoenkaarten gingen over de toonder, tegenover 2950 bij de start van de afgelopen competitie.

De teleurstellende cijfers hebben te maken met de degradatie van de Brabantse club. RKC gaat echter alles in het werk stellen om deze te doen stijgen. Zo zal er campagne worden gevoerd, schrijft het Brabants Dagblad.
0
Woensdag 4 juli 2007 om 15:18 uur

Haagsesjaak

fcdh sassem schreef:

Peter Hofstede een topper als mens en als spits maar als technisch directeur/ scout komt er maar weinig uit zijn kooker. Die Meric komt uit de kooker van j. van kuyeren (ex haaglandia). Kortom is Peter H wel de juiste technisch directeur of had FCDH hier toch een ervaren gozer neer moeten zetten.
Aan elke werksituatie moet je groeien, geld dus ook voor hem. Gun hem de voordeel van de twijfel!! In al z`n werk is het een topper geweest, gun hem de tijd om in z`n nieuwe functie ook een topper te worden!! Rome is ook niet één dag gebouwd!
0
Woensdag 4 juli 2007 om 09:13 uur

Nu online

buurmanBrutus, ps070, guru, KvR, Q0172, DHFC070, Eeuwig Den Haag, CrazieD, Ftuur, FC Den Haag!, Y, JvDH en 92 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 482
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Kilian Nikiema Sekou Sylla

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo FC Eindhoven
2-1
31 januari 2025

Volgende wedstrijd

Logo De Graafschap Logo ADO Den Haag
Vandaag om 20:00 uur
De Vijverberg, Doetinchem

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 24 - 49
2 Excelsior 24 - 45
3 Den Bosch + 24 - 42
4 FC Dordrecht 24 - 41
5 SC Cambuur 24 - 41
6 Graafschap 23 - 37
7 ADO Den Haag 23 - 37
8 Roda JC 24 - 36
9 FC Emmen 23 - 35
10 Helmond Sp. 23 - 35
11 Telstar 24 - 32
12 FC Eindhoven 24 - 32
13 MVV Maastr. 24 - 29
14 Jong AZ 23 - 26
15 TOP Oss 24 - 26
16 VVV-Venlo 23 - 25
17 Jong Ajax 23 - 24
18 Jong PSV 24 - 21
19 Jong Utrecht 23 - 14
20 Vitesse -27 24 - -5