Welkom in de shoutbox, gast
Kees
Aldus de VI:
NAC aast op commercieel directeur van ADO Den Haag
07/03/2013 123
NAC Breda wil de club versterken met een nieuwe commerciële man. Justin Goetzee, momenteel commercieel directeur bij ADO Den Haag, is de belangrijkste gegadigde om die functie te gaan bekleden. Bronnen rondom de Bredase club bevestigen dit.
Bredanaar Goetzee was vorig jaar nog in de race om algemeen directeur te worden bij NAC Breda. Hij behoorde tot de laatste vijf kandidaten, maar uiteindelijk koos de club voor Haarlemmer Stefaan Eskes.
Een van de doelstellingen van Eskes was om NAC commercieel beter te gaan benutten. In die missie slaagt de Bredase club vooralsnog niet. Goetzee heeft zijn wortels in Breda en ook een groot netwerk in die stad.
Voordat Goetzee april vorig jaar april aan de slag ging bij ADO Den Haag was hij lange tijd algemeen directeur bij RKC Waalwijk. Daarna was hij projectmanager bij de Stichting Meer dan Voetbal van de KNVB. Goetzee was verder onder meer accountmanager bij PSV en bestuurslid van de Regionale Jeugdopleiding Willem II/RKC. (Dennis van Bergen)
NAC aast op commercieel directeur van ADO Den Haag
07/03/2013 123
NAC Breda wil de club versterken met een nieuwe commerciële man. Justin Goetzee, momenteel commercieel directeur bij ADO Den Haag, is de belangrijkste gegadigde om die functie te gaan bekleden. Bronnen rondom de Bredase club bevestigen dit.
Bredanaar Goetzee was vorig jaar nog in de race om algemeen directeur te worden bij NAC Breda. Hij behoorde tot de laatste vijf kandidaten, maar uiteindelijk koos de club voor Haarlemmer Stefaan Eskes.
Een van de doelstellingen van Eskes was om NAC commercieel beter te gaan benutten. In die missie slaagt de Bredase club vooralsnog niet. Goetzee heeft zijn wortels in Breda en ook een groot netwerk in die stad.
Voordat Goetzee april vorig jaar april aan de slag ging bij ADO Den Haag was hij lange tijd algemeen directeur bij RKC Waalwijk. Daarna was hij projectmanager bij de Stichting Meer dan Voetbal van de KNVB. Goetzee was verder onder meer accountmanager bij PSV en bestuurslid van de Regionale Jeugdopleiding Willem II/RKC. (Dennis van Bergen)
0
|
Donderdag 7 maart 2013 om 12:36 uur |
Vincent
Bert
Zoetermeer actief achter ADO Den Haag
Met als motto ‘Zoetermeer actief achter ADO Den Haag’ ondertekenen Mariëtte van Leeuwen (wethouder Sport, Jeugd en Onderwijs), Edo Haan (wethouder Werk en Inkomen), en Justin Goetzee (commercieel directeur ADO Den Haag) een samenwerkings-overeenkomst. De ondertekening vindt plaats op zondag 17 februari om 14.00 uur, voorafgaand aan de ‘Zoetermeer’-wedstrijd ADO Den Haag – sc Heerenveen in het Kyocera stadion.
‘De samenwerking dient meerdere doelen’, meldt Mariëtte van Leeuwen. ‘Ten eerste willen we topsport toegankelijk maken voor Zoetermeerders die minder te besteden hebben. Dat is gelukt, we hebben een volledig vak gevuld op zondag met Zoetermeerders voor deze wedstrijd! Topsport inspireert en sport is niet alleen gezond voor het lichaam, maar ook voor de sociale contacten.
We houden onze kinderen voor dat sporten belangrijk is voor een gezond leven, dat het mede je toekomst bepaalt. Dat iedere Zoetermeerder dus deelneemt aan sport is voor ons belangrijk, en de projecten van ADO Den Haag in de Maatschappij zijn daar veelal op gericht.’
Edo Haan: ‘Daarnaast willen we meer initiatieven samen verder ontplooien zoals het project ‘Sport- en citystewards’ samen met ADO Den Haag en het ID College. Op een voor jongeren aansprekende manier helpen we ze aan werkervaring en halen ze een startkwalificatie. Wij zien hier meer kansen voor deze samenwerking.’
‘Zoetermeer’-wedstrijd 17 februari
Ook ADO Den Haag en stichting ADO Den Haag in de Maatschappij zijn opgetogen over de samenwerking. Justin Goetzee: ‘Dat Zoetermeerders trots zijn op ADO Den Haag en actief achter de club staan, blijkt. Voor deze wedstrijd tegen Heerenveen hebben ruim 600 Zoetermeerders van de kortingsactie gebruik gemaakt. Vak S is gevuld met Zoetermeerders! Onze spelers vinden het fantastisch om meer supporters uit de regio te zien. De professionele spelers verzorgen op hun beurt weer clinics en workshops bij bijvoorbeeld de wijksportverenigingen en Zoetermeerse voetbalverenigingen. Hiermee maken zij veel enthousiasme los onder de jeugdige spelers. Ook bieden we een mooi project voor kinderen over pesten en discrimineren en wat we er samen aan kunnen doen. Voldoende samenwerkingskansen!’
Met als motto ‘Zoetermeer actief achter ADO Den Haag’ ondertekenen Mariëtte van Leeuwen (wethouder Sport, Jeugd en Onderwijs), Edo Haan (wethouder Werk en Inkomen), en Justin Goetzee (commercieel directeur ADO Den Haag) een samenwerkings-overeenkomst. De ondertekening vindt plaats op zondag 17 februari om 14.00 uur, voorafgaand aan de ‘Zoetermeer’-wedstrijd ADO Den Haag – sc Heerenveen in het Kyocera stadion.
‘De samenwerking dient meerdere doelen’, meldt Mariëtte van Leeuwen. ‘Ten eerste willen we topsport toegankelijk maken voor Zoetermeerders die minder te besteden hebben. Dat is gelukt, we hebben een volledig vak gevuld op zondag met Zoetermeerders voor deze wedstrijd! Topsport inspireert en sport is niet alleen gezond voor het lichaam, maar ook voor de sociale contacten.
We houden onze kinderen voor dat sporten belangrijk is voor een gezond leven, dat het mede je toekomst bepaalt. Dat iedere Zoetermeerder dus deelneemt aan sport is voor ons belangrijk, en de projecten van ADO Den Haag in de Maatschappij zijn daar veelal op gericht.’
Edo Haan: ‘Daarnaast willen we meer initiatieven samen verder ontplooien zoals het project ‘Sport- en citystewards’ samen met ADO Den Haag en het ID College. Op een voor jongeren aansprekende manier helpen we ze aan werkervaring en halen ze een startkwalificatie. Wij zien hier meer kansen voor deze samenwerking.’
‘Zoetermeer’-wedstrijd 17 februari
Ook ADO Den Haag en stichting ADO Den Haag in de Maatschappij zijn opgetogen over de samenwerking. Justin Goetzee: ‘Dat Zoetermeerders trots zijn op ADO Den Haag en actief achter de club staan, blijkt. Voor deze wedstrijd tegen Heerenveen hebben ruim 600 Zoetermeerders van de kortingsactie gebruik gemaakt. Vak S is gevuld met Zoetermeerders! Onze spelers vinden het fantastisch om meer supporters uit de regio te zien. De professionele spelers verzorgen op hun beurt weer clinics en workshops bij bijvoorbeeld de wijksportverenigingen en Zoetermeerse voetbalverenigingen. Hiermee maken zij veel enthousiasme los onder de jeugdige spelers. Ook bieden we een mooi project voor kinderen over pesten en discrimineren en wat we er samen aan kunnen doen. Voldoende samenwerkingskansen!’
0
|
Vrijdag 15 februari 2013 om 18:00 uur |
gillah
michel schreef:
dick Vierling en Matthijs Manders
dick Vierling en Matthijs Manders
Manders is dus toch ontslagen? Het verhaal was toch dat hij zelf was opgestapt omdat de functie niet was wat hij ervan verwachtte?
En Vierling:
Dick Vierling kijkt terug op een mooie periode bij ADO Den Haag. “In de drie seizoenen dat ik bij ADO Den Haag heb gewerkt hebben wij behoorlijke stappen gemaakt op zowel commercieel als op maatschappelijk gebied. ADO Den Haag is hiermee in een nieuwe fase gekomen en daarom is dit het goede moment om te vertrekken. Ik wens ADO Den Haag alle goeds toe in de toekomst en zal de club altijd op de voet blijven volgen.”
Dus ook ontslagen?
En Vierling:
Dick Vierling kijkt terug op een mooie periode bij ADO Den Haag. “In de drie seizoenen dat ik bij ADO Den Haag heb gewerkt hebben wij behoorlijke stappen gemaakt op zowel commercieel als op maatschappelijk gebied. ADO Den Haag is hiermee in een nieuwe fase gekomen en daarom is dit het goede moment om te vertrekken. Ik wens ADO Den Haag alle goeds toe in de toekomst en zal de club altijd op de voet blijven volgen.”
Dus ook ontslagen?
0
|
Dinsdag 12 februari 2013 om 12:41 uur |
BLEISWIJK-1
marcellino schreef:
het stuk komt geloof waardig over.
maar veranderd dat de zaak hij zegt duidelijk dat er meer uitgaven zijn dat er binnen komt en dat betekent dat je moet saneren op welke manier dan ook.
dus of het goed gaat met onze club kan ook cees driebergen niet zeggen omdat hij namelijk niet weet of de sponsors en toeschouwers warm gaan lopen voor een alftijd die veel ingeleverd heeft en waarschijnlijk nog meer moet inleveren.
wil graag van de shouters hier horen hou we dus meer inkomsten gaan genereren zonder dat het ten koste gaat van het elftal wat nu wel al twee jaar gebeurd dus mooie worden maar de waarde op het veld wordt steeds minder
het stuk komt geloof waardig over.
maar veranderd dat de zaak hij zegt duidelijk dat er meer uitgaven zijn dat er binnen komt en dat betekent dat je moet saneren op welke manier dan ook.
dus of het goed gaat met onze club kan ook cees driebergen niet zeggen omdat hij namelijk niet weet of de sponsors en toeschouwers warm gaan lopen voor een alftijd die veel ingeleverd heeft en waarschijnlijk nog meer moet inleveren.
wil graag van de shouters hier horen hou we dus meer inkomsten gaan genereren zonder dat het ten koste gaat van het elftal wat nu wel al twee jaar gebeurd dus mooie worden maar de waarde op het veld wordt steeds minder
Ik zit tegen Heereveen in de skybox van ABN Ambro. Wat ik van de eigenaar daar gehoord heb is dat het allemaal wel wat beter geworden is. Veel meer service verlenend. Iets waar Driebergen ook naar refereert.
Er gebeurd daarom genoeg waar wij geen weet van hebben. Maar waar ik mij wel aan irriteer is het gebrek aan inspanning om het stadion vol te krijgen. Zo wordt er bij in de buurt echt niks ondernomen door ADO terwijl er genoeg mensen zijn die wel willen. En ik heb het gevoel dat dit niet alleen in Lansingerland gebeurd.
Ik ben niet echt commercieel. Maar als je niet de mankracht hebt om deze gebieden te benutten, gebruik andere hier dan voor. Het is gewoon een idee maar waarom niet via een SCC houder de mogelijkheid bieden om bijvoorbeeld tegen 50-70% van de werkelijke prijs maximaal 100 kaarten te kopen. Deze kan de SCC houder dan zelf doorverkopen. Voor hem interessant omdat hij er ook nog geld mee kan verdienen. En voor ADO ook interessant omdat dan het stadion voller komt te zitten. Wat de sfeer zal verhogen en ook meer uitstraling zal hebben richting sponsoren.
Er gebeurd daarom genoeg waar wij geen weet van hebben. Maar waar ik mij wel aan irriteer is het gebrek aan inspanning om het stadion vol te krijgen. Zo wordt er bij in de buurt echt niks ondernomen door ADO terwijl er genoeg mensen zijn die wel willen. En ik heb het gevoel dat dit niet alleen in Lansingerland gebeurd.
Ik ben niet echt commercieel. Maar als je niet de mankracht hebt om deze gebieden te benutten, gebruik andere hier dan voor. Het is gewoon een idee maar waarom niet via een SCC houder de mogelijkheid bieden om bijvoorbeeld tegen 50-70% van de werkelijke prijs maximaal 100 kaarten te kopen. Deze kan de SCC houder dan zelf doorverkopen. Voor hem interessant omdat hij er ook nog geld mee kan verdienen. En voor ADO ook interessant omdat dan het stadion voller komt te zitten. Wat de sfeer zal verhogen en ook meer uitstraling zal hebben richting sponsoren.
0
|
Donderdag 7 februari 2013 om 12:38 uur |
Vincent
DHFC070 schreef:
Om het in en rondom het stadion gezelliger te maken is al zovaak geoppert en er zijn ook zoveel ideeen. Echter wordt er tot op heden amper gehoor aan gegeven door het bestuur en dat terwijl de meeste maatregelen nieteens zoveel hoeven te kosten.
Om het in en rondom het stadion gezelliger te maken is al zovaak geoppert en er zijn ook zoveel ideeen. Echter wordt er tot op heden amper gehoor aan gegeven door het bestuur en dat terwijl de meeste maatregelen nieteens zoveel hoeven te kosten.
Misschien ligt het niet aan het bestuur?
Vergadering: Overleg Groep Supporters
Datum: 7 november 2012
Tijdens de OGS (Overleg Groep Supporters) van woensdag 7 november jongstleden is met de directie van ADO Den Haag onder meer gesproken over de catering tijdens wedstrijden en de mogelijkheden om de ruimte rondom het stadion aantrekkelijker te maken.
Aan het begin van de vergadering heeft Justin Goetzee, de nieuwe commercieel directeur van ADO Den Haag, zich aan de leden van de OGS voorgesteld. Hij zal zich in eerste instantie vooral concentreren op sponsoring, marketing en de kaartverkoop.
Over de catering in de ring van het stadion bestaan veel klachten. Het gaat dan om kwaliteit, snelheid van de dienstverlening en prijs. De catering is inmiddels in handen van een BV van ADO Den Haag zelf. De komende periode zal geïnvesteerd worden om de kwaliteit te verbeteren. Daarnaast zijn vergunningen aangevraagd voor eettentjes binnen de ring. Besloten is om de catering als onderwerp voorlopig iedere maand op de agenda te zetten.
De aankleding rond het stadion tijdens de wedstrijden is ook aan de orde gekomen. Besloten wordt dat de plannen die er leven met betrekking tot merchandisekraampjes, eetkraampjes en kinderactiviteiten in een tekening worden gezet en op korte termijn worden besproken met de gemeente.
Een voorstel van de supporterscoördinator (Koos Roeg) voor het verbreden van het aantal en type leden van de OGS werd akkoord bevonden. Dit voorstel zal nu verder worden uitgewerkt.
Vergadering: Overleg Groep Supporters
Datum: 7 november 2012
Tijdens de OGS (Overleg Groep Supporters) van woensdag 7 november jongstleden is met de directie van ADO Den Haag onder meer gesproken over de catering tijdens wedstrijden en de mogelijkheden om de ruimte rondom het stadion aantrekkelijker te maken.
Aan het begin van de vergadering heeft Justin Goetzee, de nieuwe commercieel directeur van ADO Den Haag, zich aan de leden van de OGS voorgesteld. Hij zal zich in eerste instantie vooral concentreren op sponsoring, marketing en de kaartverkoop.
Over de catering in de ring van het stadion bestaan veel klachten. Het gaat dan om kwaliteit, snelheid van de dienstverlening en prijs. De catering is inmiddels in handen van een BV van ADO Den Haag zelf. De komende periode zal geïnvesteerd worden om de kwaliteit te verbeteren. Daarnaast zijn vergunningen aangevraagd voor eettentjes binnen de ring. Besloten is om de catering als onderwerp voorlopig iedere maand op de agenda te zetten.
De aankleding rond het stadion tijdens de wedstrijden is ook aan de orde gekomen. Besloten wordt dat de plannen die er leven met betrekking tot merchandisekraampjes, eetkraampjes en kinderactiviteiten in een tekening worden gezet en op korte termijn worden besproken met de gemeente.
Een voorstel van de supporterscoördinator (Koos Roeg) voor het verbreden van het aantal en type leden van de OGS werd akkoord bevonden. Dit voorstel zal nu verder worden uitgewerkt.
0
|
Zaterdag 2 februari 2013 om 16:23 uur |
Vincent
Johannes schreef:
De geschiedenis van de afgelopen pakweg 25 jaar laat zien dat er incidenteel een uitverkocht huis is (meestal tegen die ene club). Grote uitzondering was het jaar met Bulykin & Vd Brom, dat was fantastisch.
Daarna werd het weer heel rap minder, net als voorheen eigenlijk.
Als je die trend nou kent - gewoon de cijfers bekijken! - waarom begroot je dan in hemelsnaam inkomsten uit 10 x een uitverkocht huis? Dat is dan vragen om begrotingsproblemen.
Ik snap nog steeds niet dat ze niet proberen met acties/kortingen dat stadion vol te krijgen. Als je er 5x 4000 extra kaarten van bijv. 10 of 15 euro mee kan verkopen, dan is dat toch pure winst? Ook voor de sfeer & de beleving is dat goed, volle bak. Ik hoop dus dat een van de commerciële lichten op zo`n idee komt of dat iemand me uit kan leggen waarom dit zo niet werkt. Aad misschien?
De geschiedenis van de afgelopen pakweg 25 jaar laat zien dat er incidenteel een uitverkocht huis is (meestal tegen die ene club). Grote uitzondering was het jaar met Bulykin & Vd Brom, dat was fantastisch.
Daarna werd het weer heel rap minder, net als voorheen eigenlijk.
Als je die trend nou kent - gewoon de cijfers bekijken! - waarom begroot je dan in hemelsnaam inkomsten uit 10 x een uitverkocht huis? Dat is dan vragen om begrotingsproblemen.
Ik snap nog steeds niet dat ze niet proberen met acties/kortingen dat stadion vol te krijgen. Als je er 5x 4000 extra kaarten van bijv. 10 of 15 euro mee kan verkopen, dan is dat toch pure winst? Ook voor de sfeer & de beleving is dat goed, volle bak. Ik hoop dus dat een van de commerciële lichten op zo`n idee komt of dat iemand me uit kan leggen waarom dit zo niet werkt. Aad misschien?
Misschien omdat je daarmee 4-5000 man die wekelijks hun dure kaartje los kopen, verleid tot het wachten op aanbiedingen en koopjes?
Vraag het ons commercieel directeur. Mijn ervaring is dat hij wel open staat voor mensen die mee willen denken om de club op een hoger plan te krijgen ( los van het feit dat hij het zelf ook niet weet en toch zijn salaris * factor 10?) voor de club moet verdienen.
J.goetzee@adodenhaag.nl
Vraag het ons commercieel directeur. Mijn ervaring is dat hij wel open staat voor mensen die mee willen denken om de club op een hoger plan te krijgen ( los van het feit dat hij het zelf ook niet weet en toch zijn salaris * factor 10?) voor de club moet verdienen.
J.goetzee@adodenhaag.nl
0
|
Zaterdag 2 februari 2013 om 13:18 uur |
OscarZ
DaveDH schreef:
Dus v/d Kallen heeft een goede deal voor zichzelf met de gemeente gemaakt voor die zuilen.... hoe zuigt die dan de club leeg?
Dus v/d Kallen heeft een goede deal voor zichzelf met de gemeente gemaakt voor die zuilen.... hoe zuigt die dan de club leeg?
Dat het geld van de reklame masten en de leadbording niet naar de club gaat maar naar VDK noem ik dat persoonlijke verrijking. Dat strookt niet met het beeld van destijds dat hij liefde had voor de club.
Deze informatie heb ik op een OGS vergadering gehoord en van de vorige commercieel directeur. Persoonlijk. Dit gesprek is niet opgenomen dus heb ik daarvan geen bewijs.
Deze informatie heb ik op een OGS vergadering gehoord en van de vorige commercieel directeur. Persoonlijk. Dit gesprek is niet opgenomen dus heb ik daarvan geen bewijs.
0
|
Zaterdag 2 februari 2013 om 11:32 uur |
Advertentie
Aad
Mike schreef:
Ben het meestal met je eens, zeker wat betreft het verhaal van JvZ.
Makkelijk om zoiets te roepen als je aan de zijkant staat.
Wat me wel verontrust is de situatie waarin we blijkbaar verkeren.
Natuurlijk is het de taak van de bestuurders om geen paniek te veroorzaken en sponsors weg te jagen. In deze tijd zijn die toch al moeilijk te vinden. Ik krijg echt het idee dat de verkoop van Jens, toch echt onze beste speler, een noodgreep was. Als je ziet hoe AZ de aanbiedingen van PSV lachend wegwuift, terwijl zij er onlangs toch ook nog heel beroerd voor stonden. Duurdere trainer, veel duurdere spelers en misschien 2000 man meer op de tribune per thuiswedstrijd.
Het lukt ADO blijkbaar niet, ondanks bezuinigingen en verkoop van spelers (Immers, Rado, Verhoek, Jens) om zwarte cijfers te schrijven.
Waar ligt dat aan? Het lijkt wel een emmer met een gat erin.....
Ben het meestal met je eens, zeker wat betreft het verhaal van JvZ.
Makkelijk om zoiets te roepen als je aan de zijkant staat.
Wat me wel verontrust is de situatie waarin we blijkbaar verkeren.
Natuurlijk is het de taak van de bestuurders om geen paniek te veroorzaken en sponsors weg te jagen. In deze tijd zijn die toch al moeilijk te vinden. Ik krijg echt het idee dat de verkoop van Jens, toch echt onze beste speler, een noodgreep was. Als je ziet hoe AZ de aanbiedingen van PSV lachend wegwuift, terwijl zij er onlangs toch ook nog heel beroerd voor stonden. Duurdere trainer, veel duurdere spelers en misschien 2000 man meer op de tribune per thuiswedstrijd.
Het lukt ADO blijkbaar niet, ondanks bezuinigingen en verkoop van spelers (Immers, Rado, Verhoek, Jens) om zwarte cijfers te schrijven.
Waar ligt dat aan? Het lijkt wel een emmer met een gat erin.....
Dat laatste verontrust mij ook.
En er is eigenlijk al behoorlijk bezuinigd ten opzichte van spelerssalarissen. Veel minder kan niet want dan komen er alleen nog spelers met een houten poot
Het valt mij wel steeds op dat voor veel spelers die in het verleden iets voor ADO hebben betekend een functie wordt gezocht. Commercieel, trainer, etc. Als je daar mee doorgaat krijg je een kind met een waterhoofd. Ze hebben allemaal wel een salaris of vergoeding. Ze hebben een kantoor nodig en misschien wel een auto van de zaak. Maar er is nauwelijks te meten wat ze bijdragen aan de inkomsten van de club.
En voor de criticasters van de directie: Ja, ook hun bijdrage is nauwelijks te meten Maar ze kunnen zich best wel eens een beetje waarmaken als ze ons kind van zijn waterhoofd ontdoen. Gaat zo maar een ton opleveren.
En er is eigenlijk al behoorlijk bezuinigd ten opzichte van spelerssalarissen. Veel minder kan niet want dan komen er alleen nog spelers met een houten poot
Het valt mij wel steeds op dat voor veel spelers die in het verleden iets voor ADO hebben betekend een functie wordt gezocht. Commercieel, trainer, etc. Als je daar mee doorgaat krijg je een kind met een waterhoofd. Ze hebben allemaal wel een salaris of vergoeding. Ze hebben een kantoor nodig en misschien wel een auto van de zaak. Maar er is nauwelijks te meten wat ze bijdragen aan de inkomsten van de club.
En voor de criticasters van de directie: Ja, ook hun bijdrage is nauwelijks te meten Maar ze kunnen zich best wel eens een beetje waarmaken als ze ons kind van zijn waterhoofd ontdoen. Gaat zo maar een ton opleveren.
0
|
Vrijdag 1 februari 2013 om 10:31 uur |
Johannes
Beest schreef:
Zo gaat ie wel weer goos
Ben zeker geen fan maar zondrr mark had ado al ren paar jaar niet meer bestaan
Sjakie is en blijft een lafaard van achter een pc paar zaakjes neerkalen maar er niet ze verantwoordong voor nemen dat op een paar.pinten zeker wel gelijk heeft staat daar los van
Zo gaat ie wel weer goos
Ben zeker geen fan maar zondrr mark had ado al ren paar jaar niet meer bestaan
Sjakie is en blijft een lafaard van achter een pc paar zaakjes neerkalen maar er niet ze verantwoordong voor nemen dat op een paar.pinten zeker wel gelijk heeft staat daar los van
Nogal makkelijk: als je met hagel schiet raak je altijd wat. Niet zo moeilijk wat die Sjakie de lafaard gedaan heeft inderdaad.
Ik vind het gek dat dat negatieve eigen vermogen van 1,2 miljoen er volgens ADO nog is. Alle schulden waren toch weg? Wellicht willen de investeerders die de grote schuldenberg hebben weggewerkt daar dan alsnog iets aan doen. Waarom zou je half werk leveren?
Verder zou ik voorlopig even geen nieuwe directieleden aanstellen. Algemeen directeur, commercieel directeur, het is wel even goed zo. Voor het stadion kan je ook een manager (in een andere schaal) aanstellen, dat hoeft niet weer een directeur te heten lijkt mij.
Ik vind het gek dat dat negatieve eigen vermogen van 1,2 miljoen er volgens ADO nog is. Alle schulden waren toch weg? Wellicht willen de investeerders die de grote schuldenberg hebben weggewerkt daar dan alsnog iets aan doen. Waarom zou je half werk leveren?
Verder zou ik voorlopig even geen nieuwe directieleden aanstellen. Algemeen directeur, commercieel directeur, het is wel even goed zo. Voor het stadion kan je ook een manager (in een andere schaal) aanstellen, dat hoeft niet weer een directeur te heten lijkt mij.
0
|
Dinsdag 29 januari 2013 om 18:53 uur |
Nu online
Alle ballen op Jort, Dang3r, broodjebal070, opper, twaalfdespeler, Law en 221 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 20 | - | 40 |
2 | Excelsior | 20 | - | 39 |
3 | FC Dordrecht | 20 | - | 36 |
4 | Den Bosch + | 20 | - | 33 |
5 | Graafschap | 20 | - | 32 |
6 | SC Cambuur | 20 | - | 32 |
7 | FC Emmen | 20 | - | 32 |
8 | ADO Den Haag | 20 | - | 31 |
9 | Helmond Sp. | 20 | - | 31 |
10 | Roda JC | 19 | - | 30 |
11 | Telstar | 20 | - | 26 |
12 | FC Eindhoven | 20 | - | 26 |
13 | MVV Maastr. | 20 | - | 23 |
14 | Jong AZ | 20 | - | 22 |
15 | TOP Oss | 20 | - | 22 |
16 | Jong PSV | 20 | - | 21 |
17 | Jong Ajax | 19 | - | 18 |
18 | VVV-Venlo | 20 | - | 16 |
19 | Jong Utrecht | 20 | - | 13 |
20 | Vitesse -27 | 20 | - | -8 |