Welkom in de shoutbox, gast
Ik begrijp het wel
Wakin` up the giant. Togethah..toch??!
Mail van de HCF naar de BVO ADO Den Haag dd. 19 juli 2009:
Tot onze teleurstelling heeft de BVO ADO Den Haag besloten om het supporters niet toe te staan met een stand op de Fit 4 Free (??) familiedag supportersmerchandise te verkopen.
Het standpunt van de club is dat alleen de BVO ADO Den Haag zijn merchandising mag verkopen op de open dag. .
Het standpunt van de club is dat alleen de BVO ADO Den Haag zijn merchandising mag verkopen op de open dag.
Wij stellen dat mede door de inzet van de supporters het imago van ADO Den Haag in 1 seizoen tijd is omgedraaid van zeer negatief naar zeer positief.
Vanaf de nacompetitie van vorig jaar hebben wij er alles aan gedaan om ADO Den Haag te promoten en iedereen er op aan te spreken waarvan wij vonden dat zij zich niet in het belang van ADO Den Haag gedroegen..
De supporters hebben de heetste kolen (ook de kastanjes) voor ADO Den Haag uit het vuur gehaald. Ze hebben namelijk het afgelopen seizoen heel veel moeten slikken, hebben bijna hun mond niet geroerd, wat de Haagse aanhang op de tribunes en daarbuiten een positief imago heeft bezorgd én dat heeft ADO Den Haag absoluut veel goodwill opgeleverd..
Daardoor konden direct, maar kunnen ook op de langere termijn, veel kosten worden bespaard (bijv. geen boetes voor spreekkoren) en kan er door de BVO ADO Den HAAG meer inkomsten gegenereerd worden.
.
Wij stellen dat dit zonder de vele (vrije) tijd, energie, en het geld dat er door veel supporters is ingestopt en de onderlinge sociale controle niet gelukt zou zijn..
Alles wat wij wilden -en niet alleen voor ons- was de mogelijkheid om op de familie dag met een stand aanwezig te zijn. Niet alleen voor de verkoop van HCF Merchandise maar om te laten zien dat ADO Den Haag en de supporters alles uit de kast trekken om er SAMEN wat van te maken.
Alle winst die wij namelijk met de verkoop van merchandise maken, komt ten goede van de club in de vorm van bijv. de sfeeracties die ADO Den Haag dit seizoen veel credits hebben opgeleverd. Denk bijv. aan de sfeeractie tegen Feijenoord en de eerste trainingen van dit en vorig seizoen.
Wij doen dit alles op vrijwillige basis, in het belang van de club en willen er absoluut niks aan verdienen. Integendeel, we hebben er wel wat voor over. En niets, NIETS, verdwijnt in onze eigen zak! Laat dat duidelijk zijn.
.
En dat werd in 1 zin van tafel geveegd..
Supporters maken dus weer alleen deel uit van de club als het de beleidsbepalers van dat moment zo uitkomt. En zo begint het dus erg op éénrichtingsverkeer te lijken, iets waarvan de supporters juist dachten dat dát verleden tijd was ....
.
En dat stelt ons zeer teleur.
.
.
.
HAGUE CITY FIRM
DH heeft gelijk dat het geen andere verkooppunten wil. Tot hoever moet je gaan?
Omdat er geen rellen geweest zijn, moet je supporters zelf laten verkopen?
HCF wil alleen maar geld inzamelen voor sfeeracties, ook heel begrijpelijk.
Ik vrees een patstelling....
Misschien gewoon geld inzamelen voor sfeeracties, zonder verkoop? Denk dat veel mensen hier wel voor doneren.
0
|
Zondag 19 juli 2009 om 21:20 uur |
Bert
Wakin` up the giant. Togethah..toch??!
Mail van de HCF naar de BVO ADO Den Haag dd. 19 juli 2009:
Tot onze teleurstelling heeft de BVO ADO Den Haag besloten om het supporters niet toe te staan met een stand op de Fit 4 Free (??) familiedag supportersmerchandise te verkopen.
Het standpunt van de club is dat alleen de BVO ADO Den Haag zijn merchandising mag verkopen op de open dag. .
Het standpunt van de club is dat alleen de BVO ADO Den Haag zijn merchandising mag verkopen op de open dag.
Wij stellen dat mede door de inzet van de supporters het imago van ADO Den Haag in 1 seizoen tijd is omgedraaid van zeer negatief naar zeer positief.
Vanaf de nacompetitie van vorig jaar hebben wij er alles aan gedaan om ADO Den Haag te promoten en iedereen er op aan te spreken waarvan wij vonden dat zij zich niet in het belang van ADO Den Haag gedroegen..
De supporters hebben de heetste kolen (ook de kastanjes) voor ADO Den Haag uit het vuur gehaald. Ze hebben namelijk het afgelopen seizoen heel veel moeten slikken, hebben bijna hun mond niet geroerd, wat de Haagse aanhang op de tribunes en daarbuiten een positief imago heeft bezorgd én dat heeft ADO Den Haag absoluut veel goodwill opgeleverd..
Daardoor konden direct, maar kunnen ook op de langere termijn, veel kosten worden bespaard (bijv. geen boetes voor spreekkoren) en kan er door de BVO ADO Den HAAG meer inkomsten gegenereerd worden.
.
Wij stellen dat dit zonder de vele (vrije) tijd, energie, en het geld dat er door veel supporters is ingestopt en de onderlinge sociale controle niet gelukt zou zijn..
Alles wat wij wilden -en niet alleen voor ons- was de mogelijkheid om op de familie dag met een stand aanwezig te zijn. Niet alleen voor de verkoop van HCF Merchandise maar om te laten zien dat ADO Den Haag en de supporters alles uit de kast trekken om er SAMEN wat van te maken.
Alle winst die wij namelijk met de verkoop van merchandise maken, komt ten goede van de club in de vorm van bijv. de sfeeracties die ADO Den Haag dit seizoen veel credits hebben opgeleverd. Denk bijv. aan de sfeeractie tegen Feijenoord en de eerste trainingen van dit en vorig seizoen.
Wij doen dit alles op vrijwillige basis, in het belang van de club en willen er absoluut niks aan verdienen. Integendeel, we hebben er wel wat voor over. En niets, NIETS, verdwijnt in onze eigen zak! Laat dat duidelijk zijn.
.
En dat werd in 1 zin van tafel geveegd..
Supporters maken dus weer alleen deel uit van de club als het de beleidsbepalers van dat moment zo uitkomt. En zo begint het dus erg op éénrichtingsverkeer te lijken, iets waarvan de supporters juist dachten dat dát verleden tijd was ....
.
En dat stelt ons zeer teleur.
.
.
.
HAGUE CITY FIRM
0
|
Zondag 19 juli 2009 om 21:03 uur |
Leiden
begreep uit een shout, van iemand die naar de training is geweest, dat het niet veel was. Heb er zelf niets van gezien.
0
|
Donderdag 16 juli 2009 om 23:48 uur |
Don
Volgens mij heb ik ergens gelezen, dat die vakken voor zgn bedrijfsseizoenkaarten zijn. Het bedrijf `koopt` het hele vak en geeft daarvoor seizoenkaarten tegen een gereduceerd tarief aan haar werknemers (HTM voor vak K?).
Overigens wel slim van de club om de zijvakken aan de lange zijde aan bedrijven te verkopen. Deze mensen zullen over het algemeen op hun plek/in hun vak blijven en niet naar het midden van de lange zij gaan, met alle voordelen van dien.
Prachtige oplossing!
0
|
Dinsdag 14 juli 2009 om 18:21 uur |
ADO
IK weet het niet zeker maar volgens mij hebben ze meer business lounges, een shirtsponsor die meer betaald etc.
Maar het is echt onvoorstelbaar hoe snel we in een relatief korte termijn aansluiting hebben gevonden bij de clubs onder de top zes/zeven. Dat is echt een prestatie op zich.
De kritische kanttekening is wel dat we in Haaglanden een potentieel van bijna een miljoen toeschouwers hebben en een veelvoud aan bedrijven in vergelijking met Groningen bijvoorbeeld.
We staan allemaal te juichen bij zo`n 5 a 6.000 verkochte seizoenskaarten maar eigenlijk is het nog steeds bar weinig als je het afzet tegen de meeste eredivisieclubs en zeker nu we een nieuw stadion hebben. De superboeren gaanz elfs naar de 8000 toe.
Anderzijds zijn we nooit een club met veel seizoenskaarthouders geweest en komen we van ver, heel ver.
Hoe zal het seizoen 2014-2015 er uit zien???
0
|
Maandag 13 juli 2009 om 22:11 uur |
Advertentie
nee
Toch blijf ik erbij dat ik het doodzonde vond dat Eljero Elia in die tijd weg ging. Hij was toen week in week uit de beste van het Team nu zijn wij blij met 2 miljoen maar we hadden hem ook zelf voor 10 miljoen kunnen verkopen. Je zag het al wie goed is komt snel. Elia toppert.
En hier speelde hij echt niet zo goed en het eerste seizoen bij FC TWENTE ook NIET.
0
|
Maandag 13 juli 2009 om 00:03 uur |
marcellino
In de laatste 7 a 8 maanden zijn er vijf nieuwe spelers bijgekomen:
Waterman - Powel - V.d. Bergh-Derijck - Buijs.
Mwah, met zo`n lijstje/ rapport mocht ik vroeger best thuiskomen.
dit zijn gewoon goede aankopen geweest en als powel en waterman hun vorm ook gaan krijgen hebben we goed ingekocht.
alleen hebbeb wij niet geroepen om een top spits of twee top aankopen maar dat heeft wetzel en atteveld zelf gedaan,dat er nu mensen ongeduldig worden is natuurlijk ook te begrijpen misschien hebben de twee iets te voorbarig dingen naar buiten gebracht.
verder vind ik wel dat als je wel door groeien er twee spelers bij moeten komen.
opzich veranderd er niets aan de begin opstelling want ricky speelt voor knopperd en verder is het toch het zelfde elftal waar we mee gestopt zijn.
tuurlijk hoeven we niet ons gelijk ongerust te maken want ook met dit elftal kan je ver komen mits het geluk ons een keertje mee zit.
maar het is toch de bedoeling dat we stappen gaan maken.
verder lees ik dat de inkomsten van elia en misschien bodde in de begroting is opgenomen maar dat snap ik toch niet echt ,dat je de kosten daar mee wil dekken kan ik nog begrijpen maar dat je je begroting daar op afsteld niet want wat word het volgend jaar dan als we niemand verkopen graat dan de begroting met 3 miljoen terug???
nee ik blijf erbij het is een spelletje om andere clubs niet rijker te laten denken of het helpt de tijd zal het leren
0
|
Zondag 12 juli 2009 om 23:36 uur |
Roomstok
0
|
Zondag 12 juli 2009 om 21:54 uur |
JB
De bek van die gozer achter de kassa viel zover open dat hij over zijn eigen onderkaak struikelde.
Toen hij van de schrik bekomen was en ik nog een keer gezegd had dat ik kaartjes wilde voor ADO-Valencia hebben we nog een leuk gesprek over voetbal gehad.
En toen hij zag dat je voor 13 euro Valencia kon zien spelen zei dat hij misschien zelf ook nog wel kwam kijken.
in ieder geval was het een mijlpaal voor hun: dit waren de allereerste ADO-kaartjes die er bij hun ooit verkocht zijn.
En het zullen zeker niet de laatste ADO kaartjes zijn die ze verkopen.
Voor degenen die weten hoe die verkoop georganiseerd is en dus kunnen inschatten hoe druk het wordt:
mijn kaartjes zijn voor rij 2 vak N.
0
|
Zaterdag 11 juli 2009 om 16:07 uur |
ADO supporter Leidschenveen
Nu online
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 23 | - | 49 |
2 | Excelsior | 23 | - | 45 |
3 | FC Dordrecht | 23 | - | 40 |
4 | SC Cambuur | 23 | - | 38 |
5 | Graafschap | 22 | - | 36 |
6 | Den Bosch + | 22 | - | 36 |
7 | Roda JC | 23 | - | 36 |
8 | ADO Den Haag | 22 | - | 34 |
9 | Helmond Sp. | 22 | - | 34 |
10 | FC Emmen | 22 | - | 32 |
11 | Telstar | 23 | - | 32 |
12 | FC Eindhoven | 23 | - | 32 |
13 | MVV Maastr. | 23 | - | 26 |
14 | Jong AZ | 23 | - | 26 |
15 | TOP Oss | 23 | - | 25 |
16 | Jong Ajax | 23 | - | 24 |
17 | VVV-Venlo | 22 | - | 22 |
18 | Jong PSV | 22 | - | 21 |
19 | Jong Utrecht | 22 | - | 14 |
20 | Vitesse -27 | 23 | - | -8 |