grijze gek
Aad
slash070 schreef:
Zelfs tijdens de Wang-Dynastie, met alle rechtbank en bewindvoerders kosten, was het een komen en gaan van bussen vol met spelers, trainers, overig personeel. De meesten zou je op straat niet eens meer herkennen als je ze zou tegenkomen. Wordt elk seizoen genoeg op de één of andere manier uitgegeven alleen op z'n zachts gezegd niet goed.
Ook tijdens Bolt zie je weer elk seizoen gegoochel met doelstellingen en selectie samenstellingen. Korte termijn politiek.
Een eredivisieclub worden en blijven begint echt in de bestuurskamer.
Zelfs tijdens de Wang-Dynastie, met alle rechtbank en bewindvoerders kosten, was het een komen en gaan van bussen vol met spelers, trainers, overig personeel. De meesten zou je op straat niet eens meer herkennen als je ze zou tegenkomen. Wordt elk seizoen genoeg op de één of andere manier uitgegeven alleen op z'n zachts gezegd niet goed.
Ook tijdens Bolt zie je weer elk seizoen gegoochel met doelstellingen en selectie samenstellingen. Korte termijn politiek.
Een eredivisieclub worden en blijven begint echt in de bestuurskamer.
Nog een stapje verder: het begint bij de aandeelhouder. Heb je een clubfanaat als van Seumeren scheelt dat nogal met een aandeelhouder die niet emotioneel bij de club betrokken is.
Welke directeur er bij Utrecht ook mag zitten: van Seumeren kijkt over de schouder mee. Bij ADO heb ik de indruk dat Bolt toch wat te ver van de club af staat en te veel op afstand stuurt.
Komt ook nog eens bij dat de doelstelling van van Seumeren duidelijk is: succes voor Utrecht. Bij Bolt is dat niet duidelijk. Ik schat zo in: succes voor Bolt en als ADO dan ook succes heeft is dat mooi meegenomen.
Welke directeur er bij Utrecht ook mag zitten: van Seumeren kijkt over de schouder mee. Bij ADO heb ik de indruk dat Bolt toch wat te ver van de club af staat en te veel op afstand stuurt.
Komt ook nog eens bij dat de doelstelling van van Seumeren duidelijk is: succes voor Utrecht. Bij Bolt is dat niet duidelijk. Ik schat zo in: succes voor Bolt en als ADO dan ook succes heeft is dat mooi meegenomen.
5
|
Donderdag 19 september 2024 om 17:51 uur |
grijze gek
slash070
Bleek schreef:
In de ere divisie ook niet. We maken al
Tientallen jaren structureel verlies op een paar incidentjes na.
De volgende luchtfietser komt ook weer met ambitieus gezwets. Ze moeten gewoon heeeeeeel simpel niet meer uitgeven dan wat er binnenkomt.
En ja dat is impopulair omdat je dan moet gaan snijden maar het is echt de enige manier om een gezonde bedrijfsvoering op poten te gaan zetten.
In de ere divisie ook niet. We maken al
Tientallen jaren structureel verlies op een paar incidentjes na.
De volgende luchtfietser komt ook weer met ambitieus gezwets. Ze moeten gewoon heeeeeeel simpel niet meer uitgeven dan wat er binnenkomt.
En ja dat is impopulair omdat je dan moet gaan snijden maar het is echt de enige manier om een gezonde bedrijfsvoering op poten te gaan zetten.
Zelfs tijdens de Wang-Dynastie, met alle rechtbank en bewindvoerders kosten, was het een komen en gaan van bussen vol met spelers, trainers, overig personeel. De meesten zou je op straat niet eens meer herkennen als je ze zou tegenkomen. Wordt elk seizoen genoeg op de één of andere manier uitgegeven alleen op z'n zachts gezegd niet goed.
Ook tijdens Bolt zie je weer elk seizoen gegoochel met doelstellingen en selectie samenstellingen. Korte termijn politiek.
Een eredivisieclub worden en blijven begint echt in de bestuurskamer.
Ook tijdens Bolt zie je weer elk seizoen gegoochel met doelstellingen en selectie samenstellingen. Korte termijn politiek.
Een eredivisieclub worden en blijven begint echt in de bestuurskamer.
6
|
Donderdag 19 september 2024 om 17:30 uur |
Bleek
slash070 schreef:
Ok, wist ik niet. Des te meer een reden om snel uit de kkd te raken, valt daarin niks terug te verdienen.
Ok, wist ik niet. Des te meer een reden om snel uit de kkd te raken, valt daarin niks terug te verdienen.
In de ere divisie ook niet. We maken al
Tientallen jaren structureel verlies op een paar incidentjes na.
De volgende luchtfietser komt ook weer met ambitieus gezwets. Ze moeten gewoon heeeeeeel simpel niet meer uitgeven dan wat er binnenkomt.
En ja dat is impopulair omdat je dan moet gaan snijden maar het is echt de enige manier om een gezonde bedrijfsvoering op poten te gaan zetten.
Tientallen jaren structureel verlies op een paar incidentjes na.
De volgende luchtfietser komt ook weer met ambitieus gezwets. Ze moeten gewoon heeeeeeel simpel niet meer uitgeven dan wat er binnenkomt.
En ja dat is impopulair omdat je dan moet gaan snijden maar het is echt de enige manier om een gezonde bedrijfsvoering op poten te gaan zetten.
12
|
Donderdag 19 september 2024 om 17:07 uur |
Advertentie
slash070
slash070 schreef:
Ok, wist ik niet. Des te meer een reden om snel uit de kkd te raken, valt daarin niks terug te verdienen.
Ok, wist ik niet. Des te meer een reden om snel uit de kkd te raken, valt daarin niks terug te verdienen.
En dan snap ik ook helemaal niks van het neerzetten van een beginneling op de directiestoel, ipv een sterke organisator die de weg weet in het wereldje.
6
|
Donderdag 19 september 2024 om 17:02 uur |
slash070
Law schreef:
Helaas voor hun niet…alles werd zo gezegd bevroren en kon wel oplopen. Dus kwamen de opnieuw gemaakte schulden op het conto van de nieuwe eigenaar
Helaas voor hun niet…alles werd zo gezegd bevroren en kon wel oplopen. Dus kwamen de opnieuw gemaakte schulden op het conto van de nieuwe eigenaar
Ok, wist ik niet. Des te meer een reden om snel uit de kkd te raken, valt daarin niks terug te verdienen.
3
|
Donderdag 19 september 2024 om 16:56 uur |
Law
slash070 schreef:
O ok, wist niet dat dat ook voor rekening kwam voor de aanstaande nieuwe aandeelhouder. Dact dat die Whoa een soort van schuldsanering was en Bolt op €0,- kon beginnen ipv in de min.
O ok, wist niet dat dat ook voor rekening kwam voor de aanstaande nieuwe aandeelhouder. Dact dat die Whoa een soort van schuldsanering was en Bolt op €0,- kon beginnen ipv in de min.
Helaas voor hun niet…alles werd zo gezegd bevroren en kon wel oplopen. Dus kwamen de opnieuw gemaakte schulden op het conto van de nieuwe eigenaar
3
|
Donderdag 19 september 2024 om 16:52 uur |
slash070
Kees schreef:
@ Aad.
Bolt heeft al, volgens de media, zo'n kleine 20 miljoen in ADO gestoken. Betreft onder meer de overname en garant staan voor de schulden. Daarnaast zijn er aan de inkomstenkant ook een paar plusjes.
Het heeft er de schijn van dat Matthijsen dit jaar een (beduidend) lager budget heeft.
Is het mogelijk dat Bolt, tussentijds, een andere koers is ingeslagen en beduidend sneller afschrijft? Kunnen we dat al ergens anders aan het aflezen? Voetbalbegroting voor 2024-2025 is niet te achterhalen.
@ Aad.
Bolt heeft al, volgens de media, zo'n kleine 20 miljoen in ADO gestoken. Betreft onder meer de overname en garant staan voor de schulden. Daarnaast zijn er aan de inkomstenkant ook een paar plusjes.
Het heeft er de schijn van dat Matthijsen dit jaar een (beduidend) lager budget heeft.
Is het mogelijk dat Bolt, tussentijds, een andere koers is ingeslagen en beduidend sneller afschrijft? Kunnen we dat al ergens anders aan het aflezen? Voetbalbegroting voor 2024-2025 is niet te achterhalen.
Of er is vorig seizoen verkeerd gegokt met te veel uitgaven, men name in de winterstop, kan ook nog.
1
|
Donderdag 19 september 2024 om 15:47 uur |
Nu online
Ran1972, Snorkel, Wahter, Aad, GGH, Alle ballen op Jort, pajam, Joop de graaff, pitbull en 249 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 24 | - | 49 |
2 | Excelsior | 24 | - | 45 |
3 | Den Bosch + | 24 | - | 42 |
4 | FC Dordrecht | 24 | - | 41 |
5 | SC Cambuur | 24 | - | 41 |
6 | ADO Den Haag | 24 | - | 40 |
7 | Graafschap | 24 | - | 37 |
8 | Roda JC | 24 | - | 36 |
9 | FC Emmen | 23 | - | 35 |
10 | Helmond Sp. | 23 | - | 35 |
11 | Telstar | 24 | - | 32 |
12 | FC Eindhoven | 24 | - | 32 |
13 | MVV Maastr. | 24 | - | 29 |
14 | Jong AZ | 24 | - | 29 |
15 | TOP Oss | 24 | - | 26 |
16 | VVV-Venlo | 24 | - | 25 |
17 | Jong Ajax | 23 | - | 24 |
18 | Jong PSV | 24 | - | 21 |
19 | Jong Utrecht | 23 | - | 14 |
20 | Vitesse -27 | 24 | - | -5 |