Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 545
Volgende pagina

Bert

Ooievaar schreef:

Je hebt gelijk Barend,

Deze trainer is een lichtgewicht. Klaar. Tactisch erg matig, blijft vasthouden aan spelers die er niets van kunnen. Laat een keeper staan die gewoon te licht is, en heeft blijkbaar geen overwicht - meer - op de groep. Lamlendig, en plichtmatig sjokten ze over het veld en waren totaal kansloos tegen VVV. VVV!!!(...)

Uitermate dom om dan het publiek de schuld te geven, dat die bedanken voor `eer`

Volgens mij is er in een jaar tijd één echt leuke wedstrijd geweest en dat was PEC thuis.

Nu staat NAC op de rol. De vorige editie was brandhout. Had eigenlijk de behoefte om bij de 0-1 de kuierlatten te nemen. Want had al in de gaten dat het niets meer zou worden. Ook hier was de staf niet in staat om het spelbeeld te doen kantelen. Was niet alleen en wilde geen spelbreker zijn en heb mijn tijd uitgezeten. Had beter op de parkeerplaats kunnen blijven staan, was waarschijnlijk een stuk interessanter geweest.

Als dit ADO 11.000 man trekt is dat een eigenlijk miraculeus. Het is werkelijk niet om aan te gluren.
Vaak met je eens maar nou maar ten dele. Onze trainer heeft ons wel van de degradatie gered toen hij het overnam van Petrovic. Dus dan ben je geen lichtgewicht en kan je wel wat.

Wat betreft de keeper volledig met je eens. Natuurlijk moet je een keeper meer krediet geven dan een veldspeler maar ik ben er nou ook wel klaar mee.

Oranje of niet gewoon Zwinkels weer onder de lat.

Dat het voetbal niet om aan te gluren is geldt voor alle clubs in de middenmoot en lager. Dat begint al bij de jeugd die mogen niet meer pingelen maar moeten een keer raken en dan weer snel overspelen. Hierdoor missen spelers techniek en balgevoel.

Op VD Brom na heeft geen enkele trainer Ado lekker aan het voetballen gekregen. VD Brom had gewoon mazzel met Bulykin die hij eerst nog wilde wegsturen.

Tegen VVV heb je wat pech gehad. Kon mij niet aan de indruk onttrekken dat de scheids wel wat op de hand van de thuisploeg was. Maar goed wij brachten zelf ook te weinig. Hoge ballen om Hooi dan weet je vantevoren dat het een kansloze partij wordt.

Necid kreeg toch wel wat kansen maar bij VVV staat er wel een uitstekende keeper Unnerstall onder de lat.

Tegen Nac de rug weer recht en gaan voor de drie punten. Mooi voetbal is daarbij in deze fase even niet belangrijk.
0
Dinsdag 23 oktober 2018 om 06:52 uur

slash070

Kees schreef:

En toch gaan we op een topclub lijken. Daar is na een nederlaag ook direct hommeles in de tent.
Ik vind dat beter dan die gelatenheid uit het verleden na een nederlaag. Lekker, op een goeie manier, de druk op de ketel houden.
Dat kan je weg zeggen ja, amper half oktober en de trainer moet er al uit. Tenminste, op internet dan he.
0
Dinsdag 23 oktober 2018 om 01:08 uur

Ooievaar

Barend schreef:

"Als je tactisch afgebluft wordt door je tegenstander moet je uit een andere vaatje gaan tappen"
wordt hier een paar maal geshout.

Echter: dan ben je te laat. Dan sta je al achter. Mijn punt is maar steeds dat je de tegenstander die kans niet moet geven. Dat kan alleen als je precies weet waartoe zo`n team als VVV etc. in staat is. Te vaak weten we dat niet. M.a.w. naar mijn mening schiet op dit punt de technische staf te kort. Die heeft VVV of helemaal niet gezien, of gaat ervan uit dat er sinds vorig seizoen nog hetzelfde team staat. Spelers worden onvoldoende voorbereid. De staf (Groenendijk) heeft m.i. teveel vertrouwen in de kwaliteiten van dit ADO.
Je hebt gelijk Barend,

Deze trainer is een lichtgewicht. Klaar. Tactisch erg matig, blijft vasthouden aan spelers die er niets van kunnen. Laat een keeper staan die gewoon te licht is, en heeft blijkbaar geen overwicht - meer - op de groep. Lamlendig, en plichtmatig sjokten ze over het veld en waren totaal kansloos tegen VVV. VVV!!!(...)

Uitermate dom om dan het publiek de schuld te geven, dat die bedanken voor `eer`

Volgens mij is er in een jaar tijd één echt leuke wedstrijd geweest en dat was PEC thuis.

Nu staat NAC op de rol. De vorige editie was brandhout. Had eigenlijk de behoefte om bij de 0-1 de kuierlatten te nemen. Want had al in de gaten dat het niets meer zou worden. Ook hier was de staf niet in staat om het spelbeeld te doen kantelen. Was niet alleen en wilde geen spelbreker zijn en heb mijn tijd uitgezeten. Had beter op de parkeerplaats kunnen blijven staan, was waarschijnlijk een stuk interessanter geweest.

Als dit ADO 11.000 man trekt is dat een eigenlijk miraculeus. Het is werkelijk niet om aan te gluren.
0
Maandag 22 oktober 2018 om 23:09 uur

pajam

H@@GenEES schreef:

Nee, het verschil zit hem in de selectie...
Ook dat is knap ; Dat men in Almelo al een decennia met minder geld dan onze club een betere selectie op de been brengt....

Wedstrijden als die van gisteren laten zien dat we als ADO Den Haag zijnde op de een of andere manier ons (onder geen enkele trainer, op v.d Brom jaar na) nimmer kunnen wegtrekken uit het rechterrijtje. Daarmee bedoel ik dat we incidenteel (vaak gepaard met slecht voetbal) in het linkerrijtje eindigen, maar nooit een bepaalde stijgende lijn in beleid, spel op het veld o.i.d. zien, waarmee je dan ook structureel groeit richting een stabiele club die het linkerrijtje uitdaagt.

Dit jaar lijkt één van de jaren te worden zoals we er veel achter de rug hebben ; valt alles net goed, winnen we met de hakken over de sloot. Heeft 1/3 er geen zin in, verliezen we roemloos als degradatie kandidaat.

Ik wacht nog altijd op de fase waarin we wedstrijden als VVV uit en NAC thuis `gewoon` als moeten winnen op de kalender zetten. En nee, dat ligt niet aan de trainer, want het lukt vooralsnog niemand in de Haagsche dugout!
0
Maandag 22 oktober 2018 om 10:41 uur

Petah

Vakkie-G schreef:

Kijk is hoe heracles speelt en wat voor voetbal ze ook spelen

Blijkbaar zit er een groot verschil tussen groenendijk en wormuth
Ze hadden hier gek geworden als een duitser erin had gekomen met een legio aan duitse spelers

Het is niet alleen groenendijk scouting loopt niet doorstroming gaat kut commerciele afdeling bezetting skyboksen financien

Wel ben ik het eens dat in mijn ogen we toe zijn aan een nieuwe trainer

Eigenlijl zijn we toe aan dat alles vernieuwd word
0
Maandag 22 oktober 2018 om 10:07 uur

Advertentie

Ooievaar

Barend schreef:

Tien dagen geleden begon ik over de wedstrijd tegen VVV. Ik kreeg 1 reactie. Later kwam er een enkele bij met de strekking dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
Dat hebben we vanmiddag dus gezien.

Maurice Steijn zei voor de wedstrijd dat ADO “verder is dan VVV”. Ook dat hebben we gezien.

Dat de technische staf (Groenendijk) niet al te veel kijk op het spelletje heeft, daar zijn we het wel over eens. Maar minstens zo sneu is dat wij hier op CADD er weinig kijk op hebben. Dat wil zeggen: we kunnen een tegenstander niet analyseren. Want we kunnen achteraf wel roepen dat Necid niet scoort en Groothuizen niet tegenhoudt, enz. maar dan verklein je wel de prestatie van een team dat pas het tweede seizoen in de Eredivisie speelt. Pijnlijke verrassing.
Excuses voor mijn totaal mislukte analyse. Dit team mist een leider en is als een boot zonder stuurman. Men roeit tegen elkaar in, en men verstaat elkaar niet.

Oorzaak falend leiderschap door een waardeloze trainer. Gevolg onsamenhangend team, wat geen idee heeft wat te doen, waarvan sommigen denken dat ze een verbeterde versie van Messi zijn en hun eigen wedstrijd spelen. Jammer, maar met deze trainer gaat het niet goed komen. Tenzij men plek 12 een geweldige prestatie vindt (...)
0
Maandag 22 oktober 2018 om 07:40 uur

Kees

slash070 schreef:

Groenendijk is een trainer van dertien in een dozijn, lopen er meer van in het betaalde voetbal. Zodra de resultaten beter lijken te gaan wil men ` meer voetbal` in het team zien. En dan gaat het mis. Ik zie nu tegelmatig fases hoe het onder Petrovic ook ging, alles loopt als een kip zonder kop achteruit een tegenstander aan. Grote ruimtes kan alleen met spelers die daar kwaliteit voor hebben, al in hun eerste aanname. En daar hebben wij niet zo veel van.
Zelfs voor hun eerste aanname. Zoveel spelers begrijpen Becker niet als ie weer eens een richting aangeeft met zijn loopbeweging.

Doe mij maar een buitenlandse trainer met maling aan de heilige huisjes en vooral zonder vooroordeel. Beetje een Maarten Fontein. Moet ie wel snel de sloten op zijn trainerskamer vervangen.
0
Zondag 21 oktober 2018 om 22:17 uur

slash070

Kees schreef:

Gezien zijn hele optreden bij de andere clubs. Wel sterk van hem vond ik dat ie zelf bij Excelsior de pleiterik maakte.

Groenendijk is een trainer van dertien in een dozijn, lopen er meer van in het betaalde voetbal. Zodra de resultaten beter lijken te gaan wil men ` meer voetbal` in het team zien. En dan gaat het mis. Ik zie nu tegelmatig fases hoe het onder Petrovic ook ging, alles loopt als een kip zonder kop achteruit een tegenstander aan. Grote ruimtes kan alleen met spelers die daar kwaliteit voor hebben, al in hun eerste aanname. En daar hebben wij niet zo veel van.
0
Zondag 21 oktober 2018 om 22:10 uur

Bert

Laten we elkaar niet voor de gek houden. Iedere supporter weet dat Zwinkels beter is dan Groothuizen.

Eigenwijzigheid van de trainer moet niet te ver gaan door werken.
0
Zondag 21 oktober 2018 om 21:51 uur

GreenYellowTheHague

Bert schreef:

Nou is het vasthouden aan Indy Groothuizen ook redelijk ongelukkig te noemen.

Hooi speelde goed, Becker kon wel beter. Immers voerde zijn taak uit, Pinas deed het goed. Beugelsdijk de nodige fouten.

Maar let`s face it. Groothuizen is niet meer dan een matige keeper. Maar goed Groenedijk graaft zijn eigen graf.

Wordt tijd voor Fraser!
Ja want omdat Groothuizen niet meer dan een matige keeper is staat ie gewoon in Jong Oranje, en zeker niet onverdienstelijk. Natuurlijk zat hij mis in de 2e helft want als hij uitkomt moet ie die bal gewoon vasthouden. Zou het niet te maken hebben dat Groothuizen een stel blinde verdedigers voor zich heb? Ter Steegen zou het niet beter doen goor! De enige met een voldoende is Pinas. Ja de wissels van de trainer zijn vaak niet te begrijpen want ik zou gebruik maken van de kwaliteiten van de spelers. De kwaliteiten zijn niets meer als snelheid. Becker alleen op doel af to score geeft zelfs een odd van 100 op diverse bet-sites. Afmaken kan ie niet. Necid moet teveel doen om dodelijk te zijn op de plek in de spits. De voorzetten van Becker van vorig jaar die zijn er niet meer zo, aan de andere kant staat een Hooi die door velen word gezien dat ie een goede wedstrijd speelde, maar in mijn ogen gewoon een beetje rondjes liep te draaien. Verder niet teveel janken, volgende week 3 punten zonder Meijers..
0
Zondag 21 oktober 2018 om 21:46 uur

Nu online

Bleek, ADO73, CashD070, Dang3r, Ronaldo, opper, Kees, Renearmand56, Lellow, Vak_W en 360 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 545
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Kilian Nikiema Juho Kilo Matteo Waem

Laatste wedstrijd

Logo FC Eindhoven Logo ADO Den Haag
0-4
1 november 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Vitesse
8 november 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Helmond Sp. 13 - 27
2 Excelsior 13 - 26
3 Den Bosch + 13 - 25
4 Graafschap 13 - 25
5 FC Volendam 13 - 23
6 FC Dordrecht 13 - 22
7 FC Emmen 13 - 21
8 Telstar 13 - 19
9 SC Cambuur 13 - 19
10 ADO Den Haag 13 - 18
11 Roda JC 13 - 17
12 FC Eindhoven 13 - 15
13 Jong PSV 13 - 14
14 Jong AZ 13 - 14
15 TOP Oss 13 - 13
16 Jong Ajax 13 - 12
17 MVV Maastr. 13 - 11
18 VVV-Venlo 13 - 11
19 Jong Utrecht 13 - 8
20 Vitesse -6 13 - 6